Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Karsdorp heeft na inmenging Internazionale extra optie’

Laatste update:

Rick Karsdorp vervolgt zijn loopbaan naar alle waarschijnlijkheid in de Serie A. De Telegraaf meldde zaterdagochtend dat Feyenoord spoedig een akkoord zal bereiken met AS Roma over de verkoop van de 22-jarige rechtervleugelverdediger. Karsdorp zou echter ook nog elders in de Italiaanse competitie terecht kunnen.

Internazionale zou zich immers gemengd hebben in de strijd om de handtekening van Karsdorp. Roma dacht de drievoudig Oranje-international volgens De Telegraaf binnen 48 uur te kunnen strikken voor een bedrag van ongeveer twintig miljoen euro inclusief bonussen, maar Feyenoord zou mogelijk zelfs meer geld kunnen overhouden aan de verkoop van Karsdorp indien het een deal weet te sluiten met Inter, meldt Sky Sport Italia.

De Milanese club zou zestien miljoen euro overhebben voor de komst van Karsdorp en stelt Feyenoord daarnaast nog diverse bonussen in het vooruitzicht. Het bod van i Nerazzurri zou daarmee hoger kunnen uitvallen dan dat van Roma. Karsdorp kreeg van Feyenoord al toestemming om zijn eigen voorwaarden in Italië te bespreken met de Romeinen, maar zou er nu dus een optie bij hebben.

Waar denk jij dat Rick Karsdorp volgend seizoen speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Perfect scenario mocht dit waar zijn. Karsdorp is naar mij mening niet meer waard dan pak em beet 17 miljoen, maar als dit gevecht tussen twee clubs hoog zal oplopen kan hij zomaar weggaan voor 20 à 25 miljoen.

We moeten gewoon meegaan in de transfergekte, de tijd dat we de "Zeeman" van Europa zijn is afgelopen.

24 juni 2017 om 17:53

Hoop dan toch dat Karsdorp voor Inter kiest, meer kans op speeltijd.

25 juni 2017 om 14:32

Is zeker 20 miljoen waard, hij was dit seizoen de beste rechtsback !

24 juni 2017 om 17:54

Daar gaan we de afgelopen jaren toch al aardig in mee? Bijvoorbeeld met Milik, Strootman, Depay, Janssen, nu Klaassen en Karsdorp.

24 juni 2017 om 17:57

Precies dat, ben trouwens benieuwd als het zo doorgaat met mooie bedragen krijgen voor de eredivisie spelers, wanneer de eerste inkomende transfer van meer dan 20 miljoen gaat komen.

24 juni 2017 om 17:59

Ik denk dat hij op Feyenoord doelt, de spelers die je noemt zijn allen niet van Feyenoord.

24 juni 2017 om 19:20

Behalve onze spelers. Dit kampioenschap zorgt er ook voor dat we 'leverage' hebben, buiten het feit dat we niet meer in financiële problemen zitten. Mooi moment om de huiden duur te verkopen.

24 juni 2017 om 18:16

Ik Citeer "we moeten gewoon meegaan in de transfergekte, de tijd dat we de "zeeman" van Europa zijn is afgelopen." Ben ik helemaal mee eens hoor maar dan ook niet gaan piepen als clubs als Utrecht en Az ook niet zijn spelers voor Lidl prijzen laten gaan.. de markt is gewoon gek geworden en daar wil elke club van profiteren..

24 juni 2017 om 20:04

Dat hele "zeuren" en "piepen" wordt ook zo opgeblazen nu. Het is ineens een heel item. Subtoppers mogen terecht ook veel vragen voor hun spelers, en dan is het gewoon maar de vraag of de toppers eraan willen voldoen of dat ze in de midden uitkomen. Da's al jaren zo en is nu ook niks anders. Ieder hun goed recht.

24 juni 2017 om 18:27

Precies, en de tijd dat Utrecht de zeeman voor de top 3 is, die moet ook maar eens afgelopen zijn vind je niet?

24 juni 2017 om 19:18

Nah, stuur alles wat ook maar enigszins tegen een bal kan trappen maar transfervrij naar de top 3. Dat is toch het gezicht van Nederland internationaal gezien.

Inter haakt af na het horen van de vraagprijs voor Tete, maar wil 20 miljoen voor Karsdorp betalen? Ik begrijp er niks meer van. Karsdorp is wel verder dan Tete, maar qua potentie schat ik ze even hoog in. Het zal wel aan mij liggen,

24 juni 2017 om 17:57

Ja, ligt denk ik aan jou, potentie van Tete is echt niet gelijk aan die van Karsdorp. Karsdorp is nu al beter en toont meer stijgende lijn als Tete

24 juni 2017 om 18:23

Nah karsdorp viel in veel grote wedstrijden verdedigend door de mand.

24 juni 2017 om 18:29

Tete kan alleen tegenstanders in de weg lopen. Wat Tete doet heeft weinig met voetbal te maken.

24 juni 2017 om 18:35

" Nu al beter" kan je niet echt zeggen he, gezien Karsdorp zelfs een beetje ouder is dan Tete. Karsdorp heeft zich afgelopen seizoen wel veel meer kunnen laten zien dan Tete, maar de twee seizoenen daarvoor liet Tete het veel meer zien. Tete debuteerde bijvoorbeeld ook gewoon een jaar eerder bij Oranje dan Karsdorp.

De situatie van beide spelers is nu geheel anders. Karsdorp gaat waarschijnlijk omdat hij blijkbaar aan de bovengrens voor Feyenoord zit, hij kan zich verder ontwikkelen elders. Tete zou kunnen vertrekken omdat hij bij Ajax niet meer aan de bak kwam, dan is het logisch dat zijn transfersom beduidend lager is.

Ik zou alleen als ik Ajax was Tete gewoon behouden. Nieuwe trainer, nieuwe kansen.

24 juni 2017 om 18:39

En dan kun je alsnog beter een back hebben die alleen in de weg kan lopen dan dat ze verdedigend zwak zijn. Sinkgraven kan 10 keer beter voetballen dan Tete, maar toch zit je met Tete 10 keer rustiger op de bank, omdat hij altijd in de weg loopt zodat er geen muisje door heen komt.

24 juni 2017 om 18:50

Zoals?

24 juni 2017 om 19:07

tsja we weten allemaal wat voor rare snuiter Blind was met zijn selectiebeleid en in welke afgrond het ons gestort heeft. karsdorp is pas 2 jaar door gebroken dus je kan de vergelijking met de tete van 3 jaar geleden niet maken.

24 juni 2017 om 19:11

Volgens mij speelde karsdorp in 14/15 meer dan Tete, dus karsdorp brak eerder door.

24 juni 2017 om 19:18

In veel grote wedstrijden viel Karsdorp door de mand? Oh ja joh? Welke dan, dat ene wedstrijdje in amsterdam?

Karsdorp heeft zich veel meer ontwikkeld dan Tete in de afgelopen tijd. Heeft meer prijzen gewonnen, is eerder basisklant bij Oranje dan Tete, heeft internationaal niet minder ervaring dan Tete, heeft meer Eredivisie wedstrijden achter zijn naam staan en gaat nu als vaste waarde en basiskracht bij een topclub in Nederland pas vertrekken naar het buitenland.

Als Tete echt zo vergelijkbaar was, hadden de Italiaanse (sub)topclubs wel bij ajax aangeklopt om Tete voor een schijntje op te pikken, in plaats van de dure Karsdorp. Of misschien zien zij wel terecht meer in Karsdorp dan in Tete?

24 juni 2017 om 19:54

Haha elkaars spelers weer lekker afkraken en eigen ophemelen. Beide zijn totaal verschillende backs, de ene kan heel goed verdedigen maar is aanvallend minder en de ander kan goed opbouwen en aanvallen maar is verdedigend weer minder.. Beide hebben gwn veel potentie maar moeten wel nog het een en ander leren

24 juni 2017 om 20:00

2x in Amsterdam, interland Frankrijk en ook Europees niet heek goed dit seizoen met als hoogtepunt de terug kopbal tegen Fener. Internationaal heeft karsdorp zeker minder ervaring op het moment. Tete heeft meer interland (en karsdorp is niet eens echt een basisspeler) en Tete heeft veel meer potjes EL gespeeld en zeker meer in de KO fase. Ik zeg nergens dat het niet terecht is, maar ik ging alleen in op iemand die zei dat karsdorp veel verder in alles was terwijl ik Tete op een hoger niveau veel betrouwbaarder heb zien verdedigen dan karsdorp. Dat karsdorp minder is beweer ik nergens.

24 juni 2017 om 20:25

Karsdorp viel in grote wedstrijden door de mand?...buiten de wedstrijd in de Arena wasr een half elftal basisspelers aan het eind ontbrak, waar iedereen slecht was kan ik geen wedstrijd noemen waar hij door de mand viel.
Karsdorp viel overigens uit, een halve wedstrijd door de mand, in een wedstrijd op halve kracht.
Ik zou zeggen noem maar de wedstrijden waar je het over hebt.

Ook Internationaal deed hij het goed, Payet werd gewisseld in de interland tegen Frankrijk, was zijn tegenstander, die heeft geen bal geraakt,...

24 juni 2017 om 20:29

El pistolero, begrijp heus wel dat je net als ik bevooroordeeld bent, maar je onderbouwing lijkt nergens op, kost je nogal wat moeite om al dan niet opgeblazen die wedstrijden door de mand te verklaren..

Karsdorp is gewoon een betere voetballer op dit moment, met minimaal net zo veel potentie als Tete, die eerst maar eens een jaartje basis moet gaan spelen, die jongen komt er ook wel, twijfel ik niet aan..

25 juni 2017 om 00:59

Dat tete een kaar eerder debuteerde lag ook aan de bondscoach. Karsdorp is gewoon een veel modernere back en uiteindelijk (veel) meer waard dan Tete. In ieder geval voor een ploeg die 9 van de 10 keer beter is dan de tegenstander

24 juni 2017 om 17:57

En jij gelooft alles wat er in de media gezegd wordt? Nou dan vertel ik je alvast. De media kletst vaak maar wat uit hun nek

24 juni 2017 om 17:59

In potentie schat ik ze ook gelijk in. Echter zijn het wel twee totaal verschillende backs dus het hangt er ook een beetje vanaf wat de club precies zoekt (aanvallend sterk of juist verdedigend). Tete is verdedigend al veel verder dan Karsdorp en daarom is Italie juist de perfecte competitie voor Karsdorp. In Italie kunnen ze wel verdedigen. Mocht Karsdorp de verdedigende kwaliteiten ontwikkelen van Tete + zijn snelheid + zijn aanvallende mogelijkheden, hebben ze wellicht een wereldtopper in huis. Ik zie wel in dat Karsdorp zich dan nog veel moet onwikkelen haha

24 juni 2017 om 18:09

Voor een team dat de bovenliggende partij is, zijn beiden zeker niet gelijkwaardig. Dan heb je veel meer aan Karsdorp.

24 juni 2017 om 18:52

Nou je geeft het zelf al aan, hij is verder op dit moment dus op dit moment heeft inter daar meer belang bij

24 juni 2017 om 19:25

Iedere club die de ambitie heeft om naar voren te voetballen zal voor Karsdorp gaan. Tete komt op dat gebied tekort internationaal gezien.

24 juni 2017 om 19:56

Internationaal ook door roma wordt er geregeld op de omschakeling gespeeld en dan heb je toch liever een back die niks doorlaat.

24 juni 2017 om 19:57

Want Karsdorp heeft het internationaal al laten zien?? Tete wel.

24 juni 2017 om 20:59

Waar heeft Tete het meer laten zien dan? karsdorp gewoon Eerste back van Oranje.

24 juni 2017 om 21:11

Tete is met zijn verdedigende kwaliteiten een uitstekende CV, ware het niet dat hij misschien te kort is. Hij mist gewoon voetballende kwaliteiten om op de backpositie internationaal mee te kunnen. Een back is tegenwoordig zoveel meer dan een simpele voetballer die de rand van het veld dekt. Je moet ook naar voren kunnen gaan en daar nuttig zijn.

Ik zou naar Inter gaan. Een club dat de laatste jaren veel minder presteert, maar Chinezen achter zich hebben en historisch gezien waarschijnlijker flinke pieken gaat meemaken dan AS Roma. En je komt ook nog eens makkelijker in dat team, omdat je in de beginfase van de wederopbouwing zit.

En ook nog een grotere club.

24 juni 2017 om 18:19

Maar het is er organisatorisch ook een puinhoop en je wordt in dat ''project'' ook zo weer vervangen. Daarnaast kan hij met Roma de CL in. Ik verwacht niet dat Inter ineens binnen nu en een paar jaar potten gaat breken.

Historie zegt weinig. Dat heeft Ajax ook. Geld is ook niet alles, dat zie je aan United, die jaar in jaar uit honderden miljoenen in hun selectie pompen, maar niet dichtbij een PL kampioenschap of CL winst zijn geweest. De EL kan Roma ook winnen.

24 juni 2017 om 18:35

Bij Inter word je misschien zo vervangen, bij Roma speel je misschien niet eens, omdat het niveau al hoog is. Denk dat een Inter met financieel geweld achter zich snel boven Roma komt te staan. Historie zegt weinig, maar het is niet alsof Roma duidelijk meer achter zich heeft staan dan Inter (of Milan bv.) en een Juventus zullen ze nooit kunnen aanvallen. Bij Inter schat ik de kans groter in, al weet ik niet veel af van de organisatorische puinhoop waarover je nu spreekt. Zolang ze maar een goed plan hebben over hoe ze willen spelen en wie ze willen hebben.

24 juni 2017 om 18:22

Bijkomend voordeel voor Feyenoord is waarschijnlijk ook dat Inter het bedrag eerder kan betalen terwijl Roma het in termijnen moet betalen.

Inter gaat hier achter het net vissen, Monchi gaat Karsdorp echt niet meer lossen en ik denk ook niet dat ze zomaar 20 miljoen gaan geven. Op de italiaanse sites heb ik cijfers gelezen van 12/15+bonussen, lijkt me meer als genoeg.
Inter heeft z'n pijlen gericht op Cancelo, maar daar zitten ook Juventus, Milan en Barca op te azen. Valencia vraagt 25 miljoen euro, gaat nog interessant worden!

De keuze tussen Rome of Milaan lijkt me toch niet zo moeilijk. Nog even los van de sportieve situatie binnen beide clubs.

24 juni 2017 om 20:10

Hoewel Milaan een mooie stad is, zou ik toch (inderdaad?) zeker voor Rome kiezen. Wát een prachtige stad is en blijft dat toch. En daarnaast lijkt AS Roma ook wel wat rustiger dan Inter, waar het al jaren een bende is.

Ik hoop niet Inter voor Karsdorp gaat, ik vind hem een meer dan uitstekende voetballer en ook beter dan Tete maar door de FFP lijkt het me niet verstandig om 20 miljoen aan een verdediger uit te geven terwijl er ook een dringende behoefte is aan een linksback en een vervanger voor Perisic daarom is Tete voor 3 miljoen een beter alternatief.

25 juni 2017 om 01:03

Tete mist de kwaliteit voor een ploeg die er vanuit wil gaan dat ze beter zijn dan de tegenstander

25 juni 2017 om 02:29

Ik vind de verschillen tussen Karsdorp en Tete te klein om daar 17 miljoen meer voor te betalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren