Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax sloeg bod van 35 miljoen euro op Hakim Ziyech af

Laatste update:

AS Roma heeft op de laatste dag van de transferperiode geprobeerd om Hakim Ziyech over te nemen van Ajax, zo meldt De Telegraaf. De Italianen hadden 35 miljoen euro over voor de middenvelder, maar Ajax wenste niet mee te werken.

“Met de nieuwe weigering gaf de directie een duidelijk signaal af: ondanks de Europese uitschakeling te willen vechten voor het in stand houden van de selectie van Marcel Keizer”, zo schrijft de krant. Ajax verwacht dat als men de 24-jarige Ziyech de komende jaren wil verkopen, men ook nog wel een vergelijkbaar bod als dat van Roma binnen zal krijgen.

Ziyech, negenvoudig international van Marokko, is aan zijn tweede seizoen bezig in Amsterdamse dienst. Hij kwam voor zeker elf miljoen euro over van FC Twente en was tot dusverre goed voor 12 doelpunten en 21 assists in 49 officiële wedstrijden voor Ajax. Zijn contract in de Johan Cruijff ArenA loopt nog tot medio 2021 door.

Ziyech heeft meerdere keren laten weten dat een transfer nooit een issue voor hem is geweest omdat hij eerst ten volle wil slagen bij Ajax. De linkspoot werd de afgelopen maanden wel in verband gebracht met clubs als Borussia Dortmund, Napoli, Olympique Marseille, maar speelt in ieder geval dus tot de winterstop bij Ajax.

Een verstandig besluit van Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zagen gisteren Strootman spelen en dachten nog snel even toe te slaan.

1 september 2017 om 07:27

Nou, het komt weer van de Telegraaf dit nieuws. Die hebben al veel onwaarheden naar buiten gebracht deze transferperiode. Zoals het bod van 50M op Dolberg. Ik geloof dit nieuws pas als het door Ajax wordt bevestigd.

1 september 2017 om 08:08

Telegraaf heeft 't ook heel vaak goed. Zoals Gudelj naar Ajax, Bosz naar Ajax en ook zijn vertrek, de reden van zijn vertrek, de interesse van Everton in Klaassen en het vertrek van Sanchez.

1 september 2017 om 08:35

tja, je moet toch een keer wat goed doen..

prima besluit dat Ajax niet hierop is ingegaan. zou het team echt enorm zwakker maken. ik las de afgelopen weken verhalen over verkoop van Ziyech, Dolberg en anderen. wat me verbaasd, omdat ze eigenlijk persoonlijk nog helemaal niets hebben bereikt (topscorer, beste speler, kampioen). goed dat het team zo is blijven staan, zeker na verkoop van Sanchez en Klaassen. nu verder bouwen, proberen kampioen te worden in Nederland en in januari goed (en op tijd) inkopen..

1 september 2017 om 08:47

Ik geef ook aan dat ze deze transferperiode veel onwaarheden en fake nieuws hebben gebracht. Deze transferperiode is het sleutelwoord.

1 september 2017 om 12:37

@inti

Je schrijft: "nou, het komt weer van de Telegraaf dit nieuws. Die hebben al veel onwaarheden naar buiten gebracht deze transferperiode. Zoals het bod van 50M op Dolberg. Ik geloof dit nieuws pas als het door Ajax wordt bevestigd".

Vreemde reactie. Of jij iets wel of niet gelooft, bepaalt niet of het wel of niet waar is. Het is algemeen bekend dat Ajax pas via de officiele kanalen op dergelijke berichten reageert als er een onderhandelingsresultaat is. Ajax wil Dolberg helemaal niet kwijt en er zijn nooit onderhandelingen opgestart. Dus is het niet meer dan logisch dat Ajax het bod van Monaco nooit officieel heeft bevestigd. Dat zou ook volstrekt zinloos zijn. Maar of het er nu wel of niet is geest, weet jij net zo min als ik. En dat geldt ook voor het bod op Zyech.

1 september 2017 om 12:43

Hoezo vreemd. Als alleen de telegraaf het meld en verder niet 1 ander nieuws medium, dan mag hij toch zn twijfels uitspreken of dit wel waarheidsgetrouw is of niet?

1 september 2017 om 13:09

@bizzlad

Je schrijft: "hoezo vreemd. Als alleen de telegraaf het meld en verder niet 1 ander nieuws medium, dan mag hij toch zn twijfels uitspreken of dit wel waarheidsgetrouw is of niet?".

Als iemand schrijft: "nou, het komt weer van de Telegraaf dit nieuws. Die hebben al veel onwaarheden naar buiten gebracht deze transferperiode. Zoals het bod van 50M op Dolberg", is dat geen twijfel uitspreken, maar zeggen dat iets niet waar is. En net zo min als iemand op VZ kan bewijzen dat het wel waar is, kan hij ook geen bewijzen aandragen waaruit blijkt dat het niet waar is. En of hij het nu wel of niet gelooft, zegt natuurlijk helemaal niets over het waarheidsgehalte.

1 september 2017 om 13:24

is door meerdere bronnen naar buiten gebracht bizzlad, niet alleen de telegraaf.

1 september 2017 om 14:20

Jouw interpretatie, maar ok. Wat is nou eigenlijk je punt. Dat hij iet mag zeggen dat hij het niet geloifd omdat het van de telegraaf komt?

1 september 2017 om 14:27

@limboroy....dat heb ik dan ff gemist

1 september 2017 om 07:42

Bij Roma doet hij het prima hoor!
Club en nationale teams zijn niks met elkaar te vergelijken, kijk alleen maar naar hoe wijnaldum, promes bij hun club presteren tegenover hun prestaties in het nederlandselftal

1 september 2017 om 10:38

Ja...blijft toch onbegrijpelijk he. Deze lichting lijkt bij hun club allemaal een stuk sterker dan bij oranje. Benieuwd waar dat door komt.

Overigens was het wel lekker geweest als je nu ziyech kon opstellen ipv sneijder, maar ok...that ship has sailed.

Ot. Verstandig van ajax om op de laatste dag dit bod af te wijzen. (Of uberhaupt voor dit bedrag.) Je gaat ziyech nog hard nodig hebben wil je mee doen om het.kampuoenschap. een goeie vervanger ga je niet vinden op zon korte termijn.

1 september 2017 om 12:41

@bizzlad

Je schrijft: "overigens was het wel lekker geweest als je nu ziyech kon opstellen ipv sneijder, maar ok...that ship has sailed".

Ik vraag me af of je Zyech wel eens hebt zien spelen bij Ajax. Als je hem met het vele balverlies dat hij leidt, in dit zwalkende elftal had opgesteld, was het 18 - 0 geworden. Zyech is veel te goed voor dit modale Oranje. Daar heb je alleen wat aan als hij goede spelers om zich heen heeft.

1 september 2017 om 13:09

Denk niet dat hij .eer balverlies had geleden dan de jongens die er nu stonden, dat is bijna onmogelijk. Daarnaast heeft hij een stukje creativiteit dat dit oranje momenteel ontbeert. Als je vilhena er achter zet ipv strootman knapt die het vuile werk wel op.

1 september 2017 om 13:26

Is niet onbegrijpelijk, bij roma heeft hij betere spelers om zich heen, die de kar trekken en de mindere spelers zoals strootman op sleeptouw nemen. In Oranje hebben we gewoon een matige lichting nu

1 september 2017 om 14:09

Ik heb het niet alleen over strootman. Naar mijn idee haalt niemand bij oranje het niveau wat ze bij hun club wel halen. Wil je zeggen dat ze stuk voor stuk bij hun club worden opgetrokken naar jet niveau van hun medespelers? Daar geloof ik niet zo in namelijk.

1 september 2017 om 08:04

Ziyech is een heel andere middenvelder, veel aanvallender ingesteld als strootman.
Daarbij is strootman een uitstekende middenvelder die gister een mindere dag heeft gehad.

1 september 2017 om 08:07

@fenernoord
Bij Oranje heeft hij meestal een mindere dag. Je kunt het bij je club prima doen maar als je je teamgenoten over tien meter geen fatsoenlijke bal kunt geven is dat ook een gebrek aan kwaliteit.

1 september 2017 om 08:10

Ramondiaz.

Ik denk eerder een gebrek aan wedstrijdritme. Strootman heeft echt geen tekort aan kwaliteit. Heeft veel pech gehad met blessures. Denk dat speeltijd, wedstrijdritme de grootste boosdoeners zijn.

Die jongen heeft meer tijd nodig en had misschien niet in de basis moeten beginnen. Dick advocaat had eigenlijk een andere keuze moeten maken.

1 september 2017 om 08:17

Heeft niks met ritme te maken. Vorig seizoen bijna alles gespeeld bij Roma, dit seizoen ook alweer meer als 90 minuten volgemaakt. Hij bakt er in oranje gewoon niet veel van.

1 september 2017 om 11:29

Strootman is echt zwaar overschat. Maakt heel veel domme overtredingen omdat hij niet goed anticipeert. Vaak te laat. Was dit seizoen al eerder schuldig aan een verliespartij van Oranje. Hij speelt alleen maar omdat hij in het buitenland speelt, want daar hebben we er niet zoveel meer van.

Lijkt me logisch. 35 miljoen is, helemaal op deadline day, kleingeld voor een speler als Ziyech.

1 september 2017 om 07:12

Inderdaad. De laatste weken moet gewoon alles x2. Dan moet Roma de zaakjes maar eerder regelen

1 september 2017 om 07:17

Klein geld? Ik vind het juist te veel. Ziyech kan Ajax Europees totaal niet dragen. Hij is goed voor de Eredivisie maar voor de top komt hij gewoon te kort.

1 september 2017 om 07:26

Volgens mij heeft Ziyech vorig seizoen al bewezen dat hij Ajax ook Europees kan leiden. Weet je nog? EL finale gehaald. Ziyech speelde aantal geweldige wedstrijden met strakke passing....

1 september 2017 om 07:30

De EL finale vond ik meer de verdienste van Sanchez en Onana die het achterin uitstekend deden.

1 september 2017 om 07:30

En Klaassen met belangrijke goals.

1 september 2017 om 07:32

Branquinho
Volledig met je eens! Mensen hier (vooral ajax fans) vinden bedragen onder 50milj voor ajax spelers "klein geld". Ze doen echt alsof ajax allemaal barca spelers in de selectie heeft. 50milj is te weinig voor sanchez nee 50milj is te weinig voor dolberg en nu dit. 35milj te weinig voor ziyech. Komop mensen beetje redelijk blijven he. Wat hebben deze jongens allemaal gepresteerd buiten europa league vorig jaar...juist ja niets. Wedstrijd rosenborg? Yeah right ziyech is meer waard als 35milj en dolberg 70milj ofzo :D

1 september 2017 om 07:34

@bergy
Ha ha ha, grapje zeker.
Ziyech zal Ajax nooit europees dragen.
Ja tegen de kleinere clubs, waar wij "nederlandse clubs" al heel veel moeite mee hebben, misschien.
Maar zie jij Ziyech, of wie dan ook, schitteren tegen bv Bayern, Real, Barcalona, Psgt etc?
Oh je bedoeld de El.
Nou tegen de top van de EL ook niet hoor.
Maar dream on zou ik zeggen.

1 september 2017 om 07:42

De waarde van spelers is op dit moment ongekend moeilijk in te schatten, en aangezien clubs strooien met bodjes van 30m+ is het voor een speler met de kwaliteiten van Ziyech. Een degelijk bod. Ik kan me wel vinden in de reactie van InkeMontana, misschien een ongelukkige woordkeuze"kleingeld".

1 september 2017 om 08:10

@vet8
De vraag is niet wat een speler waard is, maar wat de gek bereid is ervoor te geven. De bedragen die momenteel rond gaan slaan werkelijk helemaal nergens op. Dus jouw oproep aan mensen om redelijk te blijven is al een gepasseerd station. De redelijkheid is in de voetbalwereld, dus niet alleen bij Ajax, ver te zoeken.

1 september 2017 om 08:14

Barca spelers zijn tegenwoordig 222 miljoen waard. 35 miljoen voor een Ajax speler die een Europacup finale heeft gehaald is in dat licht niks raars. Gelukkig blijft hij nog een jaar in Amsterdam waardoor de kans op een kampioenschap veel groter is. Ik zie in de eredivisie geen speler met dezelfde kwaliteiten op die positie.

1 september 2017 om 08:26

@holala
Wat een onzin.

Je noemt ook een aantal clubs..
Laat Messi nu bij dit Ajax spelen, kijken of hij ook gaat schitteren tegen deze clubs.

Dus volgens jou is Ozil ook geen 35-50mil waard. Ik zie die jongen nooit schitteren in belangrijke/ grote wedstrijden.

1 september 2017 om 08:45

@xxx_afca

Waar zeg ik dat Ziyech dat niet waard is?
Ik reageer op bergy die zegt dat Ziyech Ajax europees zal dragen.
En dat vind ik weer onzin, want net wat jij zegt, zelfs Messi zal dat niet lukken!

1 september 2017 om 08:47

@vet8

"wat hebben deze jongens allemaal gepresteerd buiten europa league vorig jaar...juist ja niets."

Ja Vet8, zo kan ik het ook! Wat heeft Mbappe gepresenteerd buiten afgelopen seizoen?

Om weg te laten waar het wel om draait is wel simpel he. Ik ben het met je eens dat mensen te snel $$ in hun ogen hebben en onredelijk bedragen wensen. Maar de markt is sowieso op hol.

1 september 2017 om 10:12

Je kraamt onzin uit. In Europa heeft Ziyech laten zien dat hij samen met Klaassen 1 van de dragende spelers was maar de leeftijd en onervarenheid van andere spelers wel een voor problemen zorgde. Maar goed, wat heeft Ajax aan die 35 miljoen als ze al een kleine 100 miljoen op hun bankrekening hebben kunnen bijschrijven.

1 september 2017 om 11:32

Wanneer heeft hij laten zien dat hij een dragende speler was? De nadruk ligt hier even op het woordje dragende.

1 september 2017 om 11:38

En zie waar klaassen nu beland is.. juist, op de bank bij een subtopper in Engeland. Belangrijkste kracht bij Ajax, nu een van de aardige spelers bij Everton. Ziyech gaat echt geen topspeler worden bij een Europese topclub, dus
is 35m een heel mooi bedrag.

1 september 2017 om 11:56

Euh... vorig jaar gemist? Dat was collectief, en dit jaar falen ze collectief. 1 speler hoort het elftal ook niet te dragen, een absurd argument eigenlijk.

1 september 2017 om 11:57

Laten we dat eerst maar eens zien voor we zulke uitspraken gaan doen. Ziyech is een betere voetballer dan Klaassen, die moet in Spanje bij Sevilla of Atletico terecht komen.

1 september 2017 om 12:51

@branquinho

Je schrijft: "klein geld? Ik vind het juist te veel. Ziyech kan Ajax Europees totaal niet dragen. Hij is goed voor de Eredivisie maar voor de top komt hij gewoon te kort".

Wat een kortzichtige reactie. Bij een topploeg, krijgt hij alleen maar topspelers om zich heen en zullen zijn kwaliteiten alleen maar beter tot hun recht komen. Kijk maar eens naar de Messi bij Argentinië en de Messi bij Barcelona, dat is een wereld van verschil. Zyech moet teveel dingen doen waar hij minder goed in is en dat gaat ten koste van zijn kwaliteiten en zijn rendement. Bovendien was vorig jaar pas zijn eerste jaar bij Ajax en heeft hij zich de speelwijze bij Ajax eigen moeten maken. En die is totaal anders dan bij Twente of Marocco. Litmanen kwam in zijn eerste jaar bij Ajax ook totaal niet uit de verf, maar in de perioden daarna is alles volgens mij toch nog redelijk goed met hem gekomen. Je reactie is derhalve behoorlijk opportunistisch en voorbarig.

2 september 2017 om 13:36

Volgens mij was Klaassen geblesseerd......

Maar beter ook, Ziyech is op dit moment niet te vervangen.
Marc heeft zich netjes aan zijn woorden gehouden deze keer!
En gezien de markt, zullen de bodjes qua hoogte niet snel dalen. Hopen dat Victor Jensen binnen een jaar ready is, want als de resultaten tegen gaan zitten, vraag ik me af of hij na de winter nog ajacied is.

Na het aantrekken van aanvaller Patrik Schick zou er geen speler meer bijgehaald worden.
We hebben momenteel genoeg middenvelder. En als er dan nog iemand zou komen dan zou het een verdedigende versterking zijn. Kortom ik geloof dit bericht niet.

1 september 2017 om 19:01

Precies hoe ik er in sta. Komt na Sanchez het Ajax bestuur zeer ten goede dat ze in totaal dus 85 miljoen op dolberg en ziyech hebben afgewezen. Zou te gek voor woorden zijn in mijn ogen maar wie ben ik?
Daar in tegen wil ik alleen maar zeggen dat een 'lekkie' van ajax kant over zulke berichten erg goed voor ze is

Nou dat valt mee, dat Ajax in de laatste uren niet alsnog voor een zak geld gekozen hebben.

Verder jammer dat we op de laatste dag niet hebben toegeslagen voor een buitenkansje voor de linksback-positie of voor op de vleugels....

Nou deze selectie zal het dan de komende wedstrijden moeten doen...

Beter dit seizoen nog te redden en kampioen te worden. MET ziyech en Dolberg etc. Eind van dit seizoen verlies je de dragende spelers sowieso weer. Dus graag zie ik ook de talenten dit jaar doorbreken( Neres, kluivert etc) onder begeleiding van onder andere Hakim en Klaas jan en Lasse

Geloof er niks van misschien bewust naar buiten gebracht als zoethoudertje naar de fans. Maar wederom niet durven door te selecteren bij ajax. Aanvoerder gepasseerd voor een debutant bij oranje, nog steeds geen fatsoenlijke nummer 6 gehaald. Linksback is prio maar we gaan door met niveau middenmoot Dijks. Zelfde probleem als onder frank de boer. Het technisch hart toont geen ballen maar kiest liever voor middelmaat.

1 september 2017 om 07:23

Denk hetzelfde. Waarom een bod uit het niets doen.

1 september 2017 om 07:31

Dijks gaat echt niet meer spelen hoor. Denk viergever-Oostenrijker of de ligt-Veltman-Colombiaan. Excuses ik ken de namen nog niet. Middenveld Frenkie of donny- ziyech lm en donny of Siem rm.

1 september 2017 om 10:42

Viergevet is toch ook geen hoogvlieger op de.lb positie.

1 september 2017 om 10:47

Wöber en Orejuela. Buiten dat las ik ergens dat Sinkgraven ook weer traint. Dus dijks zo snel mogelijk eruit. Daarna hopen dat Orejuela snel een gewenst niveau haalt dat Veltman eruit kan. Staat het achterin toch wat beter

1 september 2017 om 11:34

Moet wel lachen want Dijks wordt nu de pispaal. Maar je kunt toch wel stellen dat er meer mis is bij Ajax dan alleen Dijks of niet. Zyech heft nog niet éã©n wedstrijd laten zien dat hij boven alles en iedereen uitsteekt. Speelt heel gemiddeld zijn potjes. Doet net zoveel fout als goed. Lekker makkelijk om alleen Dijks te zwartepieten.

1 september 2017 om 12:57

@twente-watcher

Ik begin me steeds meer af te vragen wat Zyech je heeft aangedaan, dat je iedere mogelijkheid aangrijpt om hem ongenuanceerd omlaag te halen? Het begint zo langzamerhand de vormen aan te nemen van een dwangneurose. Is hij er soms met je vriendin vandoor gegaan?

1 september 2017 om 16:24

@scepticus

Dat ik wel eens op berichten over Zyech reageer is omdat er zoveel onzin hier over hem geschreven wordt. Veel in het nieuws betekent veel reacties.
We hebben het over 35 miljoen. Dat moet je verdienen. En daarvoor moet je je heel ver onderscheiden van de middelmaat. En dat doet hij gewoon al een tijd niet. Dat is wat ik zeg. Gewoon objectief bekeken. Zou ik ook over een andere speler zeggen hoor. Heb ik vorige week ook over Dolberg gezegd. 50 miljoen en hij heeft nog niets laten zien dat er Echt bovenuit stak in zware wedstrijden.

gelukkig, goed gedaan ajax, nog een sterkhouder weg zou jullie niet goed doen. Elftal zo goed als bij elkaar gehouden met een maar nieuwe erbij, is goed gedaan. Alleen een vervanger Dijks had nog wel bij gemogen.

35 Miljoen is een schitterend bedrag voor Ziyech maar ik begrijp wel dat Ajax geen trek had in een transfer. 35 Miljoen is leuk maar je koopt er zeker op de laatste speeldag niets voor terug. Het is natuurlijk maar de vraag of er volgend seizoen weer een gelijkwaardig bod gedaan wordt als Ziyech alleen maar tegen Ado, Vvv en Sparta uitblinkt?

1 september 2017 om 07:52

Nou voor Kasdorp, Kongolo en Propper werd ook dik voor betaald, en die hebben europees ook helemaal niks gepresteerd. Dus waarom niet? Precies, zou een aderlating zijn geweest als Ajax hem op de laatste dag had verkocht, wat je zelf aan geeft, een vervanger is niet te vinden binnen 1 dag.

1 september 2017 om 09:51

Ik denk ook dat het bedrag wat voor Ziyech betaald zal gaan worden ongeveer gelijk zal liggen aan de bedragen die betaald zijn voor Kasdorp Propper en Kongolo ( Niet bij elkaar opgeteld ) en geen bedrag wat de twintig miljoen ver gaat overstijgen.

Volgend jaar gaat ziyech voor 15-20 miljoen weg en dolberg voor 10-15 miljoen. Waardevermindering van 50-60 miljoen in een jaar. Hoop dat het kampioenschap dat waard is....

1 september 2017 om 07:32

Mee eens dat de waardes verminderen, maar zo laag zullen ze ook niet worden. Uiteindelijk zullen deze 2 spelers samen zo'n 50 miljoen opbrengen.

1 september 2017 om 08:20

Ze hebben nog een 4 jarig contract. Als clubs met zulke bedragen komen spelen ze nog minimaal 2/3 jaar in Amsterdam.

1 september 2017 om 09:32

En finalvoetbal, jij weet net zo goed als iedereen dat jongens als Dolberg en Ziyech volgend jaar sowieso zijn verdwenen.

1 september 2017 om 09:31

Precies wat Wedge zegt. Je gooit een hoop geld weg in de hoop dat je de titel pakt.

Krijg ook het idee dat Ajax de telegraag heeft gebeld met breng dit even naar buiten laat even zien dat onze spelers gewild zijn!! 35 mil voor Ziyech 50 mil voor Dolberg rekenen we even mee mensen 85 mil,volgend jaar zijn ze beide de helft of minder waard.

1 september 2017 om 08:15

Of als Ajax kampioen wordt het dubbele waard. tijden veranderen. Als je niet meegaat met de voetbal gekte ben je mooi dom

1 september 2017 om 09:35

Het dubbele gaat hem dus niet worden. Ajax moet altijd europees spelen. Als je dat niet doet is dat per definitie een enorme klap op de waarde van je selectie. Een titel komend jaar zou niets meer dan een pleister zijn op de wond.

De top 'willen' zijn heeft zijn voor- en nadelen. Het wordt nu interessant om te zien hoe de Amsterdammers met die nadelen om zullen springen.

1 september 2017 om 11:46

Ja dat idee heb ik ook. Ook nog op de laatste dag van de transfer periode. Zo voorspelbaar! Echt vieze streken.

Dat zal toch wat zijn.. Hij is veel te belangrijk en is daarbij niet te vervangen in dit huidige elftal, het bedrag is naar mijn mening dan ook gewoon weg te laag. Een vervanger zoeken in die korte tijd is dan ook geen optie, dus heeft Marc zich toch aan zijn woord gehouden. Het is niet de eerste keer dat er belangrijke spelers vertrekken op het laatste moment. Lekker nog een jaartje bij Ajax blijven en vechten voor het kampioenschap en de beker.

Snap dat Ajax hem liever niet wilde laten gaan, maar misschien stabiliseert de markt zich volgend jaar weer (dat hoop ik tenminste wel, maar verwacht het eigenlijk niet) en is Ziyech nog maar 25 miljoen waard.

1 september 2017 om 09:03

25 miljoen kregen we 10 jaar geleden ook al in Nederland dus ik zou niet weten waarom we volgend jaar weer op dat niveau zouden zitten. Ajax kan nou eenmaal zulke biedingen weigeren en daar kunnen veel mensen niet zo goed tegen dat is het probleem volgens mij.

1 september 2017 om 09:18

dan zul je krijgen dat europese subtop clubs verder gaan zoeken omdat ze voor 40 miljoen een betere speler zullen kunnen vinden dan Ziyech.

1 september 2017 om 09:30

Nou encorr,

Het zit hem meer in het gegeven dat ajax grossiert in slechte beslissingen. Ze weigeren nu een bod op een potentieel zeer goede middenvelder, wetende dat je een heel zwaar jaar voor de boeg hebt. Een jaar zonder EU voetbal, een jaar waarin de spelers van Ajax volgens hun eigen criteria niet in waarde kunnen stijgen. Als er dan een bod van 35 miljoen gedaan wordt op een jongen die bij het minste of geringste verontwaardigd is, eigenlijk meegaat in de slechte beslissingen van het bestuur. (Getuige die verschrikkelijke aannames, inspeelpasses van bedenkelijk niveau en af en toe een glimp van wat hij kan)

Dan neem je m.i. een enorm risico.

Je gaat er volgend jaar enkel nog 35 miljoen voor krijgen als ajax weer is kampioen wordt door Ziyech.

1 september 2017 om 09:56

Dat is mooi als dat betekend dat wij spelers langer kunnen behouden dan zoeken die clubs idd maar andere spelers

1 september 2017 om 09:58

Ik denk dat reacties wel wat anders waren geweest als Ajax hem verkocht had hoor. Een enkeling vind misschien dat ze hem hadden moeten verkopen maar ik denk het meerendeel toch echt niet.

1 september 2017 om 10:47

Ik snap dat ze Ziyech willen behouden, maar hij heeft meermaals aangegeven te voetballen voor zichzelf, niet uit clubliefde. Kan me voorstellen dat hij snel gaat dwarsliggen als hij zijn zin niet krijgt qua transfers.

Als dit waar is is dit het bewijs dat Ajax beschikt over een zeer capabel technisch hart!😉

35M voor deze overschat middenvelder die meer foute passes geef en heel vaak wanhopig schoten naast schiet. Is toch belachelijk, vorige jaar waardeloos gespeeld, slechts een paar aardig potjes gespeeld en dit is hij nog slechter bezig. Wat heeft toch Ajax een geluk met transfer zeg.

1 september 2017 om 08:16

@jbrazyca
Maar jij vindt bijvoorbeeld 222 miljoen voor Neymar en 175 miljoen (via een vage constructie om de Fair Play regels te ontlopen) voor Mbappë niet belachelijk? Zie het dus een beetje in perspectief.

1 september 2017 om 08:27

Ik vind het ook een belachelijk bedrag. Maar als iemand dat waard moet zijn dan is het wel neymar. Toch is het belachelijk maar ergens snap ik wel. Er zit nou eenmaal heel veel in de voetbal wereld dan is het alleen maar vanzelfsprekend dat zulke bedragen worden geboden voor de beste spelers. Beste spelers! Niet voor deze matige Ziyech.

1 september 2017 om 19:10

Ik vroeg of je het in perspectief wilde zien. Afgezet tegen wat voor Neymar is betaald is de 35 miljoen voor Zyiech zo'n 15 daarvan. Zo raar is dat toch niet.

1 september 2017 om 08:16

Als iets regelmatig voorkomt is het geen geluk meer

1 september 2017 om 08:23

Het is 2 keer gebeurd. Vorige keer met die Poolse spits en nu dit belachelijk bod

1 september 2017 om 08:56

sanches? klaassen? ook allebei bedragen boven de 25 miljoen

1 september 2017 om 08:59

Leer er maar mee leven zal de nieuwe maatstaf bij Ajax zijn voor de beste spelers. Zolang de prijzen blijven stijfen profiteren wij ook mooi mee.

1 september 2017 om 09:00

Dat je Ziyech matig vind dat mag dat is jou mening. As Roma vindt van niet

1 september 2017 om 15:18

Als je een Europese finale hebt gespeeld dan heeft dat grote invloed op de transferbedragen. Sanchez iets meer dan 40 miloen en Klaassen iets meer dan 30 miljoen + toeslagen. In totaal heeft Ajax nu een kleine 100 miljoen naar binnen geharkt.

Gemiste kans dit. Over een jaar, zonder Europees voetbal ga je er veel minder voor krijgen. Wellicht hetzelfde bedrag als hij ajax in zijn eentje naar de eerste titel in 5 jaar leid.

1 september 2017 om 09:59

Maakt toch niet uit het geld wat Ajax binnen harkt wordt toch niet geïnvesteerd

zoet houder naar de achterban. we gaan zeggen dat we een bod hadden op Ziyech en dat hebben we afgeslagen. kijk we doen niet alles voor geld. 35 miljoen krijg je namelijk nooit weer voor Ziyech.

Het is helemaal niet waar dat As Roma een bod heeft gedaan op Ziyech. Telegraaf lult uit z'n nek of het is in opdracht van Ajax om zogenaamd "marktwaarde" in het nieuws te brengen.

Tuurlijk! AS Roma betaald meteen voor de hoofdprijs en biedt gratis nog 10 miljoen er boven op. Man man zooo voorspelbaar Ajax.

Wat een bullshit wordt er over deze man constant geschreven man met de hoeveelheid balverlies en geen enkel persoonlijk resultaat behaald. Zeg mij wie in de Nederlandse competitie zou je dan liever op zijn plek zien staan? Ziyech zal niet makkelijk te vervangen zijn als hij zou gaan, al lukt niet alles wat hij doet met wat wel lukt is hij zo vaak bepalend en jij kan nog beter worden. En voor wie zegt je heb alleen wat aan hem in een team met goede spelers, ga even terug naar de tijd bij FC Twente waar het hele team niks presteerde maar het toch een genot om te zien was hoe hij het daar deed. Ziyech is gewoon momenteel de beste in de eredivisie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren