Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik begreep niet dat hij mocht blijven staan, niet goed genoeg voor Oranje’

Laatste update:

Nederland won zondagavond met 3-1 van Bulgarije, maar maakte een povere indruk. Diverse spelers haalden niet het gewenste niveau, onder wie Wesley Hoedt. De mandekker van Southampton speelde niet sterk, tot ongenoegen van Hans Kraay jr.. De analist van FOX Sports vindt het onbegrijpelijk dat bondscoach Dick Advocaat hem negentig minuten lang liet spelen.

“Ik begreep niet dat Hoedt mocht blijven staan. De indruk die hij op dit moment maakt, in balbezit en bij balverlies; niet goed genoeg voor het Nederlands elftal”, aldus Kraay jr. na de gewonnen wedstrijd. “Je had het liefst Daley Blind daar neergezet, maar je hebt verder geen linksback. Erik Pieters is er niet, dus die moeten we snel maar weer een keertje oproepen. Ik had Bruno Martins Indi daar gewoon neergezet. Die speelt vaak en is een stuk fitter dan Hoedt.”

Oranje kwam zondag in de Johan Cruijff ArenA al vroeg op voorsprong via Davy Pröpper. De score werd na rust uitgebreid door Arjen Robben, waarna de Bulgaren terugkwamen tot 2-1. De eindstand werd op 3-1 bepaald door Pröpper. Zweden, concurrent voor de tweede plaats, won met 0-4 op bezoek bij Wit-Rusland en heeft vooralsnog de beste papieren voor het bereiken van de play-offs.

Ben jij het eens met Hans Kraay jr.?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Achja,er zijn tegenwoordig zoveel spelers die niet Oranje waardig zijn,maar het is toch waar we het mee moeten doen

4 september 2017 om 08:05

Maar Hoest, Janssen en Wijnaldum falen wel continu bij Oranje. Dan zou je een keer conclusies moeten trekken. En helemaal mbt Janssen die in 12 maanden meer minuten maakt bij Oranje dan bij zijn eigen club....

4 september 2017 om 10:48

Dat is iets wat ik niet begrijp. Zoveel spelers die falen bij het Nederlands elftal. Hoe is het mogelijk dat de technische staf dat niet ziet. Die spelers maar de hoop geven dat ze Oranje waardig zijn. Nou je ziet het wat Janssen dan allemaal uitkraamt na Bulgarije. "Ik speelde gewoon een goede pot" of hoe hij het verwoorde. Onmogelijk toch!! Niet alleen de kwaliteit op het veld laat te wensen over. Ook in de technische staf hoor.

4 september 2017 om 11:50

Ben het grotendeels met je eens. Strootman vind ik echter al niks vanaf zijn tijd bij Utrecht. Heb nooit de roep om hem begrepen. Denk ook dat Blind wel erg veel pech had met blessures en om de eoa reden de media tegen zich heeft, waardoor hij nooit een eerlijke kans als bondscoach heeft gekregen. Iedereen had al een vooroordeel. Daarnaast is blind in de steek gelaten door de Knvb en zijn eigen technische staf. Enige smet op op Blind is dat hij weigerde om RvP op te roepen, maar daar kan ik mij iets bij bedenken als RvP inderdaad niet goed in de groep zou liggen. Daarnaast was RvP ook best wel veel geblesseerd en heeft hij al een paar jaar niet meer het niveau van vroeger. En natuurlijk is Zyech een inschattingsfout geweest, maar ook daar wellicht verdedigbaar, omdat Blind al ruim daarvoor Zyech een keer had opgeroepen. Ik denk dat het weinig had uitgemaakt of Zyech was gebeld of niet. Denk dat hij sowieso voor Marokko zou hebben gekozen (helaas). Probleem van het NL elftal is mijn inziens vooral een ongebalanceerd middenveld (klaasen is een must) en een zeer matige aanval, want iedereen vindt Robben wel een wereldspeler maar wat heeft hij nu de laatste paar jaar nu werkelijk bij het NL gepresteerd? Op cruciale momenten was hij geblesserd en ook hij draait niet in een niet lopend elftal. Janssen is gewoon matig. Dost is geen verbetering. Huntelaar om de eoa reden niet opgeroepen en dan zijn we door onze spitsen heen. We zijn de afgelopen jaren dus vergeten spitsen op te leiden en hebben die vooral gekocht vanuit het buitenland. Denk dat daar het grootste hiaat zit. Lichtpuntje is Kluivert en ik hoop op Sierhuis. Wat er elders dan Ajax als spits rondloopt in de jeugd weet ik niet.eigenlijk moet je hopen dat Siem het goed gaat doen bij Ajax, want eigenlijk is hij na Klaas-Jan de beste spits die we hebben.

4 september 2017 om 10:49

Ik vind het wel prachtig om te zien hoe we weer met alle winden meewaaien. Hoedt moest spelen ipv De Ligt, Blind jr werd alleen opgesteld onder Blind sr omdat hij het zoontje van is, Advocaat was een toptrainer en Blind sr een flapdrol, Strootman was een wereldtopper, De Roon de nieuwe Nigel de Jong.

Nu ziet men dat Hoedt gewoon minder goed is dan men dacht. Blind sr zag dat al. De Ligt maakte weliswaar cruciale blunders bij zijn debuut, maar dat ging ook op voor Hoedt. Dat vergat men alleen even.. Wat niemand blijkbaar ook opmerkt is de transfer voor 17mln van Lazio naar Southampton. 17mln in de huidige transfermarkt... Als het echt zo'n parel zou zijn dan had Lazio hem natuurlijk niet voor 17mln laten gaan.

Blind jr was volgens de meerderheid ook een pannenkoek, terwijl alle bondscoaches hem selecteren en hij regelmatig speelt onder Mourinho. Afgelopen interland was hij met stip de beste en in Oranje is hij uberhaupt 1 van de weinigen die merendeels een voldoende scoort. Onder Advocaat hoor ik niemand over het 'zoontje van' argument.

Blind sr zou vreemd selecteren en vreemd coachen. Iemand de selectie van Advocaat naast die van Blind gelegd..? Vd Beek, De Ligt, Rekik... Ik vind de 1e 2 verdedigbaar hoor, maar Rekik...? Nee Advocaat had volgens iedereen echt een uitstekende selectie bijeen geroepen. Hij koos namelijk echt voor ervaring... Onzin natuurlijk. 90 zat er onder Blind al bij. Nu vindt men Advocaat ineens weer een slechte bondscoach

Strootman was volgens iedereen ook de absolute topper. Zelfs na de cruciale assist op Marcus Berg waardoor we 1-1 speelden tegen Zweden hoorde je niemand. Nee dat was weer de schuld van de trainer (in een zeer goede wedstrijd van Oranje). Nu is iedereen ineens weer anti-Strootman.

Ook roept jan en alleman om De Roon sinds enkele maanden terug een analyticus die naam heeft opgeworpen. Als De Roon echt zo'n kanjer zou zijn, dan zou hij in de huidige markt niet door Atalanta worden weggepikt uit de Championsship maar door een PL middenmotor. Atalanta is gewoon het Zwolle van Italie. Prima, maar laten we nou eerst zelf eens gaan nadenken voor met alle winden mee te waaien...

Helemaal met Hans eens. De huidige Hoedt zou vokgens mij niet eens basis zijn bij de gehele linkerrij Eredivisie. Wat een beginneling.

4 september 2017 om 00:40

Precies. Beetje zelfde verhaal als Vincent Janssen ook. Beiden hebben een aardig leuk jaar gehad bij Az, waarna ze een transfer naar een aardige naam in het buitenland maakten. Vervolgens worden ze alleen maar geselecteerd (en ook continu in de basis gezet) omdat ze bij die aardige naam in het buitenland zitten. Zouden Hoedt en Janssen met deze huidige vorm bij Az spelen dan zouden ze nooit en te nimmer opgeroepen worden.

4 september 2017 om 01:06

Hoedt heeft echter wel meer minuten gemaakt bij Lazio, dan Janssen bij Tottenham. Begrijp me niet verkeerd, want Hoedt en Janssen speelde heel erg armoedig, maar Hoedt heeft het meer waargemaakt dan Janssen. Alleen is Hoedt nooit een goede verdediger geweest, want hij was verschrikkelijk inconsistent bij Lazio, maar heeft toch door zijn optredens een mooie transfer weten te maken naar Southampton. Maar het blijft beter om een Serie A centrale verdediger te laten spelen dan een centrale verdediger van de Eredivisie. Maar voor het Nederlands elftal is de ideale duo De Vrij - Van Dijk en als back-up Bruma/Bruno Martins Indi - Daley Blind.

4 september 2017 om 07:08

FcGrun hoezo Bruma of Indi laten spelen, die gasten zijn van hetzelfde niveau als Hoedt en daarmee word je echt niet beter.. als Kraay zegt dat je beter daley blind ik het centrum moet zetten zou ik persoonlijk een keer een jongen als Ake of Kongolo de kans gaan geven.

4 september 2017 om 07:11

Hoedt deed het prima bij Lazio dus weet niet welke wedstrijden jij heb zitten kijken...

4 september 2017 om 08:19

Grun. 1. Ik heb het nergens over hoeveel minuten ze gemaakt hebben bij die aardige clubs waar ze zijn beland. Ik geef alleen aan dat ze maar mogen blijven spelen in Nl elftal omdat ze nu daar zitten ipv bij een club als Az. Dezelfde vorm vertonen bij Az en je mag nog niet eens dromen van oranje. 2. Dat is dus grote nonsens, dat het altijd beter is een serie A verdediger op te stellen. Daarbij kijk jij; net als Dicky, naar de grote naam van de competitie en de club i.p.v. daadwerkelijk naar kwaliteit te kijken. Als ik Wijnaldum en Strootman zie aanklooien (met hun mooie grote club achter hun naam), dan kan je nog beter een middenveld samenstellen met Vilhena, V.d. Beek en De Jong.

4 september 2017 om 08:55

@jsh88:
Ake zou normaal gesproken ook spelen, maar had een blesure helaas.

Maar Indi is gewoon een goede verdediger! Snap niet dat we door die ene fout nog steeds op hem zeiken. Heeft een heel goed jaar gehad bij Stoke. En die hem hoe dan ook weer terug wilde. Dat zegt toch wel iets.

Nee hij moet niet gaan opbouwen, maar dat hoeft ook niet met Blind en de vrij er bij.

Zure is dat van Dijk niet speelt nu dus er niet bij. En is van Dijk er wel bij is de Vrij vaak gebleseerd.

4 september 2017 om 08:56

Kwats van de bovenste plank.

4 september 2017 om 09:42

@JSH88

Kongolo pas wanneer hij Jemerson of Glik uit de basis gaat spelen en daar een verschrikkelijk goed seizoen gaat draaien. Of verhuurd worden aan een andere club in de Ligue 1 om daar aan spelen toe te komen. Ake was geblesseerd, dus daarom speelde die niet. Martins Indi is beter dan Bruma en Hoedt. Hij is niet meer slordig dan eerst en Hughes, de trainer van Stoke, zet Martins Indi altijd als eerste bij de wedstrijdformulier.

4 september 2017 om 09:48

@Baasieweiss

Als Hoedt het zo "prima" deed, baseer jij het puur op de berichten die naar buiten kwamen. Hoedt wisselde sterke optredens af met zwakke optredens. Was lang niet zeker van een basisplaats bij Lazio. Waar Stefan de Vrij wel zijn status heeft opgebouwd als steunpilaar, had Hoedt dat nog niet.

4 september 2017 om 10:01

@InkeMontana

Dan ga ik even in op de punten die je zegt.

1. De Eredivisie is de laatste paar seizoenen echt zeer dramatisch om naar te kijken. En laten we dan nog niet hebben over de verdedigers in de Eredivisie. Kunnen allemaal niet koppen, zijn tactisch niet goed en beschikken totaal niet over een goede sliding. Davinson Sanchez was de enige verdediger die echt alles van een verdediger had, de rest had ik, als ze Nederlanders waren, nooit opgeroepen voor het Nederlands elftal.

2. Heb je weleens een wedstrijd gezien van de Serie A? Bij de Serie A wordt de kunst van het verdedigen het beste tentoongesteld. Doordekken, gaten dicht lopen, lucht duels aangaan, tackles maken op het juiste moment en blocks maken leer je in die competitie het beste. Dan neem ik het even op voor Wijnaldum en Strootman. Wijnaldum en Strootman hebben slechte wedstrijden gespeeld en Strootman is nog niet helemaal de ouwe sinds zijn blessure, maar zij spelen niet als verdedigend ingesteld box-to-box middenvelders bij hun club. Ze zijn beiden allebei aanvallend ingesteld en spelen ze in een 4-3-3 opstelling met de punt naar achteren. Bij Liverpool heeft hij Henderson die de vuile werk opknapt en bij Roma is dat De Rossi die als CDM speelt. Als je zo n opstelling wilt gaan spelen, moet je De Roon, Vilhena en in mindere mate Hendrix inzetten die de vuile werk opknapt. Met de opstelling die Nederland nu speelt, kunnen ze nu hun kwaliteiten niet kwijt. Dan moet je een De Roon, Blind, Hendrix of Vilhena erneer zetten die wel met deze opstelling kunnen werken.

4 september 2017 om 01:18

Waan vd dag regeert weer in voetbalbemind NL. At the end of the day, lijkt het erop dat niet hoedt, niet de vrij, niet blind, niet tete, fusu of weet ik veel wat, maar gewoon...het opstellen van De Ligt tegen bulgarije uit een kapitale blunder met zeer vervelende gevolgen voor oranje. Want ja, uit tegen zweden was het mogelijk punten te verspelen, hoewel scheids daar aandeel in had, maar toch, op papier kon je punten verspelen en dat gebeurde. Frankrijk uit en thuis kon je op papier verliezen. Blijft dat duel in bulgarije. Jammer.

4 september 2017 om 06:07

Dat is ook weer veel te makkelijk, de Ligt maakte idd een fout maar volgens mij speelt het al iets langer dat het zo super slecht gaat, ook voordat de Ligt erbij kwam, als je uit Bulgarije na 5 minuten achter komt door een fout van de Ligt idd heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar toen speelde iedereen wederom beroerd, majah altijd makkelijk om een jeugdspeler de schuld te geven, vooral niet zeuren op ervaren spelers zoals Kevin ik speel de vedette Strootman die nog meer door het ijs zakken, Sneijder faalt al tijden, Wijnaldum is triest enzovoort maar nee het ligt allemaal aan de Ligt.. Dat we ons hebben laten vernederen door Frankrijk komt zeker ook door de Ligt?

4 september 2017 om 06:49

Als je zo vroeg op achterstand komt is niet goed voor het vertrouwen.

4 september 2017 om 07:36

In praktisch elke kwalificatiewedstrijd is een speler aan te wijzen die een fout maakt waar een goal uit komt, waarom dan die van de Ligt er uit wippen? En waarom niet kijken naar de 480000 keer balverlies die Strootman en Wijnaldum leden die pot waardoor de Ligt en Hoedt onder druk kwamen te staan?

4 september 2017 om 08:35

Dit stuk gaat over hoe slecht Hoedt is. Hoedt was die wedstrijd tegen de Bulgaren onder Blind het alternatief voor De Ligt en beging bovendien zélf een blunder waar een goal uit kwam. Verder is de blunder van De Ligt nog altijd minder erg dan de assist van Strootman op Marcus Berg tegen Zweden. Nu zul je dat vast ook de schuld van Blind vinden, maar dát was dé misser van deze kwalificatie

4 september 2017 om 07:09

Ajax mag in ze handen knijpen met zo een speler ... Hoedt is beter dan heel de verdediging van Ajax ... Wel grappig datjij dat durft te zeggen met spelers zoals veltman en Dijks haha

4 september 2017 om 08:59

Dat denk ik dus helemaal niet. Hoedt maakt dezelfde fouten in zone dekking als de Ligt maakt. Hoedt weet ook niet wanneer hij moet doordekken en wanneer hij zijn positie moet houden. Sterker nog het hele Nederlandse elftal maakt dezelfde fouten in zone dekking als de Ligt. Moet je maar eens gaan kijken hoe vaak er mensen vrij staan bij corners en vrije trappen van de tegenstander.

Het Nederlands elftal wil ik dan ook echt niet zien spelen met meters in de rug, dan wordt het echt een pure afslachting. Ajax wordt er met Hoedt echt niet beter op en blijft dan van hetzelfde niveau. Wat je wel ziet is dat een middenveld zonder Strootman veel lekkerder en beter loopt dan een middenveld met Strootman. Juist tegen mindere tegenstanders kun je dat goed vergelijken. Wel moet een Wijnaldum echt gaan oppassen. Die was gewoon de minste op het middenveld terwijl je daar het meest van mag verwachten. Dat wordt dus de volgende waar je twijfels bij mag zetten met betrekking tot zijn basisplaats als dit zo door gaat.

Ik had geen zin om te kijken vanavond dus mag eigenlijk niks zeggen. Maar hoedt is een stuk beter dan de te kleine indi. Liever nog kongolo bruma of zelfs riedewald dan indi.

4 september 2017 om 00:27

Belachelijk dat je die mening gaat geven terwijl je de grootste faalwedstrijden van Hoedt niet eens gaat kijken. BMI heeft nog nooit zo slecht gespeeld als Hoedt vanavond.

4 september 2017 om 00:39

Indi was tegen Ijsland veel slechter dan Hoedt vandaag.

4 september 2017 om 00:53

Omdat hij na 30minuten rood kreeg. En dat IJsland was uiteindelijk kwartfinalist op het EK. Hoezo vergelijk je dat topteam met Bulgarije

4 september 2017 om 01:21

Dat hij na dertig minuten rood kreeg omdat hij zichzelf niet kan beheersen, wat niet de eerste keer was. Liet duidelijk zien dat Indi de druk niet aan kan.

4 september 2017 om 01:41

Ja, en daarmee was
Het einde verhaal voor
Oranje. Extreem slecht gespeeld dus. En ga nu
Niet doen of IJsland een topteam is

4 september 2017 om 09:01

@nec:
De druk niet aan kan... Ja hoor!

Is ook echt maar 1x gebeurd en helemaal niet vaker. Het is een harder verdediger ja, laten we daar blij mee zijn. Inplaats van al die voetballende verdedigers bij ons.

In het centrum met hem kwamen we tot de finale. Maar dan zou hij de druk niet aan kunnen voor een kwalificatie... Dat zal het zijn!

@martinovic:
Kongolo die niet eens bij de selectie zit van Monaco. En Riedewald die niets peeld ebij Ajax en ook af ging bij Crystal! Nee top idee!

4 september 2017 om 01:12

De "te kleine Indi" is maar 3 cm kleiner dan Hoedt (1,85 om 1,88). Martins Indi heeft zich goed gerevancheerd en heeft vorig seizoen meer dan 3000 minuten in de Premier League gespeeld. Hoedt minder dan 2000 minuten in de Serie A en was inconsistent vorig seizoen, terwijl Indi constanter was dan Hoedt. Dan heb ik de keuze wel gemaakt.

4 september 2017 om 02:48

Oww oké hij oogt veel kleiner.BMI gaat dit seizoen waarschijnlijk banken. Er is veel concurerentie bij stoke gekomen. Helaas gaat hoedt ook banken...Ik denken dat beiden ongeveer even goed (of slecht) zijn. Hoedt is wel een aantal jaren jonger en gaat zowel fysiek als voetballend beter worden terwijl BMI bijna aan zijn plafond zit.

Hoedt was één van de minderen vandaag. Duidelijk een gebrek aan ritme.

Maar om nu de logge Pieters op te roepen zodat Blind in het centrum kan, gaat mij te ver. Laat Blind maar linksback. Vandaag de uitblinker en daar staat hij nu ook steevast bij United. En daar achter kun je Ake en Van Aanholt (of Haps) oproepen.

Voor LCV-positie moeten we hopen dat Van Dijk weer gaat spelen en dat Kongolo gauw minuten gaat maken bij Monaco en dat De Ligt door groeit naar een constant niveau.

4 september 2017 om 01:20

Die backs die je opnoemt kan je alleen oproepen als je achterin stabiliteit hebt, maar dat heb je op dit moment gewoon niet. Pieters is op dit moment verdedigend de beste LB van Nederland en ikzelf vind het de beste LB van Nederland op dit moment. Ik snap niet hoe je Van Aanholt, die aanvallend zeer sterk is en Pieters, die al jaren een constante niveau laat zien bij Stoke en ieder seizoen meer dan 3000 minuten speelt, gewoon links laat liggen en dan Jetro Willems en Ake oproept. Wat slaat dat op? Haps zal ik ook liever links laten, want met Eredivisie spelers win je de oorlog niet, mits hij een verschrikkelijk goede seizoen gaat spelen met Feyenoord op nationaal en internationaal gebied, dan wel. Daarnaast is Pieters zo traag ook weer niet, misschien wel net zo snel of iets sneller dan Blind.

4 september 2017 om 08:27

Ik vind persoonlijk dat alle spelers die in de BPL basis spelen een voorkeur moeten krijgen t.o.v. de eredivisie spelers.

4 september 2017 om 09:01

@ Albergen,

zeker niet gelet op wijnaldum.....

4 september 2017 om 09:06

Zal dat niet aan Oranje liggen en manier van spelen?

Strootman net zo en beide spelen bij hun club gewoon op een heel hoog en goed niveau. Heb Wijnaldum tegen Asrsenal zitten kijken. Wat was dat genieten zeg, maakte ze helemaal gek.

We moeten eens van dat 4-3-3, we hebben daar de spelers niet voor. Waarom blijf je het dan wel spelen.....

Gewoon Robben en Promes/depay een vrije rol geven en dan 4 man er achter.
Dost past niet in het systeem en Janssen kan het niveau niet aan.

Omdat je niet wilt dat die Bulgaren de bal hoog on de pot
Gooien . Koppen kan die Hoedt wel.

4 september 2017 om 06:29

Ik vind Locadia nog geen gekke suggestie. Moet je nagaan hoever we als Nederland zijn afgegleden.

Het enige waar Hoedt goed in is, is tikkies terug geven.

Hoedt zou altijd basis Oranje moeten staan. Beetje onzinnig om juist hem eruit te pikken terwijl sommige routiniers veel slechter waren. Het zit ook gewoon niet mee in deze poule. Eerst zelf genaaid worden in Zweden en daarna de blunder van due Franse keeper. Anders word je gewoon eenvoudig 2e en heb je grote kans op kwalificatie.

4 september 2017 om 07:23

Hoedt zou altijd basis moeten staan? Dus je prefereert hem boven vDijk? Stop maar met kijken haha

4 september 2017 om 09:15

Nee. Ik vind dat Van Dijk, De Vrij en Hoedt altijd moeten spelen. Daar is dan wel een ander systeem voor nodig, het Van Gaal-systeem uit 2014 bijvoorbeeld.

Wout Weghorst in Oranje!

Hoedt was echt niet de slechtste speler. Bovendien hebben we door de blessure van Van Dijk weinig betere opties (hoewel ik Martins Indi ook graag weer in actie had gezien).

Ik vind het een beetje flauw om Hoedt nu af te serveren.
Ja opbouwend ergerde ik me mateloos aan hem met zijn tikkies terug.
Maar verdedigend heeft hij gisteren geen steek laten vallen.
Had 2x zelfs een goede interceptie.
Nee ook hij was, net als 80% van de andere spelers, zonder vertrouwen en durfde geen risico te lopen.
Wat als hij nu wel naar voren probeerde te spelen en die ballen werden onderschept?
Of als hij wel naar voren wilde dribbelen en leed daar balverlies?
Dan zou hij worden afgebrand.
Nee, goed was hij gisteren niet. Vond hem risicoloos. Leek wel of hij onder Frank de Boer speelde.
Misschien moest hij zo wel altijd in Italië spelen.
Maar je zag duidelijk dat dit kwam omdat hij geen vertrouwen had.

Je kon er nog meer wisselen. Ik begreep weer niet dat Janssen en Wijnaldum mochten blijven staan. Die laatste was totaal uitgeblust en voegde niks toe aan het spel. Je had Van Ginkel kunnen brengen en dan Propper een linie terug laten zakken bijvoorbeeld. Janssen heeft vooral buitenspel gelopen en geen bal tussen de palen gekregen in 150 minuten.

Pieters en de Roon zouden naar mijn mening de kans moeten krijgen. Zou voor veel meer balans zorgen. De Roon achter Klaassen/Wijnaldum en Strootman/Vilhena en Pieters op de LB positie dan kan Blind zo lang centraal tot van Dijk er weer bij komt.

Hans heeft gelijk. Hoedt hoort niet thuis in Oranje. Hij was ook niet goed genoeg in Italie, want hij heeft daar geen basisplaats afgedwongen en is naar een kleine Premier League club gegaan. Laat iedereen daarbij ook asjeblieft ophouden de Premier League zo op te hemelen, want hoewel er het meest betaald wordt is het niet de sterkste competitie.
Voor het Nederlands elftal zouden natuurlijk alleen jongens in aanmerking mo eten komen die in de top van een land spelen en Europees actief zijn. Helaas zijn dat er niet zo veel op het ogenblik, maar de armoe van de Nederlandse selectie is schrijnend. Er lopen daar zo veel jongens rond die er niets te zoeken hebben.
Hoedt heeft helemaal nooit overtuigd in Oranje. Hij maakt meer fouten dan de Ligt, die overal met de grond gelijk wordt gemaakt, maar die over een paar jaar de onbetwiste leider van de Oranje defensie zal zijn. Dick Advocaat durft hem nu niet op te stellen, maar hij is veel veelzijdiger dan Hoedt of Martins Indi.
Ik vraag me trouwens af of Hoedt ook speeltijd krijgt bij Southampton. Van Dijk is niet vertrokken.

Eens over Hoedt maar stel a.u.b. nooit meer Bruno Martens indi op. Die jongen heeft ons zo veel punten gekost. Is niet heel veel beter dan Hoedt.

Enigszins heeft die een punt, maar als je daarna zegt om Pieters er neer te zetten op Lb of lcb bmi dan neem ik je niet serieus l. BMI is namelijk de slechtste verdediger die het Nederlands elftal shirt aanheeft gehad de laatste 10 jaar. Pieters daarnaast speelt dramatisch momenteel

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren