Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Arsenal deed mogelijke opvolger Wenger nog geen aanbieding’

Laatste update:

Het blijft nog altijd onzeker waar de toekomst van Arsène Wenger ligt. De Franse oefenmeester is in het bezit van een aflopende verbintenis en ligt momenteel zwaar onder vuur bij Arsenal. BILD weet te melden dat the Gunners al geïnformeerd hebben naar een opvolger voor Wenger.

Volgens de Duitse boulevardkrant heeft Arsenal Thomas Tuchel een aanbieding gedaan. De oefenmeester ligt nog tot 2018 vast bij Borussia Dortmund, maar wordt de laatste tijd vaker genoemd als mogelijke opvolger van Wenger in het Emirates Stadium. Tuchel werkt sinds 2015 in Dortmund, waar hij de opvolger van Jürgen Klopp werd.

Overigens wordt een vertrek van Wenger door de Engelse pers weer tegengesproken. De Sunday Express schreef zondag dat de Fransman nog een jaar bij Arsenal gaat blijven. Een deel van de fans begint steeds harder te roepen om het vertrek van de Fransman, zeker na de tegenvallende resultaten van de laatste tijd. Wenger liet zaterdag zelf weten dat hij een beslissing heeft genomen over zijn toekomst, maar dat hij dat nog niet naar buiten brengt.

Update 20 maart 12.45 uur - 'Arsenal deed mogelijke opvolger Wenger nog geen aanbieding'
Volgens ESPN heeft Arsenal Thomas Tuchel nog geen aanbieding gedaan. Een bron binnen de club heeft tegenover het medium laten weten dat er niets waar is van het nieuws dat BILD wist te melden. Binnen Arsenal houdt men er nog altijd rekening mee dat Wenger eind maart zijn beslissing naar buiten zal brengen.

Vind jij dat Arsenal komende zomer afscheid moet nemen van Arsène Wenger?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch apart dat Wenger dit zo aanpakt, grote onrust bij de supporters en meneer lan zo duidelijkheid geven, maar kiest ervoor om dit nog even voor zichzelf te houden. Ik hoop oprecht dat hij plaats gaat maken. Het is tijd.

20 maart 2017 om 09:35

Lijkt me dat deze man zich stilaan groter begint te voelen dan Arsenal. Kijkt nooit in eigen boezem bij slechte resultaten. Ook zet hij zichzelf weer centraal als persoon, in plaats van gewoon met nieuws te komen. Ik vind dat de frustratie van Arsenalsupporters nog lang heeft geduurd.

20 maart 2017 om 09:42

@Nerazzuri9. Dat geloof ik voor geen seconde. Wenger is zeer koppig, maar alles wat hij doet dat doet hij niet uit een slecht hart of egoïsme. Er zijn weinig mensen die meer om de club Arsenal geven dan Wenger, dat kun je uit meerdere diepte-iterviews opmaken. Het probleem is gewoon dat Wenger denkt (!) dat hij de juiste dingen doet, en dat hij de club nog vooruit kan helpen. En dat komt voort vanuit zijn liefde voor Arsenal. Daardoor kan hij, in mijn ogen, niet zien dat hij zelf een 'contributing factor' is aan het verval van Arsenal. Daardoor heb ik ook medelijden met de beste man, want hij wil graag goed doen maar het lukt hem niet.

20 maart 2017 om 09:48

Hij zet zichzelf niet als centraal persoon neer, het bestuur laat hem lekker alle klappen opvangen. Hoe vaak zie je het bestuur verantwoordelijkheid nemen? Nooit! Wenger is onze enige "contactpersoon", logisch dat alles zijn kant op gaat.

20 maart 2017 om 10:05

Hmmm, wat Wenger in de media zegt moet je niet zo serieus nemen. Hij zal zijn spelers altijd beschermen en hen nooit publiekelijk de schuld geven na een nederlaag. Hij moet echter wel weg ja, het liefst vandaag nog.

20 maart 2017 om 10:19

Deels dit, maar de man is niet achterlijk. Hij weet prima dat bepaalde spelers niet voldoen, maar op de een of andere manier houdt hij dit tegen.

20 maart 2017 om 11:40

Jackieboy10

Als zijn liefde voor Arsenal toch zo groot is dan houdt hij de eer aan zichzelf. Nu een groot deel van de supporters er eindelijk mee weg is dat je onder Wenger niets wint en zich tegen hem keren kan hij nu ook zeggen, het houdt op.

20 maart 2017 om 19:52

@nerazzurri9.

Dat klopt, maar ik denk persoonlijk dat je dat iets te rationeel bekijkt. Het is namelijk zeer moeilijk om van jezelf door te hebben dat jij degene bent die belangrijke fouten maakt, vooral als je het doet uit de beste bedoelingen die je maar kunt bedenken.

En in deze ben ik het ook met Thierry Henry eens: 'of Arsene Wenger bijtekent of stopt is irrelevant, het zijn de spelers die nu bij elkaar moeten komen en zeggen: Zo gaat het niet verder, dit moet beter!'.

Of Wenger stopt of niet, of hij dat nu of over een paar weken vermeldt, het moet allemaal niet uitmaken in mijn ogen! Het zijn de spelers die zich rot moeten schamen en de koppen bij elkaar moeten stoppen en zich compleet de pleuris gaan werken om resultaten te boeken. Dat is het enige wat telt op dit moment, want het gaat om Arsenal, niet om Wenger.

21 maart 2017 om 08:14

Jackieboy10

Klopt! De spelers hebben hier ook schuld aan. Maar kom op even eerlijk, waar gaat het hier over. Wenger blijft kansen krijgen, ongezien in de voetbalwereld. Het is nu eenmaal zo dat als de resultaten tegenzitten, de coach het gelag hiervoor betaald. Ranieri hadden ze een standbeeld moeten geven. Hij wordt er gewoon uitgestuurd. Wenger kan in dit geval ook zeggen, het is beter voor Arsenal als ik mij terugtrek. Het kan ook zodanig op zijn dat enkel een nieuwe coach de groep nog kan motiveren. Het zou echt belachelijk worden als ze nu ook nog gaan verlengen.

20 maart 2017 om 09:38

Het blijft lastig hoor met de diva spelers van vandaag de dag. Als hij aankondigt dat hij stopt kan het net zo goed zijn dat de spelers al helemaal niet meer voor hem willen spelen, iets wat ook bij City te zien was vorig seizoen waarbij de spelers het seizoen niet meer op volle inzet uitspeelden. Anderzijds kan het ervoor zorgen dat de spelers extra hun best gaan doen om zich alvast voor de nieuwe potentiële trainer te bewijzen. Je kunt moeilijk zeggen wat het wordt. En Wenger blijft sowieso wel tot het eind van dit seizoen, hij zal niet nu opstappen of ontslagen worden. Je zal dus geen Leicester City taferelen zien waarbij het ontslag van de trainer heeft geleid tot een vernieuwde inzet.

20 maart 2017 om 10:13

Diva spelers? Heb je het nu over Sanchez en Ozil? Want meer 'diva' spelers zijn er niet?
Als je ze al kan bestempelen als diva's, want het is nou eenmaal logisch dat spelers zoals Sanchez en Ozil om de prijzen willen spelen en vooral Ozil al jaren vraagt om versterkingen om deze doelen te kunnen bewerkstelligen.

Wenger heeft elke vinger in de pap bij Arsenal, heeft alles zelf samengesteld. Van staf tot aan spelers, tot aan trainingen. Dat is logisch als je zo lang bij een club zit, maar mag je er ook wel zeker van uit gaan dat het een falen vanuit Arsene is.
Hij verzuimt keer op keer de juiste spelers aan te trekken en wordt vandaag de dag nog steeds met middelmatige spelers in verband gebracht ter 'versterking' van Arsenal.

Hij heeft afgelopen zomer ruim 100 miljoen euro aan spelers uitgegeven. Als je dan ziet dat alleen Mustafi een voldoende scoort, kan je ook wel concluderen dat je faalt in je aankopen.
Xhaka en Perez voor een kleine 65 miljoen euro aangetrokken. Je had voor dat geld echt wel iets beters kunnen halen.

Seizoen daarvoor Elneny aangetrokken. Ook hij is totaal geen versterking.

Hij had lekker een aantal geleden aankopen door een TD moeten laten uitvoeren, want dit is echt allemaal middelmaat. En dan gek vinden dat het niet loopt..

20 maart 2017 om 15:45

Laten we vooral niet vergeten hoe zwak Ozil zijn eerste seizoen was en hoe goed zijn tweede was. De manier waarop spelers afgerekend worden na 1 seizoen is absurd. Daarnaast is het voor Xhaka moeilijk presteren als Wenger niet eens weet wat zijn beste middenveld is en hij dus altijd een ander naast zich heeft staan. Perez heeft nog geen fatsoenlijke kans gekregen van Wenger dus die kan je ook nog niet afschrijven. Wil overigens niet zeggen dat ze volgend seizoen de pannen van het dak spelen, maar als ze dat wel doen verwacht ik wel een paar excuses van meerdere personen hier. Denk niet dat die dan komen

20 maart 2017 om 18:48

Perez gaat al weg deze zomer. Die wilt een WK spelen.

20 maart 2017 om 19:39

@isco24.

Jij begrijpt mij hier verkeerd denk ik (en ik had mij iets beter kunnen uitdrukken). Ik heb het al ik over diva-spelers spreek niet over Alexis (zeker niet!) en Ozil. Ik heb het over de rest van de Arsenal selectie die denkt (!) dat ze vedettes zijn en zich diva gedrag kunnen veroorloven, zonder dat ze de daar bijbehorende prestaties op het veld leggen.

Denk aan een Ramsey die alleen maar hakjes en trucjes probeert, denk aan een Bellerin die lijkt te denken dat hij er al is, denk aan een Monreal die denkt dat hij kan teren op prestaties van vorig seizoen, denk aan een Coquelin waarvoor hetzelfde geldt, denk aan Iwobi die zich niet de pleuris loopt als jong talent wat probeert een vaste plek te bemachtigen. Zo kan ik bijna de gehele selectie opnoemen. Ozil valt daar op sommige momenten ook onder, maar daarnaast legt hij over het algemeen wel prestaties op de mat die de anderen niet doen (m.u.v. Alexis en misschien Koscielny).

En ik bedoel ook nergens te insinueren dat het geen falen van Wenger is. Het enige wat mij stoort is de eenzijdige berichtgeving en belichting. Datzelfde zeiden zowel Keown, Ferdinand, Redknapp, Henry en Jamie Redknapp. Zij vonden het allen schandalig hoe de spelers zich profileren op het veld, regardless van Wenger. En daar ben ik het wel mee eens. De enige die zich, zelfs nu nog, de pleuris werkt is Alexis. Dan zijn er een twee of drietal spelers die nog wel een beetje werken, maar de rest gooit er compleet met de pet naar. Dat kan ik niet uitstaan als supporter. Ja Wenger is schuldig, maar de spelers laten hem ook als een baksteen vallen. En ja, ik snap dat iedereen dan weer zegt dat Wenger zijn spelers moet motiveren, maar dat vind ik persoonlijk nogal een dooddoener waarmee wederom letterlijk alles op het conto van Wenger gegooid wordt. Dat is het punt waar ik het niet mee eens ben. Er is namelijk zo veel meer mis bij Arsenal: Mentaliteit van de spelers, prestaties van de spelers (want ook al zijn meerdere spelers niet goed genoeg, zelfs zij spelen nog mijlenver onder hun niveau), falende coach qua tactieken en opstellingen en spelersaankopen, falend bestuur, falende clubeigenaar. Er is zo veel meer mis bij Arsenal, dat ik het gewoon jammer vindt dat de hele hetze zich focust op Wenger en niet op de club als geheel.

Tuurlijk falen sommige aankopen, dat ontken ik ook niet. Al vind ik wel dat jij heel erg kort door de bocht bent. Perez heeft in de minuten die hij kreeg zich goed geprofileerd, en heeft ook goede statistieken voor de spaarzame minuten die hij krijgt. Dat hij niet speelt kan hij niks aan doen. Xhaka scoort inderdaad nog geen voldoende, maar hij kan zich zeker nog ontwikkelen (het is een aankoop wat geen 'finished product' is, daar kan hij zelf niks aan doen opzich). En Elneny is gewoon een prima squad player, wat perfect overeenkomt met het bedrag wat aan hem is besteedt.

Welke aankopen had jij dan gedaan als ik vragen mag? Want Wenger werkt met een maximum budget wat hij krijgt van het bestuur, terwijl ook zij waarschijnlijk eisen dat er dus minimaal 3 spelers moeten komen. Dan werk je dus niet met een extreem grote portemonnee (zoals United, City en meestal ook Chelsea).

Wat betreft de TD ben ik het zeker met je eens. Vroeger zat David Dein er, en die regelde de transfers. Wenger gaf alleen aan of hij een speler wel of niet wou hebben in principe. Dat gesteggel over geld deed hij niet, dat deed Dein en die was veel slagvaardiger. Maar, die TD zou dan eveneens uitvoerder van het manke beleid van Kroenke en Gazidis en co zijn. Dat zou dus alsnog betekenen dat er, in vergelijking, weinig geld beschikbaar zou zijn.

Het is inmiddels wel tijd om er een nieuwe trainer voor te zetten.
Wenger heeft veel betekent voor de club, maar ook dat credit is inmiddels wel op.
Ben erg benieuwd wat Sanchez gaat doen, zijn mogelijke vertrek zou wel eens een sleutelpunt kunnen zijn om (sub)top te zijn volgend seizoen.
(Overigens zal t me niks verbazen als Wenger toch aanblijft)

deze man heeft veel betekend voor de club.
maar denk dat het tijd word voor een frisse wind bij arsenal.
willen ze weer mee gaan doen in de top.
aankopen en een nieuwe trainer met een andere tactiek lijkt me nodig

Persoonlijk vind ik dat Arsenal voor een andere trainer moet gaan en Wenger een andere positie moet bieden of moet laten gaan. De supporters hebben na zoveel jaar wel weer eens recht op een leuk en spannend seizoen in plaats van een hele tijd leuk mee doen maar weten dat je afhaakt als het er echt om spant. De club Arsenal is gezond en hebben budget om echte toppers aan te kunnen trekken. Het is gebleken dat Wenger een zuinige manager is die niet graag veel geld uitgeeft aan een speler, terwijl hedendaags een normale speler al gauw 20-30 mio kost. De concurrenten pakken wel door en tonen op die wijze meer ambitie. Bij het aanblijven van Wenger loopt Arsenal het risico dat zij structureel buiten de top 4 gaan vallen en daarmee CL mislopen. Het gevolg is dat spelers als Alexis, Ozil, Bellerin op zoek gaan naar een andere team waar ze wel silverwear kunnen winnen. Ik zou het leuk vinden als Koeman de nieuwe trainer zou worden want hij bewijst met minder kwaliteit en minder kapitaal erg succesvol te zijn bij zijn clubs in de PL. Tuchel is wat mij betreft nog te groen. Borussia speelt bij vlagen mooi technisch voetbal maar zijn net als Arsenal wel instabiel.

20 maart 2017 om 13:24

Zou toch wel hilarisch zijn als ze hem dan de positie van Technisch directeur aanbieden en dat hij alsnog de aankopen doet haha. Ik zou Koeman overigens ook graag zien bij Arsenal maar denk eigenlijk niet dat Koeman zelf daar zin in heeft.

Tuchl struggelt zelf met Dortmund. Snap niet wat die nu bij Arsenal moet gaan doen. Selectie van Dortmund is iets beter. Arsenalfans moeten gewoon accepteren dat het niet aan de trainer ligt maar aan het materiaal!

20 maart 2017 om 14:09

Dortmund heeft er zelf voor gekozen. In plaats van erg veel te spenderen aan spelers kocht het gericht aan en haalde vooral toekomstige toptalenten en geeft de jeugd een kans. Op den duur betaalt dat zich uit, maar momenteel zijn de spelers nog te onervaren om constant te presteren. Bovendien blijken de aankopen van Dortmund een schot in de roos. Bij Arsenal gebeurt een beetje het tegenovergestelde en presteert al jaren ondermaats.

Het is gewoon duidelijk dat Wenger intern al wel heeft aangegeven wat hij gaat doen na dit seizoen, echter wil hij niet als loser maar als held vertrekken. Hij wil vertrekken zoals Ferguson deed. Ook dit seizoen lukt dat niet en wellicht wil hij het volgend jaar andermaal proberen. Niet dat dit dan zal lukken. Alhoewel je ziet nu dat niet meedoen Europees een ongelofelijke boost geeft aan de kampioensaspiraties (zoals bij Chelsea).

Ik denk, zoals gisteren ook al beweert werd hier, dat Wenger inderdaad al heeft bijgetekend maar dat nog niet naar buiten brengt ivm de slechte resultaten. Het is niet voor niets dat hij ons nu in spanning houdt.

Het gaat niet zozeer om de manager bij Arsenal naar mijn mening. Het probleem van Arsenal is dat de verwachtingen zijn dat zij zich kunnen meten met Chelsea, City, maar ook de andere buitenlandse top (omdat dit ooit nog kon), maar dat dit met de huidige selectie praktisch onmogelijk is. Een goede trainer is zeker belangrijk, maar Arsenal moet echt eerst de selectie op de schop doen voordat zij weer mee kunnen doen. Spelers als Monreal, Ramsey, Giroud, Wallcot, Wellbeck zijn gewoon echt niet geschikt voor structureel bovenin mee doen of CL perspectief. Als Özil en Sanchez je enige top spelers zijn houd het simpelweg op, voor elke trainer..

20 maart 2017 om 14:22

Je vergeet dat Wenger ontzettend veel invloed heeft over voetbalzaken en grotendeels zelf bepaald welke spelers hij haalt. Hij fungeert in principe als coach en technisch directeur. Op dat moment ben je als coach dus bijna volledig verantwoordelijk voor eventuele resultaten of slechte aankopen. Arsenal heeft namelijk wel degelijk de middelen om te concurreren met de grote clubs in Engeland. Het zal alleen iets creatiever te werk moeten gaan.

Verder mag je wel concluderen dat ze met Cech, Koscielny, Bellerin en Sanchez maar 4 spelers hebben die sowieso goed genoeg zijn voor een kampioenschap. Ozil zakt altijd door het ijs als het er echt om gaat en is bovendien zeer wisselvallig. Op papier is het misschien een topspeler, maar tot nog toe mag je Ozil zeker niet in dat rijtje plaatsen, gezien zijn prestaties.

Verder zijn de verwachtingen van de achterban inderdaad te hoog. Zelfs in de beste periode werd Arsenal maar sporadisch kampioen, maar als je de hele geschiedenis van Arsenal bekijkt, is het altijd een underdog geweest. Voor Liverpool geldt eigenlijk een beetje hetzelfde. Voor 1992 de absolute topclub in de Premier League, daarna eigenlijk een subtopper met hier en daar wat uitschieters naar boven of onderen.

20 maart 2017 om 17:33

Volg jij Arsenal? Kan ik me niet voorstellen bij mensen die zeggen dat het niet zozeer aan de manager ligt.

Het materiaal is meer dan goed genoeg om in de top 4 te eindigen. Ik denk ook niet dat de selectie van aanstaande kampioen Chelsea veel beter is. Maar goed, dat is niet het belangrijkste. Ik vraag me toch af hoe je erbij komt dan het niet zozeer om de manager gaat. Als jij Arsenal volgt, dan wil ik wel weten waarom het niet zozeer aan hem ligt. Dan zal ik je daarna wel even uitleggen waarom wel haha.

20 maart 2017 om 19:46

@gooner4.

Maar ook jij moet toch wel kunnen inzien dat echt niet Alle schuld bij Wenger ligt. Ik ben absoluut niet #wengerin, maar ik vind wel dat het goed zou zijn als er eens wat realistischer wordt gekeken naar de stand van zaken. Ja Wenger heeft veel te zeggen bij Arsenal en ja hij doet veel dingen niet goed in mijn ogen, maar Wenger is bij wijze van spreken niet de enige 'rotte appel' in de club (en zeker niet de belangrijkste in mijn ogen). Kroenke, Gazidis en het bestuur in zijn algemeen, assistenten van Wenger, bepaalde spelers, noem maar op. Het zijn allemaal rotte appels, en daarbij zitten dus ook flink wat rotte appels die gewoon 'hoger' dan Wenger in de pikorde staan.

Ja Wenger heeft veel te zeggen, maar hij is en blijft een uitvoerder van het algehele clubbeleid wat is opgesteld door mensen boven hem.

Als er verandering komt, dan wil ik ook graag zien dat deze verandering goed wordt gedaan! Dus niet halfbakken een nieuwe manager die op de korte termijn vanwege tactische veranderingen even successen boekt, want dat is naar mijn mening alleen maar een tijdelijke pleister op de wonden. Er moet een hele revisie komen van de clubstructuur qua beleid, beslissingsbevoegdheid en algehele gang van zaken. Zoiets kan prima beginnen met een nieuwe manager, maar ik wil dus graag zien dat er overal ook veranderingen komen (dat kan na het aanstellen van een nieuwe manager natuurlijk).

Ik ben er alleen bang voor dat het een nieuwe manager wordt met the same old stories qua eigenaar en bestuur... Oftewel nog steeds een bestuur en eigenaar die puur winst willen maken en geen prijzen willen winnen...

20 maart 2017 om 20:35

Ja, maar ik wil graag onderscheidt maken tussen het clubbeleid en het beleid tijdens wedstrijden etc.

Wat jij zegt klopt en het is ook belangrijk om op lange termijn iets te doen aan het bestuur. Toch maak ik me nu meer zorgen om de korte termijn. Er is een chronisch gebrek aan mentaliteit en dat is elk jaar erger en erger geworden. Ik weet zeker dat een nieuwe trainer met een 'nieuwe' staf al heel veel kan doen in dat opzicht. Bij Wenger is het gewoon op. Ook als we kijken naar de opstellingen, de wedstrijden en eigenlijk de gehele tactiek is het echt beschamend zwak wat de beste man laat zien. Een nieuwe trainer kan daar ook veel verandering in brengen.

Natuurlijk weet jij dit ook allemaal en ik weet ook dat Wenger niet alleen de schuldige is. Ik wil echter, zoals ik al zei, graag onderscheid maken tussen de prestaties van Wenger en de 'prestaties' van het bestuur.

21 maart 2017 om 12:22

Maar als arsenal fan. weet jij of het vanuit het bestuur word bepaald dat Arsenal geen club zoals City of United word ofzo? Of is dat meer Wengers keus?

21 maart 2017 om 17:30

Het bestuur wil winst maken en ziet Arsenal eigenlijk meer als bedrijf. Ze vinden het zo wel prima. Toch heeft Arsenal meer dan genoeg te besteden en heeft ook Wenger genoeg te besteden gehad om goede aankopen te doen. Het is een beetje van beide.

Hoe denken de die hard fans van Arsenal over Wenger?

Wenger gaat gewoon verlengen dus alle geruchten over Tuchel en co kunnen de prullenbak in.

20 maart 2017 om 17:33

Nee, geloof ik niet.

20 maart 2017 om 18:13

Tony Pulis zei nog dat Wenger hem dat na de wedstrijd had toevertrouwd, en sowieso krijg ik gewoon die indruk.

20 maart 2017 om 18:19

Ik wil het niet geloven haha.

ik kreeg de indruk ook altijd, maar de fans zijn er nu zo klaar mee en hij lijkt het gewoon niets meer op de rails te krijgen. Denk dat het afgelopen is.

20 maart 2017 om 18:49

Teveel journalisten die zeggen van wel, dus ik denk dat we nog veel seizoenen Wenger gaan krijgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren