Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Lukaku brengt directie van Everton op hoogte van besluit’

Laatste update:

Het leek er lange tijd op dat Romelu Lukaku een nieuw contract zou gaan tekenen bij Everton. Nu weet Het Nieuwsblad te melden dat de Belgische spits per se een ontsnappingsclausule in zijn nieuwe verbintenis wil hebben, wat Everton niet ziet zitten. Lukaku zint op een terugkeer naar Chelsea komende zomer.

Afgelopen zomer hadden the Blues al interesse in de spits. Everton weigerde Lukaku echter voor 65 miljoen euro van de hand te doen, waarna Chelsea Michy Batshuayi binnenhaalde. Nu lijkt een vertrek van Diego Costa aanstaande, waardoor er een plekje in de spits vrij komt. Als Lukaku zijn contract bij Everton niet verlengt, zal de druk komende zomer hoger zijn om hem te verkopen.

De Belg heeft in Liverpool nog een contract tot medio 2019. Zaakwaarnemer Mino Raiola liet onlangs weten dat Lukaku ‘voor 99,9999 procent zeker’ bij zou tekenen. Met zijn nieuwe contract kan de aanvaller bij Everton naar verluidt zo’n 114.000 euro per week gaan verdienen. Lukaku zou het komende zomer echter tijd vinden voor een vertrek naar een Europese topclub.

Update 14 maart 19.35 uur - ‘Lukaku brengt directie van Everton op hoogte van besluit’
Romelu Lukaku lijkt aan te sturen op een transfer. De aanvaller heeft de directie van Everton laten weten zijn tot medio 2019 doorlopende contract niet te willen verlengen, zo schrijft Het Laatste Nieuws. “Lukaku struikelde over een gebrek aan garanties voor een transfer komende zomer”, meldt de krant.

Vind jij dat Romelu Lukaku komende zomer moet vertrekken bij Everton?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

'nu lijkt een vertrek van Diego Costa aanstaande'

Hoezo? Voetbalzone schreef nog geen maand geleden dat Costa zijn verblijf bij Chelsea zou gaan verlengen met een nieuw mega-salaris en nu ineens is een vertrek aanstaande...

Logisch.

Een 99,999 procent van Raiola is eigenlijk gewoon een 50/50.

Zou niet raar zijn als hij een stap gaat maken. Heeft inmiddels toch wel aangetoond dat het een doelpuntenmachine in de PL is.

13 maart 2017 om 10:10

Maak daar maar een 20/80 van , Tete van Ajax wou zelf ook graag verlengen bij Ajax maar Raiola denkt daar al 1,5 jaar anders over. Denkt dus niet in het belang van de speler, maar is vooral bezig met het feit waar hij zoveel mogelijk commissie op kan strijken.

13 maart 2017 om 13:19

Gezien de status die Tete nu heeft bij het Ajax van Bosz, vind ik het niet zo gek dat ze niet bijtekenen. De enige reden om als talent in Nederland te blijven is speeltijd. Als je die niet krijgt, kan je net zo goed vertrekken.

13 maart 2017 om 15:05

@baradona: Ja want bij Ajax op de bank zitten is in hetbelang van de speler....

Hoe beter een spler zich ontwikkeld hoe meer Raiola er aan kan vedienen. Dus loopt het belang van de speler synchroom aan de zo hoog mogelijke comissie voor hem.

altijd lekker makkelijk afgeven op die man. Als die echt zo slecht is zouden er niet zo veel top spelers bij hem zitten. Hij weet gewoon ook altijd sterke deals uit te onderhandelen voor spelers.

Lukaku moet ook gewoon een stap gaan maken nu. En daar houd denk ik zowel Koeman als Everton rekening mee. Hij bewijst zich nu al eenlangere tijd in de subtop, dan is het logisch dat je verder gaat kijken naar de echte top.

Lekker naar Chelsea of Man U gaan. Daar zie ik hem het beste passen in Engeland.

Als je de absolute hoofdprijs wil vangen voor Lukaku dan kun je hem het beste deze zomer verkopen lijkt me.. Lukaku is echt een topspits en ergens zie ik hem wel naar United vertrekken, vooral als Zlatan richting de MLS gaat. Natuurlijk zou ik het toejuichen als Lukaku naar ons komt, maar dat zou betekenen dat Costa gaat vetrekken en daar sta ik niet om te springen! We gaan het zien, het zal voor Everton echt een zwaar verlies worden. Zoveel is zeker.

13 maart 2017 om 13:04

Lukaku topspits? Laat me niet lachen. Ik blijf bij de mening dat hij het goed doet bij Everton omdat daar zijn niveau ligt. Een team dat heel de tijd op de 16 van de tegenstander speelt, waarvij hij dus minder ruimte krijgt, kan hij niet aan. Bewijs is er als hij bij Belgie speelt.

13 maart 2017 om 18:37

Zijn cijfers bij België zijn gewoon goed en hij is pas 23 jaar.. Hij heeft alleen nog maar bij Everton echt de kans gekregen. Beetje voorbarig om nu al te zeggen dat dit zijn niveau is.

Nou weet ik ondertussen wel dat Conte weet wat hij doet, maar ondertussen word ik wel een beetje moe van al die net niet spelers waarmee we in verband worden gebracht. Morata, Lingard, Chamberlain, eerst ook nog Llorente en nou Lukaku weer.. Ja hij scoort nu veel maar in vergelijking met Costa ga je er wel op achteruit. Ik zou er liever op vooruit gaan, dat moet als aanstaand kampioen van Engeland toch niet onmogelijk zijn.

13 maart 2017 om 09:59

Welke voor Chelsea haalbare spits zou je liever hebben dan Lukaku dan?

13 maart 2017 om 10:06

Aubameyang?
We weten dat hij het liefst naar Real gaat, maar als Real hem geen aanbod doet zal ie beschikbaar zijn voor de andere topclubs in de wereld, waar Chelsea 1 van is. Dus ik zie ze wel een kans maken voor de handtekening van Aubameyang?

13 maart 2017 om 10:10

Met alle respect voor Chelsea... maar Chelsea is natuurlijk absoluut geen van de 'topclubs' in de wereld. Als je het over topclubs hebt, dan heb je het op dit moment over een Real, Barca, Bayern en evt. een klein stapje lager Juventus, Atletico etc. Chelsea komt hier imo toch nog niet bij in de buurt. Sterker nog, ik zou het van Dortmund naar Chelsea persoonlijk niet eens een echte stap vooruit vinden.

13 maart 2017 om 10:38

Kijk even naar de statistieken in Europa van de afgelopen 10 jaar, Chelsea hoort zeker bij de topclubs en al helemaal in het rijtje juve atletico etc.

13 maart 2017 om 10:49

Echt he, Chelsea heeft in het afgelopen decennium vele malen meer gepresteerd dan clubs als Atletico en Juventus die pas de laatste jaren komen kijken. Zelfs Bayern is zich eigenlijk pas na hun verloren CL finale in 2012 steevast in de elite gaan mengen. Als een speler zou bekijken welke clubs er in de afgelopen 15 jaar vaak in de halve finale hebben gestaan komt Chelsea al gauw voorbij, en heel Europa kan zien dat het met Conte niet onmogelijk is dat de CL weer gewonnen wordt.

Persoonlijk durf ik eerlijk gezegd geen voorkeur voor een spits te geven, daar het bij Chelsea gewoon maken of breken is voor een spits. Er bestaat geen tussenweg, en ik moet toegeven dat er bij ons meer spitsen gesneuveld zijn dan dat ze het gemaakt hebben. Persoonlijk ben ik erg fan van Dybala, maar of zo'n type het in de PL zou redden weet je natuurlijk nooit. Als Juve daadwerkelijk werk gaat maken van Sanchez dan zie ik een vertrek van hem wel gebeuren. En dan komen ze weer: nee die gaat sowieso naar Real of Barca.. maar waarom dan? Zou Pogba niet ook al 3 keer rond zijn geweest met Barcelona? Zou de Gea nu niet al lang in Madrid moeten zitten? Ik vind het vrij kortzichtig om te denken dat de Spaanse clubs de enige in Europa zijn met aantrekkingskracht. Gabriel Jesus werd door de gehele Spaanse top begeerd en zit nu bij City door Guardiola. Mourinho hoefde Zlatan maar 1 keer te bellen en die zat op het vliegtuig. Reken maar dat het gros van de spelers echt wel even nadenkt wanneer Conte vraagt of ze onderdeel van zijn machine willen komen uitmaken.

13 maart 2017 om 10:57

Euh de interesse in Sanchez staat niet in verband met een vertrek van Dybala. Die blijft gewoon in Turijn de komende jaren.

13 maart 2017 om 11:11

Ik vind het lullig om te zeggen maar natuurlijk staat dat met elkaar in verband. Een speler als Alexis Sanchez wordt niet gehaald voor de bank, en Dybala is te goed om waar dan ook zelf op de bank te belanden. Mocht Juve Sanchez aantrekken dan durf ik er geld op te zetten dat Dybala binnen een jaar een transfer maakt, of dat nou naar de PL, Liga of misschien zelfs wel de Bundesliga is.

13 maart 2017 om 11:46

Want een 4312 met Dybala achter Alexis en Higuain kan niet? Lijkt mij namelijk een geweldige opstelling, en dan spelen ze beide basis.

13 maart 2017 om 12:22

Ze kunnen toch gewoon samen spelen? In een 4 2 3 1 kunnen ze beide alle posities in de aanval aan. Geloof me de interesse van Juve in Sanchez heeft niets te maken met Dybala. Juve wilt zich gewoon versterken elk jaar.

13 maart 2017 om 14:25

Is in theorie mogelijk, je moet dan wel rekening houden met minder ontwikkeling voor Pjaca en Kean. Een verhuur is ook niet altijd alles hoor, ik hoorde dat die het nu goed doen bij Juve en ik vind het zonde wat er bijvoorbeeld met Rashford bij United gebeurt. Ik ben benieuwd waar het bestuur dan de voorkeur aan geeft.

13 maart 2017 om 14:44

@Isco



Dat lijkt me nog niet eens zo'n verkeerd idee eigenlijk. Retesnel die vent (fijn voor Chelsea's counters), fysiek staat hij zijn mannetje, neusje voor de goal, lengte zit mee, straalt vertrouwen uit en zal niet lang aan Hazard moeten wennen aangezien hij een behendige sneltrein over de linkervleugel naast zich al gewend is. Enige jammere vind ik dat hij al 27 is, maar misschien kan hij een jongere aankoop als Dembele begeleiden zodat die op den duur het stokje kan overnemen. Maar het moge duidelijk zijn dat ik het liefst gewoon Costa erbij houd!

13 maart 2017 om 10:15

Helemaal mee eens. Ook ik ben groot fan van Lukaku, maar ik vind hem totaal niet geschikt voor Chelsea. De andere namen die je noemt ook niet idd. Lukaku is een type spits die past in een speelstijl, bij andere speelstijlen zou hij nooit onomstreden zijn. In de top van Europa bedoel ik dan natuurlijk..

13 maart 2017 om 10:53

Precies, en ik kan me ook geen team van hogere naam dan Everton bedenken die bereid zijn om hun team aan Lukaku's speelwijze aan te passen. Nu snap ik best dat die jongen ook wel een balletje wil gaan trappen tegen Thiago Silva en Sergio Ramos, maar bij zulke teams zou hij wel bestendig moeten zijn tegen een reserverol zo nu en dan. En bij Chelsea hebben we gezien dat hij daar geen ster in is, dus waarom niet gewoon proberen om met Everton naar de Engelse top toe te groeien?

13 maart 2017 om 13:36

Er op vooruit gaan na het vertrek van Costa? Dat lijkt me een utopie hoor. Dan spreek je over Lewa, Suarez, Dybala, Higuain, Griezmann. Die jongens willen echt geen stap achteruit maken. Auba is imo absoluut niet beter dan Lukaku, maar dan wel weer goedkoper schat ik. Als Costa vertrekt ga je er op achteruit, dat moet je accepteren denk ik

edit: misschien Sanchez? Als hij die controverse die bij een transfer van Arsenal naar Chelsea komt kijken voor lief neemt

13 maart 2017 om 13:58

Je vergeet wel dat de PL een competitie op zich is, waar gevestigde namen eigenlijk geen garanties bieden. De namen die jij noemt zouden stuk voor stuk keihard kunnen floppen in Engeland, met uitzondering van Suarez die zich al bewezen heeft (al ben ik zeker fan van ze, behalve Suarez met zijn geduik). Het is gewoon heel goed mogelijk om erop vooruit te gaan, wellicht nog niet in het volgende seizoen maar als je het spelletje goed speelt kun je een heel eind komen. Wie kende Harry Kane 3 jaar geleden? Wie kende Suarez voor hij naar Liverpool ging? Wie had er ooit van Dybala gehoord toen die bij Palermo zat? Straks gebeurt het zomaar dat Chelsea Dembele overneemt van Celtic en hij eenzelfde pad bewandelt. Het hoeft maar 1 keer raak te zijn en je zit jarenlang goed.



Sanchez zie ik overigens niet gebeuren, ook al hebben wij Arsenal een dienst bewezen met Cech verwacht ik gewoon niet dat zij ons er een terug gaan bewijzen. Ik zou echt heel graag Dembele zien, hij kent de buurt al aangezien hij van Fulham kwam dus ik hoop dat hij overtuigd kan worden.

Als we realistisch moeten zijn, is Lukaku natuurlijk het niveau van Everton ontstegen. Hij is al een paar jaar éã©n van hun belangrijkste spelers en Everton is helaas nog niet van Champions League niveau. Een speler als Lukaku wil uiteraard in de Champions League spelen en daarvoor zal hij helaas bij Everton moeten vertrekken.
Heel jammer voor Koeman, maar zo'n speler is niet meer te behouden.

Misschien Moussa Dembele van Celtic (mits betaalbaar) of Timo Werner van RBL ter vervanging aantrekken? 2 spelers die nã³g niet klaar zijn voor de top, maar Everton wel kunnen voorzien van goals.

14 maart 2017 om 19:56

Dembele lijkt me sowieso niet heel erg logisch. Everton kan niet het risico nemen om het vervangen van Lukaku in de schoenen te gooien van een jonge speler die amper iets heeft laten zien, past ook niet bepaald bij de ambities van Everton. Zou dan gaan voor bijvoorbeeld Ben Yedder, Jovetic of Immobile. Spitsen die het al hebben laten zien op hoger niveau.

Als Costa al zou vertrekken, lijkt Lukaku me nou geen waardige vervanger. Costa is een van de beste spitsen in de wereld. Lukaku is zeker een goede spits maar meer voor een middenmoter, komt te kort voor de Engelse top. Kan beter bij een Everton blijven en daar elk seizoen weer veel doelpunten maken. Maar goed we zullen het zien.

13 maart 2017 om 11:00

Ik denk dat je nog van mening zult veranderen in de toekomst. Maar we zullen het zien inderdaad.

13 maart 2017 om 13:40

Tja, er zijn nauwelijks spitsen van het niveau van Costa. En vind er maar eens eentje die niet al bij een topclub zit en waarbij Chelsea een behoorlijke kans maakt

iedereen vergeet hier dat hij nog maar 23 is he hij kan nog zoveel beter worden.

13 maart 2017 om 11:06

Inderdaad. Iedereen begint dan met namen als Lacazette of Aubameyang te gooien terwijl deze jongens op hun 22ste respectievelijk 3 en 2 (!) competitiegoals gemaakt hadden op Ãâ©ã£â©n seizoen in de Ligue 1 dan nog wel. Lukaku schiet er nu al een jaar of drie elk seizoen 15 tot 20 in.

13 maart 2017 om 11:14

En dat waren dus laatbloeiers met een enorme progressiemarge. Lukaku brak vroeg door door zijn geweldige fysiek. Laat me echter eens weten als hij in 2021 of zo een bal aanneemt zonder dat die 5 meter van de voet springt.

Nee serieus, als Arsenal fan zou ik hem er niet bij willen, hij heeft al stapjes gezet maar worstelt nog steeds met dezelfde tekortkomingen. Een club als United zie ik dan ook eerder voor een Griezmann of Laczette gaan.

Lukaku moet gewoon bij Everton blijven, mooie club en iedereen speelt in dienst van hem. Hij pikt altijd zijn goaltjes mee en kan misshien zelfs Shearer voorbijsteken, al is dat nog niet voor morgen. En wie weet kan hij op een dag de aanval van een topclub dragen. Chelsea lijkt me wel iets voor hem maar als je ziet welk niveau Diego Costa haalt...

13 maart 2017 om 14:19

iedere spits heeft zijn gebreken.
en ik heb toch liever een 23 jarige jonkie die net komt kijken dan een oude ros die uitgeleerd is.
die jongen kun je met een beetje een goeie trainer leren wat je wil.
tis nog een talent vergeet dat niet met 23 kun je hem nog geen volwaardig prof noemen ook al heeft hij al meer ervaring dan de hele eredivisie (behalve kuyt).
ik zou hem wel bij de grotere clubs willen zien.

Is hij heel anders dan Batshuayi? Ik vind van niet. Beide spelen meer op kracht dan op techniek en handelingssnelheid. Vergeleken met Costa ga je er op achteruit.

Ik denk dat Everton niet bij machte is om Lukaku te houden! Everton is niet de club die aansluiting kan maken bij de zes elite in de PL! Dan is het volgende probleem: Koeman. Want die zal bij een vertrek van zijn sterspeler ook willen vertrekken. Anders speel je weer een seizoen tussen plek 6 en 10.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren