Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Dortmund is geruchten rondom ster zat en wil naar FIFA stappen’

Laatste update:

De transfersoap rondom Ousmane Dembélé krijgt mogelijk een nieuwe wending. De twintigjarige vleugelaanvaller zou hoog op het verlanglijstje van onder meer Barcelona staan, maar Borussia Dortmund is geenszins van plan mee te werken aan een transfer. Die Borussen zouden volgens Westdeutsche Allgemeine Zeitung zelfs bereid zijn naar de FIFA te stappen teneinde geïnteresseerde clubs af te schrikken.

Dembélé kwam vorige zomer voor ongeveer vijftien miljoen euro over van Stade Rennes en tekende toen een contract tot medio 2021 in het Signal Iduna Park. De zevenvoudig Frans international kende met 10 doelpunten en 21 assists een sensationeel debuutjaar en technisch directeur Michael Zorc van Dortmund sluit een transfer dan ook uit. "Dembélé heeft een lang doorlopend contract", wordt de beleidsmaker geciteerd door diverse Duitse media. "Er zullen geen onderhandelingen plaatsvinden met andere clubs. Hij speelt ook volgend seizoen voor Dortmund."

BILD meldde eerder deze week al dat Dortmund een prijskaartje van liefst negentig miljoen euro aan Dembélé zou hebben gehangen. Een bod van vijftig miljoen euro van Barcelona op de rechtsbuiten zou al zijn afgewezen door de Duitse grootmacht, die zegt absoluut niet de intentie te hebben Dembélé van de hand te doen. Mocht een andere club direct persoonlijk contact zoeken met de Fransman, dan overweegt Dortmund naar de wereldvoetbalbond te stappen. Zijn zaakwaarnemer, Moussa Sissoko, sprak afgelopen weekeinde al met Barcelona.

Moet Borussia Dortmund Ousmane Dembélé voor negentig miljoen euro laten gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

90 miljoen "maar"? Als ze werkelijk andere clubs willen afschrikken moeten ze dat minimaal verhogen naar 150 miljoen. Er zijn heden ten dage verschillende clubs die dit wel op tafel willen leggen voor zo'n jong talent.

22 juni 2017 om 16:20

90 miljoen voor een talent is wel heel erg veel, Martial koste 50? Jesus 30? voor Mbappe vragen ze 100 maar dat gaat niemand betalen denk ik.

22 juni 2017 om 16:27

Martial is dan ook lang niet zo goed als Dembele, en Jesus had in Europa nog niks laten zien en vind ik, hoewel hij erg goed is, ook niet van de categorie van Dembele, Dembele en Mbappe zijn extreme talenten, zou me niets verbazen moesten deze twee over 3-4 jaar met elkaar voor de gouden bal strijden.

En over Mbappe, vanaf het moment dat Mbappe en Monaco effectief uit elkaar willen gaan, zullen er zo'n 5 clubs zijn die echt wel 100 miljoen willen betalen.

22 juni 2017 om 16:40

ze vragen 130 voor mappen en schijnen 100 al te hebben afgeslagen. de markt is gek en ik zou in de huidige markt 90 miljoen neerleggen voor hem. ik Als Real fan zou hem zo graag zien in plaats van Bale op rechts. in mijn ogen heet deze jongen een grotere potentie dan Neymar en gaat hij Messi en Ronaldo opvolgen wat betreft Ballon d'ors over 3 jaar

22 juni 2017 om 19:37

Dan moet Dembele wel leren afwerken, want op dit moment lijkt het nergens op. Dribbel is fabelachtig!

22 juni 2017 om 20:37

Goal tegen Bayern vergeten? Waar hij even 3 verdedigers van Bayern te kak zet en een wereldgoal scoort...

Hij moet wat effecienter zijn ja maar afwerken kan die jongen zeker!

22 juni 2017 om 20:56

Ik kan ook een bal in de winkelhaak jassen, zoals iedereen hier.

Feit is dat zijn afwerking een flink werkpunt is en dat geef je zelf ook al aan door te zeggen dat hij effixienter moet worden.

22 juni 2017 om 17:33

Sorry, Je mist het punt. Zij willen niet verkopen, maakt niet uit hoe hoog de aanbieding. Vandaar ook de stellige reactie.

22 juni 2017 om 18:25

Dat begrijp ik, maar waarom dan toch de prijs van 90 miljoen noemen? Zeg dan "not for sale" ongeacht de prijs. Nu houd je de mogelijkheid altijd nog op een kier.

22 juni 2017 om 19:30

Je weet niet of Dortmund dat vraagt, dat beweerd Bild.. Aka de Duitse Telegraaf. Wat we wel weten is dat de TD van Dortmund deze jongen voor geen goud wil verkopen. Dus die 90 miljoen mag je met een grote korrel zout nemen.

22 juni 2017 om 20:38

Zoals hieronder al aangegeven. De prijs is gemaakt door de pers. Maar vandaag heeft de club (alweer) bevestigd dat Dembele niet te koop is. Ander verhaal met Aubameyang. Hij mag voor 70m vertrekkne. Hij is nu ook, heel verdienstelijk, 4 jaar bij de club en inmiddels ook 28 jaar oud.

Kan iemand mij uitleggen waarom clubs naar de Fifa willen gaan?

Is het pas toegestaan vanaf 1 juli contact te zoeken met een speler? Het is toch vraag en aanbod.. Ze willen €90 miljoen, Barca mag dan toch ook persoonlijk onderhandelen over de salaris eisen van Dembele? Overigens denk ik dat ook hij blijft.. Het is vooral de media die alles van elkaar overneemt dit om maar een '' primeur '' te hebben. Dembele moet nog 1 jaar vlammen bij Dortmund voordat hij een transfer moet maken.

22 juni 2017 om 16:13

Je mag pas met een speler onderhandelen over een contract als je er uit bent met zijn huidige club.

22 juni 2017 om 16:18

*wanneer huidige club toestemming geeft, hoeft geeneens al een overeenkomst te zijn.

Ik geef Dortmund groot gelijk. Het blijft altijd een wat lastige kwestie; als geïnteresseerde club wil je toch ook wel weten of een speler geïnteresseerd is in je club, voordat je de tijd en moeite gaat nemen te onderhandelen. Er wordt alleen (te) vaak direct met geldbedragen gestrooid en een heel plan voor de spelers, daar ze eigenlijk het moeten houden bij ''zou je eventueel geïnteresseerd zijn''.

22 juni 2017 om 16:14

Officeel is het pas toegestaan om contact te zoeken met een speler na akkoord van de clubs.

22 juni 2017 om 16:15

Bij een doorlopend contract mag je pas met speler onderhandelen als de clubs akkoord zijn. Anders kun je het hoofd van de speler op hol brengen en de club zit met de gebakken peren doordat de speler ontevreden is.

22 juni 2017 om 16:16

Een club mag pas met een speler praten als de club waar hij onder contract pas toestemming voor geeft. Dit kan zijn na akkoord of als een akkoord heel dicht bij is. Dat is aan de verkopende club om te bepalen. Of als er voldaan word aan de verkoop clausule. Of als het contract over een half jaar afloopt hoeven ze geen toestemming te vragen.

22 juni 2017 om 16:57

De club mag pas met de speler praten na toestemming maar weet niet of dit geldt voor de zaakwaarnemer. Zie dan ook geen heil in het stappen naar de fifa

Dat is durven van Barcelona, 50 miljoen bieden voor het (al dan niet) grootste talent op de wereld. Had niemand daar even kunnen opmerken dat ze met 50 miljoen nergens zullen komen?

22 juni 2017 om 16:13

Precies, dat dacht ik dus ook. Echt een lachertje dit.

22 juni 2017 om 16:24

Weet je hoeveel geld vijftig miljoen euro is? Werkelijk waar, het gevoel voor de waarde van spelers en de waarde van het geld is in het voetbal compleet weg.

22 juni 2017 om 16:30

Voor ons een godsvermogen zo onbereikbaar als de sterren, voor vele voetbalclubs peanuts. En aangezien het hier over clubs gaat en wij maar toeschouwers van dit alles zijn, snap ik hem zeker, Dembele is veel meer "waard" de dag van vandaag, samen met Mbappe HET talent van deze generatie.

22 juni 2017 om 17:09

Nee, ik geloof niet dat een bedrag van vijftig miljoen euro "peanuts" is voor een voetbalclub. Kijk alleen al naar de omzetcijfers, alleen de grootste clubs ter wereld kunnen boven de 500 miljoen euro uitkomen. En dan gaat het vaak niet alleen over activiteiten in het voetbal, maar ook in andere sporten. Kijk bijvoorbeeld naar Barcelona, die komen niet boven de 30 miljoen euro winst. Nee, dan lijkt me 50 miljoen euro voor een voetballer ten opzichte van de complete winst van die organisatie geen peanuts. En dan nog, het gaat me in dit geval niet om de speler of het bedrag dat genoemd wordt. Het gaat me om het gemak waarmee er over dergelijke bedragen wordt gesproken. Alsof een openingsbod van vijftig miljoen euro op een (extreem) getalenteerde 20-jarige voetballer die een paar seizoenen op seniorenniveau speelt lachwekkend is?! Het is dat ik geen handige manier kan vinden om een short-positie binnen de voetbalsector kan nemen of zelf financieel profiteer van deze gekte, maar men is compleet het verstand kwijt als het gaat om de waardebepaling van voetballers.

22 juni 2017 om 17:16

Aangezien ze het bod hebben weggelachen in Dortmund, durf ik wel stellen dat men de waarde aardig in kan schatten, iedereen hier kon dat immers wel voorspellen.

22 juni 2017 om 17:24

Dan is Barcelona zwaar op de sukkel, die drie slokoppen vooraan vreten Barcelona van binnen uit met hun gortige salarissen, waardoor de club stil staat in haar ontwikkeling. 30 miljoen winst is niks, zelfs een United op de sukkel maakt meer winst, tijd dat er in Barcelona duchtig anders gehandeld gaat worden, zowel qua transfers als qua beleid. Naja iedereen hier vind het toch, terecht voor mij, lachwekkend, de tijd dat de echte toptalenten zoals Dembele en Mbappe voor 30-50 vrkocht werden is over, zeker wanneer die jongens niet bij een kleine club spelen maar nu al bij geweldige clubs (monaco, Dortmund) spelen, dat drijft de prijs ook weer op.

Edit: ik lees dat Barcelona in 2014 nog zo'n 150 miljoen winst heeft gemaakt, alleen Real haalde toen al meer winst. Hoe kom je bij die 30 miljoen? Of hebben ze zo'n matig jaar gehad financieel? In 2016 hadden jullie 106 miljoen winst.

22 juni 2017 om 17:42

Alexdelpiero10, weet niet waar je die cijfers vandaan hebt. Maar Barcelona maakte vorig seizoen een netto winst (na belastingen) van 29 miljoen euro, dat is namelijk wat men via de officiele kanalen duidelijk maakt. Natuurlijk is de omzet wel een stuk hoger en had men te maken met een onverwachte kostenpost uit een rechtszaak van dertig miljoen euro, maar dit is wat de pijnlijk waarheid is.

Overigens ben ik van mening dat er een vaag vergelijk te trekken valt met de tulpenmanie. Toen is er ook een paar jaar lang flink gehandeld op basis van een markt waarin men de waarde niet juist kon bepalen. Dat mondde uiteindelijk uit in een moment waarop je een herenhuis kon kopen voor een paar tulpenbollen. Straks komt er ook een moment waarop je een heel stadion kan bouwen voor de waarde van een voetballer. Borussia Dortmund wijst nu een bod van vijftig miljoen euro af (wat logisch klinkt in deze markt), maar dat betekent niet dat de werkelijke waarde van de speler eerlijk bepaald is. Kijk bijvoorbeeld naar de transfersommen die kortgeleden zijn betaald, het is simpelweg niet mogelijk dat al deze jongens hun transfersom terugverdienen. De zogenaamde marketingwaarde die ze hebben wordt vaak veel hoger gelegd dan ze werkelijk vertegenwoordigen. Vaak zijn langlopende sponsorcontracten bijvoorbeeld al afgesloten voordat de speler naar de club komt en met de shirtverkoop wordt vaak slechts tien procent verdiend door de club. Ik begrijp wel waarom clubs hoog in de boom gaan zitten als ze een getalenteerde speler in huis hebben, maar de prijzen die nu betaald worden zijn volkomen belachelijk. Dat ben je toch wel met me eens?

22 juni 2017 om 18:04

Tuurlijk iedereen zal het daar ook met eens zijn. Spelers van middelmaat zullen snel ook al enorm duur worden waar je een aantal jaar ervoor een van de beste kon halen. Ergens denk ik ook dat dit een bubbel is die op uitbarsten staat, want zoals je het zegt hoeveel spelers die hun transfersom niet kunnen waarmaken maar waarvoor m’n toch tientallen miljoenen voor (moet) betalen. Maar ja tot dan zullen we de prijzen nog zien stijgen en blijven stijgen. Een voetballer was duur, is duur en zal altijd duur blijven. Vroeger was dit ook al, zie Veron/ Andy Carrol / Robinho naar City en zo kun je nog wel verder blijven gaan...

22 juni 2017 om 20:00

Goed verhaal! Alleen zal Barcelona ook een belachelijk bedrag moeten betalen als ze Dembele graag willen overnemen, zo werkt de markt. En anders haal je i.p.v. Dembele en Verrati een middenvelder van Nice en een mindere aanvaller

22 juni 2017 om 20:19

Klopt. Het gaat me niet om het idee dat Barcelona niet zulke transfersommen zou moeten betalen, maar om het gemak waarmee mensen hier praten over zulke bedragen. Voor mij is het vrij simpel, betaal de hoofdprijs (liever niet, maar soms is het niet anders) voor degenen waar je heilig van overtuigd bent. Maar als die niet haalbaar zijn kies je voor de jeugd en gaat geen rare dingen doen om de B-keus binnen te halen. Dus geen Jean Michael Seri of Lucas Lima, dan gewoon lekker de kans geven aan Samper, Sergi Roberto, Rafinha en Alena.

22 juni 2017 om 17:24

50m als openingsbod bieden op n speler die betreffende club vorig seizoen zelf voor 15m ophaalde is "nergens komen"? Blijkbaar denkt iedereen sinds Pogba dat 40 of 50 miljoen euro meer of minder in feite toch maar het wisselgeld of de fooi is? Gekke wereld dit.

22 juni 2017 om 17:34

Nogmaals, wat doet het ertoe dat Dortmund "maar" 15 miljoen heeft betaald voor Dembele? Dat is hun prestatie dat ze hem voor zo weinig kunnen halen hebben, terwijl iedereen wel zag wat voor een beest Dembele al was bij Rennes, Dortmund heeft dat zelf afgedwongen en toont aan slim beleid te kunnen voeren, nu mogen zij vragen voor Dembele wat ze willen, dat is hun recht.

Dan over dat openingsbod, als je kijkt naar talenten van de buitencategorie en dan zeker de aanvallers, is 50 miljoen een bod waarvan je al op voorhand weet dat het zal afgeslagen worden, Dembele en Mbappe zijn spelers waarvoor je minstens 90-110 miljoen zal moeten neertellen, gezien hun leeftijd, resterende contractduur, potentieel, huidge niveau en marktwaarde. Dat weer Barcelona donders goed, het is hun recht eveneens om 50 te bieden, al bieden ze zelfs maar 20, maar verontwaardigd dat dit niet geaccepteerd word door Dortmund hoeven jullie echt niet te zijn. Barcelona is net als andere topclubs schuldig aan het opblazen van de transfermarkt, dan mag een club die van een lager niveau is daar zeker van mee profiteren.

22 juni 2017 om 17:46

Wel daar gaat het ook net over. Ik ben blij dat Barça hier niet aan meedoet en geen 90m gaat bieden. Dan heb ik liever n deulofeu voor 12m.. en er is (of was) niks mis met n openingsbod van 50m. Niets meer - niets minder. Maar sommigen denken dat het een bod is om uitgelachen te worden en dan zit je echt wel in de nadagen van de tulpenmanie. Ik zou zeggen kijk eens naar de remake van die film met Michael Douglas uit de jaren 80 als je denkt dat ik Chinees spreek.

22 juni 2017 om 17:48

@Alexdelpiero10 je neemt de woorden uit m’n mond.
Het blijft gekkenwerk, zoveel geld betalen voor eender welk talent maar dat gaat nu eenmaal niet anders de dag van vandaag. De bedragen zijn al lang niet meer normaal en denk dat het alleen maar erger zal worden.
Juni 1997: voor 20milj pond kreeg je Ronaldo
Nu wil man City Iheanacho niet voor minder dan 25 milj pond wegdoen. Dus maakt niet uit of het gortig begint te worden, de bedragen maar het is zoals het is: met 50 milj euro afkomen om hét talent van nu te proberen halen, daar kom je gewoon nergens mee.

22 juni 2017 om 17:49

Mbappe kon vorig jaar gratis opgehaald worden. Nu moet er een nieuw wereldrecord gevestigd worden, 't kan verkeren, het is Dortmunds volste recht om 6x zo veel te vragen en absoluut marktconform.

22 juni 2017 om 17:56

Als je even de tijd wil nemen zeg ik net dat Dortmund inderdaad kan vragen wat ze willen.. Het gaat er over of je het wil betalen Bon Jovi. Blijf wel bij het onderwerp aub

22 juni 2017 om 18:00

En of n openingsbod van 50m het predikaat "uit te lachen bod" verdient wanneer de echte transferwaarde volgens verschillende toonaangevende media beduidend lager ligt.. bv op zo een website die dikwijls gebruikt wordt is ousmane zn transferwaarde (herziening juni 2017) namelijk 33 miljoen...

Aangepast voor n schrijffout

22 juni 2017 om 18:06

Tsja, verwoord het dan beter - ik reageerde op je eerste reactie en alex ging daar ook op in, het is irrelevant hoe veel Dortmund vorig jaar betaalde.

22 juni 2017 om 18:11

Volgens het CIES Football Observatory, die variabelen zoals goals, assists, statistieken, leeftijd, contract, de club waar hij speelt en nog veel, is hij zo’n 71miljoen pond waard, nummer 24 op de lijst (beginnend met Neymar).

22 juni 2017 om 20:17

Dordtmund is toch duidelijk, ze willen hem niet verkopen. Toch gaat Barcelona praten met zijn zaakwaarnemer, terwijl dat volgens de Fifa regels verboden is. We zagen dat spelletje ook al met Veratti. Tijd dat de Fifa ingrijpt en Barcelona wederom een transferverbod oplegd. Wie niet horen wil, moet maar voelen.

22 juni 2017 om 20:30

Ze maken n bod van 50m.. ze weten toch niet op voorhand dat Dortmund dit weigert of ruimte laat voor een 2de bod? Hoezo hiervoor n transferverbod opleggen? Moet je veel clubs er een geven hoor. En praten met een makelaar is niet hetzelfde als rechtstreeks praten met de speler..

22 juni 2017 om 18:23

50 miljoen is veel geld. Echter is alles in verhouding, vroeger was 10 miljoen net z'n reuzachtig bedrag als nu 60/70 miljoen is. We helpen daarnaast mee aan de hele gekte, de clubs draaien omzet door de klanten (TV rechten zijn ook zo hoog door klanten). Voetbal is en blijft de grootste sport in grote delen van de wereld en zal blijven groeien, de prijzen zullen dan ook stijgen. Ik schrik allang niet meer van de bedragen, zo werkt de markt nu eenmaal

Dembele voor 90m is best goedkoop gezien de absurde bedragen die er nu zijn. In potentie voor zijn positie behoort hij zeker tot de ultieme wereldtop. Bale, Alexis, etc. waren op zijn leeftijd nog niet zo ver.

Volste recht van Dortmund om Dembele tegen geen enkel bod te verkopen. Sommige clubs denken dat ze met hun status alles wel kunnen kopen. Mooi dat er een club is die volhoud "niet te koop".

Enigszins misleidend. Vooralsnog hebben Barcelona (en andere clubs) niet persoonlijk contact gezocht met de speler en lijken alles volgens de regels te willen regelen. Gewoon via de zaakwaarnemer van de speler en de vertegenwoordigers van de club. Het is overigens begrijpelijk dat Borussia Dortmund hun grootste talent dolgraag wil behouden en een enorme transfersom zal gaan vragen, maar dit lijkt me een loos dreigement. De Fifa kan niets uitrichten op het moment dat geinteresseerde clubs volgens de normale gang van zaken handelen.

Verder denk ik dat Barcelona uiteindelijk een keuze zal moeten gaan maken (of dat die keuze al voor hen wordt gemaakt) tussen Marco Verratti en Ousmane Dembele deze zomer. Beide spelers zullen ontzettend duur zijn en weet niet of Barcelona bereid is om zoveel uit te geven in een transferperiode. Wellicht dat ze dan de interesse in Dembele vooruit schuiven naar volgende zomer en nu Gerard Deulofeu voor 12 miljoen terughalen.

22 juni 2017 om 16:52

Als Barça echt 50m heeft geboden maar een njet kreeg dat het minstens 90m moet zijn is het maar best dat ze voor deulofeu gaan. Dortmund betaalde vorig seizoen zelf 15m dus meer dan drie maal dat bedrag moet genoeg zijn. 90 is absurd. Alleen dacht ik dat de clausule op deulofeu op 30 juni afliep? Na die datum heeft Barça enkel nog de clausule van het matching bid? Dus het moet nu wel gaan gebeuren - heb liefst Dembélé uiteraard maar niet tegen elke prijs. 60m lijkt me realistisch gezien de maximum. Maar als Barça echt 50m geboden heeft is dit echt wel n teken aan de wand dat Valverde voorin in n 1-3 gaat met Messi die ene achter de nieuwe trident. Het schijnt dat Alexis Sanchez op te halen is voor 55m als hij maar niet naar n Engelse club gaat..en in dit geval zou Arsenal misschien wel willen meewerken met n ruildeal met Arda..

22 juni 2017 om 17:20

Dus omdat Dortmund zo'n goede deal heeft gemaakt voor zo'n toptalent mogen ze nu geen 90 vragen? Zo zal Dortmund nooit stappen kunnen zetten, bovendien mag Dortmund voor haar eigen spelers nog steeds vragen wat ze willen. Dembele voor 15 miljoen is echt geschift goed gehandeld, voor Martial, die een heeeeeel pak minder is, legde United al 50 neer. 90 is voor Dembele een goede prijs, ze kunnen er net als voor Mbappe zelfs 100 boor krijgen.

22 juni 2017 om 17:30

Vragen mag altijd maar absurd hoog vragen is gewoon zeggen "niet te koop". Is ook hun recht. Maar wie echt gelooft dat Dembélé 90m moet kosten is wat anders.. daar gaat het over. Trouwens heb het even opgezocht op verschillende media en die komen uit op n bedrag tussen 30 en 50m euro. (Begin Juni 2017 dus zeg me niet dat zn waarde op 10 dagen 60 tot 40m omhoog geschoten is). Dan is n eerste bod van 50 m niet verkeerd hoor. Wil meestal zeggen dat je tot 60-65 wil gaan

22 juni 2017 om 20:20

Dordtmund heeft nee gezegd en Barca laten weten dat de speler niet te koop is. Dan moet Barcelona dat respecteren en stoppen. Gaan ze wel in gesprek mnet de zaakwaarnemers, dan heeft Dordtmund het volste recht een klacht in te dienen tegen Barcelona.

En nee ze kunnen ook niet kiezen voor Veratti, PSG heeft duidelijk laten weten dat die niet te koop is.

22 juni 2017 om 20:26

Je vergeet bellerin nog. Arsenal heeft ook laten weten dat die niet te koop is. Maar barca zal dortmund respecteren - die hebben een goede relatie sedert de bartra transfer. Maar Verratti is n ander verhaal. De speler wil zelf weg bij PSG en hij wil enkel naar Barça...

Laat Barca maar eens wat energie stoppen in het verbeteren van de verdediging. Dat is waar het afgelopen seizoen mis is gegaan!!

22 juni 2017 om 16:58

Zowel verdediging als middenveld is niet meer wat het geweest is, wat mij vooral opviel was het gebrek aan cohesie binnen dat team, er werd niet samen teruggeplooid, niet samen druk gezet, je hebt momenteel echt msn vooraan en de rest achter die drie doet maar wat en wilt gewoon altijd zo snel als mogelijk de bal bij Msn krijgen. Barcelona voetbalt niet langer als team, maar rekenen puur op die drie vooraan, en die gasten zijn zo goed dat je daarmee dik 80 procent van je wedstrijden wint, maar voor dat extra stapje te zetten waardoor je weer meer dan 90 procent wint moet er voor elkaar en met elkaar gevoetbald worden.

Ik vind dat Barcelona het een beetje smerig aan het spelen is momenteel. Het gedoe met Umtiti en Dembele, Suarez die in de media komt vertellen dat Bellerin weg wil bij Arsenal , het gedoe rond Verratti. Allemaal nergens voor nodig, Barca heeft ontzettend veel aantrekkingskracht en ook het kapitaal om spelers te kopen. Het is niet nodig om zo respectloos te handelen naar andere clubs toe

Wederom een geval waarin dit huidige bestuur de club en haar reputatie tot op de grond aan het afbreken is, tijd voor verandering

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren