Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Toen ik bij Ajax zat dacht ik meteen: ‘Ik wil bij PSV spelen’’

Laatste update:

Steven Bergwijn geldt al jaren als een van de grootste talenten in de jeugd van PSV, maar de carrière van de dribbelaar had ook heel anders kunnen lopen. De in Amsterdam geboren aanvaller speelde drie jaar in de jeugd van Ajax, waar hij zich echter niet helemaal op zijn plek voelde.

“Toen ik bij Ajax speelde, zag ik de D1 van PSV. Ik dacht meteen: ‘Daar wil ik spelen’, en uiteindelijk is dat ook gelukt”, blikt hij terug tegenover PSV Jeugd Magazine. Problemen met zijn familie heeft dit niet opgeleverd: “Ze zijn altijd voor mij, dus nu zijn ze voor PSV.” Bergwijn moest toen hij in Eindhoven terecht kwam vooral een fysieke inhaalslag maken om met het eerste mee te kunnen.

“Ik was altijd de kleinste van het team. Al die jongens waren veel groter en sterker dan ik. Ik speelde ineens met en tegen Jeffrey Bruma. Ik heb toen veel in de gym gezeten, dat heeft me geholpen. Ik merk dat ik het nu fysiek aankan.” Het spelen in de Jupiler League hielp hem ook in zijn ontwikkeling: “Ja, dat vind ik een goede stap. Het is anders dan de Eredivisie, vooral fysiek, maar je leert er enorm veel van.”

Denk jij dat Steven Bergwijn volgend seizoen zijn grote doorbraak gaat beleven bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Welke geboren Amsterdammer denk dat nou niet, hè ;-). Ik vind het lastig te geloven in ieder geval.
Komend seizoen moet hij echt stappen gaan zetten, dit seizoen zijn kansen niet gegrepen.

12 juni 2017 om 17:26

Jammer dat ze er niet bij schrijven wat de reden is.

12 juni 2017 om 17:31

“toen ik bij Ajax speelde, zag ik de D1 van Psv. Ik dacht meteen: ‘daar wil ik spelen’
aub gilau.

12 juni 2017 om 17:39

De reden waarom hij daar wil spelen.. Van jouw redenatie klopt niks.

12 juni 2017 om 17:42

is niet van mij dat staat in het artikel.

12 juni 2017 om 17:59

Maar dat hij daar wil spelen is geen reden. Het gaat om het 'waarom'.

Bijvoorbeeld dat ze veel beter waren, of dat ze meer een team leken oid.

12 juni 2017 om 18:53

@ikkepsv, uiteindelijk lekker bijdehand doen, terwijl je een quote uit het artikel geeft waar geen enkel argument in te vinden is..... Iemand vraag waarom hij graag bij PSV wilde spelen en jij komt met: 'daar wil ik spelen'.

Super! Nu weten we precies waarom.

12 juni 2017 om 19:26

Ja ik weet niet nog steeds niet waarom hij zo graag bij PSV wou spelen. Was het spel van de d1 zo fantastisch, hadden ze een mooi bus of mooie trainingspakken, was het de trainer. Ik heb geen idee wat hij bedoelt.

12 juni 2017 om 19:36

Of dacht hij wat is de concurrentie bij Ajax zeer moordend?

12 juni 2017 om 18:13

Maar goed, jongens zonder hart voor de club zijn me sowieso een heel stuk minder waard, ga je toch lekker bij PSV ballen, zo voorspoedig loopt het allemaal nog niet. Ben benieuwd of hij dit seizoen kan aanhaken, dat hij talent heeft dat is duidelijk maar vind hem erg onzeker ogen.

12 juni 2017 om 18:35

Inderdaad.
En tot nu toe heeft hij niets laten zien waardoor we in Amsterdam spijt kunnen hebben dat meneer graag in de D1 van psv wilde spelen. Eigenlijk speelt hij nog steeds alsof hij in de D1 zit..

12 juni 2017 om 19:06

Zal dat in de contracten staan bij Psv?
Als je een interview geeft dan maak je altijd even een vergelijking met Ajax en dan zeg je dat het bij Psv allemaal veel beter is.
Overigens heb ik bij Ajax er nooit iemand over gehoord dat dit klaarblijkelijk toptalent de overstap maakte naar Psv, in de wedstrijden tegen Psv ook niemand die zich er druk om maakte met uitfluiten, schelden met het schuim op de bek tot aan je iphone op het veld gooien.


12 juni 2017 om 19:40

Tja bij Ajax kijken ze ook altijd naar PSV, dusja

12 juni 2017 om 19:49

Ik heb hier wel mensen over horen spreken dat hij die overstap maakte. Dat was dan wel om aan te geven hoe hypocriet psv was nadat ze gingen huilen dat ajax bazoer binnen haalde. Terwijl psv dus al eerder bergwijn binnen haalde...

12 juni 2017 om 22:59

Hij was al weg bij Ajax na onenigheid. Pas daarna bood PSV hem een contract aan. Wel een verschilletje hè?

13 juni 2017 om 01:49

Ja maar dat is niet wat hij hier zegt, hij zegt ik wilde al direct bij PSV spelen toen ik hen (de d1) voor het eerst zag spelen. Prima als hij weg gaat door een aanvaring (prima=begrijpelijk), maar om dan te zeggen dat je als Ajacied zijnde altijd al bij PSV wilde voetballen schiet bij mij totaal in het verkeerde keelgat.
Ben blij dat ie weg is.

Op dit moment maakt hij helemaal niks van zijn belofte waar. Ik hoop dat het verbeterd maar op hem kan PSV niet echt een heel seizoen rekenen.

12 juni 2017 om 18:09

Idd heel veel poeha rondom deze jongen, zijn contract is al vaker omgebroken als dat hij goals heeft gemaakt. Voegt tot op heden helemaal niks toe, en oogt als een b-junior. Ik hoop dat hij nog van waarde word, maar voorlopig zie je er niks van terug.

Verstandige jongen die Bergwijn, hopelijk gaat hij zich aankomend seizoen bewijzen als volwaardig A selectie speler. Vorig seizoen toch meer van verwacht.

12 juni 2017 om 17:40

Weet niet of het verstandig was, hij heeft bij PSV niet kunnen doorbreken. Hij woprdt alweer 21 dus het wordt nu wel tijd om basiosspeler te worden.

Om een of andere reden lijkt het toch makkelijker voor een talent om bij Ajax door te breken dan bij Psv. Met Hendrix gaat het ook al vrij langzaam.

12 juni 2017 om 17:52

Bergwijn is 19... SpeedyAFC

12 juni 2017 om 19:06

Komt omdat talenten bij PSV amper de kans krijgen. Als je ergens niet moet wezen als talent zijnde is het bij PSV wel. In 2014 hadden ze de 'nieuwe weg' ingeslagen om jeugd meer de kans te geven. Spelers die sinds toen zijn gedebuteerd heeft er pas 1 meer dan 90 minuten gemaakt in het 1e, namelijk Bergwijn. Bron: Rik Elfrink.

12 juni 2017 om 19:13

Een supertalent dus..... maar goed dat ie de overstap gemaakt heeft.

Heb trouwens het gevoel dat ze dat bij Ajax ook vinden.. 😉

12 juni 2017 om 19:32

@fr12jules:

Van Bergwijn kun je toch niet meer zeggen dat hij amper kansen krijgt. Hij heeft afgelopen seizoen (alle competities bij elkaar opgeteld) 12 basisplaatsen en 21 invalbeurten gekregen in PSV 1. Dat is echt niet slecht voor een speler die aan het begin van het seizoen pas 18 was.

Ik vond het eigenlijk nog verrassend hoeveel kansen hij bleef krijgen, want Bergwijn heeft tot nu toe nog totaal geen indruk op mij gemaakt. Meer dan af en toe een leuke dribbel heeft hij niet laten zien. Er gaat totaal geen dreiging van hem uit. Dat hij afgelopen seizoen niet verder is gekomen dan 2 goals en 2 assists zegt wel genoeg.

12 juni 2017 om 20:20

Wat is dit nou voor onzin, Bergwijn heeft minuten genoeg gekregen.

12 juni 2017 om 17:28

Hij mag PSV toch een mooiere club vinden? Hij ging heel vroeg al weg bij Ajax.

12 juni 2017 om 18:15

Zegt meer over het gebrek aan overlevingsdrang van deze jongen, lekker naar het rustige en vriendelijke Brabant. En zo voetbalt hij nu ook, als het lieve vriendelijke jongentje wat hij is.

12 juni 2017 om 18:24

Staat dat erbij als reden? Of maak jij dat ervan? Hij zag de D1 voetballen en wist toen dat hij daar wilde spelen. In de D1 ben je ook echt al bezig met 'overlevingsdrang'...

12 juni 2017 om 18:40

Is een karaktereigenschap , en die is op die leeftijd gevormd.

12 juni 2017 om 20:00

hahah @baradona, wat zaag jij nou? Ik ben een Amsterdammer (soort van, heb er mijn jeugd doorgebracht) en ik ben altijd voor PSV geweest. Had ik zijn talent gehad en had de kans zich voorgedaan had ik dezelfde keuze gemaakt.

Het is niet zo heel vreemd onder Surinamers. Door de geschiedenis van PSV met Braziliaanse spelers, zijn er basically twee kampen onder de Surinamers. Je bent of voor Ajax of voor PSV ongeacht in welke stad je woont, opgegroeid en/of geboren bent.

12 juni 2017 om 23:32

Goeie redenatie wel, door de Brazilianen zijn er twee kampen onder de Surinamers.... en toen was je me kwijt.

Bergwijn probeert overduidelijk zieltjes te winnen. Ik ben ook blij voor hem. Bij PSV komt hij misschien aan spelen toe, bij Ajax was ie niet goed genoeg geweest.

13 juni 2017 om 10:40

Ik heb wel vertrouwen in bergwijn, denk dat hij komend seizoen velen zal verassen

13 juni 2017 om 16:41

Kun je die uitleggen? Wat hebben Braziliaanse spelers met Surinamers te maken?

Tot nu toe zal Ajax er niet wakker van liggen dat hij naar Psv is gegaan, middelmatige speler die als die zo door gaat ook bij Psv het niet gaat redden

12 juni 2017 om 18:37

Idd deze kleine uk is me het hele seizoen niet opgevallen. Kluivert loopt nu al mijlenver op m voor. Dus prima dat hij al vroeg het hazenpad heeft gekozen....

12 juni 2017 om 19:42

Bergwijs is nog wel 3 klasses beter hoor

12 juni 2017 om 20:08

Dat laat hij dan niet zien dan. De 2 jaar jongere Kluivert maakt tot nu toe veel meer indruk.

12 juni 2017 om 20:26

Steeds als ik denk dat Mrgarrison het licht heeft gezien bewijst ie weer het tegenovergestelde door weer een domme comment te plaatsen zonder onderbouwing.
Ik daag je uit om de wereld te laten zien hoe of in wat Bergwijn beter is als Kluivert?

12 juni 2017 om 21:03

Bergwijn was 2 jaar geleden niks minder dan Nouri en van de Beek hoor en nu nog steeds niet. Die jongen heeft gewoon wat meer geluk nodig heb hem al in verschillende wedstrijden net zien missen en ook tegen topteams zoals Ajax en Feyenoord. Als het nog een keer gaat lopen heb ik er wel vertrouwen in bij hem hoor want hij is toch ooit beste jeugdspeler van Europa geweest. Kluivert doet het inderdaad stukken beter maar er is geen garantie dat hij over een halfjaar beter dan hem is.

12 juni 2017 om 21:48

Dat was zijn buik spreek pop denk ik van de heer mrgarrison wat betreft die 3 klasses beter heb ik als neutraal iemand toch sterk mijn twijfels...

13 juni 2017 om 16:43

@mrgarrison als Bergwijn 3 klasses beter is als Kluivert is het wel heel jammer dat hij zo weinig in het eerste speelt. Zou dan een meer dan toegevoegde waarde zijn.

12 juni 2017 om 19:08

Ik geloof niet dat Ajax net nou zo erg vind.

Kan goed voetballen maar mist het gif en de bravoure die Sneijder en Vdvaart vroeger bijvoorbeeld hadden, en die een Kluivert nu heeft om de top te kunnen halen. Hij is veel te lief en ook helemaal niet doelgericht, dan word je een 13 in een dozijn voetballer. Je moet je wel onderscheiden, zie dat niet gebeuren bij hem. Heeft wel een goeie voorzet, maar dat is niet genoeg om de rest te compenseren vrees ik.

Wat een slap verhaal, dit gelooft toch niemand?

12 juni 2017 om 17:39

Wellicht dat hij liever 'de beste' dan wel 'het grootste talent' wilde zijn. Dat hij daarom liever naar Eindhoven ging. Met alle respect, maar men noemt hem al jaren het grootste talent.. Maar elke keer lees ik weer dat Ajax zijn talenten zo erg hyped.. Maar Bergwijn lijkt mij eerder een gevalletje Lorenzo Ebecilio. Kishna had meer talent en in de eredivisie laten zien, maar we weten allemaal waar hij nu zit..

12 juni 2017 om 17:51

Ik geloof het wel hoor. Kan toch dat hij een beter gevoel bij PSV heeft? Tien jaar geleden zag hij Psv, wat toen een oase van rust en professionaliteit was, de halve finale van de CL halen. Spelers als Alex, Gomes, Kezman, Farfan etc etc domineerden de Eredivisie.
Daarnaast waren de geluiden over het warme gevoel op de Herdgang overvloedig. Kan me voorstellen dat hij in die jaren supporter van de club geworden is.

12 juni 2017 om 18:00

@Feye88 hij zag de D1 en dacht toen .... Heeft niets met halve finale en spelers te maken volgens het stukje maar met de D1. Zal het stukje wel onzin of incompleet zijn maar dit doet het toch goed bij de aanhang. Ik hoop dat hij het ref maar heeft het vooralsnog zwaar.

12 juni 2017 om 18:17

Je denkt toch niet dat dat zijn complete beslissingsproces was? Hij had al een heel beeld rond PSV gecreeerd en waarschijnlijk leek de D1 hem toen erg leuk.

12 juni 2017 om 19:52

Dan had hij dat moeten zeggen toch en niet wat hij nu roept?

12 juni 2017 om 23:38

Want? Ga jij altijd elk detail bespreken als iets je gevraagd wordt? Dit was het korte en makkelijke antwoord.
Als je gevraagd wordt waarom je bent verhuisd door een vage kennis zeg je ook: vanwege mn werk. En niet: Ik voelde me al een tijdje niet meer thuis in mijn oude huis. Daarnaast kreeg ik werk in het andere deel van de stad, waardoor de reistijd nu gunstiger uitpakt. Mijn nieuwe huis is wel duurder, maar heeft een tuin op het zuiden.

12 juni 2017 om 17:54

Waarschijnlijk zegt die dag om de psv aanhang te paaien, die houden niet zo van Ajax.

12 juni 2017 om 20:17

Ik ken bergwijn nog van toen hij in Almere woonde en het was bekend dat hij PSV fan was. Volgens mij is dat gewoon de reden dat hij naar PSV ging.

12 juni 2017 om 20:38

Want het is onmogelijk om liever bij PSV te voetballen dan bij 's werelds beste, grootste en rijkste club AFC Ajax Amsterdam? Hij heeft al heel vaak aangegeven dat hij het bij Ajax totaal niet naar zijn zin had, en de club niet bij hem past. Mag toch? Heeft niet zoveel te maken met het paaien van PSV supporters want hij heeft dit vanaf begin af aan al gezegd. Als het niet waar zou zijn was hij wel bij Ajax gebleven lijkt me.

Ik vond hem afgelopen seizoen tegenvallen. Hij heeft toch een etiket van 'groot talent' op zich geplakt. Dat is er eigenlijk totaal niet uitgekomen op wat spaarzame momenten na. Kan mij ook nog een tijdje terug een eindtoernooi van Oranje-u19 herinneren waar ie tegen leeftijdsgenoten ook geen poot aan de grond kreeg. Je begint dan toch te twijfelen over hoeveel talent hij heeft. Een bruikbare Eredivisiespeler zal hij echt wel worden, maar subtop van Europa heb ik nog niet in hem gezien.

12 juni 2017 om 17:41

Ik ook. Ik vind hem zeker nog niet overtuigen bij Psv.

Het wordt komend seizoen een belangrijk seizoen voor hem en mede bepalend voor zijn verdere carriere ...

Hij zag de d1 van psv zeker vanaf de bank toen hij dacht daar maak ik wel kans op een basisplaats in de jeugdelftallen? Anders nogal ongeloofwaardig...

12 juni 2017 om 18:16

Heeft bij de Ajax jeugd nooit een eerste elftal gehaalt.

Kon er misschien niet goed tegen dat hij achter zijn vodden werd gezeten, er wordt ook in de jeugd bij Ajax aandacht aan je geschonken als ze denken dat je er kan komen.

Als ze niet meer op je mopperen als Ajax jeugdspeler, ben je afgeschreven.

Maar misschien is het bij PSV allemaal wat gemoedelijker, prestaties van Ajax jeugdelftallen zijn door de jaren heen gemiddeld bij Ajax beter.

Nou, deze jongen mag blij zijn dat hij bij een modale Eredivisieclub slaagt.
Is voor het niveau dat PSV nastreeft te licht bevonden, al zal dat nog een
tijdje duren voordat dat daar ook realiteit wordt....

12 juni 2017 om 17:45

Laten we vooral een 19 jarige speler nu al afschrijven

12 juni 2017 om 19:16

Niemand schrijft hem af maar als ie dit soort provocerende dingen roept kun je natuurlijk negatieve reacties verwachten.

Hij moet zich gewoon stil houden en met voetbal bezig zijn. Dit verhaal is nergens goed voor. Behalve misschien voor zijn ego

12 juni 2017 om 20:02

wat is er in hemelsnaam provocerend aan? Toen Bazoer dit soort dingen zei vond men het geweldig en begrijpelijk. Die jongen kan toch gewoon meer met PSV hebben dan met Ajax?

Behalve zn wereldoptreden in een reclame heeft de beste man niks laten zíen!

Plus mooi dat er helemaal niks het artikel staat wrm hij nou zo graag bij psv wilde spelen.

De spelers die in de jeugd van te voren werden bejubeld hebben dit seizoen zwaar teleurgesteld in mijn ogen.

-Paal
-Bergwijn
-Verreth

Daar in tegen hebben, Lammers en Gudmundsson zich zeer goed ontwikkeld. Het zou mij niks verbazen als Bergwijn volgend seizoen op de bank beland. PSV heeft veel getalenteerde buitenspelers en aanvallende middenvelders die allemaal op de vleugel uit de voeten kunnen. Misschien is het slimmer op hem een jaartje te verhuren aan een Eredivisie club waar hij meer aan spelen gaat toekomen. Pereiro, Locadia, Ramselaar en Gudmundsson kunnen ook op vleugels en vind ik allemaal beter.

Dus bij psv werd flink aan zijn fysiek gewerkt op jonge leeftijd... dat is dus niet verstandig blijkt maar weer. Beter werken aan techniek op jonge leeftijd zoals bij ajax. Fysieke ontwikkeling kan later altijd nog

12 juni 2017 om 18:31

Haha dat staat er toch niet. Er staat dat hij een fysieke inhaalslag moest maken om bij het eerste te komen, niet dat bij PSV meer op fysiek wordt getraind. Overigens vind ik Bergwiin een groot talent, maar juist fysiek vind ik hem enorm tegenvallen. Heeft weinig inhoud en niet zo snel als meeste mensen denken. Alleen bij invalbeurten vind ik hem fris ogen.

Die Bergwijn, wat een goede keuze was dat van hem zeg. Speelt ook zoveel, nee dat was hem bij Ajax niet gelukt.

Man man man wat zal hij een spijt hebben. Zal wel denken hier ff een mooi praatje houden in de hoop volgend seizoen meer te spelen terwijl PSV alweer bezig is met een speler huren voor dezelfde positie.

puik werk van de chef propaganda bij Psv.....erg geloofwaardig.
In de wandelgangen gonst het van de geruchten dat deze top journalist binnenkort in dienst treed van of Putin, of Trump of misschien zelfs wel Kim Jung Un

Ja dat zal allemaal wel, speelde hij nu nog bij Ajax en brak hij door was dat waarschijnlijk al z'n hele leven zijn droom.

Bergwijn had beter naar de selecties van PSV en Ajax kunnen kijken. Daar had hij dan kunnen concluderen dat Ajax liefst 23 spelers in de selectie had die vanuit de jeugd van Ajax waren door gestroomd waarvan er 16 basisspeler werden en PSV had er maar 10 spelers vanuit de jeugd in hun selectie waarvan er 3 basisspeler werden.

Maar wellicht had Bergwijn toen nog niet de ambitie om ver te komen in de profvoetballerij.

12 juni 2017 om 19:08

Alsof hij geen kansen krijgt of zo?? Dit seizoen in zijn eentje meer minuten gemaakt in de Eredivisie dan Frenkie de Jong, Nouri en VD Beek (de allemaal stuk voor stuk ouder zijn dan Steven).

12 juni 2017 om 19:20

Ja nou... PSV heeft het ook erg goed gedaan in vergelijking met Ajax.

13 juni 2017 om 11:02

goeie one-liner, gelukkig hebben wij niet al 2 jaar niks

Ik vraag me af waarom zo een jongen nu dit soort provocerende opmerkingen maakt. Is toch nergens voor nodig. Hou je gewoon stil en zorg dat je doorbreekt. Met voetbal bezig zijn en niet met je ego

Hahahaha, en nu de waarheid Steven.
Hij vormde met Abdelhak een onstuitbaar duo waarvan we verwachtten in de toekomst veel plezier aan te beleven . Helaas , Steven werd weggestuurd / vertrok door het gedrag van zijn vader . Altijd ruzie maken met de trainers met als hoogtepunt op een jeugdtoernooi met een witte zakdoek zwaaien omdat zoonlief gewisseld werd !! Iedereen die regelmatig op de toekomst komt kan dit verhaal bevestigen. Een prima beslissing van Ajax toendertijd.

Het was de vader van Bergwijn die problemen had met Ajax jeugdtrainer Orlando Trustful.
Pa vond dat Steven in de spits moest spelen maar Trustful vond hem meer geschikt om buiten te spelen.
Door dit conflict zette de Ajax jeugdtrainer vervolgens Bergwijn vaak buiten de basis.

12 juni 2017 om 19:52

Precies . De reden van het conflict laat ik buiten beschouwing maar jij weet ook wel dat het gedrag van die vent op het laatst de spuigaten uitliep.
En dat zal op de Herdgang toch niet veel anders zijn . Ik denk dat PSV watchers vast kunnen beamen dat de clan om die jongen heen volslagen geschift gedrag vertonen en doen alsof het Mess II is . Let maar eens op als het niet gaat lukken vaste basis te worden.

12 juni 2017 om 20:20

De grap was dat PSV Steven ook buiten zette.
De familie Bergwijn is er dus helemaal niets mee opgeschoten.

Agja, zo heeft iedereen zijn voorkeur. Tot nu toe kan ik niet zeggen dat Ajax spijt moet hebben dat ze hem hebben laten gaan.

12 juni 2017 om 21:51

Ajax hem heeft laten gaan.... ?
Die jongen was 13 jaar toen ie naar PSV ging !
Had Ajax hem een profcontract moeten aanbieden dan ?

13 juni 2017 om 07:15

13 jaar of niet, als Ajax het in hem had gezien, hadden ze er misschien wel meer moeite voor gedaan om hem in Amsterdam te houden.

Bergwijn heeft veel praatjes, maar voorlopig ben ik er nog niet rouwig om dat hij is vertrokken. Ik heb op het veld namelijk nog weinig gezien waaruit zijn grote talent blijkt.

Het is allemaal heel leuk en aardig van meneer bergwijn, maar zijn kansen op een plekje in het 1ste slinken met de minuut als meneer Hirving Lozano er echt aan komt en het zal vast niet het enige buitenlands talent/speler zijn dat bij psv neer strijkt. PSV helpt zijn eigen talentenpool om zeep. Het is zo jammer want PSV zijn jeugdopleiding is super er zijn aardig wat talenten uit voort gekomen

Tot nu toe heb ik weinig van hem gezien. Heeft hij, net als alle anderen vanzelfsprekend ook last gehad van een niet functionerend middenveld Maar de individuele acties mondden te weinig uit in kansen.

Zo heeft iedereen zijn/haar voorkeuren. Bergwijn speelt liever voor Psv dan voor Ajax, prima hij heeft ook nog eens het geluk dat hij nu bij Psv speelt.
Maar waarom is dit zo'n hot item dat het elke keer als die jonge spreekt eruit moet komen? Elk interview wordt dit weer gezegd of zijn het de journalisten die het graag willen horen/schrijven omdat het lekker veel kliks geeft?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren