Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

In de wandelgangen: Feyenoord ziet ook tweede bod afgewezen worden

Laatste update:
/
Toby Alderweireld kan op korte termijn een contractvoorstel van Tottenham Hotspur verwachten. The Spurs willen de verbintenis van de verdediger graag verlengen om de interesse van Internazionale af te wimpelen. (Daily Mirror)
/
Het lijkt erop dat Jermain Defoe zichzelf in de voet heeft geschoten met zijn financiële eisen. Bournemouth en West Ham United zien namelijk voorlopig af van de komst van de spits. (Daily Star)
/
Nadat Feyenoord eerder al een bod van 2,5 miljoen euro op Sofyan Amrabat afgewezen zag worden, is het ook in tweede instantie niet raak voor de Rotterdammers. FC Utrecht houdt naar verluidt vast aan een vraagprijs van vijf miljoen euro. (Algemeen Dagblad)
/
Ronald Koeman kan binnenkort een bod van Fenerbahçe verwachten. De Turkse topclub heeft zijn zinnen gezet op Kevin Mirallas, die bij the Toffees nog een contract tot 2020. (Fanatik)
/
Anthony Martial gaat zijn manager José Mourinho binnenkort vertellen dat hij wil vertrekken bij Manchester United. De club zal een vertrek van de Fransman niet in de weg staan. (Daily Express)
/
Kurt Zouma mag deze zomer op huurbasis vertrekken bij Chelsea. OGC Nice wil de verdediger graag op huurbasis overnemen. (Talksport)
Vijf miljoen euro voor Sofyan Amrabat is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Anthony Martial, kom maar naar Newcastle. Welkom bij de Toon-army.

Een goede, technische en veelzijdige aanvaller kunnen we altijd gebruiken !

29 juni 2017 om 10:36

Ik denk niet dat Newcastle zomaar 45-50 miljoen euro op de kop kan tikken, dat zal wss United wel vragen mocht hij weg gaan.

29 juni 2017 om 12:19

Dat zouden ze zeker wel kunnen hoor vorig jaar ook al 70miljoen aan spelers besteed

29 juni 2017 om 13:15

Voor meerdere spelers uiteraard, maar niet voor 1 speler.

Goed bezig, niet meer spelers voor een appel en een ei wegdoen. Indien ze het niet bieden blijft Souf lekker in Utrecht.

De tijd van het verkopen onder marktwaarde is voorbij.

29 juni 2017 om 10:01

Amrabat heeft zich nog niet zo bewezen over een langere periode. Marktwaarde max 3.5 miljoen!

29 juni 2017 om 11:28

Klopt, maar het is Utrecht's goed recht om meer dan de marktprijs te vragen. Zeker als je bedenkt dat buitenlandse clubs lachend die 5 miljoen aftikken.

29 juni 2017 om 12:24

Dat bepaal jij

29 juni 2017 om 11:01

ik weet niet wat ze daar in utrecht lopen te snuiven want dit is te gek dat weet je zelf ook wel. dus kasdorp wordt verkocht en jullie denken is meteen fissa haloooo...3 miljoen is marktconform. voor 5 miljoen willen wij een speler met Neymar kwaliteiten.

29 juni 2017 om 11:10

Succes met zoeken dan. Utrecht hoeft niet te verkopen en deze jonge heeft een groeimarge. Vertrekt die nu niet krijg je volgend jaar alsnog 3 miljoen er voor.

Het is vraag en aanbod. Utrecht heeft geen boodschap eraan om hem voor minder dan ze willen naar Feyenoord te laten gaan. Amrabat heeft met zijn volle verstand een contract bij Utrecht getekend.

29 juni 2017 om 11:22

Dus Feijenoord mag wel cashen voor Karsdorp en Utrecht niet voor Amrabat. Omgekeerde wereld lijkt mij. You got this

29 juni 2017 om 11:32

Dan kan Feyenoord doorzoeken. Utrecht heeft Haller al verkocht en raakt Barazite en Ayoub wellicht kwijt. Logisch dat ze Amrabat dan alleen voor de hoofdprijs verkopen.

Ajax betaalde ook 4 miljoen voor Mike van der Hoorn en PSV 6 voor Mertens en 4,5 voor Strootman. En inmiddels zijn de prijzen nog verder gestegen, dus zo gek is een vraagprijs van 5 miljoen niet voor het grootste talent van Utrecht.

29 juni 2017 om 12:30

Het bedrag Kasdorp vind jij wel marktconform? Ten eerste het bedrag stond al voor de transfer van Kasdorp. Utrecht laat zijn sterkhouder van afgelopen seizoen niet zomaar vertrekken voor een appel en een ei. Dan blijft hij gewoon. Verkopen hoeft niet maar mag.

29 juni 2017 om 12:46

Met Neymar kwaliteiten haha.
Dan mag je wel paar 10tallen miljoen neerleggen

29 juni 2017 om 16:53

Ja tuurlijk is rechtsback international heeft europees gespeeld heeft meer jarig contract

29 juni 2017 om 12:45

Het is nog geeneens juli, dus nog een volledige zomer om deze transfer rond te krijgen. Contract van 1 jaar dat afgekocht hoeft te worden al zit daar nog een eenzijdige optie aan vast . Zolang Feyenoord de enige belangstellende is ligt de druk bij de verkopende partij. We zullen het zien, kan wel eens de hele zomer gaan duren.

29 juni 2017 om 12:47

Optie tot verlenging dus ik zie geen enkele druk bij Utrecht.

5 miljoen is terecht! De "kleine" clubs moeten zichzelf beschermen en als er geld binnenkomt kunnen ze meer tegenstand bieden en zo wordt de eredivisie wat sterker, met alle goede gevolgen van dien.

5 miljoen blijft natuurlijk een prima bedrag.

4 miljoen, 1 miljoen aan bonussen en 10% doorverkoop of iets in die richting zal het worden.

Ben wel benieuwd of Feyenoord dit keer wel een normaal bod heeft uitgebracht. Eerst beginnen met een beledigend bod, daarna het hoofd van Amrabat op hol brengen (zelfs via broer Amrabat).. Het is allemaal niet chique tot op heden.

29 juni 2017 om 09:39

Hoezo heeft Feyenoord het hoofd van Amrabat op hol gebracht? Volgens mij heeft alleen Amrabat een aantal keer vermeld dat die graag naar Feyenoord komt. Verder heeft Feyenoord niks gedaan geloof ik.

Dat bedrag wat jij verwacht hoop ik toch niet, in mijn ogen teveel. Laat Amrabat maar in Utrecht dan.

29 juni 2017 om 09:45

Hij heeft ooit 1 interview bij de NOS gegeven dat die de sfeer enzo goed vond. Toen kreeg je al allerlei artikelen. Toen ging Feyenoord (of zo'n clubwatcher) naar Nordin toe, die gaf aan dat hij Amrabat graag in een Feyenoord shirt ziet en toen kwamen overal de koppen dat Amrabat gaat naar Feyenoord wilt.

Verder hebben ze aangegeven al met Amrabat in gesprek te zijn, (al dan niet via makelaar) en dan wordt je bod 2,5 miljoen.... Dat wordt natuurlijk terecht afgewezen en daarna komt er weer het ene naar de andere artikel tevoorschijn in de Feyenoordkranten.

29 juni 2017 om 09:54

Dat hij dat zelf aangeeft daar kan Feyenoord niks aandoen. Dat vervolgens een clubwatcher van VI hem benadert daar kan Feyenoord ook niks aandoen. Dat Tenslotte allerlei koppen komen in kranten over Amrabat daar kan Feyenoord ook weer niks aandoen.

Ik lees alleen argumenten die onderbouwen dat Feyenoord niet het hoofd van Amrabat op hol heeft gebracht. Ik heb zelf nergens gelezen dat Feyenoord in gesprek is met Amrabat en ik volg Feyenoord (redelijk) goed..

Over de hoogte van het bod valt te discussiëren, dat Utrecht het afwijst is hun goed recht.

29 juni 2017 om 10:00

@ternos

Komop zeg, we hoeven toch geen discussie te voeren dat Feyenoord niet hierachter zit om de prijs te drukken?

Lekker laten gaan Feyenoord. Haal dan Ayoub voor 1,2 op. De subtop denkt tegenwoordig dat er sjeiks bij de top 3 zit volgens mij, en ja kom maar met blabla wie is de top 3 en we vragen wat we willen. Ja allemaal prima maar voor 1 leuk seizoen krijg je geen 5 miljoen, de top 3 moet altijd het risico van miskoop dragen. Maximaal 3.5 uitgeven en geen cent meer.

29 juni 2017 om 09:12

Krijg je wel 5 miljoen voor een 19-jarig groot talent die inmiddels ook al a-international is?

Edit: Inmiddels net 20

29 juni 2017 om 09:17

En in rome zit er wel een sjeik? Of andere clubs die feyenoord spelers willen hebben, ajax psv en feyenoord vragen en krijgen genoeg voor hun eigen spelers maar willen bij de andere nederlandse clubs voor een dubbeltje op de eerste rij zitten

29 juni 2017 om 09:38

Toevallig heeft Roma rijke Amerikaanse eigenaren, geen sjeik, maar toch een ander verhaal als bij Feyenoord.

Dat van dat dubbeltje op de eerste rij is onzin, ook Utrecht doet dat..

29 juni 2017 om 09:48

Je zegt eerst dat het onzin is en daarna bevestig je het met Utrecht doet het ook. Je spreekt jezelf wel heel erg tegen. Wat is het dan nu?

Dat Utrecht vasthoud aan hun vraagprijs is hun goed recht.

29 juni 2017 om 09:50

Het heeft er toch niets mee te maken wat andere clubs betalen voor bijvoorbeeld Karsdorp? Amrabat wordt niet ineens een betere voetballer omdat A.s. Roma diep in de buidel tast voor Karsdorp. Amrabat wordt in eerste instantie voor de breedte gehaald en zal het merendeel van de wedstrijden van de bank toekijken.
Feyenoord heeft al genoeg geld uitgegeven aan twijfelgevallen het zou verstandig zijn om dat niet te blijven doen.

29 juni 2017 om 09:56

@kingthemaniak Met onzin bedoel ik dat het nergens opslaat. Ik zeg ook nergens dat het hun recht niet is? Elke club wilt toch zo goedkoop mogelijk een speler halen? Niet zo moeilijk.

29 juni 2017 om 09:59

Dat we hem voor de bank halen heeft Utrecht natuurlijk ook geen boodschap aan. Feit is dat er teveel spelers gefaald hebben na een overstap naar de top 3. zou dat niet zo zijn dan mogen ze inderdaad die 5 miljoen neerleggen maar we hebben te vaak gezien dat het vaak tegenvalt... Utrecht snap ik ook wel, goed talent met een lang contract, ik ben benieuwd. Zal wel rond de 3.5-4 uitvallen.

29 juni 2017 om 10:03

@fron010

Ik snap je vergelijking met spelers die faalde, maar kan je die ook van Utrecht noemen?

Toornstra (volgens mij doet die het wel goed), Mertens (niet geheel onaardig gedaan), Strootman (redelijke transfer gemaakt), Ramselaar (nog moeilijk te zeggen) en vd Hoorn (niet top, maar wel een goede transfer gehad) zijn de spelers die vanuit Utrecht de stap gezet hebben.

29 juni 2017 om 10:08

En daarvoor nog spelers als Tiendalli, Braafheid, Pieters en Kuijt. Alleen Bosschaart was niet zo'n succes geloof ik maar de rest heeft allemaal toch wel mooie transfers gemaakt nog na hun transfer naar Feyenoord of PSV.

29 juni 2017 om 11:00

@tornado72

Hoe Feyenoord Amrabat wil gebruiken, doet er maar weinig toe vanuit Utrechts perspectief. Feit blijft dat hij een van de sterkhouders was van het afgelopen seizoen.

Laatste speler die Feyenoord uit Utrecht heeft gehaald, heeft het naar mijn idee niet slecht gedaan.

29 juni 2017 om 11:03

laat die gekkies joh die snappen er niks van

29 juni 2017 om 11:29

Tornado: Dat heeft er wel degelijk mee te maken. De clubs onder de top zien toch ook dat er bakken met geld binnenkomt bij de top 3. In de huidige voetbalwereld pikt dus iedereen een graantje mee. Jij vindt Karsdorp wel 19M waard, ik niet. Jij vindt Amrabat geen 5M waard. Ik ook niet. Maar uiteindelijk is het niet aan ons wat er voor deze of gene betaald/gevraagd wordt. En als Amrabat voor de breedte gehaald wordt met CL voor de boeg dan vraag ik mij af of Feijenoord wel in de goede vijver vist.

29 juni 2017 om 13:21

Volgens mij is Ajax zo ongeveer de grootste sponsor van de ED geweest de laatste 10 jaar. Die hebben er ook genoeg van gezien de meeste aankopen uit het buitenland komen.

29 juni 2017 om 13:23

Het gaat mij erom dat Amrabat niet ineens een betere voetballer wordt naarmate Feyenoord meer te besteden heeft. Ik geloof nooit dat van Geel denkt, we hebben nu 14 miljoen binnen laten we beginnen met daar vijf miljoen van te investeren in een speler waarvan het maar zeer de vraag is of hij het gewenste niveau ooit zal halen. Amrabat is absoluut geen zekerheid en van Geel is niet iemand die even geld over de balk smijt.
Ik denk dat het uiteindelijk wel rondkomt voor 3,5 a 4 miljoen afhankelijk van de randvoorwaarde en anders gaat van Geel waarschijnlijk naar de volgende op z'n lijstje.
Ik geloof niet dat Nederlandse clubs hun selectie specifiek afstemmen op CL voetbal. Amrabat gaat niet het verschil maken tussen uitschakeling in de eerste ronde of na de winterstop nog in de knock-out fase actief zijn. Voor de breedte/ toekomst zal hij worden aangetrokken hij zal a.s. seizoen meer wedstrijden niet spelen dan wel waarschijnlijk.

29 juni 2017 om 15:33

Roma investeerd ook veel geld in karsdorp waarbij het de vraag is of die de serie a en europese wedstrijden aankan? Als we allemaal zo denken kan niemand meer een speler halen. Waarom graag een speler halen waar je niet overtuig van ben? Zal meer over de scouting van feyenoord zeggen dan de vraagprijs van utrecht

29 juni 2017 om 16:29

Omdat Roma ( te) veel geld uitgeeft aan Karsdorp moet Feyenoord dat ook maar doen bij Amrabat? Aparte theorie. Het is natuurlijk verre van zeker dat Amrabat het niveau van Feyenoord aankan dus gaat Feyenoord logischerwijs niet met geld smijten.

29 juni 2017 om 10:57

Waarom zou Utrecht het niet kunnen vragen. Het geld is er bij fey, ze raken een talent kwijt en moeten een nieuwe basisspeler halen. Je zou gek zijn als je het niet vraagt. Waarom moet de top 3 altijd het risico dragen? Utrecht moet dat toch ook als ze een vervanger halen?? Of telt dat niet omdat het een kleinere club is en de speler minder geld zal kosten? Daarnaast zal ayoub niet minder zijn dat amrabat, is de beste speler van utrecht.

29 juni 2017 om 12:00

Dat zou ik nou ook doen. Ja Amrabat is in potentie beter dan Ayoub, maar Ayoub laat al 3 seizoenen zijn een van de betere middenvelders te zijn van de eredivisie. Ik zou ten alle tijden voor Ayoub gaan.

29 juni 2017 om 12:37

Clubs buiten de top 3 mogen net zo goed zo'n bedrag vragen als dat de top3 daar nee tegen mag zeggen. Als zij de speler niet kwijt willen, vragen zij een bedrag waardoor clubs de speler niet willen kopen of waarmee zij een leuke vervanger kan halen. De top3 vraagt toch ook hoge bedragen aan buitenlandse clubs en dat mag ook?

29 juni 2017 om 17:20

Haha sjieks ? We praten over 5 miljoen eh niet 50. Als de nederlandse topclubs dat nog niet eens op tafel kunnen gooien is het wel heel erg.

Klasse utrecht! Feyenoord wil alles voor een koopje hebben en zelf wel de hoofdprijs voor hun spelers vragen toornstra en kuyt hebben ze al heel goedkoop gekregen die tijden zijn nu voorby gelukkig!

29 juni 2017 om 10:05

Naast Karsdorp verkoopt Feyenoord zijn spelers nooit voor de hoofdprijs. En als je een lang contract hebt kan je de hoofdprijs vragen.

Als Fc Utrecht 5 miljoen wil, dan willen ze 5 miljoen. Niemand anders dan Utrecht bepaald de vraagprijs en uiteindelijk de verkoopprijs voor Amrabat en als hier geen marge inzit dan is dat zo. Lijkt wel alsof er van alle kanten op Utrecht geschoten wordt omdat ze aan 5 miljoen vasthouden maar ze hoeven niet te verkopen en voor 2,5 kan hij volgend jaar ook nog weg, ze kunnen namelijk een optie in zijn contract lichten tot 2019. En Amrabat? Nou je hebt gewoon een contract! Bepaald nou eenmaal niet zelf waar je wilt spelen, hebt met vol verstand dit contract getekend. Een heel normaal contract! En daarnaast, als Feyenoord je zo graag wil hebben, betalen ze echt wel hoor!

29 juni 2017 om 10:38

Met vol verstand een contract getekend .. Ik lees het hier dagelijks .. Maar nooit als een speler z'n contract respecteert en het dus ook uitdient ..

29 juni 2017 om 12:14

@Dante

Dat is hier nu toch ook niet aan de orde?

29 juni 2017 om 12:33

@niels Dat klopt. Vind het alleen opvallend dat deze gevleugelde uitspraak slechts voorbij komt als het goed uitkomt.

29 juni 2017 om 10:52

Ach, als Utrecht al te halsstarrig blijft vasthouden aan de vraagprijs kan je het altijd op een arbitragezaak laten aankomen, ik ben benieuwd hoeveel ze er dan voor krijgen. Van Utrecht naar Feyenoord is natuurlijk wel een enorme stap vooruit, daar zit een flinke positieverbetering in.

29 juni 2017 om 11:14

@baardgrasmus

Bank Feyenoord of basis Utrecht. Echt niet veel verschil. Zal die ook nooit gaan winnen.

29 juni 2017 om 11:14

Ik vermoed dat het dan ook rond de vijf miljoen zou uitkomen. 20 jaar, inmiddels international van Marokko en Ramselaar die ook voor rond die prijs vertrok. Daarbij meenemende dat spelers als Sinkgraven in het verleden ook voor 8 miljoen zijn verkocht.

29 juni 2017 om 12:24

Baardgrasmus als je het daar op uit wilt laten komen ben je als club best zielig bezig in dat geval. Maar toch hopen dat feyenoord meer klasse toont.

29 juni 2017 om 12:54

Ik hoop het ook, bij mijn weten heeft Feyenoord het ook nooit zo gespeeld, maar het is de eredivisie wel geregeld voorgekomen, ik weet dat Ajax het met Suarez o.a. heeft gedaan, maar die werd verloren. Maar meer om aan te geven dat je vraagprijs wel degelijk onder druk kan komen te staan.

En voordat hier weer overal gesproken wordt over het dan maar halen van Ayoub voor 1,2 miljoen.... Ayoub kost geen 1,2 miljoen! Dit heeft Utrecht nooit aangegeven, Bursa wilde tot 1,2 miljoen gaan... Heeft niets met een vraagprijs te maken, deze heeft Utrecht niet eens naar buiten gebracht!

29 juni 2017 om 09:20

Inderdaad. Al vind ik dat opzich nog best acceptabel. Jongen die de club heel veel gegeven heeft, dus mag je als Utrechtzijnde best wat coulanter opstellen. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat die maar voor elk bedrag moet vertrekken.

1,2 miljoen voor een speler die iets aan zijn hart heeft, een heel specifieke voetballer is, met een éénjarig contract zal wel rond dat bedrag uitkomen. 1,5 tot 2 miljoen met een doorverkooppercentage zal het wel worden.

29 juni 2017 om 09:22

Ik moet nog zien of Ayoub überhaupt wel vertrekt, geloof er niets van.

29 juni 2017 om 09:26

Dat is sowieso afwachten. Heb er een dubbel gevoel bij. Ben wel een fan van Ayoub, maar voor de club beter om er nog wat aan te verdienen. Bijtekenen met een clausule zal ik dan de beste oplossing vinden, maar dat gaat Ayoub niet doen lijkt mij.

29 juni 2017 om 11:18

Ayoub heeft ook enkele medische problemen. Met die problemen zal een club niet heel snel een hoog bedrag voor zo een speler neerleggen. Als er een mooie club voor hem langs komt, vind ik het om die reden niet heel erg als Utrecht wat water bij de wijn doet. Echter, lijkt het me wel verstandig dat Utrecht nu voorlopig het team in tact houdt voor de confrontatie in de EL. Anders zijn er teveel spelers die je moet gaan inpassen.

Meer dan 3,5 miljoen moet van Geel niet betalen voor een onzekerheidje. Feyenoord heeft de subtop al genoeg betaald voor spelers die achteraf te kort komen voor het niveau Feyenoord. De stap van de subtop naar de top is in de eredivisie enorm blijkt steeds weer. Feyenoord moet maar over de grens gaan kijken. De Deense en Zweedse clubs bijvoorbeeld vragen geen absurde bedragen voor spelers waarvan de kans van slagen in de top van de eredivisie zeer twijfelachtig is.

29 juni 2017 om 10:40

Zo is dat! Vind sws onze scouting niet erg verrassend, al was Jorgensen wel een schot in de roos.

29 juni 2017 om 10:42

Dat is dan toch perfect voor beide partijen? Utrecht houdt spelers voor langere tijd of verkoopt voor een hoger bedrag aan het buiteland, en Feyenoord zoekt goedkopere alternatieven in het buiteland!

Win Win lijkt me!

29 juni 2017 om 10:49

Absoluut. De enige verliezer zo eventueel de speler zelf zijn die graag een tussenstap in de Nederlandse top wil maken om dan later meer kans van slagen te hebben in een grote competitie.

29 juni 2017 om 12:14

Feyenoord heeft de subtop wellicht wel genoeg betaald voor spelers die achteraf tekort komen voor het niveau dat het nastreeft. Maar dat komt met name omdat ze voor de verkeerde spelers gaan. Bij Heerenveen lopen Bilal en Ziyech. Vervolgens lopen bij Vitesse Vejinovic (die op dat moment door Mceachran uit de basis is gespeeld), Pröpper en Qazaishvilli op het middenveld rond. Feyenoord kiest dan voor de spelers, Bilal, Vejino en bijvoorbeeld ook Tapia bij Twente, die bij de subtop al niet onbetwist zijn. Wellicht omdat die op dat moment goedkoper zijn te halen.

In het geval van Amrabat heb je een jong talent dat net als bijvoorbeeld een Pröpper, Ziyech of Ramselaar voorheen al een onbetwiste basisspeler is bij een club uit de subtop. Vandaar dat ik denk dat 5 miljoen een goede marktconforme vraagprijs is van Utrecht. Of Feyenoord het wil of er goed aan doet om dat te betalen is een tweede.

29 juni 2017 om 12:33

Het is inderdaad de vraagprijs, de soep zal niet zo heet gegeten worden als ze wordt opgediend. Uiteindelijk zal het uitkomen tussen de 3 en de 4 miljoen euro waarschijnlijk. Anders vermoed ik dat van Geel verder gaat kijken.

29 juni 2017 om 12:32

Dat jullie teveel van dat soort spelers hebben gehaald ligt wellicht aan jullie scouting, aangezien de laatste aankopen van ajax en psv de overstap zichtbaar moeiteloos hebben gemaakt. En volgens mij doet toornstra het ook niet verkeerd bij jullie Bij spelers als bilal kon je al zien dat ze geen mega talent waren aangezien ze niet eens vast basis stonden en bilal bijv. vooral snel wastafel maar verder nog veel te veel miste.

Logisch dat Utrecht niet meteen hapt. Feyenoord heeft geld zat door verkoop Karsdorp, dat zal Feyenoord niet helpen om Amrabat voor een prikkie op te halen. Utrecht wil de hoofdprijs (en terecht)!

Ik denk dat geen enkele club moet zeuren over bedragen, die een andere club wil ontvangen.
Ook de top 3 (voor zover deze nog bestaat in NL) vragen wat ze willen voor hun spelers, dan moet je ook niet zeuren als de andere clubs dat doen!!!

Ik begrijp goed dat Utrecht zijn poot stijf blijft houden, want in Amrabat zit veel potentie. Hij heeft een goede instelling en kan als hij volgend seizoen net zo goed presteert veel opleveren. Persoonlijk begrijp ik niet waarom Feyenoord nog een middenvelder erbij wil hebben. Ze hebben Gustafson, Schuurman, Vejinovic, Vilhena enz. Maar mocht hij toch komen , dan heeft Feyenoord een sterk en talentvol middenveld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren