Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Men denkt dat Memphis arrogant is, maar ik zie hem als mijn broer’

Laatste update:

Tonny Vilhena kende een uitstekend seizoen. De middenvelder werd kampioen met Feyenoord en debuteerde in het Nederlands elftal. Maar dat succes werd overschaduwd door het overlijden van zijn moeder, op 31 oktober 2016. Vanuit de hele voetbalwereld ontving de Feyenoorder steunbetuigingen.

Dirk Kuyt en Giovanni van Bronckhorst brachten op de dag van het overlijden van Vilhena’s moeder al een bezoek. “Dirk voelde zo met me mee. Het mooie is: Dirk is dan wel 36, maar soms is hij nog 21, zowel in vreugde als in verdriet”, zegt de middenvelder tegen Helden Magazine. “Danny Blind had me ook al gebeld, gecondoleerd en me steun toegezegd. Iedereen bij het Nederlands elftal zal je steunen, we zijn er voor je, zei de bondscoach. Ja, dat vind ik heel bijzonder. Drie dagen na de begrafenis moest ik me melden bij Oranje.”

Vilhena heeft een bijzondere band met Memphis Depay, die voor de begrafenis overkwam uit Manchester. “Hij zei steeds: Als er iets is, als ik wat voor je kan doen, dan ben ik er voor je. Ik weet hoe mensen over hem denken, maar Memphis is echt een goede jongen, heeft een goed hart. Mensen denken dat hij arrogant is, maar ik zie hem als m’n broer”, vervolgt Vilhena, die achteraf blij is dat hij vorige zomer bij Feyenoord gebleven is.

“Toen ik in die tijd een keer op kantoor bij Giovanni van Bronckhorst zat, heb ik vreselijk gehuild. Dat kan hier, dat is wel heel fijn. Karim, Eljero, Dirk, maar ook een jongen als Bilal Basaçikoglu, eigenlijk stonden alle jongens echt voor me klaar”, stelt de middenvelder. “Ik had er niet aan moeten denken dat ik de laatste weken voor en de periode rond het overlijden van m’n moeder ver weg in het buitenland had gezeten.”

Is Tonny Vilhena al toe aan de stap naar het buitenland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij kaart eigenlijk aan waarom ze kampioen konden worden! Een geweldig hecht team die voor elkaar door het vuur gaat. Psv en Ajax hebben beide een betere selectie en al begint Ajax nu ook een hecht team te worden, vind ik dat Feyenoord dat vanaf speeldag 1 al was.

Ps depay laat graag zien dat hij veel geld verdient en wij nederlanders zijn nog al kritisch. Dat hij zichzelf graag showt wil niet zeggen dat het een vervelende jongen is en dat blijkt dus

16 mei 2017 om 11:35

Buiten de eerste 11 om is PSV zeker weten niet beter, de bank is ook niet van hoog niveau... het is een hecht team maar dit is niet alleen de reden dat het zo goed ging dit jaar beetje makkelijk om deze prestatie zo af te doen.

16 mei 2017 om 11:50

Danosoostv zegt toch niets raar of negatiefs als hij stelt dat Feyenoord een geweldig hecht team heeft dat voor elkaar door het vuur gaat?

Het is gewoon als selectie een sterk collectief zonder echte vedettes, al zou je misschien wel Kuyt zo kunnen noemen. De goede prestatie is in mijn ogen ook vooral een teamprestatie, uiteraard zijn spelers als Vilhena, El Ahmadi, Jörgensen, Kuyt individueel van levensbelang geweest voor het behaalde kampioenschap, ze wisten allemaal het teambelang voorop te stellen.

'Afdoen als', daarmee geef je er wel een erg negatieve slinger aan, terwijl een'geweldig hecht team' juist als compliment is bedoeld.

16 mei 2017 om 12:06

Er is niet een duidelijke pijler van het succes. Want het is inderdaad een teamprestatie, maar ook elke speler heeft individueel een enorm hoog niveau gehaald. Ik denk dat vd Heijden en Botteghin nooit een beter seizoen hebben gespeeld dan deze. Jones ook niet. Vilhena kende zijn beste jaar, en ook El Ahmadi (die werd zelfs dubbel zo productief als zijn beste jaar). Elia haalde heel veel rendement uit zijn acties, Jorgensen scoorde nog nooit zo veel. Berghuis kende een goed seizoen, Toornstra kende zijn beste seizoen ooit. En hoewel de backs ook vaak geblesseerd waren lopen daar ook twee pareltjes. Gek genoeg vond ik Karsdorp dit jaar niet zijn beste jaar spelen, maar misschien was ik vorig jaar gewoon heel erg onder de indruk. Met name na zijn debuut bij Oranje vond ik hem wat minder dwingend aanwezig, wat misschien juist goed was want verdedigend leek hij wel stabieler te worden.

Ik denk dat hij van de zomer een goede beslissing heeft genomen, zowel op persoonlijk vlak als sportief. Het is een dieptreurig verhaal, een angst die velen van ons voelen of een trauma dat we al hebben moeten meemaken. Het enige dat je dan hoopt is dat de omgeving er is om ergens te kunnen helpen, hoe klein soms ook.

Persoonlijk verbaast dit verhaal over Memphis mij helemaal niets. Ik snap nooit zo waar die hele haat vandaan komt. Wat heeft hij nou helemaal misdaan? Ik heb werkelijk nooit geweten waarom hij zo de kop van jut was. Ik hoor nooit van die schokkende verhalen ook van buiten het voetbal. Is hij dronken achter het stuur gepakt? Heeft hij gevochten ergens of doet hij het met de vrouw van zijn broer/een teamgenoot? Nee, hij draagt een hoed, een extravagante hoed. En hij miste drie kansen bij Manchester Untied. Tja.

16 mei 2017 om 12:05

Het is niet zo zeer alleen die hoed.
Het is meer de algemene uitstraling die hij heeft, inclusief die hoed. Hij straalt veel arrogantie uit en mensen houden daar gewoon niet van.

16 mei 2017 om 12:11

Ja, maar ik zie niet zo zeer het bezwaar. Arrogantie is in topsport niet ongewoon en ook een manier om je af te schermen van de buitenwereld. Natuurlijk geniet iedereen van Nathan Rutjes, maar dat is de uitzondering. Misschien stralen voetballers arrogantie uit, maar wat maakt dat uit, voetballers stralen dikwijls ook laaggeletterdheid uit, maar dat is tijdens hun voetballoopbaan ook geen bezwaar. Ik vind arrogantie bij politici bijvoorbeeld aanzienlijk vervelender, of wat te denken van autoriteiten. Bij voetballers is het op zijn ergst een vervelende karaktereigenschap, maar verder toch niet iets om heel zwaar aan te tillen. Als we het überhaupt al goed kunnen bepalen vanachter onze tv vandaan.

16 mei 2017 om 12:41

Goed verhaal Baardgrasmus, helemaal mee eens. Topsport vereist bepaalde kwaliteiten, en een daarvan is dat je geen twijfels hebt over je eigen vaardigheden. Twijfelaars zullen er normaal niet gaan komen. Dus dat voetballers voor de camera arrogant overkomen, weet je vantevoren. Er zullen altijd wat spelers tussen zitten die wat minder die neiging hebben, of die gewoon slimmer of adaptiever zijn om het te verbergen, maar het is totaal niet verrassend dat er binnen deze groep genoeg zelfverzekerdheid zit.

Nadeel van het woord "arrogantie" is bovendien dat het (vooral door Feyenoorders en Psv'ers) aan de club Ajax wordt verbonden. Wat bij de ene zelfverzekerd is, heet bij de ander opeens arrogant. Het zal allemaal wel, volgens mij zit er totaal geen verschil tussen. Feyenoord had ook al weken een facebookpagina met "kampioen 2016/2017" met duizenden volgers. Als Ajax dat zou doen, zou iedereen het opeens arrogant vinden.

Bij Memphis zie ik ook het probleem niet. Hij is excentriek, en ik denk dat hij nog niet helemaal volwassen is. Dan kom je weleens raar over, als de camera continu op je gericht staat. Ik vind het vooral een gebrek aan geduld bij de kijker. Dat gezeur over dat hoedje bijvoorbeeld slaat nergens op.

Ja, als hij er met de pet naar zou gooien op de training, en te zwaar op het veld zou staan, dan is er een probleem. Maar dat hoor je niet. Men heeft het over het hoedje, en over zijn "uitstraling". Lekker belangrijk, zolang zijn trainer tevreden is over zijn inzet, moet hij lekker alle hoedjes dragen waar hij zelf zin in heeft. Niemand van ons hoeft hem aardig te vinden, want we wonen niet met hem samen, maar hoeven alleen maar op TV naar hem te kijken.

Hij is ook arrogant, vooral toen hij net de overstap maakte naar United om vervolgens te falen. Gewoon een omhoog gevallen jongen die ruzie kreeg met Van Persie omdat hij zei dat hij niet wist dat grote voetballers bij Fenerbahce voetbalde. Ik zie Depay er nooit meer dan tien maken in de PL, terwijl Van Persie eigenhandig United kampioen maakte.

Gewoon een aardige voetballer voor Europese subtop, niet meer niet minder.

16 mei 2017 om 11:42

Wat een domme reactie van persie somcoorde op deze leeftijd ook niet zo verl in de prem, maar dat was omdat hij toen als buitenspeler speelde... hmmm oh ja dat is Depay ook. Depay is bij lyon ongeveer elke wedstrijd betrokken bij een goal (score of assist)

16 mei 2017 om 11:49

Depay is een buitenspeler zonder overzicht. Het is vooral een scorende buitenspeler zoals bij Psv. Alleen bij United in een wedstrijd of 30 slechts twee doelpunten. En we hebben het over de nummer zes van Engeland. Depay speelt inderdaad nu op zijn niveau, competitie van een laag niveau met enkele topclubs.

Van Persie maakte elf doelpunten in 22 wedstrijden toen hij dezelfde leeftijd als Depay bij United. Gewoon een enorm kwaliteitsverschil. Van Persie was van wereldklasse, Depay doet het leuk bij de nummer vier in een matige competitie.

16 mei 2017 om 12:17

Toen van Persie naar United ging was hij al een stukje ouder dan Depay hoor. Of het moet zijn dat hij in de tijd bij Arsenal dezelfde leeftijd heeft gehouden.

16 mei 2017 om 12:36

Van Persie is een spits Memphis een buitenspeler, wat een onzinnige vergelijking.

16 mei 2017 om 13:48

False9 Uit jou reactie blijkt dat je gewoon wat roept hier. Wat juist bij lyon opvalt is dat memphis wel over het overzicht beschikt met goede openingen, steekpasses enz. Als jij hem beoordeeld doe dat op basis van hoe die nu speelt, niet in het verleden dar zegt niks.

16 mei 2017 om 14:09

Haha. Als jij je reacties terugleest besef je dan niet dat je vergelijking mank en totaal niet eerlijk is?

Hoe deed RVP het in zijn eerste jaar bij Arsenal? Hoeveel wedstrijden / minuten en goals maakte hij?

16 mei 2017 om 14:19

Omdat het in Frankrijk het tempo lager is en dat hij dus dan wel de tijd heeft om de opening te vinden. In Engeland gaat het sneller, wat hij niet aankan. Je moet hem beoordelen bij Psv, United en Lyon. In de mindere competities kan hij prima mee, gaat hij naar een topcompetitie dan zal hij zich echt moet verbeteren volgend seizoen. Belangrijke doelpunten maken en niet zoals het laatste half jaar alleen doelpunten maken als het 4-0 of 5-0 word.

16 mei 2017 om 14:22

Tuurlijk moet hij zich verbeteren daar ben ik het mee eens. Maar aan de andere kant is die na 1 seizoen al afgemaakt net als jansen nu, het is een grote stap dus logisch dat ze moeten wennen

16 mei 2017 om 11:48

Dat soort verhalen gingen toen ook over Sneijder en Velthuizen (hoeveel verdien jij, ah 4 ton, goh ik verdien 20 keer zoveel). Je kan er niet zo veel mee, je weet niet in wat voor hoedanigheid zoiets wordt gezegd.

Depay heeft het bij Manchester United niet laten zien, maar doet het nu bij Lyon erg goed. Hij is nog maar 23 jaar ook hé. Ik denk dat elke speler van Lyon van die leeftijd die zo presteert in potentie een topper kan worden in Europa. Het verleden heeft dat vaak uitgewezen. We denken nu veel aan zijn tijd bij Man utd, maar dat team draaide sowieso niet goed en veel goede spelers zijn daar gefaald of niet erg lekker uit de verf gekomen (falcao, Di Maria, Shaw, Schneiderlin, Herrera, Darmian). Als hij bij Lyon volgend seizoen deze lijn doortrekt dan zit er echt wel weer een vervolgstap voor hem in. En dan kom je ook al weer snel bij de categorie Manchester United uit denk ik.

16 mei 2017 om 11:53

Praatjes zijn sowieso ongehoord, maar Sneijder laat ook zijn voeten spreken. Depay heeft veel praatjes maar zijn voeten zwijgen.

Lyon is in mijn optiek zijn niveau, waar niks mis mee is. Depay was bij United vaak goed als hij in de EL mocht invallen. Want toen kwam hij tegen clubs van zijn niveau. In de PL had de back hem altijd in de broekzak.

16 mei 2017 om 12:01

De opmerking van Sneijder maakte hij echter als volwassen man van tegen de 30, Depay was begin 20, net kind af in feite.

En over Depay, we zijn alweer twee jaar verder bijna. Lyon is op dit moment zijn niveau, hij heeft een basisplaats en is bepalend. Hij is nog maar 23 jaar. Dan ligt in feite alles nog open hoor. Twee jaar zo bepalend bij Lyon en hij staat als 25 jarige gewoon weer bij alle grote clubs op de lijstjes hoor. De stap van PSV naar Manchester United is gewoon een grote, qua niveau maar ook persoonlijk zal je erg moeten wennen. Hem op die periode afschrijven bij een club die zo moeizaam draait vind ik echt te voorbarig. 23 jaar nog maar hé.

16 mei 2017 om 12:18

Sneijder was 25 toen dat gebeurde met Velthuizen. Velthuizen was twee jaar jonger. Ik probeer het niet recht te praten want dat soort opmerkingen zijn misselijkmakend.

Als je kijkt wat er op dit moment in Europa aan de buitenkanten staat dan is Depay niet meer dan subtop. Spelers als Lemar, Douglas Costa, Dembele, Mbappe, Sane, Mane, Silva etc.

Afschrijven heb ik nog niet gedaan, alleen het is geen talent meer. Het is tijd om te presteren nu. Want in een paar maanden begint alweer het zesde seizoen voor hem.

16 mei 2017 om 12:30

Ja maar laten we een beetje realistisch blijven. Hij heeft een slecht seizoen gehad bij Manchester United, kom, anderhalf seizoen. We verwachten nu met z'n allen veel van Nouri, De Jong en vd Beek. Maar die jongens zijn ' al ' 20. Memphis had op die leeftijd al gedebuteerd bij Oranje, een basisplaats bij PSV en zou het jaar erop kampioen en topscorer worden van de eredivisie. En dan was Memphis nog niet eens een extreem vroeg talent. Schiet hij er volgend jaar 20 in als linksbuiten bij Lyon, dan kan hij weer bij elke club terecht die hij maar wil.

We zijn veel te voorbarig met het bepalen van waar de top van iemand ligt. De spelers die we nog nauwelijks op het hoogste niveau hebben zien spelen schrijven we omhoog, maar de jongens die nauwelijks ouder veel meer ervaring hebben onderschatten we. Zijn die drie jonge middenvelders van Ajax grotere talenten dan een Vilhena? Ze schelen maar twee jaar, maar bij elkaar opgeteld hebben ze nog niet eens een kwart van het aantal wedstrijden van Vilhena gespeeld op het hoogste niveau.

Ik pak nu deze spelers erbij niet vanwege de clubdiscussie, maar om even aan te geven hoe de perceptie van potentie lijkt te zijn. We overschatten denk ik potentie en onderschatten huidige kwaliteit.

16 mei 2017 om 13:13

Wederom eens Baardgrasmus.

Wat ik erg fascinerend vind om te zien, is hoe jonge toptalenten spelen, en hoe diezelfde spelers spelen als ze ouder zijn. Het mooiste voorbeeld vind ik Van der Vaart. Alles wat hij als tiener aanraakte, was bijna magisch. De meeste spectaculaire acties, achter elkaar. Als twintiger haalde hij zijn topniveau, maar leek dat magische eraf te zijn. Beter, maar minder spectaculair. En de laatste jaren zijn gewoon dramatisch, daar zal iedereen het over eens zijn.

Hoe moet je zo'n jongen nou beoordelen? Volgens mij is het enige wat we ervan kunnen leren dit: dat je geen enkel carrierepad kan voorspellen. Freddy Adu was de volgende Pele, maar heeft nooit een deuk in een pak boter geschopt als volwassene. En andere jongens worden pas prof als ze 20 zijn en halen de wereldtop.

16 mei 2017 om 13:51

En zijn vrijentrappen gingen nooit op doel itt bij psv omdat de muur 1 cm beter stond, de keeper meer uitstraling had? Vrije trappen waren ook slecht terwijl dat nagenoeg het zelfde is als in de ed

17 mei 2017 om 07:19

Ik snap wat je bedoelt maar je moet ook naar de concurentie kijken van een speler en lichaamsbouw.
Frenkie heeft vorig jaar de stap van jong willem 2 naar jong ajax gemaakt een flinke stap en is nu 1 van de beste in de jl.
Nouri moet blij zijn dat hij bosz treft want bij fdb had hij nooit meer gespeeld puur op fysiek hij kan ajax 1 al 5 jaar voetballend aan. Donny is nu een man geworden wees blij als hij niet klaassen voor zich had was hij nu al bijna vertrokken ajax jeugd begint later door te breken we zijn over het diepste dal heen tot 24 jaar ben je gewoon een talent. Laat ze lekker talent zijn zonder druk tot ze klaar ervoor zijn

17 mei 2017 om 10:17

Het is ook allerminst bedoeld als kritiek op die drie spelers, ik geloof echt wel dat het grote talenten zijn. Maar dat is Vilhena in mijn ogen ook nog steeds, die is al een hele stap verder maar omdat hij al zo lang meeloopt gaan we er vaak van uit dat de rek er al een beetje uit is.

Ik heb er zelf ook last van, Nieuwkoop is 21 jaar en begint dit seizoen echt zijn speeltijd te pakken. Hij doet het in de wedstrijden die hij speelt echt enorm goed, het is voor mij niet eens een achteruitgang tov Karsdorp. Maar ja, hij is 'al' 21 en hij heeft een ander groot talent voor zich. Terwijl, als hij volgend jaar basis gaat spelen kan hij binnen het half jaar net zo'n aanzien krijgen als Karsdorp. We verwachten nog steeds dat talenten vanaf hun 17e of 18e meedraaien, maar in het huidige voetbal lijkt dat moeilijker. Zo'n Nouri heeft het fysiek nu nog lastig, die had je niet 3 jaar terug al volop kunnen laten meedoen.

16 mei 2017 om 12:03

@faise9:
Wat heeft niet slagen bij Manchester, volgens mij gewoon door gebrek aan kwaliteit en verkeerde mindsetting, met arrogantie te maken?

16 mei 2017 om 12:10

Dat hij zijn plaats niet kent. Kan je voorstellen dat je bij een nieuwe club komt waar het laatste kampioenschap te danken aan was aan een landgenoot die eigenhandig United kampioen maakte. Om die persoon vervolgens op de training mee te delen dat grote voetballers niet in Turkije voetballen. En dat kwam van iemand die het alleen nog maar bij PSV had laten zien.

Dan heb je geen plaat voor je kop maar een heel appartementencomplex.

16 mei 2017 om 13:17

Ja, mooi verhaal. Het zit blijkbaar diep.

Het heeft alleen niets te maken met falen. Hij faalde omdat hij onvoldoende presteerde op het veld.

Er zijn veel voetballers die met een grote bek aan komen. Die worden dan gecorrigeerd. Of ze daarna slagen of niet, heeft met de kwaliteit te maken die ze weten te brengen. Niet met een grote mond.

16 mei 2017 om 12:47

Wow, als we voetballers moeten afschrijven omdat ze een paar lompe opmerkingen hebben gemaakt, dan blijven er niet veel meer over.

Depay is jong, hij maakt fouten. Big f*cking deal. Jij maakt ook fouten. Ik ook. En dan word je als het goed is ouder, en dan maak je er misschien wat minder. Misschien is Depay gewoon een mens.

Van Persie was ook een probleemkind bij Feyenoord, heeft vervolgens heel erg veel tijd gekregen bij Arsenal, en werd toen een topper. Ook naast het veld, hij was meer dan netjes tegen de Knvb toen hij geschoffeerd werd.

Maar zo was ie niet he, toen hij zo oud was als Memphis nu. Toen was Van Persie ook een lastig mannetje. Het lijkt wel alsof hij volwassen geworden is. Wie weet kan Memphis dat ook wel. Alleen jammer dat er zoveel mensen zijn op internet die geen geduld hebben en de behoefte hebben om mensen op jonge leeftijd af te schrijven.

16 mei 2017 om 12:59

Hij is ook arrogant? Dat baseer je op verhalen van roddelpers? Memphis is een fantastische persoonlijkheid en heeft precies niks misdaan om al deze kritiek en haat te verdienen. Hij kleedt zich excentriek en geeft niet de standaard interviews, maar that's it. Hij heeft niemand vermoord, geblesseerd geschopt of wat dan ook. Hij rijdt een dikke auto (wie niet met dat salaris) en hij kwam een hotel binnen met een hoed. Op basis van deze zaken wordt hij als arrogant bestempeld, terwijl het zo'n verrekte sociale en aardige jongen is. Je hebt geen flauw idee en gaat af op verhalen van de Story en RTL Boulevard.

16 mei 2017 om 13:38

En waar baseer jij je verhalen op dat hij een fantastische persoonlijkheid heeft?

Al draagt hij een jurk na de wedstrijd, kan mij dat verrotten. Het gaat mij om wat hij laat zien op het veld, en bij de nummer 6 van Engeland kan hij niet mee. En verhalen zoals dat gebeuren met Van Persie is toch arrogant?

Zlatan is ook arrogant maar laat het ook zien. Maar zodra hij niet presteert kan je wachten dat iedereen terugslaat. Depay is arrogant maar liet bijna twee jaar niks zien, dan kan je verwachten dat die arrogantie je 'duur' komt te staan.

Ik baseer mijn mening over hem wat hij laat zien op het veld, en dat is vrij weinig.

Ik wist trouwens niet dat je hem persoonlijk kent dat hij sociaal en aardig is.

16 mei 2017 om 13:50

Het is vele malen interessanter om heftige verhalen te verkopen, dus alle negatieve dingen worden uitvergroot, groter gemaakt dan dat ze zijn en dergelijke; zo is het als je beroemd bent. Jij vind hem arrogant, waarom?!

Hij heeft sportief niet de beste tijd achter de rug bij Manchester inderdaad, maar bij Lyon laat hij het gewoon weer zien.
Manchester is ondanks de plek op de ranglijst nog een van de grootste clubs van de wereld, waar ook jongens als Di Maria, Schweinsteiger en dergelijke zijn gefaald de afgelopen periode. Het is geen schande om daar op je 21e niet te slagen.
Ik baseer mijn mening inderdaad op mijn ervaringen met hem, buiten het voetbal om. Lijkt me betrouwbaarder dan RTL Boulebard et cetera. Hoeft me niet te geloven, laat ik compleet aan jou over.

16 mei 2017 om 13:57

Oh, daarom zo defensief omtrent Depay. Je kemt hem persoonlijk, objectiviteit is dan ook ver te zoeken.

16 mei 2017 om 14:11

Argumentatie is ver te zoeken. Vooralsnog is de enige reden die ik kan ontdekken dat jij Memphis arrogant vind, het Story verhaal omtrent van Persie. Heeft hij je ooit iets misdaan of toevallig door een verkeerde bril aan het kijken?

Ik vraag je om argumentatie maar deze kan je niet geven. Wat ik zeg is gebaseerd op mijn ervaringen met hem, waar ik eerlijk over ben en niet defensief. Hij is betrokken op maatschappelijk vlak, werkt hard en op voetballend vlak heb ik in mijn vorige post al uitgelegd.

Kan je alleen maar veel plezier wensen, vanavond weer lekker voor de buis bij RTL Boulevard. Geniet ervan.

16 mei 2017 om 14:23

Mijn informatie komt niet van de Story of Boulevard. Werk zelf in de voetbalwereld en heb de informatie op een andere manier tot mijn gekregen. Wat ik vernomen heb is dat als je in het groepje zit van Depay dat hij prima gozer is, zit je niet in dat kringetje dan kan hij verwaand en arrogant zijn.

Mooi te horen dat die jongens zo klaar stonden en de coach, want je moeder verliezen aan deze ziekte is geen pretje ik weet er alles van, daarnaast hele verstandige keuze hier te blijven. Tony moet gewoon nog 1 jaar knallen en CL spelen. De media hyped de verhalen rondom Depay gewoon op en Derksen doet daaraan mee. Voor de rest kennen wij die gasten niet dus kunnen ook geen mening hebben over hoe ze zijn in het dagelijks leven. Mooi dat Kuyt ook zo betrokken is bij het hele tema een echte Capitano en heb echt enorm respect voor die gozer wat hij op die leeftijd gewon presteert is ongekend. Voor de rest wens ik iedereen in Rotterdam veel plezier aan dit Feyenoord. Heb hele jaar gehoopt dat ze zouden verliezen op bepaalde momenten maar ze hebben het over de streep getrokken en als ik zie hoe intens gelukkig de fans zijn in Rotterdam dan vind ik dat wel mooi te zien. Maar volgend jaar gewoon weer Ajax..... Amsterdam fo life.....in iedergeval mooi voor het Nederlands voetbal en hoop dat er 2 teams zullen spelen in de CL en dan zal ik ook voor Feyenoord juichen als ras echte Amsterdammer.

16 mei 2017 om 14:09

Toen Kuyt en de rest in zijn kielzog na de 2-0 zondag Tonny gingen omhelzen, schoot ik zwaar vol. Alles kwam samen.

Maakt me niet uit wat anderen denken, Vilhena is een goeie jongen en altijd een keiharde werker geweest. Veel ups en downs gehad bij de club. Dit gunde ik hem enorm.

En mensen hou eens op over die is arrogant en die is arrogant. Gaan jullie om met Depay? Heb je ooit 1 op 1 met hem gezeten? We zien mooie auto hier , meisje daar maar als jij geld had, had jij dan niet een mooie auto gekocht? Hou toch eens op jongens want er is genoeg jaloersie op de wereld en haat en nijd. Die gasten werken ook voor hun centen en krijgen nou eenmaal iets meer betaald dan jij en ik.
Depay is nog jong en kan zich nog door ontwikkelen. MAn U is allang niet meer wat het was en hij kwam in een onstabiel team terecht wilt niet zeggen dat hij de PL niet aankan. Paar jaar Lyon en dan zullen we het weer zien. Zelfde voor Tony, lekker CL spelen met Feyenoord en kijken hoe het hem afgaat en dan de stap maken naar een mooie club.maar daarvoor hoeven we niet te haten en te misgunnen. Verhalen te lezen en te geloven want we zijn toch geen schapen of wel?
Dont hate the player hate the game.

Memphis is zo'n ontzettend lieve jongen. Achter de schermen is het zo anders en wij Nederlanders vinden het nogal makkelijk om mensen / beroemdheden af te zeiken omdat ze niet precies doen wat de buitenwacht van ze verlangt.

Hij heeft een ontzettend goed karakter en heeft veel voor zijn medemens over, wat niet wordt gezien.
Jammer dat hij wordt afgezeken omdat hij arrogant overkomt en dat bijvoorbeeld RTL Boulevard en dergelijke er een compleet nieuwsitem van maken als hij een hoed draagt.

Ik vind hem niet arrogant, eerder vervelend. Iemand die gewoon geniet van zijn leventje, daar is helemaal niks mis mee. Maar alleen begrijp ik best wel dat er mensen zijn die hem beu zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren