Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Lazio heeft vijfde Nederlander op de korrel; Feyenoord wil 10 miljoen’

Laatste update:

Lazio lijkt van zins om het middenveld met een Nederlander te versterken. De Romeinen zijn op zoek naar een vervanger van Lucas Biglia, die volgens Italiaanse media op weg is naar AC Milan. De namen van Marten de Roon, Marco van Ginkel, Davy Klaassen en Jordy Clasie passeerden reeds de revue en Tonny Vilhena is inmiddels de vijfde Nederlandse middenvelder die bij Lazio in beeld zou zijn.

Volgens de krant Leggo vraagt Feyenoord minstens tien miljoen euro voor de Oranje-international. Vorige maand verlengde Vilhena zijn contract in De Kuip nog tot medio 2020. Met Feyenoord kan hij de Champions League in en dus is het de vraag of het kind van de club oren heeft naar een zomerse transfer.

Vilhena zou niet bovenaan de verlanglijst van Lazio staan: de komst van Klaassen is 'de droom' bij de nummer vijf van het voorbije Serie A-seizoen. Eerder schreven andere Italiaanse media nog dat De Roon de voornaamste kandidaat was. Het prijskaartje van Klaassen wordt door de krant geschat op dertien tot vijftien miljoen euro.

Tien miljoen euro voor Tonny Vilhena is veel te weinig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
8 juni 2017 om 23:23

Er is hem natuurlijk toegezegd dat hij voor een schappelijk bedrag mag vertrekken wanneer er een mooie club komt, anders had ie echt nooit zn contract verlengt vorig jaar.. zo werken dat soort dingen. Nu heeft feyenoord een goed seizoen met hem gedraait en houden ze er 10 mln aan over. Maak je zo'n deal niet was ie vorig jaar al vertrokken

8 juni 2017 om 23:35

Waarschijnlijk is er zo'n soort afspraak gemaakt bij de verlengingen. Niet optimaal, maar altijd beter dan vorig jaar gratis de deur uit.

8 juni 2017 om 23:41

Nee, niet als je AS Roma fan bent, maar Lazio Roma is natuurlijk wel een mooie club voor Vilhena. Als hij het daar ook aankan dan kan hij stappen maken in Italië, goede springplank. Zo'n Vilhena was ook een enorm groot talent waar top clubs achter zaten toen hij jong was, nu zie je dat hij nu de stap naar een top competitie kan maken, terwijl veel jongens het niet maken om dat ze veel's te vroeg gaan.

8 juni 2017 om 23:55

Lazio heeft wereldspelers gehad. Nedved, Nesta, Claudio Lopez, Veron, Stam en waarschijnlijk vergeet ik er een paar.

8 juni 2017 om 23:59

Ah juist, en een Italiaanse krant is natuurlijk op de hoogte van een dergelijke afspraak of clausule. Er zal best wel wat afgesproken zijn met Vilhena, maar dat maakt dit bericht niet minder onzinnig.

9 juni 2017 om 00:14

Mendieta, Crespo

9 juni 2017 om 00:49

Winter

9 juni 2017 om 09:35

paul gascoigne is nog atijd de speler waar Lazio fans met plezier aan terugdenken.

Als je als Nederland zijnde weer enigszins wil gaan meetellen, al is het maar met de subtop van Europa, dan zal je je sterkhouders toch voor hogere prijzen moeten verkopen

9 juni 2017 om 03:01

Tien miljoen is natuurlijk te weinig. Zoals veel al zeggen, inzetten op 25, minimaal. Klaassen is de voornaamste kandidaat als ik het lijstje lees, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat die voor minder dan 25 (excl bonussen) vertrekt. Daar komt bij dat ik niet zeker weet of Klaassen zelf wel die kant op wil.

Laten we hopen dat ze beide blijven!

10 miljoen is veel te weinig, hij is op zijn mindt 25 waard. Als Feyenoord hem laat gaan voor deze prijs zijn ze de grote verliezer. Vilhena is een van de beste talenten uit de Eredivisie en ook nog is international. Hij heeft een topseizoen gedraaid maar hoop dat die blijft bij Feyenoord en zich Europees laat zien zodat zijn waarde omhoog gaat.

8 juni 2017 om 23:45

Ik wil niet provoceren, maar Feyenoord kan geen bedragen vragen zoals Ajax kan doen. Nee dat zeg ik verkeerd, ja dat kunnen ze, maar nee dat zullen buitenlandse clubs nooit betalen. Een keer kampioen maakt Feyenoord niet ineens een topclub in Nederland en ik betwijfel of Feyenoord het imago heeft van een opleidingsclub. Ik bedoel welke geschiedenis heeft Feyenoord de laatste 20 jaar van spelers die Europees zijn doorgebroken? Verder dan van persie kom je niet.

Veel feyenoord fans hebben de gedachte dat, omdat ze kampioen zijn geworden, er veel geld gevraagd kan worden voor spelers, maar dat is niet realistisch. Feyenoord heeft de laatste jaren weinig gepresteerd en geen grote talenten voortgebracht, dus waarom zouden clubs het risico nemen om 25 miljoen te betalen voor een, in mijn ogen, gemiddelde speler als vilenha of een Karsdorp (die ik daarentegen wel een groot talent vind).

8 juni 2017 om 23:54

Hoewel ik het met je eens ben wil ik wel opmerken dat Vilenha en Karsdorp net verlegd hebben. Ze nu wegkopen gaat dus niet voor een redelijk bedrag, want dan staat Fey toch voor paal. Dat kunnen ze nooit doen. Boven de marktwaarde dan kun je dit naar je achterbaan uitleggen, maar niet voor slechts een redelijk bedrag.

8 juni 2017 om 23:58

Ja, of er is een afspraak gemaakt dat hij voor een schappelijk bedrag mag vertrekken. Het is nu eenmaal zo dat Ajax meer kan vragen. Ik zie bij Feyenoord geen één speler lopen waar je 30 miljoen voor vangt. Al is 10 miljoen voor Vilhena natuurlijk veel te weinig, zeker het dubbele waard in deze markt. In mijn ogen de opvolger van Edgar Davids..

9 juni 2017 om 00:17

En Ajax is wel een topclub door het halen van een EL-Finale? Die 2e rang competitie die al bijna dood is?

Ik wil de resultaten van Ajax nu niet bagatelliseren, voor NL is dit zeer goed. Maar het is nu niet ineens de topclub!

Ik denk gewoon als je talent in je team hebt rondlopen je gewoon het hoogste mag vragen! Stel Messi voetbalt bij VVV en Barcelona klopt op de deur! Zou VVV hem dan ook moeten laten gaan voor 2 miljoen omdat het nu niet ineens een NL topploeg is. Een talent is een talent en dat weten de topclubs ook. Die gaan echt niet kijken naar de geschiedenis van een club of laten dit niet meerekenen.

Over het imago van opleidingclub in het buitenland zo ik het niet weten. Maar de grote talenten gaan meestal wel naar het buitenland, dat zullen ze vast daar op fora's zoals deze ook te lezen krijgen? Talenten van Feyenoord die denk ik een voetbal volger wel kent zijn: De Vrij, Martins Indi, Janssen (50/50), Ake (50/50) Chong, Janmaat, Rvp, Clasie, Boetius, Gini noem zo maar op. Idd zijn het geen echte toppers. Maar kan je er misschien een paar opnoemen vanuit Ajax (en dan bedoel ik echte jeugd) die hoger speelt dan een Napoli?

Edit: zie dat je laatste 20 jaar zei, dan kan ik ze ook wel bedenken

Ik denk wel dat op het hele team van Ajax meer restwaarde heeft. Met Sanchez, Dolberg, Neres, Kluivert, VD Beek, Nouri, Frenkie, Tete (als hij gaat spelen) etc. zie ik wel allen een mooie stap maken naar het buitenland.

Gewoon lekker 18 miljoen vragen voor Vilhena.

9 juni 2017 om 00:23

Vind dat je van Bronckhorst wel bij van Persie in het rijtje mag plaatsen. Wijnaldum en de Vrij maken ook aardig naam naar mijn mening. Maar het ontbreekt inderdaad aan internationale status. Ze zullen niet meer dan 15 miljoen betalen voor een speler van Feyenoord momenteel.

9 juni 2017 om 00:25

Een al provocatie. Met of zonder die titel Feyenoord is een van de grootste club zoniet de grootste van het land. Als top club zijnde ben je wel verplicht om de 3 jaar kampioen te worden en jaarlijks mee te doen voor het kampioenschap daar waar Feyenoord in de afgelopen 20 jaar 2 x kampioen paar bekers en de Europa League. Veel te weinig voor een topclub ben ik met je eens alhoewel elke subtopper van het land die statistieken graag op het conto willen schrijven maar als Feyenoord zijnde wil je meer. Fc Utrecht Vitesse az zijn subtoppers en een Feyenoord mag en kan je niet in die rijtje plaatsen. Bijna faisement maar gelukkig weer de weg omhoog gevonden en geleerd van de fouten. Feyenoord staat weer waar het moet staan. Niet topclub waardig kwa titels in de afgelopen 18 jaar maar in z'n algemeenheid zeker een topclub met alles erop en eraan. Op naar meer titels. Ajax veel verder op dit moment kwa lichting en breedte maar heb vertrouwen dat Feyenoord weer zal mee doen tot het eind en hopelijk de titel op karakter weer pakt.

9 juni 2017 om 00:31

Ik zie Feyenoord zeker als topclub. De laatste jaren weer omhoog aan het klimmen en dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Maar je moet gewoon realistisch zijn, dat Ajax de finale van de EL heeft gespeeld is natuurlijk een uitzondering, maar daar kijken grote clubs ook gewoon naar. En Ajax staat in Europa gewoon een stuk beter aangeschreven dan Feyenoord, logisch dat spelers dan toch meer waard worden?

9 juni 2017 om 00:36

Soldierr
Feyenoord mag bij de grootste clubs van het land gerekend worden.
Maar op geen enkele wijze komen ze ook maar in de buurt van de grootste club van het land zijn. Dat is Ajax, hoe je het ook bekijkt. Qua prijzen , qua fans, qua geld. Noem naar op, Ajax is overal groter in.

Voor Klaasen moeten ze met minstens 20 miljoen komen, anders kunnen ze het vergeten.

9 juni 2017 om 00:53

Wat dacht je van Wijnaldum?

9 juni 2017 om 00:54

Het gaat om de kwaliteit van de speler. Feyenoord is nu weer gezond is en kan meer geld vragen dan een paar jaar geleden. Verder doet Feyenoord alweer jaren mee om de titel in Nederland en won het de afgelopen twee jaar twee prijzen, waar Ajax al drie jaar lang droog staat. Ajax kon in het verleden meer geld vragen en wellicht nog steeds wel iets meer, maar het verschil is veel kleiner geworden en zal alleen maar krimpen.

Buiten Suarez en die subtoppers bij de Spurs heeft Ajax ook niet veel Europese spelers voortgebracht de laatste jaren.

9 juni 2017 om 01:40

Qua fans? :'

9 juni 2017 om 06:34

@el fenomeno haha daar is die weer, waarom zou het verschil met transfergeld minder zijn geworden? 1 echte prijs in 15 jaar maakt je niet meteen even groot in Europa als Ajax. Wordt toch eens wakker man, zelfs Psv staat in marktconform veel hoger aangeschreven in Europa dan Feyenoord. En subtoppers? Haha In de afgelopen 20 jaar heb ik geen alla Eriksen meer gezien bij Feyenoord, ook een verdediger als Vertonghen is bij jou club alleen in zwart wit te verkrijgen, kom op man krijg het nie te hoog in bolletje door 1 kampioenschap.

9 juni 2017 om 06:47

@fcbdutch, alsof het buitenland kan schelen of iemand eigen jeugd is? Alleen in nl snapt men de regels niet. 3 jaar minimaal in de jeugd klaar. Dus ja jantje en Toby zijn jeugdspelers, ja eriksen is dat ook, ja al die jeugdspelers die zijn weggeplukt en het prima doen in het buitenland zijn jeugdspelers.. Ajax heeft kwa opleiden sowieso een betere naam in het buitenland dan feyenoord. Wil je nou serieus doen alsof je dat niet doorhebt ? Los van wie er doorbreekt. De jeugd van Ajax wordt wereldwijd hoog ingeschat. Net als bijvoorbeeld barca jeugd of real jeugd. Ook al breek je niet door. Alsnog weet je dat er kwaliteit spelers rondlopen. Bayern idem. Niks voor niks verlangt Feyenoord naar maar 10 miljoen euro. Werkelijkwaar een lachwekkend laag bedrag. Een bankzitter bij Ajax levert nog meer op. Tony is minimaal 20 miljoen euro waard alleen zal Feyenoord dat geld waarschijnlijk never krijgen.

9 juni 2017 om 06:49

"Ik denk gewoon als je talent in je team hebt rondlopen je gewoon het hoogste mag vragen! Stel Messi voetbalt bij VVV en Barcelona klopt op de deur! Zou VVV hem dan ook moeten laten gaan voor 2 miljoen omdat het nu niet ineens een NL topploeg is. Een talent is een talent en dat weten de topclubs ook. Die gaan echt niet kijken naar de geschiedenis van een club of laten dit niet meerekenen." Goed verhaal, maar vilhena is geen Messi. Denk niet dat hij het talent heeft voor de wereldtop. 10 miljoen is laag, maar meer dan 20 ga je echt niet krijgen. Met 15/16 mag je blij zijn.

9 juni 2017 om 07:41

Tja, het WK van 2014 bestond voornamelijk uit opgeleide spelers van Feyenoord. Wat jij schets is veel onzin in zo'n korte bericht. Het gaat erom hoe Feyenoord zich opstelt. Ajax heeft ook al heel lang geen grote spelers grootgebracht zoals vroeger, maar zij stellen zich anders op en dat begint Feyenoord nu ook te doen. Feyenoord gaat echt wel meer krijgen dan 10 miljoen voor Vilhena. We zullen het zien, Feyenoord hoeft ze niet te verkopen. Er zijn mindere clubs geweest die spelers voor meer hebben verkocht. Wat denk je wat voor invloed een zaakwaarnemer heeft?

9 juni 2017 om 07:51

Haha, @grasveld7 je noemt nu buitenlandse spelers op die op 16 jarige leeftijd naar Ajax zijn gekomen en al redelijk gevormd waren. Grappig dat je het daarvan moet hebben. Feyenoord heeft de Vrij voortgebracht, de beste verdediger van het WK... dat is tenminste een echte eigen opgeleide speler... 'zwart wit te verkrijgen' zeg je ook nog, lachwekkend. Beetje opscheppen over spelers die door een andere club zijn opgeleid.
Niemand heeft het hoog in zijn bol door 1 kampioenschap. Je verkoopt spelers naar wat ze waard zijn en hoevaak een club kampioen is geworden. Hoevaak is Southampton kampioen geworden? En toch willen ze van Dijk de duurste verdediger maken of moeten zij hem voor 10 miljoen verkopen omdat Southampton nooit kampioen wordt? Duidelijk dat jij geen economische opleiding volgt

9 juni 2017 om 07:54

@Lee112, Feyenoord kreeg 15 miljoen voor Drenthe en dan zou Feyenoord, wat nu gezond is, hun sterkhouder voor 10 miljoen laten gaan? Jij bent pas lachwekkend als jij dit gelooft. We zullen zien wat ze krijgen. Tot nu toe zijn jouw voorspellingen over Feyenoord nooit uitgekomen...
zelfs voor Clasie kreeg Feyenoord veel geld dus hoe kom jij aan deze logica?

9 juni 2017 om 08:13

@leopart

Het mag duidelijk zijn dat jij helemaal geen opleiding volgt, want je kan niet eens begrijpend lezen.

''buiten Suarez en die subtoppers bij de Spurs heeft Ajax ook niet veel Europese spelers voortgebracht de laatste jaren.''

Ik reageer op een reactie die hij geeft, Eriksen, Toby en Vertonghen subtoppers noemen, dat is pas lachwekkend. En wie heeft het over eigen jeugd? Als je feitelijk de Fifa regels volgt, mag je het inderdaad eigen jeugd noemen. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie, net als dat jij vind dat de Vrij de beste Nederlandse verdediger is...

Opscheppen? Oke dan daag ik je uit, noem is 1 middenvelder en 1 verdediger op in deze eeuw bij Feyenoord die beter is dan Vertongen/toby en Eriksen?

Van Dijk speelt in Engeland, de PL. Daar maakt het niet uit bij welke club je speelt, dat is een wereld van verschil met Nederland, daar betalen ze voor letterlijk elke speler veels te veel.

9 juni 2017 om 08:31

Het is een beetje de nieuwe Godwin geworden, bij elke discussie over Feyenoord komt er wel weer eentje met Ajax aanzetten en ontaardt de hele discussie in een herhaling van zetten. Alsof zij nog niet genoeg in de media zijn geweest met al hun perikelen, binnenbrandjes en achterbakse assistenten.

Het gaat hier om Vilhena, een steunpilaar van de landskampioen, het beste team van Nederland dit seizoen. Leuk hoor dat andere zo trots zijn op hun clubje, de nummer twee van Nederland, maar houd dat even lekker uit dit topic. We hebben het hier over de landskampioen en zijn spelers, niet over de nummer twee van Nederland, daarvoor komt straks echt wel weer een topic. Kan je daar al je zelfbevlekking met betrekking tot de jeugdopleiding in kwijt.

9 juni 2017 om 10:08

@grasveld7,

Duidelijk een hogere opleiding dan jij, want zelf kun jij ook niet begrijpend lezen. Leer eerst eens dingen te formuleren met onderbouwende argumenten.
Nergens zeg ik dat de Vrij de beste verdediger is, maar hij was de beste verdediger op het WK. Daar heeft hij ook een prijs voor gekregen. En ik kan niet lezen hè?...

Ik zeg dat je opschept over spelers die niet eens 'echt' opgeleid zijn door Ajax. De Vrij doet op dit moment niks onder voor Toby en Vertongen en hoeveel minder is Wijnaldum op dit moment dan Eriksen? Eriksen is wel iets beter, maar dat was een gevormde speler die bij Ajax arriveerde en daar proberen mee op te scheppen terwijl Wijnaldum, opgeleid door Feyenoord, ook bij een topclub speelt.

Er zijn wel meer spelers die voor veel geld verkocht worden, ook buiten Engeland. Waar het omgaat is hoe je onderhandeld.

9 juni 2017 om 10:09

Welke geschiedenis van spelers heeft Feyenoord die de laatste 2 jaar zijn doorgebroken? Nou, volgens een meting een tijdje terug liepen er meer jeugdspelers van Feyenoord rond in de top-5 competities van Europa dan jeugdspelers van Ajax.

Dat je niet verder komt dan van Persie zegt ook genoeg.

9 juni 2017 om 11:59

@leo

Nou dat betwijfel ik toch zeer.

Jij zegt dat ja, om een andere discussie te starten die hier al 100 x eerder is gevoerd, wat ik al eerder aan gaf, volgens de Fifa regels is het wel eigen jeugd. En iemand die 15/16 is zou al helemaal gevormd zijn? Depay is dan ook geen jeugdspeler van Psv omdat hij van Sparta af komt? wat een argument terwijl die hele discussie daar niet over gaat, onzin. Als het jou en je clubje maar het beste uit komt.

Vertonghen/toby - De Vrij doet niks onder?
Haha dit hoef ik niet eens uit te leggen.. dit is niet eens een vergelijking waard. beide zijn 2 klasse beter en spelen bij de top (nummer 2) van Engeland.

Wijnaldum - Eriksen
Eriksen in alle opzichten de betere speler, zo wel voetballend als inzicht. Dus ook geen vergelijking waard. En even voor alle duidelijkheid; wijnaldum is pas gaan groeien toen hij bij Psv kwam.

Met andere woorden, die spelers zijn er niet!

En doei.

9 juni 2017 om 00:49

Hij is ook zeker meer waard. Maar ik denk wel dat er afspraken zijn gemaakt tussen speler en club dat hij voor een mooie prijs weg mag denk aan 15 miljoen. Maar volgens mij liep hij bijna transfervrij de deur uit en heeft zijn contract verlening redelijk lang geduurd. Vandaar denk ik dat ze niet de max kunnen vragen. Ik vind hem al jaren 1 van de grootste talenten bij feyenoord. Zeer sterke voetballer met persoonlijkheid. Jammer voor de eredivisie als hij zou gaan maar zeker gegund.

9 juni 2017 om 01:00

En daarom gaat mijn respect echt naar Ajax. Ik ben een die hard Feyenoorder woon heel me leven in Rotterdam maar als ik me ergens boos om kan maken dan gaat het altijd om de transfers bij Feyenoord. Hoe kan je 10 miljoen vragen echt ongelofelijk dit, bij Ajax zouden ze 10 miljoen handgeld vragen bij wijze van sjonge jonge dit is toch dramatisch. Ik hoop zo dat dit onzin is en als dit toch blijkt te kloppen moeten ze zich echt schamen want je kan makkelijk minimaal 20 krijgen en vooral deze tijd. Ik bedoel een 16 jarige voor wie 45 miljoen euro betaald is zonder bonussen dus dat bedrag kan nog veel meer woorden. Ik walg hier echt van serieus. Ik begrijp ook wel dat Ajax zoveel meer successen heb geboekt en daar wordt ook naar gekeken maar alsnog 10 milj kan gewoon niet

Ik schrok er gewoon van. Dit is echt veelste weinig voor Vilhena

mooi bedrag voor een speler als Vilhenna. Sportief en financieel een stap vooruit. Beter klimaat, mooie cultuur. Wat wil je nog meer

8 juni 2017 om 23:33

Dit is gewoon te weinig. Ja, hij zal voor een 'schappelijk' bedrag weg mogen, maar dan kan je toch zeker wel 15 miljoen vangen plus een mooie 10% bij doorverkoop. Dan heeft Lazio er een zeer goede speler bij die, zoals jij al aangeeft, op alle fronten een stap vooruit zet, behalve CL voetbal natuurlijk. Ik gun het Vilhena van harte, maar er kan echt wel iets meer uitgehaald worden.

9 juni 2017 om 02:17

Veel te weinig natuurlijk. Zijn leeftijd, potentie en het feit dat hij een directe bijdrage had in het kampioenschap zijn al veel waard. Tel daar de staat van de huidige transfermarkt en zijn contract tot 2020 bij op en je komt zo op 25 miljoen uit. Overigens schrik ik ervan dat Feyenoord 10 mil vraagt. Voor dat geld kan je niet eens iemand vinden die gelijkwaardig is, laat staan een versterking. Lekker laten blijven en volgend jaar verkopen. Dan heeft hij nog steeds een 2-jarig contract + CL gespeeld.

Maar eigenlijk is het nieuws dus dat Davy Klaassen eerste keus is voor 13 miljoen. Net zo krankzinnig. Beide zijn meer dan 20 waard. Kaassen mag wel weg van Ajax geloof ik. Maar vooral Feyenoord wil Vilenha graag houden lijkt me. Die willen Karsdorp verkopen en dan shoppen. Cl geld komt pas 1 september dus dat is voor volgend jaar.

Vilhena zou ik meteen verkopen voor 10 miljoen! Prima bedrag. Beter dan dit gaat het niet worden..zo is het na bijna transfervrij te zijn toch een win win situatie en dat is netjes naar elkaar..

9 juni 2017 om 07:19

Ik vind wel dat je veel meer moet kunnen vragen. Vilhena is jong, heeft net een nieuw contract, is linksbenig en heeft net een goed seizoen achter de rug bij Feyenoord. Het klopt dat Feyenoord in het buitenland een mindere reputatie heeft dan Ajax en dus niet zomaar 40 miljoen kan vangen maar minimaal 16 a 17 miljoen moet toch lukken.

Kom op zeg, 10 mln voor Vilhena en 13 mln voor Klaassen? En Lazio zou gaan kiezen tussen deze twee totaal verschillende spelers? Gaan we echt nog reageren op deze onzin?

Wat?! Hoop toch niet dat het waar is! Vilhena is echt wel rond de 18 miljoen waard! Helemaal omdat hij voor langere tijd vast ligt en je ook een opvolger moet halen!

Daarnaast is het rijtje namen raar want ze verschillen alle bijna van elkaar.

Vilhena is goed geworden, maar ik vind bedragen van 20 miljoen wel erg veel voor hem. 15 zou redelijk zijn, maar misschien loopt zijn contract niet zo lang meer en heeft hij sowieso een clausule dat hij voor een bepaald bedrag wel weg mag. Gewoon gunnen die transfer deze zomer, met De Guzman haalt Feyenoord een meer dan waardige vervanger in huis.

Zou een opmerkelijke samenwerking worden denk ik. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar volgens mij zijn de fans van Lazio niet dol op spelers met een kleurtje. Redelijk racistisch groepje daar op de tribune toch?

9 juni 2017 om 00:23

2020, staat gewoon in de tekst

9 juni 2017 om 02:22

Nee joh dat is geen probleem. En Lazio heeft veel fascisten als fans ( ben geen fan van die mensen ) maar dat zijn geen racisten. Spelen altijd mensen met kleuren bij Lazio, nu bijv Keita, Cavanda, Bastos Felipe Anderson( in mindere mate ) Perea, Konko noem maar op, Allemaal spelers met een kleurtje die op dit moment bij Lazio spelen. Mensen denken dat wel vaker

Vilhenna zou ik niet voor minder dan 15mil weg laten gaan, vooral ook omdat feyenoord niet hoeft te verkopen. Klaassen krijg je niet voor minder dan 25 mil. Dat kun je wel vergeten.

Waarom zou je met 10 miljoen akkoord gaan voor een van je belangrijkste spelers, die net 22 is geworden en nog tot 2020 vastligt. Zijn die Italianen helemaal krankjorum geworden?

9 juni 2017 om 01:51

Wie zegt dat ze dat doen?

Ik quote uit het artikel:

"volgens de krant Leggo vraagt Feyenoord minstens tien miljoen euro voor de Oranje-international."

Woorden als 'volgens' en 'minstens' zijn vrij essentieel. Zoals ik het lees maakt die krant gewoon wat schattingen wat het minstens moet kosten.

Ik heb verder wel vertrouwen in van Geel, die heeft tot nu toe met de verkopen het maximale eruit gekregen.

Onzin bericht, 10 miljoen is te weinig voor Vilhena, en 13 miljoen voor klaassen? Willen ze alleen zijn voetbalschoenen hebben voor in de kantine op te hangen? Ik geloof hier niet veel van.

Dit is een goede deal voor Feyenoord en Vilhena. Feyenoord heeft hem waarschijnlijk toezeggingen gedaan. Ik heb echt dat hij nog een jaar bij Feyenoord Blijft maar zo niet is het te begrijpen. Vilhena kan een dragende kracht worden bij het Nederlands Elftal zeker als je bedenkt wat hij allemaal heeft meegemaakt en hoe snel hij zich heeft ontwikkeld de laatste 18 maanden. Zo jong en zoveel wedstrijden al in de benen. Kan op 10, cm en Cvm wat wil je nog meer. Een link met Davids is al snel gelegd in mijn ogen. Van een Nederlandse kampioen naar een italiaanse club om vervolgens definitief een topper te worden. Zo ver zijn we nog niet maar als je kijkt naar de cvm's tegenwoordig hoeveel echte toppers zie je nog op die positie's. Vroeger had je Makelele, Essien (in zijn beste dagen) Davids, Gatusso, Viera etc Nu heb je er ook nog een paar maar toch niet zo als 8 a 12 jaar geleden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren