Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Oplichter van Van der Wiel is maandagavond opgepakt’

Laatste update:

Gregory van der Wiel komt er dit seizoen niet echt aan te pas bij Fenerbahçe en zijn tegenvallende prestaties op het veld blijken niet enkel een sportieve oorzaak te hebben. De Nederlander werd in een zakelijke deal opgelicht en raakte maar liefst 4,1 miljoen euro kwijt. Die zaak had een flinke invloed op het leven van de rechtsback.

“Ik kwam naar Turkije voor mijn voetballoopbaan. Ik hou van het land en de mensen en ik kwam hier in goed vertrouwen naartoe. Een paar maanden later maakte ik kennis met Ümit Akbulut, die mij aanbood om zaken met hem te doen. Hij verzekerde mij dat hij betrouwbaar was”, begint Van der Wiel zijn verhaal tegen A Haber. “Hij vroeg mij om geld zodat hij dingen kon organiseren. Gedurende vier maanden wilde hij constant geld hebben.”

“Ik gaf hem in totaal 4,1 miljoen euro. Toen vroeg ik hem: ‘Wat is er gebeurd met onze bedrijven?’ Hij antwoordde toen: ‘Als je niet nog 600.000 euro geeft kun je de rest vergeten, dit is Turkije en je kunt hier niets beginnen.’ Hij bedreigde me”, gaat Van der Wiel verder. “Dit had zijn weerslag op mijn voetbalcarrière. Als iemand wordt misleid in zijn persoonlijke leven, heeft dat overal invloed op. Ik wilde hier voetballen en investeren. Helaas kwam ik zo iemand tegen. Hij zei dat hij (boxer, red.) Floyd Mayweather en Justin Bieber hierheen zou halen, hij gebruikte die namen om mij te misleiden. Ik heb vertrouwen in de Turkse justitie, zij zijn de enige die deze fraude kunnen stoppen.”

Update dinsdag 16 mei 7.52 uur: ‘Oplichter van Van der Wiel is maandagavond opgepakt’
Zakenman Ümit Akbulut, die Gregory van der Wiel voor miljoenen euro’s zou hebben opgelicht, is volgens De Telegraaf maandagavond opgepakt. De Turkse ondernemer wacht mogelijk een jarenlange gevangenisstraf.

Denk jij dat Gregory van der Wiel volgend seizoen nog voor Fenerbahçe speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sorry dat ik het zeg, maar hoe naïef ben je dan? Hoop wel voor van der Wiel dat de oplichter gepakt kan worden en hij zijn geld nog terugziet.

15 mei 2017 om 16:29

Inderdaad, voor 4,1 miljoen opgelicht worden, dan verwacht je toch wel even dat hij zijn huiswerkje doet.

Maar goed het is een oplichter dus die zal ook wel zo echt mogelijk laten lijken.

15 mei 2017 om 16:33

Of Greg is echt zo dom,
of heeft hij al z'n geld weggegokt en komt hij met een heel kulverhaal dat eigenlijk nog genanter is dan de waarheid te zeggen.

15 mei 2017 om 16:35

B4L is het bedrijf van Akbulut en Colin Kazim Richards. Volgens de site zouden ze mensen met een extravagante levensstijl helpen om artiesten en sporters te boeken voor feestjes. Schijnbaar loopt het niet zo goed, want het lijkt me dat er wel degelijk in een legitiem bedrijf is geïnvesteerd.

15 mei 2017 om 18:14

Juist vanwege de link met Kazim Kazim is VDW waarschijnlijk in dat bedrijf gestapt. Colin lijkt dus ook buiten het veld een matennaaier.

15 mei 2017 om 19:27

Jij trekt je conclusies net zo snel als vd wiel .. Misschien eerst even het onderzoek en evt verdere berichtgeving afwachten.

15 mei 2017 om 19:39

@fckdannebrog, Misschien ben jij wel zo dom als in niet slim genoeg om verder dan je neus te kijken?

Als je een beetje ingevoerd bent in de voetbalwereld, dan weet je dat v/d Wiel heel veel investeert. Hij is partner in meerdere bedrijven, w.o. Balr dat hij samen met de Zeeuw en Elia doet. Overigens runt de Zeeuw feitelijk de boel en hebben Elia en v/d Wiel alleen geld geinvesteerd.

Als je maar lang genoeg in het zakenleven zit, kom je dit soort praktijken tegen.

15 mei 2017 om 20:10

Heb je dat uitgezocht dat je weet dat Kazim ook buiten het veld een matennaaier is? En staat Kazim erom bekend dat hij ook binnen het veld een matennaaier is? Je lult maar wat heb ik het idee.

15 mei 2017 om 20:46

Denk eerder de link met multi miljonair Floyd mayweather, die ik heel toevallig al een paar keer dingen op instagram zien posten mbt bulut en vd wiel

16 mei 2017 om 11:43

@doncox

Ach man, grappen mag nu ook niet meer? Je ziet toch best dat ik een grapje maak.

Als je een beetje verder scrollt kun je zien wat ik er echt over denk.

15 mei 2017 om 16:34

Hij klinkt als iemand die echt geloofd in de mailtjes van Nigeriaanse prinsen of dat er singles in buurt zijn die op hem wachten (al zal dat laatste wel als je zoveel geld hebt.)

15 mei 2017 om 17:02

@lemet

Heb jij zijn Vriendin/vrouw gezien? Die jonge heeft echt niks te klagen!

On:

Natuurlijk heel stom om hierin mee te gaan, vooral als grootverdiener hoor je toch beter te weten. Je hebt een bedrijf die al zeer succesvol is (balr), waarom zou je dan in een vreemd land waar je net bent al meteen zo iemand in vertrouwen nemen en vervolgens meer dan 4 miljoen!! afgeven aan een persoon die je nog niet eens kent..

Ben benieuwd of hij het nog terug kan krijgen.

15 mei 2017 om 16:52

Kom op jongens. Jullie denken toch niet dat alles exact zo gebeurd is dat het even in 2 regeltjes te vertellen is? Zo simpel ligt het allemaal heus niet hoor. Ik ben zelf ook wel eens opgelicht en ik durf wel van mezelf te zeggen dat ik niet mega-dom ben, of iets dergelijks. Oplichters kunnen je het hoofd soms dol maken van mooie dingen. Ik weet wel dat ikzelf op dat moment vooral die mooie spelcomputer voor ogen had. Dat het net wat goedkoper was dan realistisch is, realiseerde ik me op dat moment dan ook even niet. En voor ik het wist was het al gebeurd. Op zo'n moment voel je je gigantisch dom maar je leert er wel van, haha.

15 mei 2017 om 17:17

Greg is miljonair. Als een miljonair een paar miljoen uit gaat geven, dan heeft hij daar een zaakwaarnemer voor. Ik heb ooit iemand gesproken die een tijdje manager was van Van Basten en Gullit, back in the day. Die regelden nog niet eens zelf een abonnement op de Donald Duck. Dat laten ze voor zich doen.

ik weet niet hoe onze Greg dat heeft geregeld, maar als hij zelf is gaan lopen klooien met miljoenen, in een schimmig bedrijf, voor onduidelijke tegenprestaties, ja, dan is hij wel echt dom geweest.

En dat is heel wat anders dan een spelcomputer. Jammer, dan ben je een keer 100 of 200 euro kwijt. Doet even pijn, maar je werkt een paar uur extra, en dan ben je daar weer overheen. Met miljoenen moet je dat gewoon niet doen. Dan huur je iemand in.

15 mei 2017 om 20:13

Nou dan hoop ik maar dat het in je jonge jaren is gebeurd dan zijn de meesten naief of onwetend.

16 mei 2017 om 14:25

@bambino04 Want ouderen zijn dat nooit?

15 mei 2017 om 18:12

Inderdaad haha.

Bij deze Greg. Ik ben ontzettend betrouwbaar. Geef me ff 10 mil cash, dan zorg ik dat we het dubbele eruithalen. Ik fix dat Lebron James en Jay Z naar Nederland komen.

15 mei 2017 om 19:21

Michael

Jay z? Nee danku doe je landgenoten dat niet aan pleasse Lebron das wat anders

15 mei 2017 om 18:34

Ik denk persoonlijk dat het wat genuanceerder ligt dan in dit artikel besproken word, maar ben het wel mer je eens dat het zo erg naïef overkomt!

15 mei 2017 om 19:18

Inderdaad, voordat je meer dan 4 miljoen netto investeert vraag je toch eerst advies aan gerenomeerde adviseurs? En de deal laat je toch ook door fatsoenlijke advocaten begeleiden zodat alles waterdicht op papier staat met de juiste garanties om verliezen te voorkomen?

16 mei 2017 om 12:28

Dit lijkt door dit artikel een stuk stommer dan het daadwerkelijk is. B4l, het bedrijf waar vd Wiel zijn geld in heeft gestoken is een bedrijf dat al jaren bestaat en events organiseert door extravagant rijke mensen, dat de afgelopen jaren nog gewoon winst heeft gemaakt ook. Dus op het eerste gezicht zeker geen schimmig bedrijf dat zich bezig houdt met oplichting. Van der Wiel is waarschijnlijk iets te gemakkelijk ingestapt, doordat hij wist dat Colin Kazim mede-eigenaar is van het bedrijf en hij met andere (oud)voetballers ook al gezamenlijk zeer succesvol investeert in een bedrijf van Demi de Zeeuw. Daarnaast ondersteunt vd Wiel ook een aantal opkomende hip-hip/R&B bandjes, door de investeringen zoals zaalhuur, transport en instrumenten op zich te nemen en hier maakt hij ook winst mee. Dus over het algemeen doet hij het zakelijk gezien niet zo slecht.

Ik kan me ook niet voorstellen dat hier geen advocaat naar gekeken heeft in eerste instantie, maar dat hij er later pas teveel geld in heeft gestoken en bedreigd is.

Ook niet heel slim om zomaar 4,1 miljoen over te maken naar iemand die je niet kent, en dan druk ik het nog zacht uit. Snap verder wel dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten.

15 mei 2017 om 16:48

Zo simpel als het hier allemaal staat zal het waarschijnlijk ook niet zijn geweest he. Denk na.

Toen ik dit verhaal las kon ik toch maar 1 iets bedenken. Hoe kan je als Van der Wiel zijnde zo makkelijk in zo'n praatjes trappen? Tuurlijk moeten zo'n mensen worden gestopt maar hier had Van der Wiel toch ook wel iets oplettender mogen zijn in mijn ogen. Het lijkt me niet dat je zomaar even 4,1 miljoen euro gaat geven aan iemand zonder te weten wie hij is of wat hij exact doet en of hij betrouwbaar is.

15 mei 2017 om 17:01

Echt he. Sjees wil bijna m'n Iban naar hem sturen in een dm. Never zulke praatjes geloven. Altijd eerst resultaat zien, maar goed het is altijd makkelijker praten vanaf de zijlijn.

Tjongejonge, dat klinkt allemaal lekker intelligent. Ik mag toch hopen dat het wel iets anders is gelopen als in dit interview wordt gezegd. Je laat toch zeker wel een aantal (financieel) adviseurs kijken naar zo'n deal voordat je daar miljoenen in pompt?

15 mei 2017 om 17:08

Heel veel geld en heel weinig hersens, dan komt dit ervan.

15 mei 2017 om 19:50

Weinig hersenen? Hij zat bij een van mijn beste vrienden in de klas, hij heeft gymnasium afgerond.

Als je het mij vraagt is dat gewoon naief. 4,1 miljoen investeren in een persoon die "zegt dat hij betrouwbaar is". Niet even een fatsoenlijke backgroundcheck of wat dan ook. Natuurlijk, heel zonde en jammer voor hem. Maar het lijkt me toch dat als je iets zorgvuldiger bent je dit wel kan voorkomen.

Sorry, maar als je in 4 maanden tijd 4.1 miljoen investeert in/met iemand die je niet kent.... Dan ben je ook niet heel erg slim bezig (en dat is dan nog zacht uitgedrukt). Ligt het aan mij of heeft deze jongen, kijkend naar eerdere keuzes in zijn carriã¨re en het gedrag wat hij af en toe laat zien, gewoon de verkeerde mensen om zich heen? Met de goede mensen om die jongen heen, die hem af en toe tot de orde zouden roepen en hem zouden adviseren, had deze jongen zo veel meer uit zijn carriã¨re kunnen halen!

Toevoeging: Natuurlijk hoop ik ook voor die jongen dat de dader gepakt wordt en dat hij zijn zuurverdiende geld terugziet.

15 mei 2017 om 16:42

Ik denk niet dat Van der Wiel meer uit z'n carrière had kunnen halen. Het blijft een laconieke rechtsback die een bepaalde agressie en drive mist. Het talent en de techniek heeft hij zeker, net als zijn atletisch vermogen, maar de dedication en passie mist hij om te slagen in de absolute top.

15 mei 2017 om 20:52

Dat denk ik dus niet Bepaalde agressie en passie moet voor een groot deel van nature in je zitten. Als dat niet echt het geval is, dan is deze carrière het maximale voor Gregg.

Ik wou bijna lachen, maar eigenlijk is dit vreselijk. 4,1 miljoen euro kwijt...

Ik zou er bijna voor beginnen pleiten dat voetbalspelers van een bepaald niveau van jongs af aan toch financieel advies moeten krijgen. Dan leren ze ook tenminste wat ze met hun geld kunnen doen naast dure snapbacks en de nieuwste air jordans te kopen. Leer ze de beginselen van investeren, contracten maken, en dergelijke.

Ik vind het moeilijk om dit verhaal te geloven omdat ik het oh zo dom klinkt. Wie weet verzint hij maar wat en is hij z'n geld aan wat anders kwijt wat nog genanter is om te zeggen. Maar goed, dit is niet de eerste keer dat een voetbalspeler het nieuws inkomt omdat hij opgelicht is/al z'n geld kwijt is.

15 mei 2017 om 17:09

Point taken.

Ik had het liever moeten hebben over luxe goederen over het algemeen. Niks mis met een mooie sportauto, als je het maar proportioneel houdt. Op basis van dit financieel avontuurtje zou het me niet verbazen als meneer ook onverantwoord tastbare goederen consumeert consumeert.

15 mei 2017 om 17:21

probleem is dat die gasten al dat advies kunnen weigeren. Die kans is ook best groot, ze hebben niet direct miljoenen maar worden wel vanaf hun tienerjaren op handen gedragen. Dus dan ga je er in geloven dat je zelf zo geweldig bent.

Ik kwam ooit Romario tegen op het vliegveld van Warschau (ik herkende hem overigens alleen omdat ik zijn bloedmooie vriendin aan het uitchecken was, maar dat doet er voor dit verhaal niet toe). Toen heb ik gegoogeld, wat hij in godsnaam in Warschau deed. Bleek dat hij ook voor een paar miljoen was opgelicht. Er zijn zat van dat soort verhalen. Die mannen zijn rijk omdat ze goed kunnen voetballen, niet omdat ze verstandige financiele beslissingen hebben genomen. En dan gaat het weleens mis.

15 mei 2017 om 17:48

De optie om advies te weigeren is beter dan geen advies in de eerste plaats. Ik heb natuurlijk geen idee wat Ajax bijvoorbeeld met hun spelers doet, maar ik hoop dat er wat verantwoordelijkheid bij die jongens wordt ingesproken.

Leuk verhaal oevrigens, en zo zijn er wel meer. Ik begrijp het wel, als je gewend raakt aan een bepaalde levensstijl moet je toch wel stilaan beginnen nadenken hoe je het duurzaam wilt gaan maken. En natuurlijk zijn het niet alleen rijke voetballers die dit soort fouten maken, maar ze hebben wel de middelen om advies in te schakelen. Jammer.

16 mei 2017 om 10:35

Ja dat bedoel ik inderdaad met advies weigeren. Dus dat die hele adviseur niet bij je over de drempel komt.

Als je wel eerst naar hem luistert en je besluit om het anders te doen, dan is dat al beter dan dat je helemaal geen adviseur accepteert.

Met andere woorden, Van der Wiel heeft geïnvesteerd in B4L van Akbulut en Kazim-Richards.

15 mei 2017 om 19:22

Dat lijkt er wel op, als je die website bekijkt dan hebben ze het er inderdaad over dat zij toegang hebben tot Floyd Mayweather en allerlei grote artiesten om daar luxe events mee te organiseren.

Van de wiel staat gewoon vandaag nog als eerste op instagram bij die zogenaamde oplichter ...huilebalk of leugenaar ?

Is er dan helemaal niemand zoals zijn financiële adviseurs, belasting adviseurs, zaakwaarnemer evt, familie, vrienden etc die zegt.. Hé Greg, klopt dit allemaal wel? Wat een verhaal zeg..

Ik denk dat van der wiel zo'n 15 miljoen bij elkaar heeft gevoetbald ondertussen. Hoe haal je het dan in je hoofd om 4.1 miljoen euro mee te geven aan meneer Akbulut die jou wijs maakt dat ie Justin Bieber even voor je gaat halen... Ongelooflijk naïef.

Dan is het dus bevestigd. Gregory van der Wiel is zo dom als-ie eruit ziet. Goed, Johan Cruijff heeft zich ook ooit laten belazeren tot faillissement aan toe, dus Van der Wiel schaart zich inmiddels onder de groten der aarde, maar dit is werkelijk nog dommer dan die mensen die zich laten neppen door Nigerianen die per e-mail je blij maken met een miljoenenerfenis van een verre oudoom...

Hij verzekerde mij dat hij betrouwbaar is... hoe dom kan je zijn. Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat hij een oplicheter is.

Dit kan een gemiddelde voetballer overkomen. Niet vergeten dat voetballers ook mensen zijn. Het zijn niet allemaal zeer intelligente wezens. Alleen wat ik niet snap, is dat Greg een ondernemers achtergrond heeft (via Demy de Zeeuw). Dan zit je toch anders in zulke zaken. Of was dat geen Greg?

15 mei 2017 om 16:47

Ik heb volgens mij eens een stukje van die documentaire over hun gezien. De Zeeuw kwam echt geïnteresseerd over, had een grote interesse voor het wereldje, las veel boeken en deed volgens mij ook een opleiding. Van der Wiel lag alleen maar op het strand de coole gast uit te hangen. Ik kan me niet voorstellen dat hij enige affiniteit heeft met zaken doen.

ON: Op het moment dat iemand (akbulut) van zichzelf zegt en moet aandringen dat hij betrouwbaar is, dan gaat bij elk normaal mens toch al een belletje rinkelen?

15 mei 2017 om 17:24

Inderdaad Rugu. Alleen al het feit dat er gesproken wordt over wel of niet betrouwbaar, zegt al genoeg. Als je zaken doet met dit soort bedragen, dan moet je helemaal niet afhankelijk zijn van de betrouwbaarheid van een persoon. Dan regel je alles netjes, met contracten en veiligheidskleppen rondom de geldstroom.

15 mei 2017 om 20:12

Als iemand zegt dat hij betrouwbaar is moet je juist oppassen. Ontzettend stom van hem. Maar aan de andere kant, vind dat voetballers belachelijk veel verdienen, dus als ze daar soms weer wat van kwijtraken, prima

Van der Wiel wil graag op Johan Cruyff lijken zeker? Die was zakelijk ook niet zo slim met de varkenshandel. Alleen kon Cruyff wel goed voetballen.

15 mei 2017 om 16:45

Die verdiende daarna nog heeeel veel met voetbal en als trainer .dat zie ik bij Greg niet snel gebeuren.

Haha Gregory, Je moet eens voor de gein is een keer Turks nieuws volgen. Minimaal 10 minuten daarvan gaat over oplichters en fraudeurs en hoe ze dat doen.

Jij bent 4.1 miljoen kwijt geraakt, mijn tante en oom hebben is een keer 5.000 euro weggegeven om een stuk grond te kopen. Bleek dat ze bij een oplichter waren. Woef weg geld !

Overal waar je komt, Oost West Noord Zuid, je moet oppassen dat je niet wordt opgelicht. Ze verzinnen de meest gekke methodes!

Bij Ajax pokerde hij zoveel in Amsterdam tot diep in de nacht .zal hij daar ook wel doen .en dan iemand anders de schuld geven

Al die voetballers hebben een zaakwaarnemer. Als je gaat investeren in wat dan ook is het dan niet verstandig dat je de zaakwaarnemer ook eens uit zoekt of laat uitzoeken of het betrouwbare bedrijven zijn.

"Hij verzekerde mij dat hij betrouwbaar was..." whahahaha.
Wat verwacht je dan?? " ik ben totaal onbetrouwbaar en je zal alles kwijt raken, maar geef me geld als investering"

Wat een grappenmaker is dit joh.. hij oogte nooit als zeer slim, maar kom op zeg..

Mijn eerste gedachte was: hoe kan je zo dom zijn om 4mil te investeren in een persoon die je pas kent? Maar als ik zo de instagram pagina en webpagina er bij haal, dan zou je gewoon denken dat dit een legitiem bedrijf is. Vele bekende personen geven hun woord op video aan B4L en het bedrijf is gestart met Kazim-Richards en ze doen ook geen moeite om hun namen te verbergen. Als dit een nep organisatie is, staan er aardig wat mensen op met veel invloed waarvan hun naam ook zwart gemaakt word. Mocht het zo gegaan zijn als VD Wiel beweert, zullen ze allemaal wel verhaal gaan halen en de waarheid snel boven water komen.

15 mei 2017 om 18:40

De waarheid mag dan wel boven komen, naar het geld kun je waarschijnlijk fluiten...

15 mei 2017 om 19:03

Mwa het zal daar heus geen totale wildwesten zijn. Als hij via het rechtsysteem zijn geld niet kan verhalen, gewoon zeggen dat het aanhangers zijn van de gulen beweging. Dan heeft hij zijn geld niet terug, maar dan kan een ander er ook geen dikke auto van rijden😬

15 mei 2017 om 20:10

Ze hebben niet eens het personeel om het uit te zoeken

Wat is die jongen afgezakt zeg. Van groot talent, tussenstap naar frankrijk, daar falen. En meteen naar een pensioenclub om af te bouwen in Turkije.
En nu een flink deel van zijn geld verliezen omdat hij heel naief met geld strooit.

Jongens als vd wiel en depay heb ik weinig mee, omdat ze zo dom en verwend overkomen, maar op persoonlijk vlak wens je natuurlijk iedereen een fijn leven toe. Dus ik hoop echt dat hij hiervan leert, er snel weer bovenop komt, en toch ng wat probeert te maken van zijn carriere.

Is het niet de reden dat Eljero Elia weggaat bij Feyenoord? Volgens mij werkt hij samen met Georgy vd Wiel en Demy Zeeuw?

Zie http://www.ad.nl/lifestyle/profvoetbaltrio-kleedt-de-hele-wereld-met-eigen-merk~a62f8478/

15 mei 2017 om 19:25

Die onderneming klopt wel, hier gaat het warschijnlijkk om B4L zoals scherp opgemerkt door Nijogeth. Dit heeft dus niets met Elia te maken maar met Akbulut en Kazim Richards.

15 mei 2017 om 22:45

Klopt ook maar met wie Elia samenwerkt dus Vd Wiel is opgelicht. Misschien wil Elia vd Wiel steunen dat zou de reden kunnen zijn om voor het geld te kiezen.

15 mei 2017 om 20:05

Nu je het zegt... Wel toevallig dat Elia plotseling de geldkoorts krijgt en van der Wiel opgelicht blijkt..

En van de Zeeuw hebben we al lang niets meer gehoord

Ik dacht dat Balr wel goed liep eigenlijk.. Je ziet ze regelmatig.. Of zouden de Chinezen ze nu al namaken voor een tientje?

15 mei 2017 om 22:48

Ja het is een goed draaiende bedrijf hoorde ik. De zeeuw heeft hier veel netwerk en kennis van. Ja plots heeft Elia een geldkoorts. Misschien wil hij vd Wiel steunen?

15 mei 2017 om 23:51

Of ze zijn er achter gekomen dat de Zeeuw een constructie heeft bedacht dat ze eigenlijk allebei niets over houden.. En daar speelt Ümit ook een rol in..

Voer voor een roman... Derksen?

Gevalletje "eigen schuld, dikke bult!"

Komop man, als er zoveel geld bij gemoeid is zoek je zelf toch ook even wat dingen uit. Je bent toch werkelijk niet zo naïef dat je iemand blind geld toestopt zonder enige vorm van controle?

Ow ow ow Greg hoe kun je zoooo naief zijn.

Sorry dat ik het zeg ( en ik zal wel een strafpunt krijgen nu ) maar het is wel een beetje dom. Beetje veel!

Hoeveel zou Van der Wiel jaarlijks verdienen? Ben benieuwd wat dit als percentage op zijn vermogen is. Verder eens met de meeste reacties hierboven: erg naief, voor investeringen met zulke bedragen laat je eerst een goed onderzoek uitvoeren. Hoewel erg dom, ook wel weer erg sneu voor hem.

15 mei 2017 om 22:50

Vd Wiel heeft volgens mij niet alleen de inkomen van voetbal. Ook is hij medeeigenaar van het kleidingsbedrijf "BALR". Ook zou hij meerdere bedrijven hebben (mede eigenaar). Daar werkt hij veel samen met Elia en De Zeeuw. Om wat voor bedrijf buiten BALR gaat is niet bekend, "anoniem".

16 mei 2017 om 00:43

@petervermeuien

Dat klopt, wat dit eigenlijk nog erger maakt als je het mij vraagt. Zijn huidige zakenpartners zullen nu ook wel twee keer nadenken om met zo'n naïef iemand in zee te gaan (tenzij ze hem ook oplichten).

Als je niet intelligent genoeg bent, doe je zulke dingen. 4 miljoen geven om wat zaken te doen, wie doet dat? Ik mag hopen dat hij hiervan papieren heeft die gesigneerd zijn..?

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 2.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren