Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Wenger krijgt garanties en tekent nieuw contract bij Arsenal’

Laatste update:

Arsène Wenger heeft besloten om aan te blijven als manager van Arsenal, zo weten diverse Engelse media te melden. The Gunners gaan woensdag naar verluidt bekend maken dat de Fransman een nieuw contract tekent dat hem nog twee seizoenen aan de club verbindt. Wenger heeft dinsdag met eigenaar Stan Kroenke gesproken over zijn toekomst.

De Franse manager wilde eerste de nodige garanties hebben voordat hij besloot te blijven. Zo moet er komende zomer onder meer een sportief directeur komen bij Arsenal. Wenger wilde voorkomen dat deze sportief directeur zijn rol als manager zou beïnvloeden.

In het bestuur wordt Wenger gesteund door eigenaar Kroenke. Maar niet het hele bestuur zou overtuigd zijn van de Fransman, zo meldt de Daily Mail. Men heeft Wenger wel op het hart gedrukt dat hij in de toekomst wat slagvaardiger moet zijn op de transfermarkt. Toch mag hij nog twee jaar aanblijven en dat betekent dat Wenger volgend seizoen aan zijn 21e seizoen gaat beginnen.

Snap jij dat Arsenal het contract van Arsène Wenger verlengt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is een grap ????

30 mei 2017 om 15:28

Favre, Jardim en Tuchel waren allen beschikbaar maar Arsenal gaat weer voor stagnatie. Het enigste wat mooi hieraan is Arsenalfan tv voor tenminste nog 2 jaar. Jammer dit, Arsenal fc, not Arsene fc.

30 mei 2017 om 16:39

Kon Arsenal maar iedere wedstrijd hetzelfde voetbal opbrengen als laatst tegen Chelsea.. man wat was Wenger dan een topcoach zeg haha

30 mei 2017 om 17:32

Haha inderdaad. Vooral het feit dat Wenger niet presteert en langs alle kanten onder vuur ligt maar het door de gang van zaken en dit artikel haast lijkt alsof hij dreigde op te stappen en de club met van alles over de brug moest komen om hem te behouden, is hilarisch.

"wenger wou eerst enkele garanties". Hahahaha kom nou, dat kan toch ook enkel daar

30 mei 2017 om 17:43

Als we de Daily's al gaan geloven... BBC meldt ook dat hij gaat verlengen, maar rept nergens over de sensatieteksten als garanties en invloed etc.

31 mei 2017 om 08:11

Zeker wat een grap, gewoon schandalig dat ze een man laten blijven die verantwoordelijk is voor maar 16 van de 43 en een halve prijzen. Hoe durven ze iemand met maar 3 kampioenschappen een nieuw contract te geven, die 43 jaar voor Wenger kwam was veel beter! In die 43 jaar haalde Arsenal ook 3 kampioenschappen... Nou heh 43 jaar en 20 jaar, prima te vergelijken... Nee, de man die verantwoordelijk is voor een groot deel van de prijzenkast, een man die het Arsenal heeft gemaakt wat we vandaag kennen.. Die op vorig seizoen na, altijd top 4 haalde, dat terwijl Arsenal een historie heeft waarbij 7e 8e en nog lager ook niet gek was.... Schandalig gewoon.

31 mei 2017 om 15:24

@ freshprince90

Nonsens. Met Bergkamp, Viera, Pires, Campbell en de superieure Henry zou jij ook kampioen worden. De kampioenschappen waar jij het over hebt komen door de prestaties van deze supersterren en niet door Wenger.

Zonder deze spelers heeft Wenger dit niveau nooit meer benaderd. Ook is Wenger niet in staat door te selecteren of door te kopen. Iets wat toptrainers wel kunnen. Arsenal heeft zoveel potentie en op basis van haar inkomen hoort Arsenal jaarlijks te strijden om alle prijzen. Maar zolang Wenger trainer blijft zullen jullie blijven strijden om de vierde plek.

31 mei 2017 om 16:49

Op Bergkamp na zijn al die supersterren gekocht door Wenger en co. Wat ik dan wel grappig vind... Wenger krijgt geen krediet voor die 3 kampioenschappen volgens jou... want dat is te danken aan de spelers... Maar het niet behalen van een kampioenschap is puur en alleen Wenger? Goed verhaal man. Tuurlijk heeft je selectie impact... dat had het ook in de jaren 30, de gouden tijden van Arsenal.... Elk succes team heeft dat... Barca ook... Real Madrid... Guardiola en Mourinho zijn dus ook geen wereldmanagers, want heh, tis niet dat ze een team vol mislukkelingen hadden... Zeker Guardiola niet. En Ranieri is natuurlijk absoluut de beste van allemaal, met Leicester kampioen worden.. Vervolgens met praktisch hetzelfde team - Kante keihard falen, maar heh.. Nee hoor, die Wenger kan er niks van. Ga toch weg man! Het was Wenger en co die Arsenal liet spelen zoals ze deden, die kampioenschappen heeft hij, met staf en met spelers, behaalt... Klaar, daar mag en hoort hij gewoon krediet voor te krijgen. En dan nog kan je de jaartallen van het behalen van het kampioenschap niet ontkennen... Die cijfers liegen niet. Als Arsenal nu geen top is, dan is het nooit top geweest.

Ik ben teleurgesteld

30 mei 2017 om 15:35

De concurrentie niet.

30 mei 2017 om 19:03

Mocht dit volledige bericht waar zijn ben ik daar niet eens heel erg ontevreden mee. Het aanstellen van een sportief directeur verkleint Wenger zijn macht op de selectie. Daarnaast biedt het meer ruimte voor Wenger om in het vervolg wél op te stappen, aangezien er dan niet twee maar 1 functie is om te bekleden. Ook de garanties op het aantrekken van spelers os positief, aangezien het in mijn ogen nog altijd meer de schuld van Kroenke is dat er niemand gehaald wordt dan die van Wenger.
Komende zomer minimaal 3 échte (en dan niet types Walcott/Giroud) en dan volgend seizoen knallen. Ik zie het nog steeds gebeuren.

Een zwarte dag voor de Arsenal fans.

30 mei 2017 om 14:27

Inderdaad. Weer geen nieuwe trainer die met honderden miljoenen smijt om snel resultaat (lees: prijzen) te boeken ten koste van de identiteit en filosofie van de club.

30 mei 2017 om 15:10

Of een trainer die elk jaar voor plek 4 speelt. Inherent aan filosofie en identiteit van de club. Prima, maar dan is het niet meer dan normaal dat de club geen sterren haalt, maar subtop.
Een bewuste keuze; nu nog bewust worden van het feit dat je geen club bent die meespeelt om het kampioenschap. Op die manier gezien is een verlenging erg logisch

30 mei 2017 om 16:19

Om heel droog te zijn, die identiteit en filosofie waar jij aan denkt is meer verbonden met Wenger's Arsenal dan Arsenal in het algemeen. Dus zoveel belang hoef je daar ook niet aan te hechten.

Een identiteit wat in ieder geval zeker bij Arsenal past is klasse, de gentleman-uitstraling en daar hoort Wenger wel bij. Maar goed, dat soort dingen staat in ieder geval niet rotsvast, dat is mijn algemene punt.

30 mei 2017 om 14:30

Kan werkelijk niemand lezen hier? Daily mail meldt dit. Stemmingsmakerij van vz om dit niet in de wandelgangen te zetten.

30 mei 2017 om 14:35

BBC meldt het ook hoor

http://www.bbc.com/sport/football/40073103

30 mei 2017 om 14:43

Ow

Nu maar hopen dat ook zij het fout hebben. Zolang Arsenal het zelf niet bekend maakt kan het nog altijd.

30 mei 2017 om 14:44

Alsnog blijft het typisch dat VZ liever Daily Mail als bron gebruikt. Zo'n beetje iedereen weet dat de Daily Mail even betrouwbaar is als een onderzeeër van suiker.

30 mei 2017 om 14:55

BBC meldt alleen dat er verlengd wordt, de overige rotzooi in dit artikel is pure stemmingmakerij. Hoe kan een rioolblaadje nou weten wat Wenger in zijn contract heeft staan, laat staan wat er besproken is? Kansloos dat vz dit ook zomaar overneemt, maarja..alles voor de clicks.

30 mei 2017 om 14:56

Bbc zei afgelopen weekend al dat Wenger zou gaan verlengen.

30 mei 2017 om 16:45

Onbegrijpelijke beslissing van Arsenal.. ben benieuwd hoe ze dit gaan uitleggen..

30 mei 2017 om 23:56

Samcro

Je ziet hier al ruim 2 jaar en hebt ruim 4200 reacties geplaatst, dan weet je onderhand toch wel dat vz vrijwel alleen het nieuws van andere nieuwsbronnen overneemt? Juist een rioolblaadje als de dailymail is een onuitputtelijke bron van, zoals we dat tegenwoordig zeggen, fakenews, en soms gebeurd het wel eens dat ze goed zitten.

30 mei 2017 om 15:10

Ja man. Fase 2 moet nu in gang gezet worden:
- Fans massaal wegblijven.
- Topspelers als Ozil, Sanchez moeten vertrekken.
- Fans harder demonstreren.
- Usmanov moet Kroenke nog meer onder druk zetten.
- Als dit allemaal niet werkt, keihard hopen dat ze volgend jaar 10de eindigen oid

30 mei 2017 om 15:22

- zal nooit gebeuren
- denk dat de kans groter is dat ze blijven, nu Wenger verlengd heeft
- dat kleine groepje bedoel je? 500/1000 op 50.000 is natuurlijk vrijwel niets
- dat moet sowieso gebeuren, heeft alleen weinig met Wenger te maken
- zal nooit gebeuren

Realistische doelstellingen, goed man.

30 mei 2017 om 15:26

Ozil zal wel blijven denk ik, maar Sanchez lijkt me te ambitieus.

30 mei 2017 om 15:50

Sanchez gaat zeker, die kun je niet behouden denk ik. Ozil grotere kans, maar als Sanchez vertrekt zal hij zich ook wel even achter z'n oren krabben.

30 mei 2017 om 16:18

- klopt
- Dat denk ik niet.
- Is zeker wel wat
- heeft wel te maken met het geld en de visie
- Kan zomaar gebeuren

duidelijke correctie, Goed man.

Tja hopelijk gaat Arsenal nog eens goed investeren, Mbappe zou de droom zijn maar ik hoop er niet op, lijkt me te lastig. Feit is dat Arsenal zo veel beter kan, in potentie is Arsenal de beste club van Engeland.

30 mei 2017 om 14:22

Verklaar jezelf nader por favor. Ik kan je laatste zin moeilijk bevatten.

30 mei 2017 om 14:27

Sorry hoor ik ben ook arsenal fan. Maar in potentie de beste club van Engeland? Op basis van wat?

30 mei 2017 om 14:28

Arsenal heeft toch alles wat nodig is om een soort van United te worden qua status en niveau? Groot stadion, een heerlijke filosofie omtrent voetbal, er is geld zat, ze hebben nog steeds de naam, en er straalt daar gewoon iets uit vanuit die club. Het is nog steeds jammer dat die finale in 2006 verloren ging, want dat had de status van Arsenal verder doen groeien. Ik zie in Arsenal echt een soort slapende reus. Arsenal heeft meer eigen identiteit dan de meeste andere topclubs/clubs en is 1 van de weinige clubs die echt een huisstijl qua voetbal hanteren, we vergeten nogal eens dat Wenger, ondanks dat hij tactisch achterloopt, Arsenal elk jaar hetzelfde laat voetballen, en vaak sprankelend.

30 mei 2017 om 14:40

Zoals Alex zegt, heeft Arsenal gewoon alles om absolute top te worden. Maar goed, ik vind dat je daar pas over mag praten als je weer eens keihard kampioen van Engeland wordt. Nu moeten we eerst weer eens een fatsoenlijke ploeg neerzetten en zorgen dat we de rest bij gaan houden. City en Chelsea liggen voor en United kan ook zomaar weer voorkruipen met hun status.

30 mei 2017 om 14:41

@ AlexD Mooie opsomming wat Arsene allemaal bereikt heeft.


30 mei 2017 om 14:46

@alex

Over je eerste zin: Qua niveau zou ik United niet willen nastreven, die verkeren momenteel in hun eigen crisis. Qua status heeft United lichtjaren voorsprong op Arsenal, en ik zou 1, 2, 3 niet weten hoe dat gat gedicht zou kunnen worden. Ja, als Arsenal 2x de CL achter elkaar wint, dan bouw je aan status en fanbase, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Over je tweede zin: Groot stadion, okay, binnenkort hebben Chelsea, Tottenham een even groot stadium, en Liverpool heeft een vergelijkbaar stadium, maar dat helpt daar ook niet.

Een leuke filosofie is te waarderen, maar het heeft zelden prijzen gewonnen, zonder de spelers om het uit te voeren. Je kan wel zoals Barca proberen te spelen, maar zonder Messi, Iniesta etc, val je gewoon elke keer door de mand.

Er is geld zat, maar blijkbaar wordt daar maar weinig van geã£â¯nvesteerd? Ze hadden afgelopen jaren door kunnen pakken na Ozil, en Sanchez , maar toen viel het akelig stil. Uiteindelijk gaat het om wat er op het veld staat, niet wat er op de spaarrekening staat. Over de eventuele gevolgen van de finale van 2006 is natuurlijk speculatie. Aan als heb je sowieso weinig.

Ik snap je dus nog steeds niet, maar waarschijnlijk koester je een soort van nostalgisch gevoel bij Arsenal (en Wenger?)?

Juventus was nou echt een typisch slapende reus (5-7 jaar geleden). Maar Arsenal?

30 mei 2017 om 14:57

Chi

Ik had specifieker moeten zijn, qua niveau bedoel ik qua gezette standaard, bij United is momenteel niemand tevreden over hun huidige niveau en dat komt omdat ze het echte dna en normaliter niveau van een topclub bezitten.

Dat het stadion niet per se een pré is ten opzichte van andere topclubs kan, maar je hebt het wel nodig als je een grote club wilt zijn en Arsenal heeft zo'n stadion, en het volk om het te vullen.

Klopt, maar zonder filosofie en duidelijk beeld van waar je club voor staat is het nog vele malen lastiger. Als en ik zeg als Arsenal spelers kan halen die in staat zijn om te spelen op de Arsenal manier moeten ze in ieder geval al geen filsofie meer zoeken, ze kunnen hiermee meteen aan de slag, daar waar andere clubs soms achterlopen of maar geen eigen identiteit en overtuiging kunnen vinden, heeft Arsenal die al jaren. Ze missen inderdaad enkel de spelers, maar daar kan aan gewerkt worden, althans als ze investeren in de selectie, en dan kom je weer uit bij het probleem dat Arsenal het meeste remt, en dat is niet Wenger, maar het bestuur.

En neen geen echt nostalgische gevoelens richting Wenger, ik bewonder hem wel vanwege wat hij betekend heeft voor Arsenal door de jaren heen, maar Arsenal is toe aan een nieuwe frisse manager die aanvallend voetbal wilt spelen en dat ook kan overbrengen.

30 mei 2017 om 15:19

En dit is hoe topclubs van weleer te lang blijven hangen in het verleden. Wat je vroeger waard was op het veld, daar heb je helemaal niks meer aan. Ja, je financieel-economische positie is er op gebaseerd, daar heb je mazzel mee. Omdat de fans hondstrouw zijn.

Maar de prestaties worden op het veld geleverd. Dus als je ook daar wil presteren, dan moet je met de tijd mee. Dus cutting edge trainen, begeleiding, aankoopbeleid, staf, etc. En niet genoegen nemen met subtop. Als je het zo bekijkt, dan zitten Arsenal en United allebei keihard in de gevarenzone: het is al jaren prut. Liverpool trouwens ook, al heb ik de indruk dat zij in elk geval een goede trainer hebben.

30 mei 2017 om 15:35

Wat heb je aan een verliezende huisstijl? Arsenal is jaarlijks kansloos voor de titel en dat zal niet veranderen. Sprankelend is het voetbal niet, eerder saai.

30 mei 2017 om 14:31

Dat denk ik ook. Arsenal heeft het geld, historie, supporters, faciliteiten en (als streepje voor op United) ook de stad. Als je alles gelijk trekt met united dan zouden top spelers voor Arsenal kiezen door Londen. Chelsea zal het altijd qua supporter basis en historie afleggen op Arsenal en United doordat voetballers liever in Londen wonen.

Er zal eerst heel veel gelijk getrokken moeten worden beginnende bij de salarissen

30 mei 2017 om 14:40

Inderdaad, er is potentieel genoeg bij Arsenal, het is doodzonde dat deze prachtige club in handen is gevallen van zakkenvullers. Een type Abramovich aan de leiding bij Arsenal en de rest gaat Arsenal echt vrezen voor de titel in Engeland. Arsenal moet alles op alles zetten om Mbappe te halen, die jongen past in alles bij Arsenal en het zou voor bijde partijen de perfecte match zijn. Dan kunnen ze Sanchez gerust laten gaan lijkt me en opnieuw beginnen.

30 mei 2017 om 14:47

Mbappe zou dan echt de nieuwe Henry kunnen worden, al ben ik nooit happig op zulke vergelijkingen. Ik hoop gewoon dat Arsenal een goede mix weet te vinden tussen ervaren spelers aantrekken en jeugdig wereldtalent zoals Mbappe. In beide opzichten hebben ze namelijk buiten Ozil, Cech en Alexis om, gefaald de afgelopen seizoenen. Eigenlijk zou het gewoon zo moeten zijn dat Wenger bijvoorbeeld zegt: Ik wil Benzema (is hij gecharmeerd van), en dat er dan een TD is die alles doet qua onderhandelen over de transfersom. Wenger is denk ik te verantwoordelijk om slagvaardig te zijn op de transfermarkt heden ten dage.

30 mei 2017 om 14:58

@alex

Lol, het zijn deze zakkenvullers die in Wenger geloven. Onder Abramovich zou Wenger allang ontslagen zijn. Abramovich wil winnaars, zoals Mourinho, en Conte, geen falende poëten.

30 mei 2017 om 15:45

Chi

Dat kan maar ik geef zelf ook al aan in andere reacties dat Wenger wel klaar is.

30 mei 2017 om 14:52

Lol waarom zou een Mbappe naar Arsenal gaan? Die kan de clubs uitkiezen, Europees is Monaco zelfs verder gekomen dan dat Arsenal in jaren heeft gedaan. Enkel qua geld en competitie een vooruitgang maar geen ene topper wilt naar Arsenal nu Sanches ook weggaat en Ozil dadelijk ook.

30 mei 2017 om 14:56

Heb jij contact met ze, dat je dat zo kunt zeggen?

30 mei 2017 om 14:59

De kans is ook aanwezig dat beide spelers blijven omdat Wenger ook heeft bijgetekend. Voor Arsenal wel een must wil je verdergeraken in Europa en een serieuze gooi doen naar de landstitel.

30 mei 2017 om 16:20

Ozil is toch ook van Real Madrid gekomen en Alexis van Barca. Dat had ook niemand kunnen voorspellen.

30 mei 2017 om 15:17

Correctie: Arsenal WAS in potentie de grootste club van Engeland. Maar het gaat alleen maar bergafwaarts op deze manier (waar ik overigens van geniet). Als er bij Arsenal niks gedaan word aan dit zooitje ongeregeld zie ik de toekomst niet heel rooskleurig voor jullie in. Het elftal dat jullie er nu hebben staan is in geen enkel opzicht ´topclub´ waardig.

30 mei 2017 om 15:26

Arsenal is is in potentie een grote club, maar niemand komt in de buurt van Chelsea. Hoe je het ook bekijkt ze zijn de beste van Engeland.

30 mei 2017 om 15:30

Haha. You made my day. Al vrees ik dat je serieus bent. Maar United is en blijft de grootste.

30 mei 2017 om 15:34

Klopt, Chelsea is kampioen dit seizoen en dus de beste. Daar houdt het dan ook op. Is ook lastig om binnen 20 jaar de grootste te worden.

30 mei 2017 om 15:48

Hoe bedoel je hoe je het ook bekijkt? United heeft meer fans, er zijn een aantal clubs met een grotere historie, United heeft meer geld.

Wat Chelsea heeft is op dit moment de beste spelersgroep en één van de competentere bestuurslagen. Dat is het.

30 mei 2017 om 15:54

Jawel Tottenham komt eraan. Volgend seizoen gaat het gebeuren.

30 mei 2017 om 17:47

Nooit. Net als voor Arsenal was het seizoen dat Leicester kampioen werd de beste kans om kampioen te worden. Dat gaat echt niet gebeuren nu Conte, Pep en Klopp gewend zijn aan de PL

30 mei 2017 om 16:00

ik ben het met je eens dat Arsenal kan groeien nog maar in potentie is het echt niet de beste club. Dat blijven United nog steeds. zeker als er gekeken wordt naar de criteria die jij noemt

Hier begrijp ik echt niks van. Heeft Wenger soms chantabele beelden of informatie van Kroenke of zo?
Het leek me juist de uitgelezen kans voor Arsenal om nu een nieuwe, frisse start te maken met een andere trainer. Blijkbaar maakt de fa-cup winst veel goed..

30 mei 2017 om 15:03

Wellicht heeft Kroenke in een van jouw shows gedanst, Magische Michael.

Anyways, in de meeting zijn uiteraard meerdere zaken besproken. Wenger krijgt de schuld van alles en de rest van the board of directors blijft altijd buiten schot.

Besides, Als er een TD komt die toevallig de naam
David Dein draagt, ben ik een blije man.

30 mei 2017 om 15:27

De naam David Dein hoeft ie niet te dragen, die man is bijna 75, maar als hij dezelfde personality en capaciteiten heeft....graag gisteren nog!

30 mei 2017 om 15:50

Iedereen is hier verbaasd over maar als je iets meer van Kroenke weet is het volstrekt logisch. Die man heeft zn voetbalteams niet om te winnen maar om er stabiele inkomsten uit te halen. Wenger is een trainer die praktisch altijd top 4 haalt met minimale investeringen. Dat is exact wat Kroenke wil. Hoe Kroenke met fans omgaat is belachelijk, hij staat in Amerika bekend als een van de slechtere eigenaren en ook bij Arsenal is ie met zn gebrek aan serieuze investeringen gekoppeld aan de hoogste ticketprijs geen topeigenaar.

Zelfreflectie is bij deze man ook nergens te bespeuren volgens mij. Als je jaar in, jaar uit geen hoofdprijs pakt buiten een paar FA cups om, dan kan je toch zelf ook beseffen dat fans je minder waarderen. Mensen gaan onderhand een haat ontwikkelen voor een clublegende. Had lekker gezegd: het is mooigeweest, ik heb mijn tijd gehad door de club omhoog te krikken financieel en met the invincibles oa. Zoals SAF gedaan heeft, daar hangt geen donkere lucht boven zn legende status. Jammer want Wenger heeft natuurlijk veel betekend maar gaat dit in de toekomst niet meer doen, zo blijken de laatste jaren

30 mei 2017 om 14:48

En klakkeloos geruchten aannemen is ook een kunst. De Daily Mail produceert dit. Daarbij zijn heel veel zinnen in dit stuk pure stemmingmakerij, aangezien dat op geen enkel feit gestaafd is.

30 mei 2017 om 14:56

Bbc meld het ook las ik net

30 mei 2017 om 14:58

Bbc meldde afgelopen weekend al dat Wenger zou verlengen.

30 mei 2017 om 15:55

Hahaha helaas voor je. Het is waar. Volgend jaar wordt Tottenham kampioen!

30 mei 2017 om 16:30

Moeten ze eerst eens zien te winnen op Wembley,misschien toernooi spelen voor seizoen start

Wenger is hier niet het grootste probleem, dat is Kroenke.

Mooi dat Wenger verlengd heeft. Hij is toch degene die Ozil en Sanchez aan boord moet houden. En daarnaast zie ik niet 1,2,3 een geschikte vervanger die beschikbaar is.

30 mei 2017 om 14:24

Tüchel is nu beschikbaar. Zou dat niet wat zijn?

30 mei 2017 om 14:29

Alsjeblieft niet. Tactisch zwak en speelt af en toe kamikaze-voetbal

30 mei 2017 om 16:25

Wie zou jij dan graag willen zien?

Het is een goede trainer, maar ik denk dat als Arsenal de stap wil zetten naar de Europese top, dat ze dan toch een andere weg moeten bewandelen. Wenger is naar mijn mening te snel tevreden.

Wat een grap! Hoopte dat na het niet behalen van champions league voetbal het bestuur zou inzien dat het niet meer zo kan. Met wenger aan het roer word arsenal van alle kanten voorbij gestreefd. Waarschijn word dit jaar gezien als een incident. -_-

30 mei 2017 om 14:30

Tja als je na hoeveel jaar? 15? Eens geen CL haalt kan je ook spreken van een incident hehe

30 mei 2017 om 14:36

Maar het s geen incident dat hij al jaren niks klaarsspeelt in de champions league en dat hij al jaren de premier league niet heeft gewonnen.

30 mei 2017 om 14:38

Dat doet niks af aan het feit dat hij zich alsnog 20 jaar achter elkaar heeft geplaatst voor de CL. Niet dat de doelstelling was/is van Arsenal, maar toch knap (gezien de financiële uitschieters de laatste jaren van de vele clubs in de top van de PL)

30 mei 2017 om 14:43

Fc Ramires

In de CL is er matig gepresteerd ja, maar enkel tegen Monaco (zover ik me kan heugen) hadden ze ook echt door moeten gaan, Arsenal heeft echt zoveel pech gehad met lotingen, owel een superieur Barcelona of een superieur Bayern loten is gewoon voor nagenoeg elke club een doodsteek in de CL.

Wenger is en blijft de beste trainer op dit moment Arsenal wil een bepaalde speelstyle aanhouden die Wenger goed toepast met iemand erbij die meer verstand heeft van de transfermarkt en met de juiste spelers heb ik er vertrouwen in

Waarom wordt iedereen boos op Wenger? Het bestuur geeft hem die contract, waarom zou je als Wenger zijnde dan nog nee zeggen daarop.

30 mei 2017 om 14:29

Eer, zelfrespect. Respect naar de supporters toe. Nog meer redenen opnoemen?

30 mei 2017 om 14:35

Supporters zouden juist Wenger moeten respecteren voor alles wat hij gedaan heeft. Als hij denkt dat hij een toevoeging heeft voor Arsenal dan is er geen reden voor hem om op te stappen.

30 mei 2017 om 14:45

Welke toevoeging dan? Alweer een seizoen met geen titel. Niet moeilijk om 2017/2018 te voorspellen. Het krediet van deze man is echt op

30 mei 2017 om 14:58

Blijkbaar niet he, hij heeft net verlengd. Dat er 500 supporters hem weg wil hebben -en vz dit uitgebreid voorbij laat komen- wil niet zeggen dat iedereen hem weg wil hebben.

30 mei 2017 om 16:47

Niet iedereen, maar het zou me niet verbazen als de meerderheid hem beu is.

30 mei 2017 om 14:35

Het is geen starter op de arbeidsmarkt he. Genoeg is genoeg. Wenger moet beseffen dat hij over datum is. Er ontstaan altijd gevaarlijke situaties als de betreffende personen het niet door hebben, of niet door willen hebben. Ik heb bij Wenger sterk de indruk dat hij het niet door wil hebben.

30 mei 2017 om 14:36

Dan verlengt het bestuur zijn contract toch niet.

30 mei 2017 om 14:49

Als ze rationeel zijn doen ze dat ook niet. Maar er zijn genoeg mensen die dat soort beslissingen niet kunnen maken, met alle gevolgen van dien.

30 mei 2017 om 14:51

@Chi7. Gedeeltelijk mee eens. Waarom werkt dat dan niet beide kanten op? Iedereen zit altijd maar Wenger te beschuldigen over van alles en nog wat, maar kijken nooit per geval hoe het nou werkelijk zit. Wenger kan het niet door willen hebben, dat is inderdaad mogelijk, maar blijkbaar presteert hij volgens het bestuur goed genoeg want ze geven hem nog een 2 jarig contract. Dan zit het bestuur naar mijn mening meer fout dan Wenger, want blijkbaar behaalt Wenger de doelstellingen die het bestuur hem stelt.

30 mei 2017 om 15:03

@jackie

Agree, en goed punt.

Ik schets even deze situatie:

Jaar 2007, Goldman Sachs:

Analist maakt grote fouten in zijn model, maar weet dit te verbergen door bepaalde producten met een waarde van 0 te verpakken en te verkopen aan pensioenfondsen. Leidinggevende ziet dat de kwartaalcijfers in orde zijn en dat de divisie winstgevend is. Hij besluit om de analist een verbeterd contract te geven (of promotie). De analist, wetende dat hij foutieve handelingen verricht die, ook nog tegenstrijdig zijn met zijn eigen moraliteit, en potentieel de wet, accepteert toch de promotie.

Gevolg: Grootste financiele crisis sinds de grote depressie.

Conclusie: Ja de leidinggevende zit fout, en zou grondiger moeten zijn, maar de analist zit om andere redenen ook heel fout.

Wenger moet bij zichzelf te raden gaan, en vragen of zijn aanblijven daadwerkelijk in het voordeel van iedereen is.

Edit: heb het verhaal aangepast om het meer op de Wenger situatie te laten lijken

Ja dit zat er aan te komen. Gedeeltelijk blij, maar vraag mij oprecht af of Wenger het in zich heeft zijn principes aan de kant te zetten en niet 51 miljoen maar gewoon 75 miljoen voor een lukaku te betalen.

Kessie, Bernaro silva, mendy zijn al reeds gevlogen. Laat dit nou net de 'haalbare' spelers zijn die Arsenal nodig heeft.

Kolasnic zou een goed begin zijn maar ik zou eens willend dat Arsenal al 20 juli klaar is met alle transfers en lekker 2 weken op kamp kan en niet de eerst 5 wedstrijden ingespeeld moet raken.

Lukaku/ Aubemayang
Keita/ william carvolho
Costa/pulisic/carasco
Keane/van dijk/giminez

van ieder rijtje moet er een gehaald worden. ja het gaat een godsvermogen kosten, maar Arsenal moet en signaal afgeven zoals united ook heeft gedaan

30 mei 2017 om 14:36

Wat moet Arsenal met Lukaku? Als er één iemand is die ik niet bij de speelstijl vna Arsenal vind passen is het Lukaku wel...

Betaal dan veel geld voor Mbappé, Belotti of Aubameyang..

Verder heeft Mendy nog nergens getekend en is Kolasinac zo goed als zeker binnen. Wellicht vinden sommige Mendy beter (gezien zijn vorm in CL o.a.) maar Kolasinac is als LB van de Bundesliga verkozen afgelopen seizoen... En hij is gratis. Zo spaar je 40 miljoen (minimaal) aan eeen back en kan men dit geld beter investeren in een vleugelspeler, cm of topspits...

Denk hierbij aan bovengenoemde namen en spelers als Tolisso/keita op het middenveld.

Verdediging gaat niemand bijkomen behalve Kolasinac denk ik.
Chambers keert terug en men heeft dan RB: Bellerin, Chambers evt, Chamberlain, Jenkinson. CV: Chambers, Koscielny, Mertesacker, Mustafi, Gabriel, Holding (hele goede indruk van), Monreal evt en dan de back positie Gibbs, Monreal en Kolasinac....

Hoogstens wanneer Merte en/of Gabriel vertrekken dat er iemand bijkomt. Maar dan zal het geen kaliber zijn van wat jij noemt. Die zijn gewoonweg te overpriced. Zeker Van Dijk en Keane(keane is goed, maar Engels en dus veels te duur).

Wellicht is een speler als Gimenez of Hernandez (beiden van Atleti) een goede voor Arsenal.

30 mei 2017 om 15:26

Mbappe of Aubameyang zou een geweldige transfer zijn maar ik verwacht deze zomer niet zoveel van Arsenal

30 mei 2017 om 14:37

Ik weet niet precies wie nou echt de macht heeft bij Arsenal, maar zou diegene Wenger niet gewoon eens een aantal spelers, bijvoorbeeld een paar uit jouw rijtje, door de strot moeten duwen? Wenger kan echt wel wat met een elftal, maar het is inmiddels wel duidelijk dat hij in de huidige markt niet in staat is om een goed elftal samen te stellen.

30 mei 2017 om 14:54

Zo ging het vroeger ook. Wenger zei welke spelers hij wou, en David Dein regelde dan de transfer. Als dat weer terug kan komen dan kan het misschien wel weer werken ja. Want ik weet wel zeker dat Wenger ook graag een Benzema, een Hazard en een Varane in zijn team had gehad.

30 mei 2017 om 21:34

De macht ligt bij de eigenaar Alisher Usmanov, een steenrijke miljardair. Die kijkt met name naar het rendement op zijn investering en dat rendement is erg hoog onder Wenger. De duurste seizoenskaarten van de PL, altijd vol huis en maar weinig dure aankopen.

30 mei 2017 om 15:27

De grap is dat als Arsenal een van de 3 spelers die al gevlogen zijn die jij noemt zou kopen, iedereen Arsenal belachelijk zou maken dat het alleen maar (franse) net niet aankopen doet.

30 mei 2017 om 15:36

Arsenal moet echt met grote bedragen gaan smijten willen ze top aankopen doen. Jullie spelen geen CL dus dan moet je ze wel lokken met grote bedragen. Dat zie ik Wenger echt niet doen. Hij zal na de terug keer van Wilshere, Cazorla, Chambers wel zeggen dat ze weer de nodige versterkingen terug hebben.

30 mei 2017 om 16:02

het zal ontzettend moeilijk worden om een echte topper binnen te halen bij arsenal gezien het geen CL voetbal speelt .... het zal zelfs al moeilijk worden om de beste speler te behouden , zijnde Sanchez.....
je kan enkel in deze omstandigheden echte toppers over de streep trekken met uitzonderlijke financiële budgetten en net het zuinig en zeer voorzichtig beleid, is het grote probleem bij arsenal .

Hier begrijp ik vrij weinig van.. jaar in jaar uit geen prijzen pakken, maar wel aanblijven als manager. Het is tijd om als arsenal sportieve prestaties boven financiele prestaties te zetten, anders gaat arsenal de komende seizoenen nog verder afzakken. De concurrentie durfen namelijk veel meer geld in spelers te investeren dan arsenal.

Misschien kan hij komende zomer eens flink investeren. Genoeg spelers zijn voor een (soms te dure) prijs te koop.

Spelers als een Mbappé, Aubameyang, Morata, Belotti zijn echt wel verkrijgbaar.
Evenals die jonge aanvaller uit België (eupen?) die Nigeriaan...

Tevens komt als het goed is Kolasinac al transfervrij. Topaankoop voor de back positie. Zeker wanneer men ook nog eens met 3-4-3 blijft spelen! Die man heeft alles wat een back moet hebben + hij kan ook nog echt verdedigen (aangezien hij CV is geweest).

Verder moet er wat deadwood worden verkocht en meer talent de kans krijgen (wat dat betreft komt de Europa League wel eens goed uit).

Dan kan men in de Carling Cup & Europa League etc spelers als Iwobi, Maitland-Niles, Malen, Akpom de kans geven om zich te bewijzen op een hoger niveau.

Opzich heb ik er niks op tegen. Alleen hoop ik dat er nu wel eens geïnvesteerd wordt en dat er nog iemand bij komt in de staff (op tactisch gebied)

30 mei 2017 om 15:06

Ik hoop ook echt dat er iemand bij komt die op tactisch gebied Wenger kan ondersteunen, maar dat vraag ik me af. Ik denk niet dat de beste man graag iemand anders erbij wilt hebben, is hij te eigenwijs en koppig voor. Dat stukje over die technisch directeur stelt me ook niet bepaald gerust in dat opzicht.

Was te verwachten, ik ben ook niet iemand die nu roept dat het slecht is dat ie blijft. Met dit nieuwe systeem, contract verlenging van Alexis en Ozil en een paar sterke aankopen moeten ze volgend jaar gewoon tot het einde mee kunnen doen om se titel. Daarbij zou ook een relatief blessurevrij seizoen ook helpen. Ik zie het nog niet eens zo somber in, nu zal ik wel weer haat reacties krijgen maargoed. COYG!

30 mei 2017 om 15:01

Ik snap dit totaal niet. Natuurlijk klopt het wat je zegt, maar dat is allemaal als als als.. Vorig jaar werd dit gezegd, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor en zelfs het jaar daarvoor. Komop, het is elk jaar hetzelfde verhaaltje en volgend jaar gaat het weer zo..

Je kunt wel positief blijven, maar na 4 keer in hetzelfde grapje trappen en weer teleurgesteld zijn, daar moet je toch ook klaar mee zijn of niet.

30 mei 2017 om 16:33

Ongelooflijk dat er nog zoveel Gooners vertrouwen in Wenger blijven houden. Ben er zelf ook jaren ingetrapt hoor, maar dat is inmiddels al een jaar of 7 geleden..

30 mei 2017 om 15:07

Hahahahahah, same old story. Ze zeggen een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Volgens mij stoten sommige mensen zich nu voor de 8e keer aan dezelfde steen. Fantastisch.

30 mei 2017 om 15:34

Elke zomer zegt men dit, lol. Geen haat reactie van mij maar puur onbegrip.

Elke zomer is het van bla bla bla volgend jaar doet Arsenal mee. Maar uiteindelijk komen spelers als Aubameyang toch niet, vallen de geblesseerden als vliegen en falen ze op tactisch en mentaal vlak.

30 mei 2017 om 16:12

Zowel @Bonjovi als @Gooner4. Tuurlijk zijn dit dingen van als,als,als. Maar mochten de dingen die ik hierboven heb geschetst wel gebeuren dan hoop ik dat jullie mij wel gelijk geven. En zo onrealistisch zijn mijn redenen, op een blessurevrij seizoen na dan. (Knipoog). En ik denk met dit nieuwe systeem dat er op tactisch gebied ook verbetering in zit. Mocht dit op den duur niet werken heb je nog het oude systeem nog achter de hand. Maar we zullen het zien dit jaar, en ik denk dat het in de zomer al wel duidelijk wordt wat voor een seizoen het gaat worden.

30 mei 2017 om 16:58

Als die dingen gebeuren heb je gelijk, maar die dingen gebeuren niet. Al 4/5/6 jaar heb je gelijk als die dingen gebeuren, maar ze gebeuren gewoon nooit. Waarom zou het dit jaar anders zijn? Ik hoop het ook, maar ik ga geen hoop meer vestigen in zoiets, want het is elke keer weer een teleurstelling.

In de zomer wordt het idd al duidelijk of er iets veranderd. Er moet goed geïnvesteerd worden en ook op tijd, niet weer wachten tot de laatste seconden want dat ben ik ook kotsmoe.

Wat een onzin! Ik ben blij dat Wenger bij Arsenal blijft! Nagenoeg altijd goed veldspel. Wat transfers betreft mag hij idd iets slagvaardiger optreden maar op de verdediging (Hector Bellerin uitgezonderd) vind ik dat er een heel degelijk team staat elk jaar weer die de top van Engeland uitgedaagd. Dat is toch de kracht van Wenger. 1 of 2 toppers (middenvelder en aanvaller) en de verdediging reorganiseren en ozil, alexis behouden en je hebt een titelkanidiaat!!

30 mei 2017 om 16:29

Goed veldspel?! Hoeveel wedstrijden van Arsenal heb jij dit seizoen gezien??

Goed nieuws, wat ik eigenlijk ook wel had verwacht.
Onze man verdient meer respect. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat hij de titel kan binnen halen. Laten we nou eens wat slagvaardiger op transfermarkt worden, dan zie ik het wel goed komen. Contracten van Alexis en Ozil verlengen zie ik ook nog wel goedkomen.
Hopelijk dat we Belotti binnen kunnen halen, dat zou een mooie slag zijn.

Ben best blij mee als Gooner zijnde. Ik snap veel supporters die om zijn vertrek schreeuwen, maar ik heb het niet zo op die gloryhunters. Tuurlijk wil je succes met je club, maar je bent toch fan vanwege het DNA van de club en dat waar de club voor staat en uitstraalt? Daarnaast zet je een legende ook niet zomaar bij het oud vuil, niet als je een fatsoenlijke club bent tenminste.

Wenger heeft het jarenlang goed gedaan onder moeilijke omstandigheden (arsenal heeft lang een krappe budget gehad wegens terugdringen schulden en hypotheek op de Emirates). Nu Arsenal schulden- en hypotheekvrij is kunnen we ook meer investeren in de selectie (ook al weet ik dat Arsene meer van het Ajax-principe is van ontwikkelen).

En aan al die (mede)-"supporters" die 'eisen' om veel geld neer te tellen voor spelers; een beetje hypocriet om dan clubs als Manu en Chelsea uit te schelden voor "koopclub"...

#wengerin #inwengerwetrust

30 mei 2017 om 14:57

Je moet ook geld neertellen, maar dat heeft Wenger ook al gedaan bij bv Mustafi en Xhaka. Het probleem is dat hij veel te lang vertrouwen houdt in jongens als Mertesacker, Walcott, Ramsey etc. Die jongens spelen nog altijd zowat elke week, terwijl ze al jaren aantonen dat ze totaal niet passen of gewoon niet goed genoeg zijn. Dit soort jongens houden plekken in de selectie bezet die je veel beter kunt bezetten. Je had ook Fabregas kunnen hebben i.p.v. Ramsey, je had ook Pedro kunnen hebben i.p.v. Walcott en ga zo maar door.

En leuk dat je zegt dat Wenger meer is van het ontwikkelen, maar waar zijn die talenten dan? Er worden amper grote talenten gehaald en wat er uit de jeugd komt is ook helemaal niets. Paar leuke spelertjes, maar dan houdt het op.

30 mei 2017 om 19:54

Zudervici: mooi dat je het zo zegt. Je hebt over supporters die om zijn vertrek schreeuwen: ik noem dat geen supporters meer. Meer "kinderen"die alleen maar blij worden bij een prijsje en niet het vermogen hebben om het grote plaatje te zien. Jij was spot on! Fijn hier ook reacties van een paar echte supporters te lezen!
Coyg!

Ik vind het Wenger out verhaal twee kanten hebben. Arsenal is lange tijd geen kampioen geworden en presteert Europees ook niks in de CL. Is dit alleen zo erg? United presteert met al die miljoenen ook niet. Ontslaat 2 trainers in 3 jaar. Wilt Mourinho nu een contract aanbieden voor 23 mil per jaar. Liverpool heeft al jaren niks gepresteerd en met al die nieuwe trainers niks beters bereikt. Je hebt in Engeland gewoon te maken met extreme concurrentie. Ik zou Wenger gewoon als coach laten en een technisch directeur aanstellen die de aankopen doet.

30 mei 2017 om 14:44

Mourinho heeft in zijn 1ste seizoen 3 prijzen gepakt. Enkel de premier league was teleurstellend. Waar spreek je over. Arsenal staat in schril contrast ten opzichte van de topclubs. Dat zal zo blijven zolang Wenger aan de macht is

30 mei 2017 om 15:01

Jaja, Wenger heeft -behalve die Europa League- die prijzen ook wel eens behaald en dan werden het meteen troostprijzen genoemd. Nu zijn het waardevolle prijzen zeker? De FA cup is al meer waard dan de Shield en de League Cup bij elkaar.

30 mei 2017 om 16:46

Samcro

Hij wint de Europa League man, dan mag je spreken over 3 prijzen. Anders hadden de 2 andere minder waarde. Bij Wenger is het alleen maar de FA Cup. Manchester United heeft zich ook geplaatst voor CL-voetbal. Terwijl dat voor Arsenal ook al als een prijs gezien wordt. Wie doet beter, lijkt me duidelijk.

30 mei 2017 om 17:55

Wenger won de Shield, League en FA Cup in 1 seizoen en toen was alleen de FA Cup noemenswaardig. Natuurlijk is de EL groter dan FA Cup, maar alsnog meten met twee maten.

31 mei 2017 om 08:34

Je zegt zelf dat de Europa league groter is, dus doet Manchtester United het beter zoals gezegd. Wenger wint geen noemenswaardige prijzen dat is wel duidelijk

Wenger wilt zeker afscheid nemen in stijl en weer een CL ticket halen, anders snap ik deze keuze niet echt.

30 mei 2017 om 14:52

Nou, Wenger en Arsenal hebben ambities. Die gaat de PL binnen 2 jaar pakken. COYG.

30 mei 2017 om 15:14

Laat hem die ambities dan ook eens waarmaken, want al tijden is het plan/idee er om weer een grote prijs te winnen, maar elke keer blijven de grote Namen/investeringen uit; Terwijl ik het arsenal gewoon gun.

30 mei 2017 om 16:38

Wenger heeft geen ambitie, Alexis en de supporters wel.

30 mei 2017 om 17:01

Arsenal is jammer genoeg geen topploeg meer te noemen, en dat komt zeker ook door Wenger met zijn matige aankopen. Enige goede spelers vind ik Alexis, özil en cech op zijn tijd. Enige die altijd vol gaat is overigens alleen Alexis inderdaad.

Ongelooflijk... Het lijkt echt waar te zijn. Sneu voor de Arsenal-fans.. Volgens mij moet Wenger leren loslaten, voordat hij kapot maakt wat hij heeft opgebouwd!

Zoals verwacht. Ik had liever gezien dat hij een andere functie zou gaan invullen en dat er bv een Sampaoli zou komen, maar dat was natuurlijk dromen. Deze man zou nooit vertrekken.

Benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren. Grote kans dat City, United, en in mindere mate Chelsea Liverpool en Spurs zich hard gaan versterken. Wat gaat Arsenal doen? Die linksback van Schalke is wss binnen, dat is prima nieuws. Er moet echter nog enorm veel gebeuren en ik daar heb ik erg weinig vertrouwen in. Elk jaar hebben we ons maar weer opgeraapt en gehoopt dat het volgend seizoen beter zou gaan. Dit seizoen was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen, maar ook dit seizoen moeten we maar weer hopen dat er geweldige aankopen komen. Nou, ik heb er een hard hoofd in.

Wat ik eigenlijk ook wel klote vind is dat het, zoals altijd, de laatste 2 maanden prima ging. Nu lijkt het weer alsof de selectie wel sterk genoeg is en dat er amper iets nodig is (zo denken ze dus bij de club). Aan de andere kant heeft Wenger wel enorm veel kritiek gekregen en ik neem toch aan dat deze man nu wel zeet dat hij zich moet laten zien deze zomer. Grote kans dat de opstelling 3-4-3 wordt, maar mocht het 4-3-3/4-2-3-1 worden dan graag Monreal, Mertesacker, Gabriel, Jenkinson, El Neny en Walcott weg. Kolasonic, een top cv, een goede rechtsback, een top cvm en een top vleugelspeler erbij.

Ze zeiden dit afgelopen weekend op de BBC bij de FA Cup finale al. Gek eigenlijk dat dat nog niet echt werd opgepikt door andere media.

30 mei 2017 om 15:03

Niet door vz omdat die liever de Daily's volgen, maar dit was idd al zo goed als bekend.

Belachelijk. Thomas Tuchel en Luciano Spalletti worden ontslagen en Wenger mag blijven ?? Was net de kans ook om Tuchel op te pikken. Zouden ze nu echt eens veel geld betalen voor een topspeler? Denk het niet. Dat je Lacazette vorige zomer niet kon krijgen omdat Aulas lastig deed begrijp ik maar nu moet je echt je kans grijpen..

Wenger krijgt nu nog eenmaal de kans en moet ook gewoon doorselecteren, bv. Iwobi en Ramsey verhuren en kwaliteit halen in de plaats.

30 mei 2017 om 15:09

Tuchel? Wat moet je daarmee? Enorm wisselvallig spel met een gatenkaas achterin. Spaletti is niet ontslagen, maar vertrokken omdat hij wss naar Inter gaat. Alleen Sampaoli heeft geen club, maar die is bondscoach van Argentinie geworden dusja.

Laat dit niet waar zijn.

Mooie club dat Arsenal, maar altijd gedoemd om te spelen voor plek 3/4/5 en nooit echt titelkandidaat. Sinds ze zijn verhuisd van Highbury naar het Emirates Stadium hebben ze nog geen landstitel gepakt.

Fuck man. Zwarte dag dit. Nog twee jaar vechten voor 4e plek. Pfff slagvaardiger op transfermarkt. Laat me niet lachen. Wachten tot de competitie desastreus begint en dan weer paar paniekaankopen doen. It's hard to be a Gooner

wenger krijgt garanties en wil nodige garanties. dat is meervoud. sportief directeur krijgt geen invloed, wat is of zijn die andere garantie(s) dan?

Het is onbegrijpelijk dat Wenger steeds maar een contractverlenging krijgt. Ze zijn afgegleden naar de subtop in Engeland en Wenger is niet de man die ze terug brengt naar de top. Het werkt niet meer en zal ook nooit meer gaan werken. Een nieuwe visie is nodig ook om de volledige steun van het publiek weer terug te krijgen, aangezien er nu grote groeperingen tegen Wenger zijn.

30 mei 2017 om 15:48

Verfrissing nodig!

30 mei 2017 om 15:58

Grote groeperingen? 1000 man als absoluut getal is veel idd, maar op de 50.000 die elke wedstrijd in het stadion zitten -en nog eens 30.000 op de wachtlijst voor een seizoenskaart- is het vrijwel niets.

30 mei 2017 om 17:19

Maar dat is wel de groep die alle wedstrijden bezoek en ook de uitwedstrijden. De groep die wilt dat Wenger vertrekt wordt steeds groter en zal ook niet afnemen.

30 mei 2017 om 17:57

Van de supporters die elke wedstrijd bezoeken zie je altijd dezelfde gezichten op fantv, dat zijn er echt geen honderden.

Heel erg jammer dit ...zoveel goede trainers die beschikbaar zijn, maar nee hoor!
Zo gaat Arsenal nooit de top 3 bestormen met dat beleid van Wenger, het was duidelijk het moment waarop vernieuwing erg welkom was

Wenger blijft alleen maar aan omdat voetbal zijn enige hobby is en hij niet weet wat ie anders moet doen heb ik het idee. Ik hoop wel dat ze daadwerkelijk een sportief directeur aanstellen. Iemand met ervaring en die ook daadwerkelijk het transferbeleid gaat doen. Zo hoop ik dat ie de middelmatige spelers vervangt voor toppers. Arsenal teert te lang op spelers als Walcott, Giroud, Cocuelin, Monreal die naar mijn mening net niet goed genoeg zijn om kampioen mee te worden. Wenger heeft toch hopelijk ook door dat er iets moet veranderen..

RIP Arsenal...

Hopelijk heeft het bestuur wel harde eisen gesteld. Wenger Moet veranderingen accepteren om te blijven. Als hij weer de dictator en control freak uithangt de komende twee jaar, zal de aansluiting met de top nog verder uit het zicht raken.

En toen was het feest bij de andere topploegen in de PL. En dan nog te bedenken dat hij garanties wilde, wat dus betekent dat de club hem gewoon nog heel graag wilde houden als manager. Dat is bijna de omgekeerde wereld.

Tsja. Hoewel ik van zijn spelopvatting positief en aanvallend houd denk ik toch dat het een keer tijd werd voor vernieuwing . "Hij moet slagvaardiger worden op de transfermarkt" ...OK, maar is daar dan ook een budget voor. Wil je topspelers kopen moet dat voor topbedragen. Iedereen geeft altijd Wenger te schuld dat er geen topspelers worden gekocht...maar hij zal ze niet uit eigen zak gaan betalen, is het budget wel beschikbaar ...die miljardair kan het natuurlijk wel uitgeven , naar wilt hij het ook ? Zonder geld kan geen coach ter wereld topspelers kopen. Ik hoop toch dat Arsenal niet zo'n geld-smijt club wordt als Chelsea if Man C maar helaas kun je zonder bijna niet meer kampioen worden .

30 mei 2017 om 17:02

Arsenal hoort bij de rijkste clubs ter wereld en is kern kern gezond. Het probleem is dat Kroenke (de 'baas', Arsenal meer ziet als winstgevend bedrijf. Hij haalt bakken met geld binnen, maar laat het na om ook genoeg geld uit te geven aan spelers. En tja, je kunt wel bakken met geld uit gaan geven, maar wil je dat? Ik heb liever niet dat we a la United 100+ mln gaan uitgeven aan 1 speler, dat is belachelijk.

Goed scouten, slagvaardig zijn en je kunt een geweldige ploeg op te been brengen zonder die idiote bedragen.

Is een dag van komen en een dag van gaan!!!!

Dan heb je geen Arsenal hart, maar een Wenger hart. Het grootste deel van de fans wil geen Wenger meer. Dan toch aanblijven heeft alleen te maken met zn eigen belang bij de club en de supporters interesseren zowel hem als Kroenke niks.

30 mei 2017 om 17:59

Grootste deel is onzin, er is een grote groep die hem weg wil hebben maar dat is niet eens 10 procent.

30 mei 2017 om 18:12

Denk dat je je daar enorm op verkijkt. Die nog geen 10% zijn misschien de echte Wenger haters. Maar een groot deel is gewoon reeel en vind dat hij moet vertrekken.

30 mei 2017 om 19:58

Idd Samcro, 10% hou je het nog hoog aan. Ik kom meerdere malen per jaar in het stadion en spreek daar met heel veel mensen. Er zijn er echt maar weinig die hem weg willen hebben.

Ik vind het mooi dat Arsenal en Wenger zich niks van de buitenstaanders aantrekt en gewoon zijn eigen principes blijven volgen. Arsenal volgt onder Wenger een beleid waar de club kerngezond mee is geworden. Ook al laat de club het al jaren na de landstitel te pakken. Ze zijn toch een van de rijkste clubs ter wereld en laten altijd goed voetbal zien, met een relatief goedkope selectie t.o.v de concurrentie. De filosofie en principes die de club hanteert moet je blijven waarborgen.

Je wilt toch geen 2e Manchester United worden? Ziel aan de duivel verkocht... Totaal afgestapt van hun filosofie en hun charme verloren. Sinds vertrek van Ferguson zeker wel een half miljard aan spelers geïnvesteerd. Voetballen nog steeds dramatisch en komen niet eens in de buurt van de landstitel...

Ik ben absoluut een voorstander van het langer aanblijven van Arsené Wenger. Na mijn optiek ligt het probleem niet bij Arsene Wenger maar bij de fysieke gesteldheid van zijn spelers. Als het een keer mee zou zitten met die blessures dan zie ik Arsenal zeker een gooi doen na de titel.

31 mei 2017 om 14:25

Als je zolang geen prijs pakt, kan je het niet altijd gooien op de fysieke gesteldheid van spelers. Als dat wel het probleem is, word er gewoon verkeerd getraind en ook daar ben je als coach verantwoordelijk voor. Blessures zijn niet het grootste probleem. De selectie is mentaal niet sterk genoeg om een kampioensploeg te zijn en bovendien hebben ze hele wisselvallige spelers.

Als Sanchez deze zomer vertrekt, kan het weleens een heel zwaar seizoen worden voor Arsenal en Wenger. Er mag dan commentaar zijn op zijn gedrag, maar hij is toch wel het verschil geweest tussen deze 5de plaats en een eventuele 7de notering. Zo belangrijk was Sanchez namelijk wel dit seizoen voor Arsenal.

Feest bij de andere topclubs in Engeland ,wenger blijft , 1 concurrent minder voor de titel

Let op.. in zijn laatste seizoen wordt hij kampioen

Yes!! Top dat hij blijft. Deze man heeft het onmogelijke gepresteerd gegeven de omstandigheden!
De fans die dat niet zien en om zijn hoofd schreeuwen moeten snel verkassen en fan worden van een andere club. Mochten er seizoenskaarthouders bij zitten: zeg snel op, des te sneller ben ik aan de beurt! In Wenger I trust.

31 mei 2017 om 14:20

Het onmogelijke gepresteerd gezien de omstandigheden? We praten hier niet over een kleine club die niets kan besteden. Arsenal is gewoon een hele grote club in Engeland en ze hebben een behoorlijke selectie. Kwalitatief doen ze niet onder voor Tottenham, dat veel beter presteert en bovendien beter voetbal op de mat legt.

En daarom was ik niet te blij met de bekerwinst.

Deze man weet niet wat rust is na 21 jaar werken kan hij ook niks anders doen dan werken.
Verlaat onze club ouwe drol

ongelofelijk dit :@ :@

De eigenaren mogen dan wellicht ook een rol hebben in het vreemde transferbeleid, maar wat moet je als trainer een enorme ego en een enorme plaat voor je hoofd hebben als je blijft zitten, terwijl de fans je al meer dan 3 jaar weg willen hebben. Dit jaar bereikte het bijna tot een kookpunt en nog blijft Wenger zitten.

31 mei 2017 om 18:25

Jij weet echt niet waar je over praat. Je lijkt wel zo'n simpele scorebordjournalist. Hou toch op. Las ik ook al in je vorige reactie waar je over Tottenham begint. Nu spreek je weer over de fans die Wenger weg wilden hebben. Man, als je eens een keer de moeite zou nemen om naar het stadion af te reizen en daar met de fans te praten dan weet je genoeg. Achter je pc reageren wil niet zeggen dat je de waarheid in pacht hebt. Een grote, lees: echt overgrote meerderheid wil gewoon dat Wenger blijft en heeft grote waardering voor wat hij voor de club heeft gedaan en nog doet. Ook ziet de echte voetbalkenner wel zijn voetbalgogme en tactisch juiste beslissingen. Dan praat ik niet over de wise-guys hier op VZ
Ik ben 1 van die overgrote meerderheid die het wel ziet zitten in Arsene. Gelukkig in de UK velen met mij.

31 mei 2017 om 19:06

@a.t.

Als je het voetbalverstand van iemand in twijfel wilt trekken, kom dan in ieder geval met argumenten want het enigste wat je doet is spuwen zonder een goed argument en onderbouwing. Bovendien geef ik mijn mening. Nergens schreef ik dat het feiten zijn. Laat ik dan maar even beginnen:

Een echte voetbalkenner en Arsenal-fan weet dus ook dat Wenger al jaren fungeert als technisch directeur en dus de selectie bepaalt. De selectie is niet in balans, de sterspeler is ontevreden en dit seizoen was misschien wel het dieptepunt vanwege het niet kwalificeren voor de Champions League, de discussies rondom de persoon van Wenger en toch een behoorlijk deel van de achterban die het vertrouwen in Wenger heeft opgezegd. Als je dat ontkent, ben je wel heel selectief geinformeerd.

Ik ben erg nieuwsgierig of je dit kunt ontkrachten met feiten en gefundeerde argumenten, want gezien jouw eerste reactie betwijfel ik of dat lukt. Je mag het met me oneens zijn, maar de hele reden waarom mensen op de nieuwsberichten kunnen reageren, is om goede discussies te voeren. Niet om maar in het wild te spuwen zonder eigenlijk ook maar iets zinnigs te zeggen over het bericht waarop men reageert.

En nog even over Tottenham. Ik zei dat Arsenal beter materiaal ter beschikking heeft, terwijl Tottenham het betere van het spel heeft dit seizoen en ook duidelijk beter gepresteerd heeft. Dat is niet alleen een mening, maar de ranglijst laat ook duidelijk zien dat het een feit is. Ook daar sla je de plank dus volledig mis.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren