Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Janssen kan Europees voetbal vergeten bij Tottenham Hotspur

Laatste update:

Vincent Janssen komt dit seizoen niet uit in de Champions League. De Nederlandse spits is niet ingeschreven door zijn werkgever Tottenham Hotspur. Ook Erik Lamela, die vanwege een heupblessure niet eerder dan in november weer in actie kan komen, ontbreekt op de spelerslijst van manager Mauricio Pochettino.

De spits van het Nederlands elftal kende een zeer teleurstellend debuutjaar bij the Spurs. In 27 Premier League-wedstrijden, waarvan 7 als basisspeler, scoorde hij slechts 2 keer. Dit seizoen viel hij in de eerste drie competitiewedstrijden slechts één keer in, tegen Chelsea (1-2 nederlaag) mocht hij een minuut voor tijd nog meespelen.

De vijftienvoudig international zag op de laatste dag van de transfermarkt met de komst van Fernando Llorente van Swansea City zijn kans op speeltijd nog verder afnemen. De Spanjaard is wel opgenomen in de selectie voor de Champions League, net als de van Ajax overgekomen Davinson Sanchez en andere aankopen Serge Aurier, Juan Foyth en Paulo Gazzaniga.

De ploeg van manager Pochettino wacht een loodzware opgave om de groepsfase te overleven. Tottenham treft titelhouder Real Madrid, het Borussia Dortmund van Peter Bosz en de Cypriotische kampioen APOEL FC.

Is de rol van Vincent Janssen bij Tottenham Hotspur uitgespeeld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Op basis van de wedstrijd van gister natuurlijk volledig terecht. Wat een aanfluiting zeg...

4 september 2017 om 16:14

Dat is jouw mening. Hij vond dat hij gewoon goed speelde hoor.

Natuurlijk terecht en schandalig dat hij eerste spits is van Oranje.
Dost moet gewoon zijn koffers pakken, als je nu niet eens speelt dan kom je nooit meer aan spelen toe. Of hij moet stoppen met scoren, dan kom je sneller in aanraking met Oranje basis.

4 september 2017 om 16:55

Hou toch op over Dost. Die man heeft nooit 1 seconde gepresteerd in een Oranjeshirt en heeft verder alleen maar een grote mond (letterlijk en figuurlijk). Maar met 1 goal in 15 interlands heb je geen recht van spreken.
Janssen scoort zo nu en dan tenminste nog (gemiddeld 1 uit 2). Dus daar heb je tenminste nog iets aan

Je kunt nog beter Luuk de Jong in de spits zetten dan 'ik scoor nooit' Dost

4 september 2017 om 17:04

En in hoeveel van de 15 wedstrijden stond hij in de basis? Mischien moet hij net zoveel vertrouwen krijgen als Janssen dan zal hij ook wel een aantal goals maken. Beetje kort door de bocht je reactie

4 september 2017 om 17:08

Hij heeft nog een belangrijke goal gemaakt die Dost. Alleen werd die onterecht afgekeurd.

4 september 2017 om 17:13

Dost zegt juist helemaal niks, terwijl die daar veel recht op heeft.

Dost heeft amper minuten gemaakt man, die 15 interlands zijn allemaal invalbeurten en misschien 1 volle wedstrijd.

Ik weet ook niet of Dost het beter gaat doen, maar bij zijn club scoort hij gewoon vaak en ook niet heel onbelangrijk: hij maakt tenminste minuten.

4 september 2017 om 17:56

@BellaPartita. Het klopt allemaal wat je zegt, maar op 1 punt wringt de schoen toch wel: Zolang Nederland 433 blijft spelen met buitenspelers als Robben en Promes/Depay is Dost een compleet nutteloze speler. Hij verdient het zeer zeker om te spelen, maar hij zal in het huidige Oranje nooit wat presteren. Hij is niet snel, hij kan voor geen meter mee voetballen en hij kan vrijwel niks voor zichzelf creëeren. Oftewel: roep hem niet meer op, of ga met Nederland opportunistischer spelen. En daarmee zeg ik niet dat je Oranje moet afstellen op Dost, want daar is hij veel te matig voor, maar dat zeg ik omdat het ook bij het aanwezige spelersmateriaal past. We hebben redelijk wat waardige cv's, we hebben meerdere backs die graag opkomen en voorzetten produceren, we hebben op het middenveld een overschot aan lopers en juist een tekort aan creativiteit, en we hebben voorin maar 1 kwaliteitsspeler in de zin van Robben. Ga dan lekker 532 spelen, of kopieer lekker de tactiek van Frankrijk (Giroud-Griezmann is qua stijl eenzelfde koppel als Dost-Robben).

4 september 2017 om 18:01

@ Mr. Eko: Hoeveel basisplekken heeft Dost en hoeveel Janssen?

Hiernaast wie presteert beter bij zijn club(s)?

En nu bij zijn huidige club hebben ze ook geen vertrouwen (meer) in Janssen.

Hoe kan je nu nog voorkeur hebben in Janssen ? En juist nu er doelpunten nodig zijn, moet je alternatieven proberen in het NL elftal.

4 september 2017 om 18:46

Heb gisteren genoeg voorzetten gezien waar Dost wel iets mee kon doen hoor, zelfs met robben en promes.

4 september 2017 om 19:29

Waarom elke keer dat geneuts over Dost? Zou het niet gewoon beter zijn om te voetballen met twee spitsen die op de counter kunnen spelen qua snelheid, bijvoorbeeld een combinatie van Depay - Robben of Depay - Promes?

Dan zou je een middenveld kunnen maken met Van Ginkel op links, Strootman en Pröpper op rechts.

Op links zou je gewoon kunnen beginnen met Blind, Indi, De Vrij, Van Dijk en op rechts Veltman of Fosu-Mensah.?

4 september 2017 om 19:30

Wat dacht je van blind die een paar keer gevaarlijk was vanaf links, geloof ook twee assists. Dost is daar veel beter in dan Janssen.

4 september 2017 om 20:10

Jeronsaik, op basis waarvan zou je Strootman opstellen? Hij functioneert totaal niet in Oranje.

4 september 2017 om 22:20

Jeronsaik, Promes en Robben hebben al vaker gestart. Maakt helaas geen ruk uit, deze selectie is gewoon slecht. Het gaat niet eens meer om wie en in welke opstelling Nederland speelt. Het is gewoon puur een gebrek aan kwaliteit. Het maakt niet uit of je Lvg, Advocaat, Hiddink, De Boer of Koeman voor deze selectie zet. Elke formatie met elke speler is al een keer uitgeprobeerd met elke goede coach. Deze generatie komt gewoon tekort.

Nu Janssen bij Tottenham blijft loopt hij niet alleen Europees voetbal mis, maar hij loopt minimaal een half jaar voetbal mis. 1 jaar Eredivisie en dan naar top van de PL gaan. Wat had die jongen nou zelf gedacht. Had gewoon 3 jaar bij AZ moeten blijven of misschien een jaar bij de top 3 in NL. Maar maat de domme keuze om met Kane te gaan concurreren. wat had hij dan zelf gedacht? De frustratie druipt van die jongen zijn gezicht als hij in Oranje speelt. Ik mag voor hem hopen dat zijn salarisstrook een hoop goedmaakt, want sportief gezien was deze keuze natuurlijk oerdom. Gewoon zo snel mogelijk weer teruggaan naar NL en een jaar of 2 knallen bij Feyenoord, PSV of misschien Ajax en dan de stap nog een keer proberen te maken.

Op basis van de wedstrijd van gister natuurlijk volledig terecht. Wat een aanfluiting zeg...

4 september 2017 om 16:28

"Wat zeuren jullie nou, ik speelde gewoon een prima pot" aldus Janssen...

4 september 2017 om 18:04

Hij speelde ook gewoon prima. Deed goed voorbereidend werk bij alle drie goals, sterk in de duels, kon de bal bij hem kwijt, paar aardige combinaties. Ja soms had hij ook wel knullig balverlies en de afronding was natuurlijk zwak, maar had ook veel goede momenten.
Die kritiek komt vooral voort vanuit frustrerende momenten van hem (bijv telkens buitenspel staan) en men laat dat dan extra meewegen, maar zo slecht was hij helemaal niet.

4 september 2017 om 18:32

Dus omdat je een balletje beet kan houden en wat beter in kan spelen dan Dost - die overigens ook gewoon een bal kan doorkoppen en beethouden - is Janssen de eerste spits? De belangrijkste aspecten - minuten maken en scoren - vergeten we voor het mooie even? Zo weet ik er nog wel een paar.. Als Janssen zichzelf goed van en mensen dat beamen, kunnen ze ook niet zeiken op Gullit die een 'fantastische wedstrijd' zag.

4 september 2017 om 19:17

Ja Janssen scoorde niet en dat kan je hem kwalijk nemen, maar dat zijn veldspel zo slecht was slaat helemaal nergens op. Tuurlijk ging er het een en ander mis maar hij deed ook heel veel goed. Was bijv erg belangrijk bij alle drie de goals.
Janssen kan tenminste kansen voor zichzelf creã«ren, dat is bij Dost toch wat minder. En echte must-score ballen heeft hij ook niet gekregen. Ook is Janssen continu in beweging en biedt zich aan, terwijl Dost een beetje een houten klaas is (kijk naar de loopactie bij de 3-1 waardoor Propper volledig vrij komt te staan bijvoorbeeld)

En ja, Dost is topscorer in Portugal, maar dat is wel in Portugal tegen behoorlijk zwakke teams. Is dat zoveel beter dan reserve staan achter een van de beste spitsen ter wereld bij een Engelse topclub? Zo'n schande is dat ook weer niet lijkt me. Vraag me af of Dost basis zou staan bij Tottenham...
Vind Dost overigens niet slecht, maar dat gezeik op Janssen slaat nergens.

4 september 2017 om 20:24

Behoorlijk zwakke teams in Portugal... Wil jij daarmee zeggen dat de prestaties van Dost niets voorstellen? Ik prefereer een spits die elke week speelt altijd boven eentje die al een jaar op de bank zit.

4 september 2017 om 20:56

Ligt er natuurlijk ook aan waar die spits dan speelt..
Dost doet het uitstekend ja maar denk je dat hij dat ook voor elkaar zou krijgen in de Premier League bij Tottenham in de basis? Want daar wordt Janssen op afgerekend toch, dat het hem niet lukt in de PL.
Ik denk dat Janssen er ook makkelijk een aantal in zou schoppen in Portugal.
En tuurlijk, geen conditie/wedstrijdritme hebben is een minpunt, dat is wel zo, en Dost is ook helemaal niet verkeerd, maar gaat me er vooral om dat men blijkbaar de indruk heeft dat Janssen zo ongelooflijk waardeloos heeft gespeeld terwijl dit helemaal niet zo was.

4 september 2017 om 18:41

Janssen kan ook het Engelse voetbal vergeten... Ze hebben toch vlak voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe aanvaller aangekocht. Janssen op zijn best 3e spits en waarschijnlijk nog wel lager in de rangorde.

Oh huh... had na zijn spetterende optreden van gisteravond toch minstens een basisplek verwacht..

4 september 2017 om 16:40

Je kunt het ook anders zien, hij was nadrukkelijk betrokken bij 2 belangrijke doelpunten. Het is altijd glas halfleeg bij azijndrinkers. Het is geen schande gezien pijlsnelle ontwikkeling dat hij nu met deze tegenslag krijgt bij zijn club. Een verhuurperiode binnen de PL zou hem goed doen. Met ritme is hij beste spits die oranje heeft momenteel.

4 september 2017 om 16:43

Ik had wel hoop dat Koeman hem misschien ging huren. Die heeft een gebrek aan spitsen. Maar helaas.

4 september 2017 om 17:40

In Studio Voetbal werd verteld dat Janssen een binnenlandse verhuur kan maken buiten de transferwindow.

4 september 2017 om 17:48

Nee dat mag sinds vorig seizoen wereldwijd niet meer. Die regels heeft de FIFA zeer recent veranderd. Huurdeals mogen alleen nog maar tijdens de window gemaakt worden.

4 september 2017 om 18:30

Nee je mag binnenlands verhuurd worden alleen weet ik niet of het leeftijd gebonden is.
Als een club hem nog wilt kan hij ook proberen z'n contract te laten afkopen om transfervrij alsnog een overstap te maken

4 september 2017 om 18:35

Maar een spits die al een ruim jaar geen pepernoot raakt bij zijn club, hoort gewoon niet te spelen; zelfs niet na zo'n pijlsnelle ontwikkeling. Hij heeft gewoon een ontzettend domme keuze gemaakt door naar de PL te gaan na een goed jaartje. Over 2-3 jaar weet niemand meer wie Janssen is als hij zo doorgaat. Heeft niets meer met tegenslagen te maken; hij komt gewoon (voorlopig) tekort voor het niveau waarop hij actief is.

4 september 2017 om 20:04

''maar een spits die al een ruim jaar geen pepernoot raakt bij zijn club, hoort gewoon niet te spelen''

Dat is natuurlijk totaal kortzichtige onzin. Een wisselspeler bij een topclub kan nog altijd veel beter zijn dan een basisspeler bij een veel mindere club/competitie.

4 september 2017 om 20:26

Een wisselspeler hoort op zijn minst te spelen. Speelt Janssen überhaupt?

4 september 2017 om 21:44

Prima, maar jij doet alsof we een fitte van nistelrooy achter de hand hebben. Miss trainde Dost de hele week slecht. Dat kan ook he. Advocaat is niet gekke henkie. Weet je wie wel dat is? Danny Blind.

At the end of the day, lijkt het erop dat niet hoedt, niet de vrij, niet blind, niet tete, fusu of weet ik veel wat, maar gewoon...het opstellen van De Ligt tegen bulgarije uit een kapitale blunder met zeer vervelende gevolgen voor oranje. Want ja, uit tegen zweden was het mogelijk punten te verspelen, hoewel scheids daar aandeel in had, maar toch, op papier kon je punten verspelen en dat gebeurde. Frankrijk uit en thuis kon je op papier verliezen. Blijft dat duel in bulgarije. Jammer.

4 september 2017 om 21:46

Advocaat heeft zijn beleid voor aanvang van de belangrijke week verdedigd en gezegd: "als ik aan mijn principe houd, dan heb ik net 11 a 12 spelers op het veld staan" Dus ik weet niet in welke wereld jij leeft om dit te roepen. Word eens een keer wakker beste liefhebbers: wij zijn niet meer zo goed.

4 september 2017 om 17:47

En nog te bedenken dat hij niet naar psv wilde? Snap niet waroom hij psv heeft afgewezen.

4 september 2017 om 21:08

AndreG logisch toch.. puur om het geld.

Heel pijnlijk dit natuurlijk. Heeft een jaar niet gepresteerd en dan ben je meteen verleden tijd. Zal toch een paar stappen terug moeten doen om zijn carriere weer nieuw leven in te blazen, lijkt me.

4 september 2017 om 16:18

Het gaat er niet om dat hij een jaar niet heeft gepresteerd volgens mij. Maar het gaat erom dat hij buiten doelpunten maken er gewoon helemaal geen ruk van kan. Als hij dan ook geen doelpunten maakt, wordt het ineens pijnlijk duidelijk wat zijn niveau is. Een spits bij tottenham moet wel iets meer kunnen dan een doelpunt maken, anders red je het daar gewoon niet. Nu niet en nooit niet. Het is een dure aankoop geweest, puur op basis van goals, maar verder...?

4 september 2017 om 16:23

Hij scoorde het jaar ervoor wel, presteerde dus wel. Hetzij op een ander niveau, maar Tottenham achtte hem goed genoeg om ook te kunnen presteren in de PL. Dat kan hij niet, ben ik helemaal met je eens. Het is niet zo dat het tegenzit, of dat hij door externe factoren geslachtofferd wordt. Komt in alles tekort om te kunnen presteren in de PL.

4 september 2017 om 16:46

Hij kan er inderdaad echt geen ruk van. Die schoten van hem. Hij kan serieus gewoon niet schieten. Gisteren echt een aantal keer dat ie hem totaal verkeerd raakte (buitenkant voet, dikke afzwaaiers) in echt niet een hele moeilijke situatie.

4 september 2017 om 17:17

Ja, dat zeg ik ook. Hij is gescout op basis van zijn goals hier. Maar dan ook puur en alleen op basis van goals. Als die dan weg vallen, houd je dus niks over..

4 september 2017 om 18:08

Juist bij Tottenham toen hij niet scoorde, hoorde je nog wel geluiden dat ie wel goed speelde en gevaarlijk was en teamgenoten in scoringspositie bracht. Voetballen kan ie echt wel, en gisteren was het ook helemaal niet zo slecht als gezegd wordt. Sterk voorbereidend werk bij elke goal, sterk in de duels, en kan tenminste kansen voor zichzelf creëren. Schoten waren niet best ja, maar iedereen heeft wel van dat soort afzwaaiers, betekent niet dat hij niet kan schieten.
Ik weet nog wel dat hij in de heenwedstrijd tegen Frankrijk echt ongelooflijk sterk speelde ondanks dat we met 0-1 verloren. Slaat nergens op alle kritiek.

4 september 2017 om 22:43

Doelpunten maken is juist het laatste wat hij doet. Als hij regelmatig zou scoren, zou die veel vaker spelen. Janssen is altijd bezig met alles behalve scoren. Trekken, sleuren, bal vasthouden voor een opkomende middenvelder/vleugelspeler, maar loopacties maken en opduiken in de 16 zie je hem nooit doen.

5 september 2017 om 13:53

Hij loopt juist heel veel. Niet altijd voor zichzelf, maar ook om kansen te creëren voor teamgenoten. Kijk eens naar de 3-1 van Propper. Dankzij de loopactie van Janssen komt Propper helemaal vrij te staan.

4 september 2017 om 17:04

Een half jaar zelfs😅

4 september 2017 om 16:38

Hij heeft de kans gehad om weer ritme te vinden bij Brighton & Hove maar dat heeft hij afgewezen op de laatste dag van de transferperiode, echt hoe dom kun je zijn?

4 september 2017 om 17:42

Daar denkt hij zelf blijkbaar anders over. Enorm dom dat hij niet heeft meegewerkt aan een vertrek in de zomer. Ik kan dus ook absoluut geen medelijden hebben met deze jongen dat hij geen minuut zal spelen dit seizoen.

5 september 2017 om 07:41

Hij had de kans om bij WBA of brighton te tekenen toch? dat is op zich een stap terug maar niet zo'n hele grote stap, want hij zou in dezelfde competitie actief blijven.
maar meneer voelde zich daar te goed voor, totaal geen inzicht in eigen kunnen, nu komt hij op de tribune en zal zeker tot de winterstop niet spelen, en het is maar de vraag of er dan nog een club van dat kaliber voor hem langskomt.

Haal dat Europees maar weg. Van de winter zullen ze hem wel definitief lozen. Tot die tijd kan die minuten maken in de O23 of iets dergelijks. Jammer voor hem, gegokt en vooralsnog verloren door van AZ naar Spurs te gaan. Hopelijk weet hij zich vanaf januari bij een andere club weer door te ontwikkelen. Toch een ervaring rijker.

4 september 2017 om 16:56

Hij had volgens mij ook niet bepaald veel keuzes met het absurde bedrag dat AZ vroeg (en ontving).

Dit soort jongens zouden in bescherming genomen moeten worden, ook of voornamelijk omdat de spoeling voor Oranje ontzettend dun is. Jammer dat AZ deze jongen de verkeerde kant op heeft gepusht. Aan de andere kant, de dikkop had ook nog een jaar langer in Alkmaar kunnen blijven.

Verschrikkelijk dat hij zich niet heeft laten verhuren of is vertrokken. Leuk dat je eigenwijs bent, maar je verpest je eigen carrière op deze manier. Deze jongen heeft 100% vertrouwen en minuten nodig

ha. en terecht. kon hij naar een mooie club als wba, waar hij wel in de basis zou spelen en dan blijf je bij tottenham waar je never nooit eerste keuze word. wat een oerdomme jongen dit zeg. rot nu weer een jaar weg op de bank. laat hem ook maar lekker.

4 september 2017 om 16:23

Op basis van wat zou hij bij WBA wel in de basis spelen? Daar lopen Rondon en Rodriguez nog rond, dus die concurrentie zou hij ook niet zo maar even winnen.

Het is gewoon lachwekkend dat Janssen een verhuur naar Brighton af heeft gewezen terwijl Llorrente al aan was getrokken. Een duidelijkere indicatie dat je rol uit is gespeeld kan je niet krijgen.

Onbegrijpelijk dat je dan niet een jaartje volle bak probeert te bewijzen dat je wel degelijk het niveau voor de Premier League hebt, maar er voor kiest om weg te rotten op de tribune.

4 september 2017 om 16:31

Janssen beschikt niet over enige neutrale vorm van zelfreflectie. Ik denk oprecht dat hij dacht dat hij nog minuten en kansen zou krijgen. Dit heeft hij gister na de wedstrijd ook weer laten zien. Pochettino doet er goed aan om hem thuis te laten.

4 september 2017 om 16:40

Volgens mij kon hij niet naar West Bromwich Albion maar naar Brighton & Hove Albion Daar is de concurrentie toch een stuk minder aangezien ze geen echte goede spits hebben rondlopen. Echt oerdom dat hij die kans niet gepakt heeft!

Niet echt verrassend. Kwam er niet eens in als spurs in de slotfase een doelpunt moest maken. Gebrek aan zelfreflectie gaat hem fataal worden.. nu dat llorente er is wordt hij gewoon 4e spits. Hij had gewoon moeten vertrekken.

En terecht, dit is een slechte spits, zeker voor Tottenham.

4 september 2017 om 21:39

Hij had een transfer moeten maken al is het op huur basis naar een club waar hij meer aan spelen komt. Hij zit in een lastige situatie nu, ze hebben Llorente erbij en nu hij is niet ingeschreven voor de CL.

Pijnlijk zeg... En nóg lulliger het feit dat de transferperiode net voorbij is. Hier kun je wel conclusies uit trekken

4 september 2017 om 16:17

Dat had hij allang moeten doen, Spurs wilde hem namelijk verhuren. Hij naïef geweest en wilde blijven. Logisch dat je dan dit soort dingen krijgt. Van de winter dan maar, hopen dat hij dan inziet dat hij het niet meer gaat redden.

4 september 2017 om 16:20

Gewoon eigen schuld. Spurs wilde van hem af op de laatste dag maar Janssen dacht het wel te kunnen redden bij Spurs. Na vorig seizoen moest hij al weten dat hij niet veel zal spelen en na de komst van Llorente zal hij al helemaal niet spelen. Heeft al een jaar verspeelt en kan nu nog een half jaar vanaf de zijlijn toekijken.

4 september 2017 om 16:27

Vincent Janssen is een slimme jongen die weet dat het voor hem helemaal geen zin heeft om naar West Brom te gaan. Die jongen wil waarschijnlijk naar Ajax, PSV of Feyenoord maar dat is zeer moeilijk vanwege zijn hoge transfersom. Daarnaast zou ik niet zeggen dat hij een jaar heeft verspilt maar de tussenstap naar PSV of Ajax was beter geweest.

4 september 2017 om 16:26

Het is echt zijn igen schuld, hij heeft vorige week nog de mogelijkheid gekregen om naar WBA over e stappen. Maar dat heeft hij zelf geweigerd terwijl hij wist dat er versterking aan zat te komen. Ik vind het vooral genant dat deze gozer gewoon basis kan staan in Oranje. Hoe ver zijn we wel niet gezakt.

4 september 2017 om 16:34

Inderdaad eigen schuld. Janssen beschikt niet over een neutrale zelfreflectie. Hij moet nog zoveel stappen maken..

En dan om te denken dat hij Tottenham nog kon verlaten ook.. Maarja wat maakt het ook uit, of hij nou speelt of niet. Zal toch wel elke wedstrijd van Oranje in de basis staan

Niet meer als logisch natuurlijk.. heeft het niet laten zien bij Tottenham en met de komst van Llorente werden zijn kansen stukken kleiner natuurlijk.. Die speelt niet meer normaal gesproken en zal in januari moeten vertrekken wil hij er nog iets van maken..

4 september 2017 om 16:17

Zei je dat ook toen hij bij AZ de ene na de andere bal in het netje schoot? Of was hij toen wel een goede spits?

4 september 2017 om 16:30

Bij AZ speelde hij het eerste half jaar zoals gisteren: hard werken maar ongelukkig aan de bal en zwak in de afronding. Toen vonden we het nog aandoenlijk en kreeg hij de tijd om aan het niveau te wennen. Een half jaar later was iedereen lyrisch. Bij Tottenham krijgt hij die tijd echter niet en boekt hij eerlijk gezegd ook geen progressie. Zoals hij gisteren speelde slaat nergens op.

4 september 2017 om 16:36

Daar ben ik het niet mee eens, heb ik destijds ook al aangegeven. In de eerste seizoenshelft was hij ook al belangrijk met zijn harde werk en het druk zetten. Het was voor mij ook totaal geen verrassing dat hij daarna begon met scoren, dat is altijd zo bij spitsen. Natuurlijk is Spurs te hoog gegrepen, maar ik snap dat hij die kans pakte. Iedereen doet nu alsof hij gister de slechste van het veld was, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Robben voerde bijvoorbeeld ook helemaal niets uit. Hoe moet Janssen lekker gaan spelen als de spelers om hem heen ook slecht spelen?

4 september 2017 om 16:38

We praten niet over het verleden, we praten over wat jij zegt. Jij zegt dat hij de slechste spits is die je hebt gezien in de huidige tijd. Maar er spelen in de Eredivisie spelers die niet zoveel als Janssen scoren, zijn die dan niet nog slechter?

4 september 2017 om 16:56

Dan kijk je niet goed genoeg is het enige wat ik kan concluderen, of denk je dat de hele rits aan spitsen die in competities als die van Schotland en Ierland beter zijn? Zelfs in Nederland lopen spitsen die nooit het niveau van Janssen zullen halen. Je overdrijft gewoon gigantisch.

4 september 2017 om 17:05

Janssenis gewoon niet goed punt je kan hem wel verdedigen maar de statistieken liegen niet hoe slecht hij is.

4 september 2017 om 17:14

Ik vind hem wel goed, maar niet op het niveau waar hij nu op acteert, dus niet voor de Spurs. Ik vind hem voor het Nederlands elftal de beste spits die we hebben, maar eigenlijk zouden we zonder spits moeten spelen.

Tja, je verwacht eigenlijk ook niet anders na die twee wanprestaties van hem in Oranje. Ook meer dan logisch aangezien ze met Kane een veel meer complete en efficiente spits hebben, dan is zo'n Janssen eigenlijk vrijwel overbodig. Jammer voor hem, maar het is alleen maar logisch.

Nu zal die balen zeg dat hij die transfer niet gemaakt heeft! Dit is wel een groot teken dat de trainer het niet in je ziet zitten. Vorig jaar hoorde we nog wel positieve geluiden van de trainer over Jansen, maar dat is nu over blijkbaar. Als ik naar de laatste wedstrijd van oranje keek, snap ik hem wel.

En dan krijgt hij bij het NL elftal de voorkeur boven Dost die vorig seizoen 2e Europees topscorer was na Messi!!!!?!?!?

Ben ik nou zo slim of.....

En wij houden hem hier lekker bij Oranje als eerste spits hoor! haha.. roep al meer dan een jaar dat hij niet onze eerste spits hoort te zijn wat een grap!

Iedereen hoort minuten te maken om te spelen in Oranje, maar hij niet. Janssen had zich moeten laten verhuren, dit gaat een heel droevig jaar worden voor hem in Londen!

Geen wonder dit is een van de slechtste spitsen ter wereld

Pff lekker met z'n allen deze man misgunnen. Zo zal hij bij het Nederlandse publiek echt de motivatie vinden om uit een dip te komen. Kom op zeg, moedig deze man verdomme aan en ga niet zitten janken dat hij in een dip zit.

4 september 2017 om 16:27

Dit is geen dip. Janssen is gewoon niet goed genoeg. Niets meer en niets minder. Komt tekort in de PL en komt tekort in Oranje. En dat tweede is een hele knappe prestatie.

4 september 2017 om 16:30

Hij zit niet in een dip! Hij heeft het niveau niet, heel simpel.

En het erge is dat we een spits hebben die de 1 na de andere maakt. en al die maffe annalysten hier maar bleven roepen ja is de beste optie voor Oranje hij.....

4 september 2017 om 17:49

Maar wat heeft zijn interland carrière te maken met het misgunnen van zijn Clubcarrière? Erg flauw vind ik het dat mensen nu oneerlijk reageren op het feit dat hij het niet red bij Tottenham. Ik gun deze gast gewoon het beste, en hoop dat hij ons het tegendeel kan bewijzen ipv dat ik nu kritiek ga uiten en hem weer ga prijzen zodra hij er drie in knalt tegen Zweden.

4 september 2017 om 18:13

Toen hij in de heenwedstrijd tegen Frankrijk echt geweldig speelde en het een van de beste duo's ter wereld destijds (koscienly en Varane) enorm lastig maakte, had hij toen het niveau ook niet?
Heeft zeker wel het niveau, en gister speelde hij ook helemaal niet zo slecht. Het zijn een paar frustrerende momenten die bij de mensen blijven hangen en dan is hij gelijk dramatisch. Was sterk in de duels, creëert tenminste kansen voor zichzelf en deed goed voorbereidend werk bij alle drie de goals. Ja, tuurlijk ging er ook wel het een en ander mis, maar zo slecht was hij echt niet.

Toch wel pijnlijk lijkt me.. Pochettino heeft het al gezien dit is Spurs en Oranje onwaardig. Heeft een leuk seizoen gehad en veel doelpunten gemaakt. Dat was het ook wel...

Pijnlijk voor Janssen. Ben bang dat hij toch echt te snel een grote stap omhoog heeft gemaakt. Na Kane en Llorente derde spits dus zal ook dit jaar niet veel spelen.

Dat is het grote nadeel dat de wedstrijden van Oranje live te volgen zijn.

Moet lekker teruggaan naar een club uit de top drie in Nederland. Dat is zijn niveau ook. Zorgen dat je a la Van Ginkel minuten blijft maken, die is nu ook aanvoerder bij PSV, de juiste stappen maken is belangrijk voor je carriere

4 september 2017 om 16:43

Denk ook niet dat hij bij de NL top 3 gaat slagen. Hij is al 23, dus geen echt talent meer zoals van Ginkel dat wel was toen hij vertrok naar Chelsea. Eigenlijk heeft hij heel veel geluk gehad dat hij 1 goed seizoen bij AZ heeft gedraaid na 2 jaar Almere City, en op basis daarvan een transfer verdiende naar de Premier League.

4 september 2017 om 18:04

Een goed seizoen is er al een meer dan bijv Locadia, in de Eredivisie is Janssen echt wel een toevoeging hoor.

4 september 2017 om 16:46

Uit de top 3 ? bij wie dan hij heeft een aardig jaar gehad bij AZ en toen wilde Tottenham hem graag hebben een erg duur foutje want hij is niet geschikt voor zo'n ploeg en ook Ajax , Feyenoord en PSV zitten niet op deze man te wachten want hij kan gewoon niets .

4 september 2017 om 17:17

PSV kennende zullen die wanneer Locadia en De Jong het niet brengen dit seizoen wel op de stoep staan. Ook bij Feyenoord komt zo'n jongen altijd in beeld wanneer Jorgensen vertrekt en ook Ajax is niet uit te sluiten komende zomer als Dolberg vertrekt en Huntelaar weer een jaar ouder is. Een van de 3 gaat mits de prijs het toelaat altijd wel de gok nemen, want voor de Eredivisie is hij in vorm een uitstekende spits..

Aanfluiting eerste klas deze kerel. Alleen maar kansloze schoten buiten de zestien, teveel willen bewijzen. Hou daar gewoon mee op. Je bent niet goed genoeg voor Tottenham, en bij Oranje heeft die helemaal niks te zoeken. Wat speelde die bizar slecht trouwens gisteren allemachtig, en ook nog zeggen dat die een goede pot heeft gespeeld gisteren.

Totaal geen medelijden. Eigen schuld dikke bult, je had al moeten weten dat ze het niet meer in je zit zitten. Niks voor niks hebben ze Llorente gehaald.

Lijkt me zeer pijnlijk voor hem. Hij had 2 weken geleden gewoon moeten vertrekken, toen er een prachtig aanbod op tafel lag. Gegokt en verloren kunnen we nu achteraf wel zeggen, ook de Spurs neemt hier een besluit waardoor het genoegen neemt met veel verlies aankomende winter of zomer. Lekker terug naar Nederland komen, en je strepen opnieuw verdienen.

Als hij in Londen dezelfde zelfreflectie toont als gisteren dan zal het nooit iets worden. Jammer voor hem maar na de komst van Llorente zat dit er natuurlijk in. Hij had gewoon naar WBA moeten gaan maar medelijden hoeven we natuurlijk niet te hebben met dat salaris. We lopen in Alkmaar in ieder geval nog steeds polonaise om die 22 miljoen.

Onze SUPERRRRRRSPITSSSSS daar word je toch vrolijk van als je dit leest! Gewoon basis in Oranje hoor.. niemand beter dan onze SUPERRRRRRSPITTSSSS

Kunnen allemaal lullen, maar ik zat in het stadion en zal wel dat hij a) werkt als een paard en b) onzettend balvast. Ik blijf erin geloven dat het ineens gaat werken bij hem. En dan gaat het hard.

4 september 2017 om 17:25

Kom op zeg. Wij hebben de wedstrijd ook gezien en als Janssen balvast was dan had die toch nooit zoveel kritiek gekregen. Ze lieten op bij ziggo juist zien dat hij echt absoluut niet balvast was.

5 september 2017 om 08:11

Dus ik als super balvaste, en werkend als een paard spits van FC Bal op het dak 5 moet dan ook maar een kans krijgen in oranje? nee een spits staat er om doelpunten te maken, en daar zou hij op afgerekend moeten worden, maar in nederland schijnen we dat soort dingen allemaal te vergeten en te vergeven, zo ook onze verdedigers, want ja die kunnen zo goed aanvallend mee opkomen en lossen alles voetballend op, dat het wel eens fout gaat is ze vergeven, nee die moeten het niet voetballend oplossen maar gewoon die bal buiten de lijn trappen als het mis dreigt te gaan.

Ach zoals al die kenners het zo mooi zeggen: Hij is een goed meevoetballende spits, is nog jong en zal er wel komen. Onbetwiste spits van Oranje.

Wie moet je dan opstellen vragen ze dan dood serieus? Nou, in ieder geval niet de inmiddels tot vijfde keus uitgegroeide Vincent Janssen.

Niet meer dan logisch. Komt kwalitatief gewoon te kort voor een club als Tottenham. Die jongen werkt als een paard en heeft een goed linkerbeen, maar dat is het dan ook wel. Dat hij nog steeds onze nummer 1 spits is zegt natuurlijk genoeg over het niveau van Nederland. De tijd dat we spelers van bijvoorbeeld het niveau Makaay, Hasselbaink of Van Hooijdonk de bank lieten warm houden is verder weg dan ooit.

4 september 2017 om 16:52

Precies! Ik ben er van overtuigd dat Janssen wel een goede spits is,Bas Dost ook. Dat eeuwige systeem en je niet aan de tegenstanders aanpassen wordt ik moe van. Tegen Frankrijk uit denken met aanvallend voetbal een resultaat halen is net als een villa kopen omdat je gedroomd hebt multimiljonair te worden. Countersysteem hanteren meer zekerheid maar vooral duidelijkheid want dat is er niet. Je aanpassen aan je spelers. Ook Wijnaldum gaat excelleren dan,luister naar je spelers.

4 september 2017 om 17:00

En kijk waar het systeem ons brengt. Eerst wilden alle landen om ons heen onze 433 overnemen. Kijk heel goed nu ... alle toplanden hebben hun eigen manier van spelen. Het is niet meer alleen 433. In het veld moet je verschillende stylen kunnen toepassen. Blijf je maar bouwen op je "heilige systeempje", dan zijn dit de concequenties die je kan verwachten. Zo simpel is het.

4 september 2017 om 17:04

We blijven maar op één spits bouwen. Waarom niet 2 met 442. We kunnen makkelijk die 2 snelle spelers voorin hebben. We hebben 3 snelle. Robben, Promes en Depay. Promes bewijst een neusje voor de goal te hebben. Robben weten we ook dat hij kan scoren. Wat wil je meer??? Eerlijk! Die ballen moeten er alleen in. Thats all i care about. En dat hoeft niet met Dost en zeker niet met Janssen. Neemt niet weg dat ik liever Dost dan Janssen erbij heb.

Nu baalt hij natuurlijk dat hij niet weg wilde...

Lol, kan iemand mij vertellen waarom hij 1e spits van oranje is?

Te weinig techniek en moet het meer hebben van hard werken en een vleugje geluk

De volgende voor wie de stap van subtop naar het buitenland te groot is, maargoed als we Azers destijds moesten geloven was Janssen het niveau van de top 3 wel voorbij. Denk toch dat een tussenstap voor hem beter was geweest, maar aan de andere kant, geen enkele topclub had dat bedrag (en terrecht) neergelegd voor Janssen.

Ik heb vandaag genoeg mijn mening over V Janssen gegeven.

Dit bevestigd mijn mening alleen maar. Als zijn eigen coach hem niet genoeg vind voor de CL lijkt het me meer dan logisch dat hij voorlopig ff niet meer in aanraking komt. En hij is ook geen uitzondering. Dat doe je bij spelers die al wat bewezen hebben in het voetbalwereldje.
Advocaat laten we hopen dat je in Oktober andere plannen heb voor de spits positie. Dank u!

Heeft voor mijn gevoel, 1 seizoen boven zijn kunnen gepresteerd.

Tenzij Lammers en Locadia helemaal los gaan: kom alsjeblieft in de winterstop naar Psv!
Aanvoer en kansen genoeg bij ons, maar een killer ontbreekt. Ook dit seizoen al weer zoveel kansen gemist....

4 september 2017 om 17:27

Locadia is twee klassen beter als Janssen. Janssen en Luuk de Jong kunnen wel samen gaan vissen ofzo.

4 september 2017 om 23:22

Voorlopig is ook Locadia geen killer gebleken, maar dit zijn situaties waar ik het heerlijk zou vinden om ongelijk te krijgen. Laat Locadia er maar 30 maken. Lekkerrrrr.

Janssen is een hele echt hele beperkte spits.
Iemand die positief is over janssen ga alsjeblieft hockey kijken ofzo.
En dan niet zeuren over werken en sleuren want daar wordt meneer niet voor betaald.
Dat hij prof is prima!voor az,heereveen mij apart werder bremen ofzo maar voor oranje?echt jongens wat een aanfluiting

4 september 2017 om 17:37

Waarom verwijzen naar het hockey? Die sport heeft zoveel aspecten waar het voetbal van kan leren. Ook zeker de voetballers zelf, allemaal verwaande snotneuzen tegenwoordig.

Ben ik de enige die he-le-maal klaar is met vincent janssen? Eerst dacht je, mooi, jong talent dat het gelijk goed doet bij AZ en een super mooie transfer maakt. Hij werkte hard en speelde af en toe een goede pot waardoor je dacht dat er wel potentie in die jongen zat. De roem lijkt hem echter nu al gigantisch naar het hoofd gestegen en zijn koppigheid kost hem nu misschien wel zijn carriere. Ik heb hier ook geen medelijden mee en het lijkt alleen maar erger te worden met die jongen.

Wat was hij bizar slecht. Ik vond m voorheen nog wel wat hebben aangezien hij de bal leuk bij zich kan houden. Maar het is echt belabberd wat hij er verder mee doet. Geen bal gaat tussen de palen, een slimme kaats en doorbewegen zit er ook echt niet bij. Wat een barre tijden.. Paar jaar geleden hadden we nog jongens als Ruud van Nistelrooij en later natuurlijk nog van Persie.. gasten als Makaay en Hasselbaink zaten dan op de bank. Zo slecht als de huidige selectie erbij loopt heb ik denk ik als liefhebber nooit meegemaakt.

Wat een gezeik, die jongen zelf en Max Huiberts (az) hebben op juiste moment prima gecasht.. Een excellente 2e seizoenshelft in de matige eredivisie heeft deze jongen en zijn oude club AZ gouden eieren gebracht.. Blijft echter een zeer beperkte spits en compleet vraagteken waarom die gast in Oranje speelt. Bij de Spurs waren ze er al verdomd snel achter een kat in de zak gekocht te hebben. .

Was er niet laatst een club die Janssen wilde kopen?

Nou psv probeer hem in januari te huren en luuk te verkopen?

4 september 2017 om 20:39

Dit riep ik bij zijn transfer naar Tottenham: "Tot over 1,5 jaar bij PSV"

Hij had geen tussenstap nodig toch? Hij kon direct door naar de buitenlandse subtop toch? Grove zelfoverschatting.

Misschien nu nog aanbieden in turkije of zo. Niet in alle landen is de deadline voorbij.

https://www.transfermarkt.com/statistik/transferfenster

Het is niet alleen dat hij slecht speelt en zichzelf wel goed vind, zoals hij in zijn interviews laat horen. Hij straalt ook een soort van misplaatste arrogantie uit in zijn interviews. Je mag best een kwinkslag maken in een interview, zodat je het positief houd, maar je moet wel even reeel zijn. Ook toen hij vorig seizoen aangaf van:"vind je dat ik niet scoor?? Tja, penalties zijn ook goals" en dat soort onzin. Dat vind ik zwaar irritant. Ik zie heus Janssen zijn kwaliteit wel en dat het jammer is dat het kwartje niet goed viel bij Tottenham, maar ga niet arrogant en bijdehand lopen doen, want dan gun ik het hem gewoon niet meer.

Die gozer kan bijna helemaal niks, het trieste voor ons Oranje is: wie dan wel in de spits?
We hebben simpelweg geen/weinig toppers meer voor welke positie dan ook, Robben,sneijder,v Persie&huntelaar worden zo zachtjes aan te oud.

Denk wel dat er met spelers als Vilenha,de Jong,vd Beek,kluivert,klaassenv Dijk (virgil) enz weer iets aan komt.

Tenminste dat hoop ik..

Logisch gevolg dit. Ik roep al heel vorig jaar dat het gewoon een middelmatige spits is. Wat kan hij wat velen andere spitsen niet kunnen? Tottenham is gewoon een veel te hoog niveau voor hem maar hij wilde niet naar een andere club. Nou dan krijg je dit..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren