Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Barcelona krijgt nul op het rekest na bod van honderd miljoen’

Laatste update:

Het Spaanse Sport meldde dinsdag nog dat een akkoord tussen Liverpool en Barcelona wat betreft een transfer van Philippe Coutinho slechts een kwestie van tijd zou zijn, maar woensdagavond laat komen er andere geluiden uit Engeland. Volgens de BBC en Sky Sports hebben the Reds een Spaans bod van honderd miljoen euro naar de prullenbak verwezen.

De aanbieding van Barcelona zou opgedeeld zijn in een vast bedrag van 85 miljoen euro, plus 15 miljoen euro aan variabele bonussen. Sky Sports voegt er zelfs aan toe dat Liverpool de zaak als afgedaan beschouwt: de nummer vier van het afgelopen seizoen in de Premier League heeft besloten dat Coutinho, tot grote blijdschap bij Jürgen Klopp, hoe dan ook aan de boorden van de Mersey blijft.

Het voorstel om maximaal honderd miljoen euro te betalen voor Coutinho was al de tweede poging van Barcelona. Zo’n drie weken geleden werd een bod van tachtig miljoen euro eveneens afgewezen door Liverpool. De Catalanen zien in de Braziliaanse spelmaker een opvolger voor Andrés Iniesta, terwijl hij ook op de vrijgekomen positie van Neymar zou kunnen spelen. Ousmane Dembélé van Borussia Dortmund geldt als een andere kandidaat om naar Barcelona te komen.

Denk jij dat Philippe Coutinho deze zomer bij Liverpool blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goud ! Ophouden met die belachelijke bedragen en gauw.

9 augustus 2017 om 23:10

Dan ben ik bang dat je de komende jaren vrij vaak teleurgesteld zal zijn.

9 augustus 2017 om 23:17

Op VI wordt geclaimd dat Mbappe maar PSG gaat voor 160 miljoen. Je wordt dus alles behalve op je wenken gediend...

9 augustus 2017 om 23:28

Eerder werd gemeldt dat Monaco een bod van 180 miljoen euro van Real heeft afgewezen. Het lijkt erop dat er iets niet klopt in al deze berichtgeving.

9 augustus 2017 om 23:33

Geen idee wat de waarheid is. Als je op de site van VI kijkt, staat het er wel stellig.

9 augustus 2017 om 23:52

Ik weet dat de vader van Mbappe altijd heeft gezegd dat het beter voor hem is om (voorlopig) in de Ligue 1 te blijven en een stap naar PSG beter voor hem is dan naar bijvoorbeeld een Real te gaan. Uiteindelijk is het Mbappe zelf natuurlijk die beslist. We weten dat Real in principe zijn favoriete club is maar sinds de komst van Neymar naar PSG heeft hij zelf nu ook wel eventueel interesse in een overstap naar Parijs.

On. Was te verwachten natuurlijk dat Liverpool zo'n dergelijk bod weigert, zij weten natuurlijk ook dat Barcelona momenteel een zak met geld heeft. Klopp zelf zegt dat Coutinho absoluut niet mag vertrekken... maar we gaan het zien de komende dagen.

10 augustus 2017 om 00:02

Je weet niet wat je allemaal leest joh. Vandaag berichten uit Parijs dat ze zowel geen mbappe en geen alexis zullen halen dit seizoen. Ik wacht gewoon tot de transfermarkt dicht gaat en dan zie je wel wie gekocht en verkocht zullen worden. De ene dag lees je dat coutinho vrijdag woord gepresenteerd nu lees je weer het gaat niet door dan lees je dembele is klaar met Dortmund, zoals ik eerder aangaf gewoon afwachten.

10 augustus 2017 om 04:08

PSG wil Mbappe, Oblak en Sanchez halen. Hebben die niet net Neymar gekocht voor 222 miljoen?
Misschien kunnen ze in de laatste week van de transfermarkt ook nog Messi en Ronaldo kopen. En dan nog Debruyne, Modric en Dybala voor de gezelligheid.

Die FFP staat dat voor Franse Fantasie Patroneren?

10 augustus 2017 om 07:30

Hahahahahaha met je eens! Ze kunnen beter uit eigen jeugd tanken. Maar we zijn een speelbal geworden van Arabieren en Russen. Dat is ZO zonde. Dat vrouwenvoetbal is nog lekker ongerept. De mannenvoetbal lijkt wel een bubbel geworden

9 augustus 2017 om 23:38

Ik denk dat de grootste groei van voetbal wel zon beetje is geweest. Er is nog 1 kans om uit te breiden en dat is noord amerika, maar dat is heel moeilijk. Die zijn niet zo vn het voetbal als andere continenten

10 augustus 2017 om 00:23

Ik denk het ook Lapaisa, na de brexit zullen de Britten het in eerste instantie ook voelen in hun portemonnee, dus dan is maar de vraag of de tv inkomsten nog verder zullen stijgen. Het blijft koffiedik kijken, maar ik denk dat daar dan de rek uit is. Misschien valt het mee, de tijd zal het leren.

9 augustus 2017 om 23:36

Als je zulke bedragen niet wil zien moeten wij allemaal stoppen met het kijken naar de wedstrijden en het kopen van merchandise. Alleen al door merchandise zal PSG een aardig deel van de Neymar-miljoenen terugverdienen.

10 augustus 2017 om 03:02

Het probleem alleen is dat een land neymar heeft gekocht dus de club psg hoeft helemaal niets terug te verdienen.

10 augustus 2017 om 09:53

Dat is onzin. De opbrengst van de shirts die er bv worden verkocht gaan gewoon naar Nike

10 augustus 2017 om 05:31

Stop jij dan ook met voetbal te kijken dan.
Of voetbal kleren te kopen want door dat soort dingen kunnen ze dit doen.
Dat de mensen veel kopen over de wereld.

Nou hopen dat hij er zelf kalm en rustig onder blijft! Wel goed dat Liverpool het weigert. Als ze echt wat willen zullen ze hem hard nodig hebben.

Hahaha, kan je de halve de eredivisie van kopen!! Waar gaat het heen!?
100 miljoen is deze speler toch wel waard!!

9 augustus 2017 om 23:30

Dat valt wel mee hoor, twee backs van Feyenoord (kongolo en Karsdorp) en twee spitsen van Ajax (milik en Dolberg) en je zit al over de honderd miljoen euro. Je overdrijft een beetje, ook in de eredivise zijn de prijzen behoorlijk gestegen.

9 augustus 2017 om 23:33

Je kan ook de goedkoopste spelers kopen, kan je ook op de helft uitkomen toch?

9 augustus 2017 om 23:34

Hij zei niet welke helft..

Waarom gaan ze niet voor Griezmann ipv Dembele

Off waarom is er nog geen topic over Marquez ?

9 augustus 2017 om 23:11

Griezmann wil niet weg

9 augustus 2017 om 23:26

En griezmann heeft ook nog eens een prijskaartje van 200miljoen op z'n naam staan... is gelijk heel het budget opgepeuzeld.

Te gek voor woorden. Psg heeft zijn zin denk ik. Ze hebben de machtspositie nu. De hele markt is gewoon verknipt. Afgelopen jaar was 130 voor pogba veel. Dit lijkt een jaar later een koopje, aangezien alle toppers ineens met 50 miljoen zijn gestegen

9 augustus 2017 om 23:11

Er is nooit 130 voor Pogba betaald.

9 augustus 2017 om 23:31

Klopt met tekengeld en de makelaars provisie was die transfer veel hoger.

9 augustus 2017 om 23:34

Ja en daardoor is Feyenoord na de verkoop van twee backs volledig uit de schulden. Kan Ajax na een paar transfers het stadion van de gemeente terugkopen. En omdat het geld van Ajax en Feyenoord weer naar beneden stroomt, komen veel clubs in Nederland nu langzaam uit de geld problemen.

En de stadions in Nederland zitten helemaal vol en nu we weer een top drie in Nederland hebben, is de competitie ook nogeens rete spannend tot de allerlaatste dag.

Dus dank je wel Psg, dat jullie dat allemaal mogelijk gemaakt hebben. Het Nederlandse voetbal kerngezond en springlevend, wie had dat gedacht zo snel na de crisis.

9 augustus 2017 om 23:39

Competitie is bijna ieder jaar spannend tot de laatste speelronde. Enige verschil is dat Feyenoord nu tot de laatste ronde mee deed om het kampioenschap.

9 augustus 2017 om 23:41

Het klopt wel wat je zegt. De kleine clubs zijn officieel voor de 100% afgeschreven om de top te bereiken, maar financieel gaan ze er wel flink op vooruit. Nog niet bekeken zo!

100 miljoen voor een blessuregevoelige speler is echt krankzinnig

9 augustus 2017 om 23:10

Blessure gevoelig? Afgelopen 4 jaar heeft die wel geteld 1 lange blessure gehad. Vorig seizoen. Get your facts straight.

Liverpool heeft zelfs de gesprekken geweigerd met de delegatie van Barcelona! Hulde voor FSG! Hulde voor Coutinho, wat een dankbaar persoon, heeft veel aan de club te danken en wil geen vertrek forceren. Al zal zijn zaakwaarnemer wel overgebracht hebben dat er komend seizoen echt wat gewonnen moet worden.

Geweldig spelertje natuurlijk, ook helemaal in de geest van het Barcelona spel, maar je gaat er ten opzichte van Neymar onmiskenbaar zwaar op achteruit, Barcelona zou zich beter op Mbappe/dembele richten, die hebben wel de potentie om Neymar te evenaren, Coutinho is even oud als Neymar en minder goed, minder rendabel, gewoon in alles minder, het is niet eens de beste creatieveling/flankspeler van de PL.

Edit: correctie, met minder rendabel bedoel ik direct rendement in de vorm van goals/assists, dat wil echter niet zeggen dat Coutinho op een andere manier niet bijdraagt aan zijn team, het is alleen een heel ander soort speler dan Neymar, zowel Mbappe als Dembele zouden daarom mijn inziens betere opties zijn, Barcelona heeft al creatieve spelers genoeg en Coutinho is daarom niet nodig.

9 augustus 2017 om 23:22

VI claimt dat Mbappe naar PSG gaat voor 160 miljoen en dat alles op een haar na rond is. Dembele moet het dan worden zou je zeggen...

9 augustus 2017 om 23:27

Aha wist ik niet, thanx voor de update, ben benieuwd of Mbappe te paaien valt voor Psg, lijkt mij dan wel dat Di Maria gaat verkassen, Neymar-Cavani-Mbappe zou dan de voorhoede zijn lijkt me.

Dembele kan het worden ja, de enige waarvan ik denk dat hij qua talent net zo goed is als Mbappe. Vooral zijn aantal assists (20) vorig seizoen vind ik indrukwekkend, zeker in combinatie met zijn soms onbezonnen maar toch speciale speelstijl, een beetje een grotere versie van Garrincha met die ongelooflijk snelle korte kapbewegingen.

9 augustus 2017 om 23:36

Dat is afwachten, dat is nog niet zeker. PSG heeft altlijd het beleid gehad dat ze niet in Frankrijk willen kopen om de concurrentie niet te verzwakken. Dus alleen als Monaco het zelf zal willen, zal PSG werk van Mbappe maken.

Sowieso heb ik twijfels over dit bericht omdat eerder gemeldt werd dat een bod van 180 miljoen euro van Real was afgeslagen.

9 augustus 2017 om 23:27

Zo groot is het verschil niet vind ik. Coutinho kan bovendien zowel linksvoor als linksmidden spelen bij Barcelona. Misschien moet Barcelona zelfs blij zijn dat ze Coutinho + 125 miljoen euro hebben i.p.v. Neymar (als deze deal door zou gaan).

9 augustus 2017 om 23:28

Mbappé presteert pas één seizoen en is meer een spits. Dembele zou wel een hele mooie speler zijn.

10 augustus 2017 om 03:06

Coutinho is niet de vervanger van Neymar maar van Iniesta!! De vervanger van Neymar moet ook nog komen maar dat is zeker niet coutinho

10 augustus 2017 om 07:13

Coutinho zou ook niet als vervanger van neymar komen, maar als vervanger van iniesta of als extra aanvallende middenvelder. En je zegt wel dat ze genoeg creatieve spelers hebben, maar noem ze maar op die meer creeren dan coutinho? De enige twee spelers die meer creeren zijn suarez en messi. Iniesta zijn cijfers daarin zijn gewoon zeer matig daarin de laatste jaren. Daarna houdt het toch gewoon op. De enige twee aankopen die barca in mijn optiek zou kunnen doen zijn coutinho en hazard.

Ben benieuwd wat dit betekent voor de contracten die spelers tekenen. Je ziet steeds vaker dat spelers niet weg mogen, ook niet voor waanzinnige bedragen. Als je een ambitieuze speler bent die nu voor Southampton of Liverpool tekent, dan weet je dat de volgende stap lastig wordt. Gaan de spelers dan in de onderhandelingen speciale clausules opnemen? Wordt interessant zo.

9 augustus 2017 om 23:20

Maar Coutinho wilt niet eens (perse) weg bij Liverpool.

10 augustus 2017 om 11:10

@hveenlfc, dat kan, maar dat maakt me niet zoveel uit. Het gaat mij om het algemene punt, niet om individuen. Dit lijkt een nieuwe trend te worden en spelers zullen gaan anticiperen, vermoed ik.

10 augustus 2017 om 12:38

Dan heb je gelijk, mijn excuses. Het is vind ik gewoon onhandig dat iemand zoals van Dijk voor zolang tekent.

9 augustus 2017 om 23:37

Het lijkt me dat spelers vaker een clausule op zullen nemen in hun contract als ze gevraagd word tlangdurig te tekenen. Zoals nu met Virgil lijkt me niet echt prettig voor de speler., een clausule kan je daar voor behoeden.

10 augustus 2017 om 11:10

@speedy, ja, dat denk ik dus ook, en dan ben ik benieuwd wat de clubs gaan doen. Stel, je draait de klok terug, Van Dijk onderhandelt met Southampton, en hij zegt "als er een topclub komt, dan wil ik weg kunnen". Dan gaat Southampton daar dus een bedrag op plakken. Dan krijg je misschien wel dezelfde situatie als in Spanje, waar de clubs op voorhand waanzinnig hoge bedragen opnemen. Dan heb je als speler nog geen zekerheid.

Ach ja wat moet je er nog van geloven de ene dag is er zo goed als zeker een akkoord en de andere dag is er nooit een gesprek geweest ik wacht het rustig af maar ik hoop wel dat Barca zich nog gaat versterken met een topaankoop zodat we er niet veel op achteruit gaan na het vertrek van Neymar maar goed zoals ik al zei we gaan het zien

Tja.. had je nu in je eigen kweek en in je (eigen) jeugd geïnvesteerd, had je wellicht dergelijke transferfeuilletons kunnen vermijden.. overigens vind ik de houding van elke topclub jegens Barcelona er wel los over.. Wat willen ze dan? De volledige 222miljoen van Neymar? Dat krijgen ze niet. Dan maar delofeu opstellen kapitaal uitbouwen en hopelijk rising star binnen halen met het wk op oog en gewoon in je jeugd proberen te investeren, je hebt er nu de juiste coach voor. Wat een rommeligheid van een tijdperk onder dit bestuur..,

9 augustus 2017 om 23:24

Dat vrees ik ook... het wordt een pijnlijke last-minute-hopeloze-bartomeu-snel-kassa-aankoop op 31/08... Zie hem nog echt afkomen met een Welbeck of dergelijks... Nu alle hoop vestigen op dembele en dan eventueel na 15/08 opnieuw bod verhogen met 10miljoen, tegen dan zal Liverpool Hoffenheim wel opzij hebben gezet en is de spanning er wat van af en kunnen ze misschien terug helder nadenken want 110 miljoen voor een voetballer.. die kans krijg je geen 2x.

9 augustus 2017 om 23:37

Maar Liverpool heeft het geld niet eens nodig. FSG is rijk genoeg. Ze kunnen het volgend seizoen wel ff weer proberen

9 augustus 2017 om 23:38

Het is misschien juist te hopen dat Liverpool de CL misloopt. Dan zie ik Coutinho plots een extra goede reden krijgen om echt aan een vertrek te denken. Maar dit is puur vanuit een Barcelona standpunt. Ik heb niets tegen Liverpool en gun ze gewoon het beste!

We moeten afwachten...zoals we eigenlijk al de hele mercato doen haha

9 augustus 2017 om 23:43

Je kan het inderdaad ook zo bekijken.. echter wordt er in Mundo Deportivo uiteengezet dat Liverpool overhaast dit bedrag zou hebben geweigerd omdat ze momenteel (tot aan die wedstrijd tegen hoffenheim) het niet willen hebben over een evt. transfer/vertrek van coutinho.. dus dan maar na de kwalificatie..? Al zou het idd strategisch gezien beter zijn dat ze de eindronde niet behalen en coutinho het 'niet behalen' van CL-eindronde als gegrond motief kunnen aanhalen om z'n vertrek te forceren.

9 augustus 2017 om 23:44

@lamanita5

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik niet hoop dat we eruit vliegen En Coutinho heeft volgens mij altijd een vertrek naar Barca overwogen. Hij is alleen nog steeds dankbaar aan Liverpool, en dus gedraagt hij zich zoals een echte prof, en forceert hij geen transfer

9 augustus 2017 om 23:47

@viscablaugrana

Ik heb gelezen dat FSG Klopp hebben verzekerd dat Coutinho niet vertrekt. En Klopp heeft ook tegen de media gezegd (al een tijdje terug) dat die blijft. Dus ik denk dat Liverpool geen intentie hebben om hem te laten gaan.

9 augustus 2017 om 23:52

Wenger zei ook dat Favregas niet zou vertrekken.. hoe kan je dit nu uitspreken 2 weken terug.

10 augustus 2017 om 00:13

Dat klopt, het is een tijdje terug dat Klopp die uitspraak heeft gedaan. En de transfer markt in nog 3 weken open. Dus we zullen het zien. Maar over de transfer van Fabregas, zou je me kunnen vertellen of hij een transfer forceerde? Als Coutinho dat niet doet, zoals die dat tot nu toe niet heeft gedaan, heb ik hoop dat die dit seizoen blijft!

10 augustus 2017 om 00:14

@hveenlfc

Liverpool hoort eigenlijk gewoon in de CL, dus vanuit een neutraal standpunt is het eigenlijk gewoon te hopen dat ze het halen. Voorlopig gaat idd alles op een respectvolle manier tussen clubs en speler. Ik denk ook wel dat Coutinho graag ooit zou komen naar Barcelona, maar hij is gewoon ook niet vergeten wat Liverpool allemaal voor hem gedaan heeft. We zien wel of er uiteindelijk nog een deal uitkomt. Hoe dan ook lijkt het erop dat in dat geval alle 3 de partijen zich zouden kunnen vinden in een transfer en zo hoort het eigenlijk ook. We zien wel, maar hoop wel snel op duidelijkheid want dit sleept toch allemaal al een tijdje aan zeg

10 augustus 2017 om 00:17

''hoe dan ook lijkt het erop dat in dat geval alle 3 de partijen zich zouden kunnen vinden in een transfer en zo hoort het eigenlijk ook''

Van wat ik heb gelezen hoeft Barca niet opnieuw aan te komen. Ik zie Coutinho wel ooit naar Barca gaan, verdiend die ook. Wat je zei eerst over Liverpool maakte me wel vrolijk, dus bedankt daarvoor

10 augustus 2017 om 00:27

Ik wens LFC ook echt de kwalificatie, het is en blijft een mooie club met geweldige fans (ongeacht de transfer van coutinho).

10 augustus 2017 om 11:13

@lamanita

Dat vind ik het mooie aan de premier league. Eigenlijk hebben ze allemaal geen geld nodig. Maar er kunnen er maar 4 de Champions League in. Dus dan ga je alleen topspelers aantrekken als jij een van die 4 bent. Geld alleen is niet meer genoeg. Daar sta je straks, als nummer 5 of 6. Geld zat, maar je moet al dat geld gaan besteden aan de tweede garnituur, en hopen dat je de weg omhoog weer weet te vinden.

Alle clubs weten dat Barcelona een zak met geld heeft, die 222 miljoen voor Neymar is eerder een vloek dan een geluk. Misschien kan Barça beter op zoek in de eigen jeugd of naar een jong talent als vervanging want iedere speler van naam die ze willen hebben zal de driedubbele hoofdprijs kosten.

9 augustus 2017 om 23:29

Daar hebben velen zich aan vergist... daarom dat bartomeu en de rest van het team echt bijna smeekte aan neymar's adres om te blijven, want je weet dat hier vodden van komen, 222miljoen is idd eerder een virus als je kopende club bent..

9 augustus 2017 om 23:41

Barcelona zou zeker vaker in la Mesia moeten kijken. Er zijn al zolang geen toppers meer doorgebroken omdat er altijd maar gekocht wordt. Barcelona ging zelfs spelers die uit la Messia vertrokken waren, terugkopen zoals Pique, Fabregas en Delofeu.

Terwijl spelers als Thiago het bij Bayern best goed doen. Als ze die wel een toekomst hadden kunnen bieden, dan had Barca de opvolger voor Iniesta al in huis gehad.

Zo erg is het ook niet om af een toe een minder seizoen te hebben waarin je een paar spelers uit la Mesia in past in het eerste. Uiteindelijk wordt je er alleen maar sterker van en blijft je identiteit behouden. En kom je dan weer terug aan de top, dan smaken de prijzen alleen maar zoeter.

9 augustus 2017 om 23:54

Helemaal mee eens Speedy, daarom ging ik deze club supporteren. Geen shirtsponsor, maar 7 spelers van buitenaf in je selectie (2010?) Etc. Is nu bijna verdwenen met dank aan het bestuur

De bedragen zijn belachelijk ja maar 100 mil vind ik voor coutinho niet eens zo gek als ziyech 50 - 60 mil is vgm veel mensen hier barca heeft niet zoveel keuze ze willen hoe dan ook iemand halen dan moet je er ook voor gaan en niet eerst proberen met een openingsbod van 70 mil

Wat ik niet snap hè, waarom kon neymar weggekapt worden? En waarom kan coutinho niet weg daar. Barca wou neymar toch ook niet kwijt en toch is het psg gelukt. En lukt het barca niet om coutinho te halen!

9 augustus 2017 om 23:32

Afkoopclausules... In Spanje zijn ze verplicht en dus als je geld op tafel neerlegt heeft barca niets meer te zeggen, in Engeland bestaat dat niet (en zou in casu Liverpool de facto 200m. kunnen vragen.. het enige wat coutinho kan doen is het bestuur 'vriendelijk' verzoeken te luisteren naar het bod van Barcelona maar ze zijn dan niet verplicht toe te happen.. en als 'ultimum remedium' zou coutinho een transferverzoek kunnen indienen maar daar maak je jezelf niet bepaald mee populair in Engeland..)

9 augustus 2017 om 23:34

Dus contracten in Spanje Kun je afkopen en in Engeland niet? Dus in Spanje als akoopclausules word betaald heeft de club geen poot om op te staan. Scheef dit.

9 augustus 2017 om 23:36

Klopt, omdat dit in de Spaanse wetgeving verplicht wordt... en in Engeland bestaan er geen "buy-out"-clausules die contractueel (én volgens de wet) moeten worden opgenomen. Zeer scheef als je het mij vraagt want dan krijg je ook meteen scheve Qatari's die met hun miljoenen in de "laliga"-vijver zullen komen vissen en van Javier Tebas z'n vijver kan je maar beter afblijven.

9 augustus 2017 om 23:41

Ik hoop dat FIFA hier ingrijpt. Anders is voetbal binnen nu een paar jaar total los. Al die Arabieren(sheiks) zullen hier van profiteren. Bedragen gaan nergens meer over helaas!

9 augustus 2017 om 23:46

De Fifa kan niet ingrijpen, in Spanje heeft een werknemer het wettelijke recht om zijn arbeidsovereenkopmst te ontbinden. Uiteraard staat daar wel een vergoeding tegenover, in het geval van Neymar was dat 222 miljoen euro.

In Engeland heeft een werknemer dat recht niet en moet gewoon zijn contract nakomen of in onderling overleg ontbinden. Daarvoor wil Liverpool een vergoeding voor hebben die hoger ligt dan honderd miljoen euro.

Ik zie eerlijk gezegd ook niet wat er krom aan is, Barcelona moet gewoon meer bieden als ze Couthino willen halen.

En wat je met profiteren bedoelt begrijp ik ook niet, Barcelona is vorstelijk schadeloosgesteld. Voor 222 miljoen euro kunnen ze echt wel een linksbuiten vinden die qua potentie in de buurt komt van neymar.

9 augustus 2017 om 23:52

Wat speedy hier aangeeft klopt als een bus.. Je zou dan meer verwachten van (fraudeurs van het eerste uur zoals) Bartomeu-Rosell en consorten om een dergelijke afkoopclausule zo hoog mogelijk te stipuleren dat het voor een club quasi onmogelijk wordt (financieel gewijs) om zulk bedrag op tafel te leggen (en al zeker voor je sterspelers) maar zelfs aan dat heeft die brilsmurf niet eens aan gedacht. Men zou beter eens op cursus gaan bij de heren Perez en Levy en kijken hoe ze daar de zaakjes op orde hebben wat hun financieel huishouden betreft ipv hier en daar wat creatief te wezen met transferbedragen uit Brazilië.

10 augustus 2017 om 00:18

@hangover, dat klopt maar met een Neymar, Messi of Suarez moet dat toch niet zo moeilijk zijn..? Kijk maar naar Ronaldo.. die heeft een miljard op z'n clausule staan.. Dat de speler akkoord moet gaan en (contractueel) zekerheden moet hebben ben ik het 200% mee eens maar dit is bestuurlijk gewoon zeer amateuristisch geregeld.. te denken dat als PSG de clausule in juli had geactiveerd en betaald, het bedrag niet eens tot 222 miljoen was opgelopen maar (ocharme) nog net geen 200... en dat voor je sterspelers.. komaan hé.

10 augustus 2017 om 11:19

Dat vind ik ook het meest interessante aan deze transferzomer. Er gaat een speler weg voor 222, waardoor allerlei gekkigheid ineens realistisch is geworden.

En er zijn spelers die niet weg mogen, ondanks enorme biedingen van topclubs.

Dit gaat een nieuwe dynamiek geven in de contractonderhandelingen tussen clubs en nieuwe spelers. De club zal een torenhoge clausule willen. De speler zal dat niet willen, want die komt dan niet meer weg. De onderhandelingen worden dan dus verhoudingsgewijs veel belangrijker voor hoe de transfermarkt er uit komt te zien.

10 augustus 2017 om 07:57

Ooit bedacht dat coutinho helemaal niet weg zou willen? Hij zou naar barca gaan naar neymar had ik bedacht en begrepen, maar nu neymar er niet meer is zie ik reden om zijn uitspraak om legende in Liverpool te worden eerder te geloven.

Vind het eigenlijk wel jammer. Nu zal Barca dembele wsl binnenhalen. Kzie liever Real Mbappe en Dembele binnenhalen.

10 augustus 2017 om 00:02

Dit is helemaal geen certitude dat dembele zal worden binnen gehaald.. sterker nog, een No-Go-Coutinho kan bij de onderhandelingstafel in Dortmund zelfs averechts werken... Watzke zal in z'n handen wrijven om exact hetzelfde te doen als Liverpool en ook een (NOG) hoger bedrag te vragen voor z'n goudhaantje als die weet dat Liverpool zonet geweigerd heeft om Coutinho af te staan en de volle pot van 222miljoen nog steeds in tact is gebleven... ik lees zelfs dat Dortmund laatst 150m vraagt voor Dembele... Tja.. lastig hé met zo'n volle portefeuille gaan shoppen... En met bartomeu aan het hoofd mag je nooit te vroeg 'victory' kraaien als het op transfers aankomt.

10 augustus 2017 om 00:20

Ach er zijn zoveel goede spelers die Barcelona prima kan gebruiken, wat dacht je van bewezen spelers als Eden Hazard, Deli Alli, Eriksen, Mbabbe, Griesman, de Bruyne of Sanchez?

Of ga je liever voor de grote talenten dan heb je altijd nog Martial, Brandt, Musonda of Coma als Dembele niet lukt.

Er is echt keuze genoeg alleen zul je wel moeten bieden en diep in de buidel moeten tasten maar er is 222 miljoen beschikbaar plus 25 miljoen aan salaris ruimte. Dat zou echt meer dan voldoende moeten zijn om een of twee goede spelers aan te trekken.

Betere bronnen en gelijk krijg je dingen te horen die realistisch zijn in lijn met de uitspraken van lfc, klopp en coutinho.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren