Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Borussia Dortmund accepteert honderd miljoen; deal met Barça nabij’

Laatste update:

Borussia Dortmund heeft een bod van honderd miljoen euro van Barcelona voor Ousmane Dembélé geaccepteerd, maar de Duitse club wil tevens dertig miljoen euro aan bonussen in de overeenkomst betrekken. Dat meldt Sport althans maandagavond. De krant stelt dat de onderhandelingen goed en voortvarend verlopen.

De clubs zouden volgens Sport al dichtbij een overeenkomst zijn over een definitieve transfer. Barcelona zou dan eerst honderd miljoen euro moeten overmaken en later kan Dortmund via bonussen nog wellicht dertig miljoen verdienen aan de overgang van de Fransman, die er geen geheim van heeft gemaakt graag naar Catalonië te willen verkassen.

Momenteel onderhandelen de clubs nog over de bonusconstructies, zoals toekomstige geldsommen op basis van gespeelde wedstrijden, gewonnen prijzen en het aantal doelpunten dat de twintigjarige aanvaller gaat maken. De Catalanen vinden dertig miljoen echter te gortig en willen dit bedrag omlaag hebben. Zo niet, dan wil Barcelona dat Dortmund akkoord gaat met een transfersom lager dan honderd miljoen.

Dembélé wil dolgraag in het shirt van Barcelona spelen en was vorige week plots afwezig bij de training van die Borussen. Trainer Peter Bosz heeft in samenspraak met de club besloten de aanvaller voorlopig uit de selectie te zetten, waardoor hij momenteel op zichzelf traint. Dortmund zou zich nu in de positie bevinden dat het een vertrek van Dembélé accepteert.

Maximaal 130 miljoen euro voor Ousmane Dembélé is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet normale bedragen man maar ja is normaal geworden

14 augustus 2017 om 19:51

Er word tegenwoordig ook meer geld verdient in de voetbal wereld waardoor het logisch is dat het omhoog gaat, zo werkt vraag en aanbod. Daarnaast hoopt elke team dat de talent die zij kopen een speler van wereldklasse word, mee met of boven het niveau zit, een nieuw uithang bord.
Dat je daar dan soms wat meer voor moet investeren, kan je ook juist uitbetalen in prijzen.
Succes gaat om het nu.

Alleen waarom wil dembele weg, vorig jaar kon die ook naar barcelona, net als sanchez vorig jaar kon die barca koos die ajax, als feyenoorder niet erg hopelijk helpt zijn waarde ons als land meer te krijgen voor spelers.

14 augustus 2017 om 23:07

Dit is inderdaad niet normaal maar wat betekend dat woord tegenwoordig nog in de voetballerij?

VI weet overigens te melden dat BVB een ultimatum heeft gesteld aan Barcelona en nog steeds 150 miljoen euro verlangen.

Wat hoop ik toch zo erg dat dit snel afgerond wordt we hebben hem nodig!!!

14 augustus 2017 om 21:09

Het is een talent, je kan niet alles opd e schouders van deze jongen leggen. Messi en Suarez zullen de kar moeten trekken, die hebben de kwaltiteit en de ervaring.

14 augustus 2017 om 21:23

Deze jongen kan tenminste iete fatsoenlijks doen met die al die steekpasen van Messi. Daarnaast is die even snel als Neymar. Uiteraard kan Neymar wel 3 man uitspelen. Ousmane moet t houden bij 1. Nu nog een vervanger voor Iniesta en een CV (Virgil vam Dijk bijv) en een back.

Waar gaat dit heen? 100 miljoen voor iemand die niet eens over de 20 is..

Waar gaat het allemaal heen iedere dag is er wel weer een gerucht over een transfer voor 100m

En zo is Barca al 170 miljoen kwijt aan 2 spelers die niet in de buurt van Neymar komen. Die zullen een partij balen dat die clausule van Neymar relatief laag was geworden in deze markt.

14 augustus 2017 om 19:12

Maar I tegenstelling tot Paulinho heeft Dembele wel potentie om in ieder geval in de buurt van Neymar te komen.

14 augustus 2017 om 19:26

Denk het niet. Neymar was op zijn leeftijd enorm veel getalenteerder. Gaat zometeen ook no 1. speler op deze planeet worden met Messi en Ronaldo die ouder worden.

14 augustus 2017 om 19:32

Neymar speelde op die leeftijd nog in Brazilie, Dembele heeft al aardig wat ervaring in Europese competities en heeft het daar allerminst onaardig gedaan.

Of hij in de buurt gaat komen van Neymar is giswerk, maar om nou te zeggen dat Neymar zoveel verder was in zijn ontwikkeling op die leeftijd.

14 augustus 2017 om 19:50

Mario

Weet jij hoe zwaar die competitie is? Neymar leide Santos en het nationale team van Brazilie al op zijn 20, geen prille twintiger heeft de laatste jaren geschitterd met zoveel druk op hem, de druk van een hele grote voetbalnatie als Brazilie. Neymar had er op zijn 20 al 100 gemaakt voor club en land, was twee keer Zuid Amerikaans speler van het jaar, Copa Libertadores al gewonnen en nog tal van prijzen gepakt met Santos. Neymar stond op zijn 20 al veel verder dan Dembele, veel verder.

14 augustus 2017 om 20:38

Dat Neymar buiten proportioneel getalentreed was staat buiten kijf, al vind ik dat je de zwaarte van die competitie ietswat overdrijft. Een 16/17 jarige verovert geen basisplaats bii een topploeg in een zware competie. Al doel je waarschijnlihk op het fysieke aspect van de competite, maar dat kan ik dan moeilij rijmen met het waarom je de zwaarte van de competitie aanhaalt.


Hoe je aan -20 aan 100 goals komt is mij echt een compleet raadsel. Hij heeft er in totaal 54 voor Santos gemaakt en staat nu op 52 interland goals. Kan mij niet voorstellen dat hij de afgelopen vier jaar maar zes interland goals heeft gemaakt.

Ik houd niet van vergelijken trouwens maar Dembele is in mijn ogen een van de grootste, zo niet het grootste, -21 talent wereldwijd. Haalde vorig seizoen dubbele cijfers in zowel doelpunten als assists in een van werelds grootste competities. Daar kun je mij thuiskomen. Me dunkt.

Ik reageerde op Montana omdat hij suggereert dat hij niet zo goed kan worden als Neymar omdat Neymar destijds verder was. Suarwz speelde op zij 19de bijv nog bij Groningen met diezelfde redenatie zou pakweg Stoke zijn maximale eindstation zijn. En zo zijn er nog legio voorbeelden van spelers die pas later tot wasdom komen. En laat ik Dembele nou net niet tot die laatste categorie scharen.

14 augustus 2017 om 21:00

Mario

Zoek maar op Neymar at 20, had toen al 100 carriere goals gescoord, staat daarmee ook in diverse lijstjes hoor. En jawel de Seria A van Braziliie is fysiek een harde liga, zeker voor zo'n jonge fragiele dribbelaar als Neymar, daar word je echt hard aangepakt, niveau is natuurlijk minder dan in Duitsland en Frankrijk, maar het is wel een goede competitie waar vele talenten hard worden gemaakt. Neymar is verder gewoon nog net wat exceptioneler dan Dembele, Mbappe schat ik ook nog hoger in dan Dembele.

14 augustus 2017 om 21:12

Zou zomaar kunnen hoor. Wellicht dat in het lijstje dat ik vond doelpunten in oefenwedstrijden niet zijn meegerekend. Is maar net welke maatstaf je daar op hanteert denk ik.

Serie A is een bikkelharde competitie en daar heeft hij absoluut profijt van gehad. Heeft hem zeker geholpen beter te worden en vooral een stuk hardheid aan zijn arsenaal.toe te voegen.

Tis afwachten. Mocht hij het niveau van Neymar niet halen zou dat absoluut geen schande. Dat is maar voor weinige weggelegd.

14 augustus 2017 om 19:13

Klopt, Neymar was eigenlijk een koopje. Veel liever Neymar dan 4 van de spelers die op het moment voor tussen de 60 en de 80 miljoen gaan. Met Neymar koop je een top 3 van de wereldspeler en een superster, met Dembele, Coutinho, Mbappe (om niet te spreken over Van Dijk of Sanchez) gewoon een hele goede voetballer.

14 augustus 2017 om 19:15

Dembele is de best mogelijke opvolger voor Neymar, of heb je betere suggesties?

14 augustus 2017 om 19:21

Alexis Sanchez. Staat er direct, kan op alle 3 de plekken voorin spelen, kent het spel en maakt ook veel doelpunten. Denk dat hij wel naar een overgang en msn wordt sms:D. Alleen moest Barca zich hier al op richten toen de 1e berichten over Neymar uitlekte. Barca betaald veel geld voor een oudere speler (Paulinho) dus dat boeit ze niet. Dembele is een groot talent, maar of hij direct met de druk en verwachtingen om kan gaan...

14 augustus 2017 om 19:24

Nee, zoals ik zeg merk ik alleen op dat ze voor veel mindere spelers nu ook al ontzettend veel geld moeten aftikken en ze dus zullen balen van die clausule.

14 augustus 2017 om 22:35

Alexis sanchez is al gewogen en te ligt bevonden bij Barcelona. Dembele is de beste speler van zijn generatie samen met mbappe. Perfect 2 benig en gaat in de toekomst veel beter worden dan Alexis. Als je Alexis aantrekt moet je ook over 5 jaar weer een vervanger kopen terwijl Dembele nog 12 jaar meegaat.

14 augustus 2017 om 19:16

Volgens mij staat er 100 miljoen + 30 miljoen aan bonussen, dus barca is nu nog 'maar' 140 miljoen kwijt van de 272 die er te besteden waren ( 222 van Neymar en de 50 van het budget barca die nog over is na de koop van semedo)

14 augustus 2017 om 19:34

Klopt en Paulinho schijnt 7.5 miljoen uit zijn eigen zak te hebben betaald.

14 augustus 2017 om 19:41

Dembele kan in potentie zo goed als Neymar worden, maar die transfer van Paulinho slaat nergens op. Werkelijk ongelofelijk dat Barcelona zo'n matige speler voor 40 miljoen koopt. Drama scouting kun je gerust stellen. Sergi Roberto kan ook op het middenveld. Sergi is zelfs een echte middenvelder ipv rechtsback.

15 augustus 2017 om 01:49

Dat zullen we nog wel zien!!!

Wat een deal voor BVB. Vorig jaar voor 18 miljoen gehaald en nu een dikke winst. Kunnen ze mooi aan het stadion werken. Coutinho zal nog wel iets duurder worden geschat gezien het enorme geld dat Liverpool vorig jaar heeft verdient aan TV geld hoogste in Engeland.

Oh valt nog mee 100 miljoen exclusief 30 miljoen aan bonussen pffff

een ousmane dembele die gewoon duurder is dan cristiano ronaldo , wat een tijd

14 augustus 2017 om 19:40

Het begon al toen ene Gareth Bale duurder bleek te zijn dan Cristiano Ronaldo.

Denkt Barcelona dat hiermee alles te redden valt? Een speler die 1 seizoen goed gedraaid heeft bij de subtop van Europa?
Het kan een schot in de roos zijn maar het kan ook tegenvallen maargoed we shall see.
100miljoen is er erg gortig voor deze man

100Miljoen voor een jongen die pas 1redelijk seizoen kent.Geen topscorer geweest geen king of assists.

Goeie speler daar niet van over paar jaar betalen we voor een Bendthner 200mil.

14 augustus 2017 om 20:33

Hij heeft anders wel 21 assists en zijn statistieken op de vleugel mogen er wel zijn. Ook toont hij naar mijn mening zijn intelligentie in zijn spel.

Deze transferperiode een dramatische bron gebleken en wat hier van waar is mag dus ook in twijfel getrokken worden. Ze maken nieuws.

Ik zie Dortmund overigens ook wel 100 miljoen accepteren, maar dat betekent niet dat het ook waar is

Natuurlijk een aderlating voor Dortmund, maar tegelijkertijd ook wel weer een goede deal voor zowel Dembélé, Dortmund als Barcelona: Dembélé heeft zijn gewenste transfer te pakken, Dortmund zal waarschijnlijk geen ontevreden speler meer hebben en Barcelona heeft hun opvolger voor Neymar te pakken.

Nu hoop ik dat Barcelona nog een centrale verdediger en een middenvelder aantrekt. Misschien dat Barcelona nog tussen de deal van Ajax en Tottenham kunnen komen en Sánchez binnen kunnen halen, aangezien die momenteel in ongeveer hetzelfde schuitje zit als Dembélé en de verdediging van Barcelona is sowieso al niet erg stabiel en ik denk dat Sánchez echt wel goede kans maakt op een basisplaats bij Barcelona (ook bij Tottenham trouwens).

Als middenvelder is Barcelona bezig met Coutinho en die is voor de wedstrijd tegen Hoffenheim buiten de selectie gelaten. Als Barcelona voor deze week geen schot in de zaak met Coutinho krijgt, dan zou ik er niet veel tijd meer aan besteden en doorschakelen naar Eriksen en niet dat Eriksen goedkoop zal zijn, maar Eriksen past ook echt geweldig bij Barcelona en zal echt een topaanwinst zijn.

Dan zou ik overbodige spelers als Douglas, Vermaelen, el Haddadi, Arda Turan, André Gomes (nu zeker nu Paulinho erbij is), etc. verkopen en Barcelona heeft deze transferperiode sowieso en genoeg binnengehaald met alleen de transfer van Neymar en ik gok dat de spelers die ik hier heb opnoemt op te verkopen, ook rond de 100 miljoen moeten opleveren.

ter Stegen
Semedo
Sánchez
Piqué
Alba
Rakitic
Busquets
Eriksen
Messi
Suárez
Dembélé
14 augustus 2017 om 19:28

100 miljoen aan inkomsten van die spelers kan je vergeten: met dit bestuur moet je blij zijn als ze uberhaupt vertrekken! Waarschijnlijk weer verhuurd worden todat hun contract uitloopt... Alle aankopen van vorig seizoen die te kort zijn geschoten zullen nog een kans krijgen (gomes en Alcacer), Munir had ik liever gehouden dan Alcacer maargoed. Vermaelen en Turan zijn oud en verdienen denk ik veel dus die raak je niet makkelijk kwijt en Douglas al helemaal niet.

14 augustus 2017 om 20:02

en jij denkt dat Levy Eriksen 2 weken voor deadline laat gaan,misschien wel maar zal veel duurder zijn dan Coutinho en duurder dan dembele en paulhino bij elkaar gok ik

14 augustus 2017 om 20:07

Rochester, waar is Umtiti in de verdediging? Die man is al zoveel verder dan Sanchez en is zelf ook nog steeds relatief jong. Had gisteren weer een paar geweldig verdedigende acties in huis.

14 augustus 2017 om 20:36

Idd en Barcelona heeft al Marlon in Barca B en Yerri Mina wordt ook gehaald dus talent op de cv posities is er genoeg. In umtiti schuilt naar mijn mening ook de toekomstige captain; hij straalt betrouwbaarheid, professionaliteit en karakter uit wanneer hij op het veld staat.

Van hem gaat barcelona zo veel plezier van hebben! Veel beter dan een neymar die alleen maar bezig is met treiteren en kaarten naaien

100 miljoen vind ik een goed bedrag. (In deze tijd) vooral omdat het een jong speler is met potentie om wereldtopper te worden.

Ik sta niet meer versteld van de bedragen die betaald worden en gaan betaald worden in de toekomst.

Het belangrijkste voor nu is vooral dat barca de selectie goed versterkt moet worden. Daarom vind ik 100 miljoen voor dembele een betere aankoop dan de 40 miljoen van Paulinho.

Wat een bedrag voor zo'n jonge speler die zich nog volledig moet bewijzen. Met deze trend wordt er voor een dergelijke speler binnenkort 2x zoveel gevraagd. Wat mij betreft hoog tijd dat er een plafond wordt ingesteld voor de transferbedragen.

14 augustus 2017 om 19:17

Volledig bewijzen? Heeft geweldig debuutseizoen gedraaid bij Dortmund en liet het ook in de CL zien (onder andere tegen jouw ploeg)

14 augustus 2017 om 19:36

dembele is een uitstekend voorbeeld van een momentenvoetballer, een echte buitenspelen. ik heb vorig seizoen alle wedstrijden gezien, daar waren ook wedstrijden dat ie werkelijk alles fout deed. maar dan schoot hij er een week later tegen bayern weer eentje op fenomenale wijze in. nog ers wisselvallig dus. daarom had ik ook niet gedacht dat barca nu al zoveel wil betalen. hij heeft echt nog een paar jaar nodig

14 augustus 2017 om 20:21

Ja Dembele die vet veel kansen heeft gemist tegen real zelfs de simpelste. Die gast is best wisselvallig hoor.

14 augustus 2017 om 20:23

Zoals Borussia1909 hieronder al zegt moet dembele het hebben van de momenten. Een paar keer scoren tegen grote clubs maakt je nog geen 100 miljoen waard. Hetzelfde met Asensio: scoort tegen Bayern en Barca, maar moet zich verder ontwikkelen (en dus bewijzen), om de absolute top te zijn, waardoor je als speler een dergelijk bedrag waard wordt.

14 augustus 2017 om 20:28

Een plafond is niet de oplossing. Clubs zullen steeds meer verdienen en daardoor zullen juist meer transfers plaatsvinden want het is betaalbaar door een plafond in te voeren.

15 augustus 2017 om 00:40

De grote clubs zullen steeds meer verdienen. kleinere clubs hebben geen kans meer.

Ik had op 150 miljoen ingezet, kun je altijd nog zakken. Maar 130 miljoen is echt het minimum. Barcelona heeft geld genoeg, dus Dortmund moet vooral niet te toegeeflijk zijn.

Even voor de duidelijkheid, slechts Sport heeft dit gemeld. Het doorgaans welingelichte Bild en de beste bron Ruhrnachrichtren hebben beide nog niks gemeld. Directeur Watzke heeft aangegeven dat hij biedingen tot 26 augustus overweegt, later niet meer. Het is dus nog gewoon afwachten. Eerst hoopte ik vurig dat Ousmane zou blijven, maar met zijn vertoonde gedrag krijg is steeds meer twijfels. Alleen balen dat ik dan weer een nieuw shirtje moet halen....

Jezus wat een geld voor die gozer, terwijl hij net een jaar bij BVB zit. Hij doet het nou ook niet zo geweldig, wat een megadeal voor Dortmund! hebben ze echt goed gehandeld. Barcelona is echt bezig met het kapotmaken van zichzelf en vooral de eigen jeugd te laten stikken, die altijd zogenaamd geroemd werd, er breekt daar echt niks meer door.

De club die de speler heeft bepaald zo hoog de prijs ivm contracten enz bij zijn club.

Jullie kunnen wel doen of het allemaal ongeloof is wat der voor een speler betaald wordt 60 70 80 90 of 100 of boven de 100 miljoen zal maar gaan accepteren dat deze bedragen geboden worden.

En in de toekomst zullen ze nog hoger uit vallen dus niet zo verbaasd wezen we leven niet meer in de jaren 50 a 60 dit is 2017 en in 2030 zal dit nog hoger zijn deze bedragen.

Zou samen met Coutinho in elk geval aantonen dat Barcelona nog steeds één van de grootste teams van Europa is. Ben niet weg van de instelling van deze jongen: staken deed hij vorig jaar ook al om zijn transfer naar Dortmund te forceren dus wie weet in de toekomst ook bij Barcelona. Verder baal ik nog steeds enorm van de transfer van Paulinho... Man man man 10 middenvelders in de slectie voor 3 posities, als Coutinho komt zelfss 11! Belachelijk en een klap naar de spelers uit de eigen jeugd.

Hoe betrouwbaar is Sport?

14 augustus 2017 om 19:30

sport is over het algemeen een soort site als voetbalzone, de eigenaar is n-tv een hele grote nieuws zender in duitsland. ze nemen slechts persberichten en andere meldingen over. de bron op hun site is le10sport, dat ken ik niet. https://goo.gl/vv8l1q

15 augustus 2017 om 11:05

Tja, vandaar draag ik al 10 jaar shirtjes met mijn eigen naam daarop. De club is groten dan de spelers (vooral bij onze club).

Het heeft geen zin om met hem verder te gaan. Zijn morele houding is nog niet echt volwassen. Ik hoop voor hem dat die zich nog ontwikkeld na een verantwoord persoon. Hier ze je ook het verschil met Auba, die wil blijkbaar ook weg, maar houd zich aan zijn contract, blijft een sociaal gedrag tonen tegenover collega's en blijft alles geven voor de club die hem betaald.

Ik vraag me trouwens wel af, waar gaat het heen met de marktwerking. Moet een speler als Jeroen Zoet nu ook 40 miljoen kosten? Of gaat Chelsea een keer 60 miljoen voor Blind betalen?

Shit! Daar gaat mijn hyperlink met Aubameyang in FUT.

On: Niet heel blij mee. Had hem graag nog een aantal jaar in de BuLi zien spelen.

14 augustus 2017 om 19:54

Aubameyang heeft geen hyperlink met Dembele in FUT. Dembele en Umtiti hebben die nu wel.

Het zou heerlijk zijn om Dembele voor 100+ miljoen te verkopen, Dortmund maakt i.i.g. dikke winst. Dembele heeft potentie maar om de linkerkant van Barca op te eisen moet hij nog meer stappen maken. Nu is hij niet goed genoeg.

Wordt tijd voor 3 buitenlanders per basis elf en 5 in de selectie, Dit kan toch niet zo doorgaan , dan kijken teams wel uit voor welk bedrag ze spelers aantrekken,en je voorkomt dat toppers bij teams als Chelsea , Bayern, Real, enz op de bank belanden terwijl ze bij Andere Europese top teams Basis spelers zouden kunnen zijn.zo moet ieder meer spelers opleiden of Nationale aankopen doen..Dit is echt te gek voor woorden.

14 augustus 2017 om 19:54

Zal helaas niet gaan, enkel met spelers van buiten de EU. Door allerlei regelgeving moet er een vrij verkeer van werknemers binnen de EU zijn.

Zit veel potentie in Dembele, maar ze zullen Neymar echt missen.. Was ook te zien tegen real gisteren.. Hoop dat het de nieuwe MSD wordt voorin..

Het is echt frustrerend voor ons als Barcelona supporter om al die soaps rondom ingaande en uitgaande transfers voorbij te zien komen.

Eerst Verratti, later Neymar en nu natuurlijk Dembele en Coutinho.

Hopelijk komt Dembele zo spoedig mogelijk naar Barcelona.

14 augustus 2017 om 20:42

Het meest frustrerende is dat elke transfer vanuit een barcelona perspectief verkeerd zijn afgelopen (behalve semedo).

Wat een gemekker over die transferbedragen. De mensen die hier het voetbal anno 2017 en het beleid van nu zo hartstochtelijk toejuichen zijn er mede debet aan. Allemaal kijken jullie ieder weekend premier league, primera division etc. Niemand protesteert, er wordt gezegd "belachelijk", "slaat nergens op" maar een week later is iedereen het weer vergeten en gaan we door. En jullie juichen straks weer om het hardst wanneer een speler van 100 miljoen een mooie actie heeft op het veld.

Dat FFP is ook gewoon een farce gebleken, bij de Uefa en Fifa is er niemand die zit te wachten op normale bedragen en een meer gelijkwaardig uitgangspunt voor de verschillende clubs. Ieder jaar dezelfde halve finalisten in de CL vinden vrijwel alle mensen dikke prima.

Wat zal ik blij zijn als deze jonge kerel eigendom van Barca is. In potentie een grotere speler dan Neymar.

Pijnlijk ! Barca is helemaal de weg kwijt..geld verspilling wil ik niet zeggen maar zeker geen 100 M waard. en het ernstige vind ik nog wel dat hij totaal geen Barca voetballer is. Niet super in de kleine ruimte. Barca had dan beter voor Balde Keita kunnen gaan. veel goedkoper. Echter met zijn snelheid en twee benigheid zal hij een bedreiging zijn voor alle defensie. hij moet echter nog heel veel leren.

Bedrag natuurlijk absurd maar oh wat is dit heerlijk! Hij is echt nodig en met deze jongen ben je klaar voor de komende 10 jaar! Ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt

Lekker wegwezen Ous. Bedankt voor een geweldig seizoen, maar met de mentaliteit die jij hebt ben je niet geschikt voor BVB. BVB heeft als motto "Echte liebe", en iedereen die dit niet heeft, ongeacht hoeveel potentie of klasse past gewoon niet in het plaatje.

Barcelona kan echt niet onderhandelen. Hun scouting trekt op niet veel. In plaats van hun jeugd de kansen te geven, gaan ze voor weer voor een te dure aankoop. Het is waar dat ze versterkingen nodig hebben, maar met dat geld voor Neymar zouden ze veel slimmer moeten omgaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren