Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Transferperiode Arsenal krijgt mager cijfer: ‘Die 55 miljoen kunnen ze vergeten’

Laatste update:

Paul Merson is niet te spreken over de transferperiode van Arsenal. De voormalig aanvallende middenvelder van the Gunners wordt in gesprek met Sky Sports gevraagd naar een cijfer voor de activiteiten bij Arsenal en houdt het op een magere zes. Volgens Merson heeft Arsenal het elftal niet versterkt op de posities waar dat het hardst nodig was.

"Arsenal heeft deze transferperiode niet genoeg gedaan", concludeert de analist. "Ze hebben een spits gehaald terwijl ze er al één hadden. Ze moesten verdedigers kopen, maar dat deden ze niet. We zagen tegen Liverpool dat ze gewoon niet goed genoeg zijn." Merson doelt met de spits op Alexandre Lacazette, de enige zomeraankoop van Arsenal. In de persoon van Sead Kolasinac werd wel een verdediger gestrikt, al kwam hij transfervrij over.

Ook op het gebied van uitgaande transfers heeft Arsenal volgens Merson een grote fout begaan. "Ik zou Sánchez zonder twijfel verkocht hebben", vertelt hij. "Ik vraag me af of ze de top vier gaan halen en ze kunnen de 55 miljoen euro die ze aan Sánchez hadden verdiend nu op hun buik schrijven. 38 miljoen euro voor Alex Oxlade-Chamberlain is een goed bedrag, maar waarom laat je hem wel vertrekken en Sánchez niet?"

Geef je de transferperiode van Arsenal een voldoende?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een 6? Dan is hij nog zeer positief zeg. Ik geef het maximaal een 4. Man man man, Arsenal leert maar niet van hun fouten. Zo een "schijn" bod op deadline day op Lemar om zogenaamd te te kunnen zeggen dat ze der alles aan gedaan hebben. Maarja, er kan niet gezegd worden dat het als een verrassing aankwam. Ieder jaar hetzelfde liedje...

2 september 2017 om 14:41

Dat van Lemar was idd erg matig. Hoezo dan verder zooo slecht??
Ik vind het juist awesome dat Sanchez er nog is en Lacazette gekomen is. Alleen al met zijn komst, kan je spreken van een voldoende. Is gewoon een klasse speler! Ik ga niet zeggen dat het een geweldige transferperiode is geweest, maar laten we nu niet gaan doen alsof het zo dramatisch is!

2 september 2017 om 14:56

Het is zeker een dramatische transferperiode. Of de doelstelling moet plek 4-7 zijn geworden ipv het kampioenschap. Arsenal heeft als enige van de topclubs winst gemaakt in de transferperiode, terwijl juist Arsenal versterkingen nodig had om mee te willen strijden om het kampioenschap.

2 september 2017 om 15:22

Voldoende? Leicester en Watford hebben meer uitgegeven dan Arsenal. Er moest gewoon iemand achterin bijkomen, en op het middenveld ook, of toch als je ambitieus bent.

2 september 2017 om 15:24

Aj_14

Monaco had het bod geaccepteerd, maar lemar heeft Arsenal afgewezen

Arsenal heeft echt slecht gehandeld!
Nu moet je in de winter ozil en sanches wel weg doen anders lopen ze eind van het seizoen gratis de deur uit!
Sanches is er al klaar mee en daar hoef je ook geen wonderen meer van te verwachten.
Daarnaast is in de winter een vervanger halen voor deze spelers ook erg lastig( vooral omdat Arsenal niks durft uit te geven).
Dat word weer een dramatisch seizoen voor Arsenal....

2 september 2017 om 14:04

Ik ben niet klaar met Sanchez hoor, maar hoop(te) wel dat hij wordt verkocht, vanuit financieel oogpunt. Hij is straks niets meer waard door zijn marginale contractduur, hetzelfde geld voor Özil. Sanchez echter heeft zich altijd ingezet en hard gewerkt, terwijl de rest van het team bij lange na niet op hetzelfde niveau zit als hijzelf. Zij zijn keer op keer diegene die het verpesten voor het team, en Sanchez die zo graag een prijs wilt pakken.

2 september 2017 om 14:39

Ja ben het met je eens. Ik ben ook niet klaar met sanches maar verwacht wel dat sanches klaar is met Arsenal ! Hij wil inderdaad graag prijzen pakken, maar als hij zich goed had ingelezen wist die dat Arsenal daar niet de club voor is!
Ik bedoel de prijzen die Arsenal pakt zijn ook prijzen waar weinig mensen wat omgeven op het moment

Drie wedstrijden gespeeld, drie punten, twee keer verlies. Het seizoen is zeker zeer pover begonnen voor Arsenal. Ik had ook graag gezien dat de club Sanchez had verkocht, je hebt niets aan een speler die niet voor jouw team wil spelen en alles met tegenzin doet. Ook het WK volgend jaar voor Sanchez zal niet van grote invloed zijn, hij is immers zo ongeveer de beste speler van Chili die ze never nooit gaan thuislaten, al zou hij het hele seizoen niet spelen.

Nu zal dit laatste niet gebeuren, maar Arsenal had nog beter een talentvolle jeugdspeler kunnen inpassen die met 110% elke wedstrijd was begonnen in plaats van Sanchez die letterlijk het laatste jaar van zijn contract uit moet zitten om daarna gratis te vertrekken.

Uh Merson, spits was nodig, al hadden we er al 1. Er is geen 1 fan die zal zeggen dat we geen spits nodig hadden. Roepen dat we de top vier niet gaan halen, maar wel roepen dat we Sanchez hadden moeten verkopen... En een 6 voor deze transferperiode is te hoog, een magere 3 als je het mij vraagt.

Heerlijk hoe krom Merson is in zijn argumenten. Spits positie was niet nodig voor versterking? Kul! Geen verdediger gehaald? Wat is Kolasinac dan? Dat het geen goede transferperiode is geweest klopt zeker, maar zijn argumentatie is echt ridicuul. Dom om Alexis niet te verkopen? Misschien, maar zonder Alexis ben je nog slechter.. Wat wil je dan? Een matige vervanger kopen? Of veel te veel betalen voor een speler die veel potentie heeft (100 miljoen voor Lemar is belachelijk in mijn ogen)? Ik geef de transferperiode een 4, maar puur door het niet aankopen van een cvm en een CV en de verkoop van Ox zonder een vervanger te halen..

2 september 2017 om 15:07

Hij doelt waarschijnlijk op het feit dat Kolosinac feitelijk geen zomerdeal was omdat deze in januari al afgerond was. Niet helemaal fair maar zoals jezelf al aangeeft, er zou op zijn minst nog 1 centrale topverdediger bij moeten. Zeker als je bedenkt dat Mustafi en Gabriel op de mogelijke vertreklijst stonden. Holding is een talent maar zou nooit eerste keuze moeten zijn, net zoals tegen Liverpool.

2 september 2017 om 16:26

Kolasinac was in januari alles behalve afgerond. In Januari had hij nog niets getekend, en was er nog niet eens een contract voorgelegd.

Arsenal begon erg sterk met de komst van Lacazette en Kolasinac. Het werd rustig rondom Sanchez en Ozil en ik dacht echt dat als ze nog 1 of 2 toppers kochten, ze serieus mee konden doen voor de prijzen. Een paar weken verder hebben ze alleen maar spelers laten gaan (geen basisspelers maar toch goede jongens voor de breedte) en hebben ze een ontevreden sterspeler. Ze hadden sneller moeten onderhandelen en Lemar + nog twee sterren/talenten moeten halen. Dan had je Sanchez prima kunnen verkopen. Nu lopen Sanchez en Ozil waarschijnlijk volgend jaar gratis de deur uit, waardoor jongens als Lacazette en Bellerin weer ongelukkig zullen worden vrees ik.

2 september 2017 om 14:39

Ja, Barcalona en Arsenal zijn de clubs in de grote competities die al jaren slecht ranken op het jaatlijkse transferbeleid.

2 september 2017 om 15:15

Inderdaad. Dat vind ik erg jammer want ze geven vaak wel nog de kans aan jong talent (vaker dan teams als Chelsea en City) en proberen daarnaast goed verzorgd voetbal te spelen.

2 september 2017 om 15:47

Ontzettend jammer voor Lacazette en Bellerin die denk ik echt geloofden in het project van Arsenal. Echter zullen ze na dit jaar ook een keuze moeten maken. Als Bellerin zijn contract niet had verlengd speelde hij nu bij Barcelona denk ik. Vraag me af of hij daar achteraf spijt van heeft.

In mijn hoofd is Arsenal een beetje een tweede Newcastle, ze glijden langzaamaan af omdat er een of andere mafketel bovenaan de piramide het liefst met een doos tissues en wat glijmiddel naar de netto jaarcijfers kijkt dan naar de prijzen die ze kunnen winnen....

Het hele doel van dat nieuwe stadion was om aansluiting te vinden bij Manchester United, Barcelona en Bayern in de Europese top. Maar tot nu toe is het een doodsteek gebleken waar ze nog jaren last van gaan hebben.. Deze transferperiode verliep al bijna dolkomisch, maar om dan op de radio bij de BBC te moeten horen dat ze ook nog eens geen geld meer hebben voor een topper is puur waanzinnig!

2 september 2017 om 15:03

Het begin van je conclaaf was goed op het einde ga je echter de mist in... arsen al is zeker gezond en er zijn mogelijkheden genoeg... maar stan kroenke wil gewoon naar zijn 8 biljoen vermogen toe

Arsenal heeft wel een aardige selectie zo, maar van ambitie spreken de transfers niet echt. Al ben ik wel verrast door het bod van 98 miljoen euro op Lemar, maar dat ging niet door. Bovendien kunnen we nog niet stellen dat Sanchez gebleven is want de handtekeningen schenen al gezet te zijn waarna Arsenal nog wilde terug krabbelen.

2 september 2017 om 15:01

Lemar zou Sanchez moeten vervangen. Uiteindelijk paste Lemar om voor Arsenal te kiezen waardoor ze Alexis wel moesten behouden. Op zijn minst een vreemde gang van zaken dat Sanchez op de slotdag nog zou vertrekken terwijl Wenger de hele zomer de fans belooft dat hij absoluut zou blijven.

2 september 2017 om 15:14

@Geert VS. Daar geloof ik weinig van. De bronnen die dat melden zijn van het niveau lik-mijn-vestje.. De bladen produceren nu 99% poep omdat dat op dit moment echt verschrikkelijk makkelijk is om te doen.. Als het wel door was gegaan dan hadden ze gezegd dat Arsenal slecht bezig was geweest, en nu het niet door is gegaan zeggen ze dan maar dat het zogenaamd al rond was. Ik geloof niet dat een miljoenenbedrijf als Arsenal (want het is 10x meer een bedrijf dan een voetbalclub) zo dom zal zijn om de handtekeningen te zetten zonder dat eerst de handtekeningen onder de Lemar deal waren gezet..

In principe een typische Arsenal zomer; stoere woorden van Wenger vooraf, dan 1 aardige aankoop gevolgd door niks en dan vlak voor de deadline nog even voor de schijn iets groots proberen.

Grootste probleem is natuurlijk dat van twee van de drie toppers in de zomer het contract afloopt. Resultaat natuurlijk heel, voorspelbaar; komende zomer een selectie met nog maar 1 topper (lacazette) en niet genoeg geld (of interesse van spelers) om de selectie op te trekken naar het niveau van de rest van de topploegen. Zie Arsenal dit seizoen al weinig potten breken maar het seizoen hierna wordt het nog veel erger; dan kunnen ze echt niet meer mee met Chelsea, City, utd, lpool en Tottenham.

2 september 2017 om 16:59

Probleem ligt gewoon weg aan Wenger. Had hij wat druk gezet op bestuur en op tafel kloppen dat we versterking nodig hebben en topspelers moeten aankopen dan was situatie zoveel anders. Kijk hoe koeman, mourinho en klopp enz eisen van bestuur om zoveel spelers te kopen.

Fout ligt gewoon bij Wenger. Hij is te soft en had voor verschillende redenen enkele jaren terug ontslaan moeten worden!
Vooral het jaar dat hij vPersie verkocht had naar hun ultime concurrent Manu, had Wenger per direct ontslaan moeten worden. vPersie heeft persoonlijk United die jaar kampioen gemaakt. Dit is simpelweg 1 van de zoveeeeel reden waarom Wenger vervangen moet worden.

Ieder Arsenal fan wilt dat er wat verandering gebeurd daar in London en dat doe je door een nieuwe coach te halen.

Spelers willen niet meer spelen/vechten voor Wenger. Dat is zooo duidelijk te zien! Het wordt alweer een triestige jaar met ups en downs. Volgende zomer zijn alexis en ozil weg.. wat blijft er dan nog over als je al weet dat deze zomer redelijk wat spelers zijn vertrokken en weinig aangetrokken.

Ik denk dat er nog 2 jaar overblijft op Wenger zijn contract. Voorlopig moeten we het gwn 2 seizoen volhouden en hopelijk komt er dan een degelijke topcoach met top mentaliteit en voor prijzen wilt spelen. Arsenal het echt wel kwaliteit en spelers lopen om voor titel te strijden.. alleen komen ze mentaal tekort en dat komt puur door Wenger.

Het is zo zielig om te zien hoe Arsenal achter staat en zit te prutsen op veld terwijl Wenger mooi in zijn stoel blijft zitten in plaats van zijn ploeg aan te sturen van zijlijn.. hij laat zijn spelers zomaar wat doen, vooral als je weet dat er geen leider op veld loopt zal dit alleen maar een negatieve resultaat behalen.

Kijk gewoon naar Klopp, Conte, Mourinho, Guariola.. Zij zijn degene die voor titel gaan strijden.. aub Wenger weg!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren