Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Cocu haalt doelman Jong PSV bij selectie eerste elftal

Laatste update:

FC Groningen moet vrezen voor een vertrek van Sergio Padt, zo weet het Dagblad van het Noorden te melden. PSV zou zich namelijk op korte termijn in Groningen gaan melden voor de sluitpost. Doordat Hidde Jurjus en Remko Pasveer vertrekken, moeten de Eindhovenaren een nieuwe doelverdediger halen.

Jurjus vertrekt op huurbasis naar Roda JC Kerkrade, terwijl Pasveer op het punt staat om PSV in te ruilen voor Vitesse. Daarnaast hangt een vertrek van Jeroen Zoet in de lucht, die in de belangstelling zou staan van Napoli. De Italianen zullen zich wel pas in Eindhoven gaan melden als José Manuel Reina uit Napels vertrekt.

Voor PSV dreigt dus een tekort aan keepers en om dat op te vangen zouden de Eindhovenaren zich in Groningen gaan melden. “De keeperscarrousel begint te draaien, maar op dit moment is er niets concreets en ga ik er gewoon vanuit dat ik me op 12 juli bij FC Groningen meld”, laat Padt weten over de vermeende interesse van PSV.

De 27-jarige sluitpost mocht zich onlangs voor het eerst bij het Nederlands elftal melden. Hij bekeek de wedstrijden tegen Marokko, Ivoorkust en Luxemburg vanaf de reservebank. Zijn uitverkiezing voor Oranje was een beloning voor de ontwikkeling die Padt de afgelopen jaren bij FC Groningen doorgemaakt heeft. In 2014 verruilde hij AA Gent voor de Euroborg en hij is in Groningen nu al drie seizoenen eerste doelman.

Update 10.25 uur - Cocu haalt doelman Jong PSV bij selectie eerste elftal
In afwachting van eventuele versterkingen voor het keepersgilde van PSV krijgt Yanick van Osch voorlopig de kans bij de hoofdmacht van de Eindhovenaren. De doelman van Jong PSV is door Phillip Cocu, in overleg met keeperstrainer Ruud Hesp, bij de selectie van het eerste gehaald, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Cocu geeft de twintigjarige sluitpost geen garanties, maar biedt hem wel de kans om zich bij de ploeg te spelen.

Vind jij Sergio Padt een goede doelman voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap nog steeds niet dat een club als Napoli interesse in Zoet zou hebben en dat zeg ik niet om te dissen. In potentie wmb een prima keeper maar in Oranje is het niet best en tegen Atletico alweer even geleden. Voor Eredivisiebegripoen best een goede keeper, maar dat zijn Jones, Onana en Padt ook

5 juli 2017 om 09:47

Ik denk dat Napoli CL heeft gekeken, jij blijkbaar niet want dan had je geweten dat hij meer heeft laten zien dan alleen een goede westrijd tegen Atletico.

Overigens hoorde ik een vergelijkbare opmerking een aantal jaar geleden toen Napoli interesse had in Driesje Mertens. We weten inmiddels ook allemaal hoe dat is afgelopen.

5 juli 2017 om 09:51

Dat zal zo zijn. Vorig seizoen blonk zoet uit, maar dit seizoen is zoet totaal geen puntenpakker gebleken. Als keeper moet je een betrouwbare en constante kracht zijn. Dat is Zoet niet altijd. Kijk o.a. eens naar zijn percentage saves per goal. Verder snap ik ijsmuts ook wel. Ik had ook wel verwacht dat Napoli, top van italië, iets hoger zou gaan zoeken dan met alle respect jeroen zoet. Waarom niet de poolse keeper van Arsenal bijv. Of rico?

5 juli 2017 om 10:03

Zullen diezelfde clubs ook het gestuntel van zoet in oranje hebben gezien?

5 juli 2017 om 10:05

Panerai; je zou denken dat Napoli behalve champions league ook interlands bekijkt. Spelend op een hoog niveau. Daarin heeft hij nooit laten zien geschikt te zijn voor Oranje. In de Champions League 2 jaar geleden voor psv wel (1 seizoen) terwijl het afgelopen jaar niet veel soeps was.
Ik heb zelf nooit getwijfeld aan de stap van Mertens naar Napoli. Een kleine behendige buitenspeler met hoog rendement komt overal tot zn recht als zn team er een beetje op inspeelt. Voor een centrale rol als keeper op hoog niveau waar je betrouwbaar moet kunnen zijn en waar fouten worden afgestraft en genadeloos worden veroordeeld door fans en pers... nee, de keuze voor Zoet zou me dan ontgaan

5 juli 2017 om 10:28

Dit seizoen geen puntenpakker... hoe wil je als keeper punten pakken als de 10 spelers die voor je staan verzaken?

5 juli 2017 om 10:32

Noworry... Waarom is padt dan wel een puntenpakker. Want dat team speelde namelijk wel zo goed..

5 juli 2017 om 10:39

Ja hoor, zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen. Allemaal leuk en aardig dat Zoet tegen Atletico en een klein handjevol andere wedstrijden in de CL leuk heeft gekeept, maar verder ziet toch heel Nederland dat Zoet gewoon geen topper is? En dan heb ik het niet over die fout tegen Feyenoord, zo'n blunder zal elke keeper een keer maken. Maar bij het Nederlands elftal zie je het, en ook bij Psv. Ik heb een beetje de indruk dat Zoet vooral bezig was met z'n uiterlijk en z'n uitstraling i.p.v. gewoon goed keepen, dat deed hij in het begin namelijk wel...

5 juli 2017 om 10:39

@ Panerai

En iedereen die interlands heeft gekeken en de afgelopen 3 seizoenen van Zoet heeft gezien zal ook concluderen dat zijn prestaties in de Champions league uitschieters waren met de wedstrijd tegen Atletico als grootste uitschieter. Dat geeft wel aan dat hij ergens die potentie heeft om dat niveau te behalen.

Alleen in het algemeen zal iedereen concluderen dat Zoet absoluut niet van het niveau Napoli is. Hij is niet stabiel, heeft een (veel) te laag reddingspercentage en heeft zeker afgelopen seizoen niet zo een best seizoen gehad.

Het lijkt er meer op dat zijn wedstrijden in de CL uitschieters waren, terwijl zijn standaard niveau veel lager ligt. Tenslotte laat hij dat niveau al 3 jaar vrij standaard zien. Terwijl zijn topniveau misschien in 10 wedstrijden is voor gekomen over 3 jaar tijd.

5 juli 2017 om 10:42

@ Noworry

Het is aan de keeper om te zorgen dat in ieder geval de verdediging goed staat. Daarom is Jones voor mij de beste Feyenoorder (samen met Vilhena) van afgelopen seizoen. Jones was stabiel, zette zijn verdediging neer en was voor mij het baken van onverstoorbaarheid bij Feyenoord. Pakte de ballen die hij moest pakken, hield rust wanneer nodig en voerde het tempo op als Feyenoord moest opschieten. De keeper is de basis van een stabiele organisatie.

Maar keepers kunnen zichzelf juist onderscheiden in een team dat minder functioneert. Iedereen is het er over eens dat van Leer afgelopen seizoen de uitblinker was en vele punten heeft gepakt voor Roda.

5 juli 2017 om 11:24

@bergkamp

Ik vind dat uitschieter verhaal klink klare onzin, in zijn algemeenheid. Het is toch echt Jeroen Zoet die die goede wedstrijden heeft gespeeld. Ik ben het met je eens dat zijn niveau na het succesvolle CL avontuur niet altijd even stabiel was maar hij is en blijft potentiel hebben.

Ik begin toch weer over Mertens als voorbeeld want dat was ook een wisselvallige speler bij PSV die naar Napoli is vertrokken en zich daar uitstekend ontwikkeld heeft en nu een van de beste spelers is van de competitie.

Er zijn talloze voorbeelden van spelers die na verloop van tijd blijven hangen en een nieuwe omgeving nodig hebben om te exxeleren, en ik denk dat Zoet er een van is.

5 juli 2017 om 11:30

@ijsmuts

Het Nederlands elftal en hoog niveau, laat me niet lachen, heel het NL elftal speelde bagger de afgelopen jaren dan kan je niet verwachten dat een enkele speler er bovenuit steekt, zelfs onze sterspelers die vele miljoenen waard zijn lieten zelden goed voetbal zien.

5 juli 2017 om 11:38

Ja, Oranje speelde vaak bagger maar is nog steeds van een stuk hoger niveau dan psv. Zoet was echter zelfs vaak een van de zwakkere spelers. Je niet staande houden binnen een zwak team is 1 ding. Binnen dat zwakke team een van de minste zijn laat mij zien dat hij nog niet volgroeid is

5 juli 2017 om 12:04

@ Panerai

Ik heb het ook niet over de potentie van Jeroen Zoet. Iedereen die de wedstrijd tegen Atletico heeft gezien zal beamen dat Jeroen Zoet in die wedstrijd een heel hoog niveau heeft gehaald. En dat hoge niveau is dus ook een potentie die Jeroen Zoet daadwerkelijk heeft. Laat daar geen misverstand over bestaan.

Hetgeen dat stoort is dat Jeroen zoet van de 100 wedstrijden, maar in 5 tot 10 wedstrijden dat niveau enigzins aantikt. En in de andere 90-95 wedstrijden gewoon 20 tot 30 procent minder keept.

Zijn potentie is groot, maar Jeroen Zoet is alles behalve stabiel op een goed niveau. En juist stabiliteit is iets wat keepers nodig hebben op een hoger niveau. Bij PSV word je eigenlijk alleen tegen Ajax/feyenoord getest tegen een Milik/dolberg of Pelle/jorgensen.

Bij Napoli word je getest tegen
Juventus (mandzukic/higuain/dybala)
AS Roma (totti/dzeko)
Torino (belotti)
Internationale (icardi)
Lazio (immobile)
Lazio (keita)
Atalanta (gomez)

Oftewel, het hoge niveau dat Jeroen Zoet de afgelopen seizoenen 1x per 10 wedstrijden behaald. Zal hij daar 1x per 3 a 4 wedstrijden moeten halen. En daar is hij simpelweg (nog) niet goed genoeg voor. Omdat hij verre van stabiel is.

5 juli 2017 om 13:44

Waarschijnlijk niet zoals Barcelona het gestuntel van Cillissen niet heeft gezien destijds.

Ontopic:

Zoet zou gewoon een goede keus zijn voor Napoli is nog jong kan alleen maar beter worden. Dat het afgelopen seizoen niet liep heeft niets met Zoet te maken gehad hij heeft gewoon een degelijke seizoen gehad. Voor de meeste niet PSV supporters is overdrijven een gemakkelijke uitweg.

5 juli 2017 om 13:50

Ijsmuts,

Van de keepers die Blind de afgelopen tijd heeft gebruikt in oranje was Zoet toch wel de meest zekerde van het stel.

Krul was bagger
Cillissen was bagger
Stekelenburg was bagger

Nou wil ik niet zeggen dat Zoet goed was in Oranje maar slechter dan de drie hierboven absoluut niet

5 juli 2017 om 15:50

Psveindhoven; ik vond Zoet minder dan Cillissen maar in feite staat dat hier los van. Ze zijn momenteel allemaal te zwak voor de top in Italie

6 juli 2017 om 11:07

@bergkamp

Dan kom ik toch weer terug op Dries Mertens als voorbeeld. Zelfde verhaal, zeer wisselvallig en nu een van de beste spelers in Italie.

Wisselvalligheid is geen garantie tot falen óf succes, daarom vind ik het voorbarig door te stellen dat Zoet per defenitie niet goed genoeg zou zijn voor Napoli.

Hij heeft ondanks zijn wisselvalligheid nog steedsveel potentie en afentoe moeten clubs een gok nemen, zeker als je prijs technisch gezien wil scoren kan je beter Zoet halen met het risico van dien dan erngens anders een keeper halen die 3x zo veel kost, overigens ook met het risico dat hij niet slaagt want daar zijn ook genoeg voorbeelden van.

5 juli 2017 om 10:10

Ik als Feyenoord fan zeg het nu even, Onana gaat denk ik de wereld (sub)top halen

5 juli 2017 om 10:22

Ik als PSV zeg het nu even, Zoet heeft ook de potentie om die wereld (sub) top te halen

5 juli 2017 om 10:27

Nou, dan wordt het als eerst tijd om ook maar iets van die potentie te laten zien. Voorlopig heeft hij meer mindere dan goede wedstrijden gespeeld.

5 juli 2017 om 14:59

Dan moet ie zijn potentie maar snel gaan tonen, want op deze manier komt ie helemaal nergens. Uitstralingloze keeper die imo erg matig is. Hier en daar wat uitschieters tegen bijv. Atletico, maar hij is onzeker en inconsistent; twee eigenschappen die je als keeper gewoon niet kan hebben in de top.

Verrassend, ik had verwacht dat Zoet eerste keeper ging worden en Koopmans tweede keeper, zo dat in het seizoen 2018/2019 Jurjus en Koopmans het samen uit zouden vechten. Vraag me af of het voor Padt een goede stap is, hij zal waarschijnlijk toch bankzitter worden, terwijl hij nu in de beste periode van zijn carriere komt. Had het dan ook logischer gevonden als bijvoorbeeld Vitesse Padt had gehaald als vervanger voor Room dan Pasveer.

5 juli 2017 om 09:46

Jurjus is beter dan Koopmans en ik vind Koopmans lang niet goed genoet voor PSV dus een andere 2e keeper is essentieel.

5 juli 2017 om 09:56

Dat vind ik ook, maar Jurjus is nu al verhuurd, dus daarom had ik verwacht dat ze Koopmans als tweede keeper gingen gebruiken. PSV moet ook maar hopen Zoet de komende jaren een keer te kunnen slijten, want het wordt aardig stil wat betreft de belangstelling voor hem.

5 juli 2017 om 09:54

"zo dat in het seizoen 2018/2019 Jurjus en Koopmans het samen uit zouden vechten."

Koopmans is voor 1 ton gekomen van FC Oss, Jurjus voor 5 ton van De Graafschap. Dat zijn aankopen uit de categorie "leuk voor de breedte en als er toch meer in blijkt te zitten, dan is dat mooi meegenomen". Niet uit de categorie "twee jaar laten rijpen en dan gokken we erop dat ze goed genoeg zijn voor PSV 1".

5 juli 2017 om 09:59

Bij de Graafschap vond ik Jurjus altijd wel een goede indruk maken, en na een jaar Jong Psv, en na een seizoen bij Roda, verwacht ik wel dat hij klaar is voor een basisplaats bij PSV in 2018. Koopmans heb je gelijk vind ik, al denk ik dat die jongen wel een goede tweede keeper zou kunnen zijn.

5 juli 2017 om 10:21

Padt lijkt me te duur voor Vitesse. Maar Room is er voorlopig nog en als hij verlengt zie ik ons dit seizoen met zowel Room als Pasveer in gaan.

5 juli 2017 om 10:25

Ik weet niet hoeveel Padt zou moeten kosten, maar ik denk dat Vitesse hem wel zou kunnen betalen, helemaal als Room verkocht zou worden. Room en Pasveer zijn twee goede doelmannen, met het oog op het drukke programma dat jullie gaan krijgen. Al denk ik niet dat Pasveer weer tweede keeper wilt zijn, want dan had hij net zo goed bij PSV kunnen blijven lijkt me.

5 juli 2017 om 10:31

Ik denk dat ze hem ook wel kunnen betalen, maar niet willen. Het schijnt dat Zhang het belachelijke bedrag van 9 miljoen geeft opgeleverd. En dan heb je nog van Wolfswinkel (5mil) en Nakamba (3,5mil), dus er is wel geld opzicht. Wat mij betreft mogen Room en Pasveer het samen uitzoeken, wedstrijden zat.

Ik zou verder niet weten of Padt al klaar is voor een PSV. Maakt naar mijn mening nog wat teveel fouten.

5 juli 2017 om 10:35

9 miljoen?? Dat is wel een extreem bedrag voor Zhang, dus jullie hebben genoeg geld voor een goede tweede spits. Echter verdient WBA die 9 miljoen ook zo terug met commerciele activiteiten in China etc. Als ik Vitesse was, zou ik Padt alleen halen als Room zal vertrekken, anders is het inderdaad zonde van het geld. Maar een club als Vitesse, Utrecht of AZ had ik wel een mooie tussenstap gevonden voor Padt.

5 juli 2017 om 12:41

Ja, een belachelijk bedrag voor een jongen die vrijwel nooit in de basis stond, maar volgens de Duitse krant Weser Kurier is het echt 9 miljoen Euro.

Opzicht is het wel een heel logische transfer. Zhang is de beste speler van China momenteel en de eigenaar van West Bromwich is een Chinese investeringsgroep. Zij hebben hem nu direct verhuurd aan Werder Bremen, die sinds twee dagen ook ineens een Chinese sponsor aan zich heeft gebonden. Het is allemaal puur marketing. Zolang iedereen in China een shirt koopt met Zhang erop is iedereen blij, ook al kan hij er niets van.

Padt is niet iets speciaal kon je net zo goed jurjus houden. Ik hoop dat mijn club gomes probeert terug te halen als dat mogelijk is

5 juli 2017 om 09:45

Padt heeft jullie anders wel 4 punten gekost afgelopen seizoen.

Ontopic:

Slimme keuze van PSV , Padt is zwaar ondergewaardeerd. Mocht hij de stap maken zal hij zich ongetwijfeld in de kijker spelen. Heeft zo ongelooflijk veel punten gepakt voor ons afgelopen seizoen

5 juli 2017 om 09:47

Leuk dat hij toevallig 2 keer goed speelde tegen psv. Maar hoeveel punten heeft hij FC Groningen gekost? Hij maakt gewoon te veel fouten. Doe maar Ruiter maar

5 juli 2017 om 09:51

Hij heeft ons geen 1 punt gekost? Blijkbaar kijk je totaal geen FC Groningen en heeft het geen nut om hier over in discussie te gaan. Padt is zonder twijfel de meest gewaardeerde speler in onze selectie bij de supporters. Dat zegt genoeg lijkt mij. Misschien ook handig om de statistieken op te zoeken over Padt. Geeft ook wel wat aan

5 juli 2017 om 09:54

Arnout. Kijk even naar saves per goal van Padt en vergelijk die eens met Zoet. Padt is zeker een puntenpakker en een van de meest stabiele factors in de selectie. Verder is hij ook erg sterk in hoge ballen en uitkomen. Waar zoet toch een stuk minder is. Dan kun je voor ruiter gaan. Maar die heeft een heel seizoen niet gespeeld. Is dat een risico? Vraag Ajax maar over Krul... Padt is me wel de beate keuze

5 juli 2017 om 10:02

Over dat uit komen van Padt, is het je ooit opgevallen hoe goed hij is in 1 tegen 1 situaties? Hij wint ze 8 van de 10 keer m

5 juli 2017 om 10:16

Dan hoop ik niet dat hij 10x per wedstrijd in zo'n situatie beland. Kost toch iedere keer twee goals dan

5 juli 2017 om 10:21

Kost bij zoet over het algemeen toch meer. We zagen tegen Bulgarije al hoe goed hij in uitkomen was. Los daarvan hoop ik toch echt dat psv dat niet 10x per wedstrijd laat gebeuren. Want dan kan ie net zo goed in Groningen blijven...:P

5 juli 2017 om 10:30

Waarom niet Room pakken? In een ruildeal met Pasveer betrekken. Vind Room niet zoveel minder als Zoet en al helemaal niet minder als Padt.

5 juli 2017 om 11:51

Haha, met zon verdediging als die van FC Groningen is dat niet uitgesloten

Als die gaat en Zoet blijft zal Zoet moeten banken,Padt is bijna in alle facetten die een keeper moet hebben beter.

Weet niet of Padt op de bank wil zitten en als zoet gaat, hij goed genoeg is als basisspeler. Vind het nog steeds zonde als dit uiteindelijk ten koste gaar van Jurjus. Hadden hem gewoon voor de leeuwen moeten gooien bij een vertrek van Zoet, zoals Ajax Onana gewoon erin zette.

5 juli 2017 om 10:09

Jump kijk eens naar Padt's statistieken. Padt heeft o.a. Een veel hogere saves per goal. Verder is hij veel zekerder dan Zoet bij hoge ballen. Waar Zoet een lijnkeeper is, is Padt meer een uitkomende keeper. Zijn uitstraling zit, net als bij zoet tegen maar hij is de rots in de branding bij een gatenkaasverdediging van groningen.

5 juli 2017 om 12:19

@La-Decima:

Als we statistieken gaan vergelijken, dan heb ik er ook nog wel een paar.

Jeroen Zoet: 26 jaar, 9 interlands, 33 Europese wedstrijden (waarvan 17 in de Cl), 193 eredivisiewedstrijden, 2x landskampioen, afkomstig uit de jeugd van PSV en daar uiteindelijk geslaagd.

Sergio Padt: 27 jaar, 0 interlands, 15 Europese wedstrijden (allemaal in de El), 142 eredivisie- en Eerste Klasse-wedstrijden, 1x bekerwinnaar, afkomstig uit de jeugd van Ajax en daar uiteindelijk mislukt.

5 juli 2017 om 13:12

En wat zeggen deze statistieken? Ik heb het meer over percentages saves bijv. Dat Zoet een betere carriere heeft gehad dat padt tot nu toe lijkt me logisch, dat zoet hoger pieken heeft gehad ook. Maar dan ik net zo goed de lijst van Pinto erbij, en die is nog minder dan zoet.

5 juli 2017 om 12:03

@The-Jump:

"hadden hem gewoon voor de leeuwen moeten gooien bij een vertrek van Zoet, zoals Ajax Onana gewoon erin zette."

Even vergeten dat Ajax in eerste instantie helemaal niet van plan was om Onana er "gewoon in te zetten", maar dat ze dat deden uit pure noodzaak omdat de keeper die ze eigenlijk gehuurd hadden voor de basis nog niet fit bleek te zijn?

Wel grappig. Ajax gaat voor een keeper uit de jeugd van PSV (v Leer). En PSV gaat voor een keeper uit de jeugd van Ajax (padt)

PSV is bezig met een zeer bizarre en schandalige transferwindow. Er lijkt geen visie te zijn betreft de keepers, Jurjus en Koopmans leven in onzekerheid, volgens PSV is de stap van Jurjus ideaal voor zijn ontwikkeling. Een ideale ontwikkeling is constante speeltijd bij Jong PSV en vervolgens Zoet kunnen opvolgen. Nu wordt Jurjus verhuurd, gaat Pasveer weg en dreigt Zoet te vertrekken. We blijven dus achter met Koopmans, die geen volledig seizoen gedraaid heeft en als vervanger van Pasveer trekken we Sergio Padt aan. Sergio Padt is 27, in de bloei van zijn carriere, die heeft gegarandeerde speeltijd nodig, zal dat ook moeten eisen indien hij in beeld wil blijven bij het NL elftal.

Als je in Eindhoven staat hoor je soms letterlijk dat er geschreeuwd wordt om Heurelho Gomes, iemand die dolgraag naar PSV wil, genoeg ervaring heeft en simpelweg in de top 3 beste PSV keepers aller tijden hoort. Waarom niet extra geld uitgeven aan Gomes, die heeft nog steeds de kwaliteiten om zelfs als eerste keeper te spelen. Sergio Padt is een goede keeper, maar dit zou een vreemde set zijn, ook als tweede keeper.

5 juli 2017 om 10:03

Gomes terug zou natuurlijk fantastisch zijn. Wil hij echt zo graag terug? Is hij haalbaar dan? Ik heb eigenlijk geen idee wat zijn situatie nu is.

5 juli 2017 om 10:20

Qué? Ik zie juist wél een visie voor keepers. Zoet mag weg, maar voor die tijd komt er begrijpelijk geen vervanger. Jurjus mag zichzelf na een matig JL seizoen weer bewijzen in de Eredivisie. Koopmans wordt nu doorgeschoven naar het eerste. Wat is er voor hun aan onzekerheid? Je weet nooit hoe een transferwindow loopt, dus daar kun je ook niet op bouwen.. Padt maakte altijd een uitstekende indruk op mij, dus ik zou hem graag zien komen, wellicht met iemand van minimaal hetzelfde niveau om het uit te vechten. Ik heb Ochoa eens voorbij zien komen. Dan heb je een geweldig keepers trio voor komend seizoen.

5 juli 2017 om 10:35

Wat moet PSV met Padt. Als PSV padt haalt vind ik dit echt wanbeleid ten top. Koopmans kun je prima als 2e keeper hebben en haal dan een keeper als Gomes een keeper waar je binnen nu en 1 jaar vanaf bent zodat Jurjus daarna 1e doelman kan worden.

5 juli 2017 om 10:51

Vorig jaar was het idee: Jurjus opvolger Zoet. Nu draait Jurjus een matig JL seizoen volgens jou, dan heeft toch 0 zekerheid bij Psv? Als zijn seizoen slecht was zal hij never nooit bij PSV onder de lat komen te staan. Zelfde geldt voor Koopmans, ik heb nou niet echt het idee dat PSV daar een toekomstige nr.1 in ziet.

Padt is geen tweede keeper, Padt is een eerste keeper. Die zit als tweede keeper onze jeugdige talenten in de weg, die zit Koopmans in de weg. Als eerste keeper wil ik er niet eens aan denken, ik weet zeker dat Brands creatiever is met het vinden van een echte eerste keeper. Dus in die zin snap ik totaal niet waarom PSV gelinkt wordt aan Padt, het is gewoon geen optie als tweede keeper.

Natuurlijk is een transferwindow niet te voorspellen, maar als je in 1 jaar van plan wisselt gaat er iets mis met de scouting of begeleiding. Het kan niet dat Koopmans of Jurjus geen rol van betekenis hebben bij de keepers. En nu wordt Van Osch als troost opgeschoven totdat hij verdreven wordt door een extern aangetrokken keeper. Dat is geen visie, dat is absolute wanbeleid.

Overigens is Ochoa absoluut geen optie in mijn ogen, je moet bij PSV meer dan eens in de vier jaar uitblinken.

5 juli 2017 om 10:41

@ Hoodrich, wat betreft de keepers stond ik er wel van de kijken. Maar als Padt wordt gehaald en Zoet blijft ben je op die positie sterker dan het jaar ervoor. Als Zoet vertrekt ben je wel minder goed bezet op die positie.

Lozano vind ik wel de beste aankoop van deze transferwindow. Ik denk echt dat hij de smaakmaker van de ED gaat worden en dat PSV daar goud in handen mee heeft.

Als ze voor het middenveld v Ginkel nog halen en de verdediging ook nog versterking komt dan heeft PSV naar mijn mening een goede selectie staan die gewoon meedraait om de titel.

5 juli 2017 om 10:52

@ Finalvoetbal

Lozano lijkt an sich een goede aankoop, zijn statistieken in Mexico zijn behoorlijk. Alleen met Lozano is het probleem van PSV nog lang niet opgelost.

Keepers: Pasveer (zo goed als) + Jurjus zijn weg
Dan houd je Zoet + Koopmans over.

Verdediging: Moreno is weg en Koch is weg.
Op het moment heb je dus alleen Schwaab en Isimat over als Cv.
En in totaal 6 verdedigers voor 4 posities. Waarvan Willems+arias nog weg willen.

Middenveld: De Jong, Ginkel en Zinchenko zijn weg.
Guardado staat op het punt om te vertrekken.
Houd je Propper, Hendrix, Ramselaar en Lundqvist over.

Aanval: Pereiro, De Jong, Locadia, Bergwijn en Lozano
Kan je Pereiro nog terug schuiven naar het middenveld.

Qua keepers zit je met een jeugdspeler als tweede keeper (voorlopig(
Verdediging zit je al met 2 spelers te kort, en er willen er nog 2 vertrekken.
Middenveld zit je met 4 spelers voor drie posities onderbemand.

Ik snap Hoodrich wel,,, PSV moet nog veel doen....

5 juli 2017 om 10:54

Lozano heeft nog geen bal geraakt, ik kan daar niet over oordelen, het kan gewoon een Maher worden, hoge verwachtingen kunnen dodelijk zijn.

Het punt is dat PSV de enige club ter wereld is die derde wordt en vervolgens zichzelf verzwakt. Vorig jaar toen we kampioen werden door dat Ajax faalde hebben we ons ook verzwakt, omdat we blind waren voor de dingen die mis gingen, afgelopen seizoen was daar een reflectie van.

We moeten keihard ingrijpen en doen dat vooralsnog door alleen De Wijs de kans te geven in de verdediging en we worden gelinkt aan Luckassen en Padt. Armoede.

5 juli 2017 om 15:17

D-Bergkamp

Op het middenveld vergeet je dan twee leuke talenten die er dit jaar bijkomen
Rigo en Gudmusson

Maar dat er nog veel staat te gebeuren is nog wel duidelijk

Waarom niet proberen Ruiter te halen als 2e keeper? Die is transfervrij, scheelt weer aardig in de kosten tav Padt. Vind hem niet heel veel minder, dus wat dat betreft maakt het weinig verschil

5 juli 2017 om 10:11

Ik vind dat wel een gok, Ruiter heeft hoelang niet gespeelt? We hebben gezien wat zoiets met keepers kan doen. (Krul)

Ik begrijp niet dat PSV jurjus al verhuurd heeft. Zeker met het oog op een mogelijk vertrek van Zoet. Jurjus was een prima keeper. Zou hij toch te licht bevonden zijn door PSV?

5 juli 2017 om 09:52

Wellicht, PSV zou hem niet zo maar verhuren lijkt mij, ze hebben de gok genomen om hem destijds van De Graafschap te halen en lijken die gok nu verloren te hebben

5 juli 2017 om 10:12

Misschien vinden ze hem er nog niet klaar voor. En willen ze voor dit jaar extra zekerheid inbouwen. We hoeven maar naar AZ te kijken om te zien wat een keeper uit vorm kan veroorzaken...

5 juli 2017 om 10:26

Jurjus kende een vrij matig seizoen bij Jong, waarvan hij zelf bewust is. Voor nu komt hij inderdaad nog iets te kort. Een huurjaar bij RKC pakte voor Zoet goed uit toentertijd en ik hoop voor Jurjus hetzelfde. Ik zie hem ook liever een jaar punten pakken bij Roda dan banken bij PSV.

Padt, Luckassen, ik word nog niet echt blij van de namen die ik voorbij zie komen. De vaste volgers zijn erg te spreken over Koopmans, waarom maak je hem gene tweede keeper? Alsof Padt zo'n geweldenaar is...

5 juli 2017 om 10:12

Wie moet dan eerste keeper zijn?

5 juli 2017 om 10:34

Denk dat Luckassen een heel goede aankoop zou zijn. Als Vitesse hem kon krijgen, had ik ervoor naar Alkmaar willen lopen om hem op te halen. Heeft eigenlijk alles, kracht, snelheid, kopsterk, verdedigend goed,aanvallend goed, kan in fe verdediging en op het middenveld en is nog heel erg jong. Dit alles kan nog veel beter worden.

Ja, ga lekker bij die club op de bank zitten. Dacht ik niet.
Padt verdient beter.

Ik vind Padt een matige keeper. Zou het niet mogelijk zijn om in Brazilie e.o. te gaan scouten en een nieuwe keeper te vinden? Het hoeft geen goudhaantje zoals Gomes te zijn, maar er zullen toch voldoende talenten en/of goede keepers rondlopen. Blijkbaar is Lafont een groot talent, zou dat niks zijn? Jonge Franse keeper, volgens mij een groot talent.

Padt is mwa mwa, zie liever een keeper met meer (internationale) ervaring komen als stand-in van Zoet of mogelijk zelfs als vervanger..

5 juli 2017 om 10:38

Lafont is alleen haalbaar op fifa voor PSV. PSV heeft een goed talent met Jurjus en moet nu gewoon een nieuwe 1e doelman halen voor een jaar een Gomes zou daarom fantastisch zijn.

5 juli 2017 om 10:40

Waar baseer je op dat het een matige keeper is dan? Qua statistieken behoort hij simpelweg tot de beste keepers in de eredivisie. De keeper die jij uit Brazilië wil halen is een veel grotere gok dan Padt. Volgens mij had Psv een tijd terug al zo'n waardeloze ballenpakker uit Zuid-Amerika gehaald die er helemaal niks van kon. Ben zijn naam even vergeten.

5 juli 2017 om 11:05

Cassio uit Brazilië

5 juli 2017 om 15:22

Ochoa uit mexico zou ook een goede vervanger zijn

Grappig. Van Leer opgeleid door PSV naar Ajax, en dan Padt opgeleid door Ajax naar PSV

Ik begrijp niet waarom mensen hier komen met statistieken voor Padt in vergelijking met Zoet. Dat Padt meer te doen heeft dan Zoet per wedstrijd is meer dan logisch.

5 juli 2017 om 11:40

Omdat het beide keepers zijn en beide in dezelfde competitie spelen. Als je zo begint zou je een middenvelder an ajax niet kunnen vergelijken met die van Utrecht. Omdat ajax meer de bal heeft op het Middenveld. Als keeper moet je er staan, en Padt staat er veel vaker dan Zoet.

5 juli 2017 om 16:10

Daarom kregen ze ook 51 tegen afgelopen seizoen..Zoet is gewoon solide keeper die af en toe eens een slippertje maakt.

Kan me niet voorstellen dat Padt interesse zou hebben om bij psv als tweede keeper te fungeren. Die is veels te goed om op de bank te zitten. Zou doodzonde zijn. Er is toch vast wel een transfervrije 30+ er te vinden die nog ff twee jaar op de bank wil zitten..

Gewoon een goede doelman Padt.
Zou het snappen als PSV hem over wou nemen.
Voor fc Groningen zou dat slecht nieuws zijn

Padt is goed genoeg voor top 3 eredivisie voor hem ook een mooie stap ben benieuwd wie Groningen haalt als opvolger hoop op lamprou ik zou zeggen doen psv

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren