Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bayern hekelt arbitrage: ‘Serie fouten heeft tot deze uitslag geleid’

Laatste update:

Real Madrid plaatste zich dinsdagavond ten koste van Bayern München voor de halve finale van de Champions League, maar na afloop werd er meer gesproken over arbiter Viktor Kassai, dan over de hattrick van Cristiano Ronaldo. Der Rekordmeister baalde na de wedstrijd van het resultaat en van de rol die de scheidsrechter speelde in de 4-2 nederlaag.

“Het team heeft zijn moed bewezen en alles gegeven om hier te winnen. In sommige gevallen hadden we wat geluk, in zaken wat betreft de scheidsrechter hadden we juist pech. Het is een bittere uitschakeling”, tekent Kicker op uit de mond van Phillip Lahm. Zijn trainer Carlo Ancelotti was het met de aanvoerder eens: “Een serie fouten heeft tot deze uitslag geleid. Ik hoop dat de arbiters snel met videobeelden zullen worden gehopen.”

Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge toonde zich eveneens ontdaan: “Ik denk dat het een extreem emotioneel spektakel was. Beide teams verdienen een compliment, ons complete team heeft alles gegeven. Helaas heeft de scheidsrechter de wedstrijd negatief beïnvloed. De zogenaamde overtreding van Arturo Vidal was er geen een. Die rode kaart was de killer.”

Cristiano Ronaldo zet Real Madrid C.F. weer op gelijke hoogte, maar staat hij daar niet buitenspel? ??

Geplaatst door voetbalzone op dinsdag 18 april 2017

Ben jij het eens met de reacties van Bayern München?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja je zit te kijken en je voelt het al aankomen.
We zitten gewoon een toneelstukje te kijken.
Zouden ze bij de uefa nu echt denken dat we het niet doorhebben dat vraag ik me af .

19 april 2017 om 00:04

Je ziet wel dat bij 2e goal via Marcelo de grens achter loopt omdat het zo snel gaat.

19 april 2017 om 00:06

En wat heeft Bayern precies aan dat feit?

19 april 2017 om 00:06

Ja inderdaad de grens was ook slecht

19 april 2017 om 00:08

Niks maar wat is je punt?
Dat Bayern daar niks aan heeft dat snap ik ook wel, wat ik wil zeggen is dat sommige acties in een wedstrijd gewoon te snel gaan waardoor je als Mens dingen kunt missen.

Videorefs zijn harder nodig nu!

19 april 2017 om 00:16

Dat eigendoepunt van Ramos was trouwens ook buitenspel van Lewandowski. De bal ging naar hem toe en hij deed actief mee aan het spel, dus die had ook niet mogen tellen. Niemand dat gezien?

19 april 2017 om 00:26

Corrigeer me als dit niet klopt, maar wanneer Ramos een bal in beweging brengt is het voor een Bayern speler toch niet mogelijk om buitenspel te staan? Wellicht heeft Muller die bal daar samen met Lewa in de kluts heen gebracht, maar geen van beiden hebben een schot,of wat dan ook in de buurt van de goal gelost. Ramos tikte de bal een volledig andere kant op waarmee hij een nieuwe spelsituatie creeert, dus het lijkt me niet dat er spelers van Bayern buitenspel kunnen staan in zo'n geval.

19 april 2017 om 00:57

Welnee, daarvoor staan er nog twee extra scheidsrechter bij de goals en heb je ook nog de zesde offcial met een monitor. Onterecht rood, ander geen rood, ontrecht buitenspel Lewandoski, ronaldo twee buitenspel goals, het is gewoon teveel.

Dit is gewoon wat de Uefa wil, net zoals bij Barca tegen Psg. Toen werd de scheidsrechter niet geschorst en de klacht van PSG naar de prullebak verwezen. net zoals dat nu zal gebeuren. En een video ref willenz e niet want dan kan dit allemaal niet meer. Dan lagen Barca en Real er gewoon uit. En dat is voor de CL niet wenselijk.

19 april 2017 om 01:02

Op het moment de bal los is van de borst van Muller staat Lewa achter de bal. Op Dailymotion kan je het zelfs in slowmotion bekijken.

19 april 2017 om 10:00

Real werd geholpen door de scheids, staat vast, maar Real was ook beter en produceerde meer zuivere kansen. ook toen het 11 vs 11 was.

Uiteindelijk heeft bayern slechts 2 doelpunten weten te scoren over 2 wedstrijden. een onterechte penal en een kopbal uit een corner. Dit is schandalig weinig voor het bayern die wij kennen.

19 april 2017 om 11:10

@John Terry
In zo'n geval moet worden gekeken of hij ( Ramos ) de bal bewust raakt, dit moet heel duidelijk zijn. Is dat het geval is het idd zo dat je als tegenstander geen buitenspel kan staan, mits het geen schot betrof die wordt geblokt door Ramos.

19 april 2017 om 11:51

Ik wel en direct. Geen herhaling voor nodig. Maar hier op Barca TV geen enkele commentator die dat heeft gezien. AS heeft de foto van Mueller die buitenspel staat. Maar hier zien ze slechts de buitenspelgevallen van Ronaldo.
Ook niet het feite dat Vidal begin 2e helft met geel op zak gespaard werd door de scheids. De commentator in Ziggo zei dat wel: hij wordt gespaard.
Maar het logisch vervolg was dat hij daarna Casemiro ook heeft gespaard. Tja.

Vraagje: sinds wanneer zijn we hier voor Duitse clubs? Of is het alleen omdat Robben er speelt? Of omdat we tegen Madrid zijn?

Laten we objectief blijven:
Vidal had al eerder rood verdiend.
De penalty kun je geven, hoewel wij Robben wel beter kennen als fopduiker.
Mueller staat buitenspel bij de eigen doelpunt van Ramos.
Dus waar hebben we het over? De buitenspel doelpunten van Ronaldo (2) deden er niet eens toe. Meer dan de penalty heeft Bayern niet verdiend en zelfs die is twijfelachtig. Dan had Mmadrid met 2-1 gewonnen in plaats van 4-2.

19 april 2017 om 11:54

Onzin. Vidal had al aan het begin van de 2e helft een 2e gele kaart verdiend. Hij werd als eerst gespaard waarna Casemiro ook gespaard zou worden.

19 april 2017 om 00:06

Deze scheidsrechter heeft zich van zijn slechte kant laten zien. Tweede gele kaart was een schwalbe van de speler van real en de derde goal was buitenspel. Ook had hij aan de speler van real zijn tweede gele kaart moeten laten zien waardoor het op het moment 11 tegen 10 zou zijn.

19 april 2017 om 00:06

Tja. De finale moet El Classico worden. Dat weten we onderhand wel. Vrees ook voor mijn cluppie als we manchester united loten, want die moeten de EL ook winnen voor een extra PL club in de CL, interessante naam in de finale en interessante supecup finale qua naam waardoor er in China meer mensen kijken.

19 april 2017 om 00:18

Daar kan je zomaar eens gelijk in hebben. De marketingwaarde van de club bepaalt de winnaar zo lijkt het.

19 april 2017 om 07:57

Zal wel weer real - Atletico worden

19 april 2017 om 00:29

Dit jaar is het teveel, eerst Barca-PSG en nu dit. En een 'misser' van de arbitrage, ok daar trap ik wel in maar dit was teveel van het goede.

19 april 2017 om 07:23

Tja, een miljoenenbal met gekozen deelnemers om de grote clubs re beschermen en dan zo falen in de arbitrage. Hier in de vierde klasse wordt nog beter gefloten. Die rode kaart is echt te schandalig voor woorden. Bijna lachwekkend.

19 april 2017 om 00:04

Dat van Casemiro was geen penalty net als Robben.

19 april 2017 om 00:05

Los daarvan; het voetbal moet toch centraal staan? Niet de discussie over een scheids? Het is de kwartfinale vd CL en het enige dat ik lees zijn commentaren (in de media) op de scheids. Dat zou niet de bedoeling vd uefa/fifa moeten zijn. Ik kijk oprecht minder met plezier naar dit soort wedstrijden door het gezeik op de scheids doordat die man dingen moet zien die hij niet kan zien

19 april 2017 om 00:17

Exact. Mis echt de CL avonden van een jaar of 10-15 geleden. Clubs als Inter, Milan, Real, Barca, Arsenal, Bayern, Chelsea, Juve, Liverpool, Valencia, etc. die op een goede dag mekaar allemaal konden uitschakelen en soms nog een club als Ajax of Porto die die cup pakte met een selectie waar alles op zijn plek viel en een psv dat zo maar de halve finale kon bereiken. Geen 5/6 teams die alle wereldsterren hadden, maar die wereldsterren verspreid over 18 clubs. Ook nog wat meer verspreiding van de tickets over meerdere landen en toen ook nog een maximaal aantal buitenlanders. Tegenwoordig weet je al dat Atletico, Real, Juve, Barca, Bayern en Dortmund standaard in de kwartfinale staan en dat die laatste 2 afhankelijk zijn van of een gunstige loting en dat dat vrijwel altijd een PSG, City of Chelsea gaat zijn. De spanning is er bij mij helemaal af, maar toch kijk ik. Waarom ik het nog kijk? Geen flauw idee.

19 april 2017 om 01:04

Ja ik snap wat je bedoeld. Die tijden waren inderdaad heel mooi, Deportivo La Coruna was toen ook erg sterk, Maar die verloren toen wel met 8-3 (!) van AS Monaco. Allemaal verpest door geld etc. Toen had inderdaad elke club wel zijn herkenbare spelers, Maar wat ook mooier was in die tijd was de volwassenheid die er werd uitgestraald. De Champions League was echt een ding, Het liedje de voorstukjes als het begon met spelers als Del Piero, Ronaldo, Henry, Shevchenko etc. Deze tijden zijn de "toppers" allemaal jonge smoothboys die elke dag alleen maar op instagram zitten. Mis die tijden zo erg

19 april 2017 om 10:01

inderdaad, vergeet Fiorentina niet met Batistuta. Wat was hij toch voor een beest. 190m lang en 100 kg zwaar. Kopsterk en kon van 30 meter afstand scoren. Heerlijke spits.

19 april 2017 om 00:05

Omdat het allemaal overduidelijk in het voordeel van Real uitpakte, ik had het nog moeten zien met een bekwame scheids hoor.. Ennuh, stond jij na PSG - Barca niet vooraan met schreeuwen over de arbitrage? Dan moet je het nu ook niet raar vinden dat fans van Bayern (of van Barca natuurlijk, die clash tussen supporters zijn we ook wel gewend) klagen over de arbitrage van dit duel..

19 april 2017 om 00:06

Komt doordat de mensen hier op deze site het real ook gewoon niet gunnen om door te gaan dus zien ze alleen de dingen waar real de scheids mee had, al met al zijn de foute beslissingen over hele wedstrijd redelijk gelijk

19 april 2017 om 00:17

Hahaha redelijk gelijk. Waarom geven de Madrid fans hier niet gewoon toe dat ze enorm zijn bevoordeeld door de arbitrale beslissingen?

Het moet niet gekker worden.

19 april 2017 om 07:22

Rode kaart Vidal belachelijk en Casimero had er allang afgemoeten 2 - 2 een meter buitenspel ja het was gelijk grapjurken.

19 april 2017 om 00:07

Diezelfde Casemiro die er met rood af had gemoeten?

19 april 2017 om 00:12

Doe is aub je real bril af.
Real speelde beter als bayern en ik denk dat ze alsnog door zouden gaan. Maar man wat speelt de scheids een grote rol hier. En jij blijft erbij dat real nog 2 penalty's had moeten krijgen. Wees is zoals alle andere real fans sn geef het toe.

19 april 2017 om 00:15

Die vergelijking gaat totaal niet op. Want een penalty is niet automatisch een doelpunt en zelfs al is het een doelpunt, dan heeft de tegenpartij alsnog de kans om met gelijke middelen een tegendoelpunt te maken, ligt er natuurlijk wel net aan wanneer die penalty plaatsvind in de wedstrijd.

In mijn ogen is een team niet meer te benadelen dan een speler er onterecht uit te sturen. Want je verzwakt het team direct. En daarmee wordt de wedstrijd in negatieve zin beinvloed.

19 april 2017 om 00:39

Kunnen krijgen, zeker niet moeten krijgen. Die van Casemiro was overigens in geen 100 jaar een strafschop, die was nog lichter dan die van Robben. En ook niet met zoveel expertise gezocht, al was het een verdienstelijke poging

19 april 2017 om 00:56

Maar ik hoor ook geen real-fan zeggen: we hebben een mooi voetbalspektakel gewonnen, maar zijn daar inderdaad een beetje bij geholpen door de scheidsrechter'
Schijnbaar is dat alleen voor objectieve mensen weggelegd

19 april 2017 om 02:07

Dan moet je aandachtiger lezen. Zo zijn er velen namelijk. Nog meer die het niet willen erkennen maar dat terzijde

Sportieve reacties eigenlijk. De arbitrage heeft zeker een negatieve invloed gehad op deze wedstrijd, maar om dat Real Madrid als ploeg nu te gaan aanreken heeft weinig zin. De arbitrage heeft gefaald en bewijst maar weer dat technische hulpmiddelen enorm nodig zijn, niet alleen voor bepaalde clubs of competities als zogenaamd test, maar overal.

19 april 2017 om 00:21

Het klopt helemaal. Maar wat ik wel leuk zou vinden is als de Real fans ook gewoon toegeven dat ze enorm zijn geholpen door onterechte beslissingen in hun voordeel, in plaats van de boel te bagatelliseren of te wijzen naar anderen dat zij niet als enige worden geholpen.

19 april 2017 om 00:41

Real heeft een beetje voordeel gehad maar daarnaast ook volledig verdient door naar de volgende ronde hoor.

19 april 2017 om 02:04

Een beetje voordeel zegt deze man.

- 2 onterechte doelpunten
- rode kaart Casemiro niet gegeven
- Onterecht rode kaart voor Vidal
- Lewa onterecht afgefloten voor buitenspel

Hoeveel voordeel kan je hebben. Natuurlijk kan Real er niet zoveel aan doen, maar ze hebben ongelofelijk veel mazzel gehad!

19 april 2017 om 02:41

Robben is het maken van een schwalbe in ieder geval nog niet verleerd.
Zo kon Bayern ook een onterecht doelpunt maken vanuit de penalty.
Het was gewoon 1 groot fouten festival, de foute beslissingen van de scheids waren niet meer bij te houden.
Soms heb je aan twee wedstrijden niet genoeg om de betere ploeg aan te wijzen.
Dan droom ik van een derde beslissende wedstrijd op onpartijdig grondgebied (parijs) onder leiding van Pierluigi Collina en alles komt goed....

19 april 2017 om 07:29

Arwinos als je een verhaal vertelt moet je beide kanten vertellen.
- Ramos Penalty ontnomen in de 1e helft
- Vidal had vlak na rust al rood moeten hebben
- Bij de eigen goal stond Lewandowski buitenspel toen muller de bal terug gaf met de borst.
- Robben die penalty krijgt die hij niet hoort te krijgen.

En ja Real is bevoordeeld door Caisemero er niet af te sturen. Maar dat was niet z'n enige fout. En met sommige fouten heeft Kassai ook Real benadeeld

19 april 2017 om 08:01

Dat van ramos was sowieso geen penalty

19 april 2017 om 08:45

Karimbourzami. Stop met onzin praten!!!
Ramos verdiende daar absoluut geen penalty.
Vidal en Casemiro hadden beide geel in de eerste helft. Ze maken beide een eerste overtreding na rust. Vervolgens maakt Casemiro nog een lompe overtreding op Robben. Dat moest een tweede gele zijn. Die overtreding van Vidal net na rust was geen tweede gele en dat weet jij zelf ook wel. Die penalty (overtreding Casemiro) was ook geen tweede gele. Maar die overtreding erna wel! En de tweede gele voor Vidal was helemaal geen overtreding..
Lewandowski stond absoluut geen buitenspel bij die goal! Kijk het nog maar is terug, staat keurig achter de bal.
Penalty Robben was discutabel, maar ook ontzettend dom van Casemiro (zoals wel vaker).
Real moest verder met 10 na weer een overtreding van Casemiro en heeft 2 onterechte doelpunten meegekregen. Daarnaast werd Lewandowski nog onterecht afgevlagd voor buitenspel.
Dus praat geen onzin en praat niet alles recht wat krom is. Real heeft gewoon erg veel mazzel gehad, niet meer niet minder.

Erg jammer van al die verkeerde beslissingen van de scheids, Casemiro had er af gemoeten als je Vidal eraf stuurt. Maar Vidal kon eigenlijk al eerder zijn 2e gele kaart krijgen. Real kreeg in de eerste wedstrijd ook onterecht een strafschop tegen. Ook jammer dat de buitenspel goal van Ronaldo niet werd gezien maar goed dit is voetbal.

19 april 2017 om 00:07

2 buitenspelgoals van Ronaldo. En nee dit is geen voetbal. Dit sloeg helemaal nergens op

19 april 2017 om 00:10

Wat was het dan?
Dit is voetbal en dat is gewoon een feit.

Zolang we geen videorefs hebben moet je hier rekening mee houden.

19 april 2017 om 00:24

Nee ok. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden dat de scheids een onterechte strafschop kan geven, onterecht geen rood geeft, onterecht wel rood kan geven, 2 buitenspeldoelpunten kan goedkeuren en onterecht voor buitenspel kan vlaggen En dat dat dan allemaal kan gebeuren in 1 wedstrijd. Achja dat is voetbal. Hoort erbij...

19 april 2017 om 00:27

Je doet alsof het raar klinkt maar het is gewoon de waarheid.

Zolang er geen machines zijn die fouten op de mm na kunnen beoordelen moet je rekening houden met menselijke fouten. Je kan dan wel zo raar gaan reageren maar het hoort er helaas wel bij en dat zolang we geen videorefs hebben.

Voetbal heeft al jaren dit soort onzin, je kunt nu toch wel concluderen dat je minimaal 1 fout per wedstrijd krijgt.

19 april 2017 om 00:34

Fouten kan een scheids maken zeker. En tuurlijk moet er een videoref komen. Maar als je als viertal 5 cruciale fouten maakt in 1 wedstrijd dat mag nooit gebeuren.

19 april 2017 om 00:48

Dat mag ook niet maar het gebeurt nu gewoon wekelijks, jammer maar waar.

19 april 2017 om 00:09

Welke , die eerste of tweede ?

19 april 2017 om 00:16

Ik heb de 2e niet goed gezien, kan daar dus niks op zeggen.

Casimero had zijn tweede gele kaart moeten krijgen van Real voor Vidal in ieder geval en had Bayern inderdaad met een 11 tegen 10 gestaan. Ook de goal van Ronaldo was buitenspel en bij de derde goal stond Ronaldo ook buitenspel en ontrok hij zich aan buitenspel toen Marcelo de bal opzij gaf stond Ronaldo in een duidelijke buitenspel positie..

19 april 2017 om 00:16

en bayern heeft in 2wedstrijden 2 onterechte penals gekregen dus de scheids was gewoon slecht

De commentator (Veronica) was trouwens lachwekkend. Hoe hij Robben bij alles in bescherming nam... Ook toen Robben om een kaart ging vragen, zag ie het ineens niet meer. En och, dat geforceerde "Marco Asensio Willemsen" expliciet erachter haha.

19 april 2017 om 00:24

Nou bij Ziggo was de analyse lachwekkend.
Gewoon geen analyse gegeven. waar betaal je dan voor?

19 april 2017 om 00:38

Voor een voetbalwedstrijd. Ik betaal geen voetbalzender voor een analyse. Dat domme gebral altijd van een Heitinga of waterreus die even bij elke goal uitleggen wat er fout ging en hoe ze moesten staan terwijl het zelf altijd 2 modale voetballer zijn geweest die bij 25 tegendoelpunten per jaar verkeerd stonden.... Hadden ze beter toen goed kunnen staan ipv na een wedstrijd lullen hoe ze moesten staan.

19 april 2017 om 00:50

Je hebt gelijk hoor maar ik vind het ook wel leuk om de analyse te bekijken. Voor mij is dat een aanvulling voor de wedstrijd maar als je zo dom gaat lullen als van gelder en kieft dan irriteert dat gewoon.

19 april 2017 om 06:29

Een analyse kijken van een wedstrijd die je net zelf gezien hebt heb ik nooit begrepen. Bij mijn gaat de tv na de wedstrijd altijd zo snel als mogelijk uit of op een ander kanaal..

Neem aan dat deze scheids voorlopig niet meer Europees fluit? Pff ik kan hier slecht tegen, niet dat real door is, maar dat de scheidsrechters tegenwoordig zo vaak de wedstrijd beslissen door erg grote fouten.

19 april 2017 om 00:41

Begrijpelijk. Terecht of niet ik zou ook overlopen van frustratie als je eruit wordt geknikkerd door een scheids die het helemaal niet weer weet. Hoogste tijd voor een videoref. Je vraagt je toch af wat die bobo's in hemelsnaam nog tegenhoudt

19 april 2017 om 01:24

Het antwoord werd vanavond gegeven, dit is de reden dat de bobo's het tegen houden. Het risico dat clubs als Barca of Real te vroeg worden uitgeschakeld is te groot met video arbitrage.

Lees het wedstrijd verslag op de Uefa site maar, Ronaldo schrijft geschiedenis met een hattrick. Uitgebreid verslag van de wedstrijd maar geen woord over het buitenspel, onterechtte rood etcetera. Zegt meer dan genoeg.

Professionele en volwassen reactie van alle drie deze heren. Ze hebben ook volledig gelijk, de scheids heeft enkele verkeerde beslissingen in beide richtingen gemaakt maar die in het voordeel van Real sloegen wel heel erg door. Begrijpelijk dat je hier een enorm wrange nasmaak aan over houdt. Vooral voor legende's als Lahm en Alonso die hiermee hun laatste kans op nog een cl-titel mee zien vervliegen

Kunnen we trouwens heel even de tijd nemen om nog eens met Pique te lachen? Die man zeurde laatst dat de Madrileense media (jawel, de media. Je weet wel, die lui wiens baan het is om over sportwedstrijden te schrijven) zeer terecht over de arbitraire dwalingen schreef heeft vandaag letterlijk wederom hetzelfde gedaan op twitter. Wedden dat hij er nog eens over klaagt voor een camera ook de komende weken? Een van de grootste grappen uit het voetbal deze eeuw die vent. Los van zijn voetballende kwaliteiten uiteraard

19 april 2017 om 07:20

het is inderdaad wel een beetje zielig aan het worden. hij kan zich beter focussen op het voetbal van zijn eigen team ...of nog beter...op shakira

Wanneer komt het omslagpunt? Want is het nu Uefalona, Uefamadrid (doelend op beide) of gewoon Spanje?

Incidenteel is het niet meer, want in 2 maanden 3x overduidelijke wanvertoningen van arbitrages is geen incident. CL verliest hier kostbare charme en de verdenkingen stapelen zich op

19 april 2017 om 01:01

Probleem is dat Barcelona en Real Madrid in de wereld ontzettend populair zijn en de Uefa die ploegen niet te vroeg wil verliezen in de CL. Het is gewoon de droomfinale, de grootste voetballers tegenover elkaar met Messi tegen Ronaldo.

Alternatief was dat deze ploegen eruit lagen en je straks een finale krijgt van Atletico tegen Psg. een finale die niet zoveel interesse in de wereld zal oproepen. Qua belangstelling kan je dat niet vergelijken met Barcelona tegen Real.

De CL is gewoon te groot geworden met veel te grote belangen. Dan raakt het sportieve aspect ondergesneeuwd.

19 april 2017 om 15:04

Je slaat de spijker op je kop! Dit is dus ook precies de redenen dat zoiets gebeurt bij arbitrage. Puur om commerciele redenen. Barca en Real zijn de 2 grootste clubs op aarde en dus ook commercieel het meest aantrekkelijkst. Hierdoor zullen de inkomsten bij de Uefa flink stijgen, omdat er veel meer kijkers zijn met Real en Barca in CL dan zonder Real en Barca in CL.

Het is gewoon jammer dat de arbitrage zoveel invloed heeft gehad op deze wedstrijd. Aan beide kanten fouten gemaakt. Alsnog vond ik het een prachtige wedstrijd om naar te kijken die zonder deze arbitrale dwalingen nog veel mooier was geweest.

Alle kranten staan er vol mee, overal lees je dat deze arbiter veel te veel foutne maakte en van invloed was op het resultaat. En wat staat er op de voorpagina van de Uefa: 'ronaldo history making treble takes Real past Bayern'

Dat zegt meer dan genoeg.

19 april 2017 om 01:58

"barcelona make history with stunning comeback"

Wat is je punt nou precies, jij als eigenaar van zo'n league gaat niet op negatieve dingen in, dat doet geen ene organisatie dus vind het een beetje krom.

Daar is de overige pers voor.

Ik als madrista vind de overwinning meer een show, kom ff serieus??

Zit de UEFA dan echt in spanje?

Maar wij supporters kunnen er niks aan doen, op voor de dubbel!!
Halal madrid

Ik denk dat ze het weer gewoon de CL moeten maken met kampioenen en bekerwinnaars van landen. Op dit moment is het geen kampioenenbal, maar waar komt het geld vandaan bal. Grote competities zijn gemaakt door het geld van de CL. Als dat al niet goed genoeg is worden de wedstrijden ook nog gemanipuleerd. De EL is op dit moment de meest faire competitie van de 2. Mooiste zou toch weer gewoon de 3 europese toernooien zoals het altijd is geweest. Daar kunnen we wel van blijven dromen zolang het allemaal om de centen blijft draaien bij de Uefa! Het is niks beter geworden zonder Platini.

Eerlijk is eerlijk.Het voetbal liet ook iets zien.Real was gewoon de betere ploeg!!!!
Oke, de scheidsrechterlijke beslissingen waren over en weer twijfelachtig. Toch ging het bij Real Madrid in deze ontmoeting over twee wedstrijden gezien net iets soepeler, vloeiender! Daar kan toch geen twijfel over bestaan. Het was een boeiende confrontatie tussen de sterkste collectief Bayern tegen de balvaardigste ploeg Real van Europa De balans sloeg ditmaal in het voordeel voor de meer artistieke ploeg Real. Dat kan in een volgende confrontatie zomaar anders zijn.

19 april 2017 om 09:16

Je kan er echt niks over zeggen wie de betere was. Bayern heeft in beiden wedstrijden met 10 man gespeeld. Daarbij was juist Bayern na de 2-1 de betere en op zoek naar de 3-1, totdat de rode kaart viel. Ook in de eerste wedstrijd was Bayern in de eerste helft de betere en hadden ze gewoon op 2-0 moeten komen. Dus het lijkt me eerder dat Bayern de betere was.

19 april 2017 om 09:29

Heb vanaf de rust gekeken en Bayern was vanaf dat moment duidelijk de betere ploeg.

Het toppunt is wel dat waar Vidal zijn 2e gele kaart makkelijk krijgt, die gozer van Real gewoon al ruim een half uur daarvoor het veld af had gemoeten. Die gozer kon doen wat hij wilde, die tweede gele kaart kwam maar niet. Dat het buitenspel niet door de arbitrage gezien is kan de arbiter verkopen, maar dat hij Real met 11 man liet staan is niet te verdedigen maar gewoon bedrog. Daar gaf hij de wedstrijd aan Real en hield hij veel voetballiefhebbers voor de gek.

19 april 2017 om 08:37

Kunnen we de regels van het voetbal niet dusdanig aanpassen dat we die gele kaart kunnen schrappen? Het is toch te gek voor woorden dat Vidal hier ook nog een wedstrijd voor moet missen, voor een perfecte tackel nota bene! Kunnen we die stervende zwaan van Real niet voor een half jaar schorsen? Als we zulke maatregelen nemen wil ik wel eens zien hoe lang die toneelstukken nog voort duren.

Wat gisteravond gebeurd is, is echt een grote schande voor het voetbal. Dat vreselijke Real Madrid dat overal ter wereld wordt uitgekotst, behalve door hun zogenaamde supporters die zelf nog nooit in Madrid zijn geweest, moest weer ten koste van alles door stoten. De CL is langzamerhand een lachwekkend toernooi aan het worden.

Uefa is corrupt.
Halve finales gaan zijn, Barcelona-Atletico Madrid en Real Madrid-Monaco/Dortmund.
Ik denk dat Monaco het word, maar ik denk dat de Uefa het niet zo boeit wie tegen Real gaat.
Dus de finale zal wel Barcelona-Real Madrid worden.

Bayern bakte er helemaal niets van. Veel gebrei maar geen enkel gevaar. Een fopduik van Robben leverde een penalty op. Dat was het.
Het eigen doelpunt van Ramos had afgekeurd moeten worden wegens buitenspel van Mueller. Verder hebben ze niets gecreeerd, behalve dan een schot voorlangs van Costa. Daar heeft Madrid een halve dozijn van gehad.
Bovendien had Vidal begin 2e helft al rood moeten krijgen. Die rode kaart die hij later zou krijgen was ook nog terecht. Hij maakte van achterop een sliding op de bal en pakte daarna Assensio. Had hij dat niet gedaan dan had Assensio verder kunnen lopen en met de bal kunnen uitbreken.
dat hele gejank is slechts een excuus voor eigen falen. Zonder scheidsrechtelijke dwalingen had de wedstrijd in 2-1 kunnen eindigen. Dat is als de buitenspel doelpunten niet waren toegekend. Maar dan was er ook geen verlenging geweest. Als Vidal gelijk zijn 2e gele had gepakt, dan was Real ruim over Bayern heen gegaan in de regeliere speeltijd al.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren