Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Karsdorp na snel herstel alweer terug op het trainingsveld

Laatste update:

Het seizoen van Rick Karsdorp bij Feyenoord is voorbij. De rechtsback kampt met een knieblessure en kan daardoor dit seizoen niet meer in actie komen. De Oranje-international liep de blessure op in het duel met Ajax (2-1 verlies). In eerste instantie leek zijn kwetsuur mee te vallen, maar nader onderzoek heeft uitgewezen dat Karsdorp schade aan zijn meniscus heeft opgelopen.

Dat meldt Voetbal International maandag. De blessure van Karsdorp is een flinke tegenvaller in de strijd om het kampioenschap. De rechtsback is een vaste waarde in de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst. Hij groeide uit tot steunpilaar en heeft zijn debuut in het Nederlands elftal inmiddels gemaakt. De resterende vier competitiewedstrijden moet hij laten schieten.

Mogelijk heeft de verdediger zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De Telegraaf meldde vorige week dat Bayern München serieuze interesse in hem heeft. Het contract van Karsdorp in De Kuip loopt door tot medio 2020.

Update maandag 10 april 20.10 uur – ‘Feyenoord wil Karsdorp klaarstomen voor slot van competitie’
In tegenstelling tot Voetbal International meldt het Algemeen Dagblad dat het seizoen van Rick Karsdorp mogelijk nog niet voorbij is. De ochtendkrant schrijft dat de rechtsback de komende twee competitiewedstrijden tegen FC Utrecht (thuis) en Vitesse (uit) moet missen, maar dat de club er alles aan doet om hem voor de laatste twee duels fit te krijgen. Feyenoord sluit het seizoen af met wedstrijden tegen Excelsior (uit) en Heracles Almelo (thuis).

Update 10 april 22.40 uur – Feyenoord bevestigt blessure Karsdorp, twijfel over steunpilaren
Feyenoord bevestigt op de clubsite dat Rick Karsdorp de wedstrijd van zondag tegen FC Utrecht zeer waarschijnlijk niet gaat halen. “Maandag werd geconstateerd dat de rechtervleugelverdediger naast een minimale verrekking aan zijn knieband ook schade aan zijn meniscus heeft opgelopen”, schrijft de koploper van de Eredivisie. “Mocht Karsdorp Utrecht-thuis niet halen, dan moet in de loop van volgende week blijken of het uitduel met Vitesse haalbaar is.” De inzetbaarheid van Nicolai Jörgensen en El Ahmadi is twijfelachtig. Eerstgenoemde haakte af in de warming-up voor het duel met PEC Zwolle (2-2) met een beknelde zenuw in zijn onderrug. El Ahmadi viel uit met een liesblessure. “Voor beide spelers geldt dat per dag zal worden bekeken of ze zondag tegen FC Utrecht inzetbaar zijn.”

Update 19 april 12.17 uur – Karsdorp na snel herstel alweer terug op het trainingsveld
Rick Karsdorp stond woensdag alweer op het trainingsveld bij Feyenoord. Door een knieblessure leek het seizoen van de verdediger al voorbij te zijn, maar hij is daar sneller van hersteld dan verwacht werd. Mogelijk kan Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst komende zondag in de uitwedstrijd tegen Vitesse alweer beschikken over Karsdorp, die in de afgelopen twee wedstrijden werd vervangen door Bart Nieuwkoop.

Rick Karsdorp heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is balen voor Karsdorp. Vind het een goede speler. Misschien wel zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeelt.

10 april 2017 om 18:26

Vind het voor hem zeker balen. Als Ajacied heb ik toch de onsportieve neiging ik enigszins blij te zijn, aangezien zijn grote waarde voor Feyenoord. Maar wens hem het allerbeste toe in zijn herstel!

10 april 2017 om 19:03

Nee joh, je mag nooit iemand een blessure gunnen. Hopen op een volledig fit Feyenoord dat naast de titel grijpt.

10 april 2017 om 19:20

Hij gunt Karsdorp ook echt geen blessure neem ik aan, het is alleen voor Ajax gunstig dat Karsdorp niet meespeelt. Of dat dan komt door een blessure of een schorsing maakt een Ajacied niet veel uit, maar dat wil niet zeggen dat we Karsdorp een blessure gunnen.

10 april 2017 om 20:15

ja Joost, dat zou het mooiste scenario zijn.. Een volledig fitte selectie dat het uit handen geeft.. Maar, Ajax en PSV hebben het hele jaar door ook wel eens een belangrijke speler moeten missen.. Ik maal er verder niet om als Ajax de titel wint omdat zij nu wat blessures hebben hoor.. Misschien als zij wat vaker jeugdspelers toepaste dit seizoen, hadden die er ook eerder kunnen staan bij blessures. Ik blijf het zonde vinden dat Gio zo weinig jeugd (echt) laat doorstromen..

10 april 2017 om 20:28

Uiteraard gun ik het hem niet, absoluut niet. Heb niks tegen hem (of iemand anders van welk team dan ook). Maar puur om het feit dat hij een sterkhouder is van een grote concurrent voor de titel, zie ik het wel als iets gunstigs voor ons Ajacieden.

Kan er ook nog wel bij.... gifbeker nog lang niet leeg blijkbaar.

Wel raar dat Ajax nooit zulke blessurereeksen heeft....

10 april 2017 om 18:23

Dit jaar vallen de blessures nog enigszins mee, maar onder F de Boer was dat toch anders. Spelers als Fischer, Boilesen en Boerrigther die altijd geblesseerd waren.

10 april 2017 om 18:38

Good old Kolbeinn dan . Ajax heeft onder Frank ook periodes gehad met veel blessures. Verschil bij Ajax is dat er bij veel blessures een Kluivertje of De Ligt de kans krijgt en er ook meteen staan. Waardoor blessures minder opvallen. Bij de meeste clubs is het een ramp als een 17-jarige meegenomen moet worden en bij Ajax staat er dan opeens een Kluivert op. Laten we niet vergeten dat Kluivert er alleen bij kwam door de blessure van Cerny, vertrek van El Ghazi en Traore die naar de Afrika Cup was. Younes is ook geblesseerd geweest. Dolberg is op dit moment niet fit. Maar Ajax heeft gewoon een sterke bank waardoor je prima een Neres er in kan zetten, Schone en Sinkgraven rust kan geven, etc. Maar dat valt niet op omdat jongens als De Ligt, Kluivert, Van de Beek, Riedewald, Tete het gewoon prima invullen.

10 april 2017 om 18:23

Dolberg ligt er al een tijdje uit, maar het is wel opvallend dat Feyenoord veel meer blessures heeft gehad dit seizoen.

10 april 2017 om 18:42

Dat is toch ook pas van de laatste weken? Volgens mij heeft feyenoord tot Maart 0 blessures gehad op een kongolo of elia na die 3 wedstrijden mistte. Maar goed een selectie bestaat uit 20 spelers en niet uit 11. Ajax heeft gewoon een sterkere bank, waardoor het minder opvalt als Kluivert en Neres een keer mee doen in plaats van Younes en Dolberg. Ook denk ik dat het fysieke spel van feyenoord veel kracht heeft gekost.

10 april 2017 om 19:24

Het is vooral van de laatste weken dat alles tegelijk lijkt te komen, maar Vermeer en Hahn miste de hele eerste seizoenshelft. Van Beek mist het hele jaar. Dat is de basis cv niet Jan Arie. Elia miste ook tien wedstrijden in de eerste seizoenshelft.

10 april 2017 om 19:40

10? Ik dacht dat hij er maar iets van 5 mistte. Overigens denk ik dat vermeer en hahn slechter zijn dan jones dus geen ramp. En van beek had meer foutjes dan jan-arie, maar in potentie wel beter.

10 april 2017 om 21:00

Ik heb het even opgezocht. Hij dit hele seizoen tien wedstrijden gemist. Dus onlangs een paar en voor de winterstop 6 a 7.

11 april 2017 om 07:28

@3*Ajax

Tot maart 0 blessures? Nee hoor. Kongolo heeft er een tijdje uit gelegen, zelfde geldt voor Elia en El Ahmadi. Van Beek is al het hele seizoen geblesseerd, Vermeer Was geblesseerd..

10 april 2017 om 18:26

Misschien naar het trainingsbeleid en alles kijken bij Feyenoord. Alle spelers hebben iedere wedstrijd 100 gegeven en gestreden en lopen nu op de laatste beentjes met klachten en door de ondergrens zakken tijdens wedstrijden. Daarnaast is bij Ajax natuurlijk Krul een half seizoen geblesseerd geweest maar was zijn vervanger zo goed dat hij gelijk de plaats heeft ingenomen.

10 april 2017 om 18:28

Zeg toch niet dat het een complottheorie is ofzo? Vind het eerder gewoon toevallig en ja dat kan zeker aan Feyenoord liggen.

10 april 2017 om 18:29

Waarom dan naar Ajax wijzen?

10 april 2017 om 18:32

Misschien omdat Ajax onze grootste concurrent is?

10 april 2017 om 18:35

Altijd naar je eigen clubje kijken dit laat maar zien dat je als Feyenoord supporter er bang voor bent dat ze het nog gaan verspelen

10 april 2017 om 18:35

Misschien omdat je je 'begrijpend lezen' een beetje bij zou moeten spijkeren als je zijn intentie niet begrijpt. Niet meteen zo aangebrand, Gerard13. Je hebt gelijk Koen. Elk jaar lijkt er bij Feyenoord een periode te komen met blessuregolven. Lastig om de oorzaak aan te kunnen wijzen. Misschien de matige trainingsaccomodatie?

10 april 2017 om 18:38

Nee het is precies andersom Therazer, de puntjes zijn er niet voor niets.
En dan kan je wel iets onzinnigs over begrijpend lezen gaan vertellen maar daarmee sla je hier de spijker volledig mis.

10 april 2017 om 18:43

Ik bedoelde er niks verkeerds mee haha. Viel me alleen op. Maar denk vooral aan de speelstijl. Feyenoord zet veel meer druk, en werklust etc. Dat denk ik tenminste.

10 april 2017 om 18:46

@ Thrazer, dat komt doordat er een minder brede selectie is, al jaren lang. Rouleren is daardoor niet mogelijk zonder kwaliteit in te leveren. Dan laat een trainer liever een elftal staan en gokt er op dat er geen blessuregevallen optreden. Dit keer heeft GvB gegokt en verloren. Voor hem is het nu pappen nathouden en hopen dat zijn team nog 4 wedstrijden uit een ander vaatje kan tappen.

10 april 2017 om 18:50

Het is gewoon erg merkwaardig dat jusit Feyenoord zoveel blessures heeft, aangezien Feyenoord de methode Verheijen gebruikt die juist gericht is op het voorkomen van blessures door overbelasting.

Onder Koeman was Feyenoord er juist mee gestopt maar van Bronckhorst heeft de methode van Verheyen weer geintroduceerd.

10 april 2017 om 18:57

Ajax speelt alleen dit jaar al 16 Europese wedstrijden. Feyenoord hoeft maar 1 keer per week te spelen.

10 april 2017 om 18:59

Ben wel benieuwd in hoeverre die blessures in relatie staan met de manier van trainen en/of overbelasting.

10 april 2017 om 19:30

Lees koen zijn reactie goed voordat je in de verdediging schiet.. ik beb niet voor feyenoord maar vraag mij dit ook af..

10 april 2017 om 18:28

Ah kom op. Wat zat er dan allemaal in die gifbeker? Bedoel je het puntenverlies van deze week en de paar blessuregevallen? Wat jullie vorig seizoen hadden, dat was pas een volle gifbeker. Een paar tegenslagen en er wordt in Rdam al gelijk gesproken van een gifbeker die nog niet leeg is? Kampioen wordt je niet zomaar he. Voor wat hoort wat. Dat de blessuregevallen zo op het einde komen komt doordat de selectie niet breed genoeg is waardoor rouleren gewoon niet mogelijk is.

Wij hebben nooit van dat soort reeksen (gehad) omdat er genoeg gerouleerd wordt. Als dat niet zo is zorgt een schorsing er wel voor dat iemand rust krijgt (veltman, Sanchez).

10 april 2017 om 18:32

Misschien 18 jaar lang al een gifbeker?

10 april 2017 om 18:35

Haha scherp, zo had ik het nog niet bekeken. Je tovert een glimlach op m'n gezicht ;p

10 april 2017 om 18:36

Hoevaak in die 18 jaar deed Feyenoord mee om de titel?

10 april 2017 om 18:38

Stuk of 6-7 keer? Dat is ook te weinig.

10 april 2017 om 18:46

Veel te weinig in ieder geval.

10 april 2017 om 18:31

Nooit zou ik niet zeggen, elk jaar missen ze wel een speler een tijdje. ( Dit jaar mis je Dolberg nu dan paar weken en Krul had een terugslag, vorig jaar oa Riedewald en daarvoor had je Fischer, Boilesen etc )

10 april 2017 om 19:38

Vorig jaar viel de halve verdediging aan het eind van het seizoen weg. Tete ook nog, en er was er nog een derde die volgens mij geblesseerd weg viel.

Het hoort er gewoon bij aan het eind van seizoen bij kampioenskandidaten. Dit jaar kan Ajax nog wel eens de vruchten plukken van die paar EL en Beker wedstrijden waarin een volledig B team werd opgesteld.

10 april 2017 om 18:41

Komt omdat Ajax geen fysiek voetbal speelt Koen. Ajax laat de bal meer et werk doen. Et voetbal wat Feyenoord speelt levert altijd blessures op, vecht/werk voetbal. Hou je meestal nooit een heel seizoen vol. Maar goed, eerst dit seizoen nog afwachten. Ze zijn dichtbij.

10 april 2017 om 18:45

Ik hoop zo dat als Feyenoord het kampioenschap de supporters het hier aan gaan wijten, in plaats van het ijzersterke spel van Ajax, dan wel PSV :P Al die beteuterde gezichtjes van die Feyenoorders die weten dat het niet onwaarschijnlijk is dat PSV en Ajax de komende jaren de dienst uit blijven maken

10 april 2017 om 19:00

En de bezetting bij Ajax is per positie, kwalitatief beter dan bij Feyenoord.

10 april 2017 om 21:34

In potentie misschien. In huidige kwaliteit dit seizoen niet echt.
Keepers; vergelijkbaar. Backs (indien Karsdorp en Kongolo fit zijn) is Feyenoord sterker. Centrum verdediging: Ajax een lichtelijk voordeel. Schone-El Ahmadi, ongeveer gelijk, Vilhena- Klaassen: Klaassen wint. Kuyt-Ziyech: Ziyech wint flink. Vleugels: dikke voorsprong Feyenoord. Spits? Dit seizoen Jorgensen nog.
Reservespelers: Ajax.

10 april 2017 om 19:05

Hoe bedoel je? We zijn onze spits alweer een laar weken kwijt. Grote verschil tussen Feyenoord en Ajax is natuurlijk dat Ajax veel meer spelers gebruikt.

10 april 2017 om 19:09

De spelers van Ajax lopen ook niet het hele seizoen op hun tenen..

10 april 2017 om 19:26

Dat is het verschil tussen werken bij een topclub of een topteam bij een subtopper. Al mag Fey van mij wel kampioen worden.

10 april 2017 om 19:39

Vorig jaar hadden we blessures van Tete en Riedewald en moesten toen Van der Hoorn en Viergever in het centrum spelen en Veltman ging toen naar rechtsback. Achter de hand had men toen alleen nog Van Rhijn en Bazoer die eventueel in de verdediging konden spelen. Vandaar ook dat toen Van Bruggen een aantal wedstrijden op de bank zat.

10 april 2017 om 20:05

Ajax heeft een bredere selectie waardoor er makkelijker een blessure opgevangen kan worden.

10 april 2017 om 20:31

Ik denk dat bijvoorbeeld mee kan spelen dat Ajax in de Europa League en Beker een totale B-team liet spelen (europa League een wedstrijd of 3.. ) Dan krijg je die periode dus al wat meer rust..

Over het eind van het seizoen.. Tjaa, Ajax heeft ook een bredere selectie.. Een Veltman mis je niet eens, maar een Tete is prima te vervangen met Veltman (vind dus ook dat de verkeerde in de basis staat) Viergever linksback is gewoon goed, maar Sinkgraven doet het daar echt niet slechter dan Nelom. Berghuis in de arena niet gezien.. Maar valt Sinkgraven weg, komt De Ligt erin en gaat Viergever naar linksback. Uiteindelijk hebben zowel Younes, Sinkgraven en Dolberg best wel wat wedstrijden moeten missen hoor.

11 april 2017 om 02:49

Koen, door jou staat heel dit Feyenoord artikel nu vol met reacties over Ajax.

11 april 2017 om 07:47

Dat is niet raar, Feyenoord speelt puur op inzet/ kracht en rouleert heel weinig omdat de bank matig is. Vergelijk het met tennis, Nadal is een speler die het puur van inzet en kracht moet hebben, Federer is de stylist, de verfijnde speler. Eerstgenoemde kwakkelt al jaren met blessures, lichaam lijkt op. Terwijl Federer (ruimschoots ouder) in de prime van zijn carrière zit.

11 april 2017 om 10:21

Ajax kan eventueel blessures beter opvangen, ze hebben zo een brede selectie dar van 2 3 blessuregevallen het team niet zwakker wordt.

Feyenoord heeft mede door minder geld een minder brede selectie, wat voor hun uiteraard zonde is, want het team word zwakker van elk blessuregeval. Die Nelom, man man die is zo zwak. Die moet Feyenoord echt verkopen.

En voor Feyenoord is Karsdorp echt een aderlating. Wens hem al het goeds in het herstel

Vervelend voor Feyenoord. Hoop dat het zijn ontwikkeling niet erg hinderd, dit is namelijk de rb voor de toekomst van het Nederlands elftal.

Seizoen is voorbij voor Feyenoord... Verdediging met Nieuwkoop en Nelom belooft weer een extreme puinhoop in de verdediging.

10 april 2017 om 18:24

Kongolo heeft vandaag 45 minuten meegedaan met Jong. Kan wel spelen denk ik zondag.

10 april 2017 om 19:35

Ja, misschien, maar helemaal fit en in vorm zal die dan ook niet zijn. Tegenover Barazite, Haller, Zivkovic moet je wel fit zijn. Die spelers kunnen in een opleving direct schade aanrichten.

11 april 2017 om 07:29

Liever een half fitte Kongolo dan Nelom. Dan sta je direct al met 1-0 achter ;-)

10 april 2017 om 18:26

Dit is wel erg kort door de bocht, je staat op 1. Alles nog in eigenhand. Het is aan Jorgensen en Kongolo of die optijd fit zijn, anders wordt het wel zwaar ja. Maar seizoen voorbij zeker niet.

10 april 2017 om 18:42

Dat ze op 1 staan en alles in eigen hand hebben zegt niet zoveel meer omdat het nog maar 1 punt scheelt. En aangezien Feyenoord veel blessures heeft en Ajax in vorm is zie ik Ajax er dit seizoen met de schaal vandoor gaan.

10 april 2017 om 18:41

Duidelijk gevalletje "wishful thinking". Met name de komende twee wedstrijden zullen sleutelduels blijken, voor zowel Feyenoord als Ajax.

10 april 2017 om 19:02

Was Kongolo niet weer bijna fit?

10 april 2017 om 20:36

Ik weet niet waarom zoveel mensen zo opportunistisch doen over dat Ajax nu kampioen gaat worden. van 13 april tot 23 april hebben wij 4 wedstrijden, waaronder 2 tegen Schalke en 1 tegen PSV. Die wedstrijden kosten zoveel inspanning met weinig tijd om te herstellen. Dan vallen de problemen bij Feyenoord nog wel mee

Pff enorm balen dit natuurlijk, echt doodzonde, ik verwacht niet dat dit zijn laatste wedstrijd is trouwens. Daarnaast liep hij hoog op zijn kunnen dat zag je de laatste wedstrijden, hij was minder in vorm. Nieuwkoop doet het aardig dat scheelt. Het is hopen dat Kongolo en Jorgensen optijd fit zijn!

10 april 2017 om 18:30

Kongolo en Jorgensen zijn zondag er toch wel weer bij.

11 april 2017 om 07:30

Kongolo verwacht ik wel, heeft gister nog 45 min gespeeld bij Jong Feyenoord. Jorgensen is nog niet duidelijk, dit zit met een beknelde zenuw in zijn rug las ik. Geen idee of dat lastig herstellen is

Heel zuur voor Feyenoord en zeker ook voor Karsdorp.

Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat Raymond Verheijen weer de bocht uitvliegt over blessures en trainingen bij Feyenoord..

10 april 2017 om 18:43

Niet snel waarschijnlijk. Zijn methodiek wordt (grotendeels) gevolgd bij Feyenoord.

10 april 2017 om 18:45

Dat zou ik raar vinden, aangezien Feyenoord via zijn methodieken werkt, Jean-Paul van Gastel is groot fan van zijn methodes. Die hoor je nu natuurlijk niet ;-)

Karadorp is een goede speler, maar geen goede verdediger! Dit is gewoon op te vangen door Nieuwkoop.

Als ajacieden nu al blij zijn dat hij eruit ligt en in hun ogen de kansen op de titel vergroot, geloven ze toch niet zo in hun eigen team blijkbaar.

Ik denk dat Feyenoord nog kampioen word, zullen er voor gaan.
Mag het? Wacht alweer 18 jaar op een titel

10 april 2017 om 18:39

Ben jij nou zo dom? Geloof in eigen team is er wel in Amsterdam. Staat los van het feit dat Ajax natuurlijk afhankelijk is van Feyenoord.

10 april 2017 om 18:41

Karsdorp verdedigt vaak anders prima, kan heel erg veel compenseren met zijn snelheid. Ik vind Karsdorp dit seizoen aanvallend wat minder, al ligt dat wat meer aan de speelwijze denk ik. Vorig seizoen veelal voorzetten geven zodat Kramer zijn hoofd er tegen kon zetten.

10 april 2017 om 22:52

Karsdorp is juist verdedigend sterk, altijd enorm fel.

10 april 2017 om 23:39

De kansen worden wel degelijk vergroot. Als ajax kampioen wil worden moet feyenoord minimaal een keer gelijk spelen, anders is het reken technisch gewoon onmogelijk voor ajax om kampioen te worden. Door het uitvallen van Karsdorp is de kans op een gelijkspel of zelfs een verlies veel groter geworden.

Zonde van zijn blessure.
Laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord? Lijkt me sterk en ook een superslechte keuze. Moet nog minstens een jaar knallen in de eredivisie en Feyenoord helpen met de kwalificatie voor de Chamions League.

Zonde voor Karsdorp en voor Feyenoord, echter is er nog geen man over boord. Mijn inziens kan Nieuwkoop zijn positie prima opvangen de resterende wedstrijden. Ik maak mij meer zorgen over de blessure van Jorgensen en de blessure van Kongolo. Kramer is een compleet ander type spits en kwalitatief minder (logisch ook, zou wat zijn een 2e Jorgensen op de bank) en Nelom laat het op het moment gewoon niet zien waarom hij al jaren bij Feyenoord speelt.

Ik zie het niet meer goedkomen eerlijk gezegd. Utrecht en Vitesse zijn in vorm en Excelsior speelt tegen degradatie. Verder zie ik Ajax alles wel winnen. Wat zal het triest zijn als je het hele jaar bovenaan staat en vlak voor tijd wordt ingehaald. Feyenoord heeft het tegen Sparta en Zwolle laten liggen.

10 april 2017 om 19:02

Te vroeg om dit te zeggen, Ajax verdient het nu wel meer met het uitstekende voetbal van de laatste weken.

10 april 2017 om 19:36

Ik zie geen reden waarom we die 3 punten niet mee zouden nemen uit eindhoven.. only the referee can stop us! Want heel ajax is in vorm zelfs de bank is gretig

10 april 2017 om 20:35

Bij een normaal wedstrijd beeld ja.. Maar ook Ajax kan ineens onverwachts een goal tegen krijgen en daarna bijvoorbeeld terecht rood pakken. Dan ligt het dus niet direct aan de scheids :P Maar zelfs Nijhuis kon ons zaterdag niet stoppen dusja

10 april 2017 om 19:02

Het hangt er vanaf of Kongolo en Jorgensen spelen, als die spelen zie ik ze tegen Utrecht thuis met het legioen erachter winnen. Vitesse wordt lastig maar zeker niet onmogelijk, spelen toch een bekerfinale dat zit in de koppies bij hun. Gewoon nog volle bak knallen, het is nog niet te laat. Daarnaast hoop ik dat PSV ons kan helpen, iedereen verwacht dat Ajax daar zomaar wint. Ja de laatste jaren doen ze het goed, maar vorig jaar speelde PSV volgas bij Atletico, nu zijn de rollen omgedraaid, Ajax moet volgas gaan.

10 april 2017 om 20:39

Als Vitesse een trainer als Ron Jans had, zou Vitesse gewoon volle bak spelen (zoals hij zelf ook aangaf gisteren) Maar... Fraser, groot Feyenoorder.. kan nu (volledig terecht) spelers sparen en zijn clubje het iets makkelijker maken.. Als Ajax van Heerenveen wint is Vitesse ook al verzekert van playoffs (2p punten pakken uit de laatste 4.. waarvan Excelsior volgend weekend) Hopen dat Excelsior het heel moeilijk gaat krijgen en de aankomende 2 duels verliest, maar de concurrenten wel winnen.. Dan kunnen zij Feyenoord enkel iets gunnen, ten kosten van hen zelf :P

10 april 2017 om 20:04

Het is nog te vroeg om er iets over te zeggen. Ajax speelt momenteel heel goed, maar ik hou mijn hart een beetje vast rond de Schalke wedstrijden (want die wil ik toch ook echt graag winnen!). Je weet niet wat dat gaat kosten zowel mentaal als fysiek.

En mocht Feyenoord het toch nog weggeven denk dan zo. Vorig jaar viel het rond de winterstop in elkaar, nu pas vlak voor het eind. Elk jaar maken ze een stap naar voren en dit jaar hebben ze ervoor gezorgd dat we weer echt van een Nederlandse top 3 kunnen spreken. Zolang ze stappen blijven zetten komt het vast wel een keer goed.

10 april 2017 om 20:41

Mentaal gezien hoef je je na Schalke niet op te laden voor PSV iig..
Daarbij speel je Heerenveen na Feyenoord.. Als Utrecht een punt weet te pakken. Gaat de Arena kolken... Dan kan je erover. Met alle respect, dan is Heerenveen een maatje te klein, vooral in deze vorm. De bank bij Ajax die donderdag niet spelen, zullen gretig genoeg zijn in het weekend.. Zoals een Kluivert

Daarbij, mocht je een goede pot en uitslag neerzetten tegen Schalke, kan dat ook ineens een boost geven.

Woww dit is slecht nieuws voor Feyenoord. Kongolo ook nog geblesseerd. Wellicht nog wat schorsingen. pffff... het wordt spannend de komende weken!!

Feyenoord gaat het niet redden. Ze komen nu tegen clubs, Utrecht, Vitesse en Excelsior, die redelijk tot goed in vorm zijn. Feyenoord draait de laatste weken stroef m.u.v. de wedstrijd tegen GA Eagles waarvan afgelopen weekend is gebleken dat die feitelijk al gedegradeerd zijn. Dus een ware graadmeter was die wedstrijd niet. Nee, ik ben bang dat Feyenoord fans weer opgezadeld worden met een extreem trauma

Dit is voor hem erg, is een goede speler, maar voor Ajax is het een meevaller. Al moet Ajax het gewoon zelf doen en alles winnen met veel goals

Mij hoor je net klagen. Voor Ajax is elke belangrijke speler die ik Rotterdam ontbreekt positief. De reserves van Feyenoord blijken van een stuk lager niveau. Ik ben benieuwd hoe en of de pijntjes bij El Ahmadi, Kongolo, Jorgenson, Tapia nog een grotere rol gaan spelen de komende wedstrijden.

Goede speler, maar kan Feyenoord wel opvangen. Een rechtsback is nou geen spelbepaler zoals vilhena, el ahmadi of toornstra.

10 april 2017 om 20:08

Dat ben ik niet met je eens. De rushes aan de rechter en linker kant zijn met het wegvallen van Karsdorp en Kongolo wel voorbij.

11 april 2017 om 07:31

Nelom voegt aanvallend meer toe dan Kongolo.

10 april 2017 om 20:09

Voor Feyenoord weldegelijk. Speelt solide en aanvallend erg actief waardoor er minder druk op de verdediging komt te staan. Bovendien is hij behoorlijk snel wat het centrum absoluut niet is en kan hij regelmatig nog tussenbeide komen.

Echt een aderlating voor Feyenoord hoor en gaat weldegelijk een probleem vormen ben ik bang..

Domme pech, niet meer dan dat. Spierblessures kunnen komen door overbelasting, menisucus blessures meestal niet. Dat is een aderlating voor feyenoord.

Feyenoord loopt de laatste weken op zijn tenen. Ik vrees dat na Utrecht meer blessures bij komen.

Ach tegen AZ hadden we ook veel blessures en wonnen wij gewoon. Gaat goed komen in de kuip zondag!.

Ik zou als ik van Brockhorst was geen enkel risico nemen met Karsdorp Nieuwkoop vervangt hem voorlopig naar behoren en mocht het weer misgaan met de knie van Karsdorp ben je hem misschien maanden kwijt.

19 april 2017 om 13:15

Precies, daarbij komt dat Karsdorp in uit wedstrijden beduidend minder speelt dan in de kuip, uit wedstrijden wil de tegenstander Feyenoord onder druk zetten en dan vind ik Karsdorp verdedigend gezien niet beter dan Nieuwkoop dus blijf maar lekker met Nieuwkoop spelen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren