Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Advocaat neemt Huntelaar op in voorselectie Nederlands elftal

Laatste update:

Klaas-Jan Huntelaar is door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De spits van Ajax kwam op 13 oktober 2015 voor het laatst in actie namens Oranje, in de met 2-3 verloren interland tegen Tsjechië. Oranje speelt op 7 oktober de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Wit-Rusland. Drie dagen later, op 10 oktober, staat in de Johan Cruijff ArenA het laatste kwalificatieduel met Zweden op het programma.

Huntelaar speelde tot nu toe 76 interlands voor het Nederlands elftal, waarin hij 42 keer tot scoren kwam. "De laatste weken heeft hij goed gespeeld, dus we houden hem in de gaten", aldus Advocaat op de site van de KNVB. De 34-jarige aanvaller werd afgelopen zomer teruggehaald naar Amsterdam en gold als back-up van Kasper Dolberg, maar inmiddels heeft de routinier veel speelminuten gemaakt onder trainer Marcel Keizer.

Advocaat heeft naast Huntelaar ook andere opvallende namen in zijn voorselectie opgenomen. Daryl Janmaat van Watford, Ryan Babel van Besiktas, Eljero Elia van Medipol Basaksehir en Robin van Persie, spits van Fenerbahçe, zitten er ook bij. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal, die vorige maand in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Frankrijk (4-0 verlies) zijn rentree maakte in Oranje, is opgenomen in de voorselectie in afwachting van hoe zijn blessure zich gaat ontwikkelen.

Zo ziet de voorselectie van Oranje voor de beslissende WK-kwalificatieduels tegen Wit-Rusland en Zweden eruit! #oranje #advocaat

Een bericht gedeeld door Voetbalzone.nl (@instavoetbalzone) op

Een goede keuze van Dick Advocaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me een logische keuze, gezien het restmateriaal wat we hebben.

19 september 2017 om 13:06

Het is inderdaad heel armoedig met namen als Huntelaar, Locadia, De Ligt, Rekik, Veltman, Van de Beek, Toornstra en Janssen. Maar desondanks moeten we van deze landen kunnen winnen, daar hebben we nog genoeg kwaliteit voor.

19 september 2017 om 13:28

Sneijder is nu toch ook armoedig...

19 september 2017 om 13:34

Huntelaar is helemaal niet armoedig. Rekik ook niet. Speelt dit seizoen ijzersterk bij Hertha. Toornsta al 1.5 jaar constant bij Feyenoord. Namen als Locadia en Janssen zijn wel onbegrijpelijk ja .veltman begrijp ik ook niet nee. In principe goeie keuze dat Elia en Babel er bij zijn. Spelers die met een individuele actie het verschil kunnen maken.

Gewoon alles op de aanval gooien. Wit Rusland gaat toch alleen maar verdedigen. Met De Vrij, Rekik en Blind heb je drie stabiele verdedigers. Sneijder moet de bal ophalen van achteruit, Wijnaldum als box to box speler. Toornstra vanaf rechts voor de goeie voorzet. Elia hetzelfde, plus hij kan een actie maken. Robben en Depay die om Dost heen spelen. Zo kan Dost ook bereikt worden. Met zon opstelling kun je er gewoon 4 a 5 maken. Vanaf minuut 1 die Wit Russen onder druk zetten, die kunnen er toch helemaal niks van.

-----------------------Cilessen
De Vrij ----------------- Rekik---------------Blind
Toornstra----------Sneijder----------Wijnaldum----... -----------------Robben-----------Depay
-----------------------Dost

19 september 2017 om 13:37

Als je 80% balbezit hebt dan kan je Sneijder met zijn verfijnde passjes en een snellere opbouw er prima bij hebben. Of heb jij dan liever kilometersvreters als Strootman of Vilhena op die plek?

19 september 2017 om 13:39

Huntelaar heeft al meer dan een seizoen geen vaste basisplaats meer bij zijn clubs. Werd bij Oranje gepasseerd ten faveure van Janssen, Dost, Van Persie, Luuk de Jong en Locadia. Dat is best armoedig hoor. Bij zijn club nu schreeuwt de trainer ook steeds dat Huntelaar daar de tweede spits is.

19 september 2017 om 13:54

Vind het persoonlijk nergens op slaan wat je roept. Iemand met zo'n geweldige staat van dienst voor grote clubs als Real, Milan, Ajax en Schalke. Die daarnaast ook nog een fantastisch gemiddelde heeft bij onze nationale ploeg wegzetten als armoedig slaat helemaal nergens op. Ook al is Ajax misschien ook jouw club niet, we moeten wel eerlijk naar de situatie blijven kijken. Huntelaar is absoluut een geweldige en dodelijke spits. Verreweg het beste wat we hebben.

De keuze voor Huntelaar is meer dan terecht in mijn ogen.

19 september 2017 om 14:01

Nee maar misschien wel een Propper ipv een Sneijder die tegenwoordig loopt alsof hij in een veteranencompetitie speelt.

Er zal druk gezet moeten worden. Dat kan Sneijder helaas niet meer opbrengen.

19 september 2017 om 14:04

Alleen het probleem is Sneijder geeft of kan die passjes niet meer geven. Zet op die positie liever iemand die voor doelpunten kan zorgen. Eentje die mee in de box loopt. Sneijder speelt voor mij totaal uit positie. Eeuwig is hij te zien op eigen helft. En als hij eenmaal de bal heeft doet hij er niks mee. Tenminste niet wat jij of ik zal verwachten van hem. Dan heb ik inderdaad iemand die mee kan strijden in het duel, box to box kan lopen en er niet vies voor is om zijn goal mee te pikken. Hoe graag we Sneijder er ook bij willen hebben, het is allang niet meer de voetballer waar hij zo om bekend stond. Helaas maar waar.

19 september 2017 om 14:05

Het is leuk dat mensen als jij steeds roepen hoe goed hij Was. Het gaat alleen om het heden. En dan zie je dat spelers als Sneijder, Van Persie en ook in mindere mate Huntelaar gewoon de drive niet meer hebben. Ze kunnen het niet meer belopen en komen gewoon fysiek tekort.

Dan kun je wel gaan wijzen op tijden bij Real, Milan Ajax en Schalke maar die tellen nu niet meer. Van Persie speelt ook niet meer zoals hij deed bij Arsenal of Manchester en Sneijder helaas de laatste tijd ook niet meer zoals daarvoor. Zelfs Robben lijkt erin mee te gaan.

Niks dan lof over hun prestaties en verdiensten, maar zet het wel even in perspectief. En dat is het presteren van nu.

En als hij verreweg het beste is dan heeft hij het de laatste jaren goed verborgen weten te houden. Binnen en buiten Oranje.

19 september 2017 om 14:28

Niet alleen winnne,ver winnen. 433 beginnen en zorg dat we snek voorstaan en dan aanvallendbwisselen

19 september 2017 om 14:30

Datissjakie, volgens jouw redenatie kunnen we Marco van Basten, Ruud van Nistelrooy en Roy Makaay ook weer oproepen. Huntelaar maakt als 1,5 jaar niets meer klaar.

19 september 2017 om 16:04

Intellectueel, de drie die jij noemt zijn met voetballen gestopt dus die oproepen heeft geen zin. Gezien de beschikbare spitsen is het toch niet raar dat Huntelaar in elk geval in de voorselectie is opgenomen. Dat betekent toch niet gelijk dat hij in de basis staat.

19 september 2017 om 17:44

10 jaar geleden wel ja, inmiddels is Sneijder het zand ipv de olie. Ik neem aan dat Huntelaar niet in de definitieve selectie zit. Kom op zeg dan kan je alle spitsen in de eredivisie die gescoord hebben selecteren en alle spitsen die in het buitenland spelen al helemaal. Om de een of andere reden wordt Huntelaar door de media altijd zo gehyped.

19 september 2017 om 18:55

Locatie Veltman en Jansen Rekik zijn jongens die daar niet tussen horen inderdaad Armoedig maar een Huntrlaar is een prima ervaren spits als.je weet te bedienen net als Dost. Elia en Babel hebben het dubbel en dwars verdient spelen sterk en constant. Janssen en Veltman moet Advocaat als eerste schrappen want die hebben totaal geen recht om geselecteerd te worden dat is gebaseerd op hun speeltijd en prestaties. 0 komma nul gepresteerd die 2. Laten we jongens oproepen met kwaliteit en die in vorm zijn. Kan je nog een aardig team neerzetten

prima hoor. maar degene die er in hoort is Dost. ouderwetze buitenspelers met voorzetten met Dost in de spits.

19 september 2017 om 12:57

Hebben we dat soort buitenspelers? Volgens mij niet namelijk... je kunt Depay en Robben wel met hun goede been aan de buitenkant zetten maar het zit gewoon niet in hun aard om de hele wedstrijd voorzetten te geven.

19 september 2017 om 13:08

Je hebt ook backs die voorzetten kunnen geven. Blind bijvoorbeeld...

19 september 2017 om 13:25

Ja misschien niet in hun aard maar je kan ze wel een opdracht meegeven! Dat ze kalk aan hun schoenen moeten hebben. Dat ze voorzetten moeten geven. En je ze er anders gewoon afhaalt.

19 september 2017 om 13:29

Alles om de beperkte houthakker Dost te pleasen?

19 september 2017 om 13:31

Eljero Elia links en rechterkant robben

19 september 2017 om 13:39

Toornstra en Elia hebben een prima voorzet in huis. Laat Robben en Depay gewoon als schaduwspitsen spelen. Kom op zeg je moet enorm veel goals maken. Wit Rusland wil de bal niet hebben, dus stel dan ook zoveel mogelijk spelers op die een goeie pass hebben en een individuele actie kunnen maken.

19 september 2017 om 14:05

En buiten dat heb je met Huntelaar prima iemand die kan combineren met Depay en Robben.

19 september 2017 om 14:52

Beperkte houthakker Dost die 'swerelds grootste spitsen achter zich hield en alleen Messi nipt voor hem moest dulden voor de Europese topscorerstitel bedoel je? Kom op joh, die man is technisch misschien niet de verfijnste maar hem een houthakker na zo'n jaar is ook bizar natuurlijk, hij doet waar hij voor staat als 9: (veel) goals maken!

19 september 2017 om 15:24

Beperkt ja met zo veel goals...

19 september 2017 om 15:27

@ sander.. Jammer dat we daar tegen Luxemburg en Bulgarije helemaal niets van hebben teruggezien dan. Behalve dat houthakker gedeelte dan.

19 september 2017 om 12:58

Dost zat in de champions legeau ook op de bank en ik denk als je Jansen naar Portugal had gestuurd dan maakt hij er ook zou veel

19 september 2017 om 12:58

Welke buitenspelers doel je op?

19 september 2017 om 12:59

In mijn ogen moet Nederland gewoon met Lens in de spits spelen. Heeft in het verleden vaker in de spits gespeeld bij zijn teams en is voetballend gewoon prima. Huntelaar en/of Dost kan je dan als pinchitter gebruiken. Overigens wel te begrijpen dat Huntelaar er nu bijzit.

19 september 2017 om 13:45

Dan is Promes toch veel logischer? Speelt beter en op een hoger niveau, en in de spits bij zijn club. Met Robben en Depay op de flanken. Of desnoods zet je Depay in de spits. Deed hij in mijn ogen meer dan prima onder Grim. Lens kan ook zeker een optie zijn hoor, maar lijkt mij niet de eerste (voetballende) keus die ik dan zou maken.

19 september 2017 om 14:06

Lens is totaal niet fit, die moet echt een paar kilootjes wegzweten. Niet voor niets zit hij bij Besiktas nog steeds op de bank.

19 september 2017 om 16:23

Clutch, ja dat klopt dat hij niet fit is. Maar een Janssen die vrijwel niets speelde het afgelopen seizoen, werd wel altijd opgesteld en bijvoorbeeld Sneijder (is natuurlijk wel iemand die een betere reputatie dan Janssen en Lens heeft) komt de afgelopen jaren eigenlijk ook niet echt fit op mij over, maar die wordt ook 95 van de 100x gewoon opgeroepen en opgesteld.

19 september 2017 om 13:00

Het probleem is dat die er niet zijn. Dan kom dus uiteindelijk weer uit bij Janssen, Heeft tie toch mooi een jaar in de basis bij Oranje gestaan zonder te spelen, en nu die speelt en scoort is er geen reden om hem te passeren. Wat een rare keuzes bij Oranje. Bijzonder triest voor Dost.

19 september 2017 om 13:02

Ouderwetse buitenspelers hebben we niet meer. We hebben de juiste spelers voor een 4-4-2 systeem of zoals op het laatste WK

19 september 2017 om 13:37

Hoe kun je een 4-4-2 spelen zonder ouderwetse buitenspelers?

19 september 2017 om 13:46

In een ruit. Met snelle spitsen, of met ten minste een snelle spits. 41212 wordt het dan wel iets meer, maar toch.

19 september 2017 om 14:55

Zoals Utrecht nu ook speelt, met een ruit op het middenveld.

19 september 2017 om 13:03

Ik doel dan inderdaad op Depay op links. Robben houd je op rechts uiteraard, maar dan met een Tete op rechtsback die eventueel vaak opkomt, or promes als aanvallende rechter middenvelder aan de buitenkant

19 september 2017 om 13:09

Tete heeft nog nooit een voorzet gegeven die aankwam

19 september 2017 om 13:16

Depay op links, Robben op rechts... 0 voorzetten dus.

19 september 2017 om 13:17

Als Tete iets niet kan is het wel opkomen en voorzetten geven. Verdedigend prima, aanvallend Oranje en topclub onwaardig.

19 september 2017 om 13:06

Die onzin altijd, alsof er ergens in Europa nog gespeeld wordt met buitenspelers die een voorzet geven. Dat is praktisch nergens het geval. Dost is gewoon een matige spits die nog nooit een goede interland heeft gespeeld. Dat hij bij Sporting in de CL op de bank zat is ook veelzeggend.

Janssen heeft een moeilijke periode gehad maar heeft praktisch altijd voldaan in Oranje, ook tegen goede tegenstanders. Wat dat betreft verdient die meer krediet dan hij nu krijgt van sommige. Het probleem is dat we geen spelers als Kluivert en Van Nistelrooij of Van Basten meer hebben. We hebben nu vier opties met Dost, Huntelaar, Janssen en Van Persie. Wellicht dat je in nood ook nog kan denken aan Van Wolfswinkel. Het is geen van allen top meer. Van Persie is nauwelijks langere periode fit en Dost kan niet meevoetballen. Eigenlijk is Janssen dus gewoon de beste keuze, of de minst slechte. Het is net hoe je het wil noemen. Huntelaar als pinchitter mee zou prima zijn overigens. Dan heb je Dost daar eigenlijk ook niet voor nodig.

19 september 2017 om 13:45

Onzin. Janssen heeft niet altijd praktisch voldaan, heeft echt slechte wedstrijden gespeeld. Daarnaast vind ik het schreef dat jij Dost afschrijft op basis van bankzitten in de CL en je dan de periode van Janssen (bankzitter en geen pepernoot geraakt bij Spurs) een moeilijke tijd noemt. Normaal gesproken speelt Dost bij Sporting en scoort hij ook nog is aan de lopende band.

19 september 2017 om 14:37

@giesburts.. Ja de 2 laatste wedstrijden van Janssen waren slecht (waarvan 1 tegen Frankrijk waar vooral het middenveld de schuldige was). Daarvoor behoorde hij gewoon telkens bij de beste spelers van Oranje.

Dost is medeschuldige aan het feit dat we in deze situatie verkeren. Hij was degene die in de basis stond in de dramawedstrijden tegen Luxemburg en Bulgarije uit. Janssen deed toen niet eens mee.

Hij kreeg de kans en liet echt helemaal niets zien. 0,0. Miste zelfs voor open doel.

Mensen vergeten snel.

19 september 2017 om 13:17

Boëtius misschien? Geeft ze bij Feyenoord lekker voor, Huntelaar had em wel gemaakt itt Toornstra

19 september 2017 om 13:32

Boetius is de laatste tijd wel een verademing om naar te kijken hoor. Echter is het NL elftal dan ook weer net iets te enthousiast gok ik.

19 september 2017 om 13:46

Ja is ook wel zo, maar Toornstra zit ook in de voorselectie dus dan kan Boëtius naar mijn mening ook wel.

Logische keuze. Gelijk opnemen in selectie en in de basis!

19 september 2017 om 12:59

In de basis.. scoort zelfs in Nederland nauwelijks meer.

19 september 2017 om 13:11

Afgelopen wedstrijd heeft hij aardig wat kansen gemist . Maar blijkbaar zijn we zo ver afgezakt dat twee goals tegen PEC al genoeg zijn om opgeroepen te worden voor Oranje.

19 september 2017 om 13:31

Inderdaad verdient hij het meer dan Locadia. Maar doe nu niet opeens alsof we het over de Huntelaar van 5 jaar terug hebben...

19 september 2017 om 13:30

In dat geval zie ik toch liever Dost in de spits. Presteert meer dan uitstekend in een kwalitatief hogere competitie dan de Eredivisie. Uiteraard dienende vleugelaanvallers om hem van goede ballen te voorzien, anders heb je er alsnog niks aan.
Maar even realistisch nu, dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Robben en Promes zullen die rol niet vervullen en Robben zet je niet zomaar buiten de basisopstelling, of hij moet z'n speelstijl willen aanpassen.

19 september 2017 om 13:33

Maar hij presteert niet in Oranje...daar gaat dit topic over. Of heb je toevallig de wedstrijden tegen Luxemburg en Bulgarije gemist?

19 september 2017 om 13:39

Dost is zijn basisplaats gewoon kwijt dit seizoen hoor. Doumbia speelt in de spits

19 september 2017 om 14:06

Zal de trainer daar toch ook een reden voor hebben om je topscorer van vorig seizoen er gewoon naast te zetten..

19 september 2017 om 15:04

Dost is zijn basisplaats helemaal niet kwijt, alleen jij kijkt denk ik alleen de Champions League wedstrijden van Sporting. In de competitie speelt Dost alle wedstrijden, omdat ze daar altijd de boven liggende partij zijn. In de Champions League speelt Doumbia alleen omdat ze daar op de counter spelen met een 4-5-1 opstelling en Doumbia daar gewoon veel beter/sneller is.

19 september 2017 om 15:25

ah kijk daar komt de aap uit de mouw. Altijd bovenliggende partij. De wedstrijden waarin Nederland nog 100% de bovenliggende partij is zijn echter op 1 hand te tellen. Dus vandaar geen Dost.

Huntelaar schiet ons hopelijk naast de 2 de plek in de poule

19 september 2017 om 13:15

laten we hopen dat hij ons niet naast de 2e plek in de poule schiet, maar gewoon naar het WK. Zou wat zijn als we als er weer niet bij zijn en landen als Saudi-arabië, hoewel ik weet dat die vergelijk bijzonder krom is. Raar is het wel.

Geef die jongere kills tog een kans man die oude spelers doe niks

19 september 2017 om 12:59

En welke 'jongere kills' zou jij oproepen dan?

19 september 2017 om 12:59

Die 'jongere' Janssen heeft zat kansen gehad. Zolang de 'oude' Huntelaar nog altijd beter is dien je hem gewoon te gebruiken. Oranje is geen opleidingsteam maar een team wat direct moet presteren.

19 september 2017 om 13:07

En de jongere Janssen heeft ook altijd voldaan. Tot de wedstrijd tegen Frankrijk, waarbij je er wel acht af kon schrijven denk ik. Op een of andere manier wordt Janssen dan de nationale zondebok, maar dat slaat nergens op. Janssen heeft over het algemeen uitstekend gespeeld in Oranje en kan prima cijfers overleggen.

19 september 2017 om 13:20

Ja en die kansen heeft hij meestal ook gegrepen. 7 uit 14. Prima score voor een spits van Oranje. Zeker met dit materiaal.

19 september 2017 om 14:11

Altijd leuk als je alleen de interlands meetelt die voor jou goed uitkomen. Ik wist niet dat oefen interlands opeens niet meer tellen en daarom buiten beschouwing gelaten moeten worden. Vertel dat ook even aan spelers als Van Persie, Huntelaar en consorten.. Dan gaan hun statistieken ook hard omlaag...

Verder tellen penalties en assists ook mee. Maar komt je ook niet goed uit he..
En 2 interlands waren interlands tegen Frankrijk, waar heel Nederland gewoon flink tekort kwam. Al had je Lukaku in de spits gehad.. als je niet eens bij de 16 komt dan houdt het op.

Gelukkig doen de alternatieven het stukken beter!

19 september 2017 om 14:41

Zomerse oefenpotjes zijn geen officiële wedstrijden. Oefeninterlands wel. Haasjes worden ook gewoon geteld en hetzelfde geldt voor recordinterlands.
Dus niet te vergelijken.

Verder beweer ik nergens dat Van Persie, Huntelaar etc.. vroeger niet beter waren dan Janssen. Maar we hebben het over nu. En dan is het goedkoop om de spits die gewoon het beste speelt in het huidige systeem te bashen om drogredenen.

En het wordt helemaal ongeloofwaardig als dan een speler als Dost naar voren wordt geschoven die nog werkelijk helemaal niets heeft gepresteerd en ons gewoon heeft laten zakken in de zaadpot tegen Bulgarije.

19 september 2017 om 16:27

Ik vind het erbij halen van een afgekeurde goal nogal flauw, aangezien afgekeurde goals niet tellen. En dat ook nog in een rol als invaller (die hem wel ligt).

Misschien kun je eens reageren op de prestaties van Dost in de 2 andere wedstrijden waarin hij in de basis stond. Want daar hoor ik je nooit over.

Lekker dan! Was toch altijd de beste spits van oranje met R.V.P. Nu doet ie het ook nog goed bij Ajax dus laat hem maar vlammen! Heeft trouwens wel aanvoer nodig anders zal dat moeilijk worden.

Vind hem niet per se beter dan Janssen, Dost maar wél bruikbaar om in de selectie te hebben.

Waarom niet gelijk Tom Boere opnemen in de selectie. Als je toch aan het selecteren bent

19 september 2017 om 13:21

Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens, met het oog op de toekomst kun je beter voor Boere kiezen. Stel je haalt het WK en je plaatst je voor die finale, die Finale word onbeslist en eindigt met penalties.... dan heb je niets aan Weghorst!!

19 september 2017 om 13:33

@Remco, haha alsof Weghorst nu opeens geen penalties meer kan scoren. Ja, hij miste er twee, maar meestal scoort hij ze gewoon. Hij had gewoon pech. Hij heeft het vorig jaar vaak genoeg laten zien. Dat argument is dus kul.
Maar ik ben verder gewoon van mening dat Wout geen oranjemateriaal is hoor

Prima in vorm natuurlijk, maar hij heeft net als Dost aanvoer nodig. Ik snap niet dat we het eens proberen met Promes rechts en Robben links, om dan een echte spits te gebruiken. Of iemand als valse spits, Promes bijvoorbeeld om ruimte op de vleugels te trekken.

19 september 2017 om 13:02

Dat willen ze zelf niet. Robben heeft duidelijk aangegeven niet op links te willen spelen. Raar dat hij het individueel belang boven het team belang zet eigenlijk.

19 september 2017 om 13:08

Dat is ook teambelang. Robben rendeert beter op rechts en je moet je beste speler altijd op zijn beste positive opgestellen.

19 september 2017 om 13:02

Misschien omdat Robben en Promes daar nooit spelen?

En nu wachten op de terugkeer van Nigel de Jong en Rafael van der Vaart.....
man man man....terugvallen op van Persie en Huntelaar is niet de weg die we moeten inslaan. Maargoed ...het is een voorselectie....
overigens ook frappant dat dit een pushmelding waardig is....meld dan op zn minst de hele voorselectie gelijk.

19 september 2017 om 13:03

Waarom niet, kjh heeft in tegen stelling tot die anderen laten zien over genoeg vuur te beschikken om nog van grote waarde te zijn voor het Nlse elftal. Waarom je dan gelijk die erbij haalt is mijn een raadsel. Als anderen een grote toegevoegde waarde zouden hebben zouden zij zeker op het lijstje staan. Heel rare opmerking van je.

19 september 2017 om 13:21

volgens mij heeft kjh max 3 a 4 wedstrijden gespeeld. De laatste tegen Ado was tevens niet goed. Ik vind het echt onbegrijpelijk. Is hij nu daadwerkelijk beter in vorm dan in zijn Schalke tijd, of zien we nu meer van hem, waardoor we denken dat hij beter in vorm is?

19 september 2017 om 13:37

Of zijn de tegenstanders gewoon minder...

19 september 2017 om 13:04

Nathan Aké (bournemouth), Ryan Babel (besiktas), Donny van de Beek (ajax), Steven Berghuis (feyenoord), Daley Blind (manchester United), Jasper Cillessen (barcelona), Memphis Depay (olympique Lyon), Bas Dost (sporting Cp), Eljero Elia (başakşehir), Timothy Fosu-Mensah (crystal Palace), Marco van Ginkel (psv), Klaas Jan Huntelaar (ajax), Wesley Hoedt (southampton), Daryl Janmaat (watford), Vincent Janssen (fenerbahçe), Davy Klaassen (everton), Jeremain Lens (besiktas), Matthijs de Ligt (ajax), Jürgen Locadia (psv), Bruno Martins Indi (stoke City), Robin van Persie (fenerbahçe), Quincy Promes (spartak Moskou), Davy Pröpper (brighton & Hove Albion), Karim Rekik (hertha Bsc), Arjen Robben (bayern München), Wesley Sneijder (ogc Nice), Maarten Stekelenburg (everton), Kevin Strootman (AS Roma), Kenny Tete (olympique Lyon), Jens Toornstra (feyenoord), Joël Veltman (ajax), Tonny Vilhena (feyenoord), Stefan de Vrij (lazio Roma), Georginio Wijnaldum (liverpool) en Jeroen Zoet (psv).

19 september 2017 om 13:23

Volgens mij zat hij er bij de vorige voorselecties ook bij.

19 september 2017 om 16:01

Reken maar dat hij er bij is en terecht ook. Je gaat Huntelaar niet in in de voorselectie doen om hem vervolgens af te laten vallen. Wat heb Janssen in zijn carrière nou eigenlijk gepresenteerd? Heeft het 1 jaar op het hoogste niveau in Nederland leuk gedaan om vervolgens het jaar daarop de grootste miskoop van de PL uit te hangen. Huntelaar houd op het moment in zen eentje een dolend Ajax nog enigzins op de been. Oranje is net zo dolend en daar zal hij dezelfde rol kunnen vervullen. Winnen alleen is niet meer genoeg, heel veel doelpunten hebben we nodig in Wit Rusland. Huntelaar heeft in het verleden bewezen dat hij tegen mindere tegenstanders 3 of 4 keer kan scoren in het shirt van oranje. Hij is super afgetraind en nog messcherp.

Hehe, het heeft ff geduurd, maar eindelijk de 1e spits van Oranje (hoop ik), laat die Vincent Jansen AUB thuis, die kerel kan he-le-maal niks, vraag me nog steeds af hoe hij het voor elkaar gekregen heeft om een contract bij Spurs te krijgen en Oranje te halen. Dost er nog bij en de spitspositie is ingevuld.

19 september 2017 om 13:05

Die kerel loopt 7 uit 14. Dost heeft nog helemaal niets laten zien in Oranje. Was tegen Luxemburg en Bulgarije (de verloren wedstrijd waardoor we nu zo slecht ervoor staan) basisspeler en totaal onzichtbaar. Maar blijf lekker roepen om Dost.

19 september 2017 om 14:19

Waarom zou je oefenwedstrijden niet meetellen? Doe je dat bij de overige internationals ook niet? Dan kunnen we de eeuwige topscorerslijst van Oranje wel gaan herberekenen.

Je loopt gewoon te zoeken. Janssen heeft eigenlijk maar 2 slechte interlands gespeeld. De laatste 2. En de reden daarvoor was duidelijk. Totaal gebrek aan wedstrijdritme. Maar toch nog van waarde, want was betrokken bij 2 goals tegen Bulgarije.

Misschien kun je nog even vertellen wat zijn concurrent(en) gedaan hebben in de wedstrijden dat zij speelden? Zal een kort lijstje worden.

19 september 2017 om 13:10

Voor iemand die helemaal niks kan heeft hij toch een aantal prima interlands gespeeld. Loopt zoals gezegd ook 1 op 2 in Oranje.

Ik vind dat Boetius ook wel een kans verdient. Bezit een kwaliteit die weinigen momenteel in Nederland beheersen: een man passeren.

19 september 2017 om 13:07

Doet het inderdaad goed. Betere keuze dan Depay denk ik.

19 september 2017 om 13:21

Zie hem ook liever dan Depay, speelt fris bij Feyenoord. Natuurlijk os hij geen wereldtop, maar dat zijn we swso niet meer.

Nederland gaat naar het komende WK als Huntelaar in de basis begint tegen Wit Rusland en Zweden. Huntelaar is op dit moment in goede vorm en ik verwacht dat hij tegen Wit Rusland en Zweden scoort als hij in de basis staat. Nederland gaat denk ik met 0-4 winnen van Wit Rusland en met 3-1 tegen Zweden en dat zal genoeg zijn voor de tweede plaats en de play offs.

19 september 2017 om 13:06

In vorm? Hij was zelfs tegen ADO niet beslissend.

19 september 2017 om 13:13

2 wedstrijd goed spelen is blijkbaar in vorm. Als je tegen Dirkie Marceliis kan scoren, is de rest een makkie.

19 september 2017 om 13:14

Keeper had gewoon zijn dag.. het schot van Huntelaar was niet slecht al had het beter gekund.

19 september 2017 om 13:16

Zwinkels is niet bepaald een wereldkeeper hoor, als je hem de kans heeft om er bij te kunnen is het gewoon niet goed goed genoeg ingeschoten.

is toch raar? eerst bij schalke 04 spelen en niet uitgenodigd worden. speelt die bij ajax is alles weer koek en ei?

19 september 2017 om 13:10

Hij speelde niet bij Schalke. Hij was geblesseerd of zat op de bank. En volgens mij bewees Ajax afgelopen jaar dat het een niveautje hoger was dan Schalke. Dus inderdaad, koek en ei verhaal.

19 september 2017 om 13:22

Kon toch wel beide kanten op tegen Schalke, was toch die wedstrijd met verlenging?

19 september 2017 om 13:23

Geloof je het zelf... Als Viergever niet die klutsbal erin had geschoten had je er gewoon uit gelegen. Dus hou aub op met niveautje hoger. Alsof we de Bundesliga en eredivisie kunnen gelijkstellen..

19 september 2017 om 14:00

Laat je niet gek maken door dit soort misgunners. Vorig jaar waren we gewoon beter! Dit jaar is wat anders

19 september 2017 om 14:22

Ik zei niet dat je niet beter was of onverdiend door was. Ik reageerde op het feit dat hij Ajax een niveau hoger vond dan Schalke. Leek mij wel mee te vallen, want het verschil was op het eind dus alleen een goal in de verlenging.

Ja en nu Van der Vaart er nog bij...... dit wil je tog niet je moet juist doorselecteren.

Ik ben niet objectief, maar had toch wel Boëtius erbij verwacht. Vind hem ook beter dan Berghuis.

19 september 2017 om 13:12

Niet qua scorend vermogen... is toch wel belangrijk op dit moment.

19 september 2017 om 13:16

Nou Berghuis heeft een doelpuntje meer gescoord. Had ze beide boven Locadia gekozen, maar misschien ben ik dan een beetje subjectief.

19 september 2017 om 13:15

Berghuis is toch al aardig beslissend geweest dit seizoen en laat het ook al over langere tijd zien. Probleem bij Boetius is volgens mij juist dat hij nogal wisselvallig is en vorm niet over langere periode vast kan houden. Daarom ook prima om het nog even aan te kijken denk ik, als hij goed speelt en rendement haalt zal er over een aantal maanden wel een oproep volgen.

Ongelooflijk dat Dick Robin nog steeds noemt...

Ik blijf het opvallend vinden dat een speler als Erik Pieters onder geen enkele bondscoach de afgelopen jaren zelfs maar de kans krijgt om zich te laten zien in de voorselectie.. heel apart.

19 september 2017 om 14:04

Is inderdaad raar. Zeker omdat hij nog wel international was toen die nog in onze Mickey Mouse-competitie speelde.

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Patrick van Aanholt niet wordt meegenomen? De beste man speelt al jaren in de Engelse competitie en doet het al jaren heel goed. Ik vind hem aanvallend bijvoorbeeld stukken beter dan Blind, wie moet er bovendien achter Blind de linkerkant overnemen?

Zelfde geld voor Erik Pieter, speelt ook al jaren naar behoren in de PL.

19 september 2017 om 14:09

Die zat er de laatste tijd toch wel bij, behoudens toen hij geblesseerd was.

Momenteel speelt hij echter niet. De Boer zette hem op de bank ten faveure van Schlupp. Afgelopen weekend was dit onder Hogdson ook nog zo.

Aanvallend gezien is het zeker een bruikbare speler. Zeker als je met iemand als Huntelaar gaat spelen. Heeft een goede drive naar voren en pakt ook regelmatig zijn goaltjes mee.
Verdedigend is hij wel weer wat zwak.

19 september 2017 om 15:51

Dit seizoen heb ik inderdaad niet meegekeken, maar de jaren hiervoor was hij altijd belangrijk bij Sunderland. Gezien de situatie bij Oranje, die punten moet pakken, zou ik wat meer de aanval opzoeken. Met Aanholt heb je zoals je zegt een aanvallende back die Huntelaar of Dost vanuit de lucht kan bedienen.

Ik persoonlijk zijn ten alle tijde gaan voor Aanholt op de back en Blind centraal.

19 september 2017 om 15:59

De voorselectie is sowieso een beetje raar. 3 rechtsbacks, maar liefst 7 centrale verdedigers en met Blind slechts 1 speler die bij zijn club ook linksback speelt.

Ake en Indi zouden eventueel op links kunnen, maar daar spelen ze al tijden niet meer. Ik vind het altijd riskant om ze daar dan ineens wel op te stellen in het NL elftal. Zeker omdat je alternatieven hebt die wekelijks in een topcompetitie spelen.

Lijkt me logisch Huntelaar speelt en scoort. Geen toekomst denken nu, maar gewoon de mensen in vorm in het veld.

Blijkbaar ben ik de enigste die niks in Huntelaar ziet, hij doet niks speciaals in de Eredivisie hoor.

19 september 2017 om 13:25

Nee hoor, zeker niet de enige. Is traag geworden en niet meer op het niveau van vroeger. Wel beter dan Dost.

19 september 2017 om 14:39

Huntelaar is nooit snel geweest. Huntelaar laat zijn medespelers echt beter spelen en werkt prima af.

Janssen moet spelen om te laten zien wat die kan en voorlopig vind ik hem aardig goed spelen. Tegen Alanyaspor was die erg gedreven.

Ik zou ook Huntelaar laten spelen, die bewijst toch aardig nog te kunnen ballen. Overigens zou ik met een 3-4-3 spelen tegen Wit Rusland. Alles om 10-0 te halen!

Als we het in eigen hand willen krijgen (of iig proberen) dan moeten er tegen Wit-Rusland veel goals gescoord worden. Dat is mogelijk, aangezien zij een doelsaldo hebben van 4 - 16. Hopelijk kan Luxemburg dan weer boven zichzelf uitstijgen tegen Zweden, als is het maar een 1-0 verlies.

Ik durf toch met zekerheid te zeggen dat wij in de 4-3-3 en niet tot veel goals komen, tegen een verdedigend ingesteld team én het gebrek aan vertrouwen bij de NL spelers. Ik ben voor een 'alles of niets' insteek: 3-4-3-1. Voorbeeld:
Cilessen
Tete - De Vrij - Ake
Janmaat - Donny - Blind
Klaassen
Promes - Robben
Hunter

Cilissen
Tete
De Vrij
Ake
Janmaat
Donny
Klaassen
Blind
Robben
Hunter
Promes
19 september 2017 om 14:03

Hele goede opstelling vind ik zelf. Alleen gaan de meesten er niet mee akkoord gaan omwille van het aantal ajacieden in de selectie hehe

19 september 2017 om 14:36

Van Dijk heeft inmiddels weer wat minuten gemaakt bij Jong Southampton en zal spoedig weer in de basis staan daar. Als je ziet dat vorige keer Hoedt met 0,0 ritme mee mocht en in de basis stond, dan had van Dijk er nu gewoon weer bij moeten zitten.

Tete centraal achterin zie ik dan niet zo zitten. Daar speelt die jongen normaal toch ook niet dus laten we daar aub niet mee gaan experimenteren nu.

Hoe zie je dat middenveld in jouw 3-4-3 opstelling? Janmaat en Blind als wingbacks en dan Klaassen en van de Beek centraal? Ook dat vind ik wel weer riskant. Van de Beek komt natuurlijk net kijken en Klaassen is bij Everton al geen basisspeler meer. Dan vind ik het voor een 2-mans middenveld wel erg licht.

Waarom is Leroy Fer er eigenlijk weer niet bij? Speelt gewoon bij Swansea en is met zijn fysiek ook gewoon een zeer bruikbaar wapen tegen verdedigende tegenstanders Raar dat hij niet eens opgeroepen is.

@hangover96,

Huh? Ake jong oranje materiaal? Die jongen heeft nog geen seconde gemist in de Premier League dit seizoen. Tete speelt momenteel ook gewoon bij Lyon. Raar om die jongens als materiaal jong Oranje te bestempelen. Noem dan de Ligt ofzo.

19 september 2017 om 15:53

Als Van Dijk fit genoeg is dan moet hij opgeroepen worden en direct in de basis inderdaad. Indi en Hoedt vind ik te statisch, Rekik en Veltman heb ik onvoldoende vertrouwen in. In deze voorselectie houd je dan weinig over. Voordeel aan Tete en Ake is dat ze beiden kunnen opbouwen, ze een zeer goede tackle hebben en relatief snel zijn. Ik zie in Danilo, Monreal of Azpilicueta ook niet direct een centrale verdediger, toch staan ze er. Is Van Dijk er weer bij, dan zou ik kiezen voor De Vrij - Van Dijk - Blind / Ake, Tete op de plek van Janmaat.

Wit-Rusland speelt normaliter 5-3-2. Dat betekent dat de backs van NL, in een 4 mansverdediging, lucht staan te dekken. Daarnaast krijgen de voorste 3 man geen centimeter ruimte. Daarom stel ik voor om de backs door te schuiven naar het middenveld. Daarom kies ik ook voor Donny en Klaassen. Een te controlerend middenveld, zoals Strootman en Wijnaldum, lever geen meerwaarde in de aanval. Klaassen en Donny staan beiden bekend om hun loopacties, zij kunnen in één streep de 16 in rennen, iets wat je nodig zult hebben tegen zo'n verdedigend ingesteld team. Ik vind speeltijd en ervaring overschat, als spelers in een tactisch plan passen, dan kunnen ze presteren, past het niet, dan loopt het voor geen meter, zie Wijnaldum, in potentie één van onze beste spelers.

Ik ben blij dat Babel er bij is gehaald, Leroy Fer had dit ook verdient inderdaad. Beiden zijn spelers die eens wat anders kunnen brengen; dreigende spelers met genoeg (kop)kracht.

Oh, hier valt wel een competitief elftal van op te stellen in een soort van 4-2-1-3:
Cillessen
Tete-Veltman-Hoedt-Aké Toornstra/Klaassen-Blind Van Persie
Elia-Huntelaar-Robben
De backs lekker door schuiven naar het middenveld. Blind als verbindingsman tussen verdediging en middenveld. Toornstra/Klaassen als box to box en Van Persie als schaduwspits.

Naar mijn mening de basis liggen bij het spelersmateriaal dat beschikbaar is, niet de o zo heilige Nederlandse speelstijl. Maak er desnoods 4-4-2 of weer 5-3-2 van met Robben en Promes als spitsen. Wanneer de wedstrijd dat vraagt kan de opstelling altijd nog aangepast worden naar 4-3-3 met Dost of Huntelaar in de spits. Ballen (op maat) in de 16 en afmaken.

19 september 2017 om 14:26

Ohhh stom van de bondscoaches zeg... dat ze daar nog nooit eerder over hebben nagedacht. Ze moeten dus ballen op maat geven op de spitsen!!! En die maken ze dan af..

Was het voetbal maar zo simpel.

Volgens mij spelen ze in de third division in Engeland zo. Kan mij niet herinneren dat die ooit ver kwamen in de FA cup.

Ben benieuwd wie er allemaal gaan afvallen, allemaal van dezelfde spelers...

Onbegrijpelijk, weer geen Haps. Een beetje pit tussen de brave jochies zou geen kwaad kunnen.

Waarom bestaat er eigenlijk een voorselectie? Kan iemand mij dat uitleggen?

19 september 2017 om 14:12

Dan zijn we tegen de tijd dat de definitieve selectie komt al helemaal uitgeraasd over de belachelijke keuzes .

22 september 2017 om 14:45

@baardgrasmus: vrees dat je nog gelijk hebt ook. Een andere reden kan ik nog niet bedenken.

De roon? Fer? V dijk? Het lijkt wel alsof iedere bondscoach de nederlandse competitie hoger inschat dan de engelse/italiaanse

Wsarom is Strootman weer geselecteerd. We hebben juist op zijn positie betere keuzes...

Waarom wordt Sofyan Amrabat niet opgeroepen? Hij kan nog voor Oranje uitkomen en is een middenvelder van de toekomst. Geen slappe hap zoals Strootman.

19 september 2017 om 14:14

Omdat hij (nog) niet goed genoeg is.

19 september 2017 om 15:05

Als Locadia wordt opgeroepen kan 65% van de eredivisie worden opgeroepen.

19 september 2017 om 14:19

Heeft al wedstrijden voor Marokko gespeeld. Helaas voor de toekomst.

19 september 2017 om 15:05

Alleen vriendschappelijke wedstrijden, dus hij kan/mag nog voor Oranje worden opgeroepen.

19 september 2017 om 14:50

Voor Amrabat waren we sowieso te laat geweest, die was in maart 2015 al opgeroepen na 3 potjes bij Utrecht. Was toen weliswaar een oefenwedstrijd, maar de relatie was toen wel gelegd natuurlijk.

Van Dijk? Heeft al weer een wedstrijd gespeeld in het 2e. Heeft 7 oktober al wel weer 1 of 2 partijen in het 1e achter de rug

Ik mis Virgil van Dijk en Leroy Fer. Waarom niet opgeroepen?

Waarom zit van Dijk er niet bij? Is nu weer begonnen bij Soton en heeft echt wel weer ritme tegen de tijd dat we spelen... Maakt nu alweer indruk daar!

Goed. Regel 1: speel met een spits in vorm. Dost of Huntelaar dus. En niet Janssen!

19 september 2017 om 14:52

Dat is raar. Dost zit op de bank en Janssen speelt tegenwoordig weer en scoort.

19 september 2017 om 18:49

Vind Huntelaar niet echt in vorm of zo.
Maar speelt altijd wel een constant niveau.
Zie Huntelaar weinig echt hele slechte wedstrijden spelen.
Van mij mag ie er in.

Erik Pieters in de verdediging en Bas Dost in de spits.

19 september 2017 om 14:58

Kun jij je de laatste 2 wedstrijden met Dost in de spits van Oranje nog herinneren. Dat waren de wedstrijden waarin we het WK hebben verspeeld...

Vind Huntelaar absoluut nog niet opgebrand, hij is topfit, kan gewoon 90 minuten voluit spelen, ik zie hem de verdediging afjagen en vervolgens volop meeverdedigen. Hij heeft in Duitsland gespeeld, met zijn fysiek zit het wel snor. Ik had verwacht dat hij niet meer op niveau zou spelen, maar in mijn ogen is hij niet minder dan de vorige periode bij Ajax, eigenlijk nog beter door de opgedane ervaring. Denk onze beste keus op dit moment.

Wat is er toch mis net Nederland en Nederlandse bondscoaches. Een Virgil van Dijk hoor je altijd op te roepen. Is qua niveau vergelijkbaar met een Jaap Stam en kan een ploeg op sleeptouw nemen. In Nederland altijd ondergewaardeerd. 12 interlands tot dusverre, een gedrocht. Helemaal gezien onze matige selectie. Gelukkig is karim rekik er wel weer bij!

19 september 2017 om 14:51

van Dijk heeft 1 wedstrijd gespeeld. En behoorlijk wat training gemist met zijn transferperikelen. Als hij komende weken weer in de basis staat bij Southampton dan kun je hem weer oproepen. En ik verwacht dat dat ook zal gebeuren.

19 september 2017 om 14:59

Inderdaad.. het is een voorselectie.. Geen definitieve selectie.

19 september 2017 om 15:32

2 volledige wedstrijden bij Jong Southampton en 1 invalbeurt in de Premier League.

Je zou toch zeggen dat de bondscoach dit weet en in ziet dat die jongen de komende weken zijn minuten wel gaat maken. Waarom zou je hem dan niet direct bij de voorselectie halen? Zeker als je ziet dat Hoedt de vorige keer in de basis stond terwijl hij nog helemaal niet gespeeld had.

Maar goed. Fer had er ook wel bij mogen zijn. Is gewoon basisspeler bij Swansea en brengt met zijn fysiek ook een wapen dat we verder in de selectie niet hebben op het middenveld. Maar de bondscoach selecteer liever van de Beek, Klaassen, Propper en van Ginkel, die veelal dezelfde types en harde werkers zijn, maar fysiek stuk voor stuk niet bijzonder. Daar snap ik dan ook weer weinig van.

Zelfde geldt voor het oproepen van 3 rechtsbacks (janmaat Veltman, Tete), 7 centrale verdedigers en met Blind maar 1 linksback. Haal er dan gewoon ook minimaal 1 van de groep Pieters, van Aanholt of desnoods Willems (geen idee hoe hij het doet in Duitsland, maar speelt iig wel) bij. Je kan wel argumenteren dat spelers als Indi en Ake eventueel op links kunnen, maar die spelen wekelijks centraal bij hun clubs. Dan wil je ze in cruciale wedstrijden toch niet op posities laten spelen die ze inmiddels niet meer gewoon zijn.

Tegen houthakkers in de verdediging kun je het beste Promes daar neerzetten. Huntelaar zou ik nu ook oproepen maar ik betwijfel of je met Robben en Promes/depay hem goed in zijn spel kan laten komen.

Depay deed het ook wel aardig als 9 tegen Italie. Er staat wel iemand die fysiek zn mannetje staat.

eindelijk weer Jan Maat, en wat ie met Strootman weer doet is mij een raadsel,dan zie ik liever die Amrabat voor hem in de plaatst tegen die wit russen maar tegen zwaardere tegenstanders is het ook niet veel natuurlijk,maar hij durft in ieder geval vooruit te voetballen en strootman kun je voortaan beter strontman noemen... Dost en Huntelaar in de spits,met een 5 man middenveld met promes,zonde dat Amrabat niet mee kan doen want die zal wel voor marokko kiezen,promes,klaasen..tegen zwakke tegenstanders een goeie en tegen goeie tegenstanders verzuipt ie ook,wijnaldum..voor het verdedigende werk,en dan Babel ook op het middeveld op rechts en dan op links Promes, en dan nog ..ja wie,donny Verbeek want die voetbalt ook altijd vooruit en wat voor smaken hebben we nog meer,oja achter met in het centrum de Vrij en Blind in het centrum voor de opbouw en Jan Maat en oja ook nog Propper IPV verbeek,hoeveel HEB IK ER Nu.ff Loeren ..afijn NOG EEN Keer DE Opstelling...achterin..centrum dE vrij MET Blind en Jan Maat ,waar is trouwens van Dijk.. drie man achterin,middeveld propper klaasen promes babel en robben en voorin Dost met THE Hunter of je gooit er Depay bij voor de voorzetten want we moeten met 4-5 doelpunten verschil winnen en klaasen en propper of Wijnaldum voor het verdedigende werk plus dat ze veelvuldig bij de 16 kunnen opduiken en ook goed zijn met de afvallende ballen,dan zou ik in dit geval voor propper kiezen..en ja,klaasen heeft ook eigelijk weinig laten zien,daar ben ik geen fan van als nutrale toeschouwer maar ja met gebrek aan beter...nou een heel gepuzzel maar we moeten zo aanvallend mogelijk spelen en Robben want die krijgt altijd dubbele dekking dus die kan gaten trekken voor de andere,promes gaat ook scoren en babel ook en Dost kopt er 2 in en dan nog een schot van propper uit de 2de lijn hoppakee 4 zero...zo zie ik het een beetje in a blinck of a eye

19 september 2017 om 15:56

Ik ben gestopt met lezen bij de zin over Amrabat. Die is Marokkaans international.

Was het wel eens met je conclusie over Strootman.

Oké Huntelaar, Rekik etc snap ik. Maar Kevin Strootman weer oproepen? Die moet je echt een tijd niet oproepen, na zijn ongeloofelijke domme actie('s) in en tegen Frankrijk.

19 september 2017 om 15:57

...en Zweden niet te vergeten.

robin robin toch,veldman tete en klaasen en toornstra jezus christes,wiln je vind je die beter als wijnaldum en propper en wie bouwt er iets op van achter...blind is zo ongeveer de enige die een beetje kan opbouwen,en dat ie uberhaupt nog veldman selecteerd daar kan ik met mn verstand niet bij,en als je het toch over box naar box hebt dan kun jr beter Fer hebben als Toornstra en we hoeven niet van box naar box want het spel zal 89 min op de helft afspelen van belarus dus niet zo dom lullen..box naar box..ja tegen Zweden dat wordt weer een ander verhaal,hij zal toch wel van Dijk erbij halen die kutdwerg..want dat is ook een kutcoach ...moet ik altijd steeds dewnken aan die wissel op het ek van 14 jaar geleden geloof ik toen Robben een wereld partij speelde en ook toen ie nederland versloeg met rusland...en nu de laatste keer niet aan het doelsaldo denken..give my a fucking break zeg....was zo blij als een kind dat we thuis van bulgarije wonnen terwijl die nog niet 1 punt uit hebben gehaald ..nee Dickie,jonge,was een wereld prestatie wat je geleverd hebt tegen frankrijk en bulgarije.. ga zo door..

Nederland is toch gewoon uitgeschakeld voor het WK. Dus waarom deze oude spelers weer laten opdraven? Ga nu gewoon vast bouwen aan de toekomst met de spelers die het voor het EK moeten doen. En dan zijn niet Huntelaar, Sneijder en Robben.

Sammers komt tenminste nog met zinnige praat,rekik en ake heb je niet nodig tegen zon kutelftal,je moet opbouwend vermogem in de ploeg brengen met bllind en jan maat achteruit en niet rekik en ake kom op zeg,aanvallen moeten we,voor het doelsaldo,daar hoor je niemand over hier....babal promes robben dost of hunter en scorende middevelders zoals......ja wie eigelijk,zou propper weer zo goed spelen als tegen bulgarije,die zit wel in a flow nu he

leiikam,jonge,je moet nog een beetje de moed er in houden he maar je hebt wel gelijk met dat opnieuw opbouwen natuurlijk maar laten we het nog 2 wedstrijden proberen en nu met flink aanvallend voetbal want als je niet met 3 of 4 doelpunten verschil wint dan hoef je nog eens te beginnen tegen zweden ..die gaan met 11 man in de 16 staan wachten en dan kun je er misschien 1 of 2 dr in schieten maar dan houdt het echt op ..100000procent

Van mij mogen ze tegen Wit-Rusland zoveel mogelijk aanvallers opstellen. Dat is de wedstrijd waar we echt met 6-0 moeten winnen en hopen dat Luxemburg weer kan stunten maar nu tegen Zweden.

Tegen Zweden gaan we namelijk nooit meer dan 3-4 goals maken zonder zelf te incasseren. We moeten het goalverschil al zoveel mogelijk goed hebben gemaakt voordat de wedstrijd tegen Zweden begint. Want we zullen al moeite genoeg krijgen om überhaupt van hun te winnen.

Rekik een echte versterking sarcastisch gezien dan nee even serieus wat is zijn meerwaarde? Neem dan een potentieel jonge verdediger mee om te laten proeven

ik las ook nog een goeie,van Anholdt zou ook kunnen want die heweft een drive naar voren en Jan Maat OOK 5-3=2 OF 3-5-2 DAT IS IN Feite Precies Hetzelfde Maar MET VAN anholdt EN maat OP DE Flanken EN IN het centrum Blind en de Vrij of wat mij betreft van Dijk die vind ik toch iets beter als de vrij maar die heeft nu meer wedstrijd ritme maar ze moeten nu eens van kiet meteen proberen er 1 binnen 5 min er 1 in te moppen dan krijg je nog de kans om er flink op los te scoren maar dickie dik zal wel zeggen dat ze rustig van achter op moeten bouwen en vanuit de organisatie spelen en blablablabla als je niet vlug scoort dan krijgen die russen meer vertrouwen etc en dan maar hopen dat tegen zweden virgil en Jansen een beetje meer aan spelen toe komen,las trouwens dat Dost tegen de top 5 in portugal niet gescoord heeft dat deed mij wenkbrouwen ook fronsen,en tegen bulgarije kreeg ie misschien geen fatsoenlijke bal,maar tegen luxenburg was het ook al niet veel,is ook een competitie die wel een trapje hoger staat als nederland want ze kegelen altijd de nederlandse teams eruit,huntelaar had misschien wel een beetje pech maar had toch ook wel tergen ado kunnen scoren maar hij is fanatiek en fit dus.... nals Jansen nog er 2 inmopt in turkey dan zie ik het met hem wel te zitten maar ja je moet ook een beetje geluk hebben,en als ie Strontman opstelt en we spelen gelijk en ik kom dik tegen krijgt ie een kleine hoek op zijnkaakjes want dat zou toch iets zijn bhe dat ie die opsteld,scoorend vermogen hebben we nodig....babel robben promes klaasen..hopelijk...ben ik eigelijk geen fan van want die wordt ook omhoog geschreven..tegen topteams zie je hem zwemmen zonder diploma....propper die doet het redelijk...voor de afvallendeballen,wat normaal gesproken wijnaldem maar die zou ik deze reis niet meer opstellen netals Villena,die komt gewoon tekort op internationaal nivo en zo denk ik er een beetje over,scoorend vermogen dikkie en bij die 3 halve countersdat kunnen de vrij en van dijk wel aan of de verdedigende klaasen en propper..afijn,we zullen zien maar als ze niet met 3-4 nul winnen is het einde verhaal want tegen zweden krijg je dan als ze voorstaan met 3-0 en ze moeten er nog 1 inmoppen dankrijg je 100 procent in de laaste 5 min nog een doelpunt tegen...hasta la pasta ollanda,zou toch zonden zijn,maar aan de andere kant...wat hebben we op het wk te zoeken....misschien net zo als in brazil...you never no he...positief ben ik nog ff tegen beter weten in..ik weet het..maar ja,in het voetbal weet je het nooit,kijk naar promes en wijnaldum bij hun club en in het nationaal team....niet veel tot nu toe maar wijnaldum en strontman daar moet je voorlopig niet meer aan beginnen en strontman er maar niet meer erbij jesus wat een kutinstelling vergeleken met vroeger...zal ie nu al verzadigd zijn..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren