Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Roda reageert fel op woorden MVV: ‘Werkelijkheid wordt onrecht aangedaan’

Laatste update:

Het duel tussen MVV Maastricht en Roda JC Kerkrade in De Geusselt op donderdagavond liep in de rust behoorlijk uit de hand nadat supporters van de thuisploeg het veld betraden en het vervolgens aan de stok kregen met bezoekende fans. De beladen kraker in de play-offs lag vervolgens een halfuur stil voordat arbiter Pol van Boekel het veilig achtte om verder te gaan.

MVV-voorzitter Bert Kersten reageerde vervolgens woedend op het gedrag van de fans van zijn club, maar liet optekenen dat de supporters van Roda zich volgens hem ook niet onbetuigd lieten. Deze opmerking is in Kerkrade weer in het verkeerde keelgat geschoten: “We achten het noodzakelijk om hierop te reageren, omdat de supporters van Roda JC mede-verantwoordelijk worden gesteld voor de wanordelijkheden tijdens deze wedstrijd. Wij zijn van mening dat hiermee onrecht wordt aangedaan aan de werkelijkheid”, reageert de club in een verklaring.

Roda wijst erop dat de gracht in het stadion vrij had moeten zijn, maar dat juist hier tijdens de wedstrijd enkele honderden supporters opdoken, waarna uiteindelijk de vlam in de pan sloeg. De club laat weten het gedrag van de eigen supporters niet goed te keuren: “Echter willen wij benadrukken dat de aanstichters van bovengenoemde ongeregeldheden duidelijk geen aanhangers waren van onze club. Het feit dat mensen die het veld betraden, wel of niet herkenbaar, daarna weer gewoon terug konden gaan naar hun plek is in onze ogen onbegrijpelijk en getuigt niet van een passende manier van optreden.”

Ben jij het eens met de woorden van Roda JC?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van beide kanten was het kut.

Voor de wedstrijd twee supporters vanuit het uitvak die over de hekken klommen en op de boarding stonden. Falen van stewards aan hun kant en gedateerd uitvak dat niet meer veilig genoeg is.

Van MVV-kant dramatisch dat de enkel voor deze wedstrijd geldende regel van het niet in de grachten mogen staan niet wordt gehandhaafd.

Vervolgens over en weer gooien met van alles. Wc's in het uitvak zijn niet meer.

En dan schandelijk dat 5 man van MVV over de boarding gaan. Staan gelukkig op beeld en worden aangepakt, maar die hadden nooit meer terug de tribunes op mogen komen en afgevoerd moeten worden.

26 mei 2017 om 17:57

Dit bewijst weer eens het failliet van het Limburgs voetbal. En ja ik woon in Limburg. Roda supporters zijn ook geen lieverdjes en nu schijnheilig lopen doen hoe triest het bij mvv is. Tuurlijk is het triest wat er gebeurt is. Maar ik vrees dat de return een kleine veldslag wordt

26 mei 2017 om 22:45

Let op mijn woorden; in Kerkrade hebben ze straks wel alles in de hand, stewards en politie in Kerkrade falen nooit zo erg. Amateurs hebben bewezen dat ze niet in de eredivisie horen. Zondag zal alles goed gaan. En Roda wint.

Het allerergste vind ik nog dat de ME en de politie het lieten afweten het is toch onbegrijpelijk dat zulke idioten gewoon kunnen en mogen doen wat ze willen.

26 mei 2017 om 13:09

Ja jo, men kan zich niet gedragen en dan heeft de politie het weer gedaan. Dit soort imbecielen zijn blijkbaar te stom om te poepen en moeten hun agressie op deze manier uiten. Echt waardeloos gedrag van ze..

26 mei 2017 om 13:21

De politie heeft het niet gedaan , de politie heeft helemaal niets gedaan en dat is kwalijk!

26 mei 2017 om 13:25

Daar sla je de spijker op zijn kop. Ik heb werkelijk geen politieman in beeld gezien. Die hadden er gewoon met de lange lat overheen gemoeten was het zo opgelost. Ik heb werkelijk met verbijstering zitten kijken dat de supporters bijna vrij spel hadden.

26 mei 2017 om 16:19

Inderdaad. Je zal met je kind in het uitvak gezeten hebben... (zaten er niet maar dat terzijde )

26 mei 2017 om 17:15

Uhmm, er zaten zeker kinderen in het uitvak.

26 mei 2017 om 20:23

De politie doet niets meer binnen een stadion tenzij opgeroepen door scheisrechter en of clubs

26 mei 2017 om 20:22

FCU beetje op de hoogte blijven van hoe dingen nu werken , het is aan de club binnen het stadion alles af te handelen lukt het niet dan moet de Club de politie oproepen.

Het is niet meer zoals vroeger dat er een cordon aan Me'ers in het stadion aanwezig zijn vaak gebeurd zoals al eerder gezegd doormiddel van een verzoek van de club.

26 mei 2017 om 20:50

Ze waren er althans wel. Hoek angelside/hoofdtribune. Zijn overigens aan t begin van de wedstrijd of vlak voor begin weggegaan.

Sprakeloos. Verdedig vooral, beide kampen!, Je eigen aanhang en veroordeel de ander. Getuigd van uitstekend leiderschap

ja ik vroeg me af waar de Mewas,je kan het de stewards ook niet kwalijk nemen dat ze niks doen tegen die halve gekken,het was een groepje van 20 man,bij roda zaten ze toch netjes in het uitvak en als er dan een paar gekken naar toe moeten lopen dan reageer je daar op,schuld ligt gewoon bij mvv,ik ga er van uit dat ze die 20 kunnen opsporen + die ene dikzak met bivakmuts en zn grote bril haha sjongejonge wat zetten ze zich zelf voor schut,voor de rest was het een leuk sfeertje op de tribune,ik hoop niet dat die mensen daar onder moeten lijden,en mvv moet iets beter nadenken de volgende x ,valt nog veel te verbeteren daar qua veiligheid,het is jammer dat het moet maar het is niet anders.

Niet meer dan terecht, natuurlijk. Er wordt vanuit MVV-kamp gedaan alsof Roda begon, maar dit is natuurlijk belachelijk. Het begint al met het feit dat 100'en supporters toch in de grachten staan, ondanks het verbod tijdens deze wedstrijd. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werd er al bier gegooid en werden we begroet met Hitler-gebaren. Ik zelf keur het ook af dat er vanuit ons vak met kroketten gegooid wordt en dat er vormen van geweld gebruikt worden, maar de werkelijkheid moet niet verdraaid worden. Die voorzitter heeft het ook over supporters van andere clubs. Dat zal, maar het gros had gewoon een mvv-shirt of sjaal dus die vlieger gaat in mijn ogen niet op. Die man werd nota bene door zijn eigen supporter naar de grond gewerkt en die man mocht gewoon rustig terug maar zijn plek. Ze hebben gewoon keihard gefaald daar met het oog op de veiligheid en dat mogen ze zichzelf aanrekenen. Prima statement van Roda.

Roda supporters konden niet veel omdat er een groot hek voor hun neus stond.
Stel de supporters hadden van tribune gewisseld waren het de Roda supporters waar we over zitten te zeiken en niet de MVV supporters.
Zondag gaat er iets soortgelijks gebeuren, maar dan worden het Roda supporters die bij het uitvak van MVV uit zitten te dagen. Let maar op.

26 mei 2017 om 13:26

Pardon? Roda supporters lokken in eigen stadion (bijna) nooit uit. Alleen tegen het groepje Feyenoorders dat altijd provocerend naast het uitvak staat. Je weet dat naast het uitvak de familietribune en kidscorner zit? Pas wanneer er uitsupporters zich misdragen reageert west en de harde kant van Zuid erop.

26 mei 2017 om 15:31

Dat weet ik nog niet zo zeker. Ik zit zelf nu 7 jaar op Oost, al die tijd bij een supportersvereniging ter hoogte van de cornervlag (bij de Kidscorner). Na de degradatie is het grootste deel van die groep naar West gegaan, het handjevol wat nu over is is nu ook opgedeeld: een aantal mensen, waaronder ik, zit nog steeds tegen de Kidscorner aan, een aantal anderen zitten nu tegen het uitvak aan. Volgens henzelf om meer sfeer te creëren maar ik denk dat er ook een vleugje 'Hey dan kunnen we dat uitvak uit de tent lokken' bij zit. In ieder geval, ik zie dat zondag ook niet foutloos gaan. Verwacht niet dat dat handjevol mensen het veld betreedt maar ik denk wel dat die platen van het uitvak flink wat klappen van beide kanten te verduren gaan krijgen.

26 mei 2017 om 13:52

MVV supporters zijn terecht niet welkom in het uitvak voor de wedstrijd van zondag.

26 mei 2017 om 15:18

Volgens mij zijn we gewoon welkom vriend. En hoezo terecht? Omdat er een kleine groep zich niet kan gedragen? Dus er mogen ook geen roda supporters aanwezig zijn zondag volgens jou logica.

Klinkt misschien hard, maar dit bewijst alleen maar dat MVV niks in de Eredivisie te zoeken heeft. Fans die zich blijkbaar niet kunnen gedragen en de club heeft het ook niet op orde. Zo'n groepje fans moet je toch meteen insluiten en wegnemen.

26 mei 2017 om 13:29

Ik vind ook niet dat je mvv teveel moet boeten.als je in de jupiler speelt dan komen er niet zoveel uit supporters mee.dan kunnen ze het goed in de hand houden,gisteren was het een ander verhaal,iedere club die krijgt daar mee te maken die naar de eredivisie toe gaat of er kans op heeft in plaats van 4000 man komen er 10.000 dat is nog al een verschil,het is jammer maar op deze manier kom je er achter dat het nog niet goed zit met de veiligheid,en bij Mvv zullen ze er alles aan doen om dat te verbeteren.

Er wordt weer fijn vergeten dat de roda supporters als eerste over de hekken klimmen en over de elektrische reclame borden lopen. Nee nee lekker ontkennen dat jullie ook bezig waren. . Allebei waren ze bezig. Bij jullie zat t halve uitvak vanalles te gooien en bij ons waren de mensen in de grachten vanalles aan t gooien. Lastig he schuld erkennen. Tot zondag!

26 mei 2017 om 18:20

Je laat hier gewoon zien hoe jullie donderdag in het stadion waren, asociaal.hoop Hoop dat jullie je straf niet ontlopen. Schuld erkennen zegt ie, beetje veel naar jullie voorzitter geluisterd zeker?

27 mei 2017 om 15:53

Jij was er dus weer duidelijk niet bij. Het was gewoon van beide kanten, klaar. Toevallig ook gemist dat roda al 10 stadionverboden heeft uitgedeeld naar aanleiding van die wedstrijd. En ga er maar vanuit dat mvv ook genoeg stadionverboden zal uitdelen.

Roda kruipt zoals vanouds weer in de slachtofferrol. Dat kun je ook niet serieus nemen als je de beelden ziet want het tokkiegehalte was in het uitvak net zo groot als die in het mvv- vak ernaast. Beiden wilden ze maar al te graag. Nu zal mvv organisatorisch zeker van alles te verwijten zijn maar waarom grijpt de me niet in? Een paar tikken met de knuppel en ze hadden na 5 minuten weer verder gekunt.

Leuke reacties van MVV en Fortuna supporters. De haat jalouzie en afgunst is groot. Roda zeker niet onschuldig maar de schuldige wordt vaak geboren uit haat jalouzie. Maar ik laat me ook niet op mijn toeter slaan en zeg dan danke en blijf netjes dan krijg je ook een peer terug.

26 mei 2017 om 14:42

Met alle respect Plato, maar je reactie omvat alles waar fans van andere clubs op ageren. Misplaatste arrogantie, denken dat anderen jaloers zijn en jezelf continue boven anderen plaatsen terwijl je zelf geen haar beter bent.

Bescheidenheid past Roda prima na jaren van sportief verval, sponsoren proberen te pikken, een annexatiepoging met provinciegeld, financieel en technisch mismanagement en het over de balk smijten van miljoenen aan belastinggeld.

Maar nee, vooral denken dat anderen jalóers zijn. Misschien eens wat minderen met die misplaatste arrogantie. Dan gunnen anderen je club ook nog eens wat...

26 mei 2017 om 18:23

Nou, gezien het feit dat Roda in het verval raakt, maar Fortuna en mvv nooit uit het verval raak, vind ik het argument van Jaloezie niet meer dan geloofwaardig.

26 mei 2017 om 14:59

Ik kies als buitenstaander geen partij in deze. Bij alle 3 clubs zijn er mensen die tijdens de derby's alleen komen om te rellen. Een gezamenlijk statement van de clubs om het geweld tegen te gaan past dan beter dan deze reactie van Roda.

Gatverdamme. Hoe krijgen ze het weer voor elkaar in Kerkrade...

Kersten steekt hand in eigen boezem, maar geeft aan dat weer 2 vechten 2 schuld zijn. Maar niet in Kerkrade, waar een uitvak afbreken en net zo goed met spullen gooien blijkbaar normaal is. In ieder geval als anderen ook bezig zijn. Vooral met het vingertje wijzen naar Mvv, terwijl de eigen supporters zich ook niet kunnen gedragen. Laat NEC en NAC maar samen naar de Eredivisie gaan. Wat een triest en amateuristisch zootje.

26 mei 2017 om 15:17

''we achten het noodzakelijk om hierop te reageren, omdat de supporters van Roda JC mede-verantwoordelijk worden gesteld voor de wanordelijkheden tijdens deze wedstrijd. Wij zijn van mening dat hiermee onrecht wordt aangedaan aan de werkelijkheid. Immers de afspraak was dat de gracht in het stadion om het veld vrij moest zijn, echter honderden supporters vonden daar juist hun onderdak tijdens de wedstrijd en het was ook op die plek waar uiteindelijk de brandhaard van alle commotie kon ontstaan en wel door aanhangers van MVV Maastricht.

Natuurlijk is de reactie van de supporters van onze kant ook niet goed te keuren, want wij distantiã«ren ons van iedere vorm van geweld. Echter willen wij benadrukken dat de aanstichters van bovengenoemde ongeregeldheden duidelijk geen aanhangers waren van onze club.

Het feit dat mensen die het veld betraden, wel of niet herkenbaar, daarna weer gewoon terug konden gaan naar hun plek is in onze ogen onbegrijpelijk en getuigt niet van een passende manier van optreden.''

Daar is geen woord aan gelogen. Feit is dat MVV haar eigen regels niet handhaaft tijdens deze derby en dat er al een uur voor de wedstrijd mensen bier aan het gooien waren vanaf daar en hitler-groeten aan het maken waren. Zoals gezegd keurt Roda ( ik ook hoor ) het gedrag van onze supporters af, maar in de media werd geopperd dat de wanordelijkheden te wijten waren aan Roda-fans, zij begonnen immers en hadden ook het veld betreden? ( Wat ik zeer knap vind, gezien de situatie en ligging van het uitvak ). Dat is onjuist, de schuld ligt bij MVV dat gewoon had moeten zorgen dat die supporters niet in de grachten zouden staan, zoals afgesproken was. Maar er was helemaal geen beveiliging of wat dan ook. Dat is waar Roda op reageert. Daar hoor ik die Kersten helemaal niet over, ik vind zijn antwoord dan ook erg matig. Meneer werd zelfs door een eigen supporter naar de grond gewerkt, tekenend voor de frustratie bij die mensen die op het veld stonden.

Voor de wedstrijd wilde al een wat flinkere man tot driemaal toe over de boarding klimmen, maar faalde hopeloos. Tijdens de wedstrijd werden er al dingen gesmeten naar Auassar bij die corner.

26 mei 2017 om 15:22

Jullie 'supporters' waren toch echt al voor of tijdens de eerste helft over de omheining geklommen. Ik kan je ook zo foto's laten zien. En op die foto's staan ook jullie 'supporters' lekker met de bivak muts op. Beide 'supporters' groepen hebben zich gewoon weer eens van hun slechtste kant laten zien. En helaas gebeurt dit overal bij iedere club zo ongeveer. Is ook meer een maatschappelijk issue dan iets met voetbal. Onze sport trekt nu eenmaal de tokkies van de samenleving aan.

26 mei 2017 om 15:29

Dat weet ik, dat heb ik zelf ook gezien. Maar ik las ook dat Roda-fans zogenaamd als eerste het veld betraden, maar dat vind ik bijzonder knap, want dat is gewoon onmogelijk gezien de ligging van het uitvak in het MVV-stadion.

Ik keur zelf ook dat gedrag af. Stond zelf ook vrij hoog in het uitvak en wil met geen enkele vorm van geweld te maken hebben.

Maar Roda zegt hier helemaal geen onwaarheden. Ik lees hierboven een reactie dat Roda zogenaamd in de slachtofferrol kruipt. Dat is onzin, want Roda erkent in haar statement dat ook haar eigen supporters fout gedrag getoond hebben. Ze geven aan waardoor het mis is gegaan, namelijk het feit dat er toch honderden gefrustreerde Mvv'ers in die grachten stonden en zo het veld op konden lopen, terwijl voor de wedstrijd nog werd gezegd dat het verboden was om daar te staan.

Sorry hoor, hoe veel beveiligers waren er? Vijf? En die liepen ook nog eens weg.

26 mei 2017 om 15:30

Tijdens Roda- fortuna was er ook een Roda groep dat de hele lange zijde overstak om het uitvak aan te vallen. Deze aktie werd heel snel in de kiem gesmoord door de me. Was er geen politie geweest dan had het er precies hetzelfde uitgezien als gisteren. Bij fortuna- Roda wilden een groep fortunafans de Roda fans op de hoofdtribune aanvallen. Ook dit werd voorkomen door de me. Bij dit soort wedstrijden is er op sommige momenten gewoon me nodig maar in Maastricht schitteren ze altijd in afwezigheid.

26 mei 2017 om 15:33

Exact sittardrulez! Alle 3 de clubs in zuid-limburg hebben rasidioten die geluk hebben dat in en uit ademen haast automatisch gaat (helaas...). Maar dat is ook precies waar Roda nu, terecht, op reageert. Want hier werd niet ingegrepen terwijl er zeer duidelijk afspraken waren en het ook duidelijk uit de hand aan het lopen was.

26 mei 2017 om 15:34

Klopt, sittardrulez. Helaas heb je bij elke club van die mensen. Zal ik niet ontkennen. Ook al zou het niet moeten, al dat geweld, je weet toch dat het altijd kan tijdens deze wedstrijden. Het is toch te gek voor woorden dat er bij pak 'm beet Roda - Willem II meer politie is dan MVV-Roda?

26 mei 2017 om 15:50

Nee, Roda doet er nu juist nog een schepje bovenop in het wij tegen zij gevoel. Ze hadden moeten reageren zoals de mvv -voorzitter ipv hem nog een schop na te geven in de media. Al dan niet terecht....

26 mei 2017 om 16:04

Miln, mooi stuk selectief lezen. De media gaven juist in eerste instantie aan dat het allã©ã©n maar de schuld van MVV was. Daarnaast, dat MVV haar afspraken niet nakomt betekent niet dat je niet meer verantwoordelijk bent voor je daden. Kersten geeft aan dat de supporters mede - ik herhaal het nog eens, mede - verantwoordelijk waren. Dat betekent dat beide groepen ergens schuld hebben. Hij steekt hand in eigen boezem dat regels niet werden nageleefd. Betekent echter niet dat je je dan als uitsupport niet meer hoeft te gedragen. Of vind jij het normaal dat als reactie op dat Mvv'ers in de gracht staan de hele toiletruimte wordt verbouwd? Waar waren de Roda-suppoosten die in het uitvak controle moeten uitoefenen? En waar kwamen al die vlaggestokken vandaag waar mee werd gegooid?

Misschien moeten die Feyenoord-hooli's dat ook maar zeggen. Als Feyenoord gewoon in speelronde 33 kampioen was geworden hadden ze geen reden om de stad af te breken! Dus niet hun verantwoordelijkheid.

26 mei 2017 om 16:22

Ik geef tot tweemaal toe dat ik het gedrag van mijn mede-supporters afkeur, en jij vraagt mij of ik het normaal vind dat de wc's worden verbouwd. Wat denk je zelf?

Begrijp de kritiek op deze reactie niet zo. Roda keurt het gedrag van haar supporters niet goed, dus diegene die daar naar verwijzen moeten even leren lezen. Daarbij zijn de punten die ze benoemen precies waar het uiteindelijk fout gaat. Niemand verwacht een vriendelijk onder onsje tussen de supporters groepen. Dus bier over en weer gooien was te verwachten net als misschien liederen. Dat is allemaal niet goed te praten, maar voetbal nog vrij onschuldig (helaas is dat de standaard tegenwoordig). Maar de problemen ontstaan door mensen in de grachten die daar niet mochten zijn en het betreden van het veld. En daar was maar 1 club verantwoordelijk voor. Mvv. Die hadden de gracht direct schoon moeten vegen. Regels waren toch duidelijk? Kijk alleen al naar die stakker op de foto. Werkelijk? Een bivak muts in je clubkleuren, waar heb je die voor nodig. In nota bene hartje lente. En inderdaad vervolgens weer vrolijk terug mogen keren.

26 mei 2017 om 15:22

Zwarte bivakmutsen in 't roda vak waren zeker om te beschermen tegen de zon dan?

26 mei 2017 om 15:30

Die staan niet echt op deze foto of wel? En als die er zijn, nee die horen er ook nog. En "fans" die zoiets bij zich hebben moet je gewoon verwijderen. Het liefst helemaal niet toe laten. Maar fijn dat over mijn hele stuk, dat is waar je over valt. Het niet benoemen van iets dat niet in dit artikel te zien is. Je bent het er dus mee eens dat de grachten gewoon compleet schoongeveegd hadden moeten worden en deze "fans" permanent uit voetbal verbannen hadden moeten worden? En ja, inclusief de Roda supporters in die gracht en op het veld.

26 mei 2017 om 16:42

Ja sws helemaal schoonvegen die handel. T was nu gewoon wachten totdat t fout ging. Ze hadden daar idd ook helemaal niet mogen staan. Daar ben ik het helemaal mee eens. Ben benieuwd hoe dat zondag gaat. De vorige keer was t ook niet echt een leuke ontvangst voor ons. Voornamelijk buiten het stadion.

26 mei 2017 om 16:08

rickv, het gaat om verantwoordelijkheid nemen. Roda keurt het gedrag niet goed, maar is er wel als de kippen bij om te roepen dat iemand anders het schuld was. Want zij begonnen!

Niemand heeft de Roda-aanhang gedwongen de toiletruimte te slopen. Waar waren de Roda-suppoosten op dat moment?

26 mei 2017 om 16:18

Nogmaals, ook dat is niet goed te keuren en ook dat had aangepakt moeten worden en moet als nog bestraft worden. Maar het gaat om wat er op het veld en tribune gebeurt en waarom de wedstrijd is tijdelijk gestaakt werd. Dat gebeurde niet vanwege een kapotte Wc.
Als je dingen willen aanbrengen die Roda supporters hebben gedaan, prima. Maar daar gaat het hele topic niet over. Roda reageert op de aantijgingen over het verstoren van de wedstrijd en dat is nog altijd de aanwezigen van idioten in de gracht en op het veld!

MVV moet die misplaatste arrogantie komende zondag op het veld afstraffen en niet op de tribunes!
Wel frappant dat als je door de entree moet in de Geusselt door een heel peloton politie moet,maar tijdens de wedstrijd niemand te zien is.of MVV is naief OF ze hebben de zaak onderschat.
Jammer dat 100 debielen ervoor zorgen dat het alleen nog maar daar over kan gaan.
Spannende wedstrijd was het!

26 mei 2017 om 15:57

En wat is hier precies arrogant aan? Er worden gewoon feiten benoemd. Dat heeft niets met arrogantie te maken.

Tot gister had ik de gunfactor voor mvv om ook eens te promoveren maar na gister denk ik er helemaal anders over. Dit wil je niet in de eredivisie. Dat Roda er maar gewoon in blijft. En trouwens, de beelden zeggen genoeg.

26 mei 2017 om 16:43

Dan zou ik toch maar eens alle beelden bekijken. Het was gewoon van beide kanten wederom schandalig. Zoals t altijd is geweest en altijd zal blijven. De haat tegen elkaar is veel te groot.

Wie met een bivakmuts een stadion binnengaat is iets van plan. En dat zijn
vaak niet de beste bedoelingen. Dat deze minutenlang in beeld zijnde knapen
daarna gewoon de wedstrijd kunnen uitzitten is mij een raadsel. Die kun je
toch gewoonweg tijdens de tweede helft oppakken en vastzetten? Daarna
de eerstkomende 5 jaar iedere wedstrijddag bij het beginsignaal melden op
een willekeurig politiebureau in Friesland. Weer stennis schoppen? Achter
de tralies, pas dan doet het zeer...

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 2.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren