Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Griezmann zint op vertrek: ‘Niemand is groter dan de club’

Laatste update:

Het begint er steeds meer op te lijken dat Antoine Griezmann komende zomer gaat vertrekken bij Atlético Madrid. Manchester United staat klaar om zijn afkoopclausule van honderd miljoen euro te activeren. Volgens COPE heeft Griezmann Atlético laten weten dat hij wil vertrekken.

Ploeggenoot Saúl Ñíguez denkt dat het vertrek van de Franse aanvaller geen ramp is voor los Colchoneros. “Als Antoine Griezmann vertrekt, hebben we Fernando Torres, Kevin Gameiro, Angel Correa en Yannick Carrasco nog. Natuurlijk is Antoine een hele belangrijke speler voor ons, we weten wat voor kwaliteiten hij heeft. Maar geen enkele speler staat boven de club”, stelt de middenvelder tegenover Marca.

“Uiteindelijk kan Antoine zijn toekomst invullen zoals hij dat wil. Hij speelt nog steeds Atlético en in de voorbereiding sluit hij gewoon aan. Verder zal hij zelf een beslissing nemen op gegeven moment”, zegt Saúl Ñíguez. Griezmann maakte afgelopen seizoen in alle competities 26 doelpunten en fungeerde 12 keer als aangever.

Denk jij dat Antoine Griezmann aankomende zomer gaat vertrekken bij Atlético Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Chelsea, sla alsjeblieft je slag. Verkoop Diego Costa, en haal deze man er voor terug. Hij en Hazard samen zou echt dodelijk zijn.

30 mei 2017 om 17:01

Griezmann past niet bij de huidige stijl van Chelsea. Die kunnen veel beter voor Morata gaan, of Lukaku oid.

30 mei 2017 om 17:04

Precies, zij zijn gebaat bij een echte spits.

30 mei 2017 om 18:16

Klopt, maar Conte heeft al eerder veranderd in zijn tactieken.
Daarnaast is Griezmann van origine geen spits. Ik denk dat hij er juist prima zou passen.

30 mei 2017 om 17:02

Zou best kunnen werken. Een ruildeal met Griezmann en Diego Costa en eventueel nog een speler van Chelsea bv. Fabregas. Heb je Diego Costa ook weer gelukkig gemaakt.

30 mei 2017 om 17:23

Nee Griezmann gaat naar United. Daar kunnen ze hem het belachelijk salaris van Rooney geven. Speelt hij met Pogba en is hij toch gelijk de absolute ster ipv bij chelsea met Hazard.

Ik zie Atletico dan Costa wel terughalen voor 60 en 442 met lacazette en costa zou echt heerlijk zijn.

Ik zie Chelsea dan Morata halen(door Conte) en Arsenal Lukaku (aangezien er geen andere topclub zou zijn in England die hem nodig heeft) en we voltooien een geweldige zomer

30 mei 2017 om 18:06

Denk jij dat Lukaku goed genoeg is voor arsenal? Wat mij betreft te beperkt in de kleine ruimte. Past helemaal niet bij dit arsenal.

30 mei 2017 om 18:25

Arsenal zou vol voor Mbappé moeten gaan, en anders voor Benzema/Morata

30 mei 2017 om 19:16

Mbappe is al lang te hoog gegrepen voor Arsenal. En Benzema ook als morata weggaat.

30 mei 2017 om 19:41

Chelsea heeft al snelle, wendbare spelers op de vleugels. In het centrum willen ze een aanspeelpunt die ook nogeens makkelijk scoort. De natuurlijke opvolger van Costa zal daarom Lukaku zijn.

30 mei 2017 om 19:47

In mijn ogen hebben ze met Batshuayi al een goede targetspits op de loonlijst staan.

30 mei 2017 om 21:14

Lukaku is toch een stuk verder in zijn ontwikkeling. Die loopt dit seizoen echt meer dan 1 op 2. Denk dat Batshuayi de stand-in voor Lukaku zal kunnen zijn maar dat ze hem echt geen heel seizoen als eerste spits in zullen zetten. Weet bijna zeker dat ze Lukaku gaan halen als Diego Costa vertrekt.

Alles ziet er naar uit dat Griezmann helaas naar Man Utd zal verkassen. Indien deze transfer doorgaat heeft Atletico 1 mogelijkheid om alsnog sterker uit de zomer te komen... En dat is door Diego Costa terug te halen met Lacazette naast hem. Hierdoor komt het vechtvoetbal verder terug met snelheid en doelgerichtheid. Het afmaken was afgelopen seizoen het probleem en is dan hierbij opgelost.

30 mei 2017 om 17:27

zou idd een heel mooi scenario zijn. Ik gun het ze van harte. Het zou ook weer wat meer spanning brengen in de top.

Met andere woorden, dit gaat weer een hete zomer worden op de transfermarkt. Zal me niet verbazen als United hem oppikt en weer een absoluut idioot transferbedrag op tafel gaat neerleggen.

30 mei 2017 om 17:01

Tsja, je zou kunnen zeggen idioot, maar als je kijkt naar andere spelers die veel minder goed zijn en voor bijvoorbeeld 50 miljoen worden verkocht. Begrijp me niet verkeerd, maar 100 miljoen is niemand waard, maar voor Griezmann is in deze tijden 100m geen rare prijs, kijkend naar andere bedragen. Als jongens als van Dijk tegenwoordig als 60 miljoen kunnen kosten...

30 mei 2017 om 17:03

Ik denk niet dat er nog een periode komt waar Manchester United geen idiote bedragen op tafel gaat leggen. Het tijdperk Ferguson is voorbij en daarbij ook direct de identiteit van Manchester United in zijn tijd.

30 mei 2017 om 17:13

Nou ja, je kan het ook ten dele als de schuld van Ferguson zien. Doordat hij niet tijdig door selecteerde en te veel vertrouwen had dat jongelingen als Cleverley de plek van spelers als Scholes over zouden kunnen nemen, is er gewoon een gigantisch kwalitatief gat ontstaan.

Vervolgens zijn de prestaties naar zijn vertrek natuurlijk onder de maat en dan weet de meest simpele ziel natuurlijk dat je de max kan vragen zodra 1 van de rijkste clubs ter wereld in sportieve nood zit.

Dan zit je dus in de situatie dat iedereen het onderste uit de kan haalt zodra ze zich melden, wat vanuit zakelijk oogpunt natuurlijk gewoon hartstikke logisch is.

De grote vraag is hoe het zal gaan als United het voor elkaar krijgt weer in de top terug te keren, met een kern die zeker nog een aantal jaar mee kan. Het is denk ik best realistisch om te denken dat United dan terug valt naar de manier waarop het in het tijdperk Ferguson ging, namelijk ieder seizoen 1 a 2 gerichte aankopen per seizoen waarmee door werd geselecteerd op de onderbezette posities.

30 mei 2017 om 17:29

Voor United is het gewoon klote, aangezien ze never nooit meer een speler goedkoop zullen kunnen halen. Dit lijken er maar weinig te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel hun keuze om 100+ voor Pogba te betalen en 100 voor Griezmann. Je kunt ook kijken voor alternatieven en zo bouwen aan een ploeg. Maar goed, je hebt het geld en wil zsm weer aan de top komen, dan lijkt dit meestal de beste oplossing.

Lijkt me goed voor United dat ze na Griezmann even iets rustiger doen met z'n bedragen. Er staat dan een meer dan prima team en ook een jong team waar je nog jaren mee vooruit kan. 2/3 gerichte aankopen moeten daarna elke keer wel voldoende zijn.

30 mei 2017 om 18:02

Er staat meer dan een prima team? Heb ik iets gemist afgelopen seizoen? Het voetbal is niet om aan te gluren, zowel door de speelstijl van de coach als wel het middelmatige team dat er staat. Met enkel Griezmann kopen zal je je nog steeds niet kunnen meten met Chelsea en City laat staan Barca en Real.

30 mei 2017 om 18:27

Misschien omdat ze enkel aanvallend ingestelde spelers halen? Ze hebben als een voorhoede met Martial, Rashford/ibra en Mkhi/lingard/mata. Dat is meer dan prima aanval voor een kans op de titel. Het middenveld en vooral de verdediging laat echter te wensen over.
Straks vertrekt De Gea ook nog eens en ben je nog verder van huis.

30 mei 2017 om 18:41

De enige manier om goedkope spelers te halen voor Man.U is om een 16 jarige talen uit Zuid-Amerika te halen, maar daar betaal je nu ook weer 45 miljoen voor.

30 mei 2017 om 18:56

United in de premier league na Spurs de minste gepasseeerde verdediging dus weet niet waar je dit vandaan haalt? Het zijn juist de vele kansen die niet zijn afgemaakt dit seizoen. Wedstrijden tegen Burnley, Stoke, West Ham en nog een paar waar United vele kansen heeft gehad maar niet verder kwam dan een gelijkspel. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat de verdediging niet top is, maar als de Gea blijft en je hebt Valencia op rechts Bailly en Rojo centraal en een nieuwe linksback heb je een prima verdediging hoor

30 mei 2017 om 19:25

United kan dit wel mits ze teruggaan naar de basis en gaan opleiden zoals met giggs , scholes , beckham en vele anderen maar dat kost jaren en ondertussen zullen ze moeten meedoen met koopploegen zoals chelsea en bovenal city die het woord opleiden zelfs niet kennen

30 mei 2017 om 19:31

@gooner4

Ik vind dat een beetje te gemakkelijk. Als je te veel voor spelers betaalt, roep je het over jezelf af. Clubs als Bayern kunnen toch ook gewoon 30 miljoen betalen voor een aanwinst? Manchester United zou dat dus ook moeten kunnen en daar ligt voor mij dus de valkuil. De club heeft de prestaties, chaos en het gebrek aan kwaliteit helemaal aan zichzelf te danken. Het is niet meer dan logisch dat clubs hoog in de boom gaan zitten als Manchester United aanklopt tegenwoordig. Dat is geen gevolg van de grootte van de club, maar het wanbeleid dat er nog steeds gevoerd word.

30 mei 2017 om 19:33

@erikssonamaro

En op basis waarvan? Het maakt niet uit of je 150 miljoen of 400 miljoen uit kunt geven per jaar op de transfermarkt. Als je als club veel te veel voor spelers gaat betalen, is het meer dan logisch dat andere clubs hoog in de boom gaan zitten. Ze hebben het aan hun eigen wanbeleid te danken. Andere topclubs kunnen ook relatief goedkoop aanwinsten binnenhalen. Dat is dus geen excuus voor de extreme bedragen die de club neertelt voor spelers.

30 mei 2017 om 19:35

@purplerain

Manchester United is al tijden exact hetzelfde als clubs als Chelsea en City. De laatste jaren staan ze zelf hoog boven aan die lijst. De laatste jaren geeft United veel meer uit dan Chelsea.

Dat Griezmann naar Man Utd gaat staat inmiddels zo goed als vast. Waarschijnlijk wordt na de interlands alles afgehandeld.

30 mei 2017 om 19:27

Dit stond al jaren in de sterren geschreven wetende dat hij van kindsaf aan een grote united fan is

Lacazette zal wel komen, een goede vervanger lijkt me.

Denk dat het toch wel zowat zeker is dat hij naar United gaat. Kan me ook wel indenken dat hij toe is aan een volgende, andere stap. United is dan natuurlijk een geweldige uitdaging. Een van de grootste clubs in werkelijk alles, de populairste competitie ter wereld en natuurlijk krijgt hij een dik dik salaris.

Voor Atletico is het natuurlijk zonde, maar ik denk dat ze het prima kunnen opvangen. Voor het bedrag wat ze gaan ophalen kunnen ze Lacazette en Costa binnen halen en dat wordt je er echt niet zwakker op.

Is erg lekker cashen voor Atleti. Met Lacazette is de opvolger van Griezmann al gehaald en nu kunnen ze ook nog eens 100 miljoen uitgeven. Het kan aan mij liggen maar ik snap niet waarom United deze speler haalt, hij scoort niet overdreven veel en stond dit seizoen in sommige wedstrijden waar Atleti het lastig had niet op. Ik zou Griezmann maximaal op 60 miljoen schatten.

30 mei 2017 om 17:05

Meer dan 1 uit 2 lopen bij een team dat anti-voetbal speelt is gewoon goed. Het is niet alsof Atletico elke week een wereldpot speelt met veel goals. Griezmann is wel altijd betrokken bij de goals.

30 mei 2017 om 17:08

Behalve wanneer ze 'm echt nodig hebben. En dat vechtvoetbal is ook al 2 seizoenen geleden hoor, dat heeft Griezmann nauwelijks meegemaakt. Af en toe tegen Barca oid, dat nog wel. Maar 90procent van hun potjes probeert Atleti gewoon te domineren met spelers als Koke, Saul, Carrasco en Griezmann

Ik begin Grizzi zo langzamerhand een vervelend ventje te vinden. Kan best dat ie graag weg wil hoor, en dat neemt niemand hem kwalijk denk ik. Maar zo openlijk in de media met andere clubs flirten vind ik erg onprofessioneel. En daarna nog eens zeiken dat ie de geruchten moe is ook.

Ook de dingen die hij de afgelopen weken heeft gezegd. Onder andere dat Atleti een kleinere club was voor hij kwam, terwijl ze vlak daarvoor net kampioen van Spanje waren geworden. Ook zeuren dat ie prijzen wil willen in clubverband, alsof Atleti daar niet goed genoeg voor is. Ze hebben momenteel meer kans op prijzen dan United, dus voor prijzen moet je het niet doen. Daarnaast, dat ligt niet aan je teammaats gap, als jij gewoon een strafschop kon binnenschieten als een volwaardig voetballer had Atleti hoogstwaarschijnlijk de grootste clubsprijs ter wereld gewonnen vorig seizoen. Jij bent degene die het liet afweten en je team teleurstelde, niet andersom pikkie.

Atleti is 'm beter kwijt dan rijk denk ik. Ben er nog altijd niet van overtuigd dat hij bij de besten ter wereld hoort, dus als je 100 miljoen kunt vangen ben je de winnaar van die transactie. Ik denk niet dat Lacazette het minder goed zal doen

30 mei 2017 om 17:34

Ik vind het te prijzen dat je eens een voetballer hoort zeggen wat er in zn kop omgaat in plaatsvam hetstaandaard riedeltje' je weet het nooit in de voetballerij maar voor nu zit ik prima hier'
Maar misschien ben ik bevooroordeeld want zie griezmann graag komenen al het nieuws wat daaraan bijdraagd lees ik graag

30 mei 2017 om 17:40

Het is dat hij een realistische vaste afkoopsom heeft en Cerezo een vreselijke onderhandelingspartner is waardoor United toch wel met die 100 miljoen over de brug zal moeten komen.

Maar in de meeste gevallen verzwakken zulke uitspraken de onderhandelingspositie van je club behoorlijk. Dat levert ze uiteindelijk minder geld op en dat vind ik ondankbaar. Kijk naar De Gea, die man wil al 3 jaar graag terugkeren in Madrid en voor Real voetballen. Maar in de media laat hij zich daar nooit over uit, hij concentreert zich op zijn werk bij United en laat het onderhandelen ed aan de clubs, daar houdt hij zich voor zover wij weten niet mee bezig. En als hij wel duidelijk te kennen geeft aan het United bestuur dat hij graag wil gaan doet hij dat op zo'n manier dat de buitenwereld, en Real Madrid, er niets van meekrijgt. Waardoor Real gewoon volle pond zal moeten betalen als het er van komt. Waarom? Omdat De Gea een professional is en hij United die transfersom ook gunt. Griezmann lijkt weinig van diezelfde professionaliteit en goede manieren te bezitten helaas.

30 mei 2017 om 19:01

Griezmann heeft inderdaad de laatste tijd de slechte kant van zichzelf laten zien. Alhoewel hij zeker wat toevoegt aan Atleti is het spel wat lichtelijk veranderd om Griezmann in zijn spel te laten komen. Met de komst van Diego Costa en Lacazette kan het oude vechtvoetbal weer terugkeren en met het huidige middenveld en verdediging weer hoge ogen gooien in de competitie en Champions League.

31 mei 2017 om 02:17

Als de Gea echr zo graag gewild had dan was die allang van Madrid

Griezmann schat ik wel hoger in dan Lacazette dus zou toch een aderlating zijn. Kan Atletico met het geld zowel Lacazette als Costa halen valt het vertrek prima op te vangen. Alleen zijn beide wel echt spitsen terwijl Griezmann eigenlijk meer als schaduwspits speelt. Griezmann zal dan wel naar United gaan al heb ik stille hoop dat ie naar Arsenal komt!

Pff, dit gaat niet goed komen denk ik. De kans om prijzen te pakken is 3x zo groot bij Atleti als bij United. En in de laatste jaren heb ik spelers na een transfer naar United zich niet echt zien ontwikkelen. Di Maria, Depay en Falcao om er maar een paar op te noemen.

Vind het zo jammer dat deze jongen naar united gaat. Hij is echt een van mijn favoriete spelers en ik kan United, vooral na vorige Woensdag, niet uit staan.
Toch blijf ik het ook gek vinden, Atleti staat elk jaar in de halve finale van de CL, kan meedingen om de titel in goede jaren, en het staat er lekker. Iedereen doet alsof United nu een heerlijk mega project aan het beginnen is, maar ik moet het nog zien, heb niet het idee dat de voorhoede het probleem was voor United, maar het zou wel een geweldige greep zijn want Grizzi is een geweldige voetballer. Lacazette is een geweldige voetballer die zeker niet zou misstaan bij Atletico, maar Grizzi is meer verfijnd, meer technisch vernuft, en nog iets slimmer, maar Lacazette kan natuurlijk ook nog groeien.

30 mei 2017 om 21:01

Ik ga er vanuit dat er nog een aantal zullen vertrekken. Young en Rooney iig. De vraag is nog hoe en wanneer Zlatan terug komt. Dus dat zijn er al drie minder.

Voor de balans in de selectie zou ik het geen goede aankoop vinden. Zou eerder voor Carvalho van sporting gaan en een top verdediger er bij.

Qua gevoel zou ik hem er altijd bij willen. United is best aan get bouwen, zit een goede balans qua leeftijd in nu nog het resultaat op het veld.

Als United supporter juich ik de komst van Griezmann naar United natuurlijk toe (mocht dit zo zijn). Alleen zitten we met het probleem als Zlatan stopt, we geen echt spits hebben. Ik vind Griezmann meer iemand die rondom de spits speelt dan echt in de spits. Mourinho heeft ook wel aangegeven een spits, vleugelspeler, middenvelder en centrale verdediger te willen dus ik hoop dan Griezmann dan hier onder de vleugelspeler valt en we nog als spits voor Morata of Lukaku gaan.

30 mei 2017 om 19:35

Wist je dat zlatan de meeste open kansen heeft laten liggen in de PL ? Nl 18 ...dit volgens een analist van bleacherreport .
Die stelde nl vast dat zlatan ondanks zijn doelpunten het eigenlijk niet zo geweldig heeft gedaan als sommige laten uitschijnen

30 mei 2017 om 21:02

Klopt creëerde en scoorde heel veel maar miste ook net zoveel

30 mei 2017 om 21:13

Ze moeten eentje halen die kan scoren pur sang ...die je niet veel ziet maar ze er wel inknalt als hij ze krijgt ...hadden we zo eentje gehad dan was dit een prachtseizoen geweest want 15 gelijke spelen is echt dodelijk gebleken

Ik zet m'n geld op Bayern! Niet Manchester maar Muenchen gaat met hem aan de haal.
Ribery, Coman, Bernat, Lizarazu zullen zeker invloed hebben!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren