Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Busquets blij met miljoenenaanwinst: ‘Geweldige speler met een ander profiel’

Laatste update:

Barcelona verloor zondag met 1-3 van Real Madrid en lijkt kansloos om de Spaanse Supercup naar Catalonië te halen. Sergio Busquets heeft er echter nog alle vertrouwen in dat Barça de prijs kan winnen. Ook geeft de middenvelder aan dat Paulinho een welkome versterking is voor de club.

"We weten dat het moeilijk gaat worden om de prijs te pakken, maar we geven niet op", aldus Busquets op een persconferentie voorafgaand aan het tweede duel woensdagavond. De Spanjaard geeft aan dat het team defensief beter moet staan om de Supercup te winnen. "Het is cruciaal dat we geen goal tegen krijgen. Het is niet makkelijk om drie keer te scoren in het Santiago Bernabéu, maar we hebben het eerder geflikt."

"We moeten solide en compact staan en controle houden, ook al weten we dat het moeilijk gaat worden", zegt de Spanjaard, die weigerde in te gaan op vragen over het optreden van de scheidsrechter afgelopen zondag en de rode kaart van Cristiano Ronaldo, die vervolgens voor vijf wedstrijden werd geschorst. "Het zijn twee goede teams, dus alles kan gebeuren woensdag."

Ook ging Busquets kort in op de komst van Paulinho. De 29-jarige Braziliaan komt over van Guangzhou Evergrande, waarbij de Chinese club veertig miljoen euro ontvangt. Een goede aankoop, stelt Busquets: "Paulinho is een geweldige speler met een ander profiel. Hij gaat ons veel brengen en we verwelkomen hem met open armen."

Denk jij dat Paulinho een succes gaat worden bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

40 miljoen voor een 29 jarige speler die waarschijnlijk een grote flop word heerlijk beleid barca

15 augustus 2017 om 20:19

Geflopt in de PL toen naar China gegaan en kan nu opeens het Barca niveau aan ? Tuurlijk niet LaMinata5.

15 augustus 2017 om 20:30

Rijkaard degradeerde met Sparta voor hij internationale prijzen won met datzelfde Barcelona. Andersom debuteerde Krkic heel jong in La Liga, maar kon amper potten breken bij Ajax.

Ik weet niet wat je van hem kan verwachten, heb Brazilië niet gevolgd en de Chinese competitie al helemaal niet. Maar oordeel niet te snel. Als Zuid-Amerikaanse speler rendeert hij wellicht ook beter in Spanje dan in Engeland.

15 augustus 2017 om 20:34

Mwah dat is het probleem niet. Paulinho kan op zich van waarde zijn maar kom op 40 miljoen voor een speler uit China is echt teveel. Barca moet juist verjongen want de Suarez, Messi, Iniesta generatie komt bijna tot een eind. Daarachter hebben ze gewoon niks.

15 augustus 2017 om 20:41

Het feit is dat die generatie sowieso aan het laatste 2 jaar is dan is het geen schim meer over. Barca gaat de komende jaren zwaar en zwaar krijgen zo gaat het in het voetballerij zo is het altijd gegaan en zo zal het ook blijven. Kijk Liverpool, Milan, Inter, Man United, Real niet vergeten 8 jaar lang geen halve finale champ leauge gezien! En ga zo door

15 augustus 2017 om 20:47

Ja dat klopt zeker iedere club heeft een zwarte periode nu is het Barcelona zo te zien.

15 augustus 2017 om 20:56

Vind het zeer zwak van je dat je haat op zoiets onzinnigs als leestekens. Terwijl je weet dat siulsrev gelijk heeft. Accepteer gewoon dat barca niet meer het oude barca is.

15 augustus 2017 om 21:09

Modricmagic klopt, en het zou ontzettend zonde zijn als barcelonas zwarte periode in messi's periode valt

15 augustus 2017 om 22:02

Ik had liever jongere spelers gekocht. Messi, Suárez worden ook ouder. Masscherano verkopen

yeah right "blij"
had liever seri van nice gezien kost evenveel en is jonger. Paulinho is een zeker nuttige speler maar niet degene die we moesten hebben.

Tis inderdaad een ander profiel. Over the hill, middelmaat en totaal onverwacht.

Anders is niet altijd positief.

15 augustus 2017 om 20:22

Nee hoor, die hebben we al. Thomas Vermaelen en Arda Turan staan officieel nog onder contract.

15 augustus 2017 om 20:33

Sja Arda vond ik wel altijd goed bij Atletico, maar dat ie niet bij Barcelona zou passen, had een kind kunnen raden.

15 augustus 2017 om 20:37

Waarom dan?

15 augustus 2017 om 20:45

Kijk voor de grap eens terug naar de reacties in de topics waarin zijn komst officieel wordt gemaakt. Als linksbuiten geen slechte versterking, maar hij werd voor het middenveld gehaald. En ja, daar ontbreekt gewoon alles bij hem. Loopvermogen, voetbalintelligentie, spelinzicht, duelkracht, discipline en rust in zijn spel. Goede linksbuiten, waardeloze middenvelder in het systeem van Barcelona.

15 augustus 2017 om 21:24

deze board is gewoon achterlijk. Seri staat te springen om voor barca te spelen. kost evenveel en is jonger en van wat ik van hem gezien heb, veel potentie.

Tuurlijk kan Barca 3x scoren maar Barca krijgt ook zo goed als altijd een goal tegen. Real heeft ook al 67x achter elkaar gescoord. Dus reken maar dat Real gewoon gaat scoren. Ik ben benieuwd en hoop dat we de supercopa morgen pakken!

15 augustus 2017 om 20:32

Man man man ik zeg dit niet graag.. Maar van mij mogen jullie ons keihard afblazen morgen! Zolang dat er maar voor zorgt dat het bestuur wordt weggestemd.

15 augustus 2017 om 20:37

Haha inderdaad ModricMagic, we staan morgen gewoon achter jullie met witte sjaals te zwaaien.. puur en alleen vanwege dit bestuur dus laat dat competitieve maar achterwege want we zijn met dit bestuur letterlijk de wanhoop nabij! Hala Madrid y nada mas voor morgen! ✌🏼

15 augustus 2017 om 20:52

Ga je mond eens spoelen. Juichen voor Madrid? Zelfs de meest cynische fan doet dat niet. Wil het bestuur absoluut weg hebben en het liefst zo snel mogelijk, maar laten we nou geen gekke dingen gaan doen.

15 augustus 2017 om 21:02

Wanneer mag barca een nieuw bestuur kiezen? Hoop snel voor jullie dan maar? Op deze manier wordt Real snel het Bayern van Spanje en gaat Atletico ook Barca voorbij streven.

15 augustus 2017 om 21:05

Als ze de motie van wantrouwen overleven zijn er weer verkiezingen in 2021. Genoeg tijd om de club nog even wat verder de afgrond in te helpen dus.

15 augustus 2017 om 21:16

Guaporta, goed nieuws btw. Meerdere supportersfederaties en socio's zijn razend op het bestuur na de heenmatch in de Supercopa. Die was namelijk niet inbegrepen in het seizoensabonnement en bovendien waren de inkomprijzen extreem hoog. Van de 90000 toeschouwers waren er 65% toeristen waarvan een groot deel aanhanger was van de hoofdstedelingen. Iniesta was er niet over te spreken dat er bij wijze van spreken meer witte shirts te zien waren dan blaugrana's. Ook ik ergerde me blauw aan het gebrek aan sfeer in het stadion (niet dat je dat van Camp nou moet verwachten, maar het was overdreven zwak). Het is ook 1 van de eerste keren dat de doelpunten van Real op gejuich onthaald werden in het stadion. Waarom speel je dan in hemelsnaam nog een thuismatch vraagt men zich imo terecht af?

Men verwijt het bestuur zich te prostitueren voor het geld (lees hun eigen zakken te vullen) en zo het verzwakte team tegen de aartsrivaal nog eens extra in de voet te schieten. Dit is nog maar eens een klap voor menig Barcelona aanhanger.

15 augustus 2017 om 21:36

Bedankt voor je bijdrage. Klinkt goed trouwens, laat de supporters die wekelijks in het stadion zitten ook maar eens flink boos worden. Die kunnen immers meer uitrichten dan wij 'fans op afstand'.

15 augustus 2017 om 23:10

Guaporta, puur voor jou hoop ik dat die Bartomeu weggestemd word.

On:
Paulinho iis zo'n beetje de meest slechte vervanger voor Neymar. Dit toont weer zwakheid van hrt bestuur van Barça.

16 augustus 2017 om 05:11

Hij is geen vervanger van Neymar en ik kan echt gewoon niet begrijpen waarom iemand dat zou denken

Vind iedereen wel behoorlijk overdrijven het probleem is hij is bijna 30 jaar en kost 40 miljoen maar dat kan je niet meer veranderen maar hij is na iniesta,rakitic en busi nu wel gewoon de beste middenvelder en barca kan een box to box speler erg goed gebruiken

Wat verwacht je anders dat Busquets zou zeggen? Waardeloze aankoop, begrijp echt niet wat die gozer bij ons komt doen en hoop dat hij na volgend seizoen weer weg is.

Wel vond ik interessant dat Busquets zijn opmerkingen van direct na de Clã¡sico herhaalt. Hij heeft aan dat dit elftal aankopen nodig heeft om in aanvallend opzicht het verschil te maken. Op zich geen vreemde opmerking, maar dit geven spelers normaal nooit aan voorafgaand aan een seizoen. Dit is direct commentaar op het bestuur, ook in de spelersgroep leeft dus de motie van wantrouwen.

Daarnaast vond ik de opmerking over Pep Segura mooi. Busquets geeft aan dat de wedstrijd niet verloren is door Piquã© en dat het onbeschoft is om als directielid iets over een speler te zeggen. Mooi!

15 augustus 2017 om 20:35

Vind zijn opmerking wel vreemd over aankopen. Ik zou zeggen kijk even in La Masia...

15 augustus 2017 om 20:41

Nogal een loze opmerking. Als er geen linksbuiten van wereldklasse rondloopt in La Masía, waarom dan plots nu wél naar de jeugd gaan kijken? Ik pleit al een tijdje voor; eerst La Masía, voldoen die niet dan doe je een topaankoop die je basiself sterker maakt. In dit geval is dat nodig en dus trek je de portemonnee.

15 augustus 2017 om 21:04

Maar voldoet La Masia al zolang niet meer dan? Er komt al jaren geen speler nog door bij Barca die ook basis blijft staan. Dan mag er wel eens wat gebeuren aan de jeugdopleiding?

15 augustus 2017 om 21:07

La Masia voldoet wel, echter lopen er op dit moment geen linksbuitens rond die meteen de rol van Neymar over kunnen nemen. Zo simpel is het.

Heb het al meermaals gezegd, het probleem ligt niet bij La Masia. Het probleem ligt niet bij talenten die het niveau niet zouden hebben. Het probleem ligt juist bij het feit dat talenten niet de tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Xavi en Iniesta braken op relatief late leeftijd door, in de huidige tijd zouden die jongens allang zijn uitgeleend of definitief vertrokken. Dat is het probleem, niet het functioneren van La Masia.

15 augustus 2017 om 22:03

Guaporta. Valt wel mee toch? Je kent de club vast en zeker beter dan ik, maar zoals ik het nu kan lezen via wiki veroverde Xavi rond zijn 19e een basisplaats en Iniesta rond zijn 20e. Dat noem ik niet relatief laat. Maar goed misschien heeft wiki dat dan fout?

15 augustus 2017 om 20:36

Kleine off: Voor die versterking is er een nieuw gerucht op komen duiken; Barca zou een bod van 60M op Insigne gedaan hebben, dat afgewezen is.

On: Busi heeft gelijk en hij gaf ook nog eens aan dat het niet goed zit tussen Pep Segura en Pique.

15 augustus 2017 om 20:42

Welke bron geeft dat aan? We hebben de laatste tijd wel meer onzingeruchten gehoord. Geloof dat Ousmane Dembélé binnenkort wel gaat komen. Coutinho moeten we even afwachten, Liverpool is een lastige onderhandelingspartner. Insigne is niet nodig, zeker niet als Dembélé komt.

15 augustus 2017 om 20:46

La Gazzetta dello Sport

15 augustus 2017 om 20:55

Daar heb je het al. Als het werkelijk zo zou zijn hadden we minstens iets gehoord vanuit de betrouwbare Catalaanse media. Wat Italiaans voetbal betreft zou ik Di Marzio volgen. Iets minder dan voorheen, maar nog steeds betrouwbaar. Zolang hij niets erover bericht geloof ik het niet.

15 augustus 2017 om 20:37

Paulinho is niet gekomen omdat hij iets toevoegt aan de selectie, hij is gekomen voor het project van Bartomeu.

15 augustus 2017 om 20:43

Hij is gekomen om de relaties tussen de onderneming van Bartomeu en zijn Chinese partners te verbeteren. Ja, zo moet je een voetbalclub runnen.

15 augustus 2017 om 20:56

Nee zo verpest je een voetbalclub. Je koopt een speler van pure middelmaat om een club te pleasen in de hoop dat ze hem helpen in Zijn onderneming.

15 augustus 2017 om 21:00

Sarcasme is niet helemaal jouw ding hè?

15 augustus 2017 om 21:11

Haha zie het nu pas, excuus. Ze moeten de bestuurders op de schop gooien.

15 augustus 2017 om 21:30

Even wat anders Guaporta eerder vandaag liet je weten dat je mensen zoekt die een stem mogen uitbrengen ik zou je daar graag mee willen helpen maar ik weet niet of ik hier voor in aanmerking kom ik ben wel lid van een fanclub die op hun beurt weer lid is van Barca maar weet jij dus waneer je een stem mag uitbrengen of dat ik op een andere manier iets kan doen om dit bestuur er uit te trappen

15 augustus 2017 om 21:37

Nee, je moet zelf geregistreerd socio zijn. Kijk anders even op de website van de club, daar kan je precies vinden of je mag stemmen of niet. Wel goed dat je het even natrekt.

Overigens kan je via de fanclub ook contact leggen met andere penya's om hen over te halen om te gaan stemmen.

Tja, je kan moeilijk je nieuwe collega meteen afkraken

Moet Barcelona drie keer scoren? Blijf het maar ingewikkeld vinden die uitdoelpunten. Paulinho is geen goede aankoop, Bartomeu heeft hem alleen gekocht voor eigen gewin. Hij is namelijk de CEO van Adelte Group, die zich bezighoudt met ontwerpen, fabriceren, en onderhouden van luchthavens. Hij wilt projecten starten op Ocean Flower Island en wie bouwt dat? Evergrande-Group en waar ligt dat? In Guangshou en wie komt daar vandaan? Paulinho vandaar dat Barcelona 40 miljoen uitgaf, niet om de speler maar om het project van Bartomeu.

15 augustus 2017 om 20:36

Als Barcelona slechts 2x scoort is 0-2 is de beste uitslag voor hen, maar dit is niet genoeg want Real heeft meer uitdoelpunten.

15 augustus 2017 om 20:41

Dus Barcelona moet 3x scoren? Dan acht ik Barcelona zo goed als kansloos.

15 augustus 2017 om 20:53

Ja, 0-3 zou genoeg zijn. 1-3 is verlengen. In andere scenario's moeten ze nog meer scoren.

Maar he ze hebben Paulinho nu he dus wie weet

15 augustus 2017 om 20:54

Ja klopt maar ik hoop wel dat ze een goeie wedstrijd spelen en deze wedstrijd winnen

15 augustus 2017 om 22:15

Het is niet zo ingewikkeld. Alleen bij een gelijke stand over 2 wedstrijden tellen de uitdoelpunten dubbel. Als Barca de volgende wedstrijd met 0-2 wint is de stand 3-3 over 2 wedstrijden en dan beginnen de uitdoelpunten te tellen omdat beide teams driemaal hebben gescoord. De 1e wedstrijd wordt dus 1-6 en de 2e 4-0 = 5-6 voor Madrid. Bij een 1-3 overwinning voor Barca wordt er verlengd of strafschoppen. Bij een 2-4 overwinning voor Barca wordt de stand over 2 wedstrijden 5-5 en 9-8 in het voordeel van Barca op basis van uitdoelpunten.

Wie weet valt hij mee, ik heb hem niet gevolgd in China of tijdens interlands met Brazilië, maar het afbraakrisico is sowieso gigantisch.

15 augustus 2017 om 20:57

Zowel in china als bij brazilië was hij 1 van de betere spelers en barca kan een box to box speler goed gebruiken het probleem is dat hij bijna 30 is en 40 miljoen kost en veel beter gaat hij niet worden maar na rakitic,iniesta en busi nu onze beste middenvelder

15 augustus 2017 om 21:09

Dat moet hij nog maar laten zien. Bij Spurs was hij niet slecht vond ik, maar hij werd wel enkel gehaald op basis van een goede Confederations Cup.

Kom op Busquets. Iedereen hier weet dat dit onzin is. Er was geen enkele reden om een speler als Paulinho te halen. Hij is niks beter dan een speler zoals André Gomes of Arda, en die 2 halen het niveau van Barça al niet. Dit is gewoon een verschrikkelijk slechte aankoop.

De grootste flop bij barca is Gerard Pique. Zondag bij de wedstrijd geweest. Hij ging bij elke goal in de fout. Staat op 4 meter te verdedigen. Als ik barca was haalde ik Sanchez van Ajax.

15 augustus 2017 om 22:09

Onzin pique vond ik heel sterk spelen won elk kopduel heeft bale in zijn broekzak kunnen houden zelfs op snelheid. Dan is komt die eigen goal omdat vidal niet kan verdedigen en pique hem probeert te helpen. De hele wedstrijd al en dan heeft hij pech. Het 2e doelpunt pique tegen ronaldo kan ik hem niet kwalijk nemen en het 3e doelpunt weer vidals man. Zonder pique was de stand nog erger geweest. Sanchez laat me niet lachen man Sanchez komt nog veel tekort in inzicht. Hij zet vaak druk op de bal dit kan in de ED maar op hoog niveau wordt je zo uitgespeeld. Sanchez kan niet opbouwen en heeft ook zeker niet de rust niks voor barca.

En dan lees je hier dat Barcelona in een zwarte periode komt. Omdat ze op een paar punten geen kampioen geworden zijn en van Juve verloren in de cl? Omdat toevallig rivaal Madrid wel eindelijk eens weer prijzen pakt? Kan allemaal een keer niet mee zitten. We weten dat het Barca soms mee zat de afgelopen jaren dat komt vaak samen, net als dat het Real nu ook wel eens mee zit. Uiteindelijk doet Barca elk jaar weer mee voor elke prijs en dat zal gewoon zo blijven. Dat Real het dan sinds 2014 beter doet kan en dat is ook met mooie van voetbal, zou natuurlijk saai zijn als Barca sinds 2009 altijd alleenheerser gebleven zou zijn.

On: Moet het nog zien van Paulinho, vind het profiel goed en een speler die Barca kan gebruiken. We zullen zien of hij goed genoeg is. 40 is welicht veel, maarja als er iets bij Barca ontbrak vorig seizoen was het de breedte dus mooi dat er nu aan gedacht wordt.

15 augustus 2017 om 22:11

Gelukkig snap jij er nog wat van real was vorige seizoen natuurlijk sterk maar het beste team bla bla vind ik overdreven want barca had geen moeite me real het waren eerder de kleine teams

16 augustus 2017 om 07:44

Dat is omdat je vergeet te kijken naar de nabije toekomst. Barcelona heeft niets klaar staan na Messi terwijl Real een heel elftal aan Spaans toptalent klaar heeft staan als Ronaldo ermee ophoudt.
Bovendien is Barca haar enige speler kwijt die na Messi echt het verschil kan maken. Uit La Masia komt niets en op transfervlak is Barca altijd erg matig geweest. Hier en daar een topper maar meestal een grote flop.

Paniek aankoop van barca had ik liever voor Erikson gegaan ,is veel jonger en kan iniesta straks opvolgen

15 augustus 2017 om 23:09

Erikson haal je niet zomaar op,die kost waarschijnlijk wel iets meer dan 100 ....

Mensen paulinho kan misschien wel verrassen. Hij speelt altijd in het nationale team. Bij Spurs mislukt maar daarna heeft hij het opgepakt. In het nationale team van Brazilie waar alleen maar toppers spelen is hij niet uit de basis weg te denken en behoort hij tot de uitblinkers. Ik denk dat hij goed blok kan vormen met Sergio bij barca. Hij is sterk in de duels en is kopsterk en heeft veel loopvermogen. Nu nog aanvallende impulsen. Alleen coutinho is nog niet genoeg. Ik zou ook een vervanger halen voor Picque. Hij maakt veel fouten.En die keeper Ter stegen. Ook geen wereldtopper. Haal coutouis. Na Neuer en buffon beste keeper van de wereld. Eigenlijk als je barca goed analyseert zie je veel zwakke punten. Dus moeten ze vernieuwen en doorselecteren en snel.

In de huidige markt en de opbrengsten die Barcelona heeft gemaakt met de Neymar transfer is 40M niet eens zo slecht voor een Braziliaanse international. We moeten maar zien hoe Paulinho presteert in de Spaanse competitie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren