Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Miljoenentransfer Matic naar United vertraagd door extra eisen van Chelsea’

Laatste update:

Nemanja Matic komt niet voor in de plannen van manager Antonio Conte en mag, zeker na de komst van Tiemoué Bakayoko, vertrekken bij Chelsea. Manchester United heeft vergevorderde interesse in de Servisch international en club en speler hebben al een akkoord bereikt. Nu moeten de clubs er nog uitkomen en dat gaat bijzonder lastig.

De deal tussen de competitiegenoten wordt vertraagd door Chelsea, omdat de Londenaren bonussen in de deal willen hebben, zodat de club later ook nog geld ontvangt voor de verkoop indien de voormalig Vitessenaar het goed doet bij United. Toch verwacht The Sun dat de transfer deze week beklonken wordt. José Mourinho kent de controleur nog van hun gezamenlijke tijd bij Chelsea en stuurt aan op een hereniging. Matic moet naar verluidt ruim veertig miljoen euro kosten.

Daarnaast moet er bij United ook nog ruimte worden gecreëerd voor Matic. Een vertrek van Marouane Fellaini, die al persoonlijk akkoord zou zijn met Galatasaray, zou de weg vrijmaken voor Matic. United betaalde Everton vier jaar geleden nog ruim 32 miljoen euro voor Fellaini, maar lijkt maar een klein deel van deze som terug te gaan krijgen. Hoeveel Cim Bom precies bereid is neer te leggen voor de Belg is niet duidelijk.

Is Nemanja Matic veertig miljoen euro waard?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vraag me af of Lukaku hier überhaupt mee te maken heeft. Vrij kinderachtig van Chelsea, mochten ze nu wraak nemen na het mislopen van Lukaku, maar ik denk dat Chelsea de concurrentie niet wil versterken en daarom sws moeilijk doet.

30 juli 2017 om 13:05

Je kunt ook zeggen dat Man U moeilijk doet omdat ze de bonussen niet wil betalen, het is maar vanuit welke club je hier naar kijkt.

30 juli 2017 om 12:23

Vindt het apart dat Juventus nog niet gegaan is voor Aurier. Ik weet dat ze de Sciglio gekocht hebben maar is denk ik in een hoop opzichten toch minder dan Aurier. Als Chelsea de kans heeft moeten ze hem kopen.

30 juli 2017 om 12:37

Bertrand kost zeker 35 miljoen met de gekke prijzen van nu. En aurier mag vertrekken maar daar betaal je ook zeker nog 25+ miljoen voor.

30 juli 2017 om 12:40

Ik vind 25/30 miljoen voor Aurier relatief goedkoop. Zeker voor de Engelsen. Al zal PSG misschien wel
Meer vragen aan Engelse clubs(als dit mag).

30 juli 2017 om 12:42

Ja maar we weten allemaal wel wat aurier kan brengen in een team snelheid explosiviteit en betrand ook

30 juli 2017 om 12:48

60+ miljoen voor 2 wingbacks is beter 60+ miljoen voor Sandro van Juve

30 juli 2017 om 12:24

Fellaini is duidelijk geen 10. Hij speelt vooral op het verdedigend middenveld. Hij is misschien een paar x gebruikt als 10 in zijn united tijd.

30 juli 2017 om 12:31

hij was echter een 10 (en een goede ook!) bij Everton.

30 juli 2017 om 12:36

Hij speelt bijna altijd in een meer aanvallende rol. En dat is zo onder Moyes, lvg, en mourinho.

30 juli 2017 om 12:38

Onder Mourinho vond ik hem altijd meer in een verdedigendere rol spelen(behalve misschien in de laatste 10 min bij een achterstand). Onder van gaal was het anders. Bij Everton heb ik geen wedstrijden van hem gezien.

30 juli 2017 om 13:11

Ik heb het even opgezocht. 12x als cvm, 14x meer naar voren. Dus we hebben allemaal een beetje gelijk of ongelijk xD

30 juli 2017 om 21:06

Ik zou zeggen box-to-box. Hij begon als cvm vorig jaar, maar werd dan hoger en hoger uitgespeeld. Hij speelde vaker hoger als Pogba. Maar hij kan helemaal niet goed genoeg voetballen om hoger op het veld te staan. Ruimtes kleiner, alles moet sneller gaan,... nee dat is niets voor hem.

30 juli 2017 om 13:21

Fellaini is gezien zijn voetbalkwaliteiten niet bepaald een ' 10' . Dat hij daar door sommige trainers neergezet wordt als breekijzer is wat anders.

Gezien de komst van Matic wil Mourinho duidelijk nog vaker dan 15 keer in een seizoen gelijkspelen; waarschijnlijk breekt hij liever het record gelijkspelen dan dat hij de PL wint. Persoonlijk snap ik niet dat de fans van United, die decennia lang zijn verwend met oogstrelend aanvallend voetbal, dit pikken.

30 juli 2017 om 13:23

Wat heeft matic te maken met gelijke spelen? Houdt de boel dicht en kan goed passen. Had afgelopen seizoen geloof ik zelfs 7 assists ..

30 juli 2017 om 15:49

Te simpel: dan kan Mourinho straks vijf verdedigende middenvelders opstellen zodat elke wedstrijd 0-0 wordt...

Nog maar een keer: United stond ooit bekend om sprakelend aanvallend voetbal waar de hele wereld graag naar keek. Onder Mourinho maakt United het spel dood. In plaat van dat Mourinho naar wereldklasse buitenspelers op zoek gaat, dat kan met budget van United, gaat hij weer voor een speler die het spel doodmaakt. Alsof hij er daar niet genoeg van heeft.

30 juli 2017 om 16:21

Don kun je me die andere 4 cvm's eens opnoemen dan? Want volgens mij is Carrick de enige andere. Verder speelde lvg vaak met 2 cvm's en werd er nagenoeg niet aangevallen. Sinds mourinho er is speelt United met 1 cvm en is het spel veel aanvallender geworden. Er wordt alleen nog niet genoeg uit gescoord. Hoe graqg je het ook wil, een middenveld met Matic, Herrera en Pogba kun je gewoon niet negatief noemen! Ben trouwens ook wel benieuwd naar die lange lijst met spelers die het spel allemaal doodmaken.

30 juli 2017 om 17:15

Mijn punt is dat Mourninho United's identiteit verkwanseld heeft.

In plaats van om met namen te gaan steggelen welke speler een CVM is en welke niet, net als met Fellaini hierboven, is United momenteel de tegenpool is van het United wat de supporters gewend waren onder Ferguson. Momenteel zwemt United in de middenvelders, Mourniho kan met de beschikbare spelers reeds een betrouwbare dubbele bus parkeren, maar United heeft geen adequate vleugelaanvallers die op het allerhoogste niveau het verschil maken. De aanval is zwaar onderbezet gezien het niveau wat United nastreeft, maar toch wil hij nog een middenvelder. Voor mij onbegrijpelijk.

Voor de duidelijkheid, United heeft iets van 12-13 verdedigers, waarvan er twee CVM kunnen spelen, een stuk of 9 middenvelders en 4 aanvallers, waarvan ik vermoed dat Mourinho van Lindgard en Martial niet zo gecharmeerd is. Als United een absurd bedrag voor Bale uit zou geven of in de markt zou zijn voor Neymar, dan zou ik dat begrijpen, maar nog een middenvelder zie ik het nut niet van in.

30 juli 2017 om 17:33

Ik heb de indruk dat je dat punt gewoon wilt maken, ondanks dat het niet echt relevant is op dit topic. United zwemt namelijk juist niet in de middenvelders. Carric, Pogba, Herrera, Fellaini, en eventueel Mkhitaryan en Mata, al worden die laatste 2 vaker als aanvallers gebruikt. Dat is vrij onderbezet. En daarvan 1 cvm die op zn laatste benen loopt. Dan is een cvm aankopen niet alleen normaal, maar zelfs zwaar noodzakelijk. Dat er best een aanvallende speler bij mag ben ik het mee eens, maar de prioriteit lag absoluut op cvm.

30 juli 2017 om 17:55

Dus dit topic gaat niet over de aankoop van Matic, een Cvm, waarvan ik zeg dat hij niet nodig is? Oke, dan zijn we het daar ook over oneens.

Ik wil inderdaad het punt maken dat het bespottelijk is dat de prioriteit bij een CVM ligt, als je een stuk of tien middenvelders hebt en een aantal verdedigers die als CVM kunnen spelen, terwijl je in de aanval slechts Martial, Lindgard en Rashford hebt voor op de vleugels. Rashford is niet eens een flankspeler.

De prioriteit moet bij een wereldklasse vleugelaanvaller liggen, eigenlijk zelfs twee! Hoe vaak moet ik het herhalen dat dat mijn punt is?

Het is zo simpel, je krijgt 1 punt voor een gelijkspel, en 3 voor een overwinning. Het verschil met kampioen Chelsea afgelopen jaar was 24 punten door 12 gelijkspelen meer.

30 juli 2017 om 18:06

Maar hoe kun je feiten nu gewoon totaal negeren en het zelfde blijven zeggen?
Er zijn geen 10 middenvelders. Dat zeg ik net. Het is juist een krap bezette positie, en met name precies die cvm, met slechts eentje. Er is nu 1 cvm, en met Matic 2. 2 spelers voor 1 positie, waarvan eentje bijna met pensioen is.

Als argument haal je aan dat allemaal spelers daar kunnen spelen waarvan het hun positie niet is.

In dat geval hebben ze voor op de vleugels Martial, Rashford, Lingard, Mata, Mkhitaryan, Young, Valencia.

En zie hier zoals we Chelsea al jaren kennen: kinderachtig en laf. Het is toch te gek dat er om zo iets onzinnigs een spelletje wordt gespeeld. Kenmerkend weer.

30 juli 2017 om 12:28

En zie hier mensen die The Sun als een betrouwbare bron zien. Dat is pas gek.

Zou het heel raar vinden zls Chelsea een doorverkooppercentage zou willen, ik bedoel, Matic wordt komend seizoen 30 jaar, voor hoeveel zouden ze hem later nog kunnen verkopen? Ik denk eerder dat het United is die de gevraagde prijs niet wilt betalen.

30 juli 2017 om 12:30

Hmm.. mata? Cech? Chelsea laat juist spelers sneller gaan als dank van trouwe jaren. En welke club doet niet moeilijk om een speler naar een andere pl club te sturen? Het is gewoon concurrenten versterken. Dat Chelsea het meeste geld wilt vangen is hun goed recht.

Di Marzio meld nu dat de deal bijna rond is. Ben als United fan niet echt heel gelukkig met deze transfer meer omdat een concurrent niet afwijzend staat tegen een verkoop staat wat al genoeg zegt over zijn status daar. Maar het zou wel een stabiele kracht kunnen worden waardoor Pogba met meer vrijheid gaat spelen en we dus een nog betere Pogba krijgen te zien. Het is afwachten dus..

30 juli 2017 om 12:30

Ik denk dat Fabinho een veel betere optie was. Matic is wel goed maar ik denk dat Fabinho meer geschikt is om de cvm rol over te nemen. De gespendeerden miljoenen gaan dan ook niet naar een concurrent.

30 juli 2017 om 12:36

Echter wil Monaco niet meer verkopen

30 juli 2017 om 12:37

Over Mata deed Chelsea toentertijd ook niet moeilijk. Is toch een toegevoegde waarde gebleken.

30 juli 2017 om 12:38

Ondanks dat ik ook liever fabinho had gezien, denk ik dat Matic heel belangrijk kan worden! Sterk verdedigend en kan nog aardig voetballen ook. Met Herrera en Pogba ervoor heb je echt een heel serieus middenveld.

30 juli 2017 om 12:47

Ben het met je eens over Matic. Je hebt echt een muur met die combinatie

Hij is zeker 40 waard. Heeft zijn waarde bewezen. En met zijn leeftijd en kwaliteit precies de juiste vraagprijs. Ik hoop voor United dat het doorgaat. Kan carrick vervangen als aanvoerder volgend jaar

30 juli 2017 om 12:47

Volgend jaar zal Valencia aanvoerder worden en Wss daarna Herrera

30 juli 2017 om 13:12

Ik denk dat Valencia overgeslagen gaat worden. Zou me niets verbazen als juist volgend jaar zn speeltijd wat zal afnemen. Bovendien spreekt hij amper engels.

30 juli 2017 om 13:20

Valencia is een vd beste rechtsback ter wereld. Die zal echt niet minder gaan spelen

30 juli 2017 om 13:25

Ja, maar aan de start van volgend seizoen zal hij 33 zijn. Hij is heel fit, maar zijn type spel gaat dan toch waarschijnlijk wat achteruit met de jaren, verwacht ik.

30 juli 2017 om 12:59

Eerlijk gezegd snap ik niet waarom hier 40 miljoen euro staat. In alle berichten die ik gelezen hebt vraagt Chelsea 50 miljoen pond waardoor je eerder rond de 55/60 miljoen euro zit, een stuk meer geld. Ik ben wel met je eens dat we hem voor 40 miljoen euro niet de deur uit moeten doen, dan krijgt United nog waar voor z'n geld.

30 juli 2017 om 15:42

40 miljoen euro staat bij sky

Voor dat geld is matic wel een goede aankoop. Ik denk overigens dat William Carvalho van Sporting beter is en net zo duur

Matic lijkt me juist een goede versterking voor United. Echt zo'n speler die door vele onderschat wordt, net zoals Carrick eigenlijk. Ben dan wel benieuwd naar het middenveld. Pogba, Matic en Herrera of mkhitaryan.

Ik hoop dat deze transfer niet doorgaat , er lopen betere en iets snellere spelers rond dan deze

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren