Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Gelooft de ploeg van Feyenoord er zelf wel in, nu de druk enorm is?’

Laatste update:

Feyenoord zag het gat met titelconcurrent Ajax binnen ruim een week tijd slinken van zes punten tot nog maar een punt. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst ging met 2-1 onderuit in Amsterdam en kwam afgelopen zondag niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen PEC Zwolle. Volgens het Algemeen Dagblad is het puntverlies in Zwolle hard aangekomen bij de koploper van de Eredivisie.

Met nog vier competitiewedstrijden voor de boeg ligt de titelstrijd volledig open. Het AD stelt zich de vraag of er nog wel voldoende geloof is bij Feyenoord in de titelrace. De Rotterdammers oogden behoorlijk aangeslagen na het slechte resultaat in Zwolle. “Gelooft de ploeg er zelf wel in, nu de druk enorm is? Bij PEC Zwolle heeft de pers na afloop vrij zicht op de kleedkamer”, schrijft de krant. “Toen de deur openging, zag je stuk voor stuk diep ontgoochelde spelers.”

Steven Berghuis omschreef het gevoel treffend”, gaat de krant verder. “De spelersgroep die zich verantwoordelijk voelt voor de stad, voor de club, voor de fans. Een ondraaglijke last op de schouders, of straks toch een combinatie die het beste bij de fans en spelers naar boven haalt?”

Feyenoord eindigt dit seizoen met lege handen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb nog steeds het geloof dat Feyenoord kampioen gaat worden, het programma van Ajax met een doordeweekse speelronde in de EL en PSV daarna is toch wel een stuk zwaarder, ik voorzie alleen problemen tegen Vitesse uit. FC Utrecht mag dan wel in een goede vorm zijn, maar Feyenoord is onverslaanbaar in de eigen kuip.

Het is ze in ieder geval wel gegund!

11 april 2017 om 09:21

Ik gun het ze ook wel, maar het gaat wel erg zwaar worden zo.

Het moraal bij Ajax is veel hoger, denk dat die Europese wedstrijden alleen maar lekker voor ze zijn nu het lekker loopt, ze hebben meer ritme, ze hebben zo'n brede selectie dat het geen probleem is om spelers rust te geven, ik denk dat niemand Ajax op dit moment wilt treffen. Tenzij ze er met 0-6 van af gaan tegen Schalke, dan zal het vertrouwen dat ze nu hebben wel weg zijn.

Dus Feyenoord moet alles winnen, maar ze missen Karsdorp komende wedstrijden, Jorgensen en El Ahmadi zijn twijfelgevallen, Kongolo missen ze, ik weet niet of Elia en Vilhena al helemaal fit zijn, maar het halve basiselftal is oververmoeid, en de druk is op dit moment bijna niet te dragen door de jongens die het dan wel moeten doen. Het zou zeer zuur zijn om het hele seizoen bovenaan te staan en het in de laatste wedstrijden weg te geven, maar ik denk toch dat het gaat gebeuren en Ajax alsnog kampioen wordt.

11 april 2017 om 10:51

Mensen hebben het altijd over de druk bij Feyenoord, maar ook Ajax gaat die druk voelen. Want een misstap kan al fataal zijn. Iedereen doet alsof Ajax alles gaat winnen. Maar ik wil het wel nog eens zien met 4 wedstrijden in 10 dagen. Dus om de 2/3 dagen een finale spelen. Ja je speelt nog tegen een Duitse ploeg die altijd 95 minuten blijft rennen. Die zet je niet even snel aan de kant. De meeste tegenstanders waren niet van Europees niveau, maar nu krijg je wel te maken met hele andere druk. Als ze gelijk spelen of zelfs verliezen tegen Schalke, dan krijgt Ajax het meteen ook moeilijk tegen Heereveen. Het voordeel bij Feyenoord is dat ze al punten hebben verspeelt. Dus statistisch gezien zullen ze niet meer zo snel punten verspelen. Bij Ajax winnen ze vaak de laatste tijd, dus daar zouden ze eerder punten gaan morsen. En laten we nog eens benadrukken dat ze vorig jaar toch echt alles in eigen hand hadden. Precies toen ging het in de laatste wedstrijd volledig mis. Ja wacht maar tot de 34e speelronde en zeg dan wie er gaat winnen. PSV blijft altijd gevaarlijk tot de laatse wedstrijd. Ik heb de afgelopen 10 jaar PSV vaak de kampioenschap zien winnen, zelfs toen ze derde stonden tijdens de 34e speelronde!

11 april 2017 om 12:16

Ik zie Ajax eerlijk gezegd ook nog niet zo snel winnen bij Willem 2. Dat is een lastige pot daar, waarbij Willem 2 mogelijk nog voor Europese playoffs kan kwalificeren.
Heerenveen is in beroerde vorm, maar kan zomaar vlammen tegen de topploegen, PSV zal vol gas geven na de wedstrijd tegen Schalke.

PSV zal zich achter oren krabben na het puntverlies in Twente, maar kan ook zomaar nog tweede worden.

Feyenoord krijgt het heel erg zwaar. Wat een spannend einde zo zeg!

11 april 2017 om 12:52

Voor mij staat als een paal boven water dat Feyenoord nog punten gaat verspelen. Dus het antwoord op de vraag wie er kampioen wordt ligt bij Ajax, als de Amsterdammers alles winnen dan gaat die schaal toch weer naar de Arena

11 april 2017 om 13:59

Als de rotterdammers alles winnen dan gaat de schaal naar De Kuip.

11 april 2017 om 09:04

Alsof Ajax echt in topvorm is, bedoel tegen Groningen en Excelsior was het ook niet echt best.
Feyenoord kon zondag ook 'gewoon' met 2-3 winnen bij Zwolle.

11 april 2017 om 09:18

Kopenhagen eens, Feyenoord eens, maar Feyenoord speelde toen ook met een half B-elftal. AZ kon je ook zomaar gewoon achterstaan en Nec, tsja, Nec.....

En tegen Groningen lekker lopen afschuiven op Nijhuis??

11 april 2017 om 09:29

Ja dat kon je duidelijk afschuiven op Nijhuis ja. Tuurlijk was het zelf slecht van onze kant maar die goal van Linssen had nooit geteld mogen worden door de overtreding op Onana.

Daarnaast weer dat gezever met je Feyenoord B-eltfal vind ik zo laf. Wij hadden zelf Dolberg en Younes niet dus helemaal 'A-eltfal' hadden wij ook niet. Dat het goed uitpakt met onze flankspelers is een ander verhaal. Feyenoord werd gewoon totaal overklast en hebben geluk dat het bij 2-1 bleef. Gewoon realistisch zijn!

11 april 2017 om 09:31

Ik zeg toch ook dat ik vind dat Feyenoord is weggespeeld? Maar of je 5 spelers mist oof 2. Het is wat anders natuurlijk, maar voor de rest Ajax gewoon verdiend gewonnen hoor.

11 april 2017 om 09:34

Voor Feyenoord is het toch een B-elftal als je een aantal basisspelers moet wisselen en je er gewoon minder van wordt....Ajax verzwakt niet echt als ze een paar spelers missen en dat kan je ook als een compliment zien.

11 april 2017 om 09:37

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het wel eens nog had willen zien hoe de wedstrijd is verlopen als Jorgensen en Karsdorp nog gewoon mee konden spelen.

11 april 2017 om 09:42

Dat klopt maar dat zegt ook wat over de gehele selectie van Feyenoord. Mis je een paar sleutelspelers dan daalt het niveau toch flink.
Met alle respect maar ik denk als Jorgensen (wel volledig) en Karsdorp mee hadden gedaan dan nog had Ajax gewonnen. Keek even serieus naar de instellingen van beide? Ajax gaf vol gas, zat constant kort erop en bleef maar gaan. Feyenoord daar in tegen had echt niks te zeggen dus door die 2 spelers was dit echt niet ineens heel veel veranderd.

11 april 2017 om 09:43

Ajax speelde 2e seizoenshelft 2 wedstrijden gelijk. Wat overigens niet slecht is. Want zulke wedstrijden zitten tussen. Feyenoord verloor er 2 en speelde 1x gelijk, als ik het zo uit mijn hoofd doe. Plus Ajax speelde EL tussendoor. Dan mag je best zeggen dat Ajax in topvorm is na 4 maanden niet verloren te hebben.

11 april 2017 om 09:44

Jorgensen is echt wel zeer belangrijk voor Feyenoord. Maarja, lijkt net of Feyenoord in de Arena compleet een ander team is geworden ofzo, altijd is er wel wat haha.

11 april 2017 om 10:06

Klopt zeker...Maar misten ook nog Kongolo en Vilhena en dat is voor Feyenoord teveel van het goede.

Wordt Ajax dit seizoen geen kampioen dan worden ze het de komende 3 seizoenen wel maak je daar maar niet druk om...Best jaloers op wat jullie achter de hand hebben tenopzichte van Feyenoord!

11 april 2017 om 10:13

Dan kon je ajax - feyenoord ook afschuiven op Kuipers die een overtreding ziet wat er duidelijk niet eentje is, als die 1-0 niet zo vroeg gevallen was, had het misschien wel een totaal andere wedstrijd geworden

11 april 2017 om 10:25

Haha Nickydevilee, meen je dit?
Het was gewoon een lichte overtreding klaar. Dat Schone hem van 35 meter erin poft is misschien wel een mazzeltje maar ook zijn kwaliteit wat natuurlijk 19 van de 20 keer mislukt.

Ajax ging zeer knullig om met de kansen die ze hadden en Feyenoord had niks te zeggen. Snap niet dat sommige Feyenoorders dit niet gewoon toegeven. Was het 50/50 deze wedstrijd dan had ik dit ook gezegd maar dat was deze wedstrijd absoluut niet het geval

11 april 2017 om 10:54

Eens. En dan over het gemis van Kongolo praten? Die gast heeft ook een paar keer op de bank plaatsgenomen toen hij gewoon fit was. Dus snap niet waarom ze telkens Kongolo erbij halen. Daarnaast speelde Karsdorp gewoon de eerste helft mee, toen het verschil nog groter was. In de 2e helft liet Ajax het een beetje varen maar zelfs toen waren we heersend.

11 april 2017 om 11:40

Hij noemt gewoon de feiten. Feyenoord was verzwakt of wil je zeggen dat wanneer iedereen fit is dat ze met die 11 hadden gespeeld?

11 april 2017 om 12:12

Koen 'gewoon'? Feyenoord had al een jaar of vijf, niet gewonnen van Pec.

11 april 2017 om 12:18

Koen, dat je er nog om kan lachen man. 😯 Want zelfs als jullie beter zijn, gaat het meestal nog mis.

11 april 2017 om 12:45

Kongolo wordt er bij gehaald omdat Nelom meer goed doet voor de tegenstanders dan voor Feyenoord zelf. Het gaat er niet eens om dat hij niet zo goed kan voetballen. Het ergste probleem is de domheid van oplossingen, de onnozelheid van loopacties en passes en het verschrikkelijk lakse verdedigen... Dan mis je Kongolo inderdaad meer dan Karsdorp. Niet voor niets dat mã©t Kongolo het aantal tegengoals minimaal was. Met Nelom is het aantal tegengoals verschrikkelijk hoog (voor een koploper dan).... Kongolo en Jorgenson, dat zijn de grootste gemisten, ook tegen Ajax...

11 april 2017 om 13:14

@zvsajax

Ja en Nee, maar kom dan ook niet zeggen dat nijhuis tegen groningen jullie heeft genaaid

11 april 2017 om 21:37

@zsvAJAX realistisch blijven? Nee, de Ajax supporters zijn hier lekker realistisch. Natuurlijk scheelt het als je de beste spelers mist in een wedstrijd. De topscoorder van Nederland, 2 backs die international zijn. 1 middenvelder die international is. Wou je nu beweren dat dat geen invloed heeft? Jullie willen toch ook niet toegeven dat jullie zijn weggespeeld in Rotterdam en blij mochten zijn dat jullie met 1 punt goed weg kwamen? Ja, slap ouwehoeren kunnen jullie heel goed, om misselijk van te worden, maar realistisch zijn? Lees alle reactie hier op deze side van Ajax gerelateerde fans er eens op na en begin dan nog eens over realisme.

Het is nu tijd voor Feyenoord om de rug te rechten en gewoon 4X op rij 3 punten te pakken..Staan gewoon nog steeds 1 punt voor en hebben alles in eigen hand....Geen excuses meer en gewoon knallen...Mooi voetbal is niet meer relevant maar strijd,passie en geloof in jezelf dan moet het goed komen.

11 april 2017 om 09:38

Haha, mooi om de fans zichzelf moed in te zien praten. Ik denk dat de Feyenoord spelers dit ook weten, maar wat ze voelen is "niet verliezen, niet verliezen, niet verliezen"..

11 april 2017 om 09:50

In defense: Ik denk dat ajax supporters en spelers zichzelf ook moed inpraten met "feyenoord kan de druk niet aan, Feyenoord kan de druk niet aan, Feyenoord kan de druk niet aan.."

Laten we eerlijk zijn, als je vanaf dag 1 bovenaan staat, dan slaat deze overhypte druk eigenlijk helemaal nergens op.

11 april 2017 om 09:56

Hahaha. ja je hebt gelijk hoor. Hoort erbij dit toch?

11 april 2017 om 10:12

Je kan het ook anders zien Bennie...Hiervoor konden we ons veroorloven om punten te verspelen maar vanaf nu mogen we niks meer verspelen...Ipv verlammend kan het ook het tegenovergestelde veroorzaken...Feyenoord heeft wel de spelers/ploeg om het nog te redden!!

11 april 2017 om 11:42

Haha, mooi dat ik al voor de 6e keer dit seizoen hoor dat Feyenoord inzakt. Dus niemand praat zichzelf moed in.

Iedereen probeert Feyenoord maar de grond in te praten de laatste weken. Hopen dat ze tegen Utrecht een passend antwoord geven.

Wij zijn Feyenoord!

11 april 2017 om 09:02

Je kunt toch wel concluderen dat het de laatste weken stroef verloopt.

11 april 2017 om 09:03

Dat zeker, dat ontken ik niet. Maar ik vind het gewoon jammer dat iedereen wel een (negatieve) mening daar over heeft.

11 april 2017 om 09:10

Tsjah dat hoort nu eenmaal bij de club die eerste staat.

11 april 2017 om 09:12

Dat is toch logisch? Niemand gaat nu een positieve mening geven wanneer het slecht gaat. Dit maken Ajax en PSV al jaren mee.

11 april 2017 om 09:13

Vind het allemaal beetje te overdreven worden, maar goed, dat is mijn mening. We doen allemaal alsof Feyenoord dramatisch speelt en niet de terechte kampioen is (als ze kampioen worden).

11 april 2017 om 09:24

Het eerste kwartier tegen Zwolle was ook dramatisch. Hoe kan je na Sparta , Heerenveen, Ajax uit nu zo aan een wedstrijd beginnen?

11 april 2017 om 09:29

Dat vraag ik me ook af haha. Maar de rest van de wedstrijd (op wat foutjes na) vond ik Feyenoord gewoon redelijk spelen en had je zomaar met 2-3 daar gewonnen. Want veel kansen heeft PEC na die 2 goals ook niet gehad.

11 april 2017 om 12:15

Koen, degene die na 34 wedstrijden boven staat is altijd terecht kampioen.

11 april 2017 om 13:16

Haha welkom op de eerste plek kerel, zo gaan die dingen. En dan wordt het doorgaans Ajax niet gegund en Feyenoord nu wel, moet je nagaan .

11 april 2017 om 10:02

@koen,

Hoop je dat echt, want dat levert je niets op he. Na de wedstrijd in de arena gaf feyenoord zogenaamd een passend antwoord door met 8-0 van eagles te winnen, vervolgens verlies je de wedstrijd erop ook meteen punten. Dat is dan niet echt een passend antwoord, dat is juist je concurrent vleugels geven. Begrijp me niet verkeerd ik ben er heel blij mee, maar dat passende antwoord geef je niet thuis tegen Utrecht, dat geef je uit tegen Vitesse en Excelsior.

Net zo als Ajax pas echt kan laten zien dat ze er vol voor gaan tegen Psv.

Wanneer Feyenoord van Utrecht wint dan is het misschien al gebeurd, als Ajax vervolgens punten verspeelt tegen psv mag Feyenoord nog verliezen of gelijkspelen tegen Vitesse omdat het doelsaldo beter is (ervan uitgaande dat Ajax van Heerenveen wint). Dan zijn er nog 2 wedstrijden, Excelsior en Heracles en daar gaat Feyenoord echt geen punten tegen verspelen. Zondag kan de kampioenswedstrijd zijn

11 april 2017 om 09:02

Laten we gewoon nergens om hopen. Laten we gewoon 4 wedstrijden winnen, dan zijn we er. Niet hopen op PSV of Heerenveen.

Gewoon zelf winnen. Klaar.

11 april 2017 om 09:29

Klopt helemaal maar jij en ik weten ook wel dat wij staan te juichen wanneer psv tegen Ajax scoort

11 april 2017 om 09:57

Ik sta ook te juichen als Ajax en PSV beiden niet scoren .

11 april 2017 om 10:50

Feyenoord op kunstgras tegen Excelsior zeker voor 3 punten?
Zou ik niet zo durven stellen, zeker niet met al die spanning erop.
Feyenoord komt gewoon net te kort voor de titel. Geen goede bank om het uitvallen van basisspelers op te vangen en de helft van het team loopt op z'n laatste benen.
Competitie duurt 1 maand te lang voor Feyenoord.

Ik verwacht nog steeds dat Feyenoord kampioen wordt, maar als, als, ze het nog verspelen worden ze nooit meer kampioen. Het zou voor Ajacieden het ultieme leedvermaak en de ultieme afstraffing voor het arrogante gekakel uit Rotterdam de laatste weken.

11 april 2017 om 09:19

'arrogante gekakel uit Rotterdam'

Je bedoelt misschien de media? Want als je misschien eens in de Kuip komt, dan kom je erachter dat geen enkele Feyenoordsupporter zo praat.
Maargoed, dat ziet en hoort de buitenwereld niet natuurlijk.

11 april 2017 om 10:11

Ik lees regelmatig supporter sites en het is, naast je onnoemelijke domheid van bepaalde lieden, overwegend arrogantie wat er te lezen is. Daarom hoop ik dat Feyenoord het verspeelt, dat zou een gigantisch trauma meebrengen

11 april 2017 om 10:17

Ik weet niet op wat voor supporters sites jij zit dan, maar op de sites waar ik zit, daar zie ik niet heel veel arrogantie voorbij komen.....

Maar misschien moet je ook eens de meningen in de Kuip en op Varkenoord peilen. Daar zijn die wel wat anders.

11 april 2017 om 09:21

Arrogante gekkakel van Schone, Ziyech en Kluivert bedoel je zeker? als er ergens gekakkel vandaan komt dan is het daar wel.

11 april 2017 om 12:25

Gelukkig zijn Elia en Berghuis de bescheidenheid zelve, volgens mij mag je als zowel Ajacied en Feyenoorder vertrouwen uitspreken.

11 april 2017 om 10:26

Eens, niet meer dan logisch dat de spelers een verslagen gevoel uitbeelden. En straks als Feyenoord van Utrecht heeft gewonnen dan is het allemaal weer fantastisch en schrijft het AD dat de mentaliteit juist goed is. Het hoort er gewoon bij, dit maakte Ajax en PSV voorgaande jaren ook allemaal mee. Media schrijven graag dat het slecht gaat bij het beste team.

Een voorsprong van zes punten weggeven in zeven dagen komt bij elke club hard aan. Feyenoord had weliswaar op meer gehoopt tegen PEC Zwolle maar de Rotterdammers hebben het altijd lastig daar. Nu heeft de ploeg er nog een punt uitgesleept. En heeft het nog alles in eigen hand. Daarnaast is het programma van Feyenoord iets gunstiger. De Kuip is dit seizoen een onneembare vesting. De aankomende en laatste wedstrijd zullen hoogstwaarschijnlijk gewonnen worden. Excelsior gaat een groot Rotterdams feest niet in de weg staan. Dan resteert alleen Vitesse als ploeg die roet in het eten kan gooien. Maar met de bekerfinale in het verschiet zou je kunnen stellen dat de ploeg van 'Feyenoorder' Henk Fraser op halve kracht gaat spelen. Daarbij komt dat Feyenoord het geluk heeft dat Ajax op dezelfde speeldag PSV in Eindhoven treft. Al met al worden het vier loodzware finales voor Feyenoord. Die dan wel weer het geluk hebben dat Jorgensen en Kongolo terug zijn. Ik zet mijn geld op Feyenoord. Die met een voorsprong van drie pts boven Ajax eindigt.

11 april 2017 om 10:11

Het verschil is excelsior vecht nog voor lijfsbehoud dus die gaan ook de wedstrijd tegen Feyenoord er nog vol op

Wat is er anders dan normaal dan? Feyenoord verliest bij Ajax? Gebeurt nooit natuurlijk, en Feyenoord heeft al jaren niet bij Zwolle gewonnen? En nu spelen we gelijk en is het een crisis, enkel de vele blessures maak ik me zorgen om.

11 april 2017 om 11:04

Volgens mij vergeet je 1 belangrijk element. Feyenoord speelt nu voor de titel, dat is met name wat er anders is dan de voorgaande jaren. Dan behoor je toch tegen deze tegenstanders zo voor het einde meer punten te pakken, nu verliest feyenoord er 5 in 7 dagen tijd! Je kan dan niet zeggen dat feyenoord het tegen hen altijd moeilijk heeft. Met jou redenatie zullen ze dan ook sowieso de titel mislopen.

Ik heb dit voorspelt en geef dit al maanden aan en men reageerde hier negatief. Feyenoord heeft ten eerste geen spelers die deze druk hebben meegemaakt behalve Vermeer. Kuyt is 1 keer kampioen in Turkije geworden ook voor de rest van zijn carriere geen titels. Dit Feyenoord weet niet om te gaan met de druk en dan kan Elia doen of zijn neus bloed en zich geen zorgen maken. Utrecht gaat punten wegsnoepen en zo zullen er meer teams zijn die dat gaan doen tegen dit aangeslagen selectie. Word billen knijpen deze weken.

11 april 2017 om 09:59

Alsof Ajax ook oh zo goed tegen druk kan. Hebben we vorig jaar tegen De Graafschap gezien.

Tot nu toe heeft Feyenoord op elke wedstrijd die wat minder was een antwoord gegeven. We zullen zien of dat zondag ook zo is.

11 april 2017 om 10:02

Jorgensen ook, maar goed. Iedereen doet nu net alsof wij zekere winstpartijen verloren, Ajax uit en PEC uit. Dit zijn gewoon lastige wedstrijden voor ons dus ging men al uit van puntverlies. Feyenoord thuis is een heel ander verhaal dan Feyenoord uit. Ik zie ons thuis niks meer weggeven, Excelsior gaat geen punt behalen tegen ons, dan alleen nog Vitesse uit. Maar met de bekerfinale een week later zie ik dat ook goed komen.

11 april 2017 om 10:13

Excelsior gaat er echt vol op omdat die vechten voor lijfsbehoud. En Utrecht kan zomaar gelijkspelen in de kuip

11 april 2017 om 10:17

Heerenveen kan ook zomaar gelijkspelen in de Arena. Dit is dus nergens op gebaseerd..

11 april 2017 om 10:29

Ajax heeft misschien wel een brede selectie maar dit team heeft altijd moeite na een Europese wedstrijd.nu komt de zwaarste Europese tegenstander en dan de moeilijkste wedstrijd van het jaar enkele dagen er gelijk na. Ik zie Ajax niet bij PSV winnen en dan is de druk bij Feyenoord er ook van af.

Dit team van Feyenoord is een overschat team, wanneer het er echt om gaat zie je dat ze gewoon te kort komen en heel kwetsbaar zijn als El Ahmadi en Vilhena niet helemaal thuis geven. Zonder Karsdorp en zeker Kongolo die toch echt wel een sterkhouder is en in mijn ogen de beste verdediger van Feyenoord vooral aanvallend is Feyenoord gewoon een stuk kwetsbaarder. Ook nu Jorgenson er niet is is het allemaal middelmaat in de spits.
Dit Feyenoord word geen kampioen puur omdat ze de tegenstanders onderschatten zoals Zwolle waar men al van te voren op de persconferentie deed of de drie punten al binnen waren. Utrecht is in bloedvorm en kunnen dit Feyenoord pijn doen in de kuip vooral als Barazite en Ayoub het op hun heupen hebben met Haller. Kan niet wachten tot zondag!!! Ajax laat geen punt meer liggen zijn nu echt op hun best dit seizoen en de selectie is breed genoeg.

11 april 2017 om 14:44

Haal maar Ziyech, Onana en Sanchez aan de kant. Dan gaat Ajax ook slecht. Haal bij Barcelona Iniesta, Neymar en Messi eruit, Idem dito. Zo een onzin om steeds Feyenoord anders te beoordelen. Kijk naar Oranje, als wij Robben, Sneijder, Van Dijk en De Vrij eruit halen. Dan is het een ploeg die niet eens kan meedraaien in de top 50. Sja zo kunnen wij altijd wel wat verzinnen. Ieder ploeg heeft 2 a 3 super goede voetballers die het team beter laten spelen. Dat was altijd zo geweest.

11 april 2017 om 19:04

Marranr1@ Volgens mij heb jij nooit iets zinnigs te melden, en ben jij totaal niet objectief, dus lijkt het mij des te leuker om die arrogante houding van jou eens de kop in te drukken, zeker als Feyenoord gewoon kampioen word. Geloof mij, dan maak ik je met de grond gelijk. Wat jij allemaal uitkraamt raakt kant nog wal en is alleen maar gebakken lucht. Als Feyenoord zo slecht was, zoals jij stelt, stonden ze niet boven Ajax. Daarnaast heeft elke ploeg er last van als er een aantal sterkhouders wegvallen, lijkt mij logisch. Ajax zonder Ziyech, Sanchez en Onana is ook zeer middelmatig, zoals jij dat stelt. Utrecht in bloedvorm en wint wel even in de kuip? Haha....wishful thinking, dit seizoen heeft niemand in de kuip gewonnen, al sinds februari niet meer, dus waar heb je het over? Ook Ajax niet die blij mochten zijn dat ze met een punt weg kwamen. Ajax wint wel even bij PSV thuis, hoelang is dat geleden? Ze konden niet eens bij Excelsior winnen, waarom wel even bij PSV? We zullen wel zien wat er de komende wedstrijden gaat gebeuren. Je zal mij niet horen zeggen dat we wel even kampioen worden, ik ben niet zoals jij, maar dat maakt het alleen extra bevredigend als dat wel het geval is, al is het alleen maar om al die vervelende arrogante supporters en spelers de kop in te drukken. Dat is namelijk ook de reden dat niemand, buiten de Ajax supporters zelf, het Ajax gunt.

We gaan het zien maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Wij hebben pech dat juist Ajax- en Zwolle-uit precies na elkaar zitten en daardoor lijkt het een dip of dat Feyenoord niet de druk aan kan. Ik ben van mening dat wij deze wedstrijden sowieso niet hadden gewonnen, ook al was het in een andere speelronde geweest. Zie afgelopen jaren, wij hebben al jaren niet tegen bovenstaande clubs gewonnen. Dat zegt denk ik wel genoeg. Dit zijn de laatste 5 jaar onze grootste angstgegners.

Ben benieuwd naar komende zondag. Waarschijnlijk is Kongolo er weer bij, El Ahmadi en Jorgensen halen Utrecht-thuis waarschijnlijk ook. Ik heb er vertrouwen in.

Feyenoord wordt gewoon kampioen. ik zie ajax maximaal gelijk spelen bij Psv en feyenoord minimaal 3 wedstrijden winnen.

Ik als Ajax Fan gun het Feyenoord wel. Beter als PSV die geen eigenjeugd heft en alleen maar spelers huurt. Ik denk dat Ajax in Eindhoven wint Feyenoord maakt geen mis stap meer.

Het wordt lastig voor Feyenoord denk ik, met Utrecht en Vitesse nog als tegenstander.

Grappig dat alle Ajax gerelateerde supporters, spelers en ex spelers al weken bezig zijn met een psychologische oorlogvoering en echt denken dat ze nu in ene in het voordeel zijn. Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar wat zal het een hard gelach zijn als alle arrogantie de kop in word gedrukt, als ze weer geen kampioen worden, net als vorig jaar, met alle miljoenen die ze meer te besteden hebben dan Feyenoord. Reken maar dat ik die gene die daar aan mee doen even zal helpen herinneren als de selectie van Feyenoord alsnog op de Coolsingel staat, want die grootspraak begint behoorlijk de keel uit te hangen. Feyenoord moet gewoon het hoofd koel houden en doen wat ze het hele seizoen hebben gedaan, beter presteren dan Ajax, alleen op die manier krijg je die blaaskaken stil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren