Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray kan zich op nationale competitie richten na blamage

Laatste update:

Galatasaray is donderdagavond gestrand in de tweede voorronde van de Europa League. Het elftal van Igor Tudor ging vorige week met 2-0 onderuit op bezoek bij het Zweedse Östersunds FK en slaagde er donderdagavond voor eigen publiek niet in die achterstand ongedaan te maken: 1-1. Östersunds mag zich zodoende gaan opmaken voor een dubbele ontmoeting met Fola Esch uit Luxemburg.

Galatasaray wist wat het te doen stond na de nederlaag uit de heenwedstrijd, maar het ontbrak de Turkse grootmacht simpelweg aan de benodigde creativiteit om de hechte defensie van Östersunds uit elkaar te spelen. Het bezoek bleef betrekkelijk eenvoudig op de been in de eerste helft, al kwam het op slag van rust nog wel goed weg toen een poging van Sinan Gümüs uit een hoekschop het houtwerk teisterde.

Na de onderbreking zou het laatste sprankje hoop voor Cim Bom op een toereikend resultaat al gauw de kop ingedrukt worden door Brwa Nouri. De middenvelder bracht Östersunds na een uur spelen op voorsprong vanaf elf meter, nadat doelman Fernando Muslera in zijn eigen strafschopgebied een overtreding had begaan op Saman Ghoddos. Ahmet Calik zou daarna nog wel wat terugdoen namens Galatasaray, maar zijn gelijkmaker kon uitschakeling uiteindelijk niet afwenden.

Is Igor Tudor de juiste man voor Galatasaray?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We liggen er nu officieel uit, maar dat was vorige week al duidelijk. Ik maak geen woorden vuil aan deze wedstrijd. Laten we hopen op de positieve gevolgen, namelijk dat Dursun Özbek en zijn bestuur per direct oprot en Tudor ook. Voor Galatasaray is dit seizoen zo goed als voorbij. De man die zijn seizoenskaart verbrandde staat als symbool voor dit seizoen.

20 juli 2017 om 21:30

Als ik Galatasaray supporter was zou ik echt helemaal gek worden. Zo'n bestuur haalt het bloed onder je nagels vandaan. Die doen echt helemaal alles fout.

20 juli 2017 om 21:37

Inderdaad, het bestuur wordt al lange tijd uitgekotst door de supporters. Iedereen is klaar met dit bestuur. Nou wordt het afwachten op de gevolgen van deze uitschakeling. Het trainingscomplex wordt waarschijnlijk straks bestormd door de supporters.

20 juli 2017 om 23:56

Ik begrijp dat wanneer een club een trainer aansteld waar ze vertrouwen in hebben hem zn ding laten doen. Maar iemand die een wk finale zo goed als zelf voor zn land heeft gerealoseerd, de cl wint ook door zijn toe doen, de ervaring heeft om jonkies iets te kunnen leren zo weg doet! Hoop ik dat deze man niet eens de kerst haalt. Ik vind de turkse clubs leuk om naar te kijken maar geniet nu meer van dit verloesndoor deze trainer/bestuur

20 juli 2017 om 21:35

Ja man moet moeilijk zijn als je al voor het seizoen begint weet dat het een verloren jaar zal zijn, laat ik het zo zeggen, ik hoop voor jou dat het dramatisch genoeg gaat zo dat jullie al die idioten ontslaan maar dat Gala nog terug kan komen op de belangrijke plaatsen. Galatasaray, paar jaar terug nog heerlijk bezig, zelfs in de CL! Daar is niks meer van over.

20 juli 2017 om 21:44

Precies. Van het Galatasaray dat een paar jaar geleden met opgeheven hoofd werd uitgeschakeld door Real Madrid in de kwartfinale van de CL, naar het Galatasaray dat wordt uitgeschakeld in de vEL door een dorpsclub die voor het eerst in Europa speelt. Wie had dat gedacht?

20 juli 2017 om 21:37

Misschien eerst die trainer eruit schoppen en dan Sneijder op hun knieën smeken om terug te komen met uiteraard een flinke salarisverhoging.

20 juli 2017 om 21:46

Dan moet Sneijder 20 mj boete betalen

20 juli 2017 om 21:55

Natuurlijk niet, hoe kan Gala een concurrent van zichzelf zijn?

20 juli 2017 om 21:57

Sneijder wilde zelf blijven bij Galatasaray en hij accepteerde ook een loonsverlaging. Helaas heeft onze idiote bestuur hem weggestuurd. Ik ben zelf niet fan van het terughalen van oude spelers.

20 juli 2017 om 22:09

Onmogelijk is het nooit maar buiten het feit dat ik het bestuur van GS zo'n knieval niet zie maken is het nog maar zeer de vraag of Sneijder wel terug wil komen. Je moet mijn reactie dan ook lezen met een flinke knipoog.

Wat een schandalig resultaat. Tudor en al de spelers mogen zich schamen. Net wanneer we punten nodig hebben in Europa. Gefeliciteerd ostersunds in hun eerste deelname ooit aan de europa league hebben ze gs uitgeschakeld. Gs aan de andere kant gewoonweg schandalig.

20 juli 2017 om 22:54

Gunstig voor NL inderdaad. Nu moeten ze het aantal behaalde punten delen door een extra team, Galatasaray, die verder nul punten in de pot brengen. Heerlijk dit!

20 juli 2017 om 23:14

Ja het is gunstig voor NL, maar niet voor TR. Nu maar hopen dat fener en basaksehir goede zaken doen voor Turkije en mijn besiktas zo ver mogelijk probeert te komen in de CL.

Wat een team hebben we.. Echt waar weet niet waar dit gaat eindigen dit seizoen.. Ik weet gewoon niet meer aan wie het ligt.. Gaat allemaal nergens meer over.. Ga toch een eind fietsen allemaal wat voetballen kunnen jullie niet.. Wat een ellende.

Mooi dat een directe concurrent voor de coefficientenranglijst hier een deelnemer verliest. Een blamage natuurlijk van Galatasaray en de trainer die wellicht zijn beste speler naar buiten heeft gewerkt en binnen niet al te lange tijd ook zelf zijn congé krijgt.

Mooi ook! Die bestuurders daar maken er een enorme puinhoop van. Totaal geen beleid. Dit gun ik ze wel. Dit is karma.

20 juli 2017 om 21:39

Normaal gesproken zou deze wedstrijd mij niet interesseren en zou ik volledig neutraal zijn, maar als ik kijk hoe smerig ze Sneijder hebben buitengewerkt dan vind ik dit inderdaad een mooi resultaat. Zo ga je niet om met spelers die zich altijd voor 1000 procent hebben ingezet voor je club.
Idd, karma

Regelrechte schande. Zoveel inkopen doen en nog niks. De zuurverdiende plaats voor de europa league zomaar weggegooit daarbij geen punten voor turkije. Voolgend jaar mogen er amper nog 3 ploegen turkije vertegenwoordigen in het buitenland.

Over het algemeen ben ik een geduldige supporter die trainers een eerlijke kans geeft. Echter, dit slaat echt alles. Als je amper van zo een dorpsclub kan winnen, dan moet je stoppen als coach zijnde. Tudor is goede transfers niet waard. Oprotten ermee. Galatasaray moet Terim, Lucescu of Hamza binnenhalen. Die snappen nog hoe je met de druk moet omgaan.

20 juli 2017 om 21:46

Een Terim zou je toch niet meer willen hebben joh voor je team? Al heeft hij in het verleden bewezen dat hij resultaten kan boeken maar 0,0 persoonlijkheid. Ik zou iig niet klagen. Dan zijn wij iig verlost van hem bij het Nationale team.

20 juli 2017 om 21:55

Inderdaad, ik hoef ook geen Terim meer te zien bij Galatasaray. We weten allemaal hoe die neppe Godfather Galatasaray verraadde door het nationaal elftal te kiezen. Daarnaast is zijn ego veels te groot. Meneer denkt dat hij een levende legende is van Galatasaray.

20 juli 2017 om 21:55

8 seizoenen 6 titels. Ongeacht alles heeft Terim een gouden pik. Hij is ons medicijn, drugs, hoe je het wilt noemen.

20 juli 2017 om 22:01

Emre, je lichaam zit vol adrenaline van een gigantische blamage. Maar. Terim geen legende? Heb je een GS shirt met vier sterren? Meer dan 1 ster is van Terim.

20 juli 2017 om 22:45

Ja, ik was inderdaad nogal boos toen ik dat typte. Terim is natuurlijk wel een legende, maar ik stoor me de laatste tijd aan zijn arrogantie. Tuurlijk, hij was altijd al wat arrogant en dat mag ook, maar het lijkt alleen maar te zijn toegenomen. Ik twijfel of een terugkeer van Terim, als trainer of voorzitter, wel goed is voor Galatasaray. Zijn ego is soms te groot en Galatasaray moet daar niet onder lijden.

20 juli 2017 om 23:34

Nou waarom kan hij dan niet met turkije presteren ?

21 juli 2017 om 11:05

Wat versta jij met presteren bij Turkije? EK of WK winnen? Word wakker. Turkije is geen Duitsland of Spanje. Turkije mag al blij zijn voor plaatsing eindtoernooi. Welke trainer heeft ons voor het eerst weer eens geplaatst voor een eindtoernooi na 2008? Terim. Wie heeft ons in 2008 geplaatst voor een toernooi? Wie heeft de wortels van de gouden generatie geplant, die in 2000 en 2002 te gevaarlijk waren. Het elftal dat Senol Gunes in 2002 onder zijn hoede had, bestond uit acht GS-spelers (of uit de jeugd van GS) Ga maar tellen! Die zijn opgeleid in 1993 bij Akdeniz Olimpiyatlari waarvoor Terim een project heeft opgezet. Dat resulteerde in de eerste EK-plaatsing in 1996. Vervolgens 2000 en 2002 met grotendeels zelfde spelers. Terim is 1 en al succes. Als je Terim hebt, speel je geen EL-wedstrijden in Juli, dan ben je nog op vakantie. In augustus maak je de loting mee in Zwitserland, strak in pak.

Lekker voor ze. Hadden ze maar niet zo dom moeten zijn om hun sterspeler zo te vernederen en weg te pesten. En dat zeg ik niet omdat hij toevallig een Nederlander is. Al kwam hij uit Groenland. Dat ze maar een teleurstellend seizoen mee mogen maken

20 juli 2017 om 22:04

Als Sneijder uit Groenland kwam, had jij deze reactie nooit geplaatst. Dus ga nou niet zeggen dat het niet uitmaakt. Het maakt zeker uit. Sneijder was een topspeler en Galatasaray heeft heel veel aan hem te danken, maar andersom ook. Laatste jaar was Sneijder meer bezig met zijn club in Ibiza dan zijn voetbalclub. Dus we moeten niet doen alsof hij onmisbaar was. We werden in zijn laatste twee seizoenen 6e en 4e.

20 juli 2017 om 23:14

Ja en nu zijn jullie uitgeschakeld. Gaat echt veel beter zonder Sneijder....

21 juli 2017 om 11:09

Met Sneijder waren we ook uitgeschakeld. Sneijder is geen superster meer. Hij kan het allemaal niet meer belopen. Sneijder denkt aan zijn toekomst en investeert daarnaar. Prima! Moet ie zeker doen. Money maakt money. Alleen, Galatasaray moet geen sterspelers willen zonder volledige focus. Het bestuur en Tudor zijn flut bezig, maar het knoop doorhakken wat betreft Sneijder. Daar krijgen ze een pluim voor. Het Turkse volk is emotioneel en wil haar emotionele voorwerpen/personen zolang mogelijk voor hun ogen hebben. Daar heeft Sneijder heel slim en lang gebruik van gemaakt. Met een dikke salaris van 5,2 miljoen plus nog handjecontantjes die niet naar de fiscus zijn doorgegeven.

Ik denk dat tudor nu wel ontslagen gaat worden en ik weet niet of het eraan ligt heb de wedstrijd niet gezien maar denk dat sneijder wel gemist word

Geen woorden voor, toch treur ik niet. Nu oprotten met de trainen en hopelijk gaat de voorzitter verder met het zakelijke leven. Weer een hele jaar verloren voordat het begonnen is.

Denk dat Sneijder nu hard aan het lachen is! Niet nodig ha.. by far de beste speler van dit gala!

Ik lach mij kapot om dit elftal zeg.
Jammer voor de Gala supporters, die zeggen echt allemaal stuk voor stuk hoe rampzalig Tudor en het bestuur is. We hoeven het niet eens over Sneijder te hebben, maar wat er op het veld loopt is pure middelmaat. Excelsior, met alle respect, zou in een tweeluik ook doorgaan, dit Galatarsaray heeft weinig tot geen creativiteit dat Garry Mendes daar basis speelt zegt genoeg.
Tudor is veelste jong, in Turkije kan je geen tiener aanstellen als coach van een topclub dan ben je echt dom bezig.
Fijn voor ons natuurlijk als we zo doorgaan kunne we een keer Turkije voorbij!

Het bestuur is net een goudvis, die denken namelijk om de 3 seconden dat ze weer een nieuw stukje hebben ontdekt en blijven rondzwemmen in hun kommetje. Net zoals iedere voorzitter bij Galatasaray, allemaal hebben ze het ei van Columbus uitgevonden. Iets met vicieuze cirkels..

Je vervangt Sneijder door iemand die zijn veters nog niet mag strikken. Man, man, man. Het allerergste vind ik dat er nu weer koppen gaan rollen en we weer iemand met een (korte) nieuwe visie krijgen.

Ik zie het somber in de komende jaren.

En mark my words. Galatasaray eindigt buiten de top 6 dit seizoen. Zo niet, scheer ik me kop kaal!

20 juli 2017 om 22:20

Als je deze wedstrijd hebt gezien dan hoef je je kop niet kaal te scheren.. En aan het eind van het seizoen krijg je vanzelf een kaal hoofd.

20 juli 2017 om 23:10

prachtige reactie.

PS Sinan Gumus schijnt ook te vertrekken...

20 juli 2017 om 23:20

Zal niet rouwig zijn om het vertrek van Sinan. Speelde echt als een natte krant vandaag. Je ziet het wel vaker bij hem: aan het begin van het seizoen is die jongen nergens te bekennen en aan het eind van het seizoen scoort hij hier en daar een doelpunt. Dan wordt ie weer opgehyped op allerlei fora, maar ik vind dat ie er vrij weinig van bakt.

Goed voor Nederlands voetbal zolang wij geen clubs verlezen tot hoofd toernooi. Turkije staat hoger op de lijst dan Nederland, Zwitserland is ook al een club kwijt ook mooi staan ook volgens mijn net boven ons.

Je staat 2-0 achter. Je moet dus scoren, scoren en nog eens scoren. Waarom begin je dan in hemelsnaam met 1 spits? Yasin, Tolga, Selcuk, CAROLE, en helaas Linnes mogen van mij allemaal oprotten. Daarna mag Tudor samen met Dursun Ozbek een enkele vlucht richting Verwegistan pakken. Ik ga niet eens over de wedstrijd praten, Ostersunds hebben als leeuwen gevochten en zijn terecht door.

20 juli 2017 om 22:17

Flanken werken niet, gomis krijgt geen aanvoer.
Carole die als een kip zonder kop rondrent en ga zo maar door en dan maak ik niet eens woorden vies over het bestuur.
En de lamzak begint met 1 spits en een wandelende lijk als middenveld.
We missen gewoon power op het middenveld.
Het is volkomen terecht dat ostersunds doorgaat

Het ergste van het bestuur vind ik niet eens dat ze in hun eerste seizoen 6de of 4de in hun tweede seizoen zijn geworden, ook niet dat ze uitgeschakeld zijn in europa in het derde seizoen maar dat ze spelers zoals Melo, Telles, Bruma en Sneijder weg hebben gedaan. Spelers waar we van hielden.

Puur karma wat hier gebeurd is.
Zo'n ontzettend slecht bestuur. De enige creativiteit die je hebt verkoop je. Het gevolg is een wedstrijd als dit..
Pluim voor dat Osterlunds, gevochten als leeuwen.

Het bestuur zal waarschijnlijk toch niet in de spiegel kijken want die hebben zo'n plaat voor hun kop dat dit er nog wel bij kan.

Prachtig dit! Vooral na die grote bekken nadat wij na penalty's verloren van Lyon. Nooit voor Gala geweest in Europa en zal dat nooit worden ook. En dat wanbeleid ook bij die club, lukraak maar wat kopen, je beste speler wegsturen. Gewoon terecht, lekker hoor.

20 juli 2017 om 22:05

Ach man, zo kom je nooit verder als land zijnde. Er zullen altijd supporters van de tegenstander zijn die daar blij om worden. Ik snap zelf niet waarom je blij zou zijn dat een tegenstander uit eigen land is uitgeschakeld in Europa. Ik vond het oprecht jammer toen vorig jaar Besiktas werd uitgeschakeld in Europa. Voor mijn part won Besiktas de EL vorig jaar. We moeten punten verzamelen zodat de competitie beter wordt en het Turkse voetbal zich ontwikkeld. Ik hoop dan ook dat de andere Turkse clubs het goed gaan doen in Europa.

20 juli 2017 om 22:56

"Er zullen altijd supporters van de tegenstander zijn die daar blij om worden."

Ja klopt, hij is er zelf ook zo één. Hij geeft zelf ook aan dat hij nooit voor Galatasaray is geweest in Europa. Heeft dus weinig te maken met de supporters van Gala.

Wat kun je hierover zeggen... Tja gwn schandalig. En daar moeten we het ook bij houden denk ik. Man man man pff

Je vraagt je toch af wat een bestuur denkt te bereiken met hetgeen ze momenteel doen. Alles lijkt averechts te werken. Zonde voor de trouwe supporters..

Schandalig van Gala.. Ze kunnen niet eens 3 x overspelen, tegen een club die voor t eerst Europees speelt.

Nu zegt Tudor live op TV: Het was een serieuze tegenstander haha

Babaniz BESIKTAS!

Heerlijk. Deksel vol op de neus. En terecht. In Europa hebben wij op dit moment helemaal niets te zoeken. Dat zou een grote afgang worden. Aan de ervaring hebben we ook vrij weinig, aangezien we al met senioren spelen. Alleen de centen zouden zeer welkom zijn.

De selectie ontbreekt aan jeugdigheid, ambitie en talent. Wij moeten als club, helemaal naar de bodem, zodat het bestuur en een groot gedeeelte van de staf, zonder pardon, eruit gebonjourd kan worden. Misschien dat we anders zelf maar een crowdfundje op moeten zetten, om Muslera volgend jaar te behouden. Anders is het einde zoek.

Turkse voetbal is echte afknapper. snappen niks van voetbal hakan was de beste voetballer zegt al genoeg

Wij hebben Sneijder etc niet nodig.. Haha wat een afgang droeftoeter van een Tudor. Mooi voor Nederland dat een concurrent punten laat liggen.

Hij had Sneijder toch niet nodig.

Zeg maar doei tegen je coëfficiënten

21 juli 2017 om 09:54

Besiktas en Basaksehir zullen dit jaar denk ik erg veel punten pakken voor ons. Misschien dat Aykut Kocaman ook nog kan verassen in Europa met een paar goede transfers, die zeker nog nodig zijn.

Ik blijf het zeggen, zolang wij geen kwaliteit op het middenveld hebben gaat er niks goedkomen, ze doen transfers voor elke positie, maar middenveld als laatst?? Echt oprotten, geduld is weg. Je kan halen wie je wilt, niks gaat het goedmaken. Je hebt zoveel transfers gedaan, je moet nog een team zien te smeden, het ergste is, we spelen al 2 jaar zonder enige systeem. Selcuk, Tolga, Carole, Yasin, Sinan... allemaal weg ermee. Zijn we eindelijk financieel een beetje sterk, haal je een Belhanda als vervanger van sneijder!! Medelijden met mijn kleurgenoten. Hopen op een ontslag van Tudor. Fijne avond.

Sorry hoor maar het is geen blamage. Turkse clubs zijn feitelijk gewoon niet zo goed als ze door hun fans en media worden gemaakt.

21 juli 2017 om 00:05

Over Galatasaray kan ik je geen ongelijk geven, maar wat je uitkraamt over de Turkse clubs is onzin. Heb je de prestaties van Besiktas de afgelopen jaren gezien? Hebben het heel goed gedaan in de EL door onder andere Liverpool te verslaan. Afgelopen seizoen met veel pech (lees: scheidsrechterlijke dwalingen) uit de CL geknikkerd en in de EL uiteindelijk eruit gevlogen na penalty's. Bovendien overleefde Osmanlispor de groepsfase met o.a. Villareal en dat met hun eerste deelname aan een Europees toernooi. Persoonlijk verwacht ik ook veel van Basaksehir dit jaar, die kunnen zeker verrassen.

21 juli 2017 om 01:10

Momenteel is het bij gala gewoon onrustig. Moreel is 0,0. Motivatie is 0,0. Je hebt al waarschijnlijk al gelezen hoe ze met spelers omgaan. Zie sneijder en dan verwacht men resultaat. Ik dacht het niet. Dat heeft niets met andere tr clubs te maken. Osmanlispor die ff uit van villareal wint. Besiktas die uit van napoli wint. Fener die kampioen van NL aan de kant zet. Zo bagger doen ze het ook niet. Vorige jaar 3 teams in 2de ronde van el. Daarna nog eeentje in kwartfinale. Vorige jaar bakte 2 van de 5 teams ook niets van maar 3 clubs pakten heel veel punten voor tr. 9.7000 punten. Het is nog geen ramp dus.

Wil niet zeggen dat Sneijder het verschil zou hebben gemaakt maar het was wel lekker geweest om zo iemand in het veld te hebben die nogeens de boel op scherp kan zetten of uit het niets scoren. Ik snap de mentaliteit van Turkse clubs niet, alsof ze altijd zenuwachtig zijn en denken met 1 meesterzet de CL binnen te halen. Geen langdurige visie, met het geld dat er is kun je toch zeker wel in de subtop acteren in Europa.

21 juli 2017 om 15:24

Inderdaad. Geen visie en geen structuur. Dat is het belangrijkste probleem. Plus het feit dat naar mijn inschatting Turkse voetballers over het algemeen vanuit hun fysiologische kenmerken minder aanleg hebben voor topvoetbal dan bijvoorbeeld Marokkaanse jongens. Dat is geen schande maar in mijn optiek wel een constatering. Voeding kan hierbij tevens een aanvullende rol spelen.

Tja wat kun je er van zeggen? Zuur voor de Galatasaray-supporters, maar het beleid van de club is de laatste 2 jaren echt niet goed geweest. Ik ben geen hele goede kenner van de club, maar wat ik de afgelopen 2 jaar heb gelezen hier en met toelichting van een aantal fans, mag er wel snel iets veranderen daar. Dan laat ik de discussie over Sneijder maar even achterwege. Jammer dat zo'n grote club zo slecht bestuurd word.

Galatasaray presteert al bijna 3 jaar niet, door een extreme wanbeleid en bij elke grote tegenslag wordt er een offer neergezet (de trainers) zodat Dursun Ozbek en co. hun hachje nog langer kunnen redden. Als sinds het vertrek van Hamzaoglu had ik het hoop al opgegeven. Ik snap gewoon echt niet wat ze in hun hoofd hebben gehaald om Tudor te halen en nog belangrijker hoe kunnen ze zichzelf nog vertonen na dit absolute schande. Ik schat ons helemaal niet goed in nationaal gezien dus laat staan europees. Maar om te verliezen betekent ook de inkomsten verliezen waar ze al seizoenen om zeuren. Als we morgen nou het nieuws krijgen dat ze eindelijk zijn opgestapt dan is dit verlies het beste wat ons overkomen is de afgelopen 3 seizoenen. Maar de werkelijkheid is dat er katten bovenin de leeuwen top zitten te regeren!

Ik snap niet waarom Sneijder er nu bij wordt betrokken. Laatste 18 Europese wedstrijden van GS, 1 overwinning. 16 van die 18 wedstrijden was Sneijder er toch ook? Waarom hadden ze dan maar 1 overwinning? Blijkbaar is hij niet meer zo goed als de meesten hier denken.

Waarom reageerd men met nee op de stelling. Het bestuur koos voor tudor als trainer. Tudor heeft de mensen die hij niet nodig had eruit gezet. Want zij passen niet in het systeem wat hij wilt spelen. Verdiende loon voor galatasaray wellicht niet voor de supporters maar wel voor de leiding die de club runnen.

Dat noemen ze nou karma duidelijk geen beleid en een trainer die zijn eigen ego belangrijker vind als het team

Lekker voor ze ik heb geen enkele sympathie meer voor die club hoe zemet spelers omgaan

En Sneijder scoort een hattrick en gala gaat toch door! Oh wacht...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren