Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ajax blijft sterkhouder in onzekerheid houden over sportieve toekomst’

Laatste update:

De sportieve toekomst van Nick Viergever is momenteel in het ongewisse. De 27-jarige centrumverdediger zou open staan voor een langer verblijf bij Ajax, maar zijn medio volgend jaar aflopende contract is voorlopig nog altijd niet verlengd door de clubleiding van de Amsterdammers. Het lijkt dan ook onwaarschijnlijk dat Viergever volgend seizoen nog speler van Ajax is.

Freek Jansen, Ajax-watcher voor Voetbal International, schrijft dat Viergever graag een nieuwe verbintenis wil tekenen, maar dat 'dat voor de club niet aan de orde is'. De houding van Ajax mag opvallend genoemd worden, daar de Europa League-finalist van afgelopen seizoen vorige week nog een transfer van Viergever naar Bayer Leverkusen blokkeerde. "Nick blijft dit seizoen bij Ajax. Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop", reageerde directeur spelersbeleid Marc Overmars toen tegenover De Telegraaf.

Viergever staat sinds de zomer van 2014 op de loonlijst bij Ajax, dat hem destijds voor een bedrag van twee miljoen euro oppikte bij AZ. De drievoudig Oranje-international kende een moeizame start in Amsterdam en was in zijn tweede seizoen zelfs voornamelijk invaller, maar de afgelopen voetbaljaargang wist hij zich te herpakken. Viergever was een sterkhouder in de succesformatie van Peter Bosz, maar de clubleiding van Ajax lijkt dus niet volledig overtuigd te zijn van de stopper.

Naast Viergever hoeft ook Mitchell Dijks niet te rekenen op een zomerse transfer, ondanks het feit dat ook hij niet in aanmerking komt voor een nieuwe verbintenis. "Maar ook hij moet Ajax trouw blijven", vervolgt Jansen. "Het zorgt voor vraagtekens, voor een beeld van een club die op de transfermarkt zoekt naar het onmogelijke. En aan het einde van de rit vaak weer terug bij af is. Natuurlijk is veel geld uitgeven voor een linksback een risico, en met Viergever en Sinkgraven heeft Ajax twee goede opties, maar de zwalkende houding richting Dijks geeft tevens een inkijkje in het nieuwe beleid. Was het voorheen nog óf bijtekenen óf vertrekken, spelers met een nog eenjarige verbintenis hebben nu opeens weer een andere status."

Doet Ajax er volgens jou goed aan het contract van Nick Viergever te verlengen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Natuurlijk moet Nick zijn contract verlengt worden, het liefst met 2 jaar!
Vorig seizoen ontzettend belangrijke schakel met zijn ervaring en rust.
Niet de beste verdediger maar zeer solide.
We zitten al niet dik in de verdedigers en Nick kan op 2 posities uit de voeten, als je hem een transfer naar Leverkusen ontzegd moet je hem in iedergeval waardering tonen dmv een nieuw contract.

Tus, het is dan mischien een beetje lullig voor Viergever dat hij nu geen transfer mag maken en waarschijnlijk ook geen contractverlenging aangeboden krijgt (al moet ik dat laatste nog zien gaandeweg het seizoen).
Aan de andere kant is hij over een jaar dan wel transfervrij en kan ie gaan waarheen hij maar wil voor niks.
En binnen Ajax zal men wel talenten voor de positie(s) van Viergever op het oog hebben waarvan men wil zien hoe die zich het komende seizoen gaan ontwikkelen. Ook heel logisch..

25 juli 2017 om 23:54

Ja maar je wordt altijd liever weggekocht dan gratis opgehaald, zeker als je al geen enorme status hebt. Als hij ook nog naar de bank verdwijnt, kan hij volgend jaar een stap opzij vergeten, laat staan vooruit.

26 juli 2017 om 00:08

Viergever kan wel bij bijna elke club tekenen als hij zijn contract uitzit.

Tekent hij bij dan zullen waarschijnlijk wat Duitse clubs interesse hebben en voor 5miljoen vertrekken.

Ik wist het wel.. contact uitzitten en echt goed gaan verdienen + tekenpremie vangen.

26 juli 2017 om 10:03

Het is heel erg lullig en voor Dijks ook nog eens heel erg hypocriet. Als een speler niet wil bijtekenen zet Ajax hem op de bank of op de tribune. Als Ajax een speler niet wil verlengen dan houden ze hem aan zijn contract en mag hij niet weg. Even los dat ik dat schandalig vind, is het ook nog een triest voor Ajax zelf. Ze zeggen eigenlijk je bent niet goed genoeg voor ons maar het lukt ons ook niet een betere te vinden dus blijf nog maar even.

Ik weet dat het niet kan en hij zou zijn eigen glazen in gooien, maar eigenlijk zou hij hetzelfde trucje als Ajax moeten doen en gewoon zijn zeggen dat hij een jaar niet wil uitkomen voor Ajax 1.

In het begin leek Viergever mij geen geschikte speler voor Ajax en was ik (onterecht) cynisch maar hij heeft zich goed ontwikkeld zeg. Is toch een solide verdediger die geen rare fratsen uit haalt. Ik zie hem graag op het veld. Ajax moet hem heel snel een contractverlenging aanbieden, want dat verdiend de beste man. Overigens zitten we al krap in de verdediging, dus is het noodzaak Viergever tevreden te houden en hem niet het gevoel te geven onder gewaardeerd te worden. Opschieten Ajax, we zullen hem hard nodig hebben!

25 juli 2017 om 23:32

Geen rare fratsen maar wel heel veel onbesuisde acties en foutieve passes. Denk dat ze een linksback op het oog hebben om aan te kopen. We zien het binnenkort wel denk ik

25 juli 2017 om 23:39

Die onbesuisde acties vind ik wel meevallen. Zijn passing kan daarentegen beter, maar verdedigen is zijn prioriteit en dat kan hij wel. Ik hoop dat ze snel een LB aantrekken. Las dat ze interesse hadden in iemand. Was wel in de wandelgangen, maar er moet iets gebeuren.

25 juli 2017 om 23:59

Helemaal geen rare fratsen. Viergever was juist heel stabiel en belangrijk in de verdediging. En daarbij goed in de coaching en een speler met natuurlijk gif !!

26 juli 2017 om 07:59

Het is nu niet de tijd om nieuwe contracten aan te bieden. Zolang dr transferperiode open is liggen de prioriteiten ergens anders. Daarna zal er echt wel verlengd worden.

26 juli 2017 om 08:26

Precies, het lijkt wel of niemand dat in ziet.. Schone verlengde z'n aflopende contract toch ook gewoon na afloop van de vorige transferdeadline.. Ze zullen vast wel met Viergever praten over een 1 of 2 jarige verlenging in september/oktober... Maar tegenwoordig is gewoon alles nieuws...

26 juli 2017 om 08:28

En dan zou ik geen contract meer ondertekenen. Daar zou ik absoluut te trots voor zijn.

26 juli 2017 om 08:30

Waarom niet nu? Als ze toch al aangeven dat Viergever sowieso moet blijven, bied hem dan ook meteen een contract aan tot medio 2020! Waarom zou Ajax dat pas in september moeten doen?

Geef die jongen nou gewoon een contract en doe niet zo moeilijk. Kan me geen enkele reden bedenken waarom je hem geen nieuw contract zou willen geven...

25 juli 2017 om 23:43

Ik wel. Ik heb als seizoenskaarthouder elke pot gezien van die jongen. Tuurlijk heeft hij voor zijn doen een goed seizoen gedraaid, maar god o god, hij heeft toch zo veel fouten gemaakt. Verkeerd dekken bij een vrije trap tegen, corner mannetje laten lopen, domme overtredingen bij de middenlijn, slechte inspeelpasses. Vooral de potjes waarin er niks aan de hand leek, of juist de potjes waar er enorm veel druk op stond, viel hij vreselijk door de mand. De Ligt heeft in de mindere hoeveelheid wedstrijden die hij kreeg laten zien zo veel beter te zijn, terwijl hij tien jaar jonger is. Nee, het zegt genoeg over het niveau van de eredivisie en het gedaalde internationale respect voor onze mooie clubs in nederland dat we deze jongen goed genoeg vinden voor Ajax. Ik zal het nooit vergeten dat een zelf opgeleide jongen als Denswil plaats moest maken voor deze man die in de jupliler league geen uitblinker zal zijn.

26 juli 2017 om 00:10

Denk dat je dit jaar beter je centen bij de Pearl uitgeeft!

Deze jongen is inderdaad geen topspeler maar dat hoeft ook niet. Bij een club als Ajax word ieder jaar aan vele spelers getrokken, daardoor is de selectie ieder jaar weer op meerdere plekken gewijzigd. Hoe lekker is het dan als je spelers als Viergever en Veltman hebt die gewoon een acceptabel niveau halen en de jonkies het een en ander kunnen bijbrengen. Ik hoop dat Ajax hem na de transferperiode een nieuw contract aanbied zodat ze in alle rust kunnen onderhandelen.

Verder makkelijk scoren in dit artikel met zijn "nieuwe beleid". Viergever is altijd netjes geweest naar Ajax en heeft bovendien nooit verzaakt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Boilessen die dacht dat Barca hem wel zou oppikken als zijn contract afliep. Dijks is door Keizer bij het eerste gehaald en kan nog steeds vertrekken, eerder heeft hij zelf een aanbieding vanuit de championship naast zich neer gelegd.

En tot slot is het makkelijk om te zeggen dat Ajax zoekt naar het onmogelijke, maar we hebben met zijn allen misschien wel 10 jaar lang lopen afgeven op een waslijst aan directeuren. Mido, Taino, Atouba, Cvitanich, Wielaert, Luque, Kuffour, Kennedy, Lindenbergh en zo kunnen we eindeloos doorgaan, we zouden met zijn allen moeten juichen dat er nu zorgvuldig word gekeken naar wie we aantrekken. De selectie is gewoon van een prima niveau momenteel, veel spelers zijn gewoon gebleven (tot nu toe) dus we hebben enkel 2 gerichte aankopen nodig. De markt is gewoon nog 5 weken open dus er kan nog van alles gebeuren. Als er na het sluiten van de markt geen gerichte aankopen zijn gedaan hebben jullie nog een heel jaar om heisa te maken.

26 juli 2017 om 07:41

Maar dan is het heel raar dat je hem niet verkoopt.
Ajax kan er nu 4 tot 5 miljoen voor krijgen, als je het dan puur economisch bekijkt dan laat je Viergever een jaar voetballen en kost het je als club inclusief salaris zeker 5 miljoen euro om hem vervolgens gratis de deur uit te laten lopen.
Stel Ajax huurt een groot talent van Barcelona of Chelsea en die kost een huursom van 5 miljoen euro dan spreekt iedereen er schande van terwijl dit eigenlijk precies op hetzelfde neerkomt alleen dan niet voor een groot talent maar voor Nick Viergever.


26 juli 2017 om 08:35

Daarom hoop en verwacht ik ook dat Ajax Viergevers contract alsnog wil gaan verlengen met een paar jaar, zodat hij nog één à twee jaar bij Ajax blijft en dan alsnog verkocht kan worden. Ajax heeft dat op dit moment zelf in de hand; Viergever wil echt wel bijtekenen. En zoals je zelf constateert: ze zijn gek als ze dat niet doen én hem nu niet verkopen.

Heeft toch wel een goed seizoen gedraaid en heeft veel ervaring. De spoeling is al zo dun in de achterste linie. Ik zou zeker zijn contract verlengen!

Ik vind het (soms) echt lachwekkend hoe Ajax hun zaken regelt.

Als je hem zo belangrijk vindt dan moet je dat nu laten zien en hem onmiddellijk een nieuw contract geven. Je hebt de belangen van een club en de belangen van een speler maar als je zegt ''niet te koop'' dan moet je als club zijnde dit ook laten zien en zijn contract verlengen. Wie ga je aan het lijntje houden?

Ajax wil de kat uit de boom kijken en zien hoe hij de de komende maanden speelt. Niet goed dan verkoop je hem in in de winter. Ben je tevreden dan kun je in de tussentijd nog handelen en hopen dat hij verlengt (dan zou ik als Viergever zijnde Ajax lekker laten oprotten). Het kan ook zijn dat Ajax hoopt dat die Duitse club in de tussentijd iemand anders haalt en Viergever geen optie meer heeft, dan ben je ook triest bezig maar goed.

Ik ben geen fan van Viergever maar hij heeft zich uiteindelijk wel bewezen en dat zegt genoeg. In Duitsland kan hij veel meer verdienen en daar heeft hij recht op. Geef hem dan die kans.

Wanneer het over het transferbeleid van Ajax gaat, blijven we het hoofd
schudden. Daar is geen enkele lijn in te ontdekken. Ja, de verkopen gaan
prima - dat kan iedere goede verkoper - maar inkopen blijft een zorgenkindje.
Dat geldt ook voor Overmars. Ongelooflijk dat hij zoveel krediet heeft bij
Ajax. Mag blij zijn dat de scouting af en toe nog wat goede tips geeft, anders
was het helemaal een afgang. Conclusie: Ajax is weer niet op tijd klaar voor
de voorronde(s) CL en de competitie. Is het nou zo moeilijk om binnen 5 jaar
een paar goede backs aan te leveren, wanneer deze maar niet uit de eigen
opleiding worden gepresenteerd? Tja, Tete was voldoende, maar die wilde of
mocht niet blijven. Dan blijf je opgescheept met een paar ongeleide projectielen
die afzonderlijk van elkaar in de cruciale wedstrijden beslissende fouten maken.
Om over het laatste hoofdstuk - Dijks - maar te zwijgen. En dat doet het technisch
hart dan ook het liefst: geen uitleg of transparantie. Af en toe een vlugschrift, of
een afgedwongen interview, maar dan moet je flink je best doen om dat voor
elkaar te krijgen. Al gun je Nederland niet weer een live optreden van Overmars...

Ik denk dat Overmars gewoon andere prioriteiten heeft op dit moment. Nu moeten nieuwe spelers aangetrokken worden. Na 1 september kunnen contrcten nog steeds verlengd worden. Daarbij probeert ajax spelers aan te trekken die kwalitatief beter zijn, iets wat erg moeilijk lijkt.

25 juli 2017 om 23:58

Precies, dat lijkt mij ook de enige logische verklaring. Viergever is op dit moment onmisbaar in de selectie. Volgens mij vliegt Overmars de hele week het team van Fluminense achterna.

26 juli 2017 om 00:13

Gelukkig zijn er nog mensen die reageren vanuit hun verstand. Denk overigens dat het drama rondom Nouri ook op de club wel voor vertraging heeft gezorgd. Uiteraard gaat het leven nu weer verder voor de club maar het was toch een week lang stil rondom ander Ajax nieuws. Hopelijk krijgt Viergever zijn verdiende contract als de transferperiode erop zit.

26 juli 2017 om 07:30

Je moet als TD ook anticiperen en je had het in mei al rond kunnen maken met Viergever in plaats van wachten tot augustus of september. Een speler wil weten waar ie aan toe is. Boillesen moest op de tribune gaan zitten terwijl Moisander in de basis bleef staan. Viergever wil blijven maar hoort niets en mag ook niet weg. Dijks wil weg en wordt niet voor Europa ingeschreven en krijgt ook geen nummer maar mag niet weg. Het wordt tijd dat Overmars rust neemt want hij lijkt me wat overspannen.

26 juli 2017 om 12:10

@kohaku

Je schrijft: "het wordt tijd dat Overmars rust neemt want hij lijkt me wat overspannen".

Het lijkt me verstandig om dat advies zelf op te volgen, want je slaat louter onzin uit. Je geeft Overmars adviezen, terwijl je de plannen van Ajax helemaal niet kent en dan kunnen die adviezen dus regelrecht de prullenbak in. Je kunt bij een speler als Viergever menselijkerwijs niet aankomen met een contractverlenging voor 1 jaar en dus moet het een verlenging van 2 of 3 jaar worden. Het is heel goed mogelijk dat Ajax verder wil groeien naar een hoger niveau en dat Viergever daar niet in past. Dan ga je iemand natuurlijk niet voor langere tijd vast leggen. Ik denk dat Ajax naar mogelijkheden zoekt om de selectie verder te versterken en dat de contractverlenging van Viergever afhangt van het feit of dat wel of niet lukt. De wijze waarop jij op de contractverlenging reageert, noemt men opportunisme, de manier waarop Overmars daar mee omgaat, beleid. Als je graag een gebruikte BMW wilt kopen, ga je eerst kijken of je er een kunt vinden die bij je budget past. Pas als dat niet lukt, richt je je op een ander merk. En natuurlijk niet andersom, zoals jij kennelijk zou doen.

26 juli 2017 om 11:57

@mayarood

Je schrijft: "ik denk dat Overmars gewoon andere prioriteiten heeft op dit moment. Nu moeten nieuwe spelers aangetrokken worden. Na 1 september kunnen contrcten nog steeds verlengd worden. Daarbij probeert ajax spelers aan te trekken die kwalitatief beter zijn, iets wat erg moeilijk lijkt".

Exact! Dat is de enige logische verklaring. Datzelfde geld voor Dijks! Alle opportunisten, waarvan Freek Jansen de grootste is, maar dat terzijde, vallen over Overmars heen omdat hij door de moeizame zoektocht naar een back, heeft besloten om Dijks aan zijn contract te houden, terwijl het natuurlijk niet alleen logisch maar ook heel verstandig is om je oude schoenen pas weg te gooien als je nieuwe hebt. De zoektocht naar een linksback gaat gewoon door, maar kennelijk houdt Overmars er rekening mee dat het deze transferperiode niet gaat lukken en dan is het verstandig om Dijks erbij te houden. Slagen ze er wel in om nog een back een de selectie toe te voegen, kunnen ze Dijks altijd alsnog verkopen of een vrije transfer gunnen. Wellicht grijpt 1 de jonkies zijn kans en dan kun je het geld wat je daarmee overhoud weer voor iets anders gebruiken. Het is juist de kracht van Ajax dat er altijd nieuwe talenten opstaan en dat Freek Janssen te opportunistisch is om daar begrip voor op te brengen, toont aan dat hij niet de juiste clubwatcher is voor Ajax. Simon Zwartkruis nam ook nooit een blad voor de mond, maar die had wel oog voor de identiteit van de club en is daarom de enige juiste clubwatcher. Geen idee waarom dat ineens veranderd moest worden.

Dijks geen contractverlenging, dat begrijp ik. Maar waarom de sterkhouder van vorig seizoen, Viergever, geen contractverlenging krijgt is me een raadsel. Rare kronkels van het zogenaamde Technisch Hart... Zeker daar er bij LCV of LB nig geen aanstormend talent zit aan te komen....

Dit komt knullig over naar de buitenwereld echter geeft het ook aan dat Ajax niet zomaar spelers haalt. Als ze iemand halen dan moet die echt van toegevoegde waarde zijn. Dat ze Dijks weer bij het eerste halen vind ik een logische actie. Hij wordt gewoon betaald door Ajax dus waarom zouden ze niet van zijn diensten gebruik maken zolang hij nog in Amsterdam is. Zeker als er een onderbezetting achterin is.

De beleidsbepalers weten echt wel dat er met name verdedigend een kwaliteitsimpuls nodig is om een tegenvaller op te kunnen vangen. Desondanks blijft het de vraag of je de juiste kwaliteit binnen kunt halen. Kan je dat niet dan kun je net zo goed een jeugdspeler gebruiken want het gaat hier niet om het halen van spelers. Als je iemand haalt moet het een versterking zijn.

Gewoon verlengen dit contract met een paar jaar
Zeer geschikte speler voor ajax
Dit had ajax al veel eerder moeten afhandelen

Vreemde situatie. Op deze manier loopt zowel Viergever als Dijks volgend jaar gratis de deur uit, dat lijkt me toch ook niet wenselijk. Verlengen dus met Viergever! Dijks slijten of anders een klein contract aanbieden.

Iedereen reageert hierop net of Ajax met een officieel bericht is gekomen. Het komt op mij over als stemmingmakerij. Ik verwacht dat zijn contract na de transferperiode gewoon verlengt gaat worden. Ook al vertrekt hij na volgend seizoen kan hij nog prima voor een paar miljoen worden verkocht.

Indien dit bericht waar is, dan is het zwaar belachelijk.

Dit is een jongen die zich heel erg goed bewust is dat hij niet de beste voetballer ter wereld is. Hij zeurt niet, werkt hard en is een echte teamspeler. Vorig seizoen stond hij echt zijn mannetje achterin naast Sanchez. Hij heeft veel vuil werk opgeknapt en heeft knoepert hard gewerkt. Altijd 100% en nooit minder inzet. Wanneer hij op de bank zit gaat hij niet als een diva zitten te zeuren maar werkt hij gewoon hard om weer in de basis te komen. Wat wil je nog meer dan? Het is een belediging richting die jongen dat er zo lang gewacht wordt met het verlengen van zijn contract.

26 juli 2017 om 08:22

Helemaal mee eens met dit verhaal, hoewel ik ook weer niet vindt dat 'je niet als diva opstellen' en 'niet zeurt' een beloning verdient. Dat is gewoon professioneel zijn en niet zo'n klein kind als bijvoorbeeld Virgil van Dijk. Ik vind het meer vreemd dat ze hem niet gewoon laten gaan omdat hij helemaal geen sterkhouder is! Die wedstrijd tegen Schalke uit was zijn finest moment, maar sterkhouder? Hou op zeg! Viergever is met Veltman de zwakste speler in de Ajax-selectie!

26 juli 2017 om 08:35

Probleem van Viergever is dat hij het er niet spannend uit laat zien en het is allemaal niet spectaculair. Ik ben er echter van overtuigd dat Sanchez zo goed uit de verf kwam omdat er ook een Viergever naast hem stond die heel veel vuil werk voor hem aan het opknappen was. Deze jongen werkt hard en geeft 90 minuten lang 100%. Misschien één van de minst talentvolle spelers in de selectie. Dat compenseert hij echter door zijn inzet, inzicht en hard werken. Daardoor vind ik hem wel belangrijk.

26 juli 2017 om 22:13

Hij heeft iets van een anti-held, en het is leuk te zien dat waar Veltman veel te lang mocht falen omdat hij eerst veel te snel de hemel was ingeprezen als doorgebroken Ajax-talent en Viergever juist andersom meemaakte dat de eeuwige scepsis in waardering voor inderdaad zijn harde werken omsloeg. Niettemin moeten we het niet mooier maken dan het is. Heus een prettige werkpaard voor in je stal, maar zijn inbreng blijft beperkt en hij is zeker geen sterkhouder in mijn ogen. But let's agree to disagree!

Als iemand met een aflopend contract niet weg mag, moet je hem minstens een een nieuw contract bieden....

Viergever moet eigenlijk hetzelfde doen als Ajax , geen nieuw contract dan ook niet gaan spelen want als het andersom was geweest dat Ajax wil verlengen maar Viergever niet moest hij ook genoegen nemen met een plaats bij jong Ajax.

In het geval Viergever zal Ajax wel denken; die kunnen we dit seizoen nodig hebben en daarna mag hij gewoon transfervrij weg. Die 2M betaald neemt Ajax dan op de koop toe, hoe onlogisch het ook als je een 4-7M kunt verdienen als je hem aan bijvoorbeeld Leverkusen verkoopt. Maar ja vanavond speelt hij tegen Nice dus wordt hij voor ploegen die in Europa spelen helemaal oninteressant. Het geval Dijks snap ik niets van. Die heeft een goede indruk gemaakt bij Norwich vorig jaar, was in onderhandeling (mocht weg), nu opeens moet hij blijven terwijl zijn kans op speeltijd logisch gezien gering is.
Ajax lijkt uberhaupt de laatste twee jaar van "de Cruijf Revolutie" af te wijken. Zit genoeg talent in de pijplijn, ben bang dat deze jongens in mindere mate zullen doorstromen.
Daarnaast heb je nog spelers als Cerny die eigenlijk te goed zijn voor het niveau Eerste Divisie. Beleid bij Ajax is in sommige gevallen ver te zoeken

Dit is toch onbegrijpelijk. Geef die man een contract zeg.. vorig seizoen een van de meest constante spelers. Kan centraal en op linksback, geeft altijd 100%. Het is ook goed om wat spelers te hebben die juist op hun piek zitten bij Ajax, zoals hij en Schöne, dan heb je ook wat spelers die eind twintig zijn in plaats van alleen jonge talenten en oude spelers die je er bij haalt voor de ervaring.
Zelfs als je nog een linksback voor de basis haalt, en de Ligt gaat centraal spelen met Sanchez, waar vind je een betere back-up voor beide posities?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren