Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester United laat opnieuw dure punten liggen op Old Trafford

Laatste update:

Manchester United speelde dit seizoen in eigen huis al gelijk tegen ploegen als Hull City en AFC Bournemouth en Swansea City is zondagmiddag de volgende die na een 1-1 gelijkspel met een punt vertrekt van Old Trafford. The Red Devils leken door een rake penalty van Wayne Rooney op een overwinning af te stevenen, maar Swansea boekte dankzij een fraaie vrije trap van Gylfi Sigurdsson tien minuten voor tijd toch een belangrijk punt in de strijd tegen degradatie. United heeft nu plaatsing voor de Champions League via de Premier League niet meer in eigen hand.

Luke Shaw lijkt de laatste weken bezig om José Mourinho te overtuigen en mocht zondag ook aan de aftrap beginnen. De wedstrijd zat er voor de Engelsman echter na tien minuten al op toen hij zich wegens een blessure moest laten vervangen door Antonio Valencia. De Ecuadoriaan startte, met het oog op de halve finale van de Europa League van aankomende week, net als Henrikh Mkhitaryan op de bank en de thuisploeg miste door die keuze duidelijk creativiteit voorin.

We hadden al de schwalbe van Kevin Strootman, maar Marcus Rashford kan er, voorafgaande aan de rake penalty van Wayne Rooney, ook wat van... ??

Geplaatst door voetbalzone op zondag 30 april 2017

De eerste kans van de wedstrijd was dan ook voor de bezoekers toen Fernando Llorente met een goed schot landgenoot David de Gea tot een redding dwong. Jesse Lingard kreeg vervolgens een aardige kans aan de andere kant, maar daarna bleef het tot de blessuretijd van de eerste helft stil voor beide doelen. Marcus Rashford eiste daarop met een schwalbe een hoofdrol op: de Engelsman ging in een duel met Lukasz Fabianski theatraal naar de grond en kreeg een strafschop mee.

Rooney benutte vervolgens dat buitenkansje, waarna arbiter Neil Swarbrick meteen floot voor de rust. In de tweede helft bleef het spelbeeld ongewijzigd, met weinig kansen aan beide kanten. Een schot van Rooney werd al snel geblokt door een ploeggenoot en daarna was het wachten op vuurwerk voor de goal. Dat kwam tien minuten voor tijd toen Sigurdsson mocht aanleggen voor een vrije trap en de bal fraai langs De Gea in de vrije hoek krulde. United ging daarna in allerijl weer op zoek naar de voorsprong en Lingard was er met een kopbal dicht bij. Fabianski redde echter een punt voor the Swans.

Manchester United dacht te gaan winnen van Swansea City Football Club, totdat Gylfi Sigurdsson achter de bal ging staan bij een vrije trap! ??

Geplaatst door voetbalzone op zondag 30 april 2017

Denk jij dat Manchester United nog in de top vier gaat eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pure gerechtigheid deze uitslag na die onterechte penalty. Gelukkig dat Man U niet gewonnen heeft door die onterechte penalty. Ik hoop dat Manchester United buiten de top 4 valt, maar vervolgens wel de Europa League wint. Het zou namelijk fantastisch zijn om volgend seizoen 5 engelse topteams in de Champions League te zien! Het engelse voetbal heeft deze boost ook keihard nodig! Ik gun het ze ook van harte!

30 april 2017 om 15:08

Alsjeblieft niet zeg, al die geldsmijtende geen-beleid voerende clubs, laat het Engelse voetbal maar lekker wegzakken en laat Ajax de EL maar winnen, het NL voetbal heeft die boost veel meer nodig.

30 april 2017 om 15:12

Ik hoop het niet. Ze geven jaarlijks honderden miljoenen uit aan spelers en het spel is niet om aan te gluren.

30 april 2017 om 15:39

Dat komt door die zeer zware Premier League. Barcelona en Madrid kunnen tegen degradatie clubs met een b-team of op 60% spelen om zo energie over te houden voor de CL en de rest van het seizoen en in Spanje heb je ook geen League cup, zoals in Engeland. In Engeland moet je elke wedstrijd (ook tegen de degradaten) de volle 100% geven en dat vreet energie waardoor ze moeilijk in europa kunnen presteren en aan het einde van het seizoen uitgeput zijn en slechte wedstrijden laten zien. Man U was nu ook vermoeid en had veel blessures, daarom speelde nu ook slecht en is het 1-1 gebleven.

30 april 2017 om 16:14

Dat is een beetje onzin. Tegen Valencia en recent nog tegen Gijon moest Real tot het gaatje.

Ik zie genoeg degradatieklanten in de EPL alleen maar verdedigen en worden verslagen met meer doelpunten verschil.

30 april 2017 om 16:18

Oneens. Doordat er zo immens veel budget is zouden ook de selecties makkelijk 2 a 3 keer per week moeten kunnen voetballen. Terwijl het in Nederland al lastig is om 11 kwalitatief goede basisspelers op te stellen zou je in Engeland moeten kunnen verwachten dat de hele selectie bestaat uit topspelers die kunnen concurreren met elkaar. Als er zelfs voor wisselspelers al tientallen miljoenen kunnen worden neergelegd zou dit wat mij betreft echt niet onmogelijk moeten zijn. Bovendien die League cup wedstrijden waar jij het over hebt worden 9 vd 10 keer gespeeld met B of zelfs C spelers met wat aanvullingen vanuit de jeugd.

30 april 2017 om 15:14

Waarom heeft het Engelse voetbal het keihard nodig? Hebben ze niet genoeg geld?'

30 april 2017 om 15:41

Het gaat om de aantrekkingskracht van de CL. Al die engelse topclubs hebben veel meer aantrekkingskracht met CL voetbal dan zonder.

30 april 2017 om 15:14

De Premier League wordt door velen omschreven als de beste competitie ter wereld, dus zo'n boost hebben die clubs niet nodig. Verder hoop ik zelf dat Manchester United volgend seizoen niet de Champions League in gaat. Technisch beleid zoals die club het de laatste jaren uitvoert, hoort niet beloond te worden.

Ze gooien geld in een bodemloze put en blijven er maar geld tegenaan gooien totdat er iets blijft plakken. Een visie of een plan is er niet en als die er wel is, wordt het wel heel schandalig uitgevoerd. Alles in en rondom de club ademt wanhoop en er is totaal geen visie. In mijn ogen lachwekkend voor zo'n enorm grote club.

30 april 2017 om 15:45

Hou toch op joh!! Pogba is gewoon een wereldspeler! Alleen is misschien geen 100 miljoen waard. Voor de rest heeft Man U nu veel blessures en verliezen daardoor ook veel punten. Bailly is ook gewoon een wereld aankoop. Net als Mhkitaryan, dus wat jij zegt is gewoon onzin. In de Premier League zit gewoon heel veel potentie en het is tot nu toe allemaal net niet.

30 april 2017 om 18:20

Pogba is een goede speler. Dat ontken ik ook nergens. Toch blijft het veel te veel geld en dat duidt gewoon op wanbeleid, punt. Verder heeft elke club last van blessures. Het is maar hoe je er als club mee omgaat. Bailey deed het goed het eerste half jaar, maar je kunt een speler niet beoordelen op een klein aantal wedstrijden. Niet elke speler komt even sterk terug na een lange blessure.

Mkhitaryan is wisselvallig en dan is 40 miljoen erg veel geld. Dan kan je mijn betoog afdoen als onzin, maar dan ben je zelf niet objectief. Als je kijkt naar de feiten, de aankopen en de positie waar ze nu staan, is er gewoon structureel te veel betaald voor spelers die het tot nog toe niet waar kunnen maken en de huidige stand van zaken bevestigt dat.

Je doet net alsof ze spelers hebben gekocht met een waarde van 10 miljoen euro waardoor het ineens knap is dat ze 5de staan. We praten hier over misschien wel de grootste en rijkste club op aarde. Dan is een 5de plaats Nooit een knap resultaat en eigenlijk beschamend. Zie jij Ajax al 5de worden in de Eredivisie?!

30 april 2017 om 15:17

Wat heeft Man U in de CL te zoeken? Datzelfde kan ik ook van teams als City, Liverpool en Arsenal vragen. Alleen chelsea en tottenham maken een stabiele indruk op mij, de rest zal als figurant fungeren.

30 april 2017 om 15:20

Tottenham is ook altijd een figurant in de CL en EL. Het is alleen Chelsea dat wat kan doen in de CL

30 april 2017 om 15:22

Die laten anders ook niet veel zien de afgelopen 5 jaar. Enigste wat chelsea kan is met 10 man in de 16 staan en hopen op penalties of 1 goede uitval tegen teams zoals Barcelona, Bayern, Real, Atletico, etc.

30 april 2017 om 15:24

In de PL speelt Spurs toch echt goed voetbal hoor, dat wordt dus niet in Europa doorvertaald?

30 april 2017 om 15:25

Het Chelsea van nu speelt toch wat anders dan onder Mourinho en Di Matteo

30 april 2017 om 15:26

Als je ziet dat Tottenham in de CL in een makkelijke poule 3e eindigt en in de EL door Genk(!) uitgeschakeld wordt, nou dan weet je genoeg. Spurs zijn een schande voor de PL in Europa. Jammer dat ze zich toch weer plaatsen voor de CL.

30 april 2017 om 15:27

Dit jaar spelen ze ook geen Europees . Ben benieuwd hoe ze volgend jaar gaan spelen tegen Real of Barca. Waarschijnlijk gewoon weer met 10 man achter de bal.

30 april 2017 om 15:28

@3ajax,

Niet veel laten zien afgelopen 5 jaar? Wat dacht je van CL winst 2012 (5jaar geleden), EL winst 2013 en Halve Finale CL 2014. Dit jaar niet meegedaan Europees, dus dan valt er niet veel te laten zien he.

30 april 2017 om 15:31

Eerlijk gezegd ben ik ook best wel verrast door de mensen die zeggen dat Laliga alleen maar de drie grote clubs hebben en verder alleen maar kleine clubs en de PL 10 geweldige clubs hebben. Celta, de nummer 10 van Laliga, schakelt gewoon Genk uit, die de nummer 2 van de PL versloeg. De enige clubs waar ik onder de indruk van ben in de PL zijn Chelsea en in mindere mate Tottenham en Liverpool, maar alleen van het voetbal dat Tottenham speelt in de PL, niet in Europa. Van Liverpool moet ik nog zien hoe ze het kunnen in Europa, aangezien ze veel punten pakken tegen bijvoorbeeld Arsenal, Everton etc., maar niet tegen Bournemouth, Hull City etc.

30 april 2017 om 15:33

Oké dat wist ik niet, het is dan raar dat ze in de PL het wel goed doen maar in Europa niet.

30 april 2017 om 15:35

Enerzijds heb je gelijk over liverpool, maar anderzijds denk ik dat Liverpool nog best zou kunnen verrassen in de CL. in de topwedstrijden spelen zij ontzettend goed.

uiteraard moeten ze dan wel minstens vierde worden, wat moeilijk, maar mogelijk is.

30 april 2017 om 15:59

Laatste 5 jaar, dus 2013, 2014, 2015, 2016 en 2017. Inderdaad een EL winst, maar dat mag je wel verwachten met zo'n dure selectie tegen over clubs als Benfica (zeltde al united dit jaar). Voor de rest niet bijster veel bijzonders laten zien. In 2014 ontliepen ze waarschijnlijk de topclubs tot de halve finale en ja dan schakeld chelsea een roma of sevilla ook wel uit.

30 april 2017 om 16:13

Het is nu seizoen 2016/2017, laatste 5 jaar hoort seizoen 2011/2012 gewoon bij dus. Bovendien hebben ze in 2014 gewoon PSG uitgeschakeld in de kwartfinale onder andere, of is dat geen topclub meer?

30 april 2017 om 16:21

Geen absolute top zoals Barca, Bayern en de 2 Madrids. Maar goed de laatste 3 seizoenen (inclusief deze) laten ze dus ook niks zien. Dan presteert United ook gewoon, want die stonden rond dezelfde periode als de CL winst van chelsea ook nog 2x in de finale.

30 april 2017 om 16:53

Utd stond na de winst in 2008 in 2009 en 2011 in de finale. Oftwel: furgeson. Daarna hebben ze amper gepresteerd. Chelsea heeft redelijke resultatrn gehaald.op hun.eigen manier.

30 april 2017 om 15:26

Juist het Nederlands voetbal heeft het nodig! United en de rest van het Engelse voetbal hebben genoeg geld om goeie spelers aan te trekken en daarmee zelf weer ver te komen in Europa. De Nederlandse clubs hebben amper geld om een speler aan te trekken, hebben daarom een selectie die niet goed genoeg is voor Europa en moeten het geluk hebben dat ze iemand makkelijks loten in de CL en daardoor de kwartfinale halen ofver komen met een beetje geluk in de EL en de halve finale/finale halen. Want nu is zelfs onze kampioen niet eens direct gekwalificeerd voor de CL en dat maakt mij en honderdduizenden andere inwoners zorgen.

30 april 2017 om 16:34

Alsjeblieft niet, waarom zou iemand dat in hemelsnaam willen, stel je voor, 4 engelse ploegen in de kwartfinale, De champions league is het niet BPL 2.

30 april 2017 om 17:00

Als 4 Engelse ploegen de kwartfinale weten te halen, doen ze het toch verdomd goed, vergeleken met afgelopen seizoen. Waarom zou iemand dat dan niet willen?

30 april 2017 om 17:09

Hahaha dat is iedere keer zo. Als de CL geregeerd wordt door La liga is het allemaal knap en kan de PL er niks van. Maar op het moment dat er 3 van de 4 halve finalisten Engelse clubs zijn (zoals 2004-2009) dan is het saai en de BPL 2.

Met alle mazzel van de wereld toch nog een punt gepakt. Dit had gewoon een nederlaag moeten zijn. Dan is de PL campagne nu dus defintief voorbij. Dat was al te verwachten natuurlijk, maar ik had stiekem toch nog valse hoop dat de race om de top 4 zou eindigen tegen een echte obstakel, zoals Arsenal of Spurs, en niet thuis tegen een club dat over 3 weken waarschijnlijk een Championship club is. Nu focussen op de (hopelijk) drie resterende EL-wedstrijden, waarvan er gelukkig maar 1 gewonnen hoeft te worden. De CL-ticket zal afhangen van een zeldzame wedstrijd waarin United boven zichzelf uitstijgt (zoals tegen Chelsea) want in normale doen zal United hard onderuit gaan in Stockholm, of de tegenstander nu Ajax of Lyon is.

30 april 2017 om 15:07

United is niet goed genoeg dit seizoen, maar om te stellen dat ze kansloos zijn tegen Lyon en Ajax is natuurlijk lachwekkend. Lyon staat niet voor niets mijlenver achter op Monaco en PSG in Frankrijk, en Ajax heeft veel en veel minder kwaliteit dan United. Dat is nogal een belangrijke factor in een finale.

30 april 2017 om 16:10

Dit is echt niet om aan te zien, united, de united met dit spelersmateriaal...

Ik zie Ajax absoluut dit united uitschakelen als zij united hadden geloot. Hopen op Ajax united finale en mogen de beste winnen ( dan bedoel ik Ajax, want die weten tenminste wat balbezit inhoud en normale pasjes te geven )

United heeft echt een trainer nodig ala low en dan een enorme schoonmaak. Met José zal je miss prijzen winnen, maar dat spel is gewoon nasty

30 april 2017 om 16:22

Zo simpel is het niet hoor. united koopt 1 speler wat al meer dan 1x onze begroting is.

30 april 2017 om 16:43

Tja eigen schuld. Kan je spreken van een slecht beleid dan

30 april 2017 om 16:57

Lyon is ongeveer van hetzelfde niveau, Ajax heeft minder kwaliteit, maar niet "veel en veel" minder. Overigens maakt het bij United geen bal uit hoeveel kwaliteit er rondloopt, het collectief zal kei en keihard blijven falen zolang ze met deze Mourinho-filosofie blijven spelen. In een notendop: op voorsprong proberen te komen en zodra dat is gelukt, alles op alles zetten om een tegendoelpunt te voorkomen, wat vaak betekent dat 11 man achter de bal gaan spelen en de tegenstander mag gaan komen. Hoe vaak is United dit seizoen op een 1-0 voorsprong gekomen waarna de tegenstander in de slotfase van de wedstrijd alsnog de 1-1 maakt nadat het al een paar keer gevaarlijk dichtbij is gekomen? Sommige United fans zullen beweren dat dat toeval is, of domme pech. Nee, absoluut niet. Dat is Mourinho. Een club dat weer naar de Europese top wil moet niet leunen op een filosofie dat het niet wil verliezen. Niet stoppen en denken dat de wedstrijd gespeeld is bij 1-0, maar zoveel mogelijk doelpunten maken, elke wedstrijd, tegen elke tegenstander, zoals een Monaco of een Spurs dat doet. Dat zijn clubs die uitstralen dat ze zich bij de absolute top willen en misschien wel gaan aansluiten. United straalt dat op geen enkele manier uit. United mag deze zomer weer 600 miljoen gaan uitgeven voor Mbappe, Griezmann, Neymar en Lacazette, maar ze zullen er geen haar beter van worden, zolang ze zich aan deze filosofie blijven vasthouden. Het zal elk seizoen lachwekkender worden: na aankomende zomer tikken we bijna de miljard aan, wat betreft uitgaven in de afgelopen jaren, maar ook na komende zomer zullen we waarschijnlijk weer meedoen om in de top 6 te eindigen, niet meer dan dat.

30 april 2017 om 17:06

Ik heb overigens nergens beweerd dat United kansloos is tegen Lyon/Ajax, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik zei dat United in normale doen, dus in de vorm waarin ze het overgrote deel van de wedstrijden dit seizoen hebben gespeeld, zal verliezen, en dat is heel aannemelijk. Er is dus nog altijd een kans, zoals ik al zei, dat United wat beter dan normaal voor de dag komt, maar die kans is in principe niet zo heel erg groot.

30 april 2017 om 17:44

Je snapt heus wel wat ik bedoel toch. Als jij echt denkt dat United boven zichzelf moet uitstijgen om Ajax te verslaan dan heb je het mis. United staat verdedigend bijvoorbeeld ijzersterk, en als je een middenveld van Herrera, Pogba en Mkhitaryan kan opstellen met Martial, Rashford en Mata daarvoor dan lijkt Ajax me gewoon kansloos.

30 april 2017 om 18:12

United speelde in de afgelopen anderhalf jaar 4 wedstrijden tegen twee van de drie traditionele topclubs uit de Eredivisie (PSV en Feyenoord) en wist 1 keer te winnen, 1 keer gelijk te spelen en 2 keer te verliezen. Waarom zou Ajax (dat dit seizoen misschien wel het beste voetbal speelt van alledrie die Eredivisie-clubs) in hemelsnaam kansloos moeten zijn? Rostov schakelde United bijna uit, Anderlecht hield ze 180 minuten in bedwang en was ook een paar keer heel dichtbij de winnende, maar Ajax is kansloos?! Nou ja, goed. Laten we niet op de zaken vooruit lopen. Laten we eerst maar eens zien of United die finale uberhaupt gaat halen, want Celta zullen ze ook niet zomaar even aan de kant schuiven. Maar na alle resultaten van de afgelopen jaren, met alle "sterren" (inclusief die middenvelders en aanvallers die je opnoemt) die er al die tijd al hebben rondgelopen, blijf ik het bizar vinden hoe erg sommige supporters dit team nog zo hard kunnen overschatten. Als er op zn minst nog goede prestaties en resultaten waren die je als argument had kunnen gebruiken, had ik het nog enigzins kunnen begrijpen, maar als alles, maar dan ook echt alles, erop wijst dat United dit seizoen de capaciteiten heeft van een Engelse subtopper, gaat het mijn pet te boven hoe men tegenstanders van United nog "kansloos" kan noemen.

79e minuut, United heeft dringend een goal nodig. Wat doet Mourinho? Hij haalt Rooney er vanaf. Onbegrijpelijk zeg. Verder wel een terecht punt voor Swansea. United was niet goed genoeg en kreeg een cadeautje van de scheids vandaag.

Swansea had vandaag 3 punten verdiend. Schandalige beslissing van de arbitrage om voor deze snoekduik van Rashford een strafschop te geven. Of het genoeg zal zijn moet nog blijken maar The Swans hebben gevochten als leeuwen vandaag.

Matige wedstrijd. Een plekje bij de eerste vier wordt voor United nu wel heel lastig. Aan de ene kant teleurstellend gezien de forse investeringen van de afgelopen jaren. Toch vind ik sommigen hier wel erg negatief, hoor. Bij United zal men niet zeer ontevreden zijn over het seizoen: er wordt mijns inziens dit jaar beter voetbal gespeeld, de concurrentie is echt stukken sterker dan vorig seizoen en ze zitten nog in de EL, terwijl de introductie van een nieuwe speelwijze (door een nieuwe trainer met nieuwe spelers) simpelweg tijd kost. Bovendien spelen ze meer wedstrijden dan ieder ander, en zijn er een hoop geblesseerden. Dat je bijvoorbeeld slechts een puntje achterstaat op een Liverpool dat bijna twintig (!) wedstrijden minder gespeeld heeft, zou de teleurstelling toch wel een beetje in perspectief moeten zetten.

30 april 2017 om 15:23

Misschien wel de rijkste voetbalclub op aarde eindigt waarschijnlijk op plaats 5 in de Premier League. Dat is een wanvertoning van de bovenste plank, hoe graag Mourinho ook wil doen geloven dat het onderdeel van een proces is. Als de Europa League niet gewonnen word, zal de druk op Mourinho plotseling snel toe gaan nemen.

De hoeveelheid wedstrijden mag dan een rol spelen, maar we praten hier niet over een club die niet de middelen heeft om een brede selectie te kopen. Ze presteren niet zo slecht vanwege het aantal gespeelde wedstrijden. Ze presteren slecht omdat er geen enkele vorm van visie of technisch beleid is bij de club. Alleen dat al is voor mij een reden waardoor ze voor mij geen enkele gunfactor meer hebben en dat is jammer, aangezien het 1 van de mooiste clubs uit Engeland is.

30 april 2017 om 15:36

Ze presteren absoluut ondermaats gezien de middelen waarover ze beschikken. Daar ben ik het compleet mee eens.

Maar, als ik kijk naar de kwaliteit in de selectie, naar het materiaal waarmee Mourinho dit seizoen moet werken, vind ik het niet raar dat ze op de vijfde plaats staan nu, na al die extra wedstrijden t.o.v. de concurrentie. Mourinho erfde gewoon een heel matige selectie, samengesteld door de technische staf van United en zijn voorgangers, en ik ben van mening dat hij daar deze zomer absoluut kwaliteit aan toegevoegd heeft. De concurrentie is ook opgekrabbeld en smijt ook gewoon met tientallen miljoenen. Het mag uiteraard niet eindeloos duren, maar ik denk persoonlijk dat ze Mourinho een tweede seizoen garanderen. Ze zien bij United echt wel dat je in een enkel seizoen de door puur wanbeleid opgelopen achterstand nooit kan wegwerken.

30 april 2017 om 18:14

Afgelopen zomer was er onder Mourinho ook gewoon wanbeleid. Ten eerste veel te veel geld betalen voor Pogba, die speelt als een speler van hooguit 25-30 miljoen euro. Vervolgens 40 miljoen euro betalen voor een zeer wisselvallige speler die nog lang niet zijn bedrag waar weet te maken. Bailey deed het goed het eerste half jaar, maar je hebt wel langer nodig om hem te beoordelen dan een paar wedstrijden.

Iedereen praat telkens maar alsof er iets verbeterd is, maar uiteindelijk is er niets veranderd. De selectie is niet sterker door Mourinho, maar door het geld dat er afgelopen zomer weer werd uitgegeven. Verder is er ook geen duidelijk plan betreft de jeugdopleiding en is er geen grijntje visie te bekennen bij de club. Bovendien hebben talenten als Rashford en Martial geen progressie geboekt en lijken nu stil te staan in hun ontwikkeling.

Na Arsenal - Leicester en City - United gaf ik een wedstrijd van de EPL toch nog een kans, maar man o man wat was het weer slecht, zwak, pover en niet om aan te gluren. Hoe kun je het publiek zo'n wedstrijd voorschotelen terwijl je honderden miljoenen in de laatste drie jaar erin hebt gepompt? Het o zo geroemde tempo zie je al tijden niet meer in de EPL. Net Roma -Lazio gezien en dat was pas een echte wedstrijd en dan hoop je op meer maar helaas was dat niet zo.

30 april 2017 om 15:18

Hoe heb je zowel Roma Lazio als United Swansea gekeken?

30 april 2017 om 15:24

Laptop erbij met tv op de achtergrond.

Gewoon ongelooflijk en schandalig dot Man U is geen haar beter dan dat van Lvg. Tegen een degradatie kandidaat kunnen ze thuis niet eens winnen en dat is niet de eerste keer. Kunnen ze wel lange tijd niet verloren hebben maar het voetbal is meestal niet om nr huis te schrijven. Verdienen geen CL PLEK.

Waarom krijgt Daley Blind nu als enige een onvoldoende op VZ? Speelde een prima wedstrijd? Een paar keer een pass niet helemaal lekker, maar grotendeels wel. De goal was verre van zijn fout.. Dus wat is dit nou weer?

30 april 2017 om 15:39

Gelukkig krijgt hij op professionele sites gewoon een 7.3 gemiddeld voor zijn seizoen..

30 april 2017 om 15:54

Waarom maak je je hier druk om?

30 april 2017 om 16:12

Omdat we op VZ altijd Nederlandse voetballers aan het afzeiken zijn... Maar in het licht van puntverlies stelt het idd weinig voor hehe

Het is altijd zo leuk als Arsenal-supporter, je ziet de concurrent punten verspelen, hoopt dat je er dan overheen kan gaan, maar dat dit dan elke keer weer niet lukt.. zucht..

Hoe speelde Martial? Krijgt altijd veel kritiek, maar op het begin van het seizoen en vorig jaar vond ik hem een van de betere, hoop dat hij zijn vorm weer herpakt. Pogba wordt dus wel gemist zo te zien?

Van te voren wist ik dat het niet kat in t bakkie zou zijn voor United. Voor ploegen als Swansea is t nu ''dead or the gladiolus flower'', Daarnaast gaat Mourinho duidelijk voor de Europa League. Tegen een tegenstander als Watford of Stoke, die al veilig zijn, is veel makkelijker tegen punten te pakken.

Bolton gepromoveerd naar Championship btw...

sinds louis van gaal is weg . speelt team nog slechter met morinho als trainer brengt saai voetbal

30 april 2017 om 16:48

Precies. Ze zijn geen stap opgeschoten ondanks dat er veel geld gespendeerd is. Zowel qua punten als qua voetbal. Het is nog steeds saai, maar dan op een andere manier. En eerlijk gezegd vond ik de positieve uitschieters afgelopen twee jaar groter dan dit jaar. Toen speelden ze af en toe geweldige wedstrijden tegen de topploegen. Dat heb ik dit jaar nog niet gezien. Daarnaast heeft Mourinho, in tegen stelling tot Van Gaal, geen enkele nieuwe jeugdspeler laten ruiken aan het echte werk.je kan dit Mourinho nauwelijks kwalijk nemen. Dit is de manier hoe hij altijd gewerkt heeft. Spelend vanuit een gesloten verdediging en jeugdspelers geen ervaring op laten doen.

Dat ze nu geen stap zijn opgeschoten sinds 3 jaar geleden is het gevolg van het slechte beleid van de leiding van Manchester United. Eerst kiezen ze voor Van Gaal en daarna voor iemand die een visie heeft die haaks staat op die van Van Gaal. Ik voorspelde voor het begin van dit seizoen al dat het niet zou gaan werken en je ziet het nu.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren