Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord kondigt nieuwe verlenging aan: ‘Heeft waarde bewezen’

Laatste update:

Feyenoord verlengde de afgelopen weken al met een aantal dragende krachten en maandagmiddag is duidelijk geworden dat de naam van Jan-Arie van der Heijden binnenkort ook in dat rijtje mag worden gezet. De Rotterdammers hebben namelijk via de officiële kanalen bekend gemaakt dat de verdediger binnenkort zijn krabbel gaat zetten onder een tot 2020 lopende verbintenis.

Van der Heijden volgt zo het voorbeeld van onder meer Brad Jones, Terence Kongolo, Rick Karsdorp, Karim El Ahmadi, Bilal Basaçikoglu en Sven van Beek, die allen recentelijk een nieuw contract ondertekenden in De Kuip. Feyenoord nam hem in 2015 transfervrij over van Vitesse en de voormalig Ajacied vormde in het kampioensjaar samen met Eric Botteghin het hart van de verdediging.

“We zijn heel blij dat Jan-Arie ook de komende jaren Feyenoorder is. Hij heeft als centrale verdediger een heel sterk en constant seizoen achter de rug, waarin hij zijn waarde voor het elftal meer dan bewezen heeft. Met zijn opbouwende kwaliteiten, maar ook in verdedigend opzicht heeft hij het meer dan uitstekend gedaan”, reageerde technisch directeur Martin van Geel opgetogen.

Een goede zet van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd of Feyenoord nog met verassingen gaat komen op de transfermarkt. Met alle respect, maar met een Jan-Arie van der Heijden ga je het verschil niet maken in de CL. Het is gewoon een modale voetballer voor in de Eredivisie, niet meer en niet minder. Zonder serieuze aanwinsten ben ik bang dat het CL avontuur snel voorbij is en dan moet je nog maar zien of je in aanmerking komt voor plek 3 in de poule.

29 mei 2017 om 14:33

geen enkele nederlandse ploeg heeft op dit moment een centrum verdediger die het verschil wel kan maken in de CL.

29 mei 2017 om 14:37

Sanchez zie ik dat komend jaar eigenlijk wel aan kunnen.

29 mei 2017 om 14:38

@ajax

En is pas 20 jaar oud (meer dan 9 jaar jonger dus), en nu al beter dan zowel vd heijden als Botteghin.

29 mei 2017 om 14:40

Ik vind Sanchez wel goed. En Kongolo als je hem centraal zet. Maar dan moet je een ander LB gaan zetten en met Nelom of Woudenberg gaan we er te veel op achteruit. Maar oof die twee in een zware CL poule het verschil kunnen maken? Ik denk het ook niet. En dan heb je het dus al over de beste verdedigers van de eredivisie. Een CL waardige selectie is sowieso bijna niet te doen voor een NLe club. Gewoon binnen het budget zo sterk mogelijk maken en dan hopen op een stunt.

29 mei 2017 om 14:42

Wat hebben andere Nederlandse clubs er mee te maken, die gaan de CL toch niet in (misschien Ajax als ze zich weten te kwalificeren)? Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat Feyenoord een goede prestatie weet neer te zetten. Maar als ik naar het huidige spelersmateriaal kijk, dan betwijfel ik dat gewoon.

29 mei 2017 om 14:43

Sanchez is goed ja. Maar voor de CL stelt ook hij niet eens zo heel veel voor eigenlijk. Als hij echt een topdag heeft in een thuiswedstrijd kan je daarmee wellicht een keer een pot winnen van een topclub. In de poulefase dan. Speel je een kwartfinale bijvoorbeeld is het weer een ander verhaal.

29 mei 2017 om 14:45

@ajaxfreak:

Sanchez is om het even met een Bothegin of een Moreno ofzo op dit moment. en ook komend jaar nog. Dat hij verder kan komen geloofik best wel, maar zal het nu nog net zo zwaar/makkelijk hebben.

En een vd heiden, viergever,de ligt Isimat zijn allemaal nu nog niet toe aan de CL. Maarja dat zijn helaas maar weinig spelers binnen Nederland. Maar het is wel waar we het mee moeten doen

29 mei 2017 om 15:07

Vind Sanchez en moreno (veel) beter dan botteghin, maar dat is mijn mening. Als je zag hoe lastig het centrum van feyenoord het al had met Traore dan vrees ik het ergste tegen spelers als Suarez, Zlatan, Aguero, Lewandowski en Higuain.

29 mei 2017 om 15:10

In de Kuip hadden we Zlatan anders gewoon succesvol verdedigd. En die andere spelers die je noemt worden ook niet erg zenuwachtig van Sanchez en Moreno hoor.

29 mei 2017 om 15:11

Sanchez zal deze zomer vertrekken voor veel geld. Dan is het maar de vraag wie er voor terug komt natuurlijk. Sanchez is zeker talentvoller dan zowel Botteghin als van der Heijden maar persoonlijk vind ik hem momenteel voetbaltechnisch niet beter dan vd Heijden en verdedigend niet beter dan Botteghin. Het centrum van Ajax en Feyenoord ontloopt elkaar weinig wat ook te zien is in het aantal tegendoelpunten die beide tegen hebben gekregen.

29 mei 2017 om 15:13

Nou ja, misschien moeten we die Sanchez dan maar bij Ajax ophalen, ik denk dat hij niet heel duur zal zijn en volgens mij is er ook sprake van positieverbetering als hij naar de kampioen toe kan die sowieso Champions League speelt. Ik ken hem niet zo goed, maar als jullie zeggen dat hij goed is zou ik zeggen haal maar op in Amsterdam. Altijd goed om nog een backup ook te hebben, mocht hij het niet redden in de basis.

Allemaal leuk hoor, die commentaren van ajacieden dat Sanchez zo goed is, maar bij Feyenoord zijn we nou eenmaal niet zo puissant rijk als ze bij Ajax zijn. Daar worden Neres en Ziyech voor over de tien miljoen per stuk even rustig binnengehaald, een paar Colombinanen voor elf miljoen samen. Bij Feyenoord zijn we soeverein kampioen geworden met transfervrije spelers, afdankertjes en wat talenten. We gaan niet veel veranderen aan dat beleid nu. Langzaam aan rijker worden, we vervangen een paar plekken (kuijt, Elia evt Berghuis) en we gaan niet gek doen verder. Misschien een paar talenten om de doorstroming te verbeteren, maar laten we nou gewoon op deze voet verder gaan. Botteghin, vd Heijden en Jones zijn met dit Feyenoord kampioen geworden, hebben alle 34 wedstrijden aan kop gestaan, waren lang de minst gepasseerde verdediging en hebben laten zien absoluut niet te misstaan in dit kampioensteam. Met hen gaan we dan ook de CL in, die hebben ze immers zelf bereikt. We gaan de CL niet winnen met dit team, maar de titel volgend jaar moeten we gewoon kunnen redden. De spelers van ons zijn meer dan goed genoeg (kijk het puntenaantal bijvoorbeeld) en met een beetje nieuw elan is zo'n jaar als dit jaar gewoon weer mogelijk.

29 mei 2017 om 15:16

Zo is het maar net Baardgrasmus. Ook staan er veel andere investeringen op de planning de komende tijd. Nieuw jeugdcomplex, nieuw trainingscomplex, aandelen VvF afkopen. Het is niet alsof we geld over hebben.

29 mei 2017 om 15:24

3*ajax:
In wat wat blijkt dat? Want vd Heiden kan er ook al niks van en toch heeft Feyenoor dhet zo goed egdaanmet deze gasten..... Terwijl een Sanchez en Moreno nog wel veel beter zijn.....

Ze hebben het 1x moeilijk geha dmet Traore, dat hadden ze van Lyon ook en zelf Man U. Maar tegen een Zlatan heeft hij het gewoon goed gedaan bijv.
Je kan toch niet iemand op 1 wedtrijd afrekenen.

en even zonder gein.. Iedere speler in Nederland zal het moeilijk hebben tegen Suarez, Aguero, Lewa. Of jij dnekt oprecht dat een Sanchez of Moreno die gasten wel in hun broekzak hebben? Wij hebbenhier geen spelers van dat niveau niemand niet en gaan we voorlopig ook niet krijgen!

29 mei 2017 om 15:25

@jerome

Die 15 minuten dat Zlatan mee speelde met een B-elftal?

29 mei 2017 om 15:26

Zlatan viel de laatste 10 minuten in in de kuip. Op Old Trafford kreeg je er 4 om de oren met Zlatan in de spits.

29 mei 2017 om 15:33

Ik was alweer helemaal vergeten dat we inderdaad gewoon Manchester United hadden verslagen begin dit seizoen, de uiteindelijke Europa League winnaar. Best wel grappig feitje, want in 2014/2015 versloegen we Sevilla met 2-0 en ook zij wonnen uiteindelijk het toernooi. Zo zie je maar, we hebben een team dat werkelijk iedereen in het toernooi op de knieën kan krijgen. Aangezien we in pot 4 zitten kunnen de andere teams hun borst natmaken, Feyenoord is een reuzendoder.

29 mei 2017 om 15:37

@grasveld7

B elftal? Wat een onzin! Heb je vandaag te lang in de zon gezeten ofzo?
Het elftal van United in die wedstrijd tegen Feyenoord was juist zo'n beetje de sterkst mogelijke opstelling. (incl o.a. Pogba, Martial, De Gea & Ibrahimovic).
In elk geval minstens zo sterk als het team dat Ajax in de finale verslagen heeft.

29 mei 2017 om 15:48

@masterm1nd

Dat Manchester van die avond een B-elftal noemen is wel erg sneu hoor, maar ik snap dat de verloren finale bij sommige mensen wat frustraties heeft opgeroepen. Ik vind eerlijk gezegd zelfs dat Feyenoord tegen een sterker United speelde dan Ajax, op papier in ieder geval wel.

29 mei 2017 om 15:55

Capis ik vind botteghin en van der heijden zeker geen slechte Eredivisie voetballers, maar Europees komen ze gewoon te kort naar mijn mening. Zeker in de CL. Sanchez en moreno hebben zich al op een hoger niveau laten zien en hebben bewezen dat ze mee kunnen terwijl ik botteghin en van der heijden niet overtuigend vond in de groepsfase EL dit seizoen en ze hebben voor de rest nooit Europees of internationaal gespeeld. Ik hoop dat ze mij kunnen verassen, maar ik denk toch echt dat je in de CL beter met kongolo kan spelen dan botteghin-van der heijden. Opzich geen ramp, want je kan ook niet verwachten dat jullie de CL winnen, maar ik denk dat ze toch een hele hoop snelheid en wendbaarheid missen voor topspelers als Griezmann. Aan de andere kant zijn ze voor de Eredivisie tegen spitsen als brock-madsen, armenteros en weghorst goed genoeg, dus dat is het probleem niet.

29 mei 2017 om 15:56

Als we het toch over B-elftallen hebben en zo de pracht overwinning van Feyenoord declasseren, dan doet die verliespot op Old Trafford er al helemaal niet toe.

Feyenoord speelde zelf namelijk toen met Nelom, Dammers en Tapia in de basis.

29 mei 2017 om 16:03

@grasveld:
dat half uur dat hij meespeelde in een basis team wat sterker was dan de basis van Man U waar Ajax tegen speelde...

De Gea en een Bailly en Rojo die allemaal speelde. Plus dus nog wel een Zlatan voor een half uur.

29 mei 2017 om 16:07

3*ajax:
Ja tuurlijk komen ze te kort voor de Cl..

Een Ramos, en Bonuci zijn Clniveau end at hebben we hier niet. Bothegin heefthet ook in de EL gewoon goed gedaan. Sanzech en Moreno hebben net zo weinig bewezen nog.

Want hoe kan het dan toch dat Feyenoord zo sterk stond achterin dit jaar teriwjl Ajax en PSV een betere verdediging had?

En ze missen snelheid ja, daaroms peelt Feyenoord ook met weinig ruimte in de rug. als je je zwakte kent is het niet zo'n probleem. En in de CL speel je juist vaker naar achteren omdat de tegenstander 8 van de 10 keer sterker is.

Maar dat ze geen Real verdedigers zijn is ook bij ons duidelijk hoor

29 mei 2017 om 16:13

De Gea
Rojo, Smalling, Bailly en Darmian
Herrera, Mata, Schneiderlin, Pogba
Martial, Rashford (depay, Zlatan en Young kwamen er nog in)

Deze spelers speelden tegen Feyenoord

Tegen Ajax was het

Romero
Darmian, Smalling, Blind en Valencia
Herrera, Mata, Pogba, Fellaini
Rashford, Mhkitaryan (lingard, Rooney en Martial kwamen er nog in)

Ik zie toch echt geen duidelijk a en b team hierin, ik zou zelfs het eerste team wat sterker inschatten, al zijn het beide sterke elftallen natuurlijk.

29 mei 2017 om 16:41

Tegen Ajax zat Zlatan te juichen op de tribune en deed hij helemaal niet mee...Zonder Zlatan was Ajax volledig kansloos.
Feyenoord kan er niets aan doen natuurlijk dat Mourinho spelers spaart omdat ze nog volop moeten strijden in de PL. Je kan alleen maar winnen van de spelers die in het veld staan.
Feyenoord is het gelukt van Manchester United te winnen Ajax niet. Accepteer het gewoon.

29 mei 2017 om 17:27

Dit heeft niet zoveel met verschil te maken maar met een traag en matig centrum (botteghin en vd Heijden) kun je echt niet de CL in. Hiermee wordt je kansloos afgeschoten (feyenoord zit in pot4) en ga je af als een gieter voor de ogen v/d hele voetbalwereld.
Bovendien met spelers als Nelom, Gustafson, Tapia, Bilal, Kramer en Berghuis heb je niks te zoeken in de CL. Er is nog genoeg werk aan de winkel voor Van Geel anders wordt het komend seizoen een drama. Zowel in de ED als CL.

29 mei 2017 om 17:59

Sterker nog, geen enkele club in de wereld heeft verdedigers die een makkelijke dag tegen Lewandowski of Alexis Sanchez hebben. Daarom zijn die spelers ook wereldtop.

Het redden tegen ze misschien,
maar nooit met zekerheid.

29 mei 2017 om 18:03

Ik vind sanchez onwijs zwak in de opbouw. Als je dat tegen manu zag... jezus wat slecht.... verdedigen kan hij wel, maar in de opbouw is van der heijden veel sterker. Ze zijn beiden nog niet goed genoeg voor de top maar ik vind ze allebei wel goed genoeg voor de basis

29 mei 2017 om 21:52

Mooi gesproken. Niets op aan te merken. Met 100 miljoen op de bank trek je geen toppers aan. In NL moet je zelf een mix maken van de best off the rest van Europe met eigen jeugd. Als ze Elia nou ruilen voor Lens plus v Persie met een kleine bijbetaling, dan zijn we een grote stap verder tov start vorig seizoen. 2 of 3 jeugdspelers laten ruiken aan het echte werk, Bilal die ineens gaat scoren, Toornstra die dat ook gaat doen, ook buiten de Kuip, v Beek weer op niveau, dan worden we lachend weer kampioen. Ik zie Bosz al weer puzzelen om de eerste 5 wedstrijden de boel goed te zetten met veel nieuwe spelers en puntverlies. PSV wordt denk ik onze grootste concurrent.

30 mei 2017 om 07:15

@fr1963

Ik denk dat Feyenoord zijn eigen concurrent wordt aankomend seizoen en Ajax en Psv weer op straatlengte voor komen te staan.

29 mei 2017 om 14:37

Hellemaal mee eens,

Ik vind deze jonge sowieso een vrij matige verdediger, daar moet met het vrij gekomen geld toch een waardige vervanger voor te halen zijn?

En wat dacht je van Botteghin? Komen beide toch veel snelheid te kort.

29 mei 2017 om 14:47

Als je al door Menig er wordt uitgesprint ben ik bang dat je het in de Cl tegen snelle spelers het ook niet red. Kongolo moet wel naar het centrum want die is wel snel.

29 mei 2017 om 14:50

Het is überhaupt niet reeel voor Feyenoord om spelers te halen die geschikt zijn voor de CL. Snap dat geleuter niet zo. Feyenoord ligt qua budget nog steeds ver achter Ajax en PSV en moet met dat budget gewoon spelers hebben waarmee je weer mee kunt doen om het kampioenschap in de Eredivisie. Het is echt niet realistisch om van Feyenoord te verwachten dat ze spelers kunnen aantrekken die het verschil maken in de CL. Ik vind als Feyenoord supporter ook niet dat we na 1 kampioenschap ineens keihard moeten gaan groeien en naast onze schoenen moeten gaan lopen. Gewoon normaal blijven doen. En er moeten verder de komende jaren nog genoeg investeringen gedaan worden. Nieuw trainingscomplex, verbouwing jeugdcomplex, nieuw stadion, aandelen VvF die moeten worden afgekocht. Etc.

29 mei 2017 om 15:16

Als ik de commentaren hier soms lees is het volstrekt onbegrijpelijk dat Feyenoord kampioen is geworden, die spelers kunnen er volgens vele kenners hier geen hout van. En lees dan de commentaren op het team van Ajax, een elftal vol nieuwe Cruijffen, Kluiverts, Van Bastens en Sneijders, de top van de top, het absolute beste wat het hedendaagse voetbal ons te bieden heeft. En die hebben we dus mooi achter ons gehouden dit jaar, met dat team vol prutsers. Hoe is het mogelijk?

29 mei 2017 om 15:55

@baardgrasmus

Inderdaad, mooi he? Heel het jaar werd er geroepen dat Feyenoord vroeg of laat wel om zou vallen door de hete adem die het in de nek voelde van dat zo oogverblind voetballende Ajax. Vervolgens was de Europa League veel belangrijker en mocht dat aandoenlijke Feyenoord ook wel eens de titel winnen, volledig dankzij de verlegde focus van Ajax uiteraard. Nu uiteindelijk door Ajax overal naast gepist is, vinden veel mensen het meer dan ooit nodig om te roepen dat ze in Amsterdam toch echt de allerbeste zijn. Ik vind het wel grappig.

29 mei 2017 om 15:58

Het is mogelijk omdat je als feyenoord gewoon in 30 van de 34 wedstrijden beter materiaal hebt en een veel groter budget. Een botteghin kost zoveel als de hele omzet van excelsior. Kampioen word je tegen de kleintjes en dat hebben jullie zeker knap gedaan.

29 mei 2017 om 16:18

Een vervanger kan je nog altijd halen. Een sterke bank heb je namelijk ook nodig.

29 mei 2017 om 16:23

3*ajax:
Je weet dat juist daar Feyenoord het heeft laten liggen? tegen de kleintjes...
Gae, Excelsior en Sparta.......

29 mei 2017 om 16:32

We hebben tegen de "groten" Ajax en PSV in totaal 5 punten laten liggen (2 x winst op Psv, een keer gelijk en een verlies tegen Ajax). Ajax heeft tegen PSV en Feyenoord in totaal 7 punten laten liggen (verlies en gelijk tegen PSV en gelijk en winst tegen Feyenoord). 3*ster Ajax, je bewering klopt dus niet. Ajax is slechts op 1 punt van Feyenoord geã«indigd en heeft dus meer punten gepakt tegen "de kleintjes" dan Feyenoord, want die heeft 2 punten meer tegen "de groten" gepakt.

29 mei 2017 om 17:17

Ik doe niks af aan jullie geweldige prestatie, maar je zei dat "Ajax een veel grotere begroting heeft en spelers als Ziyech en Neres even haalt en hoe het kon dat feyenoord tegen zo'n financieel sterke club kampioen werd". Daar heb je helemaal gelijk in, maar in dat opzicht hebben jullie tov clubs als az, heereveen en groningen een groot voordeel, omdat jullie bij zulke clubs botteghin, bilal, van der heijden, tapia weg plukken en elia en berghuis nooit naar die clubs waren gekomen, dus ben je zelf "verplicht" om 30 van de 34 wedstrijden te winnen op basis van geld en Ajax 34 van de 34. Jullie hebben het tegen psv heel goed gedaan met 6 uit 6 waar wij 1 uit 6 pakte, dus jullie hebben inderdaad goed gepresteerd in de topwedstrijden. Alleen de vergelijking van de financiën gaat een beetje scheef, omdat excelsior, ado, twente, az en groningen jullie spelers nooit kan betalen en je het grootste gedeelte van de competitie (ongeveer 90 procent van de wedstrijden) tegen die clubs speelt.

29 mei 2017 om 14:46

Geen enkele Nederlandse club gaat het verschil maken in de CL. Is ook onzin om daarop te plannen. Gewoon realistisch blijven en kijken wie de beste voetballers zijn die binnen je budget passen. Qua budget zit Feyenoord nog steeds niet in de buurt van Ajax en PSV. Het is voor Feyenoord nog niet reëel om spelers aan te trekken die het verschil maken in de CL. Voor Feyenoord en haar budget is Jan Scharie een prima verdediger.

29 mei 2017 om 15:04

Ben het met je eens dat je ook niet overdreven moet gaan investeren en beter wat meer gefaseerd kunt groeien. Mochten de resultaten tegen gaan vallen, dan is het behoorlijk ongunstig om met dure spelers met (hoogstwaarschijnlijk) dure contracten te zitten. Je moet het echter ook niet puur op safe willen spelen. Als je het grotendeels met de huidige selectie wilt gaan doen, dan is de kans groot dat je een compleet modder figuur gaat slaan. Vooral op de flanken kan Feyenoord wel een kwaliteitsinjectie gebruiken. Met de CL inkomsten moeten ze zeker wel in staat zijn om een aantal cruciale posities te versterken, zonder dat dat een fortuin gaat kosten.

29 mei 2017 om 15:09

Feyenoord kan het überhaupt niet met de huidige selectie gaan doen, want er zijn genoeg spelers die gaan vertrekken. Kuyt is gestopt, Elia gaat naar Turkije, of Berghuis langer bij Feyenoord blijft is een groot vraagteken, Karsdorp wordt waarschijnlijk verkocht. Door alle contractverlengingen is het beeld ontstaan dat het kampioenselftal intact blijft, maar dat is simpelweg niet waar. De basiself, zeker voorin, gaat er sowieso heel anders uitzien.

29 mei 2017 om 16:19

Je kan beter wat leuke, jonge spelers met een goed basisniveau inzetten als je CL gaat spelen. Zo weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt en voor die jongens en de club zelf is dit ook goed want dan kunnen ze zich zelf in de kijker spelen bij een grotere club. De waarde van een speler gaat dan ook flink omhoog na een paar goede wedstrijden.

30 mei 2017 om 00:46

Die spelers moet je wel eerst kopen en verlengen is goedkoper dan kopen. Simpele boekhouding. Feyenoord heeft geen grote pot goud, wat iedereen lijkt te denken.

Vind toch botteging jan arie te sloom mischidm bottegin en kongolo centra en nieuwe linkachter halen idk wie maar niet haps

29 mei 2017 om 14:33

Ik hoop oprecht dat Feyenoord de ernst inziet van de linksbackpositie. Nelom moet absoluut vertrekken, Woudenberg heeft het niveau niet, en Kongolo is liever CV. Haps is een van de opties, echter vraag ik me af of hij betaalbaar is en het benodigde niveau heeft (en vooral kan vasthouden). Moeilijk een linksback te noemen die haalbaar en van voldoende kwaliteit is..

29 mei 2017 om 15:19

Ik heb Haps de eerste seizoenshelft niet zo veel gezien, maar de commentaren waren erg lovend. De tweede seizoenshelft heb ik hem wat vaker gezien en mijn indruk is dat hij een matige tweede seizoenshelft draaide. Of ik vind hem gewoon helemaal niet zo goed. Wat mij betreft is Haps geen materiaal voor Feyenoord, als we voor dat (vermeende) bedrag een linksback halen in de eredivisie (of daarbuiten) moet het echt een voltreffer zijn en niet een speler met een half goed seizoen in de benen.

29 mei 2017 om 15:22

Met Malacia komt er een groot talent aan voor de linksbackpositie, ik ben benieuwd of Gio hem op korte termijn al bij de A-selectie zal gaan halen. Anders zou het, Van Geel kennende, wel eens Haps kunnen gaan worden. Al zou ik voor hem absoluut niet meer dan 3 miljoen betalen en waarschijnlijk wil AZ wel iets meer vangen.

29 mei 2017 om 17:18

Precies, het gat Malacia - Feyenoord 1 is gewoon te groot/risicovol. En Haps is leuk voor 3 miljoen (kwalitatief een stuk beter dan Nelom en Woudenberg), maar meer ook niet. Er zal zoals Baardgrasmus zegt een voltreffer moeten komen, en Haps lijkt dat niet te zijn.

Zeker een goede zaak. Zoveel mogelijk mensen gewoon aan boord houden voor de breedte en waar nodig versterken. De spelers die echt niet voldoen zoals Nelom (!), Gustafson, Vejinovic enzo verkopen/verhuren. De selectie moet in de breedte sterker worden en dan is het goed om spelers zoals Jan-Arie te houden in de selectie, die misschien aan hun plafond zitten maar de Eredivisie wel goed kennen en aangetoond hebben dat ze het niveau aankunnen.

Was inderdaad al eerder bekend. Naar mijn mening gewoon goed voor het team, bewijst zijn waarde en maakt zelden een cruciale fout. Mag volgend seizoen (hopelijk) met Van Beek uitvechten wie er speelt naast Botteghin. Wanneer Feyenoord een basiswaardige linksback weet te strikken opteer ik echter voor Kongolo - Botteghin achterin, maar dat spreekt voor zich.

29 mei 2017 om 15:14

Laat van Beek eerst maar eens fit worden heeft al een jaar niet gespeeld en voor zijn blessure liet hij het ook niet bepaald zien.

29 mei 2017 om 17:19

Vandaar hopelijk, maar mocht hij fit raken en zonder pech bij het eerste aanhaken, is het een fijne extra optie. Speelde voor de blessures steeds beter en is in dat opzicht gewoon een 'gratis' aanwinst.

Prima verlenging en Jan Arie heeft bewezen het niveau aan te kunnen. Het hele jaar vrij constant gespeeld en belangrijk in de opbouw.

Hij heeft in tegenstelling tot Vejinovic na een moeilijke start zich goed weten te herpakken. Is een cultfiguur aan het worden en dat voelt hij ook.

29 mei 2017 om 16:31

Daarnaast een heel slimme voetballer die met zijn beperkingen toch nog ver komt.
Hier kan de komende jeugd lering uit trekken!!

hoop dat van gel al zn contacten heeft benaderd en al zn registers heeft geopend om een goede linksback te vinden. desnoods huur je er een van een topploeg. in dat geval kan Kongolo CV in de CL en zal Jan arie zich vooral moeten focussen op de eredivisie

Van der Heijden heeft -net als heel feyenoord- een topseizoen doorgemaakt. Ik denk dat hij afgelopen seizoen op de toppen van zijn kunnen heeft gespeeld, niks mis mee. Om stappen te zetten zou Feyenoord ook verder moeten kijken (ik zeg hiermee niet dat het onverstandig is om verder te gaan met Van der Heiden). Spelers die nog kunnen doorgroeien zijn Karsdorp, Kongolo, Nieuwkoop, Vilhena en misschien Sven van Beek. Goede zaak dat Feyenoord ook hen langer heeft weten te binden. Ik vind Van der Heijden een prima speler, maar denk dat hij nooit meer zo'n topseizoen gaat meemaken als afgelopen seizoen.
Nu moet de focus bij Feyenoord op nieuwe aanvallers gaan liggen, want met Jorgensen alleen gaan ze het niet redden. Een vertrek van Elia, Kuyt en Berghuis gaat hen niet in de koude kleren zitten. Kramer en Basacikoglu zijn te matig.

Vilhena heeft ook verlengd! Staat niet in de tekst..

logisch dat deze jongen behouden blijft , wel moet men op zoek naar versterking op de cv posities mocht men vivo willen houden en verbeteren is versterking daar nodig . Vertrek van eet Karsdorp zorgt wellicht voor wat cash en kan opgevangen worden door aankopen van Troupee van Utrecht en natuurlijk Bart v Nieuwkoop. Voorin moet ook zeker nog wat bij al zal dat niet makkelijk worden om goede vleugelaanvallers te vinden

@VZ Leuk gebracht maar wat is er 'officieel' aan een krabbel die nog gezet moet worden?

Het gaat er toch naar uit zien dat Feyenoord een cruciale fout gaat maken. De rek is wel uit deze selectie, ze moeten door selecteren als je de groep fris wilt houden. Jan Arie van der Heijden gaat echt niet nog zo'n seizoen meemaken. Evenals Toornstra en Elia. Nieuw bloed in de selectie om het komend jaar weer tot een hongerige groep te bewerken.

29 mei 2017 om 18:16

Ben ik het met je eens, toch ben ik blij met deze verlenging. Puur omdat er nog een cv bij moet en anders 2 (als vd Heijden weg zou gaan). Volgens mij hebben wij momenteel alleen: Botteghin, vd Heijden, Van Beek (langdurig geblesseerd), Dammers en eventueel Kongolo als cv's.

Dat lijkt me niet voldoende. Ik vind het daarom slim om in ieder geval vd Heijden te behouden waardoor je nog maar 1 cv nodig hebt ten koste van Dammers (komt te kort). Aankoop zal je dan kunnen laten concurreren met vd Heijden voor een basisplek.

Blij om te zien dat de gehele as eigenlijk blijft in Rotterdam. Zo kun je verder bouwen en mocht er toch 1 weggaan zul je hiervoor een goed bedrag voor terugzien. Alleen op deze manier kan de top 3 van Nederland elkaar naar een hoger niveau tillen om zo weer een beetje hoop te krijgen in een Europees succes

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren