Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Lyon-trainer realistisch: ‘Het was een ongelijke strijd, vooral na rust’

Laatste update:

Olympique Lyon begon woensdagavond nog voortvarend aan het duel met Ajax en was de bovenliggende partij in de beginfase. Uiteindelijk stapten de Fransen met een 4-1 nederlaag van het veld en is de finale uit zicht. Trainer Bruno Génésio legt de schuld van de grote verliespartij bij zijn verdedigers, maar houdt nog altijd hoop op een ommekeer.

"We moeten erin blijven geloven. We moeten dit verlies verwerken”, liet Génésio na afloop van de afstraffing weten tijdens de persconferentie. “Het was een ongelijke strijd, vooral na rust. Wij namen veel risico omdat we een tegendoelpunt probeerden te maken. Daarnaast is de verdediging al vanaf het begin van dit seizoen ons zwakke punt."

Lyon moet volgende week donderdag met ruime cijfers van Ajax winnen om alsnog de finale te bereiken. "We geloven in een ommekeer in de return voor eigen publiek. In dit toernooi zie je soms ploegen sterk terugkomen. En daar moeten wij ons op richten."

Denk jij dat Olympique Lyon de finale van de Europa League bereikt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

''daarnaast is de verdediging al vanaf het begin van dit seizoen ons zwakke punt."
Geeft niet veel vertrouwen aan de verdedigers als je trainer dit zegt.

Denk dat het een moeilijk word in lyon maar de schalke les kan misschien wel waardevol zijn.
Kan me niet voorstellen dat ajax zich met meer dan 3 goals verschil laat afslachten.

4 mei 2017 om 15:53

Nee dat geloof ik ook niet. Als het bij rust nog 0-0 staat dan moet Ajax bijna wel door gaan. Gewoon op de counter speler dan krijg je nooit 3 goals tegen en maak je er misschien zelf 1. In dat geval ben je zeker door. Dat zou toch geweldig zijn?! Finale EL. Tegen Man U lijkt mij wel een mooiere wedstrijd dan tegen Celta. Ajax Man U is een finale waardig affiche

4 mei 2017 om 15:54

Dat denk ik ook niet. Zo bijzonder is de prestatie van Ajax tegen Lyon dan ook niet. Lyon staat 22 punten achter nummer 3 Nice, en Nice ging kansloos onderuit tegen Schalke. Bovendien verloor Lyon slechts 4x vaken dan nummer laatste en krijgen ze de meeste goals tegen van de Franse clubs in het linkerrijtje. Laatst verloren ze nog van Lorient met 1-4 thuis, dus dat zegt genoeg dat ook de kwalifatief zwakke teams gewoon kunnen scoren tegen Lyon. AZ had ook nog bergen kansen thuis. Ik verwacht dat Ajax maar 15 procent kans maakt tegen Man United in EL finale, omdat de verdediging van Man United ijzersterk is en ze weinig verliezen in bpl. Tegen Celta is Ajax favoriet, omdat de La Liga niks voorstelt buiten de top 4. Celta had ook al moeite met Genk, dus met Celta als tegenstander zie Ajax die cup pakken.

4 mei 2017 om 15:57

Had ik het toch goed voorspeld een paar dagen geleden. Ik zei:"Als Ajax van lyon wint dan gaat lyon van de moeilijkst mogelijke loting naar de nummer 4 met 22 punten achterstand."

4 mei 2017 om 16:33

Lyon heeft wel gewoon As Roma en Besiktas uitgeschakeld, dus misschien is het toch wel een beetje bijzonder. Maargoed, deze discussie kunnen we blijven voeren. Als Ajax toch van Man Utd wint dan speelden die op halve kracht en was Zlatan geblesseerd etc. Bij sommige mensen kan Ajax het gewoon niet goed doen.

4 mei 2017 om 16:36

"la Liga niks voorstelt buiten de top 4" Vraag me echt af hoeveel la Liga jij kijkt, ik vermoed niet veel. La Liga is de beste competitie ter wereld van onder naar boven. Zitten fantastische spelers in de middenmoot, maar die worden niet zo goed in de marketing gebruikt als middenmoot van de PL bijvoorbeeld.

4 mei 2017 om 17:11

Zinloos om op dit type PL fans te reageren, de PL is alles, BL op Bayern na stelt niets voor Serie aan idem PD buiten de top 2 een lachertje en dat de PL ploegen in Europa niets voorstellen komt alleen omdat ze de Europese wedstrijden niet serieus nemen. Want voor de Engelse ploegen is alleen de PL belangrijk, mocht er 1 wel ver komen dan kun je pas zien hoe superieur de PL wel niet is. De Europese wedstrijden niet serieus nemen en toch nog het toernooi winnen 😇😉

4 mei 2017 om 17:57

Wat werd er gezegd toen Feyenoord van man utd won? Toen waren de reacties ook dat er een B elftal stond terwijl de duurste speler ter wereld in het veld stond en spelers als martial , rashford, lingard, Fellaini, bailly erin stonden dusja , verder heb je gelijk maar het is niet alleen dat het bij Ajax gebeurd

4 mei 2017 om 18:00

Lingard en Fellaini zijn normaal gesproken geen basisspelers hoor? Man Utd speelde wel degelijk met een ruim B elftal

4 mei 2017 om 19:38

Was met schalke en Kopenhagen precies hetzelfde.

4 mei 2017 om 21:14

Wat werd er gezegd toen Ajax overtuigd van Feyenoord won? Toen waren de reacties ook dat er een B-elftal stond terwijl er spelers als Berghuis, Toornstra, Kuyt, Botteghin en El Ahmadi in het veld stonden. Verder heb je gelijk, het is niet dat het alleen bij Ajax gebeurd.

6 mei 2017 om 01:45

Zermattperson, ben jij toch nog actief op deze site? Vond het al opmerkelijk om nul reacties te lezen van jou nadat Ajax won van Schalke. Sorry maar jou kan ik al geruime tijd niet meer serieus nemen, na je uitspraken dat Ajax volledig kansloos zou zijn tegen Schalke. Ajax heeft dit geheel zelf afgedwongen en niet omdat de tegenstander slecht was.

4 mei 2017 om 16:30

Nee en daarnaast is diezelfde verdediging volgende week ook weer van de partij en kan je dus wel rekenen op een goal voor Ajax en dus zal Lyon er 4 moeten maken om een verlenging af te wenden. En als ze weer zo vol op de aanval gaan spelen voor doelpunten kan Ajax er wederom van gaan profiteren.
Je moet de eerste 20 minuten zonder kleerscheuren vanaf komen dan zie ik het wel goedkomen voor Ajax.

Dat Ajax met 4-1 won, kwam ook door die zwakke verdediging van Lyon. Ze staan niet voor niet 22 punten achter Nice en Lyon verloor slechts 4x vaker dan de hekkensluiter van Frankrijk, dus zo bijzonder is de prestatie van Ajax dan ook niet. Zeker als je bedenkt dat Lyon thuis nog met 1-4 verloor van Lorient. Ik verwacht dat Ajax alleen de Europa League wint als ze tegen Celta moeten in finale. Tegen Man United geef ik ze maar 15% kans tegen tactisch sterke Mourinho, die wel een sterke verdediging heeft.

4 mei 2017 om 15:50

Hoe je aan die 15% komt weet ik niet, maar als Celta over twee wedstrijden wint van ManU dan kan Ajax in de finale ook winnen.

4 mei 2017 om 15:53

Ajax kan met hun pressievoetbal ook gewoon van Manu winnen hoor. Zou niet weten waarom niet.

4 mei 2017 om 15:59

Ajax kan alleen pressen in thuis wedstrijden. Uit tegen: Panatinaikos, Celta, Luik, Rostov, Legia, Schalke en Kopenhagen waren wedstrijden zonder pressie voetbal, en op Panatinaikos na, geen uitwedstrijd gewonnen, dus ik verwacht ook niet veel tegen Man U in Stockholm, mocht dat de tegenstander zijn vsn Ajax in finale.

4 mei 2017 om 16:02

Stockholm is gewoon neutraal terrein en jij hebt schijnbaar geen enkel voetbal gezien van Man U dit seizoen..

4 mei 2017 om 16:08

Wanneer Ajax de finale haalt zijn ze op papier de thuisspelende ploeg ;-)

4 mei 2017 om 16:32

Als ze winnen is het alles behalve 'gewoon'. United heeft pas 25 tegen goals gehad in de pl. Ajax al 22 in de eredivisie. United geeft veel minder makkelijk kansen weg en als dat toch gebeurt staat daar de Gea nog. Mourinho is een trainer die tactischer is dan elke coach die Ajax tegen gekomen is. Denk je echt dat er bij united zoveel ruimte zal liggen tussen de verdediging en het middenveld?

4 mei 2017 om 17:03

Als hij tactisch zo sterk was stonden ze geen 20 punten achter op chelsea en hadden ze anderlecht met 7-0 opgerold. Heeft van de zomer nog 105 miljoen uitgegeven aan 1 speler, dus het materiaal heeft hij zeker wel. Overigens keept die romero de EL.

4 mei 2017 om 17:57

@gloryunited
Wanneer mannen als Cruijff en Van Hanegem in de jaren zeventig net zoveel overdreven ontzag hadden gehad voor de gevestigde cubs en landen uit die tijd als jij voortdurend aan de dag legt waren we nooit een toonaangevende voetbanatie geworden. Jouw grondhouding is juist het probleem. Gezond zelfbewustzijn is iets anders dan arrogantie en hoogmoed.

4 mei 2017 om 15:55

En als Ajax de finale van United wint is het weer door een andere reden dat het geen prestatie is van Ajax. Lyon is gewoon een sterker team dan Ajax en niemand had dit verwacht. Dat het resultaat mensen niet aan staat is blijkbaar reden om het te relativeren voor sommigen. Dit team (op Lacazette na dan) speelde net zo goed Roma weg met geweldig voetbal. Bovendien is doorbekeren tkv Besiktas ook niet niks.

4 mei 2017 om 16:04

Lyon sterker dan Ajax?? Hahahaha laat me niet lachen! Je hebt de wedstrijd dus gisteren niet gezien. Lyon is een momenten club dat af en toe mooi wedstrijden laat zien, maar dan stijgen ze ver boven zichzelf uit en is de tegenstander vrij matig. Het feit is en blijft dat Lyon een drama defentie heeft en 22 punten achter Nice staan in Frankrijk. Ajax heeft hier goed van geprofiteerd en ze gaan naar de finale, maar we moeten nu niet alsof het nederlandse voetbal in gered en Ajax geweldig niveau speelde. Het is nog lang geen Real

4 mei 2017 om 16:12

Tuurlijk is het nog lang geen Real, maar dat we verwachten we dan ook niet. Toch mooi dat we eindelijk weer een wat succes hebben in Europa als Nederland zijnde? Toch typisch Nederlands weer dat direct afzwakken van de prestaties. Zouden ze van Man utd winnen dan is hier vast ook weer een reden voor te vinden. Het blijft gewoon knap als je naar de verschillen kijkt qua financiã£â«n en dat mag best gezegd worden.

4 mei 2017 om 16:35

Het hoeft ook geen Real te zijn, daarom is het de Europa League. Ploegen als Real Madrid kom je tegen in de Champions League.

4 mei 2017 om 16:40

Ja goh, als Ajax de finale van United wint dan komt dat natuurlijk omdat Zlatan niet mee doet, dat lijkt mij nogal wiedes...

4 mei 2017 om 16:55

@zermattperson
Niemand beweert dat Ajax net zo goed is als Real. Waarom haal je die vergelijking erbij? Ajax heeft het gisteravond heel goed gedaan en wat dat uiteindelijk waard zal blijken te zijn volgende week en eventueel in een finale tegen Manu moeten we maar afwachten. Neemt nog steeds niet weg dat Ajax gsiteren uitstekend gespeeld heeft. Je wordt er echt niet minder van om dat toe te geven.

4 mei 2017 om 15:55

Precies, gewoon een matige ploeg en te verwachten dat je Ajax zijnde hier makkelijk over heen walst. Ophef om niks...

4 mei 2017 om 15:56

@ Zermattperson

Nu is de prestatie ineens niet bijzonder? En tegen Roma en Besiktas speelde Lyon nog zo geweldig. En nu Ajax dit zo overtuigend won is Lyon ineens gigantisch slecht...

Man man wat een gezever zeg. En dan heeft Ajax tegen een United maar 15% kans... Haha jij bent niet serieus te nemen. United gezien in de competitie? En tegen Anderlecht? Vast niet!

Zet je anti Ajax bril af

4 mei 2017 om 15:57

Er zijn altijd wel weer een stel zure personen zoals jij. Geen idee waar jij al die onzin vandaan haal. Wees trots dat een Nederlands team dit nog lukt met ontzettend goed voetbal. Tegen United geef ik ze persoonlijk zelfs 60 procent, aangezien die er momenteel niet heel veel van bakken. Alles voor het Nederlandse voetbal!

4 mei 2017 om 16:00

Het is niet de verdediging die zwak is, het is het hele elftal van Lyon dat gewoon veel te aanvallend denkt. Er liggen zoveel gaten doordat de linies te groot worden bij Lyon, daar zijn zowel de verdediging als middenveld en zelfs de aanvallers verantwoordelijk voor. Leuk aanvalsploegje is het, maar als ze in de problemen komen hebben ze het zwaar, doordat ze allemaal te aanvallend denken. 1e helft hadden ze het prima voor elkaar, maar dan komen ze achter en dan zijn ze de hele organisatie kwijt.

En als dit Lyon onder andere een Roma en Besiktas (die dit seizoen erg sterk zijn) uit kan schakelen, dan is dit echt niet zo een slechte ploeg. Ik schat dit Lyon als voetballend team veel hoger in als Man. Utd. , echter is Man Utd. wel weer lastiger te verslaan, doordat ze met de linies dicht op elkaar spelen en weinig doelpunten tegen krijgen. Maar ik zie voor ajax zeker geen probleem tegen Man Utd. , ajax scoort altijd wel, en Man utd. zonder Zlatan, zie ik niet altijd scoren. Finale is 50/50 of je nou Celta of Man Utd. loot.

4 mei 2017 om 16:01

Lyon heeft AS Roma en Besiktas uitgeschakeld! Dus Zermattperson wat is je punt nou? Feyenoord wordt kampioen en verloor van Ajax! Dus?

4 mei 2017 om 16:03

Lyon tegen Juventus 0-1 en 1-1, Roma uitgeschakeld, Besiktas uitgeschakeld. 11-2 over twee wedstrijden tegen AZ is in Europa wel erg veel, aangezien AZ toch door is gegaan van uit de poule.

Lyon is zeker geen topclub maar om nou te doen of ze er niets van kunnen, dat gaat wel erg ver.

4 mei 2017 om 16:04

Zermattperson

Ligt het weer aan de ''zwakke'' tegenstander, het is ook altijd hetzelfde liedje. Lyon verloor nipt met 1-2 tegen Monaco vorig weekend, maar dat betekent natuurlijk ook niets. Gelukkig maar, dankzij jou weten wij nu ook dat AS Roma en Besiktas er ook niks van kunnen.

Ze hebben hetzelfde ondervonden als alle andere sterke tegenstanders dit seizoen in de Johan Cruijf Arena, Ajax speelt thuis gewoon zeer sterk.

Celta
Kopenhagen
Schalke
Lyon
Psv (met al het geluk van de wereld dat ze een punt mee mochten nemen)
Feyenoord

Ze waren alemaal kansloos in Amsterdam, dat heeft dus niks met de kwaliteiten van de tegenstander te maken, maar met het voetbal dat Ajax op de mat legt, acepteer dat nou eens, die excuses worden met de week lachwekkender.

4 mei 2017 om 16:10

Dat maakt de prestatie van Cambuur alleen nog maar groter. Die hebben straks de EL finalist uit de beker gewipt

4 mei 2017 om 16:11

Nee dat was Jong Ajax.

4 mei 2017 om 17:03

Dat het gisten ook 😉

4 mei 2017 om 16:16

Manu is gewoon te pakken , zie maar naar vorige keer toen ze tegen Ajax speelden ... net zoals iedereen Ajax kansloos vantevoren tegen de zogezegde grootmacht Manchester City .
Engelse ploegen hebben het allemaal moeiljk tegen Ajax

4 mei 2017 om 16:21

@fillowajax

Juist, ik hoop ook echt (zouden we de finale halen) dat we Manchester United treffen in de Finale. Nederlandse ploegen voetballen altijd goed tegen Engelse clubs. Wat een finale zou dat zijn zeg, heerlijk!

4 mei 2017 om 16:34

Heerlijk. Als je dan wint ziet de hele wereld dat AJAX nog altijd wel iets kan. Behalve dan in Nederland. Daar denkt men dat het komt omdat Man U niets om de Euefa Leauge geeft en AJAX laat winnen.

4 mei 2017 om 16:41

Onzin Zermatt. Engelse clubs nemen Europa toch niet serieus. Want anders had Ajax toch de afgelopen jaren nooit kunnen winnen van Engelse clubs...

4 mei 2017 om 16:56

Manchester United neemt de EL juist wel serieus. Zij willen ook via EL winst volgend seizoen CL spelen, maar voor de rest heb je gelijk. De Engelse clubs komen bijna altijd met een b-garnituur aan in de Europa League. Alleen Manchester United nam het dit seizoen serieus, omdat de EL winst volgend seizoen voor hun Champions League voetbal oplevert.

4 mei 2017 om 19:57

Als Ajax Manchester loot zie ik Ajax over een wedstrijd nog als favoriet ook, Manchester is de weg kwijt en Ajax komt juist in bloedvorm. Ik denk juist dat het gevaarlijker is om Celta te loten, want als die de finale halen dan wordt het zo'n sprookje voor hen, die hebben alleen een keer de intertoto gewonnen, en dan was je prijs deelname aan de Uefa Cup. Zeker met die Guidetti, je kan zeggen wat je wilt over hem, maar hij scoort het liefste tegen Ajax en het gaat hem vaak goed af.

Ajax thuis en uit is een groot verschil, dat hebben we bij Schalke gezien. Ze gaan het nog moeilijk krijgen en Lyon gaat dit nog herstellen ook absoluut 3-0 of 4-1 sorry Ajax maar zo goed zijn jullie ook niet alleen thuis.

4 mei 2017 om 16:01

Van Schalke hebben ze vast wel geleerd en Lyon achterin is gatenkaas. Sorry Lyon maar zo goed zijn jullie ook niet....

4 mei 2017 om 16:02

Och ajax is 1x zwak geweest in een uitwedstrijd en nu kunnen ze er niets van buiten Amsterdam? Celta uit op 2-2 weten te houden, staan ook in de halve finale nu... Kopenhagen uit 2-1 verloren, Schalke uit reguliere tijd 2-0 verloren, met al deze standen is ajax gewoon door hoor... Dus waarom zou Lyon ineens 3, 4 of 5 keer gaan scoren tegen een ajax dat dit seizoen weinig doelpunten tegen krijgt...

4 mei 2017 om 16:28

Dit horen we het hele seizoen al, deze tegenstander dit, deze dat ze zouden allemaal beter zijn. Ik ben er ook niet zeker van, Lyon uit is niet makkelijk maar om te zeggen dat Ajax niet zo goed is en dat het absoluut gaat gebeuren is zulke irritante onzin. Je weet helemaal niet dat ze het absoluut gaan doen, je kan niet in de toekomst kijken. Zeg of dat je het verwacht of dat het moeilijk gaat worden maar iets net zulke stelligheid zeggen is gewoon een klein beetje dom.

4 mei 2017 om 16:36

Jij had vast ook al verwacht dat Ajax thuis pak slaag zou krijgen.

Gisteren zat alles mee voor Ajax en alles tegen voor Lyon. De eerste 3 doelpunten waren geen uitgespeelde kansen die alle 3 met geluk werden gescoord. Het 4e doelpunt was inderdaad goed uitgespeeld. Na het zien van het eerste kwartier had ik het echt niet verwacht. Maar ook wel een keer lekker dat het meezit voor een Nederlandse club.

4 mei 2017 om 16:17

Geluk? Ik zie het meer als individuele kwaliteiten van bepaalde spelers.

4 mei 2017 om 16:38

Ja ja. En de goed uitgespeelde kansen die er allemaal niet ingingen was ook geluk voor Ajax zeker.

4 mei 2017 om 19:23

De tweede en derde goal, kwamen voort uit het goede druk zetten van Ajax. Het hele idee achter pressievoetbal, is om de tegenstander tot fouten toe te dwingen en zo goede kansen te creã«ren. De fouten van Lyon zijn afgedwongen d.m.v. strategische keuzes.

5 mei 2017 om 11:15

Daar heb je gelijk in, zo had ik hem nog niet bekeken. Maar voor de gemiddelde kijker vliegt de eerste goal er vanuit een vrije trap met wat geluk in, de tweede gaat de keeper in de fout en de derde gaat ook lullig over de lijn. Maar ze maken inderdaad fouten doordat Ajax de druk er op heeft gehouden.

Het wordt spannend volgende week. Maar aub ga nou niet met schone beginnen volgende week maar met Donny. Zoveel meer power en loopvermorgen. Volgende week moet echt de beuk erin, want je weet dat die gasten gaan komen. Viergever ook weer LB, Tete RB en centrum zoals gister... dan moet het gewoon lukken.

Stel dat Lyon alsnog doorgaat (wat ik niet verwacht), ligt dat dan aan Ajax of aan Lyon?

Ajax is beter dan ..... is helemaal niet van toepassing. Het zijn allemaal op zich staande wedstrijden en ze kunnen allemaal van elkaar winnen en verliezen ongeacht de sterkte/zwakte van de tegenstander

Haha Dit was niet het Lyon dat ik ken but then again Ajax heeft ze gewoon afgetroefd in Johan Cruijff stadion. Puike prestatie.
Ik hoop dat ajax wel met de mentaliteit gaat om 2 goals minimaal te scoren in de return.en alsnog niet onderschatten.
Want het laatste kwartier van de mooie overwinning was ajax echt zeer onscherp in afronding..er konden minstens nog 2 goals bij.
Maar die finale is zeer close. Ze moeten gewoon focussen.
Want een vroege tegengoal.. en bijv 10min later een corner en dan 2e tegengoal..maakt de zaken totaal anders en dat is ook nogsteeds mogelijk.
De finale is sws op mijn bday haha.ik ben benieuwd.

Ben ik de enige hier die denkt dat de 4-1 voorsprong niet voldoende is voor Ajax? Uit bij Schalke verdedigen we collectief zeer matig. Het zakte als een kaarthuis inelkaar. In reguliere tijd kon voor Ajax zomaar over zijn. Lyon schat ik toch 2 niveaus hoger in dan Schalke. Nu vooral Met thuisvoordeel voor Lyon. Kans verhouding 75/25 voor Lyon. Ik hoop wel natuurlijk dat mijn cluppie doorgaat hehe

4 mei 2017 om 19:00

Ik denk ook dat het nog heel zwaar gaat worden voor Ajax. Het moeilijke van zo'n uitgangspositie is dat je op twee gedachten hinkt. Ga je de voorsprong verdedigen of probeer je er nog een doelpuntje bij te prikken. Instinctief ga je dan toch voorzichtiger spelen. Terwijl het voor Lyon duidelijk is want die hebben geen keus. Die zullen er keihard opklappen.

Ajax zou eigenlijk gewoon precies hetzelfde moeten proberen als in de thuiswedstrijd. Lyon zal ruimte weggeven achterin en daar moet Ajax gebruik van maken. Gewoon gaan voor die goal. Automatisch ga je dan ook veel scherper de duels in.

4 mei 2017 om 19:28

Ja idd ze moeten proberen een doelpunt erbij te prikken. Bij een voorsprong verdedigen voel ik me niet op me gemak. Je kon zien als Lyon even aanzet ook meteen voor de goal gevaarlijk werdt. Het is maar goed dat Onane goed keepte, anders hadden we zo 3 tegengoals gekregen.
Offtopic: Hoe krijg je alinea? Bij tekst opmaak krijg ik wel alinea te zien. Druk ik op versturen dan verdwijnen de alinea. Ik gebruik mobiel versie. Vz app heb ik verwijderd. Echt drama app.

Ik heb Ajax uit zien verzuipen tegen een desolaat Schalke, hou mijn hart vast.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren