Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mourinho kraakt transfermarkt: ‘Absurde bedragen voor doorsnee spelers’

Laatste update:

José Mourinho gaf eerder tegen ESPN al aan dat hij ontevreden is over de slagkracht van Manchester United op de transfermarkt. Tot nu toe hebben the Red Devils zich voor ongeveer 120 miljoen euro weten te versterken met Romelu Lukaku en Victor Lindelöf, maar de Portugese oefenmeester wil meer. Hij heeft nog twee belangrijke versterkingen op het oog, maar neemt wegens de moeizame onderhandelingen genoegen met een aankoop minder.

Mourinho zou graag Ivan Perisic van Internazionale en Eric Dier van Tottenham Hotspur op Old Trafford zien voetballen. “Iedereen weet dat ik nog twee spelers wil. Ik heb om vier gevraagd, maar ik ben bereid om van vier naar drie te gaan, omdat de markt heel moeilijk is, omdat sommige clubs denken dat de markt er heel anders uitziet”, aldus Mourinho op een persconferentie. “We zijn geen club die non-stop koopt en koopt en koopt. We zijn geen club die zomaar betaalt wat de andere partij wil, dus ik ben bereid van vier naar drie te gaan.”

“De transfersommen tegenwoordig verbazen me niets, echt waar niet. Ik blijf volhouden dat clubs financieel sterk staan en dat legitimeert ze om ‘nee’ te verkopen. Of dat ze hoge bedragen eisen, of anders verkopen ze niet. Ik kan me voorstellen dat Manchester City Kyle (Walker, red) graag voor 28 miljoen euro had willen halen, maar ik ben er zeker van dat ze dicht bij de vraagprijs van Tottenham zijn gekomen.”

“Je hebt simpelweg de optie: betalen of niet. Het gekke is dat ik gewend was dat clubs grote sommen geld aan grote spelers uitgaven. Maar nu betaalt iedereen grote sommen geld voor enkel goede spelers. En er is een verschil tussen goede spelers en grote spelers. En nu zijn de bedragen echt absurd voor hele normale, doorsnee spelers”, besluit Mourinho.

Ben jij het eens met José Mourinho?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Inderdaad.. spelers als Lukaku die voor 85M gaan en Pogba voor 100nogwat.. Mourinho slaat hier de spijker op z'n kop

20 juli 2017 om 12:53

Denk dat hij vrij weinig keuze heeft, United wilt graag goede spelers hebben en dan ben je met deze markt verplicht veel geld neer te leggen.

20 juli 2017 om 12:55

Haha echt he. United is juist een van de clubs die met veel te veel geld smijt voor goede(geen wereld top) spelers.

20 juli 2017 om 13:08

Zoals hij al zegt: Clubs staan er financieel goed voor en kunnen dus vragen wat ze willen. Hij uit niet zozeer kritiek maar geeft een vrij realistische weergave van de huidige markt. Pay up or shut up. Veel clubs hoeven niet te verkopen om hun hoofd boven water te houden en dat zorgt er voor dat ze gewoon een ijzersterke onderhandelingspositie hebben.

Daarbij kan je ook moeilijk stellen dat Lukaku en bovenal Pogba geen bijzondere spelers zijn. Het aantal doelpunten wat Lukaku er in weet heeft weten te knallen op zijn leeftijd is simpelweg bijzonder hoog. In dat opzicht zijn er bijna geen gelijken, ook al is hij technisch gezien geen wereldspeler.

Het spel dat Pogba op het veld heeft weten te leggen op zijn jonge leeftijd is ook gewoon bijzonder. Daarbij is Pogba qua marketing gewoon ontzettend veel waard. Tel daarbij op dat beide spelers vrij jong zijn en dus nog vele jaren mee kunnen en je komt op een torenhoog bedrag uit.

Uiteindelijk is Mourinho ook niet verantwoordelijk voor de transferbedragen. Woodward is verantwoordelijk voor de onderhandelingen en zal dus de afwegingen maken of die hoge bedragen voor spelers te verantwoorden zijn binnen de financiele huishouding van de club.

20 juli 2017 om 15:01

Pogba was vorig seizoen totaal niet bijzonder bij united en absoluut die 100+ miljoen niet waard.

20 juli 2017 om 15:45

Pogba heeft volgens mij nog vele jaren te gaan. Die 100 miljoen hoeft hij niet in 1 seizoen terug te verdienen. Buiten dat heeft hij zowel op als buiten het veld al grote waarde voor United gehad. Je moet niet onderschatten van hoeveel commerciele waarde Pogba voor United is.

Buiten dat heeft het Cies onlangs een onderzoek gedaan en daarin uit alle spelers uit de top 5 competities het sterkste team geformuleerd, gebaseerd op relevante statistieken per positie. In de basis stond ene Pogba. Dat was niet omdat het Cies hem zo'n lieve jongen vind, maar omdat de statistieken aantonen dat hij bij de beste middenvelders behoort.

20 juli 2017 om 13:10

Idd, volgens mij begint Mourinho echt oud te worden want hij maakt de laatste jaren zo een arrogante en "domme" opmerkingen. Oke hij heeft veel bekers gewonnen, ok hij is een van de beste trainers maar waarom altijd zo bij de hand doen. Dat maakt hem gewoon een vervelend mannetje.

20 juli 2017 om 13:37

Wat voor rare, domme of arrogante opmerkingen maakt hij nu dan. Het klopt toch gewoon. Feyenoord betaald zo'n 5 à 6 miljoen voor normale spelers. Ajax betaald 12 à 15 miljoen voor normale Braziliaanse buitenspelers en die straks ook nog eens met winst worden doorverkocht.

Psv kocht toentertijd supertalenten uit Brazilië voor max. de helft dan wat Ajax nu betaald voor normale talenten.

Daarmee geeft Mourinho aan dat de markt is doorgeslagen. De topclubs betalen tegenwoordig 40 miljoen voor een rechtsback 😵.

20 juli 2017 om 13:47

De enige die hier dom reageert ben jij want wat mourinho zegt is gewoon de waarheid !
Als united komt is het plots alsof ze de lotto gewonnen hebben en is de prijs 30% hoger zie morata !
Die mag nu plots weg voor een stuk minder enkel omdat real niet wou zakken voor united United is de dupe van zijn eigen grootsheid !

20 juli 2017 om 13:52

Nee, United is de dupe van zijn eigen uitgavepatroon. Clubs weten nu hoever United wil gaan als ze een speler willen hebben en clubs spelen daar terecht op in.

20 juli 2017 om 14:05

Mou heeft idd gewoon gelijk. En hij praat nog wel over nu.. Ik vond de bedragen 15jr geleden evengoed belachelijk maar goed.. het is zoals het is.

Wat Man U en Morata betreft.. ik had het al voorspeld, het heeft denk ik niks te maken met Man U hun grootsheid.. het heeft imo gewoon om 1 simpele reden te maken.. Al wil Man U deze transferwindow 10 spelers van Real ze gaan geen 1 krijgen want ze gaan Degea niet laten gaan.
Als ze bereid waren Degea te laten gaan durf ik te wedden dat morata wel degelijk aan Man U verkocht zou worden.
Let maar op: Real zal totaal geen zaken doen met Mou/man U deze transferperiode.. als dat wel gebeurd zonder een degea dan ben ik iig enorm verrast. Tot nu toe is het allemaal kloppend want het lukt Man U idd niet om spelers van Real te krijgen.. Morata weg, James weg..

20 juli 2017 om 13:31

Precies dit. Manchester United is zelf 1 van de clubs die de hele transfergekte heeft veroorzaakt en dan loopt de coach van de betreffende club achteraf te klagen als het voor hun ook lastiger wordt. Hypocrisie ten top!

20 juli 2017 om 13:39

@sirius,

Waarmee heeft United de transfergekte veroorzaakt? Kan je dat eens goed uitleggen?

20 juli 2017 om 13:50

Ik zeg niet dat zij alleen de oorzaak zijn. Ze zijn samen met nog een aantal clubs de oorzaak van het probleem. 105 miljoen euro voor Pogba, 75 miljoen euro voor Di Maria, 84,5 miljoen voor Lukaku, 50 miljoen voor Martial (exclusief bonussen) zijn toch niet bepaald bedragen die in de koude kleren gaan zitten.

20 juli 2017 om 13:54

Veroorzaakt zal Manchester het niet hebben, maar ze zijn op zijn minst wel verantwoordelijk voor het in stand houden van deze gekte. Pogba, di Maria en Lukaku behoren tot de duurste transfers ooit, maar het zijn alle 3 voetballers die nooit tot de beste spelers ooit zullen behoren. Dan betaal je dus gewoon te veel als club zijnde en heb je geen recht om hier over te gaan klagen als coach zijnde (zeker niet als 2 van de 3 spelers zijn gehaald terwijl jij coach bent).

20 juli 2017 om 15:18

Nou ja, United kan zich die bedragen blijkbaar veroorloven.

Uiteindelijk worden de bedragen bepaald door de hoeveelheid geld die in het voetbal rond gaat. Dankzij de Premier League tv deals zit daar nu het meest geld en wordt daar logischerwijs nu ook meer uitgegeven en meer gevraagd.

Vroeger was er een dominantie van de Serie A en zat daar het meeste geld. In 1987 werd Gullit de duurste voetballer ooit toen Milan hem voor (bedragen in ponden) 6 miljoen kocht. 5 jaar later hadden de Italianen dat bedrag al verdubbeld met de transfers van Vialli en Lentini (12 en 13 miljoen).

In 1996 kwam Engeland voor het eerst in jaren in het bezit van het record door de transfer van Shearer voor 15 miljoen. Een jaar later vlogen de Italianen daar alweer met 30 overheen met een transfer van 19.5 miljoen voor Ronaldo.

Daarna werd het pas helemaal gek. Betaalden ze in Italiã« in 1997 dus die 19,5 miljoen, 2 jaar later zaten ze al op 32,1 miljoen.
Een jaar later knalt Madrid daar even weer met 45 overheen met de transfer van Zidane, een transfer van 46,6 miljoen.

Er is geen ontkennen aan dat het momenteel de Engelse clubs zijn die de boel opstuwen, maar die oorsprong ligt toch aantoon al vele jaren terug in andere landen. Die constante nieuwe recordbedragen stuwen uiteindelijk ook de transfersommen van de mindere goden. Neem bijvoorbeeld de transfer van Nicola Ventelo in 98 voor 21 miljoen Euro. Marcio Amaroso die 2 jaar na de transfer van Ronaldo naar Inter voor hetzelfde bedrag door een Serie A club gekocht wordt. Betis dat het transferrecord voor Denilson brak.

Stellen dat het dus allemaal de schuld van de Engelsen zou zijn is in mijn ogen dus niet waar. Ze hebben, vooral dankzij hun immense tv deals, het stokje simpelweg overgenomen. Er is in dat opzicht ook geen weg terug. Het geld is er en het is denk ik toch beter dat het in ieder geval rondgepompt wordt in de voetbalwereld, dan dat het in de zakken verdient van de mannen op het pluche.

20 juli 2017 om 18:10

En de omzet van die clubs is hetzelfde gebleven? Er heeft ook geen inflatie plaatsgevonden?

Hypocriet weer. Die Mourinho spoort ook niet helemaal. Als 'ie dan nog goede resultaten zou halen.. hoop dat 'ie er snel uitligt en Man Utd zijn identiteit kan behouden.

20 juli 2017 om 12:59

Man united zn identiteit? Wat is dat dan? Want united is al zo'n 30 jaar de meest commerciële club van de premier league. Dat ligt niet aan mourinho hoor.

20 juli 2017 om 13:01

Het verliezen van identiteit is altijd zo'n loze kreet van mensen die niets met een club of manager hebben.

20 juli 2017 om 13:10

Het Man Utd van pak hem beet 10 jaar terug is Man Utd. Nu is het een ordinaire koopclub met een trainer die zo gek is als een deur. Wou de Wenger van Chelsea worden en praat nu over 15 jaar bij Utd. Mag toch hopen van niet. En dat is zeker geen loze kreet.

20 juli 2017 om 13:15

Hij had waarschijnlijk niet verwacht een paar maanden na de titel gepakt te hebben er uit getrapt te worden bij z'n vorige club.

20 juli 2017 om 13:17

Ferdinand, veron, Anderson en Rooney waren ook hele dure transfers voor die tijd.

Ik vind mourinho ook een natte krant maar united was al lang voor Chelsea en city zich gingen roeren de club met geld in Engeland, en de club die het commercialisme tot nieuwe hoogtes heeft gestuwd.

20 juli 2017 om 13:25

@clover,

United heeft sinds het laatste seizoen Ferguson in totaal 16 spelers gekocht voor de gespeelde seizoenen daarna. Ajax heeft in die seizoenen 14 spelers gekocht. Dan kunnen we dus stellen dat Ajax ook gewoon een ordinaire koopclub is? Of zit dat kantelpunt net op 15 zeker?

Mensen worden verblind omdat United het zich kan veroorloven om een hoop centen neer te leggen, maar qua aantal spelers wat ze kopen doen ze juist helemaal niet zo gek veel. De laatste 4 seizoenen onder Ferguson hebben ze met 16 spelers evenveel spelers gekocht als de 4 gespeelde seizoenen na Ferguson. Maar nu is het een ordinaire koopclub en toen niet?

Ik kan goed begrijpen dat mensen het niet op Mourinho hebben. Ik ben er ook geen grote fan van, ondanks dat hij bij mijn club zit. Echter is de hoeveelheid ongefundeerde onzin die men maar spuit sinds hij er zit gewoon niet normaal.

20 juli 2017 om 13:36

Of een kreet van mensen die eerder altijd fan van de club waren en de club tegenwoordig helemaal niet meer herkennen. Commercialisatie bepaalt de identiteit van een club slechts voor een deel. Achterban, beleid, opleiding, doorstroming, sfeer en nog veel meer dingen bepalen ook de identiteit van een club.

Het was altijd mijn favoriete club buiten Nederland. Supporter is een groot woord, maar was altijd wel fan van Manchester United. De laatste jaren kan ik de club eigenlijk niet meer zien of luchten en schaar ik ze bij de andere koopclubs. Ik snap dus wel wat Clover bedoelt. Overigens had ik dit al voor Mourinho er kwam te zitten.

20 juli 2017 om 13:41

@sirius,

Van welke clubs ben je dan nog wel fan? Welke club is geen 'koopclub'?

20 juli 2017 om 13:52

Je hebt groot gelijk
Iedereen speelt hier op de man terwijl city en pep uit de sind blijven raar he
Everton dit jaar wat is dat dan ?
Ac milan ?
United is zo immens dat velen er klein van zijn
Ik ben op tientallen plaatsen in de wereld geweest en werkelijk overal is United aanwezig !
Mensen zijn zo kinds in hun reacties dat het werkelijk beschamend is dat ze dergelijke onzin hier mogen plaatsen !
United is een koopclub , doe wat opzoekwerk zou ik zeggen en je zou verschieten !
United staat slechts op plaats 3 na city en chelsea

20 juli 2017 om 14:49

Het verschil tussen ajax en united is dat andere grotere clubs ajax hun beste spelers kopen en dus ook aanwas moet kopen. United behoudt echter zijn beste spelers.

20 juli 2017 om 14:53

Volgens mij is United de afgelopen jaren Ronaldo gewoon kwijtgeraakt, en de Gea waren ze kwijtgeweest als een faxmachine had gefunctioneerd.

20 juli 2017 om 15:04

Dat is zeker recent ja, 8 jaar geleden....

20 juli 2017 om 15:07

Wat United de afgelopen jaren een koopclub maakt is dat ze zo weinig spectakel leveren met de spelers die ze kopen. Er komt extreem weinig eigen jeugd bij deze club door, wat wel het geval was in het tijdperk van Ferguson. Ook stonden de aankopen er toen als een huis zoals Rooney, Vidic en Ferdinand. De afgelopen jaren is het spel echter ver ondermaat en komen de topspelers die ernaar toe gaan er niet beter uit.

20 juli 2017 om 15:24

toevallig breken er bij man u de laatste jaren juist een aantal jeugdspelers door, Rashford, fosu o.a. Zeker rashford speelt aardig veel.

Daarbij zijn er drie trainerwisselingen geweest die natuurlijk hun eigen spelers willen. Moet ook zeggen dat er slecht ingekocht is de afgelopen jaren op een enkeling na. en daarvoor had fergunson alles gelaten om kampioen te worden en weinig met jeugd gedaan. Man u moest wel weet kopen om aan te haken bij de top. Ik had idd gehoopt dat een rashford of fosuggesties nog meer speeltijd hadden gekregen.

20 juli 2017 om 15:25

Volgens mij lopen Rashford en Lingard toch regelmatig in de basiself rond. Fosu-Mensah en Tuanzebe kloppen nu nadrukkelijk op de deur, terwijl ook Andreas Pereira terug is van een verhuurperiode in de PD en nu de kans krijgt een plek in de selectie af te dwingen.

Ik weet niet wat je precies verwacht van een club die bovenin mee moet draaien in een topcompetitie, maar het aantal jeugdspelers is bij United gewoon zeer behoorlijk.

Verder slaat jouw argument naar mijn mening helemaal nergens op. Dus je bent een koopclub als je geen spectaculair voetbal met jouw spelers. Speel je met dezelfde spelers aantrekkelijk voetbal, dan ben je ineens geen koopclub? Dat slaat toch als een tang op een varken.

Meneer is bereid om van 4 nieuwe spelers naar 3 te gaan, wat een blaaskaak is het toch.
Zou wel eens willen zien wat er gaat gebeuren als het bij 2 spelers blijft, zou hij dan zijn koffers pakken?

20 juli 2017 om 13:06

Hahaha! Als hij dan geen kampioen wordt, heeft hij zichzelf al vast ingedekt.

20 juli 2017 om 13:07

Hij zal niet vertrekken, hij kan (en zal) het wellicht later in het seizoen wel als excuus gebruiken mocht hij geen kampioen worden.

Het zijn vooral zijn United en Real die er voor gezorgd hebben dat de markt totaal ontspoord is. Deze opmerking net uit de mond van de trainer van United, eigenlijk hilarisch.

Maar goed, het is Mourinho, dan begrijp je het al wat beter.

20 juli 2017 om 16:59

Kan een sublimal diss zijn naar de board van united. Lijkt er wel op. Beetje zoals conte ook doet. Dit mou wel vaker als hij niet blij is met de beleid. Dat deed hij bij zijn laatste seizoen bij chelsea ook toen ze niet met de nodige aankopen kwamen. Ze gingen toen van jon stones naar djilobodji.

Een beetje zoals het Man Utd van Mourinho 45 miljoen voor een simpele huis tuin en keuken verdediger als Lindelof neertelt. De huidige is inderdaad erg bizar geworden qua bedragen. Daar is Mourinho mede schuldig aan.

20 juli 2017 om 13:11

35 miljoen. En wat je zegt is een kip ei verhaal. Maar ik weet iig dat de prijzen in het voetbal al omhoog vlogen voor Mourinho coach was. Bovendien wijzen coaches spelers aan. Wat ze vervolgens kosten is aan de directie.

20 juli 2017 om 13:16

Die Lindelof is echt middelmatig maar daar komen ze wel weer achter. Er loopt zoveel beter voor een beetje meer geld,,,,

'Wij zijn geen club die non-stop koopt en koopt en koopt' De laatste 5 jaar is toch echt anders gebleken.

20 juli 2017 om 13:13

In aantallen valt dat reuze mee. En zelfs in bedragen. Volgens mij hebben ze 3 spelers gekocht die meer dan 40m waren. En die 40m lijn wordt Bayern altijd zo voor geprezen.

20 juli 2017 om 13:16

Sorry 4 spelers.

20 juli 2017 om 13:16

United heeft de afgelopen 5 seizoenen 22 spelers gekocht. In diezelfde tijd heeft Tottenham er 31 gekocht, Liverpool 29, Juventus 47(!), Ajax 17, PSV 17, Leicester 23, Monaco 38. Cijfers vanaf transfermarkt transferoverzicht bij het eerste team van de clubs.

Nou, dan zijn er dus teams die toch heel wat meer kopen maar daar niet om bekritiseerd worden. United betaald (te) veel voor hun aankopen, maar qua hoeveelheid spelers kopen ze simpelweg gewoon vrij weinig.

20 juli 2017 om 14:17

Ik heb het nu niet over die andere teams. Ik heb het nu over united en hoe mourinho gewoon onzin praat, zoals hij altijd doet.

20 juli 2017 om 14:33

Ijzersterk antwoord nadat ik onderbouw dat United helemaal niet 'non stop koopt en koopt en koopt'. Het is geen schande om toe te geven dat je eigenlijk te weinig verstand had van de materie en daarom fout zat.

20 juli 2017 om 14:54

Haha jeetje wat een bizar aantal van Juve eigenlijk.

20 juli 2017 om 15:28

Ja, geen idee hoe dat zit. Zitten een hoop spelers bij die voor relatief weinig zijn gekocht en blijkbaar direct weer elders gestald worden. Ook qua leeftijd een hoop rare transfers. Spelers van 23 voor een paar ton bijvoorbeeld. Die haal je toch niet voor de potentie.

Wellicht dat iemand die Juve fan is die uit kan leggen hoe dat nou precies zit?

20 juli 2017 om 13:53

Ooit al aan gedacht dat ze geen keuze hadden ?
Koopt city , chelsea , arsenal ?

Zou hij hiermee ook doelen op Lukaku dan? M

Ik zie het zo: tegenwoordig gebruiken de clubs een nieuwe formule voor transfers. De waarde van de speler maal 2. Zo, dat is opgelost denken ze.

20 juli 2017 om 17:01

Op lukaku en morata. Hij wou morata zo graag maar die was te duur en kochten ze lukaku die hij sowieso niet hoog had zitten.

20 juli 2017 om 20:55

Begrijpelijk, Bambi on ice is niet de leukste voetballer om naar te kijken.

Beste Mourinho juist omdat er waanzinnige bedragen betaald worden voor de toppers, gaan de prijzen van mindere goden ook omhoog. Kan je wel heel verbaast doen zolang de grootste clubs waanzinnige bedragen blijven neerleggen voor de toppers zal in diezelfde beweging de spelers daaronder ook duurder worden, zoiets heet marktwerking en dat tij valt alleen te keren door beleid van de Fifa of doordat de grote geldschieters zich gaan afkeren van voetbal. Waarbij ik dat laatste alleen zie gebeuren bij een wereldwijde mega recessie en dat eerste nooit omdat ze bij de Fifa boter op hun hoofd hebben met al die corrupte figuren met eigen agenda.

20 juli 2017 om 13:28

Dan komen er nieuwe geldschieters.

Het enige wat de madness kan stoppen is de kijker, als kijkers massaal interesse verliezen en zich afkeren van voetbal zal het stoppen maar dat geneurt toch niet. In de VS en Azie wordt voetbal ook steeds populairder.

Vi blad van gisteren gelezen? Engeland geeft de meeste geld uit aan transfers maar presteert in EU matig...

20 juli 2017 om 13:48

Spelers uit de PL zijn dan ook peperduur, vooral als het om verkopen gaat van spelers aan directe concurrenten, en terecht, zo werkt het nu eenmaal. Kijk alleen al naar de tv gelden die clubs krijgen uit Engeland..

Of denk jij werkelijk dat een Real of Bayern ooit 85 miljoen uit zou geven aan Lukaku?

In Nederland zie je het bijna nooit gebeuren, omdat er eigenlijk maar 1 club is die dat werkelijk zou kunnen financieren. In Engeland zijn er 15 clubs die dat kunnen, dat maakt de PL dan ook schitterend om naar te kijken, vanwege er ook onderin goede spelers rond lopen.

20 juli 2017 om 14:00

Goede organisatie en slim en gericht aankopen! Opleiden!

“We zijn geen club die non-stop koopt en koopt en koopt. We zijn geen club die zomaar betaalt wat de andere partij wil"

We hebben het over Manchester United toch? Want dat doet United gewoon wel, al sinds de dagen dat het 30 miljoen neertelde voor Rio Ferdinand. Financiële slagkracht is een van de kenmerken van de dominantie van Manchester United in het PL-tijdperk. Overigens heeft Mourinho een punt met zijn constatering. Clubs betalen absurde bedragen voor absurd matige spelers. Maar goed, Mourinho is een beetje koning daarin, dus dan komt het hypocriet over.

20 juli 2017 om 13:57

Elke aankoop had zijn nut en waren in meeste gevallen spelers die united het succes gebracht hebben wat ze ervan verwacht hadden , dus maw rio , rooney , keane , vidic , ronaldo om er een paar te noemen waren elke cent waard

21 juli 2017 om 09:05

Ik zeg ook niet dat het niet goed uitpakt. Maar dat is gewoon United, die betaalt wat de andere partij wilt hebben en krijgen gewoon hun man.

20 juli 2017 om 17:06

Voor welke matige spelers betaald mou absurde bedragen. Dan heb ik het over spelers die hij had gekozen. Ik kan alleen maar komen op essien, drogba, malouda, carvalho, makelele, fabregas, costa, willian, ozil, dimaria etc. Dit waren spelers die hij zelf vroeg om te komen en dit zijn nou geen matige spelers? Als mou om een speler vraagt dan weet je dat het een succes word op kaka na maar ik weet niet of mou hem had gekocht of hij voor mou er al zat.

“iedereen weet dat ik nog twee spelers wil. Ik heb om vier gevraagd, maar ik ben bereid om van vier naar drie te gaan"

Uh, wacht ff... Hij wil er 2, maar eigenlijk 4 en genoegen neemt met 3 maar stiekem dus toch 2...

20 juli 2017 om 14:35

Mourinho wilde versterkingen voor 4 posities. Met Lukaku en Lindelof zijn 2 van de 4 posities zoals gewenst versterkt. Blijven er nog 2 posities, dus 2 spelers over. Hij geeft aan dat hij er inmiddels genoegen mee neemt dat niet beide, maar slechts 1 van de 2 gewenste posities nog versterkt worden. Dat zou het totaal op 3 aangetrokken spelers brengen.

Volgens mij kan je beter nu flink spenderen, als je daar mee je team op orde hebt.. De komende jaren zullen de prijzen alleen maar omhoog gaan, en als jij dan niet zo nodig hoeft, kan je veel beter koopjes scouten, en jeugdspelers inbrengen. Bovendien zal men in de loop der tijd vergeten dat je ooit zoveel uitgaf, want dan is er wel een andere club die het transferrecord verbreekt.

Het zou mij helemaal niet verbazen als er in de (naaste) toekomst een enorm schandaal naar buiten komt dat te maken heeft met wit/was praktijken en dat kan wel eens het einde beteken van veel clubs. We praten nu over miljardenomzetten en torenhoge salarissen, dat klopt niet meer t.o.v. van de TV rechten, sponsoren en shirtjesverkoop omdat de verhoudingen nu volledig zoek zijn geraakt .

En zelf in zijn totaliteit 205 miljoen neerleggen voor pogba en lukaku. Mourinho Kuzu met zijn dubbele standaard

20 juli 2017 om 17:07

Ik denk niet dat een trainer veel te zeggen heeft over de prijzen? Moet je bij woodward zijn.

Bedragen gaan nergens meer over tegenwoordig. Iedereen wil een gooi doen naar de top 3 en is niet bereid zijn betere spelers te laten gaan. Geld is er blijkbaar voldoende, dus kan met genoeg vragen.

Als je ziet hoeveel geld AC Milan al heeft uitgegeven voor relatief gemiddelde spelers.

NL clubs profiteren hier natuurlijk ook weer van, want 27 miljoen voor Klaassen is echt heul veel!
100 miljoen voor een speler is straks niet uitzonderlijk meer.

Dan zijn Lukaku en Pogba ook doorsnee spelers, zeker Pogba! Lukaku heeft het uitstekend gedaan bij Everton en mag zich opnieuw gaan bewijzen. Pogba vond ik afgelopen seizoen zwaar tegenvallen, en kostte ook achterlijk veel, dus spreekt Mourinho zich ook wel tegen ;-)

20 juli 2017 om 20:55

Pogba had een prima seizoen, het was Zlatan die veel kansen miste waardoor Pogba slecht uit de verf kwam.

Kan ik nu verwachten dat wat hij op 2 spelers zou bieden, op 1 speler gaat bieden?

Deze man spreekt zichzelf tegen, als het klopt wat hij beweert.
Het is al heel lang gewoonte dat een kopende club zo weinig mogelijk
wenst te betalen voor een speler, maar de verkopende partij wil juist
zo veel mogelijk voor een speler ontvangen. Vreemd, niet?;-))

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren