Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord wacht loodzware periode: ‘Niveau zal een stuk hoger liggen’

Laatste update:

Feyenoord staat voor een zware periode, waarin een groot aantal wedstrijden moet worden afgewerkt. De Rotterdammers komen de komende weken in actie in de Eredivisie, Champions League en KNVB Beker. Trainer Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar de drukke periode en verwacht dat zijn selectie goed weet om te gaan met het drukke wedstrijdschema.

Feyenoord hervat de competitie aanstaande zondag met een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. “De focus ligt volledig op die wedstrijd, al plannen we natuurlijk ook vooruit. Zo bekijken we bijvoorbeeld ook tegenstanders die we in de weken erna treffen”, zegt Van Bronckhorst op de clubwebsite. “Wedstrijden tegen Heracles zijn zeker uit vaak lastig en dit jaar zijn ze goed begonnen, onder meer met de overwinning op Ajax. Wij weten waar onze kansen liggen en als we daar goed mee omgaan, kunnen we ook in Almelo drie punten pakken.”

Na het duel in Almelo treedt Feyenoord op eigen veld aan in de Champions League tegen Manchester City. Daarna volgen in september wedstrijden tegen PSV, ADO Den Haag, NAC Breda en Napoli. Van Bronckhorst denkt dat zijn team er klaar voor is. “We nemen de ervaring mee van vorig jaar in de Europa League, al zal het niveau nu nog een stuk hoger liggen. Maar wij hebben de groep om daar goed mee om te kunnen gaan.”

Op welke plaats eindigt Feyenoord in de groepsfase van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal zeer zwaar worden , Feyenoord heeft een veel te smalle selectie om op 3 fronten mee te doen.

denk dat ze veel punten laten liggen.

Met een beetje geluk worden ze derde in de Poule.

6 september 2017 om 10:42

Vorig jaar werden we kampioen toen we op drie fronten meededen... En met een Larsson, Amrabat, etc. is de selectie niet per se 'veel breder', maar wel sterker in de breedte. Maar inderdaad, 3e is het maximaal haalbare en vooral tegen Shakhtar moeten we het verschil maken.

6 september 2017 om 11:18

Feyenoord heeft niks te zoeken in het CL. Dat bewees Vilhena al tegen Frankrijk waarbij hij tegen top middenvelders als een zoontje werd meegenomen. Ze worden laatste in de Poule waarbij Napoli en Man C ze voetbal les zullen geven en Shaktar winnen ze ook niet van. Worden gewoon vierde in de poule en zullen in de competitie ook steken na die duel laten vallen!~ Werkelijk op elke positie komen ze te kort voor de CL en dat is gewoon een feit. Hoop niet dat ze met nul punten eindigen maar die mogelijkheid zit er dik in

6 september 2017 om 11:49

Ach maar dat lag niet aan Vilhena per se het draaide zelfs beter en ook een Strootman werd onderteboven gelopen door Pogba en kanté

6 september 2017 om 11:50

Lol, strootman en wijnaldum speelden toen helemaal als een natte krant, betekend dat dan dat Liverpool en AS Roma ook niks te zoeken hebben in de CL?

6 september 2017 om 11:54

@marranr:
Vilenha was zowaar 1 van de betere bij Oranje. en anders zouden ook Wijnaldum en Robben niks te zoekenhebben in de Cl.. Die vergelijking gaat nergens over.

En hoe wet je nu dat ze steken gaan laten vallen in Nederland door de CL? Vorig jaar ook alles gwonnen naar Europese wedstrijden.

Napoli en City zijn sterker, dat zalniemand anders beweren. Maar tegen Shaktar zijn er gewoon kansen. Dit is niet meer het shaktar van jaren terug.

En wanneer kom je te kort voor de CL? 80% van de teams die er in zitten hebben geen kans om te winnen. Maar zitten er toch in ook, dus hebben ze er wel iets te zoeken. Er zijn maar 5 teams die echt kans hebben om hem te winnen.

6 september 2017 om 11:56

Vilhena was tegen Frankrijk juist een van de weinige die een nipte voldoende scoorde. Iedereen werd weggespeeld, dat heeft weinig met het niveau van Feyenoord te maken.. denk dat ik wel kan raden welke club jij support.

Natuurlijk wordt het een moeilijke en zware opgave voor Feyenoord, maar je weet nooit hoe het gaat lopen. We gaan gewoon genieten van deelname aan de CL en hopen dat dit genoeg energie en motivatie geeft om het in de competitie weer goed te doen.

6 september 2017 om 12:00

Vilhena speelde prima tegen Frankrijk. Na de rode kaart was het zwemmen voor iedereen op het middenveld, daar kan je hem echt niet op afrekenen.

6 september 2017 om 12:02

8 van de 10 clubs hebben niets te zoeken in de CL. Feyenoord wint al 2 jaar op rij van de uiteindelijke winnaar van de Europa League (sevilla, manunited), en thuis vind ik ze prima tegenstand bieden. Ik hoop op 8 punten. 2x winnen, 2x verliezen, 2x gelijk. Zou mooi zijn. En met wat geluk ben je dan 3e of zelfs 2e...

Ijdele hoop waarschijnlijk, maar je weet maar nooit. Verder was Vilhena een van de betere spelers van Nederland. Eindelijk iemand die mee kon in het tempo van het middenveld van Frankrijk, en niet bang het duel aan te gaan. Ik heb genoten...

6 september 2017 om 12:14

Zowel Sevilla als Man U speelde niet met hun sterkste team en niet echt om te winnen. Maar inderdaad er werd gewonnen.

6 september 2017 om 12:35

@jannie:
Om wat speel je dan? Iedereen speelt om te winnen.
Daarbij speelde Sevilla wel degelijk met hun beste 11, want waren nog niet geplaatst toen.

6 september 2017 om 12:52

@ Capis, Sevilla speelde toen zeker niet met hun beste 11. Ze hebben alle jaren in de EL tot aan de kwartfinale met een B team gespeeld. Uit bij Feyenoord was het zelfs nog erger met spelers als Mbia die toen nog geen minuut had gespeeld dat seizoen en wedstrijdritme op deed + wat ik me nog herinner 3e doelman op goal. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus wil je aub geen onzin plaatsen?

6 september 2017 om 12:54

Rico was toen nog niet eens de 1e doelman. 3e doelman zelfs dat seizoen. Arribas speelde ook, maakte nooit minuten. Kolo was ook basis speler en verder had je nog Denis Suarez, Reyes, Mbia, Aspas en Gameiro die geen basis spelers waren dat seizoen. Wat nou de sterkste 11?

6 september 2017 om 12:57

Met alle respect mgmv, maar feyenoord heeft vorig jaar maar op 1 front geacteerd. In de EL hebben we maar een paar potjes gespeeld en nog niet eens overwintert. In de beker waren vroeg uitgeschakeld, dus alleen de competitie was er. Ajax speelde gelukkig wel op meerdere fronten mee vorig jaar en dat heeft ze (helaas voor hun) icm een hele eigenwijze/halsstarrige trainer de titel gekost. Gelukkig voor feyenoord natuurlijk.

Maar ook dit jaar zal de schade meevallen, want ik ga er niet van uit dat er op meerdere fronten meegedaan gaat worden. Al hebben we vorig jaar gezien dat het natuurlijk wel kan voor een Nederlandse ploeg. En ik vind dat feyenoord zeker minimaal 3e moet worden in zo'n groep. Maar dan nog ga ik er van uit dat we niet tot minimaal de kwartfinales mee doen in Europa.

Daarnaast vind ik dat als je toevallig eindelijk wel weer een keer op meerdere fronten mee mag doen, dat je dan niet moet zeiken als je een topclub zegt te zijn

6 september 2017 om 13:07

Weer zon onzin verhaal dat ajax geen kampioen werd door de el prestaties. In de 2e helft van het deizoen heeft ajax meer punten gepakt dan feyenoord. In de 1e helft heeft feyenoord er meer gepakt en toen speelden beide ploegen el voetbal. Hoe heeft de el finale van ajax hun het kampioenschap gekost in jouw ogen dan?

6 september 2017 om 13:16

Met alle respect DatisSjakie.. Feyenoord heeft in de eerste seizoenshelft gewoon op drie fronten geacteerd en toen juist meer punten gepakt als in de tweede seizoenshelft.. Terwijl Ajax juist inliep op Feyenoord in de tweede seizoenshelft. Die overwinningen en wedstrijden gaven ze gewoon extra vertrouwen. Als je echt Feyenoord-supporter (want; "we" snap ik je analyse echt niet.. Met alle respect natuurlijk En moeten minimaal 3e worden? Dat is het maximaal haalbare voor ons.

6 september 2017 om 14:45

Ik ben een fan van het Nederlandse voetbal (vandaar dat ik in europa vaak over we spreek). Zouden meer mensen moeten doen, zou het voetbalspelletje een stuk luchtiger maken Mgmv, met alle respect natuurlijk.

Los daarvan heb ik idd iets met feyenoord ja, maar dan mag ik geen eerlijke onpartijdige conclusie trekken ofzo

6 september 2017 om 14:54

@bizzlad. Ik heb net even gekeken voor de zekerheid, omdat ik een eerlijk neutraal plaatje wil vormen. Maar los van de onderbuikgevoelens (ook al zijn ze misschien niet leuk om te horen want ik zag het liever ook anders), maar alle wedstrijden die de Ajacieden punten hebben gekost vorig jaar zaten rondom een Europese pot. Dat ze vervolgens ondanks dat gegeven in de 2e seizoenshelft nog zo aardig mee hebben gedaan nationaal is zeker prijzenswaardig.

Maar dat onderstreept in mijn ogen alleen maar nog meer dat zij anders fluitend die schaal opgepikt hadden. Nogmaals is het gelukkig anders gelopen, maar eerlijk is eerlijk. Als al hun gelijke spelen en nederlagen rondom europa zaten. Hoe ver hadden ze nationaal wel niet gereikt als die europese wedstrijden (en dus vermoedelijk ook die morspartijen qua punten) er niet waren geweest....?ach ja we zullen het nooit 1000% zeker weten, maar met eerlijk gezond verstand kunnen we allemaal wel gokken hoe het geweest zou zijn. En dan maakt (normaal gesproken) je clubkleur niet uit

6 september 2017 om 15:35

Dat punt verlies was in de periode dat Feyenoord ook nog Europees speelde.

daarna 1x tegen Psv, wat altijd wel puntverlies kan oplopen. Plus je wee niet hoe het anders was gelopen en of ze dan wel hadden gewonnen.

Dat blijft allemaal gissen en gokken

6 september 2017 om 15:40

Volgens mij hadden ze ook Groningen en Excelsior nog onder andere.waar punten gemorst werden Allemaal rondom hun europese campagne

6 september 2017 om 15:46

@DatisSjakie, natuurlijk mag je een onpartijdige conclusie trekken. Maar dan moet die wel kloppen... Je hebt het erover dat Feyenoord maar op 1 front actief was (Nee, gewoon EL groepsfase + beker) en dat Ajax de titel verspeelde omdat ze Europees speelden en een eigenwijze coach hadden? Die eigenwijze coach had ze anders geweldig aan het voetballen gekregen en door die flow/boost van het succes in Europa, was er geen houden aan en haalden in de tweede seizoenshelft zelfs dus meer punten dan Feyenoord. Dat ze dan bijv. tegen PSV tegen puntverlies aanlopen is geen enorme verrassing. Wellicht hadden ze zonder die flow van EL juist minder punten in de competitie gehaald.. Je weet het niet.

6 september 2017 om 10:43

Gaat op zich wel toch, je hebt back-up die je tegen Nac of Ado kunt laten spelen van:

- achterin: St. Juste en Nelom (en Nieuwkoop)
- middenveld: Amrabat en Tapia
- voorhoede: Larsson, Bilal en Kramer

Zo kun je best winnen van Nac toch:
Jones
Nieuwkoop St. Juste Scharie Nelom
El Ahmadi Toornstra Amrabat
Bilal Kramer Larsson

6 september 2017 om 10:50

Zo zou je moeten kunnen winnen van Nac, maar laatst verloor Jong Feyenoord ook van Jong NAC terwijl hier ook namen als St Juste, Amrabat, Kramer en Larsson in speelden.

6 september 2017 om 10:56

Dat zijn teveel wisselingen in één keer. Je moet het mee om en om doen.

6 september 2017 om 10:58

Nelom is goed voor de jupiler league, de rest ben ik het met je eens!

6 september 2017 om 10:45

Ze hebben juist een hele brede selectie, veel meer nog dan vorig jaar toen ze ook gewoon Europees meededen. Alleen de spits is misschien wat licht bezet.

Ben erg benieuwd hoe Feyenoord met de 'zwaardere' europese duels om zal gaan in de CL. Vorig jaar waren ze erg stabiel, maar dat was vooral na de winterstop toen ze Europees al uitgeschakeld waren. Voor de winter was het toch een aantal keer kiele kiele.

6 september 2017 om 10:29

Onzin. Feyenoord pakte de meeste punten in de eerste seizoenshelft toen ze nog Europees voetbal speelde. Ik denk dat het het team juist sterker maakt.

6 september 2017 om 10:34

Waar komt toch steeds deze onzin vandaan?

Feyenoord pakte juist voor de winter de meeste punten. Juist toen ze op 3 frontenmee deden nog, juist de 2de seizoenshelft liep vooral Ajax op ze in. en ook de eerste seizoenshelft speelde ze de beste wedstrijden met de grootste uitslagen.

Ik verwacht niet dat Feyenoord dit seizoen kampioen gaat worden. Het zal Psv of Ajax zijn. Puur omdat het verschil niet groot is tussem de 3 clubs en Feyenoord CL speelt en daardoor veel punten gaan laten liggen.

6 september 2017 om 10:53

Net zoals Feyenoord vorig jaar veel punten liet liggen na Europese wedstrijden? Oh wacht....

6 september 2017 om 11:25

Jongens laten we aub niet teveel kijken naar vorig seizoen! Dat was gewoon een topjaar waar het mee zat. Sinds wanneer is de geschiedenis een garantie voor succes! Mijn verwachting is gewoon dat ze puntjes gaan laten liggen. Wanneer dat niet gebeurd ben ik de eerste die zegt dat ie het mis had. Zelfs topploegen als Barca hebben er last van om na CL weer top te presteren!

6 september 2017 om 11:31

Maar als we Ipv naar het vorige naar dit seizoen kijken, koploper en al de Johan cruijffschaal in de tas. Ik lees alleen maar negatieve reacties over Feyenoord van jou, dat moet je zelf weten, maar je zegt volgens mij vooral dingen die je heel erg hoopt. Ik vind je redenaties doorgaans flinterdun.

6 september 2017 om 11:37

Negatief?? Dan lees je echt niet goed! Ben alleen negatief over Nelom.

6 september 2017 om 11:40

@Baardgras, nogmaals, als ik het mis heb, ben ik de eerste die zn ongelijk toegeeft. Ik vind er echter niets negatiefs aan als ik zeg, dat ik denk, dat Feyenoord puntjes gaat laten liggen na Cl wedstrijden.

6 september 2017 om 11:51

Over Nelom ben ik structueel negatief als Feyenoorder. Dat is de Dijks van Feyenoord. Kan er niets van

6 september 2017 om 11:57

Frankrami, nogal wiedes dat Feyenoord punten gaat laten liggen na de Champions League. Heb je het schema gezien? Dat zijn wedstrijden waarin elke titelkandidaat het moeilijk heeft en punten gaat laten liggen.

6 september 2017 om 11:59

Misschien vergis ik me, ik vind het alleen al meteen zo vooringenomen. Laten we even afwachten, Feyenoord blijkt erg stabiel.

6 september 2017 om 14:15

Dit was mijn mening al voor ik dit schema had gezien. Voor mij is dit logica, zie het in andere competities, jaarlijks gebeuren.

6 september 2017 om 22:07

Haha vorig jaar een topjaar waar alles mee zit.. Als je vanaf dag 1 bovenaan staat, dan is dat niet alleen omdat alles meezat..

6 september 2017 om 10:55

Europese wedstrijden maakt onze selectie juist sterker en is goed voor de ontwikkeling van alle spelers. Hiernaast hebben wij dit seizoen een brede selectie.

6 september 2017 om 10:57

CL is -net als vorige jaar- gewoon 6 duels.

Misschien mag je daarna nog 1 ronde CL of El, maar veel langer zal het wellicht niet duren.
Ik zie niet in waarom dit per sé veel zwaarder zou zijn dan voeig jaar (muv de tegnstanders natuurlijk).

6 september 2017 om 11:04

Bovendien was de poule vorig sezioen ook Champions League waardig. Deze is nu iets sterker maar geen lichtjaren verschil.

6 september 2017 om 11:42

Poule van vorig jaar was op united na niet CL waardig.
Fenerbahce is een matige ploeg dat al jaren niet presteerd in turkije. Werden de ronde erna uitgeschakeld door krasnodar en dit jaar voorronde EL uitgeschakeld.

6 september 2017 om 11:52

Iets wel heel wat in de cl tref je geen ploegen vna het niveau Zorya luhansk

Kunnen alleen maar hopen dat we in de competitie niks laten liggen. Al ben ik bang van wel. De rest is bonuspunten.

6 september 2017 om 10:55

Waarom zouden we in de xompetitie luntenaten liggen dan? Vorog seizoen speelden we el en pakten we in de weekenden daarna ook gewoon de lunten. Zie niet in waarom het dit jaar anders wordt.

Wordt een flinke klus om in deze.loule 3e te worden. Je moet thuis winnen van shaktar en uit niet verliezen. Als je napoli en man c thuis.op een gelijk spel weet te houden doe je het goed en kun je denk ik na de winter el gaan spelen.

6 september 2017 om 11:07

Nou na City is het PSV uit, na Napoli AZ uit en na Shaktar is het Ajax thuis (dat zijn alleen nog de eerste 3 CL duels), dat laat wel zien dat je elke keer een lastig duo aan wedstrijden in 4-5 dagen hebt. Als je niet inziet waarom je dan punten zou kunnen verspelen ben je toch wel zeer optimistisch haha. Zeker PSV-uit en Ajax (uit of thuis) kosten Feyenoord met enige regelmaat echt wel punten, laat staan na zo'n zwaar Europees programma

6 september 2017 om 13:28

Psv uit doen we het regelmatig best lekker. Tegen akax laten we idd helaas vaak punten liggen. Dat het zwaar gaat worden staat buiten kijf, maar als je op di of wo avond voetbalt moet je de zondag daarop toch gwn een goed resultaat kunnen boeken.

6 september 2017 om 11:06

Gelijkspel bij PSV is anders pima. Als je maar bij Heracles niks laat liggen.

Die gaan het niet redden. Vorig seizoen was leuk en aardig, maar herhaal het maar eens met een dubbele programma. Een onervaren team én club als het aankomt op het combineren van Europees voetbal en de Mickey Mouse League.

Tegen Man City en Napoli maakt een team aks Feyenoord natuurlijk geen schijn van kans. De wonderen zijn echter de wereld niet uit en de bal is rond, bla bla bla.. Waarschijnlijk worden ze gewoon afgeslacht en als kleine jochies weer naar huis gestuurd. Nu gaan we eindelijk zien hoe goed/slecht Feyenoord wel niet is.

Ik ben in ieder geval benieuwd, jullie ook? Ik zal eind september mijn conclusies hier op Voetbalzone trekken!

6 september 2017 om 10:33

Helaas gaan City en Napoli gehakt maken van dit team. Op elke positie beter. Zelfs de staf en het bestuur is beter bezet. Feyenoord heeft maar een factor van wereldklasse en dat zijn wij, het legioen. Als de derde plek wordt behaald ben je lekker bezig. Maar ook Shaktar is twee keer zo sterk. Maar goed. Geen woorden maar daden. Ik ga hand in hand alle wedstrijden kijken. Dit geld overigens voor alle Nederlandse clubs in europa!!

6 september 2017 om 10:37

Nu gaan we eindelijk zien hoe goed de selectie is van Feyenoord?

Dat zien we al een jaar en ook er voor al. Maar in Europa hebben wij als Nederland niks te zoeken zeker de CL niet. Cit haalt een Lbniet eens een spits maar een LB die duurder is dan heel de selectie van Feyenoord. Wat wil je dan verwachten?

Ajax gaat er af tegen Nice, en die verliezen kansloos van Napoli. Tuurlijk heeft Feyenoord geen echte kans op plek 1/2. Ze moeten gaan voor plek 3 en daar liggen wel gewoon kansen.

6 september 2017 om 10:41

Nou nou, de echte topteams draaien altijd een dubbele programma.. en dan zie je de ware aard van een selectie!

Vorig jaar was natuurlijk makkelijk, geen Europees voetbal. Het is een heel ander koekie zodra de CL erbij komt kijken.. snap trouwens ook niet waarom je Ajax erbij haalt? Dit gaat toch over Feyenoord?!

6 september 2017 om 10:46

Vorig jaar had Feyenoord gewoon Europees voetbal hoor. En in de eerste helft van het seizoen haalden ze toen nog meer punten dan in de 2de helft.

6 september 2017 om 10:47

Wie had vorig seizoen geen Europees voetbal? Als je Feyenoord bedoeld zit je er naast

6 september 2017 om 10:50

Vorig jaar hadden ze ook gewoon Europees voetbal! En waren ook 6 wedstrijden en grote kans dat dat er nu weer net zo veel maar zullen zijn. Dus daar is weinig verschil mee.

Ik haal Ajax er bij om de kracht van Napoli aan te geven die in de poule van Feyenoord zitten aan te geven. Dus gaat het toch ove Feyenoord...

Ajax is van het zelfde niveau als Feyenoord dus een goed vergelijk om aan te geven hoe sterk een Napoli/city dan we niet zijn.

Haal dus verder Ajax er niet bij, want het heeft betrekking tot Feyenoord......

6 september 2017 om 10:50

Feyenoord en Europees voetbal, het is geen goed huwelijk. Ben je het daar mee eens of niet? Zo niet, ben je subjectief in deze en heb je daarnaast ook weinig verstand van voetbal.

De Europa League valt niet te vergelijken met de CL. Een heel ander niveau. Wil wel eens zien hoe Feyenoord in de Mickey Mouse League presteert nadat ze net een pak slaag hebben ontvangen van Man City en Napoli!

6 september 2017 om 10:56

Jongens jongens, we zijn allemaal kameraden. Laten we gewoon de schouders eronder zetten. Met zijn allen kunnen we bergen verzetten. Niks is sterker als dat ene woord.

6 september 2017 om 10:58

Haha het feit dat jij denkt dat feyenoord vorog jaar niet europees speelde zegt alweer genoeg. Als je het voetbal niet volgt, ga dan ook geen ongefundeerde mening looen verkondigen.

6 september 2017 om 11:00

Jezelf snel corrigeren door te doen alsof el niet telt maakt niets meer goed....je lult maar wat. Overigens heeft feyenoord de afgelipen jaren in de el gewoon cl waardige ploegen getroffen als man u, fener en rome. Dat is echt geen wereld van verschil met man c, shaktar en napoli.

6 september 2017 om 11:01

CL is juist beter aangezien qua rust pakken voor eredivisie competitie aangezien CL op dinsdag en woensdag is en EL ook op donderdag. Dan heb je dus meer rust voor de volgende eredivisie wedstrijd.

6 september 2017 om 11:01

Rustig aan bizzlad, denk dat ik een gevoelig snaartje heb geraakt bij jou. Ben jij er ook zo één die de Europa League met de Champions League vergelijkt? Zoals ik al eerder zei, het is van een ander niveau.

6 september 2017 om 11:05

@batuhan
Wat heeft je eerste stuk nu weer met de discusie te maken?

Vorig jaar deed Feyenoord het niet slecht. Ze zijn daar voor nog boven Sevilla eerste geworden in de groep. En toen net er uit gegaan tegen Roma. Maar buitend at om wat heeft het met de discusie te maken nu?

Vorig jaar Man U is ook gewoon CL niveau, end aarna wonnen ze ook gewoon van Psv. En waarom blijf je Mickey Mouse zeggen, wat is dar d etoegevoegde waarde van.

Ze spelen 6 wedstrijden en die zullen net zo zwaar zijn als vorig jaar de EL, want meer dan 100% kan je niet geven. En grote kans dat het daarna over is weer dus amper verschil.

6 september 2017 om 11:05

Mannen, laten we het vriendelijk houden. De emotie is mooi, maar zet het om in positiviteit. We gaan straks gewoon knallen in die kuip, en wie weet wat mogelijk is? Walk on!

6 september 2017 om 11:09

Precies, we moeten gewoon 100% geven en schor het stadion uit lopen. Zolang Nelom niet speelt maken we in ieder geval tegen Shaktar een goede kans.

6 september 2017 om 11:10

Waarom ik Mickey Mouse League zeg? Omdat ik, simpelweg, het recht heb om dat te zeggen. De competitie stelt geen reet voor en dat benadruk ik ook. Daar ben ik vrij in. Net zoals jullie vrij zijn om mij met z'n allen aan te vallen!

6 september 2017 om 11:10

Man United van vorig seizoen is het United van Mourinho dat de Europa League won.

6 september 2017 om 11:13

Ja, dus? Zijn ze dan Champions League waardig? Ze speelden in de Europa League en daar hoorden ze ook thuis. Om dan meteen te roepen dat ze in de Champions League horen te spelen getuigt van weinig voetbal-knowhow.

6 september 2017 om 11:14

Hahaha je denkt iig net zoals ik over Nelom! Ik heb echt goede hoop voor de CL, en nogmaals dit is mijn voorspelling, Feyenoord geen kampioen, maar we gaan trots op die gasten zijn in de CL!
Bij ajax kan je je afvragen hoe de sfeer in het stadion gaat zijn. Bij Feyenoord weet je het!! Elke tegenstander zal het uit in de kuip moeilijk krijgen!!

6 september 2017 om 11:16

Ik snap niet zo goed wat je punt is?

6 september 2017 om 11:07

Net als vorig sizoen toen we tegen United speelden en het weekend erop bij PSV uit... waren niet echt tegenvallende uitslagen. Bovendien heeft Feyenoord amper wat laten liggen toen ze nog Europees speelden, alleen tijdens de situatie met de moeder van Vilhena werden er punten verloren.

6 september 2017 om 16:29

Ja en omdat PSV 20 kansen verprutste en Feyenoord er maar 1 nodig had wonnen ze daar. Maar dat kwam niet omdat Feyenoord zo goed was.

7 september 2017 om 07:45

20 kansen? En Feyenoord maar een? Ik zou die wedstrijd dan maar eens terugkijken. PSV had meer kansen maar echt niet zo veel. En Feyenoord had er wel meer dan een.

6 september 2017 om 12:31

Vorig jaar heb je dus nog niet gezien hoe sterk Feyenoord echt is dus? Toch knap om kampioen te worden zonder te hoeven tonen hoe sterk je bent...

6 september 2017 om 13:03

Je hebt je conclusie al getrokken dus lul niet aub.
Je ziet het of bevestigd worden of je komt hier je ongelijk halen.

Ben heel benieuwd hoe Feyenoord het de komende weken eraf brengt.

6 september 2017 om 13:33

Volgens mij heb je je conclusies al getrokken!

Het jammere is dat we na elke Europese wedstrijd een uitwedstrijd hebben tegen een lastige ploeg, maar ik kijk er echt naar uit! Feyenoord in de Champions League, daar heb ik echt naar gesmacht. Een 3e plaats zou een goede prestatie zijn en is in deze poule, realistisch gezien, het hoogst haalbare.

6 september 2017 om 10:33

Omdat je fan bent neem ik aan, toch? Want qua voetbal mogen we er weinig van verwachten. Ik hoop dat Feyenoord het flikt om 3e te worden en iig eurupees voetbal blijft spelen. Het is namelijk zo goed als over met Nederland, we hebben binnenkort geen directe plaatsing meer. De voorrondes worden elk moeilijker en dus de kansen op CL voetbal nihil.

6 september 2017 om 10:39

Onze rol in europa is compleet uitgespeeld. Wat Ajax vorig jaar flikte was dan ook legendarisch. Denk dat dit de komende 20 jaar niet meer zal gebeuren. Als feyenoord de EL haalt door derde te worden sta ik te juichen.

6 september 2017 om 10:45

Er staat ook "het hoogst haalbare".

6 september 2017 om 11:02

Ik doel op het stukje "daar heb ik echt naar gesmacht"

6 september 2017 om 11:11

Ah! Uiteraard. Ik kijk gewoon uit naar de affiches tegen met name Napoli en City en ben benieuwd in hoeverre Feyenoord stand kan houden.

6 september 2017 om 11:21

Ik zal je vertellen Razer, dat gaat gewoon kicken worden! David tegen goliath, maar dan met een aanhang van 60.000 noeste havenarbeiders die door dik en dun de club steunen. Geweldig schouwspel! Tuurlijk is de kans groot dat je vernedert de mat af gaat, maar het legioen wint altijd!

6 september 2017 om 11:55

Ik kijk ook uit naar de wedstrijden, ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen en hoop dat ze nog wat punten voor NL binnen kunnen halen. Wat betreft die 60000, wordt het stadion niet weer afgedekt en de capaciteit naar beneden gehaald. volgens mijn gaan er weer 10000 plekken uit en, maar dan zit je natuurlijk nog steeds op een 40000 man.

6 september 2017 om 17:42

Het zal niet meer dan 45.000 worden. Misschien zelfs nog minder inzake veiligheidsmaatregelen. Alsnog kunnen we genoeg herrie maken

Feyenoord is de favoriet voor de schaal, maar de CL? Laten we er maar vanuit gaan dat we 4de worden, en alles er boven is mooi meegenomen!

6 september 2017 om 10:46

Hoezo moeten we daar vanuitgaan? Puur en alleen meedoen voor entreegeld? Ik denk dat Feyenoord met deze ploeg best kan stunten. Ajax is een aantal jaar geleden in de meest achterlijke poule ooit(4landskampioentjes), 3e geworden.
Laten we hopen op een stunt, vergeet niet dat Feyenoord het legioen heeft!!

6 september 2017 om 10:49

Weet je wat, misschien zat ik wel een beetje in zak en as. Dromen mag niet alleen. Dromen moet! Wij zijn het legioen, en hand in hand kunnen we iedereen verslaan! De kuip zal kolken als nooit te voren!

6 september 2017 om 11:03

En dit is precies de instelling waardoor ik denk dat een stunt mogelijk is!!

Ben benieuwd hoe Feyenoord het gaat doen! Hoop dat ze boven verwachting gaan presteren en dat hoop ik ook bij Vitesse! We zullen het nodig hebben want volgend jaar is geen enkele Nederlandse club rechtstreeks geplaatst voor CL en EL.

Tsja lastig. Feyenoord pakte vorig seizoen de meeste punten juist in de drukke periode en volgens alle statistieken en onderzoeken levert meedoen in de EL meer puntverlies op in de competitie dan meedoen in de CL. Vermoedelijk in verband met het minder aantal rustdagen voor competitiewedstrijden.

Ik denk zelf dat het wel mee gaat vallen.

City word echt zo overschat! Voorin spelen vooral jeugdspelers die in de toekomst fantastisch worden maar er nog lang niet zijn. Sane Jesus sterling bedoel ik dan. Aguero is wel top maar die speelt dan weer niet. Verder zijn de backs ook zwak. Mendy walker en die va madrid vind ik de belachelijkste aankopen van het seizoen. Allen hebben niet het niveau. Het middenveld is wel ziek goed met de silva's en de bruyne en gundugan. Als city feyenoord ook maar een klein beetje onderschat zijn ze te pakken!

6 september 2017 om 12:38

Walker was de beste rechtsback van Premier League afgelopen seizoen en Mendy was de beste linksback van Ligue 1, dus niet zo onzin uitkramen over de backs van City. Danilo doet het ook beter dan gedacht. Verder waren er geen betere backs beschikbaar.

6 september 2017 om 12:55

Ja over walker heb je wel gelijk. Maar dat zegt wel iets over het niveau van de rechts backs in de PL. Mendy heb ik niet vaak zien spelen. Een paar wedstrijden in de CL heb ik wel op hem gelet omdat fifa17 hem zo slecht vind. En ik ben het wel eens gelet op die 4 wedstrijden die ik gezien heb.

6 september 2017 om 14:01

Pep Guardiola houd juist van backs met een top conditie die de hele flank kunnen bestrijken zonder verdedigend steken te laten vallen. Walker en Mendy zijn onder andere zulke backs. Mendy speelde weergaloos tegen Manchester City in de CL.

De backs die Man City heeft, zijn i.i.g. veel beter dan Clichy, Kolarov, Zabaleta en Sagna, dus wat dat betreft heeft Man City gewoon goed in backs geïnvesteerd.

Ederson
Walker
Kompany
Stones/Otame
Mendy
De Bruyne
Fernandinho
D. Silva
B. Silva
Jesus/Aguero
Sane/Sterlin

Feyenoord heeft veruit de beste selectie van Nederland. Feyenoord komt te kort voor de CL, maar zal in Nederland tot de laatste speeldag meedoen om de titel. Als het niet eerder beslist is..

Feyenoord werd vorig seizoen ook kampioen. Toen hadden ze ook 6 extra wedstrijden. Dat zegt niets. Zelfde de selectie is nu breder. Enkel, PSV zal het beter doen dit seizoen dan vorig seizoen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren