Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij kan hoger dan Vitesse, misschien is hij iets voor Feyenoord of PSV?’

Laatste update:

Ricky van Wolfswinkel is bezig aan een uitstekend seizoen in dienst van Vitesse en zette zondag de kers op de taart, door in bekerfinale tegen AZ (2-0) de volledige doelpuntenproductie voor zijn rekening te nemen. Het contract van de 28-jarige spits loopt na dit seizoen nog twee jaar door in Arnhem, maar Martijn Krabbendam veronderstelt dat een zomers vertrek niet ondenkbaar is.

"Ik denk dat hij zeker hoger kan dan Vitesse, misschien voor Feyenoord of PSV?", zegt de verslaggever van Voetbal International in het televisieprogramma Natafelen met Kees van FOX Sports. Van Wolfswinkel was dit seizoen in 35 officiële wedstrijden voor Vitesse goed voor 21 doelpunten. "Misschien niet eens als eerste spits, maar wel als spits erbij. Daar heb je een uitstekende speler aan. Als hij dat zou willen. Volgens mij is Feyenoord wel zijn club."

Collega Maarten Wijffels van het Algemeen Dagblad onderschrijft de woorden van Krabbendam. "Feyenoord volgend jaar in de Champions League en hij tweede spits, in plaats van Michiel Kramer", stelt hij voor. Wijffels denkt dat Van Wolfswinkel er financieel bij een eventuele transfer naar Feyenoord wel op achteruit zal gaan. "Maar zou hij niet willen inleveren om nog een keer bij Feyenoord te spelen?"

Denk jij dat Ricky van Wolfswinkel volgend seizoen nog voor Vitesse speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bij PSV is ie zeker welkom, en dan de Jong meteen uitzwaaien! Zou best een lekker duo met Locadia kunnen zijn.

3 mei 2017 om 00:06

Hij is echt niet beter dan de Jong, die schoot er de afgelopen twee seizoenen ook gewoon meer dan 20 in he. Het is niet zo als of hij er niks meer van kan. Het is geen topper maar dat is v Wolfswinkel zeker ook niet.

3 mei 2017 om 00:18

We hebben Locadia ook al. Die verdient nu zijn kans, zeker na zijn goede optredens recentelijk. Locadia is nooit een echte buitenspeler geweest, maar speelde daar altijd omdat De Jong voorrang had op de spitsen-positie. Nu het tijd is om De Jong met pensioen te sturen (wat PSV betreft, of hij mag op de bank) kan Locadia in de spits. Locadia heeft daarnaast nuttige kwaliteiten als een vernietegende traptechniek en kan dus ook goed vrije trappen nemen (zie PSV - Ajax ) Ik heb geen idee hoe goed Lammers in de ED zou renderen, maar die heb je ook nog als backup en mag van mij nu zijn kans krijgen (als backup van Locadia, dat wel).

Scheelt overigens ook weer wat geld die je al nodig gaat hebben om in de vleugels (alleen Bergwijn als echte vleugelspeler kan echt niet), het middenveld (als je Van Ginkel, Siem en wellicht Propper en Guardado verliest) en de defensie (eventueel vertrek Arias en Moreno en Zoet) investeren.

3 mei 2017 om 00:25

Wat is dat toch met sommige PSV fans die De Jong lopen af te zeiken op een minder seizoen?
De Jong heeft loopt in 7 eredivisie seizoenen dik 1 op 2. Daar kunnen de meeste spitsen in de Eredivisie alleen maar van dromen.
Ik zou maar al te graag De Jong terug willen hebben bij Twente.

En Locadia is dan wel goed genoeg? Ik weet niet wat PSV in hem ziet. Er is iets met zijn motoriek dat niet helemaal klopt. Kan aan mij liggen en kan het ook niet goed uitleggen maar als ik hem zie lopen/rennen dan klopt er imo iets niet helemaal.

3 mei 2017 om 00:41

Locadia's is volledig twee benig en zijn techniek is echt 10x beter dan die van de Jong. Heeft echt alles was een spits nodig heeft, uiteraard is het ook afwachten hoe hij het doet als hij echt een kans krijgt maar ik zie hem graag als eerste spits volgend jaar.

3 mei 2017 om 00:54

Persoonlijk zie ik mijn kritiek op De Jong niet als afzeiken. Hij is ontzettend belangrijk geweest voor twee kampioenschappen. Echter heeft hij een heel seizoen aangemodderd en dat heeft PSV veel punten gekost. Een minder seizoen is nog zacht uitgedrukt. 8 goals in 31 wedstrijden als spits van een topclub in je competitie is echt heel matig. Op een gegeven moment moet je verder kijken en doorselecteren. Locadia heeft recentelijk laten zien van waarde te zijn en ik acht het met oog op een frisse wind dan ook minder risicovol om het met hem te proberen volgend seizoen, dan (een deel van) het komende seizoen te gebruiken als revalidatieperiode voor de vorm van De Jong. Niemand is heilig, prestaties staan voorop. Locadia is daarnaast tot het bot gemotiveerd, terwijl De Jong vooral tegen zichzelf lijkt te vechten. Daarnaast is De Jong een grootverdiener en kost dat je nogal veel geld waar je momenteel weinig voor terugkrijgt. Alle respect voor wat De Jong betekent heeft voor Psv, maar aan alles komt een keer een einde.

3 mei 2017 om 08:06

Ben het ook niet met je eens kijken ff naar hazard vorig seizoen en dit seizoen bij chelsea, het zal me niet verbazen dat hij er volgend seizoen weer 25 inleg,

3 mei 2017 om 01:35

Beetje respectloos na 1 minder seizoen van de jong.

Ricky is zeker beter dan Kramer, maar dan nog heb je niets aan hem. Met Jorgensen heb je al een lange spits, wat Feyenoord moet halen(ter vervanging van Kramer) is een snelle, behendige spits die in de counter gevaarlijk kan zijn. Zeker met de CL in het vooruitzicht is het sowieso een optie voor Gio om op de counter te spelen.

Wijfels kletst verder uit zijn nek, financieel achteruit gaan als Van Wolfswinkel naar Feyenoord zou gaan? Tijden dat Vitesse een hoger salaris bood dan Feyenoord is al enkele jaren voorbij. Feyenoord is de derde club qua salarisbegroting, het is zelfs al enkele jaren het geval dat er jaarlijks 1 miljoen extra kan worden besteed aan salarissen.

3 mei 2017 om 00:14

Reken d'r maar op dat Ricky lekker verdient. Zou niet slim zijn om dat salaris aan een back-up te geven. Bovendien denk ik niet dat ie goed genoeg is. Bij vites doet ie niet heel veel behalve ballen afmaken.

3 mei 2017 om 00:18

Is dat niet belangrijk dan als spits?
Je kansen afmaken.

3 mei 2017 om 01:17

Ja maar een spits die meevoetbalt, een man kan uitspelen, assist kan geven en daarbij ook nog scoort is voor een topclub toch een pre zoals Feyenoord heeft met Jorgensen, Ajax met Dolberg & PSV met Locadia. En in het buitenland bij topclubs zie je dat ook met Suarez, Griezmann, Benzema, Aguero etc

3 mei 2017 om 01:22

Ik zie dat inderdaad ook liever. Kijk het verschil tussen de Jong en Locadia bij PSV nu. Je hebt helemaal niks aan de Jong zonder goede buitenspelers, wel aan Locadia. Die kan een zelf kansen creã«ren en meevoetballen.

3 mei 2017 om 00:21

Eens, het salarishuis bij Vitesse is niet te vergelijken met die van Feyenoord. Van salaris inleveren zal dan ook geen sprake zijn bij een eventuele overstap naar Feyenoord.

3 mei 2017 om 01:13

Sinds wanneer is van Wolfswinkel een lange spits??

3 mei 2017 om 09:02

Ik vind van Wolfswinkel ook niet echt beter dan Kramer. Bovendien denk ik dat je Kramer beter als back-up kunt hebben dan van Wolfswinkel. Kramer kun je als stormram gebruiken om een wedstrijd om te draaien, dat is vW toch een stuk minder.

Zie als neutrale supporter toch graag van Wolfswinkel bij Vitesse, hij gaat echt geen tweede viool spelen bij Feyenoord achter Jørgensen. Bij een eventuele transfer van Jorgensen is hij natuurlijk wel een optie voor Feyenoord

Een stap naar Feyenoord kan ik me nog indenken bij een vertrek van Jorgensen, hij speelt dan zeer waarschijnlijk Champions League.

Een stap naar PSV is momenteel volgens mij niet zo aantrekkelijk. Met Vitesse speelt hij sowieso Europa League en hij weet zeker dat hij altijd de belangrijkste man is. PSV moet nog voorrondes spelen. Dan kan hij toch beter nog gewoon een jaar hoge ogen scoren in Arnhem!

3 mei 2017 om 01:17

Haha wat een onzin, ga je nu doen of een stap van Vitesse naar PSV een stap omlaag is?
Verder mag je overigens toch wel van uit gaan dat PSV die voorrondes gewoon doorkomt hoor, paar jaar geleden wonnen ze geloof ik nog met 10-0 in zo'n voorronde. Voorrondes Champions League is uiteraard lastig, maar voorrondes Europa League moet voor PSV echt geen probleem zijn hoor. Schat de kansen van PSV om ver te komen in de EL toch een stuk hoger in dan die van Vitesse. Alleen al vanwege de potindelingen.

Verder zitten ze bij PSV echt niet te wachten op van Wolfswinkel hoor, de Jong en Locadia zijn beter.

3 mei 2017 om 13:28

Nee, waar zeg ik dat PSV een stap omlaag is?

Ik denk dat Ricky op zijn leeftijd nu altijd wil en moet spelen. Dat kan bij Vitesse en ook nog eens in de Europa League:

- Bij Feyenoord zou eerst Jorgensen weg moeten om die garantie te hebben, maar speel je Europees wel direct op het allerhoogste niveau
- PSV heeft niet de garantie dat ze Europees gaan spelen in de poulefase en niet de garantie dat hij eerste spits is. Dus het lijkt me de minste optie. Ook de reden dat Ajax niet eens genoemd wordt, daar zit blijkbaar teveel voor hem in de rangschikking.

Ik snap niet waarom iedereen van Wolfswinkel naar Feyenoord wil praten. Het is misschien een betere spits als Kramer maar beter als Jorgensen? Zeker niet, daarbij mocht Jorgensen weg gaan dan wil je zekerheid daarvoor terug en dat koop je niet met Ricky.

Als vervanging van Kramer lijkt me dat een goede optie. Moet hij wel tweede spits willen zijn.
En financieel er op achteruit? Zoveel zal hij bij Vitesse nu toch niet verdienen?

3 mei 2017 om 10:46

Hij is wel beter dan Kramer inderdaad, maar ik denk niet dat hij bij Feyenoord past. Ricky is vooral een afmaker en geen meevoetballende speler die ze daar in de vorm van Jorgenson nu wel hebben.
Hij gaat trouwens sowieso niet ergens heen om daar tweede spits te zijn, dat kan ik je verzekeren (heeft hij althans pas een keer of 10 laten weten na de bekerwinst). Hij kwam juist terug naar Vitesse omdat hij niet speelde en wilt absoluut spelen. Daarnaast is hij ook gewoon te goed voor op de bank en zal hij bij Vitesse toch zeker 500.000 a 600.000 verdienen. Ik denk dat hij beter een seizoen kan blijven, Europa League spelen en dan een mooie club uitzoeken.

Zolang Jorgenson er is wordt hij tweede spits. Ik vraag me af hij dat wil, aangezien hij gisteren bij Pauw nog vertelde dat hij zo blij is dat hij weer speelt.

Bij Psv vind ik hem op de een of andere manier niet passen. Zal wel door het gebrek aan buitenspelers komen, dan verzuipt hij en krijgt geen bal.

Hoezo zou hij bij Feijenoord minder gaan verdienen als bij Vitesse? De salarissen van Vitesse liggen toch niet hoger als die van Feijenoord?

Verwacht dat zeker nog een seizoen bij Vitesse speelt. Zal zeker geen tweede viool bij Feijenoord gaan accepteren. Psv is helaas geen optie. Vitesse speelt sowieso Europees en heeft hij een vaste plak

Zou geen slimme zet zijn van Feyenoord. Ik denk dat hij tekort komt voor de topclubs. Leuk voor de subtop, maar niet meer dan dat. Feyenoord moet nu toch de stap willen maken om definitief topclub te blijven en dan moet je de lat hoger leggen, geen ruimte voor Kramer's etc. Ben ook meer dan benieuwd hoe dat gaat aangezien van Geel eigenlijk beter scoort in het subtop segment.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren