Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Man City rondt transfer van duurste doelman ooit snel af’

Laatste update:

Manchester City maakte vrijdag melding van de komst van middenvelder Bernardo Silva van AS Monaco en is daarmee nog niet klaar op de transfermarkt. De nummer drie van de Premier League hoopt zich namelijk te versterken met Ederson Moraes Santana de Moraes, beter bekend als Ederson.

De interesse was al bekend, maar Goal schrijft nu dat de club van manager Josep Guardiola de 23-jarige doelman volgende week al hoopt te presenteren en dat men bereid is om veertig miljoen euro te betalen voor de Braziliaan van Benfica. In dat geval zou Ederson Gianluigi Buffon aftroeven als de duurste doelman aller tijden.

Benfica mag de transfersom overigens niet in zijn eentje incasseren, want Rio Ave heeft dertig procent van de eigendomsrechten van Ederson in handen en het agentschap Gestifute twintig procent. Ederson werd eerder ook al in verband gebracht met Manchester United, Internazionale en Barcelona.

Is Ederson veertig miljoen euro waard?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En elke dag is United toch de club die het meest koopt? Ik zie ook dat City letterlijk elk jaar niet normaal veel geld uitgeeft voor spelers die uiteindelijk niet eens aan spelen toe komen..

27 mei 2017 om 13:08

Bij man united krijg ik niet het gevoel alsof ze echt spelers kopen die in hun systeem passen maar meer naar de hype om een speler heen kijken. Bij man city zie ik nog wel een patroon van spelers die bij guardiola passen. Het blijft natuurlijk bij beide overdreven veel geld.

27 mei 2017 om 13:38

Ja echt om de hype vind ik het niet echt gaan maar wat je zegt het past niet helemaal precies bij ons. Alleen Guardiola koopt ook spelers die miss goed bij ze past maar spelen doen ze echt niet, die Bernardo Silva is nu gehaald maar dat hele middenveld staat al letterlijk bomvol..

27 mei 2017 om 13:49

De enige speler met een hype om zich heen was Pogba en zelfs die was gewoon nodig imo. United geeft net als de meeste topclubs tegenwoordig veel geld uit, te veel. Maar ze spenderen het (niet áltijd succesvol) aan spelers die nodig zijn.

27 mei 2017 om 14:48

Heb je de Martial hype gemist?
Mkhitariyan werd natuurlijk ook niet zonder slag of stoot gehaald.

Hoort ook wel een beetje bij een topclub, maar zowel bij City als bij United heb ik nou niet echt het idee dat die aankopen de club echt naar een hoger niveau tillen. Hate him or love him, maar bijvoorbeeld een Diego Costa pakt wel punten voor je team.

Natuurlijk, United heeft/had Ibrahimovic, en het is lullig dat hij zo geblesseerd raakte maar dat zijn spelers die echt duidelijk een meerwaarde hebben. Pogba is zeker ook niet slecht, maar je gaat me nu toch niet vertellen dat hij gebracht heeft wat men had verwacht...

27 mei 2017 om 15:02

Middenveld staat bomvol.. welke spelers zijn er nog over dan? Navas reken je toch hoop ik niet meer, nolito hetzelfde.. allemaal spelers die ver boven hun niveau zitten en weg mogen. Dan heb je nu sane, sterling, de bruyne, silva en silva voor de drie aanvallende posities op het middenveld. Gundogan, fernandinho en fernando voor de verdedigende 2 plekke, waar fernando nog wel eens weg kan gaan. Dus 7 spelers voor 5 posities. Bomvol zou ik anders beredeneren..

27 mei 2017 om 15:10

Navas, zaba, clichy, willy en sagna allemaal al weg einde contract. Nu zal wsl toure, fernando nog volgen

27 mei 2017 om 15:31

jij praat gewoon over het transferbeleid van van gaal dan ? de transfers van mourinho zijn gewoon alle 4 een succes en passen gewoon allemaal in het systeem... baily,pogba en zlatan waren geweldige aankopen. miki heeft niet echt constant gespeeld en best veel slechte wedstrijden tegen het einde van het seizoen maar dan te zeggen dat hij niet in het systeem past is ook vreemd ... hij scoorde vaak en gaf heel veel assists... dat was wat man utd wel miste dus hij paste wel degelijk in het plaatje. hij heeft wel een moeilijk seizoen maar dat kunt je vooraf niet weten natuurlijk

27 mei 2017 om 15:34

City geeft veruit het meest geld van Engeland maar als er clubs die niet mogen klagen over het smijten van geld dan zijn dat Engelse clubs wel. Ik vind het zelfs hypocriet om City als een koopclub te bestempelen terwijl de clubs zelf ook gekke bedragen neerleggen. Het is dat sommige Engelse clubs niet zo veel geld hebben als City want anders hadden zij net zo veel uitgegeven.

27 mei 2017 om 20:25

Bailly hype ? Mikhi hype ? Zlatan hype ? Pogba mss ...je kan het bekijken zoals je wil maar ik vind je reactie waardeloos ! Alsof United de enige club js die gehyote spelers koopt zonder dat deze nodig zijn maw handelswaar en goed voor de merchandising

27 mei 2017 om 20:40

Zlatan in Manchester? Martial?

27 mei 2017 om 13:08

Belachelijk hoeveel geld voor een keeper, en dan bedenk je dat City ook nog backs zal moeten kopen in de zomer... ðÿ¤‘

27 mei 2017 om 15:04

Wel een verschrikkelijk goede keeper, je ziet toch hoe belangrijk een keeper is aan de gea, buffon in goede zin en aan bravo in slechte zin. Ze hebben een groot transferbudget, dan kan je beter iets meer uitgeven om een echt goede speler te halen, dan minder uitgeven aan b-categorie

27 mei 2017 om 13:15

De laatste paar jaar gaf Utd aardig wat meer uit dan City. Waar Utd onder Ferguson altijd City veroordeelde wat betreft de uitgaves. Nu mocht dit waar zijn dan zou City al 80 miljoen uitgegeven. Maar we weten allemaal dat Utd ook zeker richting de 200 miljoen gaat aan transferuitgaven. Je kunt overigens ook niet zeggen dat de spelers niet een kans krijgt. Iedereen heeft bij City aardig wat minuten gemaakt. Alleen als je het niet laat zien. Dan houd het op. Dat geld voor iedere club.

27 mei 2017 om 15:15

heb je de namen van de ploegen in de verkeerde volgorde geplaatst of zeg je gewoon maar wat ? man city gaf dit seizoen gewoon 30milj meer uit als man utd. vorig jaar gaf city 50milj meer uit... city heeft zich naar de top gekocht. ze spelen nog steeds zonder 1 enkele zelf opgeleide speler ... bij man utd speelt er al 78 jaar altijd een zelf opgeleide speler mee... daar ligt het grote verschil. maar city geeft gewoon altijd meer geld uit als man utd. ik denk dat er 1 jaar een uitzondering was maar dat jij het dan gaat omdraaien is wel lullig

27 mei 2017 om 15:17

ik denk dat er onder ferguson zelfs meerdere keren meer werd uitgegeven. maar sinds dat man city in handen kwam van een sjeik is het veranderd. ervoor waren ze niet echt een grote club dus toen zullen ze wel minder uitgegeven hebben.

27 mei 2017 om 15:25

"city heeft zich naar de top gekocht."

Dat doet United nu ook, althans dat proberen ze.

27 mei 2017 om 15:33

nee ze kopen spelers waardoor ze terug kunnen aansluiten bij de top ... man utd heeft zijn weg naar de top helemaal zelf gemaakt. zonder de hulp van een geldschieter of dergelijke. ze zijn groot geworden door spelers op te leiden en doen dat gewoon nog steeds aan de lopende band

27 mei 2017 om 19:31

United is diep gevallen, en zijn tot op heden sinds 2014 geen top meer. Ze gebruiken sindsdien geld om daar weer te komen.

27 mei 2017 om 20:16

@ledenis Afgelopen seizoen gaf city volgens mij zo'n 20-30 miljoen meer uit dan United. Het seizoen ervoor weet ik niet precies, maar toen kwam oa de Bruyne volgens mij. Dus zou me niet verbazen als ze toen ook in de buurt of over United heen gingen.

27 mei 2017 om 20:27

Zoals onderstaande reageert zit hij er bal op ! Voor je een waardeloze comment plaats check de feiten want die kan je tegenwoordig overal makkelijk vinden

27 mei 2017 om 13:16

Wat wil je precies zeggen , dat doen ze toch allemaal tegenwoordig in de premier.

27 mei 2017 om 13:20

Precies, beiden eigenlijk walgelijke clubs geworden. Al vind ik Ederson wel een goede keeper, is het bedrag wel belachelijk.

27 mei 2017 om 13:38

Nou en? Die club geeft het meeste geld uit, die club heeft de beste jeugdopleiding, die club heeft de beste speler, blablabla. Wat maakt het uit? Wat is je punt? Waarom maakt het jou uit of Manchester of City het meeste geld uitgeven?

27 mei 2017 om 13:39

United heeft bijna alleen maar domme en dure aankopen gedaan. Straks komt James daar nog bij voor 60-80 miljoen.

City heeft veel geld geinvesteerd maar wel met resultaat en ook een vaste kern van key spelers (aguero, Silva, Kompany, ...).

27 mei 2017 om 13:52

Ook aan spelers zonder een resultaat hoor. Fernando, Sterling, Stones, Navas enz.

27 mei 2017 om 14:08

Sterling zonder resultaat? Kijk je wel wedstrijden van City. Scoorde een ruime voldoende over het hele seizoen en heeft ook veel wedstrijden gespeeld.

27 mei 2017 om 14:12

Ik heb zeker gekeken. Nog steeds geen speler die het verschil maakt. Ben eerder onder de indruk van Sané. En met Bernardo Silva erbij zal Sterling ook zeker geen vaste basisspeler meer zijn. Dus ja weinig resultaat.

27 mei 2017 om 14:32

Ja hoor. Het verschil hebben ze echt niet gemaakt. Maar goed de lijst gaat door hoor; Mangala, Negredo, Jovetic, Dzéko, Bravo, Nolito, Bony, Nasri, Delph, Sinclair, Javi Garcia, Rodwell, Maicon, Savic, Robinho en natuurlijk de held van elke topclub in Engeland Adebayor enz. In conclusie, het vingertje wijzen naar United mag wel eens ophouden. Bijna elke (top)club (in de PL) is schuldig hieraan. Bij Barcelona, Real, Paris, Chelsea en alle andere kan je ook ke lijstjes maken.

27 mei 2017 om 14:50

@jvl

Maicon was al oud en kostte 3 miljoen pond.

Dzeko speelde als back-up en dan had je ook nog eens Balotelli en deed het gewoon goed en dat zie je nu ook bij Roma. Nasri heeft ook gewoon zijn werk gedaan enkel heeft hij niet de juiste mentaliteit. Allesbehalve slechte aankopen.

Ik geef best toe dat er wat foute aankopen tussen zitten bij City (niet de juiste speler voor het team zoals Mangala) maar uiteindelijk valt het echt mee.

Negredo kostte (volgens wiki) 19-20 miljoen euro en zou zijn verkocht aan Valencia voor 27 miljoen euro. Betekent dat ze gewoon niet geschikt waren voor dit team en/of de PL maar je verliest er niets/amper iets op.

Een aankoop/verkoop zoals Di Maria is veel pijnlijker.

27 mei 2017 om 15:08

Zitten ook spelers tussen die gehaald zijn door de vorige eigenaar en een aantal spelers tussen die landskampioen zijn geworden en belangrijk waren in hun seizoenen. Het zijn geen silva's en aguero's nee, maar je sterren kwamen 7 jaar geleden niet naar city toe. Toen was dat het beste wat wilde komen.

27 mei 2017 om 15:52

haha dat meen je niet... op di maria is 10milj verlies gemaakt ... dat is al minder dan wat city verloor aan bony alleen. city heeft gewoon ontzettend veel aankopen gedaan over de laatste jaren. best logisch aangezien ze 10 jaar geleden niets voorstelde... sinds die sjeik er zit is het gewoon een koopclub geworden omdat ze een topclub wouden worden. over de jaren zijn er echter ontzettend veel te dure spelers aangekocht. als je dat gaat ontkennen zou wel echt hypocriet zijn. city heeft gewoon 5 jaar lang voor elke speler 10-15 milj euro meer moeten betalen omdat ze geen topclub waren maar wel ontzettend veel geld hebben. en dat weten de verkopende clubs echt wel... hetzelfde zoals clubs nu wel weten dat man utd moet investeren om terug aan te sluiten bij de top. daar maken verkopende clubs gewoon gebruik van. city is wel gewoon een heel eenzame leider in het aankopen van spelers tegen te hoge bedragen. en al zeker in het aanbieden van overdreven contracten.

27 mei 2017 om 18:21

Balotelli kan je toch ook geen succes noemen... En Dzéko speelt nu missschien goed maar dan mag je Falcao en Di Maria ook geen miskopen noemen, want ze spelen nu goed?

Je mist alleen compleet het punt. Je geeft het namelijk zelf al toe en dat is de reden waarom ik het aan kaart, elke club heeft wel eens een miskoop. Niet alleen United. En ja er is veel geld neergelegd voor Pogba. Maar iedereen was het ermee eens dat het een werelds talent was. Is ie het waard? Nee. Maar is een 16 jarige 45 miljoen waard? (die braziliaan bij Real) Dan zeg je ook nee. Er heerst gewoon een haat naar United die onterecht is, want de dingen waar ze op afgekeken worden, wordt ook door andere clubs gedaan.

27 mei 2017 om 20:19

Wel met resultaat? Omdat ze top 4 halen?

28 mei 2017 om 14:53

@jvl

Dzeko speelde toen ook al goed als back-up en was nodig.

Verder geef ik je best gelijk hoor, wat Real doet vind ik ook niets en City/chelsea/united/real geven ook teveel uit aan spelers die niet nodig zijn of enkel en alleen omdat er een hype is na een WK (james).

27 mei 2017 om 13:52

Lekker naar elkaar moddergooien terwijl de hele premier league dik overbetaald voor spelers die niet eens tot de top behoren

27 mei 2017 om 15:13

Het beleid van City is ook om van te huilen. Veel mensen zeiken ook over Chelsea maar die doen tenminste gerichte aankopen en niet voor belachelijke prijzen. Duurste is Torres met 50mil, dat is natuurlijk niks vergeleken met de andere topclubs van Europa.

27 mei 2017 om 16:26

Ik meen mij nog te herrineren dat Chelsea zowel Lukaku als De Bruyne kocht om ee niets mee te doen. En kijk waar beide jongens nu staan

27 mei 2017 om 17:36

Ze zijn beide met een uitstekende winst doorverkocht. Dat is toch juist een goed beleid?

27 mei 2017 om 20:32

Dat was mensenhandel en had niks met voetbal te maken ...ze zagen daar gewoon geld in zoals ze met veel spelers doen ...kopen en ze dan doorverkopen met winst onder het mom ze komen van chelsea ! City ging aaron mooy halen gratis en voor niks en nu willen ze daar 9 miljoen voor onder het mom hij komt van city hahahahhahahahaha ...heeft geen seconde gespeeld

En dan moet City nog nieuwe backs halen ook. Wordt een dure zomer voor City.

27 mei 2017 om 13:19

Ik heb zomaar het idee dat ze daar bij City niet echt wakker van liggen. De beslissing om een speler wel of niet te contracteren, heeft naar mijn idee over het algemeen niet zo veel te maken met het prijskaartje dat er aan hangt. Dat komt natuurlijk omdat de normale wetten van de economie niet van toepassing zijn op clubs die een duur stuk speelgoed zijn van een miljardair.

27 mei 2017 om 14:34

Ach, iemand als Bernardo Silva wordt daar wellicht de komende 10 jaar een sleutelpion.

Dan valt die som in relatieve termen wel goed mee, ook al lijkt het enorm veel. Bijvoorbeeld de Bravo transfer is vanuit financieel oogpunt een stuk dommer geweest, ook al is die in absolute termen duidelijk goedkoper (18 miljoen tov 70 maar wel 18 voor 1 jaar tov 70/10 jaar). Dit los van salaris uiteraard.

City bouwt duidelijk aan de toekomst, ze willen een Europese topclub worden en met de Bruyne, Jesus, Sane, Silva, Stones, Gundogan, Sterling... ziet de toekomst er rooskleurig uit. Hazard, Lewandowski en Ronaldo zijn onhaalbaar dus bouwen ze maar met talenten. Dat is positief en slim. Op korte termijn kan je moeilijk resultaten boeken met deze jonge jongens maar City is goed op weg om een duurzame topclub te worden, iets wat bijv. Arsenal beter ook zou doen. Maar zij investeren liever in oudere B-spelers waarmee je nooit bij de top zal aansluiten.

Dit is een kwestie van een paar zomers fors investeren en dan zal City het wellicht rustiger aan doen, maar het gat is nu eenmaal groot en de dag van vandaag zijn toptalenten nu eenmaal heel duur. En de verkoop van jongens als Mangala, Nasri en Iheanacho die wellicht geen toekomst hebben onder Pep, zal ook wel wat opleveren.

27 mei 2017 om 20:23

Ja misschien wordt hij dat. Al dachten ze dat ook van mangala, stones en die andere verdediger die met z'n drietjes meer dan 150m gekost hebben.

27 mei 2017 om 21:36

Ja, Mangala viel tegen en Otamendi is een twijfelgeval, maar dat was al enkele jaren geleden, voor Pep er zat. Nu pas, sinds Pep kwam; trekken ze echt voluit de kaart van de jeugd. Daarbij vind ik dat Stones het helemaal niet zo slecht deed, en vooral, hij heeft nog veel progressiemarge. Maar oke, dat is slechts een mening.

Silva heeft zich echter toch al aan de top bewezen met Monaco, in de CL, iets wat bijvoorbeeld Mangala nog niet had gedaan. Het kan altijd tegen vallen maar de kans lijkt me klein. On verra.

27 mei 2017 om 13:39

Ze hebben wel het team voor de toekomst met talenten als Jesus, Bernardo Silva, De Bruyne, Sané, Sterling, Stones, Iheanacho en deze doelman. Waarschijnlijk komt dat Sidibé van Monaco en nog een potentiele topback. Als ze zich allemaal door ontwikkelen zie ik City over 3 jaar wel absolute top worden zeker als de patronen van Pep er in zitten plus ze hebben natuurlijk nog spelers als Aguero, Silva, Otamendi, Fernandinho en Kompany die het niveau van de jonkies omhoog kunnen trekken.

27 mei 2017 om 13:59

de bruyne is geen talent meer. Daarnaast is de kans groot dat Iheanacho weggaat.

Guardiola werkt overal max 3 jaar, daarna is zn filosofie uitgewerkt. Zie city dus niet aanhaken bij de Absolute top.

27 mei 2017 om 14:06

Zie voorlopig niet een Engelse club aanhaken bij de absolute top, maar de clubs die ik de meeste kans geef daar toe zijn Chelsea en City

27 mei 2017 om 14:29

De Bruyne is pas 24, dus zeker wel een speler voor de toekomst. Aguero is 29 (?), dus die zal niet meer heel lang mee kunnen. De Bruyne kan daarentegen de komende 6 jaar verreweg de beste speler van City zijn. Over een jaar of 3/4 gaat er veel veranderen denk ik. Iniesta, Suarez, Messi, Pique en Rakitic zijn eind 20, begin 30. Ronaldo, Pepe, Modric, Benzema, Ramos idem. Bij Bayern heb je ook spelers als Lewandowksi, Hummels, Ribery, robben die al op leeftijd raken plus Xabi Alonso en Lahm die al gestopt zijn. Bij Juventus Buffon, Dani Alves, Chiellini, Bonucci, Marchisio en Higuain waar dit voor geldt. Tuurlijk kunnen deze clubs dit op termijn opvangen, maar dat zal toch deze clubs gaan verzwakken, dus zie ik een City waar talentjes als De Bruyne, Bernardo Silva, Jesus en Sané tot bloei komen wel tot die clubs toe zien groeien, want Barcelona zal voor Messi geen nieuwe Messi vinden en Real voor Ronaldo geen nieuwe Ronaldo. Denk dat de absolute top wat breeder gaat worden de komende jaren.

27 mei 2017 om 15:50

Staat tegenover dat ze met Hart van dit seizoen waarschijnlijk niet eens in de top 4 waren geëindigd, wat is die in Italië door de mand gevallen, denk ook niet dat ze hem aankomend seizoen nog een keer zullen huren

27 mei 2017 om 15:50

Ik ben geen fan van beide clubs. Maar te zeggen dat City zonder visie of filosofíe werkt is wel kort door de bocht. Kan ook gebrek aan kennnis. Alle trainers van City waren trainers met min of meer hetzelfde filosofie van combinatievoetbal. Bij Manu is dit niet geval met Moyes, Van Gaal en nu Mourinho. Als Pep weg gaat komt echt geen Mourinho-type bij City.

Buffon was 50 miljoen btw.

Goede keeper, Guardiola is wel lastig met zijn keepers, elke keer wat anders.

27 mei 2017 om 13:07

Klopt heb je Bravo voor niks gehaald voor best veel geld voor een bijna 34 jarige keeper.

27 mei 2017 om 13:42

Ja vind het een beetje overdreven allemaal, Straks verwacht die nog keepers die mee op gaan

Leuk keepertje maar 40 miljoen? koekoek indd
Transferperiode is officieel nog niet eens begonnen en City zit al bijna op 100 miljoen.

27 mei 2017 om 13:10

Ze zijn er al over heen zelf

27 mei 2017 om 13:28

Kan je mij vertellen wanneer de transferperiode officieel begint? Ben hier erg benieuwd naar maar kan het nergens vinden

27 mei 2017 om 13:32

Volgens mij officieel vanaf 1 juli maar ik kan het mis hebben.

27 mei 2017 om 14:04

Klopt 1 juli

27 mei 2017 om 14:11

Hangt af van welk land je bedoelt. In Rusland loopt die bijvoorbeeld nog wat door in september maar in de meeste Europese competities is het van 1 juli tot en met 31 augustus.

27 mei 2017 om 14:39

Wel iets meer dan een leuk keepertje hoor, maar 40 is wel wat veel idd

27 mei 2017 om 15:57

Transferperiode schrijf je de spelers in, maar contacten met spelers, makelaars, zaakwaarnemers en clubs beginnen een jaar van te voren. Dit wel bij gestructureerde aankopen.

Guardiola koopt niet om te kopen dus waarschijnlijk zit er echt een idee achter.

Ik mag toch hopen dat dit een broodje aap verhaal is. 40 miljoen voor een keeper die zich nog moet bewijzen is veel. En hallo Guardiola? De prioriteit ligt toch echt bij nieuwe backs halen!

27 mei 2017 om 13:49

City heeft alleen Bravo als keeper, aangezien ik niet denk dat Hart terug zal keren.

27 mei 2017 om 15:48

Ederson is volgende week City speler hij heeft zich wel degelijk al bewezen en is de perfecte Pep keeper. Walker en Mendy zijn ook eind volgende week City speler.

Is Rulli niet van City ?

27 mei 2017 om 13:11

Volgens mij wel ja. Zal wel wederom verhuurd worden of weg mogen... Toch een talentvolle keeper en de toekomstige eerste keeper van het Argentijnse elftal denk ik.

27 mei 2017 om 13:17

Ze kunnen hem volgend jaar zomer pas terug halen. Ik vind het wel logisch dat ze niet nog ern seizoen met Bravo onder de lat willen. Plus Willy is weg dus ze moesten wel een doelman aantrekken

27 mei 2017 om 15:47

Rulli is verkocht aand Sociedad City heeft een terugkoop optie in 2018 voor 15 miljoen ofzo en een 30% doorverkoop optie als ze hem niet kopen

27 mei 2017 om 13:16

Rulli is gekocht en doorverkocht. Met een terugkoopclausule van 18mil.

27 mei 2017 om 14:05

Je kan beter die terugkoopclausule gebruiken dan 40 miljoen aan deze keeper

27 mei 2017 om 15:04

Ik dnek dat Rulli nog niet de helft zo goed word als Ederson. Heb het idee dat weinig mensen hier dit seizoen benfica gevolgd hebben. Ik hoor mensen over Lindelof... nou Ederson is vele malen belangrijker gewees dit jaar.

Guardiola doet goede aankopen waar manchester city veel profijt van gaat hebben de komende jaren. Zoals gabriel jesus en en sane en nu weer bernardo silva en deze keeper. Alleen de transfersommen zijn wel echt belachelijk.

Benfica houd dus 20mil over. Dat is zeker niet slecht voor een keeper.

Goede keeper maar 40 miljoen? Zal mij eerlijk gezegd niets verbazen als hij het niet rest, net zoals veel aankopen uit de Portugese competitie . Dat blijven die clubs als city toch steeds doen dure aankopen uit Portugal die het niet waard blijken omdat het niveau verschil te groot is en dergelijke.

Denk dat je volgend seizoen echt het city van guardiola gaat zien vooral nu de routiners eruit gaan allemaal nu goed verjongen, haal walker en rodriguez (wolfsburg) voor de backs erbij en je bent een heel end

27 mei 2017 om 13:16

Rodriguez ligt er al een tijd uit denk ik en Walker is niet de Walker van 3 jaar terug. Sagna doet het gewoon oke, maar als ze je zo echt zo nodig die duidelijke upgrade wilt maken ga je voor Aurier of misschien zelfs de Zwitser van Juve (ben zijn naam even kwijt een heel onderschatte speler).

27 mei 2017 om 13:18

Lichtsteiner? Is ook al oud.

27 mei 2017 om 13:22

Walker is gewoon de beste rb van de premier league. Hoezo niet van 3 jaar terug? Hij is nog beter dan 3 jaar geleden.

27 mei 2017 om 13:34

Je bedoelt Lichtsteiner? Nee die wordt echt niet gehaald. Die zit aan het einde van z'n carrière en laat City nu juist gaan verjongen.

27 mei 2017 om 14:14

Walker is enkel beter geworden dus hij is inderdaad niet de speler van 3 jaar terug

Wat zou die van AC Milan dan kosten?

27 mei 2017 om 13:19

Sws al 80 miljoen. Behoort nu al tot de 10 beste keepers van de wereld en is pas 18. Bizar

27 mei 2017 om 13:36

80 miljoen en wie gaat hem dan kopen? Je kunt hem zo duur maken als je maar wilt maar als je geen kopers hebt dan heb je niks in handen.

27 mei 2017 om 13:45

Vinden ze niet erg, denk niet dat Milan nou echt zin heeft om Donnarumma te verkopen.

27 mei 2017 om 15:32

Hij heeft nog een 1 jarig contract, niemand gaat 80 miljoen bieden voor een keeper die tot 2018 vast staat.

27 mei 2017 om 13:21

Die gast kan waarschijnlijk naar betere clubs zoals Real of Juve. Als ik Real was zou ik die gast zo snel mogelijk kopen en hem gewoon meteen erin zetten. Dan heb je een keeper voor pak em beet 15 jaar.

27 mei 2017 om 16:05

De meeste fans van Real willen Donnarumma dan de Gea. Alleen Flo lijkt geobsesioneerd met De Gea.

Snap die 40 miljoen wel vanuit Benfica, ze moeten ook verdienen aan de transfer. 20 miljoen is en prima.

Snap alleen niet als je Rulli hebt hem gaat halen vanuit Citys standpunt maar Pep zou er wel een idee bij hebben.

Alleen nog backs halen en het team lijkt compleet.

Fantastische keeper! Jammer genoeg dat tegenwoordig spelers zo snel vertrekken, 1/1,5 jaar goed presteren en weg is ie!

Ik vind Ederson zeker in het lijstje top-10 keepers passen. Ik wens hem succes en hopelijk laat ie zijn lelijke nektattoo laseren!

Ik denk dat we maar beter kunnen stoppen met voetbal kijken dit loopt echt uit de hand. Kunstgras velden, gigantische transfer bedragen en praktisch kinderhandel beginnen normaal te worden in de voetbalwereld

27 mei 2017 om 13:42

Het begint inderdaad lachwekkend te worden. Deze clubs zouden kopje onder gaan als ze het moesten doen met een Eredivisie begroting. Ik heb veel meer respect voor elke club uit Nederland, Belgie en andere kleine competities dan veel grote clubs en dan met name de koopclubs.

27 mei 2017 om 16:13

Deze clubs hebben sponsoren die in CL-League willen voetbal voor maximale exposure. Daarom betalen ze miljarden. City en PSG zijn overgenomen met het doel via CL-League exposure te creeren. Tevens hebben deze club een grote achterban.

27 mei 2017 om 16:20

Heb je helemaal gelijk in Sirius.
We kunnen klagen wat we willen maar onze eredivisie vind ik toch wat speciaals hebben.

27 mei 2017 om 16:50

@gordinho

Toen PSG werd overgenomen was het een inconsistente subtopper met uitschieters naar boven en beneden, terwijl City niet meer dan matige middenmoter was in de Premier League. De achterban kwam pas toen de prestaties en het grote geld er kwam bij de betreffende clubs. Bovendien is de achterban altijd groter in de grotere en/of hoofdsteden van een land.

27 mei 2017 om 17:03

Dat geef ik ook aan in m'n laatste zin. Verder is het woord achterban in definitie "een grote groep mensen die een organisatie niet leiden of besturen, maar wel steunen". Potentie heeft er niet veel mee te maken.

Mocht dit waar zijn dan vraag ik me af hoe die Portugese clubs het iedere keer voor elkaar krijgen om dat soort bedragen te ontvangen.

27 mei 2017 om 13:44

Omdat die clubs het lef hebben om die bedragen te vragen, terwijl Nederlandse clubs al staan te springen als er een bod van 20 miljoen op een speler komt. Bovendien zijn Benfica en Porto op papier groter dan de Nederlandse topclubs.

27 mei 2017 om 14:32

Niet alleen op papier hoor. Maar ook in het echt zijn een Porto en Benfica stukken verder dan onze topploegen. Kunnen natuurlijk wel gemakkelijker Zuid-Amerikaans talent halen aangezien men de taal kan spreken (in het geval van Brazilianen) en de cultuur/weer lijkt er veel meer op dan bij ons.

Dit is gewoon weer een grabbelaar. Reflexen zijn goed. Maar zijn techniek bij die reddingen is dramatisch. Bal komt steeds terug het strafschopgebied in. Zelfde als Bravo qua keeperswerk. City dient vol voor 1 keeper te gaan: Oblak. Dan heb je ook echt wat.

27 mei 2017 om 14:13

Lijkt Navas je niet wat, indien de Gea naar Real Madrid trekt?

27 mei 2017 om 14:41

Navas is een goede Reflexkeeper. Maar in Engeland keepen, daarvoor moet je steviger zijn. Oblak is niet veel langer, maar wel zo een 10 kilo meer spiermassa.

27 mei 2017 om 15:08

Heb je hem wel gezien dit jaar? Heb zo'n vermoeden van niet. Is juist een hele rustige keeper, helemaal geen grabbelaar, en hij kan goed meevoetballen.

27 mei 2017 om 15:12

Het gaat er niet om dat hij met een reflex redding brengt, maar waar de bal dan terechtkomt. Het gebeurt hem te vaak dat een bal na een redding gewoon in het strafschopgebied blinft hangen / teruggeslagen/-gebokst wordt. In de PBL is dit gewoon zelfmoord.

Hoeveel was Buffon dan 38/39 mil? Wel grappig dat de huidige duurste keeper ook 1 vd beste op deze planeet is geworden. Bij Ederson kan ik nu al vertellen dat hij dat niet gaat worden naar mijn gevoel. Plus hij is al 6 jaar ouder dan buffon dat hij zo'n transfer maakte

27 mei 2017 om 13:31

Het is een 23 jarige doelman! Keepers zijn meestal pas op latere leeftijd op hun best. Die jongen heeft nog alle tijd. Hoe kun je dan nu al weten dat hij de top nooit zal halen?

27 mei 2017 om 15:43

Buffon was 50 miljoen artikel is niet correct

Dan ben ik weer heel benieuwd hoeveel jeugddoelmannen er zijn gehaald en op de loonlijst staan?

Ze kunnen uitgeven wat ze willen, maar met het systeem van Guardiola zal City er toch wel weer uitgecounterd worden, zoals zo vaak dit seizoen is gebleken.
Ik blijf erbij dat zijn speelwijze achterhaald is en dat het niet in de PL past.

Dit is toch wel tekenend voor het hedendaagse voetbal. De grote clubs laten andere clubs hun spelers opleiden door middel van huurconstructies en zelf geven ze maar geld uit. Er is geen sprake van enige vorm van beleid.

27 mei 2017 om 15:23

In mijn ogen is dat gewoon iets tegen een muur aangooien om vervolgens maar te zien wat er blijft plakken. Als die clubs zouden moeten werken met een Eredivisie begroting, blijft er maar bitter weinig over. Geld vind ik geen beleid.

Buffon is voor 53 miljoen van Parma gekomen

Belachelijk hoeveel ze voor een keeper
Die niet zo lang speelt bij Benfica meteen voor zo een hoge bedrag willen kopen. Als je toch een keeper gaat halen zijn Oblak en Patricio betere keepers voor City.

Waarom moet clubs uit Manchester altijd de hele markt verzieken? Ik ken deze keeper niet goed maar staat sowieso vast dat hij de veters van Buffon niet eens mag strikken. Dus 40 miljoen zou eigenlijk de maximum prijs voor een keeper moeten zijn

27 mei 2017 om 15:26

Edit: verkeerd gelezen. Ik bedoel dus wat er ooit is betaald voor Buffon. Dat zou de max moeten zijn.
En VZ fix nou eens het bewerken van berichten in de app

27 mei 2017 om 16:06

ik denk niet dat de bedragen die zij uitgeven veel invloed hebben op de hele markt... clubs kunnen nog perfect spelers aankopen voor een milj of 5. voor engelse clubs is dit gewoon onmogelijk geworden door de inkomsten die ze genereren. elke club in de PL krijgt gewoon 100milj euro per jaar aan televisiegelden en dat weten verkopende clubs ook. rijke clubs moeten nu eenmaal meer geld neertellen voor spelers. omdat ze meer geld opleveren wanneer ze dat merk dragen... een speler levert in engeland jaarlijks gewoon gemiddeld 3-4 keer meer op als diezelfde speler in duitsland,nederland of andere landen. en daardoor gaan de prijzen voor engelse clubs gewoon altijd hoger liggen. je kan ze bijna vergelijken met barca of real. maar in spanje worden de tv gelden niet eerlijk verdeeld waardoor de inkomsten gewoon veel verder uit elkaar liggen

27 mei 2017 om 16:34

Hoe weet je dat in Spanje de tv gelden niet eerlijk worden verdeeld?

Sinds de koniklijke besluit van 2015 worden de tv rechten collectief verkocht. Een criteria is maatschappelijk relevantie en kijkcijfers. Als Real Madrid het meest bekeken club van Spanje is dan krijgen zij de meeste geld.

27 mei 2017 om 17:00

@robeiir

Dat heeft wel degelijk invloed op de hele markt. Sinds de commercialisatie van de Premier League is de waarde van spelers vervierdubbeld. Bovendien moeten de overige topclubs financieel kunnen blijven concurreren met de Engelse topclubs. Het zegt al genoeg hoeveel geld een simpele Engelsman kost in de Premier League. Nietszeggende spelers die voor 20 miljoen euro verkassen die in een andere competitie hooguit 5 miljoen zou kosten.

Manchester de stad van het geld. 40 miljoen voor een keeper die goed seizoen heeft gehad in Portugal. Volgend jaar staat ie tegenover ibra, costa, sanchez noe maar op toch iets anders dan bas dost

Dit is toch waanzin man. Die Ederson is wel een goede doelman, maar denk niet dat het een wereldtopper word. Dan moet je na gaan dat 40 miljoen echt heel veel geld is, vooral voor een keeper.
Toch gestoord, City geeft nu al bijna zo'n 110 miljoen euro uit en dan heeft het nog geen cent gestoken in de zwakste linie van het hele team, de verdediging.
Ik zou Sidibe halen. Misschien dat Sinkgraven een goede optie is voor op links..

Ik vind toch dat Manchester City goed bezig is met het kopen van goede en jonge spelers. Ze zijn misschien allemaal wat aan de dure kant maar als je het geld hebt kun je best 4 a 5 talenten kopen. Zeker als je ziet hoeveel spelers er weg gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren