Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Zidane vreest Leicester: ‘Ze blijven bereiken wat ze niet konden bereiken’

Laatste update:

Door een 2-0 overwinning op Sevilla bereikte Leicester City dinsdag de kwartfinales van de Champions League. The Foxes worden vrijdag aan de volgende tegenstander gekoppeld en een treffen met Real Madrid behoort tot de mogelijkheden. Zinedine Zidane hoopt dat zijn ploeg het niet tegen Leicester op hoeft nemen.

“Ik denk dat er geen enkele trainer is die hoopt dat zijn ploeg aan Leicester City gekoppeld worden. Ze blijven bereiken wat ze niet konden bereiken. Veel mensen dachten dat ze hun voorsprong in de Premier League niet konden vasthouden, maar dat hebben ze gedaan. Er werd gedacht dat ze het verlies bij Sevilla niet meer recht konden zetten, maar dat hebben ze gedaan”, zegt Zidane in gesprek met Sky Sports.

“Wie ze ook treffen, ze zullen niet de favoriet zijn. En doordat ze die druk niet kennen en het andere team wel, kan alles gebeuren”, gaat de Franse oefenmeester verder. “We hebben gezien dat ze enkele getalenteerde spelers hebben, maar ook met heel veel passie kunnen spelen. Dat maakt het lastig om ze te bespelen. In de kwartfinale krijg je twee lastige wedstrijden. In deze fase van de Champions League gaat iedereen erin geloven dat ze hem ook kunnen winnen.”

Denk jij dat Leicester City nog een ronde zal overleven in de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Politiek correcte uitspraak ; stiekem hoopt iedereen om tegen Leicester uit te komen.

Maar als Zidane liever tegen Bayern of Angstgegner Juventus speelt of tegen de vrienden uit Catalonie, omdat hij blijkbaar denkt dat daar de winstkansen groter zijn dan tegen Leicester, wie ben ik dan om hem tegen te spreken ?

16 maart 2017 om 12:48

Dat wilde ik net zeggen, als je ziet welke ploegen er nog over zijn dan is Leicester gewoon de minst sterke. Tegen Juve krijgen ze inderdaad klop denk ik. Maar let op, Real loot gewoon Leicester hoor!

16 maart 2017 om 13:16

Ah. Rodg gooit de complot-theorie dat de loting gestuurd zou zijn er weer even in.

Oh wacht, Barcelona-fan, zie ik. Dan gaat het dus puur om het feit dat de loting van Real gestuurd zou zijn.

( ik zou als barca-fan na de wanvertoning ( en dan bedoel ik niet van je team nee) van vorige week dinsdag tegen psg toch even wat minder hard praten over dat andere teams bevooroordeeld zouden worden, maar goed.... )

Anyway: Ik zal heel goed opletten. Kom je daar dan ook even wat zeggen als het niet zo blijkt te zijn?

En kun je me trouwens meteen even uitleggen waarom Real dan niet in deze ronde Leicester al lootte?

16 maart 2017 om 13:19

Michel2424

Denk jij dat jij beter dan blatter weet?
Als Blater zelf zei dat zij met warme en koude ballen hebben gewerkt om de loting te beïnvloeden wat ben jij om dit tegen te spreken?

16 maart 2017 om 13:24

psv-10m

Laat mij eens even het bewijs zien dat Blatter dat gezegd heeft dan?

16 maart 2017 om 13:33

Bron AUB?

16 maart 2017 om 13:35

http://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/299281/blatter-er-waren-warme-en-koude-ballen-bij-loting/

16 maart 2017 om 13:36

Als je even op google Blatter warme ballen typt (klinkt raar haha), zie je zijn uitspraak van vorige zomer op verschillende sites. Maar ach, gebeurd overal. Vind t vooral naïef om te denken dat alles 'eerlijk' gaat..

16 maart 2017 om 13:39

Sorry

1 lullig stukje van een paar regels, dat hier een " interview" genoemd wordt, in een schimmig Duits blad?

Ja. als je dat als bewijs ziet, dan lust ik er ook nog wel een paar.

Dan maakt wat ik er over zeg verder ook niet uit.

16 maart 2017 om 13:40

Beste mensen zie onderstaande link...anders moet je in google toetsen.. blatter en warme en koude ballen tijdens de loting.

https://www.google.nl/amp/nos.nl/googleamp/artikel/2110942-blatter-warme-en-koude-ballen-bij-loting.html

16 maart 2017 om 13:41


Michiel2424
Kom maar dan met die paar van jou uit de mond van een top man tijdens de interviews?

16 maart 2017 om 13:43

Herstel. Het is geen Duits blad maar een Zwitsers blad.

En dit is geen wereldnieuws geworden omdat?

Ja, precies...

@psv=10m

" Kom maar dan met die paar van jou uit de mond van een top man tijdens de interviews?"

Sorry? Waarmee moet ik komen?

16 maart 2017 om 13:45

Uhmm.. ik zeg niet dat t zo is. Laat je alleen zijn bron zien. Dat wou je toch zien? Of t waar is of niet laat ik in t midden.

16 maart 2017 om 13:50

Yep. Daat heb je helemaal gelijk in.

Bedoelde ook niet specitfiek jou. Excuus.

16 maart 2017 om 13:54

Michiel2424

Voor jou is het misschien geen wereld nieuws is omdat jij misschien niet wilt weten...het was wel dergelijk wereldnieuws als alle kraten daar over hadden...en waarom denk je dat de UEFA en de FIFA flink straffen hebben gekregen...

Dat de topploegen worden geholpen dat weten we allemaal...maar om te gaan ontkennen...het spijt me hoor...


Weet je ook nog wat verdacht is...bijna altijd tijds de loting is een ex Real speler aanwezig en trekt de ballen.
Van Figo tot Salgado...

16 maart 2017 om 13:59

Ah, en wederom begin je eerst over "de topploegen" , en vervolgens spits je het weer toe op alleen Real Madrid.

Jij hebt een probleem met Real, dat is het.

Prima. Ik laat je er mee.

16 maart 2017 om 14:15

Zonder er een complottheorie in te zien : het heeft Real verleden jaar wel enorm meegezeten bij de loting.

Maar je kan natuurlijk gewoon geluk hebben bij de loting daarom hoeft er nog niks aan de hand te zijn.

Anderzijds is het ook redelijk naief om te geloven dat alles eerlijk en open gebeurt in de wereld waarin Uefa en Fifa spelen maar nog eens : daarmee is niet gezegd dat Real aan een "makkelijke" wordt gekoppeld. Dat was dus wel zo verleden jaar maar laat ons het maar op toeval houden.

16 maart 2017 om 14:21

Weer zo een persoon die met zo een loze comment komt.

1. als het allemaal zo was had Real afgelopen 10jr wel meer x de finale gehaald en ook nog eens gewonnen he denkje niet?
Ten 2e alsje zo wilt praten bekijk het even van Alle clubs...ipv alleen naar 1 te wijzen.
het is een loting... hoevaak heeft Real wel niet bayern of andere grote club geloot..en of hoevaak heeft Bayern wel niet "makkelijk"geloot..of barca etc etc etc... het is een loting..
daarnaast wat dan nog als Real Leicester loot? Real kan zich zomaar verslikken hoor.
Kijk bijv hoe mensen reaeerden toen Real Wolfsburg lootte..maar ze vergeten dat dat zelfde wolfsburg gewoon Real bijna had uitgeschakeld! Het is maar dat Real haar winnaarsmentaliteit toonde en het alsnog knap omboog.

Met dit soort type mensen kan je echt niet normaal over voetbal praten pff.. zien echt alleen wat ze willen zien.
Ik heb het niet echt op Uefa etc.. en ik geloof echt wel (hoe jammer ook) dat men wellicht iets manipuleert daar maar kom niet met die onzin dingen dat Real oh zo voorgetrokken zou zijn tov andere clubs/..net alsof een Juve nooit makkelijk loot..etc etc..kan nog uren door gaan maar waar het om gaat is..soms loot je een "op papier"lichtgere tegenstander..soms een zware,...tsjah..

Leicester kan iig best verassen ze krijgen wellicht wat vleugels..besef dat ze niks te verliezen hebben in in PL niks te zoeken hebben nu.
Dus ze kunnen geheel full focussen op Cl.
Maar we zullen het zien wie ze loten.

16 maart 2017 om 14:32

Michiel2424...

Doe niet zo dom man. Het gaat hier om een topic van real madrid...en daarom hebben wij het hier over Real Madrid.

Als het om Barca PSG gaat dan zeg ik ook dat Barcelona werd geholpen...

Waarom moet ik het over andere ploegen hebben...als het om Real en Zidane gaat...aub niet dwalen...

16 maart 2017 om 14:53

Oh dus omdat ik zeg dat jij een probleem hebt met Real doe ik "dom" ?

Maar als het niet waar is, is het wel behoorlijk toevallig dat je juist voor dit item een account aanmaakt...

Maar goed, ik zie de reacties wel komen, bij topics over barcelona.

16 maart 2017 om 15:25

Blatter die met zijn functie toen een duidelijke voorkeur had bij de ballon d'or verkiezing door te zeggen dat "messi de ideale schoonzoon is" nou ik zou die man maar niet al te serieus nemen.

16 maart 2017 om 15:26

God die bron alleen al zegt genoeg haha

16 maart 2017 om 17:02

@michiel het is ook best naã¯ef om dingen simpelweg af te doen als complot theorieã«n, terwijl de betrokken organisaties tot in het bot corrupt zijn.

Naast dat het knap is wat ze presteren, je gaat met niet vertellen dat je liever Barcelona of Bayern loot dan Leicester. Ik zou het mooi vinden als Leicester de CL wint, maar kom op, ze zijn nog niet de absolute top tegengenkomen.

16 maart 2017 om 13:19

Als je, zoals Sevilla, in 11 jaar tijd liefst 5 maal de uefacup wint dan ben je wat mij betreft absolute top

16 maart 2017 om 13:22

Absolute top ben je zeker nie de absolute top ben je als je jaar op jaar een favoriet voor de cl bent dan ben je in mijn ogen absolute top

16 maart 2017 om 14:35

Klopt, dat is zeker knap. Maar je beseft toch wel dat het de Euro cup is en niet de CL?

Ik geef hem geen ongelijk, er is 80%> dat leceister of monaco real loot...

16 maart 2017 om 13:14

Omdat Real altijd de pisploegjes krijgt.

16 maart 2017 om 13:35

Inderdaad, Bayern, elk jaar Dortmund, City, PSG (indd pisploegke), Atletico Madrid... dat zijn zeker pisploegkes..

16 maart 2017 om 13:49

Macereal

Dank moet je maar niet hypocriet zijn...
Kijk in welke fase real die ploegen tegen kwam dan?

Dat je Dortmund tegen komt in de groep...is geen ramp...want ieder groep beschikt over twee top ploegen...

Kijk maar de afgelopen jaren...Wolsburg, M. CITY die niks voorstelt etc...dat zijn indd pisploegen....

En dat Real in de halve finale Bayern tegen kwam was voor Real op dat moment ook de beste optie aangezien Barca en Aletico te sterk waren voor Real en dat hebben we duidelijk gezien in de la liga...

Je kan niet gaan ontkennen dat Real niet wordt geholpen...

Een keer dreigde Real de kwart finale niet te halen en toen greep de scheidsrechter in met een zware onterechte rode kaart voot M. United.

We weten allemaal dat top ploegen worden geholpen...het levert gewoon veel geld voor de UEFA...maar ontkennen...is een beetje hypocriet

16 maart 2017 om 13:52

"we weten allemaal dat top ploegen worden geholpen"

En dan vervolgens alleen Real daar als voorbeeld bij halen.

Dat is, en nogmaals: ik ben geen realfan voordat dat er weer bij komt, best sneu.

16 maart 2017 om 14:06

Een keer? Tegen United was het geluk inderdaad. Maar zo'n bal van Modric en die goal van Ronaldo kan je de scheidsrechter niet aanrekenen.

Dortmund zijn we al vaker in de knock out fase tegen gekomen. Toen we Bayern met 5-0 afdroogde waren ze in topvorm. Dat zelfde jaar hebben we Barcelona en Atletico verslagen in de copa finale en atl met 3-0 afgedroogd. Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar in dat jaar was Real niet te stoppen. Ze gaven het uiteindelijk dom weg tegen Valencia.

Pisploegen als Wolfsburg waar ze van verliezen, Schalke en Juventus hebben ze ook moeilijk tegen gehad. Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar elke tegenstander die Real heeft gehad heeft ze genoeg problemen gebracht.

Natuurlijk is Wolfsburg makkelijker dan Bayern maar voor Real is Bayern beter door de ruimtes.

16 maart 2017 om 14:10

PSV-10m

Jouw onderstaande complottheorie kan ook gelijk de prullenbak in.
- "een keer dreigde Real de kwart finale niet te halen en toen greep de scheidsrechter in met een zware onterechte rode kaart voot M. United."
- "we weten allemaal dat top ploegen worden geholpen...het levert gewoon veel geld voor de Uefa...maar ontkennen...is een beetje hypocriet"

United heeft namelijk sinds jaar en dag de grootste supportersgroep over de gehele wereld. In dat opzicht zou juist United door moeten gaan destijds, want United in de CL levert het meeste geld op qua televisiegeld.

Het is prima als je een afkeer hebt of iets niet leuk vindt, maar om ongefundeerd een mening te verkondigen als zijnde feit is een beetje treurig mijns inziens.

16 maart 2017 om 14:30

psv tien... hoor wat je zegt.. dat Real bayern in de halve finale tegenkwam? Zogenaamd beste optie lol.. terwijl bayern sws de top is maar goed.
En barca en Atl waren te sterk? Lollll..
Wie won die cup uiteindelijk? Tegen wie deden ze dat? Haha.
Echt ongelooflijk sommigen hier...

16 maart 2017 om 14:51

DUKE22

Alleen iemand met een IQ van 30...zal er in geloven dat winnen van een club met 5-0 moeilijk is dan pas in 93ste min de gelijk maken.

Wil je nou zeggen dat atletico zwakker was dan Atletico Madrid...als het zou is waarom heeft Real madrid pas in de 93ste gescoord?
Heb je daar een verklaring voor?

Terug komen op jullie bullshit...
2013/2014
Real madrid verloor thuis van Atl. MADRID met 0-1 en speelde gelijk met 2-2 tegen atletico Madrid.

En tegen Barcelona verloor Real Madrid met 3-4 thuis en uit verloor Real Madrid ook met 2-1.

Dus de beste loting voor Real was Bayern...de zwakste van alle 3.

Dus aub geen onzin dat Real Madrid sterk was voor Barca en Atletico Madrid.

Maak je zelf aub niet belachelijk...

16 maart 2017 om 14:58

in de halve finale... daar kom je sowieso geen pisploegen tegen.

Maar wel in de 8e en kwart finale. En feit is dat Real daar heel vaak de zwakst mogelijke tegenstanders loot.

De tegenstanders van Real de afgelopen jaren in de 8e en kwartfinales:

2015/2016: Roma, Wolfsburg
2014/2015: Schalke, Atletico,
2013/2014: Schalke, Dortmund
2012/2013: Man utd, Galatasaray
2011/2012: Cska Moskou, Apoel Nicosia

Het is gewoon een feit dat Real de meest gunstige lotingen heeft.

Laatste keer dat Barca de CL pakte, hebben ze alle landskampioenen van dat seizoen uitgeschakeld: Man City, Psg, Bayern, Juventus. Er is geen betere manier om een Europese prijs te pakken.

16 maart 2017 om 14:59

Praat normaal of praat niet Psv10...
ten eerste... bayern was (feit) 1 van de betere clubs op dat moment..alsnog heeft real ze geslacht! Trouwens al die clubs waren gewoon sterk! de kans dat ze bayern lootte was niet zo gek he..sjongejonge het was een halve finale en de clubs die daar toen in zaten waren en zijn sws nogsteeds de beste clubs van europa. Dus doe niet alsof bayern een club met pannekoekbakkers is , ongelooflijk deze Psv10 gast..
ten 2e over wat praat je..athletico tegen athletico?
3. wat weet je van mijn iq?
en wat is bullshit?
4.wie is jullie?
5. Ik heb een zeer goede verklaring..namelijk dat Atletico totaal Niet die winst verdiende..heb je de match wel gezien? Atletico kon het helemaal niet meer belopen./.. de laatste 20 min kwamen ze er nieteens aan te pas!als Atletico wel die cup had gewonnen dan was het echt zwaar lucky... Real had die winst verdiend en ze hebben ook terecht gewonnen. Het was afgedwongen.. Real bleef maar gaan emt Marcelo voorop!

6...nogmaals..ook al was bayern de beste optie... uiteindelijk wint Real alsnog van die club waarvan jij zegt dat die sterker was dan bayern..lol ..kortom Terecht..


Tot slot... vraag ik (types als jou) nogmaals vriendelijk om even te kijken naar wat Alle Andere clubs hadden geloot de afgelopen 10 jaar !
..want je doet alsof een barca of een juve of een bayern nooit een lichtere loten en dat enkel Real continu wel zo loot..onzin.

Het is enorm bekrompen gesteld met je comments..over IQ gesproken ..

maak je zelf niet belachelijk :D

Oh laatste ding haha.. psg stond laatst 4-0 voor.. hmmz ... toch bekert barca verder... ongelooflijk maar waar.. hoezo kan dat wel dan? Maar als Real in 93e min (terecht ook!) scoort dan is het ineens anders? Geinig
U meet duidelijk met 2 maten. Enkel zien wat je wilt zien maar ik zou zeggen.. erger je maar dood....haha
zoals ik al zei met types als jou kan je gewoonweg niet normaal over voetbal praten...
Loot Real bayern dan is Bayern ineens een zwak team lmao.. loot Real leicester..dan is het ineens een kado.. alsjeblieft hoor ..

16 maart 2017 om 15:01

@macereal

Wanneer is Real madrid PSG tegengekomen in de knockout fase??

Je verwart ze nu met Barca, grote vriend.

16 maart 2017 om 15:09

@duke,

In 8e en kwart finales loot Barca altijd zwaar:

2015/2016: Arsenal, Atletico Madrid
2014/2015: Man City, Psg
2013/2014: Man City, Atletico Madrid
2012/2013: AC Milan, Psg
2011/2012: Bayer Leverkussen, AC Milan

Seizoen 2011/2012 is de enige waarvan je kunt zeggen, ok het is gunstig.

16 maart 2017 om 15:19

Dat kan Lemessias..
maar mensen doen raar..want zodra Real bijv een PSG loot dan zegt men ineens ioh wat simpel pff..
of als Real Man C loot..dan ineens heeft Real geluk..maar loot bijv barca een Man C dan wordt Man C weer als zwaar bestemeld..
Verder ga gewoon ook na hoe het met alle andere clubs ging.. want dit is echt onredelijk hoe bepaalde mensen reageren.

en sorry maarje noemt teams als Man C ..ac milan... Leverkusen etc..arsenal.. sorry hoor maar die engelse clubs alleen al hoe sterk zijn die ook alweer afgelopen jaren !!?? Wat is Milan afgelopen jaren?
Zie je zelf niet hoe krom men denkt?
Een leverkusen is een beetje net als een Wolfsburg of niet?
Hoezo ga jij nu leverkusen als "zwaar"bestempelen...?
Maar loot Real wolfsbutrg dan hoor je ineens van alle kanten..oeh zo makkelijk.. (terwijl datzelfde Wolfsberg zich prima kon meten aan Real sterker nog ze hadden real bijna eruitgeknikkerd).
Echt jammer hoe sommige hier enkel zien wat ze willen zien maar goed ik ben klaar in dit draadje hoor..
Het is voor zoveelste x overduidelijk dat wat en wie Real ook loot het is nooit goed...
Maar goed t zegt imo veel meer over dergelijke personen.

16 maart 2017 om 15:21

ps: je zegt tegen macereal : Wanneer is Real madrid PSG tegengekomen in de knockout fase??

Haha wat een grap! Wat maakt dat uit..want PSG stelt sws niet veel voor ! En wedden dat als Real eens een x PSG loot in die fase dan dezelfde mensen gaan zeggen oh Real krijgt weer easy loting..echt ongelooflijk jullie types.. en zwaar onredelijk gewoon..

ja leuke en aardige club dat PSG maar zo goed zijn ze nou ook weer niet.. hebben we trouwens ook dit seizoen weer kunnen zien hoe ze maarliefst een 4-0 voorsprong niet konden verdedigen..

Lol gaat even doen alsof PSG zo geweldig is.. :D

16 maart 2017 om 15:39

En de laatste keer dat Real won wonnen ze nota bene van het team dat alle topploegen de baas was... wat is je punt.

Verder..ohreal loot wolfsburg? ineens is Wolfsburg makkelijk? maar als barca leverkusen treft (wat een beetje zelfde niveau is) dan is leverkusen zwaar??
En ow wat geinig...man U is zwak? Maar als barca Man c treft is man C ineens zwaar?
Oh Real lootte dortmund??? datzelfde dortmund wat een plaag is voor bijna alle clubs?
Maar als barca leverkusen treft..dan is leverkusen ineens zwaar??
Man man man deze mensen hier ..ik ga gewoon stuk van leedvermaak in dit draadje het is zo jammer echt waar..eigenlijk gewoon sneu!! Ik vind het echt ongelooflijk de redenaties van sommige hier.

16 maart 2017 om 15:41

Is dit een grap? Hoezo zijn deze ploegen "zwaar"; Bayer Leverkusen, Milan en kom op seg arsenal haha grappig dat je dit "zware tegenstanders" noemt.

16 maart 2017 om 15:53

Die 3-4 was ook weer dankzij die acteurs van jullie want het leverde jullie toen ook 2 penalty's op.

16 maart 2017 om 17:04

@ Madridista en Duke

lezen jullie wel? Ik zeg toch dat Bayer leverkussen Milan gunstig was? En dus best makkelijk?

De rest is gewoon moeilijk vergeleken met de lotingen van Real, en dat weten jullie zelf ook wel. Dus kan je wel hele verhalen op gaan schrijven over ditjes en datjes. Maar feit blijft dat Real gewoon gunstige lotingen heeft gehad ten opzichte van andere topclubs.

Edit: nergens in mijn tekst zeg ik dat Arsenal zwaar was, of dat Man Utd geen moeilijke tegenstander is. Leer even begrijpend lezen aub.

Ik heb alleen de tegenstanders van de afgelopen 5 jaar opgenoemd, en daaruit kun je concluderen dat Real minder vaak een 'lastige' tegenstander is tegen gekomen. Kom op zeg, je bent toch niet blind.

16 maart 2017 om 17:10

@lemessias en @PSV-10m

Zal ik ook maar kinderachtig gaan doen als Barca Monaco of Leceister loot en zeggen dat de Uefa een voorkeur heeft voor Barca, zou niet eens gek zijn na vorige week

Arsenal is geen moeilijke loting, Man City is nu opeens lastig? Vorig jaar toen Real ze lootte was dat namelijk anders... AC Milan in 2013? Hou toch op man.
Bayer Leverkusen sterk? Laat me niet lachen en nu is PSG opeens wel een topteam? Ze zijn goed maar die 4-0 was een stunt en kijk wat er gebeurde vorige week.

Al die stats erbij halen om jezelf dan compleet belachelijk te maken.

Je snapt toch dat ik je niet serieus kan nemen, je kijkt alleen maar naar de verliespartijen van Real in de liga...

2013/14 Copa Del Rey waar ik het over had.
Wedstrijd 1 : Real Madrid3 - 0 Atlã£â©tico Madrid
Return : Atlã£â©tico Madrid 0 - 2 Real Madrid

2013/14 Finale Copa Del Rey
Real Madrid2ã¢â‚¬â€œ1barcelona, zonder Ronaldo en Marcelo.

Real kan dan wel de Liga wedstrijden hebben verloren of gelijk gespeeld maar op het moment dat het erom ging waren zowel Barca als Atletico nergens te bekennen.

2013/14 Ucl
16: Real Madrid Schalke / Barcelona - City
1/4: Real Madrid Dortmund / Barcelona - Atl
1/2: Real Madrid Bayern / Atl - Chelsea
Fin: Real Madrid - Atletico
Dus Bayern was de zwakste maar toch won Real uiteindelijk van Atletico in de finale waarin Atl de bus had geparkeerd.

Ik ben klaar hier, als je Real niet uit kan staan, waarom reageer je hier nog? Ga naar een Barca topic ofzo.

16 maart 2017 om 17:30

Lemessias..leg gewoon je eigen lijsten die je net postte naast elkaar!
real: 2015/2016: Roma, Wolfsburg
2014/2015: Schalke, Atletico,
2013/2014: Schalke, Dortmund
2012/2013: Man utd, Galatasaray
2011/2012: Cska Moskou, Apoel Nicosia

barca 2015/2016: Arsenal, Atletico Madrid
2014/2015: Man City, Psg
2013/2014: Man City, Atletico Madrid
2012/2013: AC Milan, Psg
2011/2012: Bayer Leverkussen, AC Milan

Barca moest eens tegen atlethico? ja en? Real toch ook? dus afstrepen!
real moest eens tegen Roma...is arsenal zo veel sterker dan Roma?echt??
afstrepen!
Real moest tegen schalke? so what?
Barca moest tegen Man C..afstrepen.. beide teams zijn niet geweldig.
Real moest tegen Man U? Barca moest tegen AC? afstrepen..!
Moet ik doorgaan?dus nee .... totaal mee oneens.
sowieso je lijstje is lachwekkend , helemaal die van barca om je stelling kracht te geven... want die clubs zijn helemaal niet zo sterk de laatste jaren haha.
Want feit is gewoon dat Barca evengoedvergelijkbare loting heeft gehad vaak genoeg ik kan zelfs nog verder terug gaan dan jou lijstje maar doe ik niet.
! Dan heb ik het nieteens over de scheids die ze vaak genoeg mee hebben , zoals pas geleden nog.
Dan heb ik het nieteens over dat als al die complot gedoe klopte dan verklaar mij waarom Real nauwelijks de CL won. Denk na !
Het vervelende in dit draadje is dat mensen als jij het ineens anders gaan vinden als barca Man C loot..want dan is Man c ineens een zware loting..maar zodra real man C loot is het een kado en of voorkeur gedoe .. dit noem ik: hypocricie ten top!en grootste onzin.

Kan niet normaal praten met je sorry is gewoon triest dit.. want je ziet gewoon enkel wat je wilt zien...en je kijkt totaal niet naar hoe de loting van andere clubs verging..
bijv ga dan ook na...welke loting heeft atletico afgelopen jaren gehad? en chelsea en al die andere?

Kijk je barca tegenstander lijst man sjonge jonge,,... dus jij vind man C / psg / arsenal oh zo geweldig??
Ik Niet!
Stellen helemaal niet veel voor in europa.. dus ik kan ook evengoed zeggen wat een simpele loting had barca toen maar ik ben niet zo krom dat ik zo hypocriet ga reageren..ik bekijk beide standpunten en mijn conclusie is gewoon dat wat je roept grootste onzin is..

Zowat je gehele lijst kan je simpel van mekaar wegstrepen...

Je conclusie is veel te simpel getrokken en is mank als ik weet niet wat.

Zoals ik al zei..het is reuze simpel..types als jou..zullen niks goed vinden wat en wie real ook loot het is altijd verkeerd.
Maar ik ben niet anders gewend hoor..maar ik zal zeggen..hoge bomen vangen veel wind.. (in dit geval Real).

alstublieft
Het zou je sieren gewoon maar te stoppen want dit is echt te belachelijk :s En jij bent hier degene die overduidelijk niet begrijpend leest en enkel ziet wat je wilt zien.

17 maart 2017 om 08:29

Oké duidelijk. Barcelona denkt dat alles een complot tegen hen is, en real andersom. Alsof het hier iemand iets boeit wat jullie vinden. Jullie zijn niet eens in staat een discussie op inhoud te voeren, alleen met onzin elkaar proberen te overtuigen van je zogenaamde gelijk

16 maart 2017 om 13:20

@subplay: wat een ongelooflijke onzin.

En nee, ik ben geen real-fan.

16 maart 2017 om 14:01

Dan zou Real nog een zware domper kunnen krijgen aan Monaco. Die moet je echt absoluut niet onderschatten en kunnen het elke ploeg zeer, zeer moeilijk maken.

16 maart 2017 om 14:12

Sterker nog. Er zijn alleen nog maar ploegen in bijna die allemaal van elkaar kunnen winnen.
Als Barca fan hoop ik vooral Monaco en Juve te ontlopen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze Real of Atletico makkelijk verslaan, integendeel.. Maar Juve kan als geen ander een voorsprong verdedigen en Monaco scoort het makkelijkst in heel Europa.
Iedereen weet ook dat de kracht van Barca niet in de verdediging ligt. Nee, Monaco moet je zeker niet onderschatten dit seizoen.

Denk dat het meer is van liever tegen een sterke club eruit vliegen dan tegen leicester. Zij hebben niks te verliezen. Real en alle andere ook. Buffon wil liever ook niet tegen leicester

Ik denk dat iedereen stiekem hoopt dat ze tegen Leicester zullen loten. Veruit de zwakste ploeg die nog in de Champions League actief is. Wat Zidane hier zegt is dus echt onzin.

Ik denk dat Zidane nu al bezig is met UEFA in te dekken....
Afgelopen jaren altijd maar geholpen door de loting...en dit jaar weer...

Blatter heeft ooit ook bekend gemaakt dat zij met warm en koude ballen werken...

Let maar op morgen krijgt Real Leicter of Monaco...ik durf zeker tezweren....
Want de UEFA wil grote clubs in het toernooi houden anders lopen ze inkomsten mis.

Mocht het misgaan tijdens de loting dan krijgt de scheidsrechter de instructies.
Shit corruptie daar....

16 maart 2017 om 13:23

Dat is echt de grootste onzin die er maar is.

Je kunt het nieteens staven met feiten.

Maar leg me maar uit waarom Real niet vorige ronde al Leicester lootte, of waarom Bayern - Arsenal de vorige ronde geloot is. OF psg- barcelona?

Echt. DIe complot-theorieen. Bewijs ze of hou alsjeblieft op.

16 maart 2017 om 15:56

Ik denk eigenlijk dat de inkomsten juist beter worden als Leicester in de finale staat. Zoiets maak je nooit meer mee.

Pfff jaja zidane met je rare uitspraken.je gaat me niet vertellen dat het grote real liever geen leicester loot.geloof mij nou maar bijna iedereen wil tegen leicester spelen.ze hadden gewoon het geluk dat sevilla het thuis niet afmaakte.

Zidane is nu al zich aan het indekken.we weten allemaal wel dat real morgen gewoon leicester of monaco gaat loten.ik weet niet hoe ze het bijna iedere keer voor mekaar krijgen.ik vreet mijn schoenen op als het een andere club wordt.je zal zien dat barca dan een bayern of atletico krijgt.barca en arsenal zijn van die clubs die standaard vanaf de achste finale altijd zware lotingen krijgen.

Daarom hoop Ik dat real dit keer een grote tegenstander krijgt.dat leveren ook nog eens leuke spannende wedstrijden op.

16 maart 2017 om 14:13

" ik vreet mijn schoenen op als het een andere club wordt"

Daar hou ik je aan.

Dat je als Barca-fanboy de Uefa niet op je blote knieen dankt dat ze er uberhaupt nog bij zitten joh.

Of valt dat dan weer niet onder dezelfde hulp die Real volgens jou ook krijgt?

16 maart 2017 om 15:37

Och God altijd "moeilijke lotingen" in zoveel jaar tijd maar 2x tegen Bayern gespeeld waaronder maar 1x kunnen winnen tegen half geblesseerde/geschorste ploeg ja joh echt moeilijke tegenstanders hoor. En datzelfde Atlético dat jullie in 2014 en vorig jaar heeft uitgeschakeld hebben wij ook in 2015 geloot en hebben wij hun uitgeschakeld dus aub hou op met die rare theorieën van je.

Ik acht ze ook niet kansloos, tegen niemand niet. Ik weiger om zo naief te zijn na wat we allemaal hebben meegemaakt in de afgelopen 2 jaar. Niets is onmogelijk, en aangezien APOEL Real Madrid een paar jaar terug nog 75 minuten lang op 0-0 wist te houden in de kwartfinale, zie ik dit Leicester ook wel een hele wedstrijd volhouden. Wellicht dat ze dan thuis weer per ongeluk kunnen scoren vanuit een counter, of de boel gewoon op slot timmeren, totdat je de penalties hebt gehaald. Lijkt me helemaal geen onrealistische scenario.

Lees ik allemaal weer over corrupte dingen en dat real Madrid altijd geholpen wordt. Volgens mij heeft real Madrid eerlijk gewonnen van napoli en heeft concurrent barca oneerlijk geholpen mbv de scheidsrechter. En nee ik ben geen real Madrid van. Ik vond het knap hoe Barca het flikte

Jokkebrok!!! Je zou maar al te graag tegen Leicester willen spelen. De easy way ...net als vorig jaar. Ik hoop echt dat je Barca of Bayern loot!!

16 maart 2017 om 15:55

Ik zou ook wel willen dat we Barcelona. Maar deze keer geen theater spelen he zoals paar jaar geleden.

16 maart 2017 om 17:13

Of vorige week.

Wat een onzin van Zidane . Morgen loot Madrid zoals altijd de makkelijkste ploegen let op mijn woorden . Iedereen weet dat en tog klagen ze real niet aan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren