Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Viergever hekelt lied: ‘Ik vind het gênant voor het PSV-publiek’

Laatste update:

In de tweede helft van de topper tussen PSV en Ajax (1-0) daalde het 'Helemaal niets in Amsterdam' neer vanaf de tribunes. Nick Viergever vindt het lied misplaatst en stelt dat de supporters van PSV in de spiegel moeten kijken, in plaats van de spot te drijven met Ajax.

"Ik vind het eigenlijk gênant voor PSV zelf en voor het PSV-publiek. Zij moeten voor de titel strijden", zegt Viergever na afloop bij Ajax TV. "Dat ze dat dan zingen vind ik meer kenmerkend voor de PSV-fans dan voor ons. Wij laten hier de titel liggen, maar zij zijn vanaf de winterstop eigenlijk al kansloos."

"Nu vinden zij het leuk dat wij het niet redden, maar ik denk dat het PSV-publiek lekker naar zichzelf moet kijken en niet naar ons", concludeert Viergever. Volgens de verdediger heeft Ajax alles gegeven in Eindhoven. Het was niet genoeg, maar hij stelt dat de Amsterdammers strijdend ten onder zijn gegaan.

Ben je het eens met Nick Viergever?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat werd ook gezongen door 5 man en een paardenkop. Waar maak je je druk om naar zo'n vertoning lol. Als je over onintelligente spreekkoren van voetbalsupporters valt, is het einde zoek. Je weet zelf toch beter man.

23 april 2017 om 20:24

Het waren er iets meer dan 3. Het maakt verder niet uit, maar toch bijzonder dat de haat naar Ajax groter is dan de liefde voor je eigen ploeg.

23 april 2017 om 20:46

Ik denk niet dat de haat naar Ajax groter is dan de liefde voor de eigen ploeg. PSV-fans hebben twee maanden geleden denk ik al geaccepteerd dat een titel er niet meer in zit. Pure provocatie naar de Ajacieden die aanwezig waren, waar imo niks mis mee is. Hadden denk ik hetzelfde gedaan als Feyenoord in Eindhoven die titel had verspeeld.

23 april 2017 om 20:55

Het is niet alleen hier Ronald, maar overal waar Ajax komt. Het valt gewoon op. Dat je blij bent en toevallig van Ajax wint is één ding, maar deze provocaties hoor je bijna in elk stadion. Vorig seizoen was dat helemaal schrijnend.

23 april 2017 om 20:57

Precies. Naast het feit dat winnen van de rivaal altijd mooi is, is het natuurlijk ook leuk om de uitsupporters die gratis 3 punten dachten op te halen uit te lachen. Het enige wat op het spel stond was de eer.

23 april 2017 om 21:21

Welke rivaal ajax's rivaal is feyernoord en psv is een topper maar thats it

23 april 2017 om 23:23

Wellicht moeten de heertjes van sjax eens bij zichzelf te raden gaan en zich afvragen waarom het uitgerekend zij altijd zijn die door de tegenstander van elke beschimpt worden.
Het zal niet zo zin omdat ze zo geliefd zijn. En met de prestaties heeft het ook niets te maken. Wellicht de maniertjes eens wat aanpassen?

23 april 2017 om 23:48

Welke maniertjes? Het is gewoon zo zielig van mensen als jou om bij alles wat je tegen ajax hebt een beetje goed te praten door te zeggen dat het aan ajax zelf ligt.

24 april 2017 om 02:41

Als PSV geen rivaal is waarom zingen ze het dan?

24 april 2017 om 07:12

@Tannat. Die reden is simpel en is in elk land hetzelfde.
Bayern - Real - Shaktar - Anderlecht en ga maar door.
De meest succesvolle club van het land wordt altijd gehaat.
Heeft niets met de zogenaamde arrogantie te maken.
Maar ik laat graag iedereen in hun eigen droom wereld.

24 april 2017 om 08:49

Maniertjes van Justin Kluivert heeft laten zien tegen PSV

23 april 2017 om 20:25

Lijkt me toch ook niet dat hij dit zelf uit het niets naar voren brengt?

23 april 2017 om 20:28

Waarom zou je er op reageren. Altijd dat argument van "ja de interviewer vraag het dan moet hij toch antwoorden". Dan ga ik interviewer worden en om pincodes vragen oid, moeten ze schijnbaar op reageren.

23 april 2017 om 20:30

Ik zeg niet dat hij moet reageren (het liefste zie ik dat ook niet), maar logischerwijs is hij heel gefrustreerd, dus ik kan het wel begrijpen dat hij zo reageert.
Verder zegt hij dit nog best prima. Je ziet vaak dat spelers het dan flink gaan aandikken.

24 april 2017 om 00:38

@est-1913

Waarom zou hij er niet op reageren? Jij reageert op Viergever en jou is niet eens wat gevraagd dus waar maak jij je dan druk om? Buiten dat heeft hij gewoon gelijk. Helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl jezelf nog minder hebt komt redelijk apart over.

23 april 2017 om 21:48

Daar heb jij een punt. Het kwam er niet erg overtuigend uit en het waren er maar een paar. Toch maakten die paar zich onsterfelijk belachelijk want wij zitten in de halve finale van de EL en worden zeer waarschijnlijk 2e en vanwege onze prima Europese prestaties hebben we zeer waarschijnlijk een beschermde status in de voorronde CL dus volop kansen voor plaatsing.

Als er ergens helemaal niets(!) is bereikt is het wel in Eindhoven en als het voetbal van vandaag maatstaf is, is er een hoop werk aan de winkel voor PSV ...

23 april 2017 om 23:04

Maar als je de EL niet wint heb je nog niets terwijl PSV in ieder geval de Nederlandse supercup heeft gewonnen.

23 april 2017 om 23:11

De supercup! Geweldige prijs, levert miljoenen op. Ow wacht

24 april 2017 om 00:15

Als ik het goed heb heeft PSV meer verdient aan de champions league dit seizoen dan Ajax aan het overleven van de kwartfinale van de Europa League (als het goed is)

24 april 2017 om 02:58

als ik het goed heb, en als het goed is zijn nou niet echt argument-versterkende woorden, daarom heb ik het maar even uitgezocht.

PSV heeft inderdaad bijna het dubbele aan recettes binnengeharkt, maar mocht Ajax de halve finale winnen, dan kan dat verschil halveren of teniet gedaan worden(afhankelijk of we verliezend of winnend finalist zijn). PSV heeft zo'n 14 miljoen euro aan prijzengeld (excl. kaartenverkoop en andere media er omheen), Ajax 6.5.

Maar wat je niet moet vergeten: de marktwaarde van onze spelers is enorm gestegen, onze club is in naam groter geworden, en daarom zie je nu ook dat er links en rechts nieuwe sponsoreringen worden afgesloten, of betere contracten worden getekend. We hebben ook veel meer wedstrijden gespeeld (die vrijwel allemaal stijf uitverkocht waren) Daarbij hebben we nog steeds een optie op een CL ticket (als we de EL winnen).

Ik denk wel dat ik weet in welke positie ik liever zou zitten

24 april 2017 om 08:52

Ik heb liever een 2e plek en halve finale EL dan de derde plek en de Supercup. Ik denk dat zo'n beetje heel PSV dat met me eens zal zijn ...

24 april 2017 om 11:03

Het laatste dat PSV moet doen is over geld beginnen. Ten eerste was ons seizoen door de verkoop van Milik bij voorbaat financieel al geslaagd.

Maar het verleden heeft aangetoond dat PSV financieel eigenlijk niet zonder CL inkomen kan. Zelfs in een jaar met CL inkomen hadden ze maar een winst van 5 mio, in de jaren dat wij CL speelden was dat 20 mio plus.

Ik voorspel dus een verliesjaar voor PSV volgend seizoen. Nog een paar van die jaren en de gemeente zal weer lief worden aangekeken ...


Haha. Iets wat volgens mij elk jaar terug keert bij de top 3 in de competitie. Zijn gewoon leuke smeren en hoort erbij

Triest idd. Net als dat veel supporters nu zeggen . Ajax heeft verloren dus mijn dag kan niet meer stuk! Mensen beweren wel van ja ik mijn liefde voor eigen club is groter, maar als ik zie wat voor feest er weer in eindhoven wordt gevierd en de blijdschap, dan is de haat gewoon groter naar ajax toe.

23 april 2017 om 20:27

Sorry dat ik blij ben.......... Pfff. Als een overwinning op een rivaal niet meer gevierd mag worden zeg..

23 april 2017 om 20:32

Van mijn part ga je de straat op en zuip je jezelf klem. Maar zeg dan gewoon ik ben blij want psv heeft gewonnen! Ipv te zeggen ik ben blij dat die neuzen geen kampioen zijn geworden. Want dan krijg ik toch het idee dat de haat groter is dan de liefde voor eigen club

23 april 2017 om 20:39

Gaat me natuurlijk om dit gedeelte: "maar als ik zie wat voor feest er weer in eindhoven wordt gevierd en de blijdschap, dan is de haat gewoon groter naar ajax toe."

Ik weet ook wel dat sommigen het prachtig vinden dat de titel niet naar Ajax gaat, maar echte supporters betalen geen honderden of duizenden euro's per jaar om mogelijk bij die ene wedstrijd te zijn waar Ajax de titel verspeeld, maar om de club door dik en dun te steunen.

23 april 2017 om 21:20

Als PSV geen kampioen wordt dan is het volgende doel dat Ajax geen kampioen wordt en dat is gelukt. Dus een kleine glimlach

23 april 2017 om 22:48

Oke daar heb je een punt. Maar zie maar weer reactie hieronder wat fouder zegt. "Als psv niet kampioen wordt is het volgende doel dat ajax niet kampioen wordt". Dit is dus precies wat ik bedoel

23 april 2017 om 22:54

Mwa daar heb je wel een punt. Dat geldt inderdaad voor een deel van de Psv'ers geldt voor bijna alle Nederlandse clubs. Zie het maar als compliment.

Edit: ik vind dat voor de vreugde van vandaag toch niet helemaal opgaan. Toch veel oprechte blijdschap dat er gewonnen is van een rivaal, in een seizoen waar het toch allemaal niet loopt. Dat Ajax van de titel wordt gehouden is voor velen misschien een leuke bijkomstigheid.

24 april 2017 om 01:19

@fouder

Interessante opvatting wat voor mij dan weer precies omschrijft wat ik zo mooi vind aan mijn eigen club omdat het zich daarin onderscheid van een boel andere clubs. Als mijn club geen kampioen gaat worden is het doel de tweede plaats te behalen. Het laatste doel wat mijn club dient te hebben is het doel andere clubs per se dwars te zitten. Het maakt me niks uit wie er kampioen wordt als wij het niet worden, het maakt me niks uit wie de beker wint. Worden wij het niet ? dan is het niet zo relevant, meestal ben ik dan voor de oudsider. Precies waarom zoveel mensen in Nederland de titel meer aan Feyenoord dan aan Ajax gunde dit seizoen.

23 april 2017 om 20:37

Is niet zozeer haat richting Ajax, het was de laatste kans om nog iets van het seizoen te maken. Ajax en Feyenoord hebben het dit jaar veel beter gedaan dan Psv. En dat is hard aangekomen, zeker na hun CL campagnne verleden jaar, PSV dacht stappen gemaakt te hebben maar zijn nu ver terug gegooid in hun ontwikkeling. Denk dat er een renovatie aan zit te komen in Eindhoven.

Aantal jaren geleden, toen de 10-0 wonnen van Feyenoord hebben ze wekenlang Feyenoord belanchelijk gemaakt. Er waren zelfs supporters die T-shirts lieten maken van het scorenbord erop. Toen was Feyenoord hun doelwit.

23 april 2017 om 22:09

Feyenoord heeft enorme stappen gemaakt dit seizoen. Wat betreft Ajax vind ik het wel meevallen. Vorig jaar vrijwel gelijk geeindigt en dit jaar op dit moment 3 pnt achter. Psv heeft zeker een matig seizoen gedraaid. Ook wat pech gehad in CL, dus tevreden zeker niet. Maar om nou te zeggen dat Ajax het in de competitie veel beter heeft gedaan gaat veel te ver.

23 april 2017 om 22:59

Ajax heeft nieuwe trainer en dus veel wisselingen in de selectie. Dat kost tijd en toch hebben ze meer progressie gemaakt dan PSV dit jaar. Dan nog prima Europees gespeeld en lang meegedaan voor de titel. PSV was al snel uitgespeeld en zit geen stijgende lijn in hun spel. Feyenoord heeft hele jaar door bovenaan gestaan en knap met de druk omgegaan en spelers zijn er beter geworden.

23 april 2017 om 23:45

@boris19

Je hebt iets gemist. Ajax staat in de halve finale van de Europa league. Ja de halve finale. Ajax is terug op het Europese podium. Ajax kan dit jaar nog steeds de Europa League winnen. Een Nederlandse ploeg die een Europa cup kan winnen, wie had dat een tijdje terug nog gedacht dat dat ooit nog eens mogelijk zou kunnen zijn. En daar hechten Ajacieden veel meer waarde aan dan aan de titel.

En dat is wat ik bedoel met de stappen die Ajax gezet heeft. En dat zijn hele grote stappen, door de nieuwe Europese rating is Ajax nu ook weer een beschermde ploeg in voorrondes en wordt Ajax ook in de hogere potten bij Cl/el geplaatst dus meer kans in de toekomst.

24 april 2017 om 00:17

Laten we vooral het gedeelte weglaten waar Ajax maarliefst 30 miljoen euro meer in de selectie heeft gestoken dit seizoen dan de andere 2 titelkandidaten en dan nog niet kampioen worden is eigenlijk best wel slecht te noemen.

24 april 2017 om 00:59

Welnee wederom goed opletten. Het is namelijk precies andersom, Ajax heeft veel meer verkocht dan aangekocht. En de gaten zijn opgevuld met wederom spelers uit de opleiding. Ajax is dus vele miljoenen rijker geworden, niet armer.

Dus eigenlijk heel erg goed te noemen.

Begin toch niet over het publiek viergever.
Verlaag je niet tot hun.

Alle ajacieden hebben het over dat lied, maar het was gewoon een lied over Philips. En dat weet ik zeker, want ik zong gewoon mee. Soms moet er ook wel een reden gevonden worden om te zeiken. Tuurlijk was het publiek minder enthousiast en luid vandaag. We spelen eigenlijk voor niks meer, dus is toch een andere intensiteit. PSV was niet geweldig maar echt wel een tikkeltje beter vandaag. Maar dat we uit vorm zijn en vernieuwing nodig hebben is duidelijk.

23 april 2017 om 20:26

Dus: 'alles of niets in Amsterdam' ging over Philips? Klinkt logisch.

23 april 2017 om 20:47

Dit was weer een klassiek gevalletje van de titel lezen en meteen een reactie plaatsen. Lees toch eerst eens het artikel knul

23 april 2017 om 20:53

Denk dat het al begint met buitenspelers is brands dronken geweest heel de winterstop ofzo? Zelfs een blinde ziet dat ramselaar bijv geen linksbuiten is iemand die het spelletje zo goed ziet en snapt verneuk je toch niet als linksbuiten

Respect voor deze man, een van de weinige die er nog fel boven opzat.
Maar ben ik de enigste die ziet dat, als de Ligt achterin staat het opbouwend niet goed gaat. Sanchez, is een algemene verdediger maar opbouwend komt hij zwaar te kort. Maar dit compenseert hij uitstekend met het feit, dat hij de rest goed en geconcentreerd oplost. Maar toen Viergever achterin wonnen we in een keer alles, maar sindsdien de Ligt achterin staat is dit wat minder. Nu wil ik niet zeggen dat het door hem komt, maar dit is meer een algemene opmerking.

Ach geen beter vermaak dan leedvermaak, dat zou ook andersom zo zijn.
Ik begrijp dat de druiven voor Viergever zuur zijn, een seizoen waarin hij (in ieder geval voor mij) een sterkhouder is gebleken voor Ajax en zijn status van 'twwijfelgeval' volledig heeft weggepoetst.
Alle ballen op de EL en geen energie steken in randzaken die er niet toe doen ...

... hoewel ... ik mis de voorspellingen van Schone al een beetje

23 april 2017 om 20:29

Andersom zou het denk ik ook wel zo zijn ja. Hetzelfde zou het zijn met Feyenoord, en eigenlijk wel elke club die een ploeg uit de kampioensrace schiet.

Schone net bij Ziggo al iig wat bij zinnen. Werd tijd.

23 april 2017 om 20:48

In amsterdam gaan ze echt niet helemaal niets in eindhoven zingen als ajax zelf geen kampioen word.
Dat doen alleen clubs met een minderwaardigheidscomplex. Zolang ajax maar geen kampioen wordt is dat voor hun een kampioenschap. Sommige teams voelen zich kampioen als ze van ajax winnen dan is het seizoen ook al geslaagd.

Als ajacied moet je er juist trots op zijn dat ze in alle stadions zullen zingen '' helemaal niet in amsterdam'' wanneer de europa league niet word gewonnen.

23 april 2017 om 23:31

Dat mag je jezelf prima wijsmaken hoor als je dat helpt met je frustraties. Als er van te voren constant word gezegd dat Ajax de betere ploeg heeft, beter voetbal speelt etc. dan is een beetje leedvermaak prima op zijn plek.

23 april 2017 om 23:56

Dat zijn toch feiten? Dat ajax beter voetbal speelt? Of moeten we voortaan zeggen: nee we zijn compleet gelijkwaardig aan psv terwijl dat niet zo is?

24 april 2017 om 01:21

@asroma wie is nou gefrustreerd haha. Je clubje word troosteloos derde en gaat helemaal niets in amsterdam zingen terwijl je eigen clubje nog minder heeft gepresteerd. Jou reactie is een en al frustratie en dat begrijp ik. Kansloos seizoen gespeeld en europees laatste eindigt in de poule.

Dan moet je vreugde in iets anders zoeken zoals de 2de plaats van ajax vieren Lol.

24 april 2017 om 01:29

@asroma
De 2de plaats van ajax vieren getuigd van veel frustratie net zoals jou reactie hahah.

PSV heeft gewonnen de wedstrijd was slecht. Feyenoord is verdiend kampioen. Maar zeg eerlijk gozer, hoe zielig en gefrustreerd ben je wel niet in een seizoen als je 3de eindigt en de 2de plaats van ajax gaat vieren. Het zat diep blijkbaar.

Het is beschamend en past niet bij onze club. Ik irriteer me al een aantal weken aan de houding van Ajax waarbij het lijkt alsof ze alles wel even binnen slepen, vandaag is gebleken dat het ook gewoon helemaal niets kan zijn.... Maar dat was in dit seizoen voor PSV al eerder duidelijk en dan kan je beter ook gewoon even stil zijn. Laten we nou alleen genieten van de overwinning en snel naar de orde van de dag gaan, want we hebben zelf al zat te doen om dit komend seizoen niet weer mee te maken.

Weet niet bij welke wedstrijd Viergever was maar ik zat in het stadion en dat lied werd helemaal niet gezongen. Merendeel van de tijd werd het lied van mijn vader werkte bij Philips gezongen

23 april 2017 om 20:34

Ja na de wedstrijd werd het wel een seconde of 15 gezongen. Wel heerlijk dat Viergever zich eraan stoort. Dat is precies wat men met zo'n lied probeert te doen haha

23 april 2017 om 23:30

Ik denk dat als hij het genant noemt dat hij vooral lacht om de mensen die dit zingen. Ajax is in alles beter dan PSV dit jaar, terwijl er een heel nieuw team staat. Als er niets in Amsterdam is, staat Eindhoven dan in de min? Want deze teksten kan je na zo'n jaar beter voor je houden, de Ajacieden zijn namelijk zeer te vrede, en hoe voelen de PSV supporters zich?

24 april 2017 om 00:19

Na 30 miljoen meer in de selectie te hebben gestoken mag ik toch hopen dat Ajax beter presteert dan PSV dit seizoen. Anders was het wel erg zielig geweest hè.

24 april 2017 om 00:29

Verschil is wel dat Ajax veel meer heeft omgegooid en belangrijke pionnen is kwijt geraakt. Milik en Cillessen zijn de twee die het belangrijkste zijn maar er zijn genoeg andere spelers weggegaan die vandaag belangrijk hadden kunnen zijn.

Ajax heeft minder dan de helft wat ze voor die spelers hebben ontvangen geã¯nvesteerd. Als je dat vergelijkt met PSV dan zie je dat het eigenlijk PSV is die meer kwijt is geweest en dus dat het eigenlijk heel "zielig" (om jouw term te gebruiken) is dat ze slechter zijn dit jaar.

24 april 2017 om 00:48

PSV heeft vorig jaar Wijnaldum en Depay verloren. Toen waren dat de twee sterkhouders, en zonder veel te investeren(alleen Pereiro) werden ze nogmaals kampioen. Dat het nu 1 keer niet lukt, doet minder pijn dan te zien dat er 25 miljoen is geïnvesteerd, en het voor de derde keer op rij niet lukt.

24 april 2017 om 01:54

@voetbaltjer

PSV heeft in 2015 Wijnaldum en Depay verloren en jij bent van mening dat ze daarna zonder veel te investeren te werk zijn gegaan. Maar waar je 25 miljoen heel veel geld vindt ben je nog al vergeetachtig over het bedrag wat PSV zelf spendeerde toen Wijnaldum en Depay vertrokken. Dat was ook gewon 20 miljoen euro om Propper, Moreno, Pereiro, Guardado, Isimat te kopen en om van Van Ginkel en Lestienne te huren.

Maar goed, bijzonder leuk dat jullie ook nog een liedje wilde zingen aan het einde van de dag. Een beetje variatie ten opzichte van de liederen die we voortdurend uit het uitvak hoorde tijdens de wedstrijd mag ook wel.

24 april 2017 om 12:24

Sorry inderdaad, ik was propper vergeten. Propper 4.5 Mil, Pereiro 7 mil, Isimat werd toen gehuurd(is pas dit jaar overgenomen). Guardado werd het jaar ervoor al overgnenomen. Dus Propper en Pereiro + huursommen Lestiennen en vginkel komen we op zo'n 13 miljoen uit. Toch echt geen 20 miljoen hoor... De helft van wat Ajax dit jaar aan 2 spelers uitgaf.

Ook altijd leuk om te zien dat als Ajax als ze verliezen dan maar over de supporters van de tegenpartij gaan praten. Terwijl de eigen supporters al jaren voor overlast zorgen en niet eens meer naar de uitwedstrijden in Rotterdam mogen!! en laten we voor het gemak het pop-incident met vermeer vergeten!! Fijne week nog!! :P

Ze waren zo kansloos vanaf de winterstop dat ze maar 3 punten van nummer 2 Ajax staab, ( die weer volgens viergever vandaag de titel verspelen._
Bedankt viergever, weer een stereotype voetballers zijn dom....
Als PSV kansloos was voor de titel vanaf de winterstop dan was Ajax kansloos voor de titel 1 wedstrijd na de winterstop ( exact de 3 punten verschil...)

Zulke liedjes horen niet, zeker omdat PSV zelf geen prijzen pakt, maar gezien wat ajax geroepen heeft in de afgelopen weken ( wij winnen Alle wedstrijden en feyenoord niet) , moeten ze zeker nu niet klagen.

Ik heb me ook geirriteerd aan uitspraken van Bosz, Kluivert en uitschieter Schone....die dachten ook ff kampioen te worden en PSV zomaar even te verslaan. Schone overigens helemaal niet gehoord vandaag....

23 april 2017 om 20:31

Schone heeft net gewoon een interview gegeven. Maar ik mag hopen dat jij zelf ook wel snapt dat media (als je VZ daar onder kan scharen) heel selectief artikelen plaatst.

23 april 2017 om 20:46

Ziyech heeft vandaag bij de NOS aangegeven dat er wat te halen valt in Eindhoven omdat PSV niet goed draait. Heeft weinig met selectieve media te maken, ze zeggen het zelf.

23 april 2017 om 21:08

Dat is precies de definitie van selectieve media. Alles publiceren waar Ajax kan worden bestempelt als arrogant en noem het maar op (gewoon stemmingsmakerij), maar als je dan een realistische uitspraak doet, wordt het volkomen genegeerd.

Bovendien snap ik niet wat Ziyech hiermee te maken heeft. We hadden het over Schone.

23 april 2017 om 23:07

Het gaat toch over media? En wat is er selectief aan als Ziyech het zelf zegt? De media verzint het niet, de spelers zeggen het zelf.

23 april 2017 om 23:13

Ik zal herhalen: 'dat is precies de definitie van selectieve media. Alles publiceren waar Ajax kan worden bestempelt als arrogant en noem het maar op (gewoon stemmingsmakerij), maar als je dan een realistische uitspraak doet, wordt het volkomen genegeerd.'

Het selectieve eraan is dus dat de uitspraken die minder oproer veroorzaken niet gepubliceerd worden, maar degene die dat wel doen, wel gepubliceerd worden.

23 april 2017 om 23:38

Het zou toch volkomen onlogisch zijn als Ziyech in een interview zegt dat hij met knikkende knieã«n en vermoeide benen naar Eindhoven gaat? Als een speler van elke willekeurige club zoiets zou zeggen is het vertrouwen uitspreken, zegt iemand van Ajax het is het ineens arrogant of misplaatst.

Als je om het kampioenschap speel moet je vertrouwen in je eigen kunnen houden, zodra je dat vertrouwen verlies zak je er zeker door heen. Dus dit hoort gewoon bij topsport.

Haha wat is die Viergever toch een gefrustreerd mannetje.
Hoort zeker voor het eerst spreekkoren of zo.
Hij kan beter zich richten op het voetballen.
Was prut aan jullie kant vandaag.

Wat een ophef. Als je zelf niets wint dan is dat beter te verteren als je voornaamste concurrent ook faalt.

23 april 2017 om 23:08

PSV heeft de supercup gewonnen dit seizoen.

24 april 2017 om 01:08

Je bedoelt de Johan Cruyff schaal, dat partijtje waarmee het seizoen geopend wordt. Inderdaad, geweldige prestatie.

Verleden jaar won je de titel en wellicht belangrijker, je overleefde de poule fase van de CL. En bijna wist je Atletico uit de Cl te gooien. Dat was echt een goed seizoen.

Het elftal bleeft vrij intakt, dus verwachte iedereen dat PSV stappen zou zetten. De gedoodverfde kampieons kandidaat plus wederom een mooie CL campagne werd verwacht. Daar waar Ajax veel onderzekerheid wachtte immers Frank de Boer stopte ermee en we moesten maar afwachten wat de nieuwe trainer zou brengen.

Het liep allemaal even anders. Relatief vroeg werd al duidelijk dat de titel er voor PSV niet in zat. Europa werd een sof, zelfs de EL werd niet gehaald.

Daar waar Feyenoord soeverijn kampioen werd, Ajax de halve finale EL haalde en de EL zelfs nog kan winnen. En dan gaat het publiek zingen, helemaal niets in Amsterdam? Komt op mij allemaal nogals sneu over, maar goed, jullie gaan je gang maar. Ik heb tot op heden in ieder geval een top seizoen verheug ik me op de halve finale begint.

Als we niet juichen zijn we nepsupporters en als we juichen zijn we nepsupporters goed punt Ajax fans. Is toch logisch dat PSV publiek blij is op een overwinning op de rivaal. PSV kon geen kampioen meer worden maar voor de supporters geldt dat ze liever een andere club kampioen zien worden dan Ajax en als je dat zelf niet kan worden dit seizoen dan Feyenoord.

Ach Viergever, ik denk dat ze zichzelf kampioen voelen omdat ze ons definitief van het kampioenschap hebben belet. Als zij dat leuk vinden gun ze dat maar. Kunnen wij niks mee.

23 april 2017 om 20:37

Stop aub met dit gehuil joh. Als Feyenoord op bezoek was gekomen en PSV had gewonnen dan zongen ze:"ze worden nooit meer kampioen, ze worden..." Hoort er gewoon bij, beetje sneren naar elkaar. Als je dat al niet meer kan verteren, kan je beter geen voetbal meer kijken.

25 april 2017 om 10:09

Gozer denk je dat ik daarvoor wakker lig. Ik mag mijn mening geven. En in mijn ogen is het gewoon vind ik het raar dat een club die ook voor het kampioenschap strijd dat gaat zingen. Met andere woorden het is voor hun belangrijker dat andere het niet worden, dan dat zij het winnen. Zelf heb je ook niks gewonnen dit jaar. Wie houd wie voor de gek. Het enigste wat ik kan bedenken is dat ze het die gasten uit Rdam meer gunnen dan ons. Dat kan en mag. Maar hoe zielig moet je dan wel niet zijn om andere de kampioenschap toe te juichen als jezelf dit jaar niks hebt gewonnen. Maar in mijn ogen maakt dat ons alleen maar groter.

Beetje een huilie-huilie-reactie a la Sjaak Swart dit. 'wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.' is toch de lijfspreuk van Ajax-gezind Nederland? Dat is precies de branie, het lef en de arrogantie die Ajax uitstraalt en altijd wilde uitstralen. Het verbaast mij enorm dat er steeds vaker Ajacieden zijn die zich er dan over drukmaken dat andere supporters Ajax het succes niet gunnen. Hoezo!? Wees er juist trots op dat je zo gehaat wordt. Gehaat worden is immer gevreesd worden.

Overigens heeft Viergever wel gelijk dat PSV goed naar zichzelf moet kijken. Revisie van de selectie en de staf lijkt mij noodzakelijk. Want dat de pot tegen Ajax eentje was om des keizers baard is natuurlijk wel zorgwekkend, in de wetenschap dat PSV dit seizoen op papier een betere selectie heeft dan vorig jaar...

Ik mis het respect van de supporters naar andere clubs toe. Als je ziet wat ajax presteert en punten pakt in europa, mag er best wel beetje respect zijn. Moeten het toch met elkaar doen om nog iets te kunnen betekenen in europa. Dit jaar gaat het kampioenschap voor ajax ten koste van EL. We hebben geen geld als chelsea om een b-elftal op te stellen tegen Tottenham in de FA cup. Feyenoord is terechte kampioen, psv bakte er niks van dit seizoen en ajax doet mooi mee in europa. Volgend seizoen kan het weer anders zijn. Geef toch eens het respect.

Slechte verliezers die Ajacieden. Natrappen, zure opmerkingen en maar wijzen naar anderen.
Overigens was het vandaag ook helemaal niets wat de club uit Amsterdam liet zien. Nooit het idee gehad dat ze de bal ook maar 1 keer fatsoenlijk op doel zouden kunnen schieten.

23 april 2017 om 21:21

Een goede verliezer zijn, lijkt me in dit geval ook vrij moeilijk. Als je maar 1 punt pakt dit seizoen tegen een ploeg die in twee wedstrijden 2x een bal goed geraakt heeft, dan voelt dat als topsporter zuur.

23 april 2017 om 21:30

Uiteindelijk kan een topsporter beter naar zichzelf en zijn team kijken, wilt hij ervan leren en beter worden. Wat Viergever nu doet is topsporter onwaardig en tevens hypocriet.

24 april 2017 om 00:36

Haha waar heb je het over? Het is toch een perfecte reactie? Het is toch ook gãªnant dat PSV supporters zingen helemaal niets in Amsterdam terwijl Ajax een uitstekend seizoen heeft gedraaid (heel nieuw team en fantastisch in Europa) en PSV het zo slecht heeft gedaan? In deze logica, als er niets is in Amsterdam dan staat Eindhoven in de min? Ik denk ook dat je het woordje hypocriet mag opzoeken, je gebruikt het verkeerd.

24 april 2017 om 00:51

Een uitstekend seizoen nog wel haha. Ajax staat 3 punte. Voor op PSV. Is uitgeschakeld in de VCL. Wint wat potten tegen sterke teams uit competities zwakker dan de eredivisie en tegen een middenmoter uit Duitsland. Straks wordt Ajax van het kastje naar de muur gespeeld tegen Lyon, en loopt het seizoen 'alweer' met een deceptie af.

23 april 2017 om 23:50

Waar heb je het over, Feyenoord heeft de titel terecht gewonnen en daar feliciteer ik ze van harte mee. totaal geen slechte verliezer dus, het is ze van harte gegund naar eenuitstekend seizoen waarin ze van dag 1 eerste stonden.

Dankzij de prestaties in de EL en de tweede plaats, heeft ajax ook ene prima seizoen , ondanks dat we geen kampioen worden. Halve finale EL en nog uitzicht op winst EL is werkelijk prima. Plus de nieuwe Europese status en ranking, werkelijk een prima seizoen

Dat PSV derde is geworden, zonder buitengewone prestaties geeft denken. Dit jaar was voor PSV een jaar om snel te vergeten. Dan geeft het geen pas om een liedje over je tegenstande te zingen terwijl je zelf beduidend minder hebt gepresteerd en je mag gaan richten op de voorronde EL.

24 april 2017 om 00:51

Tja, het is ook zuur om te verliezen van slechte winnaars.

De lamme en de blinde maakte er een duel van die eigenlijk met een 0-0 nog het beste recht aangedaan zou worden. Maar eerlijk is eerlijk, de beste man van veld Locadia had een fraaie vrije trap. En als er dan toch een verdiende om te winnen, dan was het inderdaad Psv.

Dan is de frustratie groot : slecht gespeeld, verloren, kampioenschap weg. En dan zijn er enkele PSV fans die wat zout in de wonden willen strooien met dit liedje en Viergever deelt dan een sneer uit die hij beter achterwege kan laten. Het was gewoon niet goed genoeg vandaag en daarmee klaar. Als je toch wat over de supporters wilt zeggen kan hij beter een compliment maken naar het uitvak, want vandaag vocaal weer geweldige support aan het team gaf en ondanks het slechte spel de keiharde inzet wel waardeerde van de Ajacieden.

Helemaal met viergever eens als 1 ploeg zich moet schamen dit seizoen is het psv wel iedereen is ontzettend blij dat er van ajax gewonnen word maar eigenlijk is het toch om je dood te schamen toonde psv dit hele seizoen deze 110% inzet en deze mentaliteit hadden ze gewoon kampioen geweest want qua spelelers heeft psv gewoon de beste selectie

23 april 2017 om 23:05

Ach joh, Ajax heeft veruit de beste selectie. Hadden vandaag gewoon even 26 miljoen aan 2 spelers binnen de lijnen. Meer dan de hele basiself van PSV. Ajax wordt voor de 3e jaar op rij geen kampioen. Schandalig eigenlijk met zo'n budget.

24 april 2017 om 00:55

Je moet voor de grap even de voorspellingen aan het begin van het seizoen teruglezen. Bijna iedereen was het erover eens dat PSV de beste papieren had voor een landstitel. Er waren mensen die riepen dat Ajax en PSV om de titel zouden strijden, waarbij Ajax als winnaar uit de strijd kwam. Maar ook werd geroepen dat Ajax om plek 2 met Feyenoord zou strijden, waarbij Ajax wel eens 3de zou kunnen worden. Helemaal na de start van Ajax was het sentiment niet bepaald positief.

Maar goed, afgelopen zomer is ook alweer zo lang geleden voor de meeste dat ze inmiddels een alternatieve waarheid hebben ontwikkelt om een sneer uit te delen.

Helemaal niets in Amsterdam??? Zeg jullie zouden zich moeten schamen. Wij spelen nog halve finale Europa league en staan veilig op die 2e plek wat recht geeft op voorronde Champions league. Wat hebben jullie PSV-ers dan gehaald? Een beschamende 3e plaats. Als ik jullie was zo ik dan maar gauw me mond dichthouden en naar je eigen ploeg kijken.

23 april 2017 om 20:51

Als Feyenoord en Ajax boven je staan is een derde plaats absoluut niet beschamend. PSV zal vast op meer gerekend hebben maar een derde plaats is geen schande.

23 april 2017 om 20:57

Dat doen we ook . En dat is enorm tegen gevallen dot seizoen. Maar vandaag wordt er van een rivaal gewonnen. En dat mag gevierd worden. Ook al was het, wederom, erg slecht.

Helemaal niets in Amsterdam? Volgens mij doen ze nog vol mee om de Europa cup en ik acht ze niet kansloos, volgens mij is die beker meer waard dan de landstitel.

23 april 2017 om 22:55

Natuurlijk is dat in 1 keer belangrijker. Daarom lieten ze het natuurlijk lopen vandaag, net zoals eerder de beker. En aan het einde van het seizoen staan ze met lege handen.

Ik snap je teleurstelling Viergever. Als je wint hoor je al die lelijke liedjes niet, en als je wint dan vind je het ook heerlijk als je het publiek stil krijgt. Dat soort stoere praat is allemaal prima. Maar als je verliest dan is een "helemaal niets in Amsterdam" (wat feitelijk misschien nog waar is ook) al te veel? ah....gossie.

En Nick voor jou informatie; het psv publiek is al een hele tijd behoorlijk kritisch op de eigen ploeg. En volledig terecht, maar daar hoef jij je geen zorgen over te maken hoor.

Jezus zeg, die maakt zich druk om wat gezever vanaf de tribune. En wij weten best dat ons seizoen ruk is geweest. Maar ondanks dat het zo slecht is geweest staan we slecht 3 punten van Ajax vandaan.

24 april 2017 om 01:13

Ja en staat Ajax op vier punten van de titel, maar dat zegt niets. Ajax staat in de halve finale EL en heeft naam gemaakt in Europa. De club is gegroeid, spelers veel meer waard geworden en de sponsers staan in de rij.

PSV staat met lege handen, beteuterd te kijken wat Feyenoord en Ajax dit seizoen gepresteerd hebben. Bij Feyenoord en Ajax breekt de ene na de andere jeugdspeler door en de aankopen zijn ook nog eens prima. Bij PSV stokt het, er breekt niemand door en de aankopen worden verguist. Langzaam wrodt duidelijk dat er zaken moeten veranderen, nieuwe TD, nieuwe trainer of nieuwe spelers. Wie zal het zeggen maar het gaat gewoon erg matig.

En dan gaat het publiek zingen helemaal niets in Amsterdam. Hoe sneu is dat? Ajax kan gewoon de Europa cup winnen!

Gaan mensen zeggen van jesus die maakt zich druk op de bank.
Misschien als je kijkt hoe hard Nick zn best doet kan je begrijpen dat het ook met frustratie te maken heeft en ja dan kunnen fans daar heel veel in toevoegen.
Doet er niets aan af dat het schattig is dat ze in Eindhoven helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl zonder diezelfde club uit Amsterdam niet de champions league in zouden stromen in een paar jaar.
Tja als je club zo'n wanvertoning laat zien het hele seizoen dan moet je maar afgeven op de grote broer.

23 april 2017 om 22:18

Nick doet zijn best; prima. Petje af, want vorig jaar wilde heel de arena nog van je af. Nick heeft last van liedjes; jammer voor m. Psv speelt een bedroevend seizoen; daar mag jij en heel Ajax ook iets van vinden (dat wel?). En och och , Ajax doetbt voor t eerst in meer dan 10 jaar weer eens fatsoenlijk in Europa en we moeten er met heel Nederland trots op zijn? Sjonge jonge, dat helemaal niets in Amsterdam wordt al 30 jaar gezongen in Eindhoven als Ajax geen prijs pakt. T is gewoon een, feitelijk behoorlijk correct, liedje. Niks meer niks minder. Wees verder gewoon trots op t voetbal dat Ajax speelt ipv druk maken om een lied. Dat is puur jennen.

Ach ja, eigenlijk kan je er alleen maar om lachen toch. Laten we er voor het gemak even van uit gaan dat Ajax 2e wordt, dan is het eigenlijk te sneu voor woorden dat de huidige kampioen dit liedje zingt terwijl ze zelf 3e wordt. Laat het lekker gaan, met het vertoonde spel van PSV vandaag duurt het nog wel een tijdje voordat daar weer iets te lachen/vieren valt.

23 april 2017 om 22:20

Daarom juist. Psv lacht nu, maar er was weinig reden tot juichen voor de rest van t seizoen. T zijn rivaliserende clubs, die maken we wederzijds sport van om elkaar in de zeik te nemen. That 's all.

Als een club als Ajax 3 seizoenen achter elkaar geen prijs wint (Europa League nog even niet meegerekend) mag je toch wel gerust Helemaal Niets In Amsterdam zingen vind ik.

24 april 2017 om 01:17

Ja maar Ajax kan een Europa cup winnen. Beetje voorbarig dus. En als Ajax die wint, is dat meteen de grootste prestatie in het Nederlandse voetbal sinds 2003.

Verder is het nemen van een sample periode vrij arbitrair, later we bijvoorbeeld gewoon de laatste zeven jaar nemen. Dan is vier titels van de zeven ineens weer prima.

Nemen we verder mee de finacniele ontwikeling van de club, dan heeft Ajax afgelopen jaren weer tientallen miljoenen verdiend, allemaal geld dat de komende jaren in het eerste geinvesteerd kan worden. En dat proces is al begonnen, met de miljoenen aankopen Zyiech en Neres. Aangevuld met doorbraken van Kluivert, van der Ligt en van de Beek en ook volgend jaar staat er weer een geweldig elftal. Kortom, het gaat uitsdtekend in Amsterdam.

24 april 2017 om 07:48

Als Ajax de prijzen van het verleden noemt dan schreeuwt iedereen gelijk dat dat het verleden is, maar tegen Ajax is het blijkbaar wel prima? Het maakt niet uit hoor, want straks aan het einde van het seizoen kan er in Amsterdam als nog gezongen worden "helemaal niets in Amsterdam, maar nog een heel stukkie minder in Eindhoven".

Mij maakt het niet uit hoor, maar dergelijke hersenloze supporters beseffen zich niet dat ze zichzelf er nog meer mee voor lul zetten dan de club die ze proberen in de zeik te nemen, of zijn deze PSV supporters vergeten te kijken naar de ranglijst?

24 april 2017 om 00:38

Ajax blaast alles behalve hoog van de toren, of vind het abnormaal om met 1 punt achterstand druk op Feyenoord te houden? Moeten ze dan zeggen "feyenoord wordt kampioen", echt bizar dat mensen zo denken.

24 april 2017 om 12:18

Die psychologische spelletjes speelde PSV ook vorig jaar. Nogmaals, als je voor de winterstop uit Europa ligt, dit jaar derde wordt, terwijl Ajax nog in de halve finale van de EL zit en op basis van de geweldige Europese prestaties een zeer goede kans bezit op beschermde status in de voorronde CL deze zomer (zonder dat dit garanties biedt uiteraard, maar goed), dan maak je jezelf belachelijk door ''helemaal niets in Amsterdam'' te roepen.

Tja, ik kan niet anders dan zeggen dat ik het wel met hem eens bent. Ajax staat in de halve finale van de Europa League en gaat voorronde Champions League spelen. PSV staat met lege handen. Dan is het nogal misplaatst om "helemaal niets in Amsterdam" te gaan zingen.

23 april 2017 om 23:09

Supercup aan het begin van het seizoen vergeten?

24 april 2017 om 07:57

Ja, eigenlijk wel. Maar dat is een prijs die ik ook niet serieus kan nemen. Een veredeld oefenpotje om het seizoen mee te beginnen, veel meer is het niet.

Wedstrijd van het jaar voor PSV winnen van Ajax thuis. Dus dan mogen ze ook wel even uit hun dak gaan natuurlijk als ze van het grote Ajax winnen.
Het enige lichtpuntje in het donkere seizoen van PSV want de enige topclub zonder iets dit seizoen zijn ze zelf.

23 april 2017 om 23:10

Welke prijzen heeft Ajax dit seizoen dan gewonnen?

24 april 2017 om 01:19

@kohaku

Er zijn dit jaar nog geen prijzen gewonnen door niemand. Johan Cruyff schaal is een openingswedstrijd op basis van prestaties uit het vorige seizoen, dat zien we in Amsterdam niet als een prijs.

Echter Ajax is momenteel vlak voor het einde nog in de race voor twee prijzen, PSV is overal uitgeschakeld.

24 april 2017 om 00:56

Ik weet nog dat PSV twee jaar terug met groots afstand kampioen werd en dat Ajax met 1-3 won in een van de laatste potten. Toen vierde ze dat in het uitvak ook groots hoor. Net als Feyenoord die PSV paar jaar terug uitschakelde voor de titel waardoor Ajax hem won.

24 april 2017 om 01:21

Bij Ajax zingen we niet helemaal niets in Eindhoven als we zelf geen prijs meer kunenn winnen. Dan kennen we onze plaats.

De prijzen moeten nog verdeeld worden, er zijn nog geen winnaars. Echter Ajax is nog in de race voor twee prijzen, eentje bijna geen kans meer maar de ander hebben we gewoon nog een redelijke kans. PSV heeft geen enkele kans meer op een prijs.

24 april 2017 om 12:22

Wat je nu schrijft klopt niet. PSV was niet al kampioen toen Ajax met 3-1 won. Wel was de achterstand na die zege nog steeds groot (7 punten oid), maar er waren nog veel wedstrijden te spelen.

Buiten dat het natuurlijk zeer dom is van die enkeling die dit roept te zingen is het ook lekker van Viergever dat hij het PSV publiek ff lekker generaliseer.

PSV heeft het seizoen vergooit en speelde vandaag alleen nog voor de eer. Een tweede plaats is in NL voor het laatste jaar een playoff ticket voor de CL en dus nog wel een prijs. Echter pakt Ajax dit jaar tot nu toe nog geen enkele prijs. Ik gun ze zeker de EL, maar dat wordt een zeer lastig verhaal, niet onmogelijk maar lijkt me niet realistisch. Schat Lyon en Manu even iets hoger in. Mocht het dus uitkomen dan heeft Ajax geen enkele prijs gepakt dit seizoen en PSV wel namelijk de Johan Cruijff Schaal. Het verzacht een beetje de pijn in Eindhoven. En daarbij deze tekst zou mij niet raken, dit liever dan de hele andere teskten die je over en weer hoort.

Viergever zou hier niks over moeten roepen en gewoon laten gaan. Dat deel dat dit zong is uitermate blij met de JC schaal en voor de rest een mislukt seizoen en denken dat Ajax niks gaat winnen dit jaar en dat zij dat wel gedaan hebben.

Haha ik vind het eerder zielig van Viergever dat hij er überhaupt op in gaat, wat wrs 1000 zatte mannen aan het schreeuwen zijn uit vreugde

Ik ben het eens met Nick maar hij kan beter gewoon niks zeggen, Ajax moet altijd de titel pakken en als dat niet lukt gaan mensen je provoceren, het beste middel daartegen is gewoon negeren en juist niet op reageren want dat is wat ze willen.

Kijk maar uit Nick, PSV kan jullie nog inhalen.

24 april 2017 om 01:26

Ja boe, echt schrikken. Kijk maar uit Feyenoord, Ajax kan nog kampioen worden.

Maar praktisch gezien is Feyenoord kampioen en Ajax tweede, GAE komt over twee op bezoek en dan heeft Ajax gewoon twee weken rust gehad. Gewoon lekker pot tegen GAE en de tweede plek is al zeker door het doelsaldo (nu +9 in het voordeel van Ajax). En als dat mis gaat, dan kan Ajax dat nog repareren tegen Willem II. Terwijl PSV uit naar Groningen moet.

Ik vraag mij bij dit soort interviews altijd af hoelang dit na zo'n belangrijke wedstrijd is gedaan waarbij de emoties altijd spelen. De spelers van Ajax zaten er gewoon volledig doorheen, dat zag je ook in de interview na de wedstrijd. Dan irriteer je je gewoon aan alles en iedereen als je misschien wel onnodig verloren hebt, dat hier zoveel aandacht aan wordt besteed..

In de eredivisie zijn het concurrenten maar waarschijnlijk zijn ze woensdag 3 mei allemaal voor Ajax ivm 'het' Nederlandse voetbal.

Trouwens een vraagje, mocht het nou gebeuren en Ajax wint de Europa league, speelt PSV dan voorrondes champions league?

Ach Viergever, en hoeveel hebben jullie als spelers je de laatste tijd bezig gehouden met andere clubs?

En over supporters liederen, prima als je een punt wil maken. Maar doe het dan in het algemeen. Dit gebeurt werkelijk overal en richting iedere ploeg. Ieder jaar genoeg voorbeelden. Dat het misplaatst is als nummer 3 en kansloos voor de titel. Ach, hoe misplaatst is het als je supporters zingen "wij zijn de beste" in de eerste wedstrijd na de kansloze nederlaag tegen de Graafschap of uit een CL toernooi geknikkerd te zijn terwijl ze dachten dat wel "even" te winnen? Beste Viergever, niet zo selectief in je frustraties, dat misstaat bij een topclub.

Het was natuurlijk de eigen frustratie van die fans. Heel het seizoen is Psv kansloos dus ze hebben niets anders te vieren in Eindhoven

Wat een zeurpiet, beter dit dan hele misplaatste spreekkoren met allerlei scheldwoorden en respectloze reacties. Ik weet 100% zeker wanneer het andersom was geweest dat het Ajax publiek hetzelfde zou zingen, Feyenoord precies hetzelfde.
PSV heeft ook helemaal niks, dus in dat opzicht heb je er niks aan, maar als je een grote concurrent kan uitschakelen vind je dat vaak alleen maar mooi.
Ajax was continu met Feyenoord en PSV bezig, nu is het andersom en wordt er zo gereageerd.
Ach ja, ik zou me er niet druk om maken.

Viergever moet niet zeuren, een x aantal jaar geleden dat de titel op de laatste dag verspeeld werd hoorde je in 9! stadions in Nederland allemaal hetzelfde liedje... Waarschijnlijk iets tegen de arrogantie die daar altijd weg komt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren