Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Barcelona bereikt akkoord met droomkandidaat voor rechtsbackpositie’

Laatste update:

De kans is aanwezig dat Héctor Bellerin terugkeert bij Barcelona. Volgens de Catalaanse radiozender RAC1 heeft de rechterverdediger van Arsenal een persoonlijk akkoord met de topclub over een meerjarig contract. Het is nu aan de clubs om tot een vergelijk over een transfersom te komen.

Arsenal staat niet welwillend tegenover het vertrek van de 22-jarige Bellerín, daar de Spanjaard in november 2016 nog een nieuw contract ondertekende. De Londenaren houden ook rekening met het vertrek van Alexis Sánchez en Mesut Özil en willen niet dat de fans geconfronteerd worden met een exodus van belangrijke krachten.

Bellerín heeft volgens RAC1 de intentie om met Arsène Wenger om de tafel te gaan, nog deze week of begin volgende week. De rechtsback gaf eerder deze week toe dat hij gevleid was door de interesse van Barcelona en noemde Ernesto Valverde 'een geweldige trainer' voor los Azulgrana. Bellerin maakte op zestienjarige leeftijd de overstap van Barcelona naar Arsenal en speelde tot dusver 114 officiële duels.

Bellerín wordt door Barcelona gezien als de droomkandidaat voor de rechtsbackpositie, een plek die sinds het vertrek van Daniel Alves naar Juventus niet goed is ingevuld. Luis Enrique opteerde voor Sergi Roberto als noodverband, daar hij minder vertrouwen in Aleix Vidal had. De vorig seizoen aan Sporting Gijón verhuurde Douglas lijkt in de zomer uit het Camp Nou te vertrekken.

Denk jij dat Héctor Bellerin in de zomer naar Barcelona terugkeert?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een hele goede aankoop als dit waar is. Een van de betere op zijn positie.

En waar gaat Wenger volgend seizoen voor strijden?

7 juni 2017 om 10:28

Spanjaarden aankopen is ook het meest idiote dat je kan doen. Ofwel mislukken ze en zit je ermee opgescheept. Ofwel lukken ze en gaan ze bijna gratis naar Barcelona. Dat zag je al van ver aankomen.

7 juni 2017 om 10:41

Ja, jij zag dit aankomen toen 'ie 16 was.. goed van jou!

7 juni 2017 om 10:52

Eerste wat ik dacht na t zien van de titel was Veltman. Maar toen haalde ik de prut uit m'n ogen en besefte ik dat dromen inderdaad bedrog zijn

7 juni 2017 om 11:03

Nou 2de scenario levert toch 50 miljoen winst op. Verder vind ik dat frappant van een City fan te horen aangezien jullie beste speler en cultheld David Silva toch voor het Spaanse nationale team speelt. Ook een 'idiote' actie?

7 juni 2017 om 11:06

Ja, dat 1 van die 2 dingen sowieso ging gebeuren zag ik aankomen. Ja

7 juni 2017 om 11:07

Beste speler. Lol. En ik ben ook niet akkoord met de Spanjaarden die mijn club aantrekt hoor. Mag het?

7 juni 2017 om 11:19

50 miljoen is inderdaad bijna niks. Overigens oan je best verwachten dat Barcelona een ex-jeugd speler probeert terug te halen als hij het goed doet.

7 juni 2017 om 11:43

Ben je serieus als je zegt dat Silva niet de beste speler is van City is? Komop man bij far de beste daar anders heb je wat mij betreft geen goede kijk op voetbal hoor.

7 juni 2017 om 11:44

Nou ik neem aan dat je akkoord bent met de belangrijkste speler van ''jouw'' club toch?

7 juni 2017 om 10:35

Zonder Sanchez vind ik het maar een middenmoot team

7 juni 2017 om 10:51

De quadruple😉

7 juni 2017 om 14:12

Hij was dit jaar een van de slechtste Arsenal spelers, hij is in potentie dan wel goed maar in huidige vorm zie ik niet waarom Barcelona hem moet willen hebben. Ik zou eerder kijken naar Semedo van Benfica!

Is dit een onzin radiozender of juist niet?

Ik kan niet geloven dat Bellerin vertrekt. Sanchez en Ozil gaan misschien al en nog een basisspeler kan gewoon niet. Daarnaast heeft hij nog een contract voor 6 jaar, dus hij heeft ook weinig te willen. Behouden en anders 70 miljoen.

7 juni 2017 om 10:17

Qua transfers zitten ze er altijd wel vrij goed op, dus je kan het als betrouwbaar bestempelen. Vergelijkbaar met Sky Sports en BBC in Engeland ongeveer.

Ik zou nog niet echt panikeren als Arsenal-fan, de speler kan een akkoord hebben, dat betekent niet dat de club een akkoord bereikt. Het zullen moeilijke onderhandelingen worden!

7 juni 2017 om 10:27

Oke thx.

Nee, maar goed. Als een speler weg wil is het bij Arsenal meestal niet zo moeilijk om te vertrekken. Mocht dat zo zijn, dan vraag je gewoon 70 miljoen of meer. Mocht hij echt 'maar' voor 50 gaan, dan weet ik ook wel zeker dat het volgend jaar een 3-4-3 wordt met Ox op rechts.

7 juni 2017 om 10:47

Moeten ze niet eerst een akkoord met de club bereiken, voor ze mogen onderhandelen met de speler?

Gewoon een klacht indienen Arsenal. Vraagprijs zetten op 80 miljoen. Zo niet dan mogen ze opdonderen.

7 juni 2017 om 10:59

Nee, ze dienen enkel toestemming te vragen om te praten. Er hoeft nog geen akkoord op tafel te liggen , enkel een schriftelijke toestemming.

7 juni 2017 om 11:20

Nee. Ze moeten toestemming an de club hebben om met een speler te onderhandelen.

7 juni 2017 om 11:37

Toestemming, wat dus min of meer neerkomt op een aanvaardbaar bod want anders geef je als club geen toestemming omdat je weet dat ze zijn kop zot gaan maken.

7 juni 2017 om 11:47

Ben benieuwd naar dat bod!

Dit hoort in de wandelgangen en niet als een hoofdartikel. De genoemde bron is nou niet een van de betrouwbaardere, en geen enkele van de betere bronnen meldt iets. En zelfs al mocht het zo zijn dan gaat dit een hele dure transfer worden. Contract tot 2022 als ik me niet vergis, en Arsenal hoeft absoluut niet te verkopen. Maar dit zal wel weer net zo'n verhaal worden als toen met Fabregas, iedereen binnen Barcelona gaat dan weer zo schijnheilig lopen doen.

7 juni 2017 om 10:18

@stravven

Als volger van het Spaans voetbal kan ik je verzekeren dat ze geloofwaardig zijn en het geen tabloid achtige medium is.

7 juni 2017 om 10:22

Wat bedoel je met schijnheilig?

7 juni 2017 om 10:28

Grappig hoe alle Arsenal fans al wekenlang roepen dat "arsenal niet hoeft te verkopen", jullie moeten dringen van die wolk afstappen! Als een topclub uit het buitenland (lees: Real, Barca, Bayern of Juventus) aan de deur komt kloppen voor een speler, ben ik er absoluut van overtuigd dat ze niemand kunnen behouden. Bellerin weet goed genoeg dat Barcelona een stap hogerop is, dus als hij de kans op een transfer krijgt, zal hij ze meteen met beide handen vastgrijpen.

Overeenkomen voor een prijs zal vervolgens ook geen probleem zijn voor die clubs, aangezien Arsenal geen prijzen a la 100 miljoen euro kan vragen, aangezien hun spelers dat gewoonweg niet waard zijn. Bellerin zie ik ook niet voor veel meer dan 50 miljoen verkocht worden, des te meer omdat Wenger hem de laatste tijd zelfs geen basisplek kon garanderen.

7 juni 2017 om 10:41

Bellerin heeft een contract tot 2022 getekend, en dat was nog geen half jaar geleden. Arsenal kan dus wel degelijk vragen wat het wil, het is niet zo dat hij anders overmorgen gratis de deur uitloopt.

7 juni 2017 om 11:57

Arsenal hoeft ook niet te verkopen. Dit is gewoon een feit. Vroeger konden we onze spelers niet behouden omdat we schulden hadden. Dit is niet meer het geval. Als Bellerin wilt blijven, blijft hij dan ook gewoon. Het probleem is gewoon dat er niet veel spelers zijn die Barcelona weigeren.

ON: Als Bellerin ons 50 miljoen euro kan opleveren, zou ik supertevreden zijn. Hij is supersnel, maar moet nog altijd veel leren. Dan zou ik als Arsenal zijnde gewoon Sidibã© halen. Die gozer is jong, getalenteerd en Arsene is al zeker geã¯nteresseerd. Recent zei Sidibã© nog geã¯nteresseerd te zou zijn om naar een top 5 ploeg van Engeland te vertrekken. Ook is hij stukken goedkoper dan Bellerin.

7 juni 2017 om 12:18

Mensen zoals jij weten echt totaal niet waar ze over praten. Arsenal hoeft niet te verkopen, want ze hebben geld zat daarnaast heeft Bellerin allang aangegeven graag langer te blijven helemaal nu Wenger ook blijft. Maar goed er zal zo wel een barca weer komen vertellen dat Bellerin na de zomer bij barca speelt.

7 juni 2017 om 12:40

Arsenal mag dan wel geld hebben, maar als de spelers een kans hebben om hogerop te geraken, dan gaan ze daar graag op in! En in dat geval mag Arsenal zoveel geld en lange contracten hebben, tot een verkoop zal het altijd wel komen.

Arsenal is al jarenlang een doorverkoopclub en dat zal niet snel veranderen, aangezien ze de voeling met de top steeds meer verliezen. Het verkopen van spelers als Nasri, Fabregas, Van Persie enz. was niet omdat Arsenal het geld nodig had en 'moest verkopen' (hoe graag jullie dat jezelf ook willen wijsmaken), het was simpelweg omdat al die spelers een stap hogerop wilden zetten om prijzen te winnen (en dat is ze ook stuk voor stuk gelukt).

7 juni 2017 om 14:11

Uw eerste alinea klopt helemaal. Maar dat betekent nog altijd niet dat we onze spelers Moeten verkopen. We hoeven Bellerin niet te verkopen. En hoogstwaarschijnlijk blijft hij ook gewoon.

En wanneer was de laatste keer dat één van onze betere spelers vertrok? Want Van Persie, Nasri vertrokken jaren geleden. En het was wel degelijk omdat we het geld nodig hadden. We veranderden van stadion en we hadden schulden. Die zijn nu afbetaald. Daarom hoeven we onze topspelers niet te verkopen;

In jouw logica is Chelsea dan ook een doorverkoopclub als ze Hazard zouden verkopen aan Real Madrid. Ook al zou Real Madrid meer dan 100 miljoen bieden op Hazard. Als Hazard wilt, blijft hij. Idem met Arsenal.

7 juni 2017 om 20:55

De vraag is dus, wat wil de speler? En daar ligt in dit geval het probleem. De kans is groot dat Bellerin bij Barcelona wilt spelen, dus is het waarschijnlijker dat hij vertrekt wanneer Barcelona serieuze interesse toont.

7 juni 2017 om 10:29

Zoals Ardatletico10 al aangeeft is Rac1 doorgaans een relatief betrouwbare bron op gebied van transferzaken rondom Barcelona. Daarnaast wordt dit nieuws bevestigd door Gerard Romero, een doorgaans zeer betrouwbare journalist. Denk dus dat we ervan uit mogen gaan dat er een kern van waarheid in deze berichtgeving zit.

Overigens heb je gelijk dat dit waarschijnlijk een dure transfer zal worden aangezien hij kort geleden nog een contractverlenging tekende. Er wordt gesproken over vijftig miljoen euro, wat natuurlijk krankzinnig is voor een rechtsback die niet eens een sterk seizoen heeft gehad. Verder denk ik dat beide partijen ook zullen onderhandelen over een overgang van Arda Turan, wat een goede speler voor jullie zou zijn.

7 juni 2017 om 10:39

Iedereen heeft het over Turan, maar denk je nou echt dat wij tientallen miljoenen voor een 30 jarige bankzitter gaan neerleggen?

En waarom is 50 miljoen krankzinnig? Ik vind het aan de lage kant voor iemand van 22 die dus nog een jaar of 12 mee kan, dat is zo'n 4 miljoen per jaar. Alves heeft als ik het me goed herinner iets van 34 miljoen gekost, en dat was een jaar of 10 geleden. Sindsdien zijn de prijzen flink omhoog gegaan.

7 juni 2017 om 10:52

Als jullie geen tientallen miljoenen neer willen tellen voor Arda Turan doet een andere club dat wel, hij is namelijk nog steeds een erg goede speler en heeft dat (toen hij als linksbuiten speelde) bij Barcelona ook laten zien. Wellicht dat hij voor een vriendschappelijk prijsje de omgekeerde weg kan bewandelen, mits Hector Bellerin natuurlijk naar Barcelona komt.

Vijftig miljoen is naar mijn mening zeker krankzinnig, zeker als je je bedenkt dat 37,5 miljoen euro voor Luke Shaw de hoogst betaalde transfersom voor een vleugelverdediger is. En als Hector Bellerin nou bij Arsenal afgelopen seizoen de sterren van de hemel speelde had ik nog mee kunnen gaan in je argumentatie, maar laten we wel eerlijk zijn. Hij speelde een slecht seizoen en maakte deel uit van een zwakke defensie die jullie de plaatsing voor de Champions League heeft gekost. Verder kan je die argumentatie voor iedere 22-jarige voetballer aandragen en vervolgens een krankzinnige transfersom recht praten. Davinson Sanchez kan dus nog veertien jaar mee, is zeker getalenteerd en zou dus volgens die argumentatie 56 miljoen euro moeten gaan kosten.

7 juni 2017 om 11:24

Maar Alves was toen wel een veel betere speler dan Bellerin nu is en had zich meerdere seizoenen bewezen bij Sevilla. Het team was zelfs min of meer rond Alves opgebouwd.

7 juni 2017 om 14:05

Bellerin heeft 6 jaar over op zijn contract, speelt in Engeland en is homegrown, dus hij zal sowieso duur zijn. Vergelijken met Davinson Sanchez is dom, want die heeft niet zo'n lang contract en speelt in Nederland. 50 miljoen is iets wat Arsenal makkelijk kan vragen en als City zich ermee zou gaan bemoeien, wat een garantie is met Guardiola als trainer, kan je makkelijk richting de 60 gaan.

7 juni 2017 om 14:15

Elke Arsenal speler op dit moment zou een bankzitter zijn bij Barcelona. Dus ja zo gek is dat niet?

Ben heel benieuwd wat ze ervoor moeten betalen. Zou bizar zijn dat je meer dan 100 miljoen biedt voor een aanvaller om eindelijk met de top te kunnen concurreren om vervolgens een andere belangrijke speler in dit verhaal van de hand te doen.

Met minder dan 60 miljoen zijn ze knetter gek

Misschien kunnen we als Arda toch weg gaat hem in de deal betrekken en dan een miljoentje of twintig er bij en we hebben onze gewilde rechtsback

Triest, mijn enige antwoord.. na Fabregas en Nasri... triest Arsenal

7 juni 2017 om 10:18

Als dit tenmiste waar is.

de gedroomde aankoop... Toch wel een dingetje bij Barcelona. Eerst spelers verkopen en daarna voor een groot bedrag terug halen.

7 juni 2017 om 10:20

Het is maar net wat de visie van opleiden is.. ik vind het ook waanzin, je ziet het redelijk vaak gebeuren bij barca

7 juni 2017 om 10:26

Een kleine correctie hier, Hector is weggegaan aangezien hij een contract aangeboden kreeg van Arsenal en Barça dit niet mag doen voor zijn 18e verjaardag. Hiermee vertrok Bellerin op 16 jaar naar Londen.

7 juni 2017 om 10:27

Hrt is nou niet dat Barcelona hier iets aan kan doen. In Engeland kunnen spelers vanaf hun 16e een contract tekenen en in Spanje vanaf hun 18e. Hierdoor zie je veel spelers vroeg naar Engeland vertrekken.

7 juni 2017 om 11:27

Alleen heeft Barcelona Bellerin niet verkocht maar heeft Arsenal lm oo zijn 16e weggehaald door hem een profcontract aan te bieden. Its wat Barcelona niet kon doen omdat dat nirt mag in Spanje als een speler nof geen 18 is.

Wenger kennende, gaat hij kijken voor een talent als vervanging. Zou Karsdorp een goede vervanging zijn voor hem?

7 juni 2017 om 10:28

Zijn wel een beetje dezelfde types.. beiden erg snel aanvallend sterk.
Denk alleen dat het misschien net iets te vroeg is voor Karsdorp. Zou toch eerst kijken of Sidibe nu wel wil komen aangezien rechts nu open ligt voor hem.

7 juni 2017 om 11:57

Sidibe lijkt me onhaalbaar voor Arsenal. Die jongen heeft zelf overigens ook een contract tot 2021 en naar mijn mening is hij (helemaal op dit moment) meer waard dan Bellerin. Denk dat City op de eerste plaats staat voor wat betreft hem binnen te halen.

7 juni 2017 om 12:00

Hij is misschien de betere voetballer. Maar men zal voor Bellerin veel meer moeten betalen dan voor Sidibã©. Waarom? Spelers uit Engeland kosten nu eenmaal stukken meer. Ook het feit dat Bellerin een Catalaan is, zorgt ervoor dat Arsenal gewoon stukken meer kan vragen, dan dat hij daadwerkelijk waard is.

Ook zei hij recent nog geã¯nteresseerd te zijn in een vertrek naar een top 5 club in Engeland. Maar hij zei dan ook dat hij niet hoeft te vertrekken uit Monaco. We zullen zien. Misschien blijft Bellerin gewoon.

Zou Wenger toch geld in het laatje willen voordat hij geld gaat bieden en met niet veel terugkomt?

Nee ff zonder gekheid, zou hij dan ook voor de 3mans verdediging gaan?

Daarbuiten, als Bellerin zelf wil gaan dan houd Arsenal hem toch niet tegen.

7 juni 2017 om 11:04

Daar dacht ik ook direct aan. Als men hem laat gaan, gaat wenger voor voor die 3 mans verdediging, met Ox en (hopelijk) Kolasinac als wingbacks. Neemt niet weg dat ook Bellerin die positie goed kan invullen. Zo erg jammer zijn als hij weggaat. In inmiddels meer een Londenaar dan een spanjaard.

Mag hopen dat dit niet waar is, want dan ben ik klaar met Hector.

Nog langlopend contract, potentiële wereldspeler op zijn positie en belangrijke basisspeler. Nou Arsenal ga maar lekker hoog zitten met een startbod van minimaal 80 miljoen. De markt is namelijk toch naar de kloten.

Mocht het vervolgens rond komen gelijk schakelen en bij Monaco aankloppen voor hun rechtsback.

7 juni 2017 om 11:52

80 miljoen voor Bellerin...? Hou op. Goede speler met potentie hoor maar hij heeft verre van een topseizoen gedraaid afgelopen seizoen. En dan wil je Sidibe gaan halen? Het is maar de vraag of hij wilt uitkomen in de Europa League, speelt om de prijzen bij Monaco en heeft de clubs voor het uitkiezen. Die jongen heeft daarnaast een contract tot 2021 en een topseizoen gedraaid. Je bent waarschijnlijk meer kwijt aan Sidibe dan dat je voor Bellerin gaat krijgen.

7 juni 2017 om 12:21

Les Gones leer eens lezen. Er staat VRAAG maar gewoon 80. En gelijk heeft hij want de markt is kapot. Zie je vanzelf wel op welk bedrag je uitkomt.

7 juni 2017 om 12:47

Er staat startbod en degene die een bod moet doen is Barcelona. Dus ik hoef niet te lezen

Dat de markt kapot is staat vast maar je kan het ook overdrijven heh. Zoals ik zeg Bellerin heeft potentie en is nog jong maar heeft verre van een goed seizoen gedraaid... De duurste back is op dit moment volgens mij Shaw voor om en de nabij 40 miljoen en dat was notabene een binnenlandse transfer van een Engelse speler. Met 50 miljoen zoals genoemd wordt in sommige stukjes mag je heel blij zijn vind ik.

7 juni 2017 om 14:10

En het seizoen daarvoor zat hij in het team van het jaar op zijn 20e. Wanneer je uitspraken doet over de waarde van een speler, helemaal vergeleken met een andere speler, moet je beseffen dat jouw persoonlijk waardering van de kwaliteit van de speler niet alleszeggend is. Je moet rekening houden met in welke competitie een speler speelt en bij welke club hij speelt. Een speler van een Engelse club is snel duurder dan een speler van een Franse club. Een homegrown speler van een Engelse club is snel duurder dan een non-homegrown speler van een Engelse club. Een homegrown-speler van een Engelse club met een 6-jarig contract is snel duurder dan een homegrown-speler van een Engelse club met een 3-jarig contract. En dan zit zo'n speler ook nog bij een van de rijkste voetbalclubs van de wereld.

Dus je bent helemaal niet waarschijnlijk meer kwijt aan Sidibe dan aan Bellerin. Eerder het omgekeerde.

Niet geheel ondenkbaar als Wenger het 3-5-2 systeem wil blijven hanteren met Chamberlain of Walcott die de rechterkant gaat bestrijken. Al is Bellerin natuurlijk ook fijn voor die rol. Maar als er 30-50 miljoen voor Bellerin wordt geboden is hij weg. En over 2-3 jaar weer terug?
Mogelijk ook Sanchez voor 50 miljoen weg en je hebt al een flink gedeelte van de transfersom voor Mbappe ....al zegt mijn gevoel dat het toch Lacazette gaat worden. Goedkoper en meer ervaring.

7 juni 2017 om 10:43

Haha 30 miljoen in deze gekke tijden? Supertalent, 5 jaar contract, jong, Arsenal heeft geen geld nodig en voor het Barcelona systeem zijn maar enkele valabele kandidaten in de ganse wereld dus Arsenak weet dat ze ver zullen gaan... kom maar op met die 70 miljoen zeg ik en dan mag je Speedy Gonzales hebben.

Weet iemand trouwens hoe het zit met het 'feit' dat Barcelona gesproken zou hebben met Bellerin en er al uit zou zijn? Dat mogen clubs toch helemaal niet met spelers die langer dan een half jaar contract hebben? Hoe zit dat?

7 juni 2017 om 10:43

En je mag ook niet te hard rijden, maar in 99 procent van de gevallen krijg je daar ook geen boete voor.

7 juni 2017 om 10:48

Er is enkel gesproken met de speler zijn agent - niet met de speler zelf. En Bellerin zelf : die leest ook wel de kranten zeker? Dus als hij morgen zegt : "arsene jongen, ik wil Barca deze zomer " dan gaat deze transfer wel eens kunnen gebeuren. Wenger wil geen spelers tegen hun zin houden.

Ik denk niet dat deze transfer doorgang gaat vinden. Het wordt nu allemaal een beetje gehyped, de woorden van Bellerin gaan nu hun eigen leven leiden en dat komt vast omdat hij nu ook in Spanje zit met de nationale ploeg. Als dat geweest is gaat hij lekker op vakantie en komt ie daarna op tijd terug om voor te bereiden op het nieuwe seizoen, met Sanchez en Ozil daarbij. Als zij bijtekenen, gaat Hector nergens heen. Hij heeft net een nieuw contract getekend, dus Arsenal hoeft hem niet te verkopen. Daarnaast is de man een halve Londenaar. En mocht hij weg willen zou ik als Arsenal zijnde gewoon de volle pond vragen, 70/80 miljoen euro. Dus Arsenal staat in mijn ogen sterk in de onderhandelingen.

Ik denk juist dat deze transfer wel doorgaat. Het bestuur gaat zowiezo een goede rechtsback halen om de "fout" om Dani te laten gaan recht te zetten en dat gaat wat mogen kosten. En de gesprekken met Semedo zijn helemaal stilgevallen terwijl je langs alle kanten signalen krijgt over de transfer van Bellerin. Enige andere optie is azpilicueta nog maar dan kan je beter wat meer spenderen aan Bellerin of Nelsinho. Barca gaat diep in de buidel tasten, dat is wel zeker. Maar hierdoor gaat de "topmiddenvelder" waarschijnlijk niet gehaald worden. Coutinho of Verratti mag je dus vergeten deze zomer. Het laatste nieuws is dat ze nu gesprekken zijn begonnen met de agent van Jean Michael Seri (geen slechte speler dus misschien een meevaller zoals Umtiti dat was) en dat Samper deze zomer mag meedoen met de A-kern om indruk te maken op Valverde. Denk dus zoals de kaarten nu liggen dat we 2 binnenkomende transfers gaan krijgen : Bellerin en Seri. Misschien Samper nog maar Arda zou gewoon blijven want die wil niet weg, Rafinha waarschijnlijk ook want wie gaat daar met zn blessure voor willen betalen wat Barca wil krijgen? . Dus zie ik ook Deulofeu niet komen, je kan wel n clausule hebben die onder zn marktprijs is maar het is enkel n clausule met Milan, niet met de speler zelf.

Bellerin is een overschatte speler maar past wel prima in het spelletje van barca

Als Barcelona komt zou ik als Arsenal was gewoon een dik bedrag vragen en niks minder. Contract voor 6 jaar dus je staat stevig

Jammer. Bellerin is een goede speler die zeker binnen het spel van Barça past, maar ik denk dat je met Semedo een speler in huis zou halen die misschien nog wel beter kan worden en bovendien minder kost. Ik zou Bellerin dan ook niet als droomkandidaat neerzetten als ik Barcelona was.

7 juni 2017 om 12:10

Helemaal gelijk alleen vraagt Benfica minstens 50m...het zijn natuurlijk keiharde onderhandelaars dus de prijs zal waarschijnlijk nog wel zakken maar Barça heeft niet de hele zomer tijd. De rechtsback moet eerst afgehandeld worden om te zien hoeveel budget er nog overschiet

Hopelijk klopt dit bericht, ik vind dat Arsenal ook makkelijker zaken mag doen met spelers van Barca. Als Arsenal 50 wil voor Bellerin en Barca maar 36 ofzo wil betalen kan Arda Turan de regelaar worden in de omgekeerde richting. Ik denk dat Barca 25 netto wil krijgen voor Arda Turan maar Arsenal maar 20 wil betalen. Misschien levert Barca Aleix Vidal of Vermaelen er ook bij voor bijna niets of Rafinha of Denis Suarez of Tello . Denk dat Barca uiteindelijk nog zonder extra speler toe te voegen nog steeds 15 miljoen moet bijbetalen,

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren