{/embed}", "url" : "https://www.voetbalzone.nl/nieuws/locadia-als-brenet-niet-goed-in-de-wedstrijd-zit-benadeelt-hij-ons-als-team/310846", "datePublished": "2017-08-13T09:50:00+02:00", "dateModified": "2017-08-13T09:49:00+02:00", "author": { "@type": "Person", "name": "Justus Dingemanse" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Voetbalzone", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://static.voetbalzone.nl/reskin/images/logo.png" } } }

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Locadia: ‘Als Brenet niet goed in de wedstrijd zit, benadeelt hij ons als team’

Laatste update:

PSV won zaterdagavond in de eerste competitieronde met 3-2 van AZ. Hirving Lozano was aan de Eindhovense kant de grote smaakmaker, maar Joshua Brenet werd na een krap half uur naar de kant gehaald vanwege zijn povere spel. Verslaggever Justus Dingemanse sprak na afloop met aanvoerder Marco van Ginkel en spits Jürgen Locadia die ten faveure van Luuk de Jong aan de aftrap mocht verschijnen.


Justus Dingemanse is fulltime presentator en programmamaker bij Voetbalzone en levert onder meer bijdrages in de vorm van exclusieve interviews, reportages, documentaires en programma's.
Is Joshua Brenet goed genoeg voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waar haalt hij het lef vandaan om dit te roepen? Echt schandalig dat hij als spits mag fungeren bij psv. Zat hele duel te mopperen en raar te doen richting zijn ploeggenoten als tegenstander. En op moment van supreme, laatste kans, faalde die kei hard. Hij heeft alle credits verspeeld. Hij is gewoon niet goed genoeg.

12 augustus 2017 om 22:53

Inderdaad, zelf wel voor eigen succes, maar als een ploeggenoot het doet wordt ie woedend. Of komt dat omdat Ronaldo dat ook doet?

Ik denk dat je toch beter Luuk de Jong of die jongen van de jeugd een kans moet geven, want Locadia is niet veel beter en zijn persoonlijkheid is 100 keer erger.

13 augustus 2017 om 10:45

Als Locadia niet zijn dag heeft benadeeld hij heel de Nederlands Voetbal. Want dan is hij nog slechter als de spits van Azerbeidzjan!

13 augustus 2017 om 11:19

Ik vind wel dat Locardia de komende wedstrijden basis moet staan op zijn favoriete plek zo dat we ook weten wat we aan hem hebben. Maar deze opmerking had hij niet hoeven maken.

12 augustus 2017 om 22:54

Aan je reactie te zien heb je het filmpje niet gezien, als je het bekijkt valt het allemaal mee.

12 augustus 2017 om 22:59

Hij moet zich gewoon gereserveerder opstellen. Simpelweg omdat hij nog werkelijk helemaal niets heeft laten zien behalve zijn woorden die veel te zwaar wegen tegen waarvoor hij staat.

12 augustus 2017 om 23:01

Ok, de kop doet erger vermoeden, maar hij zegt het wel. Hij kan zich ook gewoon zeggen dat Brenet niet bij de pakken neer moet gaan zitten en het daar bij houden.

13 augustus 2017 om 01:46

Sjonge jonge zeg! Brenet zit daar voor minimaal een half miljoen per jaar als die dit niet aan zou kunnen dan weet ik het ookniet meer. Die man speelde gewoon echt slecht en had duidelijk zijn dag niet. Daarnaast is hij zwaar uit vorm en dat is jammer want hij heeft de afgelopen 2 seizoenen best veel laten zien.

13 augustus 2017 om 10:01

Inderdaad, is niks mis mee met locadia zijn verhaal. Hij neemt het juist voor brenet op. Als je hier niet meer tegenkan dan iedereen maar stoppen met interview geven

13 augustus 2017 om 10:46

Als Locadia eens wat meer zou scoren zal hij z'n ploeg ook wat minder benadelen.
Wat een zwakke spits is dat.

13 augustus 2017 om 15:41

Ik snap niet echt waarom je nou zo boos bent. Locadia heeft hier gewoon gelijk. Hij had het misschien wat anders kunnen verwoorden maar als een voetballer (wie dan ook) duidelijk zijn dag niet heeft moet hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Gewoon wisselen zo'n jongen, dan kan je als coach de schade voor de ploeg en voor de speler zelf beperken.

Zegt de man die zichzelf niet 'optimaal' kan opladen tegen die Kroatische ploeg.

12 augustus 2017 om 23:32

Dan kan hij nog steeds gelijk hebben over Brenet...

13 augustus 2017 om 00:06

Kijk eerst eens het interview zelf in plaats van alleen de titel. Als je dat doet dan valt het allemaal wel mee namelijk.

13 augustus 2017 om 00:07

Verkoop hem liever... hij blijkt toch nooit van waarde, zelfs nu de jong uit vorm is heb je niks aan hem

13 augustus 2017 om 00:16

Sjonge jonge, Locadia staat voor het eerst sinds tijden weer in de spits en scoort niet, en direct moet hij ook verkocht worden. Man man man...

13 augustus 2017 om 01:00

Ook daar voor heeft hij me niet kunnen bekoren, geef dan Lammers maar de kans, locadia gaat echt niet meer scoren dan de jong.

PSV moet zo snel mogelijk afscheid nemen van Locadia. Behalve dat die niets toevoegt aan het spel is het ook een rotte appel binnen de selectie.
Hij vind zichzelf een grootheid, loop iedereen om hem heen af te kraken. Maar in werkelijkheid is het een barslechte speler en met zijn gedrag benadeeld die het hele team.

12 augustus 2017 om 23:00

Afscheid nemen ? Wat een onzin. Hij zegt niks verkeerds en hij doet gewoon zijn best en doet het niet verkeerd.

12 augustus 2017 om 23:08

Toch maar iets vaker naar duels van psv kijken. En dan vooral zijn inzet afzetten tegen datgene wat hij dikwijls roept in de media. Hij zal echt wel zijn best doen, maar hij is niet goed genoeg voor centrumspits van Psv. Daar hebben rondaldo's, romario, ruud, kezman en weet ik veel gestaan.

12 augustus 2017 om 23:16

Dus omdat hij niet de kwaliteiten zoals Ronaldo Kezman of Romario heeft, moeten we hem maar afbranden? Wat een onzin. Hij is goed genoeg voor het niveau van PSV en voor de Eredivisie. Als hij nu voor langere tijd in de spits mag spelen , dan zal hij alleen maar beter worden.
En wat hij roept heeft niks te maken met zijn spel en bovendien roept hij geen rare dingen vandaag.

12 augustus 2017 om 23:29

Goed genoeg ? Hij is al enkele jaren bezig met aanmodderen en je kan niet zeggen dat hij heeft laten zien over kwaliteiten te beschikken.
Laten we gewoon eerlijk wezen, het was niets, het is niets en het zal ook nooit wat worden. Neem je verlies, neem afscheid van deze jongen en geef nieuwe jongens ervoor de kans.

12 augustus 2017 om 23:43

Enkele jaren bezig met aanmodderen? Hou toch op met die onzin. Hij heeft noodgedwongen op een andere positie moeten spelen. Als je een hekel aan iemand hebt, die jou nooit iets aangedaan heeft, kom daar gewoon voor uit. Ga geen dingen verzinnen om je blinde haat kracht bij te zetten. Laten we die jongen beoordelen als hij langere tijd de kans krijgt om zich te bewijzen op de spits positie.

13 augustus 2017 om 00:10

Hij brengt inderdaad niks, niet op een andere plek en niet op zijn originele plek.
Laat hem lekker ergens anders aan modderen.
Ook als hij spits speelt geeft hij niet thuis.

13 augustus 2017 om 01:30

Waarom een hekel ? Ik ken die hele gozer niet. Het lijk me alleen een vreselijk arrogant kapsoneslijertje.
Maar dat ter zijde vind ik nergens uit blijken dat het zo'n toegevoegde waarde en zo'n groot talent is. 5 / 6 seizoenen is die nou al bezig en in die tijd heb die vaak zat de kans in de spits gehad en ook op allerlei andere posities maar op welke positie hij ook staat, het is gewoon niets.
Dat heb niets met haat of wat dan ook te maken, ik kijk puur naar zijn kwaliteiten die hij naar mijn mening niet heeft.

13 augustus 2017 om 10:40

voor eredivisie begrippen is locadia gewoon een goede aanvaller in 161 wedstrijden van psv betrokken bij 85 goals.dus elke twee wedstrijden is hij wel bij een goal betrokken.

eindelijk hadden we weer wat beweging voorin en we kregen genoeg kansen dus ben wel redelijk optimistisch seizoen is net begonnen en we zijn nog helemaal niet ingespeeld.verdediging maak ik me meer zorgen over en je ziet dat moreno en willems gewoon erg gemist worden op dit moment.hoop dat luckassen zich kan bewijzen want die schwaab is echt een koekebakker.ook brenet lijkt in een vormcrisis te zitten hopen dat hij ook zo snel mogelijk zich hersteld want anders is de linksback echt een zwaar probleem voor psv tot dat ze iemand anders ervoor vinden.

13 augustus 2017 om 10:44

Het lijkt je een vreselijk arrogant kapsoneslijertje. Maar verder heb je geen hekel aan hem en heeft niets met haat te maken. Juist. En ik hoef je niet uit te leggen dat hij nooit een langerentijd de kans heeft gekregen en dat hij vorig seizoen vrijwel het hele seizoen gebkesseerd was. En wel jammer dat ze bij PSV jou niet in dienst hebben. Want jij hebt er echt verstand van.

Pf wat krijg je toch een hekel aan Locadia. Dit ga je toch niet roepen in een interview zo benadeel je het nog meer.

Locadia is ff helemaal van het padje af. Zelf keihard falen door niet scoren, schandalige uitspraken na Osijek en dan je teamgenoot afbranden. Hoe slecht iemand ook speelt, dit zeg je niet in de media over elkaar. Dat doe je maar in de kleedkamer.
Hoe dom ben je dan?!

Als je nu een van Ginkel (= aanvoerder) bent, dan flikker je Locadia op de eerste de beste training even de hekken in. Elkaar scherp houden noemt Locadia dat.

12 augustus 2017 om 22:59

Weet je wat dom is. Reageren als je het filmpje niet gezien hebt of niet begrepen hebt. Hij brand niemand af. Maar ja. Zo te zien hebben velen op VZ iemand gevonden om af te branden.

12 augustus 2017 om 23:03

Hij zegt het toch? Dat hij daarna Brenet probeert op te beuren doet daar niets aan af. Hij kan zich ook beperken tot het laatste.

Kan iemand deze beste jongen vertellen dat hij niet de nieuwe Messi, Ronaldo of Zlatan is nu de Jong helemaal slecht presteert. Deze jongen zouden ze, in zijn huidige vorm, bij de Tholense Boys nog weigeren. En na elke wedstrijd gaat die arrogante mond van hem weer open. De manier hoe hij op het veld loopt te gebaren als de linksback hem niet over 60 meter 1 op 1 op de keeper zet. Hij loopt als een vedette op het veld die al 200 goals heeft gemaakt, maar de realiteit zal nog hard aan komen bij hem. Een uiterst matige spits waarvan al veel te lang wordt geroepen dat hij zoveel talent heeft. Deze jongen gaat echt geen stap hoger komen en mag in z'n handjes knijpen dat hij in de basis staat bij Psv.

Het lijkt wel of mensen nu opzoek gaan naar manieren om Locadia aan te vallen. Hier zegt hij namelijk niks verkeerds, indien je de context van het gehele interview erbij pakt.

12 augustus 2017 om 23:45

Juist. Wat een onzin om die jongen af te zeiken. Hij zegt niks verkeerds. Maar sommige mensen hebben snel een hekel aan iemand die gewoon een mening heeft , maar ze hebben ook een hekel aan mensen die altijd positief zijn (Kuyt). Het is nooit goed.

13 augustus 2017 om 00:01

Na 1 wedstrijd al afgebrand door "supporters"....wie heeft de 1-0 tegen Ajax gemaakt? Locadia Idd. Luuk De Jong is waar hij hoort, op de bank.

13 augustus 2017 om 00:54

"na 1 wedstrijd al afgebrand door "supporters"...."

Na 1 wedstrijd? Jurgen Locadia heeft 6 jaar geleden al zijn debuut gemaakt in PSV 1 en staat inmiddels op 161 wedstrijden...

13 augustus 2017 om 10:42

hij is inmiddels ook al bij 85 goals betrokken in die 161 wedstrijden zo heel slecht doet hij het niet.eindelijk hadden we weer een keer beweging voorin en als hij echt zijn vorm gaat vinden staat de aanval van psv prima.zou zelf wel ramselaar of mauro jr keer op rechtsbuiten willen zien.ben geen groot voorstander van bergwijn het talent is er maar nog niet constant genoeg en ik denk dat hij nog een tussen jaar nodig heeft en dan later in dit seizoen of volgend seizoen kan gaan knallen.top werk van brands om die lozano aan te trekken eindelijk weer een topper op de vleugels.

13 augustus 2017 om 12:31

Hoeveel daarvan in de spits? En hoeveel goals? ......

13 augustus 2017 om 12:33

Geef hem een net zoveel starts als de jong...dan praten we verder.

Ik ben gaan kijken. Locadia deed alles fout. Kan niet koppen, egoistisch en mist honderd procent kansen. Dus mondje dicht.

Hetgeen hij zegt in het interview valt inderdaad nog wel mee, maar als je dit afzet tegen de spitsen die PSV altijd gehad heeft, dan is het toch lachwekkend. Bij PSV wil ik een een spits a la Van Nistelrooij, Nilis, Ronaldo, romario zien en toch geen Locadia. Hij mag hun de veters nog niet strikken, maar het beroerdste is dat hij wel al meer praatjes en arrogantie heeft dan het gehele rijtje hierboven. Hij presteert helemaal niks voor de club en heeft ook de kwaliteit niet. Dus dat mensen roepen dat ze beter afscheid kunnen nemen is niet zo heel erg gek. Het is gewoon een hele matige speler en absoluut niet PSV waardig.

13 augustus 2017 om 10:48

het hele team is nu minder als spelers van vroeger,de eredivisie en psv zijn gewoon afgezakt.kan je ze moeilijk kwalijk nemen met al dat grote geld wat er nu in rondgaat.locadia moet gewoon de kans krijgen was vaak goed aanspeelbaar en de aanval had eindelijk weer een keer iets onvoorspelbaars ipv de statische luuk de jong.
locadia is inderdaad nog geen toppper en vergelijkingen met topspitsen van vroeger is gewoon oneerlijk elke nederlandse club heeft gewoon niet meer de spelers die er 15jaar geleden rondliepen.

locadia.....hou nou gewoon je mond een keer. Zelf speel je ook als een drol. iets met een ketel en een pot.

Gaan we weer. Zegt een voetballer niks of braakt hij cliches uit is het niet goed, zegt ie wel iets dan wordt hij gekielhaald. Wat willen jullie nou eigenlijk?
En wat zegt hij verkeerd dan? Hij had toch gelijk?
Wie van jullie vond Brenet gisteren wel goed?
Je kunt als team dat aan topsport doen alleen beter worden als je kritish bent op elkaar.
Toegegeven, dat kun je het beste onder elkaar doen, maar als het er zo dik bovenop ligt.....

13 augustus 2017 om 11:22

Prima dat je wat zegt, maar dat kun je in zijn geval alleen doen wanneer je of zelf prima presteert of in het verleden uitstekend gepresteerd hebt. Beide is niet het geval, dus focus je op je prestaties en niet op je duidelijke mening van een nobody waar niemand op zijn mening zit te wachten. Slecht aftreksel van Depay.

13 augustus 2017 om 13:14

Complete onzin. Omdat je zelf geen topwedstrijd speelt mag je geen mening hebben over het spel van een ander?
En in het verleden heeft hij prima periodes gehad. Voor zijn blessure was hij prima in vorm en toen hij weer terug was ook.

13 augustus 2017 om 13:57

@rudeboy65. Volledig eens. Volgens mij hebben echt heel veel mensen totaal niet het filmpje gekeken. Alles wat hij zegt is gewoon volledig waar. Hij is tegenstelling tot de meeste voetballers ook gewoon hartstikke eerlijk. Zegt dat het gaat om 'collectief verdedigen' en dat als je slecht in de wedstrijd zit, dat je dan gewisseld wordt. Nou lijkt mij geen rocket science. En dan ook nog afsluiten met eeen bemoedigend woordje naar Brenet.

De titel van VZ vind ik te zwaar gekozen. Ja, het levert veel reacties op, maar zo plaats je toch gewoon zo'n jongen bewust in een verkeerd daglicht? Lijkt mij niet de bedoeling.

Hahaha, wat een pipo wordt dit zeg! De Sjaak Polak van deze tijd! Als Locadia zoveel goals maakt tijdens de wedstrijd als dat hij praatjes verkoopt erna maak ik me geen zorgen over PSV dit seizoen. Maar helaas loopt het wat schever; ik kan me niet eens meer herinneren wanneer die jongen voor het laatst gescoord heeft!

Nogal zielig ook om met dit soort uitspraken te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt. Locadia staat puur en alleen in de basis omdat zijn trainer zo langzamerhand ook niet meer weet op welk paard hij voor de spitspositie moet wedden. Locadia is net zo'n loser als De Jong en ik ben nog sceptisch over de vraag of Lammers PSV al een seizoen lang kan 'dragen.' Liever zie ik dat De Jong zijn biezen pakt en er Latijns-Amerika een mooi talent voor die positie uit de hoge hoed komt. Maar aangezien Brands ook al zo'n tempo aan de dag legt om twee nieuwe verdedigers erbij te halen, verwacht ik niet dat dat gaat gebeuren.

Locadia kan het niveau van PSV niet aan. Er moet gewoon een nieuwe spits komen die wèl scoort. Kansen genoeg, afmaken ho maar!

Iedereen valt over hem heen, terwijl hij gewoon voor de volle honderd procent gelijk heeft. Brenet is gewoon een absolute stoorzender eerste klas in het basiselftal momenteel. Dat Locadia het ook nog niet echt heeft gevonden is waar, maar ik vind het helemaal niet erg dat Brenet even de wind van voren krijgt.

Kan mij ook zo'n storm aan kritiek herinneren toen Locadia iets zei over Kluivert. Toen was het ook zo van, ja wat heb je nu zelf gepresteerd blabla. Alsof je alleen terecht commentaar mag geven als je zelf een Ronaldo bent? Wat een onzin mensen.

Wij als supporters mogen toch ook alles en iedereen afkraken, zonder dat wij ook maar in de buurt komen van de technische kwaliteiten van welke voetballer in de Eredivisie dan ook. Lijkt mij meer dan logisch dat voetballers onderling dan al helemaal kritisch naar elkaar mogen zijn. Daarnaast heb ik het idee dat de helft van de reaguurders totaal niet het filmpje heeft bekeken.

Over het filmpje:

De VZ-verslaggever legt in feite Locadia al de woorden in de mond: 'achterin was wel een beetje rommelig vond ik' en Locadia antwoordt vervolgens eerst 'Ja komt misschien omdat we de linies niet goed genoeg compact hielden.' Gevolgd door 'we moeten meer collectief verdedigen' en daarna over Brenet 'Ja tuurlijk, maar het hoort erbij dat een trainer ingrijpt als je niet goed in de wedstrijd zit. Dan benadeel je ons als team.' En daarna ook nog het bemoedigende woordje naar Brenet 'niet met je kop omlaag gaan hangen, gewoon doorgaan.'

Ik lees bepaalde reacties en val bijna van me stoel.
Locadia heeft gelijk iedereen die niet goed in de wedstrijd zit benadeelt het team ook brenet.
Locadia speelde een hele sterke pot hield ballen vast en zorgde voor combinaties.
laat het een paar wedstrijden staan en hij scoort aan de lopende band.
cocu heeft pereiro eindelijk op 10 gezet zoals ik het hem heb gevraagd.
alleen kom je dan een vleugel speler tekort.
ik volg kuwas al sinds volendam en ben er van overtuigd dat hij kan aanhaken aan het niveau.
kuwas Is een rechts buiten met een linker poot snelheid techniek en kan een goal maken .
ik zou zeggen
brands pik kuwas op!!!!!

Wat je zag was dat de beweging waar Joshua iedere keer mee in de problemen kwam wel heel simpel wasmooi filmpje voor hem vandaag van de trainers. Wat je duidelijk zie is dat het middenveld nog niet functioneert. Van Ginkel en Hendrikx waen nogal wat keren te laat. Dan komen verdedigers in de problemen. Gevaar kwam het meest over links in snel combinatiespel.....de achilleshiel van Pssv zit in de handelingssnelheid van de stopper. Van Ginkel en Perreiro wilden dezelfde rol; dat kan niet. Van Ginkel zal meer arbeid moeten gaan verrichten om perreiro zijn ongelofelijke voetbalinzicht te laten tonen. Ik hoop dat het lukt, hendrikx en van Ginkel samen op het middenveld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren