Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Promes kost dertig miljoen: ‘Hij denkt aan Liverpool en Barcelona’

Laatste update:

Quincy Promes verlengde in augustus zijn contract tot de zomer van 2021, maar lijkt desondanks bezig te zijn aan zijn laatste maanden bij Spartak Moskou. De aanvaller is ook dit seizoen weer een van de belangrijkste spelers van Spartak en wordt in verband gebracht met onder meer Arsenal.

De krant Sport-Express meldt dat Promes een gelimiteerde transfersom van dertig miljoen euro in zijn contract heeft staan, maar voor Chinese clubs bedraagt de afkoopsom vijftig miljoen. “Promes is een ambitieuze jongen”, weet linksachter Dmitri Kombarov. “Hij zou zich graag willen uittesten bij clubs als Liverpool en Barcelona; dat zegt hij af en toe.”

De absolute kraker van de Russische competitie is 22 minuten oud en dan doet Quincy Promes DIT! ????

Geplaatst door voetbalzone op zondag 16 april 2017

“Quincy denkt niet aan middenmoters, hij denkt alleen maar aan topclubs. Maar Promes hoeft niet alleen dit seizoen van waarde te zijn voor Spartak; hij kan ook de komende jaren belangrijk voor ons zijn. Hij heeft niet voor niets zijn contract verlengd”, aldus Kombarov. Promes maakte afgelopen zondag zijn tiende competitiedoelpunt van het seizoen en gaf ook nog een assist in het met 2-1 gewonnen duel met Zenit Sint-Petersburg.

Mircea Lucescu vertelde na afloop dat Promes de Premjer Liga ‘ontgroeid’ is, maar daar is oud-verdediger Aleksandr Bubnov het niet mee eens: “Promes is de competitie nog niet ontgroeid. Hij is een sleutelspeler bij Spartak, maar kan zich nu ook bewijzen in de Champions League. Daarnaast heeft hij zichzelf nog niet echt laten zien bij het Nederlands elftal. Als ik hem was, zou ik niet zo’n haast hebben om te vertrekken. Speel gewoon goed in de Champions League en dan kun je daarna eventueel weg”, aldus Bubnov tegen Sport FM.

Is Quincy Promes klaar voor een Europese topclub, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Liverpool lijkt mij dan een betere optie voor hem dan Barcelona. Hij komt simpelweg kwaliteit tekort voor deze laatste club!

19 april 2017 om 18:31

Barca voor promes. Laat me niet lachen. Daar ga ik inhoudelijk niet eens op in. Of toch wel messi, neymar,suarez en promes. Wat een verschil. Het is alsof je een Suzuki laten racen in een race waarin. Ferrari. Porsche lamborgini racen. Liverpool is ook te hoog. De tempo gaat veel te snel. Hij zet ook niet zomaar firmino coutinho origi uit de basis. Southampton zou een goede club zijn of west ham united. Promes heeft geen zelfbeeld. Overschatte voetballer. Dat alleen danny blind in hem zag, zegt voldoende

Willen uittesten bij Liverpool of Barcelona? Dat is een groot verschil.

19 april 2017 om 16:30

Klopt, maar willen uittesten kun je op verschillende manieren opvatten, ik zou me ook wel willen uittesten bij barca, ik zou uiteraard finaal door de mand vallen en de rest van het jaar niet meer vooruit te krijgen zijn omdat ik zo gigantisch dolgespeeld zou worden, maar ik bedoel maar: misschien zou hij wel gewoon willen weten hoe goed hij mee zou kunnen komen. En dat is natuurlijk ook interessant. Het hoeft niet te zeggen dat hij ook daadwerkelijk hoop heeft dat een club als barca hem uberhaupt wil.

19 april 2017 om 17:43

Hij moet niet meteen naar Barcelona gaan, maar eerst naar een club net daaronder. Daar zou hij minimaal 2 jaar de man moeten zijn. Als dat hem lukt, dan kan hij Barcelona wel gaan pakken. Alleen is het de vraag of hij de concurrentie kan winnen van Messi en Neymar. Suarez is dan wel op leeftijd, dus misschien kan hij wel de ideale opvolger zijn van hem. Maar zoals ik zei, hij moet echt de man zijn zowel in Oranje als bij zijn huidige club, alleen dan zie ik hem ver komen. Niet meteen zoals Cillessen gaan proberen, want dan ga je echt een klote seizoen tegemoet waar je steeds moet plaatsnemen op de bank.

Liverpool speelt met een beetje geluk al CL komend seizoen, en die dicht ik toch meer kansen toe dan Spartak, met alle respect.

19 april 2017 om 17:46

Klopp houdt wel van spelers zoals Promes, een speler met gif.

Promes 30 miljoen !!??? Serieus ben ik dan zo blind als ik naar NL kijk als hij speelt?

19 april 2017 om 16:29

Bij Oranje wordt Promes chronisch verkeerd gebruikt, hij is geen vleugelspeler. Geef deze jongen een vrije rol om een sterke, balvaste spits heen en je hebt een topspeler. Hopelijk kijkt hij vooral naar de plannen die clubs met hem hebben en minder naar de poen.

19 april 2017 om 16:32

Ja dat is een koopje voor de beste speler uit de Russische competitie

19 april 2017 om 18:29

Een zekere Clarence Seedorf had ook een haat-liefde verhouding met het Nederlands elftal. Blonk daar ook niet uit, maar bij de clubs was hij de man op het middenveld. Promes wordt daarintegen ook verkeerd gebruikt en hebben wij als supporters over het algemeen te weinig zicht op de Russische competitie en lullen we Derksen en co maar wat na.

Waardeer de ambitie, echt toptalent mikt namelijk altijd op het hoogst haalbare en misschien zelfs het onhaalbare. Quincy Promes wordt nog niet altijd op waarde geschat in Nederland, maar presteert echt op een hoog niveau in Rusland en begrijpt dat de Engelse Premier League lonkt voor hem. Liverpool zou voor een pijlsnelle aanvaller als hij natuurlijk ideaal zijn, zeker wanneer Daniel Sturridge vertrekt zou dat voor hem een prachtige stap zijn. Barcelona daarentegen is te hoog gegrepen. De prioriteiten voor komende zomer liggen bij een rechtsback en een centrale middenvelder van wereldklasse, niet bij een vleugelaanvaller aangezien Gerard Deulofeu voor twaalf miljoen kan worden teruggekocht en Munir ook nog eens terugkeert van een uitleenbeurt aan Valencia. Beide minstens gelijkwaardige spelers die niet dertig miljoen moeten kosten. De verkoop van Arda Turan aan een Chinese club zou het nodige salaris en budget vrij moeten maken voor een absolute topper op het middenveld. Als je dan een gigantisch bedrag uit gaat trekken voor een vleugelaanvaller (en dan niet eens iemand die op termijn basisspeler zal worden) is dat onverantwoordelijk.

19 april 2017 om 16:16

Precies, Barca heeft een speler a la veratti nodig, geen Promes.

Nog steeds doodzonde dat Thiago weg is.

19 april 2017 om 16:27

Marco Verratti zou natuurlijk geweldig zijn, net als Thiago overigens. Financieel is Barcelona in staat om spelers van dit kaliber aan te trekken. De transfersom is niet het probleem, maar het salaris kan wel een probleem vormen. Als men in staat is om Arda Turan, Thomas Vermaelen en Jeremy Mathieu te verkopen is er meer dan genoeg ruimte voor een topaankoop. Zou het dus niet eens een gek idee vinden om een bod van tachtig miljoen euro over de schutting te gooien bij PSG en Bayern om te kijken hoe ze reageren. Dat is namelijk het kaliber middenvelder wat Barcelona nodig heeft en op dit moment loopt er niet een jeugdspeler rond die op die manier speelt. Er moet dus een aankoop komen. Thiago en Verratti zijn dan natuurlijk de droomaankopen.

19 april 2017 om 16:44

Zou Thiago 80 miljoen moeten kosten? Ik heb eigenlijk geen idee bij hem, vind ik moeilijk in te schatten. Ik vind het overigens wel een geweldige speler en doodzonde dat barca hem zo makkelijk liet gaan... Wat vind jij van de optie Philippe Coutinho? Vind ik persoonlijk een erg goede speler die (denk ik) ook wel heel goed bij barca zou passen. En nog een ding, waar ik waarschijnlijk kritiek op zal krijgen: ik vind dat barca Messi moet laten gaan, hoe fan ik ook van hem ben. Ik denk dat dit nog extra ten goede komt van de efficiëntie van Neymar, die ik ook heel erg hoog heb zitten en waar ik de toekomstige beste speler ter wereld in zie. Ben benieuwd wat mensen hier van vinden.

19 april 2017 om 17:16

Coutinho is geen centrale middenvelder en dus geen optie om op de positie van Iniesta te gaan spelen. Het is niet voor niets dat hij bij Liverpool als linksbuiten wordt gebruikt. Lijdt teveel balverlies, neemt teveel risico en heeft niet de discipline om Busquets te helpen verdedigen. Begrijp me niet verkeerd, Coutinho is een uitstekende voetballer en zou bij Barcelona als vleugelaanvaller absoluut van toegevoegde waarde zijn. Maar de prioriteit ligt zoals gezegd niet bij een vleugelaanvaller en dus lijkt me Coutinho geen optie.

19 april 2017 om 18:22

Haha grappig maar totaal geen waarheid. Verratti is voor mij beter dan Thiago, Verratti is niet alleen een betere en stabielere spel verdeler ( Vind Thiago fantastisch maar hij heeft nog steeds dat die afentoe als een jong talent speelt) Maar is ook helemaal niet vies van verdedigen. Coutinho kan je niet eens vergelijken

19 april 2017 om 16:38

@guaporta

Denk je dat een LB verdeigend gezien genoeg is?

Je kan rustige de hele verdediging vervangen. Zeker Centraal (verdediging) ziet het er niet uit bij Barca imo.

19 april 2017 om 16:52

Umtiti vind ik een goede speler, Masche vind ik in de CL dit seizoen echt dramatisch van wat ik gezien heb... Waarom speelde Alba de laatste paar CL wedstrijden overigens niet? Presteerd hij zo slecht de laatste tijd?

19 april 2017 om 17:13

Geen idee verbaasde ik mij ook over. Ben geen Barca kenner maar begreep dat Enrique niet echt vertrouwen heeft in Alba. Waarom weet ik eigenlijk niet. Vind het zelf een hele onsympatieke speler die Alba, maar wel een goede back.

Vind Roberto op rechts ook geen daverend succes en ben nog steeds van mening dat Masche een middenvelder is. Helemaal als Busquets wegvalt, alleen heeft Barca achterin zo weinig kwaliteit dat hij er steed weer wordt neergezet. Pique ook matig imo

19 april 2017 om 17:24

Jordi Alba kwakkelt de laatste tijd met blessures en was even de dupe van de experimenten met een 3-4-3-formatie. Geen reden tot stress of onrust, Jordi Alba is er gewoon bij als het er echt om gaat. Verder is het makkelijk om de verdediging aan te kijken en de verdedigers af te schrijven, maar het probleem ligt op het middenveld. Busquets wordt compleet geisoleerd en dus in de omschakeling overlopen. Dan komt de defensie plots tegenover een overtalsituatie te staan. Een centrum van Pique en Umtiti is in principe ijzersterk, maar Mascherano en Mathieu zijn bijvoorbeeld aan vervanging toe.

Het is makkelijk om op basis van een paar wedstrijden te oordelen, maar als je wat meer kijkt zie je dat de structurele problemen ergens anders liggen. Sergi Roberto speelt het hele seizoen al als rechtsback en kan (net als iedere andere voetballer) niet het hele seizoen lang die diepgang zoeken om Messi te ondersteunen. Hij is defensief behoorlijk, opbouwend goed en staat ook zijn mannetje in de directe duels. Hij heeft alleen de pech dat hij geen concurrent heeft op zijn positie door de problemen rond Aleix Vidal. Vandaar dat een rechtsback ook prioriteit is.

Verder denk ik dat het nogal kortzichtig is om individuen af te schrijven terwijl er misschien wel redenen zijn waardoor er constant gaten in de defensie worden gevonden. Neem bijvoorbeeld Pique, een verdediger van wereldklasse op het moment dat het middenveld ook helpt bij balverlies en de omschakeling. Maar zet bijvoorbeeld Godin, Bonucci of Chiellini in de situaties waar Pique zich in bevindt en je zult zien dat ook zij soortgelijke fouten maken. De speelstijl van Barcelona zorgt ervoor dat verdedigers ontzettend veel ruimte af moeten dekken en daar heb je specifieke talenten voor nodig. En ja, de speelstijl zorgt er ook voor dat de tegenstander in de omschakeling meer ruimte krijgt. Dat is het risico en dat moet je ook accepteren.

19 april 2017 om 17:55

@ Guaporta

Mooie analyse hoor, maar denk dat je het te ver zoekt. We moeten niet gaan doen alsof verdedigen bij Barca hogere wiskunde is.

En als er gaten vallen op het middenveld, waarom niet Mascherano daar neerzetten dan? Hij heeft het vermogen om de gaten dicht te lopen en daar waar nodig Busquets te helpen.

Pique een wereldverdediger? Dat is hij al een tijdje niet meer hoor. Als verdediger moet je anticiperen, anticiperen en nog eens anticiperen of je nu bij schubbenkutteveen speelt, Juve of Barca.

Is gewoon een gebrek aan kwaliteit. En dat basseer ik niet op slechts een paar wedstrijden. Zie er genoeg van ze.

19 april 2017 om 18:21

Sorry maar de verdedigers van Barca moeten vooral goed kunnen uitvoetballen en snelheid hebben, ze spelen meestal 50m van de eigen goal. Daar heb je dus wel specifieke talenten voor nodig zoals Guaporta al aangeeft, een Mats Hummels bv kan het om die reden nooit bij Barca maken want die is te traag. Mascherano op het middenveld kan ook maar enkel nog op de cvm positie, en daar heb je dus Busquets voor (eventueel ook Gomes). Barca speelt traditioneel met een 3 mans middenveld dus die andere 2 moeten vooral aanvallende impulsen kunnen geven om MSN te bevoorraden maar ze mogen absoluut ook geen balverlies lijden. Xavi en Iniesta waren meesters hierin. Rakitic doet het ook goed maar die moet dus inderdaad heel wat kilometers belopen. Dat zie ik Masche op zn 33 niet meer doen. Het is of Busquets of Mascherano op de cvm. Mascherano was van goudwaarde voor Barca maar hij is nu te oud geworden en kan best vervangen worden (zn snelheid is weg). Dat is gewoon de keiharde realiteit voor Mascherano

19 april 2017 om 20:18

@filipmich

Ja dus? Alsof Barca de enige is die zo speelt. Zijn tegenwoordig genoeg verdedigers die ook behoorlijk kunnen voetballen en dus komt het alsnog aan op verdedigende kwaliteiten en dat mis ik bij Barca.

Maar als je 400 miljoen uitgeeft aan je voorhoede (ff overdreven) en na het wegvallen van Puyol geen wereldklasse verdedigers meer hebt aangetrokken (of ik moet iemand over het hoofd zien), raakt op een gegeven moment je balns verstoord en is het kwaliteitsverschil achterin ten opzichte van je voorhoede te groot en indien ze het voorin of op het middenveld een keer laat liggen kom je in de problemen en dat gebeurt zeker het laatste jaar imo te vaak voor een club als barca.

Misschien ligt het probleem wel bij de type verdedigers. Puyol was een karakter, gaf altijd 1000 en gaf ook leiding, misschien ontbreekt dat er wel. Iemand die coached en de organisatie neerzet om de gaten die op het middenveld vallen(afgaande op Guaporta) te herstellen of iiig de poppetjes zo neer te zetten dat het niet gebeurt. Iemand die het niveau en vertouwen van de overige verdediger opkrikt

Ff als toevoeging, uiteraard snap ik dat je voor een bepaalde speelstijl op zoek bent naar de bijbehoorende kwaliteiten dat geldt voor iedereen, maar het is niet alsof er maar 3 verdedigers in de wereld zijn die dat kunnen. Ook ben ik van mening dat je niet per se snel hoeft te zijn om met ruimte in je rug te kunnen verdedigen. Het is zeker een pre, maar niet perse noodzakelijk.

19 april 2017 om 16:38

Promes heeft iets van 14x gespeeld voor Oranje. Daarvan was hij 1 wedstrijd echt goed. Voor de rest was het degelijk of was hij de hele wedstrijd onzichtbaar. Dus dat hij nog niet gewaardeerd word in Nederland is niet meer dan logisch lijkt mij.

19 april 2017 om 17:28

Denk je dat het fair is om iemand te beoordelen op veertien van de bijna tweehonderd wedstrijden die hij in totaal heeft gespeeld? In zeker nu hij duidelijk hoge ogen gooit in Rusland moet je hem ook zien spelen om hem echt te kunnen beoordelen. Er zijn genoeg spelers die waanzinnige dingen doen voor hun club en in het nationale elftal het minder goed doen. Betekent niet dat het matige spelers zijn, maar dat kan bijvoorbeeld liggen aan de positie waarin ze moeten spelen of de manier waarop hij wordt aangespeeld. Nogal kortzichtig om hem op basis van veertien wedstrijden bij Oranje af te schrijven.

19 april 2017 om 17:41

Nee maar als je 14 wedstrijden vrijwel achterelkaar. Voor Oranje speelt. En je bakt er 13 wedstrijden er vrij weinig van. Dan is het toch niet meer dan logisch dat hij niet echt gewaardeerd word bij Oranje? Ik en ik denk 99 van de Oranje fans hebben geen interesse in de Russiche competitie. En al zouden we het wel hebben. Dan is het nog nagenoeg onmogelijk om hele wedstrijden van Promes te zien bij Spartak. Aangezien het nergens word uitgezonden. Overigens schrijf ik hem ook niet af. Maar ik snap wel waarom hij in Nederland niet gewaardeerd word.

19 april 2017 om 17:55

Oh, ik begrijp ook wel waarom hij in Nederland niet gewaardeerd wordt. Ik maak alleen het punt dat het niet fair is dat hij niet gewaardeerd wordt.

19 april 2017 om 18:08

Speelt ook op een andere positie in Rusland. Veel meer een vrije rol en centraal. Niet op de vleugel.

19 april 2017 om 18:34

Tja, gezien de laatste jaren moeten we dan helemaal niemand waarderen.

19 april 2017 om 18:54

Waar zou Daniel Sturridge naartoe gaan? Beetje zoals Carroll naar een club zoals West-Ham of zo?

19 april 2017 om 19:13

West Ham United zal ongetwijfeld geinteresseerd zijn, die zijn al een langere tijd op zoek naar een spits. Maar kan me goed voorstellen dat Southampton geinteresseerd is, maar dat geldt voor iedere middenmoter. Al zou ik blessuregevoelige speler als Sturridge zelf gaan kijken naar een avontuur in de Verenigde Staten, Qatar of China.

Dan zet die veel te hoog in. De Russische competitie heeft veel ingeleverd nu Zenit en Cska niet meer zo goed zijn. Hij blinkt daar wel uit, maar we hebben in Oranje kunnen zien dat die moeite heeft met een hoog niveau. Ik denk eerder dat een Stoke City of Villarreal zijn top op dit moment is.

19 april 2017 om 16:19

Eens, hij heeft bij het Nederlands elftal in elk geval nooit kunnen aantonen waarom hij hoger dan een middenmotor in de PL of een andere topcompetitie zou aankunnen.

19 april 2017 om 16:24

Als we keken hoe spelers het bij oranje deden dan speelde Wijnaldum nu niet bij Liverpool

19 april 2017 om 16:39

Hij speelt 90% van het seizoen bij zijn club de sterren van de hemel en jij beoordeeld hem op die 10% bij het Nederlands elftal, waar zowat alle spelers door hun ondergrens zakken. Wijnaldum, Strootman en Promes heb ik weinig goede wedstrijden voor Nederland zien spelen, maar laten het wel wekelijks bij hun club zien. Hoe ze bij hun club presteren is echt wel belangrijker en waardevoller dan hoe ze voor hun land spelen.

19 april 2017 om 16:47

Echter speelt Wijnaldum wekelijks in de Premier League bij een grote club, Strootman speelt wekelijks in de Serie A en daar ook bij een grote club. Spartak mag dan ook grote club zijn, maar je kunt de Russische competitie niet vergelijken met die twee. Ik ben het met je eens dat Oranje momenteel geen goede graadmeter is, maar het niveau van de competitie speelt wel degelijk een rol.

El Fenomeno heeft dus wel degelijk een punt en ik deel zijn mening ook dat Promes meer van het niveau Stoke City e.d. is. Hij kan echt wel leuk voetballen, maar je kunt de Russische competitie totaal niet vergelijken met de Premier League. Promes moet het allemaal nog maar laten zien in een topcompetitie, terwijl Strootman en Wijnaldum al hebben bewezen dat niveau aan te kunnen. Dat is het grote verschil.

20 april 2017 om 00:00

De top van de Eredivisie is toch ook niet hetzelfde niveau als de top van de Premier League of Serie A? En toch zijn er genoeg spelers die van de top van de Eredivisie direct weten te slagen bij grotere ploegen in grotere competities. Waaronder bijvoorbeeld Strootman.

Ik heb Spartak wel op gelijke hoogte en misschien wel wat hoger zitten dan de top van de Eredivisie dus waarom zou Promes niet kunnen slagen bij een club als Liverpool? Hij is de sterspeler van de competitie, die haalt het makkelijk mits hij op de juiste manier wordt gebruikt, en neem nou alsjeblieft niet het Nederlands elftal als maatstaf.

19 april 2017 om 17:17

Wat was er zo hoog aan het nivo bij oranje?

Welke Barcelona? B of Espanyol? Ik vind Liverpool al te hoog voor hem... Bij oranje laat hij het ook nooit zieb

19 april 2017 om 16:34

Ken er nog wel eentje bij BCN welke bij Argentiniã£â« ook niet altijd zo op dreef was. Zeiden ze hetzelfde ook niet over Ronaldo? Tot het afgelopen ek natuurlijk. Als we interlands als maatstaf gaan gebruiken kunnen we een hoop spelers gaan af schrijven.....

19 april 2017 om 16:50

Oranje is dan wel geen goede graadmeter, maar het is natuurlijk wel opvallend dat deze jongen na zo'n 18 interlands nog werkelijk niets heeft laten zien. Ik denk dat het vooral afwachten is hoe Promes zich staande houdt in een topcompetitie. Presteren in Rusland is leuk, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met de Premier League of een andere Europese topcompetitie.

19 april 2017 om 20:28

@Sirius lekker hypocriet. Promes presteert met goals, assists en zijn frivole spel in Rusland, maar dat is geen garantie voor een topclub in Engeland, maar toen Vincent Jansen naar Tottenham ging, was er wel dat vertrouwen. Jansen die 1 goed jaar bij AZ had en Promes die al twee jaar de man is in Rusland. Russische competitie staat gewoon hoger dan de Nederlandse. Promes komt er wel.

19 april 2017 om 18:21

Welk Liverpool? Je zult Everton bedoelen.

Ontopic: Ik kijk nooit Russiche competitie, ik kan Promes alleen beoordelen wedstrijden in Oranje. Hij barst van het talent, alleen het komt niet uit. Ook lees ik hier dat hij achter de spitsen bij zijn club. Ik zou voor een experiment in Oranje achter de spits laten spelen.

Promes bij Barca zie je het al voor je.
Gaat ie dan weer 'Pikachu's' laten zien aan Neymar ofzo.
Lijkt mij eerder een speler voor Southampton, Everton, Valencia, Lyon. Arsenal lijkt me ook niet echt de club voor hem. Schiet bovendien Arsenal weinig mee op. Die hebben meer absolute topspelers nodig a la Alexis of Mesut. Valt er een beetje tussen in deze speler. Heeft ook (van buiten af beoordeeld) niet het karakter van een topspeler. Groot kind lijkt het een beetje op.

19 april 2017 om 17:01

Een groot kind? Waar doel je concreet gezien op? Op zijn filmpjes die bedoeld waren voor zijn vrienden? Wat krijg je verder van hem nou écht mee dat je denkt van "die heeft nou niet bepaald het karakter van een topspeler"?

19 april 2017 om 20:31

@Zizou mag ik vragen waar jij deze psycholigische skills vandaan hebt? Veel Dr. Phil gekeken? Wat een grap. Promes maakt een paar comische filmpjes en daar valt weer heel Nederland over. Op het veld en bij de club is hij zeer professioneel en volwassen. Maar nee hoor... Laten we het over filmpjes en hoeden gaan hebben. Lekker niveau VI.

19 april 2017 om 21:00

Fksm
Vergelijk hem met bijv een Seedorf op zn 18e al. Met een Rijkaard. Met een jongen als Max Verstappen die op 18 al zo gebalanceerd en gefocust is. En die filmpjes van Promes hebben niet het tegendeel bewezen zeg maar. Bevestigd eerder wat je al denkt te weten. Maar je hoed argument slaat nergens op dat zegt niks over hoe iemand is behalve zijn kleding voorkeur. Zulken filmpjes zeggen meer dan een hoed. Los van dit gezever denk ik niet dat hij de voetballende bagage en mentale weerbaarheid heeft voor de absolute top. Heb graag ongelijk voor de jongen en hij doet het bovendien top in Rusland, heel knap! Maar dat is hoe ik het inschat. Dat is opzich toch niet zo heel vergezocht allemaal? Komt Dr Phill nog op tv? Lang niet meer voorbij gezapt!

20 april 2017 om 00:37

Haha geen idee. Maar even serieus ik vergelijk hem ook zeker niet met Seedorf hoor. Is gewoon een jongen die heel goed kan voetballen. Mensen zijn gewoon over het algemeen veel te negatief over hem. Kijk bij Twente was het ook een groot talent. Bij Spartak heeft hij zich nog verder ontwikkeld. In Nederland moeten ze hem gewoon gebruiken waar hij goed in is.

Het blijft erg lastig inschatten wat deze jongen nou precies kan. Je ziet wekelijks berichten en filmpjes over hoe goed hij het doet in Rusland om vervolgens in Oranje niets te laten zien (al is hij daarin lang niet de enigste speler). Ik snap alleen niet waarom nu ineens zelfs Barcelona word genoemd, want als ik 1 ding wel zeker weet, is dat hij niet in de buurt komt van een Messi, Suarez of Neymar.

Hij zal hierna best een leuke club krijgen, maar ik denk nog steeds dat deze jongen (in potentie) gewoon een redelijke Europese subtopper is. Ik zie niet echt iets waaruit blijkt dat er meer in het vat zit. Het is allemaal best redelijk, maar als ik dan lees dat deze jongen een steunpilaar in Oranje hoort te zijn, vraag ik me af op basis waarvan dan precies.

Sowieso denk ik dat het voor Promes nog geen uitgemaakte zaak is dat hij een basisplaats krijgt in Oranje. Ik zou Robben en Memphis altijd boven hem verkiezen en ik denk niet dat Sneijder (mits fit) of Wijnaldum naar de bank verwezen gaan worden ten koste van Promes. Ik gun het die jongen van harte, maar ik betwijfel nog steeds of deze jongen nou echt een aanwinst is voor clubs als Liverpool, laat staan een Barcelona...

19 april 2017 om 18:15

Tis dat depay nu weer een beetje begint spelen in Frankrijk. Bij man u was het namelijk niks.zo hoog schat ik de Franse competitie nou ook weer niet in.

19 april 2017 om 18:29

Maar een Spartak Moskou is nog steeds niet te vergelijken met clubs als Lyon. De Franse competitie is dan niet altijd even spectaculair, maar clubs als Lyon, Monaco, PSG en Marseille zijn niet de kleinste clubs en hebben geweldige spelers. Bij Spartak is Promes de grote man, dus dat zegt wel iets over het niveauverschil.

Wat vind ik Promes toch een heerlijke speler, hij bewijst keer op keer dat hij de Russiche competitie ontstegen is. Bij het Nederlands Elftal presteert hij helaas wat minder, maar hopelijk komt dat ook in de toekomst wel goed.

Ik verwacht dat op dit moment Barcelona nog te hoog gegrepen is. Ik zie hem toch graag een stap naar Liverpool maken, er zijn denk nog wel wat teams die deze speler graag zien verschijen in hun team. Ik zou zeggen Promes probeer nu maar een stap hogerop, daar ben je naar mijn mening wel aan toe.

19 april 2017 om 18:33

Het is ook niet de vraag of hij de Russische competitie is ontstegen, maar het is de vraag wat zijn niveau dan precies is. Dan heb je het over Liverpool, maar het is maar de vraag of hij het niveau van de Premier League uberhaupt aankan. Ik vind Memphis toch een veel groter talent en een betere speler dan Promes en we weten allemaal hoe het hem verging in Engeland.

vind 30 mil eigk nog wel relatief weinig gezien de huidige prijzen..

Er zijn meerdere topclubs concreet geweest. Met Juventus en Liverpool hebben concreet gesprekken plaatsgevonden maar door Quincy Promes zelf niet doorgezet. Ik wil even reageren op zizou86.

"een groot kind" lijkt het jou?

Het is een erg sociale jongen die niet pronkt met zijn status of miljoenen, die hij onbetwist bezit. Het filmpje is van jaren geleden toen hij, meen ik, bij Twente speelde. Bij lange na niet het vermogen van nu. Integendeel...hij heeft geen Porsche of Bentley nodig om zich te onderscheiden. Hij is ambitieus, spreekt de Russische taal en gaat voor de hoogste ambitie.

"een groot kind"...it takes one to know one.... denk ik waarschijnlijk in jouw geval.

Als Promes echt daadwerkelijk een gelimiteerde 30 miljoen in zijn contract heeft staan, is dat voor Spartak Moskou natuurlijk een teken van waardering voor de speler Quincy Proces. Dit moet zijn ego natuurlijk ook wel enorm strelen. Ik zie hem nog niet bij een topclub spelen en volgens mij met mij nog vele, maar er zit een goede kop op en de weg der geleidelijkheid gaat denk ik ook voor hem op. Heeft zich bij Spartak Moskou natuurlijk enorm populair gemaakt en als zelfs de "oudere spelers" laten merken dat hij de sterspeler van het team is, zegt dat genoeg. Hij is toe aan een volgende stap in zijn carriere en zie hem dus het liefst bij een southampthon/everton of leicester spelen.

Dat gezeik over dat hij niets laat zien in Oranje... Welke speler rendeert wel in Oranje? En omdat hij in Oranje niet goed speelt / tot zijn recht komt, betekent dit dan dat hij niet een stap hoger op kan dan Spartak Moskou.

Sommigen van jullie vergeten waar hij is begonnen. Hij werd onnodig bekritiseerd door de alwetenden hier vanwege overstap naar Rusland. Hij koos primair voor het geld, hij zou daar wegkwijnen op de bank, hij zou niet in beeld meer komen voor het Nederlands elftal etc.
Echter had hij al snel, zoals wel vaker het geval is, de mening van velen bijgesteld.

Nu is het tijd voor een nieuwe hoofdstuk in zijn voetbalcarriã¨re en begint het riedeltje opnieuw?
Bij elke club waar hij tot nu toe heeft gespeeld wist hij zich (naadloos) aan te passen. Als het voor hem meezit, dan zal dit opnieuw het geval zijn. Liverpool / Klopp toont niet voor niets interesse in hem...

Ik vind dat prestaties bij Oranje zeker maatgevend zijn voor iemands beoordeling. Want het moet wel heel toevallig zijn wil Promes een wereldtopwaardige speler zijn bij Spartak, maar een waardeloze wanneer hij voor Nederland speelt. Je vraagt welke speler wel rendeert in Oranje? Momenteel is het daar inderdaad kommer en kwel - de meeste van de dertien-uit-een-dozijn-hansworsten zullen ook nooit tot hele grote hoogten stijgen; het is wachten op de volgende generatie aanwas - maar de vraag is wel wat je over de hele linie laat zien. Spelers als Wijnaldum, Strootman, Sneijder, Robben en Blind spelen wel eens een slechte wedstrijd, en ook wel eens twee, maar op een uitschieter na heb ik Promes nog nooit op een goede pot kunnen betrappen! Vaak stelt hij teleur met onhandig gepingel en weinig rendement in zijn acties, dus zich willen meten bij Liverpool en FC Barcelona... Laat me niet lachen, zeker dat laatste zie ik echt niet gebeuren. En fysiek is hij niet de sterkste dus betwijfel ik of de Premier League zijn toneel is...

"fysiek niet de sterkste" (??)

Hij houdt zich een aantal seizoenen fantastisch staande in een sterk fysieke competitie. Mocht hij (jouw mening voor wat het waard is) niet sterk genoeg zijn dan is hij blijkbaar wel slim......

kwartje is bij hem niet gevallen staat niet als bekend uitslover je ziet in Nederland elftal bijna niet .grote clubs kan hij naar fluiten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren