Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geschiedenis herhaalt zich voor Arsenal op rampavond in München

Laatste update:

Arsenal vond zijn Waterloo in de Champions League de afgelopen zes jaar steevast in de achtste finale en ook dit seizoen lijkt de kans nihil dat the Gunners voorbij de eerste ronde van de knock-out fase zullen raken. Woensdagavond werd er kansloos verloren op bezoek bij Bayern München, dat door doelpunten van Arjen Robben, Robert Lewandowski, Thiago Alcántara (tweemaal) en Thomas Müller een voorschot nam op het bereiken van de volgende ronde: 5-1. Over drie weken wacht in Londen de return, die na vanavond niets meer dan een formaliteit lijkt.

Bayern won zijn laatste vijftien thuiswedstrijden in het miljoenenbal en het elftal van Carlo Ancelotti demonstreerde zijn dominantie voor eigen publiek tegen Arsenal. De bezoekers kwamen er niet aan te pas in het eerste half uur en zagen zich overspoeld door de ene na de andere aanvalsgolf. Nadat Arturo Vidal eerder nog was gestuit op David Ospina, opende Robben na elf minuten spelen de score voor der Rekordmeister. De Oranje-international trok vanaf de rechterkant op karakteristieke wijze naar binnen en schilderde het leder vervolgens op voortreffelijke wijze in de winkelhaak, achter de verbouwereerde Ospina.

Bayern maakte daarna jacht op een tweede treffer, maar moest een kwartier voor rust een pas op de plaats maken. Alexis Sánchez mocht aanleggen vanaf elf meter, nadat Lewandowski in zijn eigen strafschopgebied een overtreding had begaan op Laurent Koscielny. De Chileen zag zijn poging in eerste instantie nog gekeerd worden door Manuel Neuer, maar trok de stand in de rebound alsnog gelijk: 1-1. Het doelpunt leek als doping te werken voor Arsenal. Het team van Arsène Wenger slaagde er na de gelijkmaker beter in zich onder de druk van Bayern uit te voetballen en kreeg op slag van rust via Granit Xhaka en Mesut Özil zelfs kansen om op voorsprong te komen, maar zij vonden Neuer op hun weg.

Aan de 3-1 van Thiago Alcántara ging een heerlijke hakbal vooraf

Arsenal raakte vlak na rust aanvoerder Koscielny kwijt met een spierblessure en de Engelsen zakten voorts als een kaartenhuis in elkaar. Amper vier minuten na het uitvallen van de Fransman bezorgde Lewandowski Bayern een nieuwe voorsprong met het hoofd, waarna de thuisploeg in een tijdsbestek van slechts tien minuten uitliep naar een 4-1 voorsprong, door twee goals van Thiago. De Spaanse spelmaker scoorde eerst na een schitterende combinatie met Lewandowski, die zijn teamgenoot met een fraaie hakbal vrij voor Ospina zette, en liet het net niet veel later opnieuw bollen met een afstandsschot.

Het verzet van Arsenal was daarna definitief gebroken. De Noord-Londense formatie kwam nauwelijks meer van de eigen helft af en ging uiteindelijk als een gieter af. Bayern produceerde een ware voetbalshow en zou in de slotfase ook nog voor een vijfde maal doel treffen. Invaller Müller stond koud in het veld toen hij door uitblinker Thiago in de gelegenheid werd gesteld om te scoren: 5-1.

Denk jij dat Bayern München dit seizoen de Champions League wint?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denkend aan PSG - BAR is deze wedstrijd qua eindstand hetzelfde. Arsenal had weinig tot geen kans tegen dit Bayern. Het begon met een heel mooie goal van Arjen Robben! Wat. Een. Goal! Dat geeft ook weer aan hoe goed hij is, ondanks zijn blessures. Helaas kwam Bayern daarna weer gelijk met Arsenal door een onterechte penalty. Lewandowski gaat bewust voor die bal en daar komt Kos 'verdedigend' voor. Geen sprake van enige overtreding. Maar Bayern kwam mooi terug met een kopbal van Lewa, 2 doelpunten van Thiago én een goal van Müller. Al met al, zie je het kwaliteit verschil maar weer!

15 februari 2017 om 22:49

Ik had niet anders verwacht dan dat het kwaliteit verschil weer ging bovendrijven, Arsenal staat al jaren stil, het word nu al helemaal lastig om maar niet onmogelijk te zeggen om die twee toppers te behouden, en dan zakken ze verder weg. Zo'n zonde, want ze hebben zoveel potentieel. Ik heb echt te doen met de Gooners, al jaren leunt hun club tegen de top aan maar door een falende trainer die echt wel zijn beste tijd gehad heeft en een bestuur dat de club als cash cow uitbuit is het telkens weer niets, ik kan mij niet eens die frustratie voorstellen, dat moet verschrikkelijk zijn. Je hebt potentieel goud in handen met zo'n club, zo'n stadion, zo'n fanbase, zo'n cultuur en historie, maar er word gewoon helemaal niks met gedaan. Zonde.

15 februari 2017 om 22:57

Welke 2 toppers, we hebben er precies 1.

15 februari 2017 om 23:00

In se is Ozil een topper, voetballend gezien zeer zeker, mentaal is het gewoon niet je dat. Alexis heeft normaal beide aspecten, maar om Ozil geen topper te noemen gaat me wat ver, is 1 van de beste voetballers van zijn generatie.

15 februari 2017 om 23:00

Dan nog zit er iets veel dieper mis dan puur en alleen de coach. Ik weiger te geloven dat Wenger aan alles de volle 100% schuldig is, want ik zie in elk diepte interview met de beste man een ontzettende pijn in zijn ogen als het gaat over de dieptepunten. Ik ben het er zeker mee eens dat Wenger meer dan genoeg fouten maakt, maar ik vind veel fans die continu schreeuwen om het ontslag van Wenger zo ontzettend kortzichtig, puur om het feit dat ik niet geloof dat een andere coach wel opeens even alles gaat winnen en omdat in mijn ogen de problemen veel dieper liggen. De eigenaar geeft niks de voetbalclub Arsenal, het hele bestuur geeft om centen en niet om de club, de medische staf en trainingsmethodes zijn duidelijk niet goed gezien het grote aantal blessures, en spelers zakken continu door de ondergrens. Wenger heeft veel invloed, maar met alleen zijn ontslag schiet je op de lange termijn geen ene drol op. De nieuwe coach mag ook niet opeens 300 miljoen uitgeven en de huidige spelers worden niet opeens wereldsterren. Ik kan er werkelijk waar met mijn hoofd niet bij hoe het kan dat Arsenal als enige team ter wereld zo kan onderpresteren... We hebben niet de beste spelers, maar ze krijgen bij tijd en wijlen het ook nog eens voor elkaar om de gemiddelde Eredivisie speler een wereldtopper te laten lijken in vergelijking... Die 'drop' in mentaliteit/inzet/kwaliteit/whatever midden in een wedstrijd is echt te bizar voor woorden...

15 februari 2017 om 23:05

Jackie

Dat geef ik ook aan, het bestuur zit ook dwars, en Wenger kan de tactiek en de motivering niet langer overbrengen op zijn team, de passie en drang ontbreekt, het lijkt een club geworden waar je lekker zorgeloos kan voetballen, want echt toe doen doet het er niet. Combinatie van een gedateerde coach ( sorry mr Wenger ) die stil is blijven staan, een bestuur dat liever geld uit de club zuigt dan het erin te pompen of te laten zitten, en een zwakke medische staf en mentale begeleiding. De club is subtop geworden en iedereen behalve de fans lijken daar vrede met te hebben.

15 februari 2017 om 23:10

Ja als de zon schijnt, maar helaas mogen we niet elke dag van zonnestraaltjes genieten. Was overigens heerlijk weer vandaag. Ken zat prachtige voetballers, maar weet je wat hen geen toppers maakt? Gebrek aan mentaliteit, voor Ozil geld niet anders.

15 februari 2017 om 23:27

Het is ook moeilijk om er vrede mee te hebben, aangezien er verdomd veel potentie in de club zit. Er is een geweldig beleid gevoerd waardoor we kerngezond zijn, maar dan houdt het ineens op..

Als Wenger vertrekt verandert er wel degelijk iets, aangezien het probleem nu toch duidelijk in het veld te zien is. Zoals jij zegt; de tactiek, de motivatie, de passie, de drang etc. zijn er totaal niet. Ik durf met bijna 100% zekerheid te zeggen dat ze morgen rustig een dagje trainen en weer lekker aan het lachen zijn. Waarom zouden ze ook iets doen? Krijgen prima betaald, hebben het onvoorwaardelijke vertrouwen van de trainer en de druk is weer lekker weg. Prima toch? Die hele mentaliteit is er in de jaren keihard ingeslopen, bij iedereen. Nul leiderschap, nul passie, nul mentaliteit.. Niks.

Zo benadeeld worden door de scheids en nog met ruime cijfers winnen... Geschrokken van het niveau van Arsenal, wat ook niet gek is met Coquelin en Xhaka op het middenveld en de vleugels die bezet zijn door Oxlade en Iwobi.. het is allemaal matig. En toen Koscielny uitviel met een blessure zakte Arsenal in elkaar. Ik gun Arsenal heel veel omdat het een mooie club is, maar er moeten heel wat veranderingen worden doorgevoerd willen ze blijven aanhaken bij de top van de PL en in de toekomst Europa.

15 februari 2017 om 22:49

Nou het was eigenlijk 11 tegen 1, want de scheids was de enige die probeerde te winnen. De rest van Arsenal stonden voor niks op het veld.

15 februari 2017 om 22:48

Als Arsenal echt stappen wil maken moeten ze af van de coach en bestuur eigenlijk. Ik hoop daarom dat ze vuisten de top 4 eindigen dit seizoen, misschien dat er dan iets gebeurt. Als ze 4e worden dan is het allemaal wel prima voor hun

15 februari 2017 om 22:59

Een top vleugelspeler is ook een must. Ox en Iwobi als back-up en weg met Walcott.

15 februari 2017 om 23:20

Arsenal heeft weinig toppers, om aan de top mee te spelen moet je er een stuk of 6 bijkopen.

Niettemin speelt dit team ver onder haar mogelijkheden, niemand verwacht een stunt in de Allianz Arena maar dit was weer schandalig, voornamelijk dankzij Wenger.

15 februari 2017 om 23:20

Walcott kan teminste nog een doelpunt of assist geven. Die Oxlade-Chamberlain is misschien wel de meeste rendement loze speler in de top van de cl.

15 februari 2017 om 23:23

Je hoeft niet per se alleen maar toppers te hebben. Als je een fatsoenlijk tactisch idee hebt en een fatsoenlijke mentaliteit kom je al heel ver. Slap gekloot.

Maar goed, weten we allang. Zullen we dan maar weer voor de FA Cup gaan en een 4e plek? Kunnen we weer juichen. Als Wenger dan ook nog bijtekent is het helemaal compleet.

15 februari 2017 om 23:29

Ja, maar Walcott heeft al 10 jaar geen reet laten zien. Dat hij uberhaupt nog bij de club is, is een wonder. Ofja, krijgt toch voor altijd vertrouwen.

Ox heeft 10x meer talent en met vertrouwen is het een erg goede voetballer. Afgelopen weken toch wel een lichtpuntje centraal op het middenveld, alleen vandaag op de vleugel ondermaats. Maar goed, iedereen was ondermaats.

16 februari 2017 om 00:02

Je overdrijft heel erg. Walcott is een prima speler en zeker een hele goede wissel. Ik zou hem er zeker bij houden. Daarnaast loopt walcott in bijna iedere competitie ongeveer 1 assist/goal op 2 wedstrijden. Chamberlain daarin tegen scoort 9 keer en geeft 15 assits in 121pl wedstrijden wat een drama.

16 februari 2017 om 00:10

Haha klopt. Ik denk ook dat ze 4de worden en hij bijtekent.

16 februari 2017 om 10:12

In 10 seizoenen heeft die jongen 2 prima seizoenen gehad. Bij elke normale club en trainer zou hij allang verkocht zijn. Hij brengt geen klote, echt niks. Heeft geen actie, z'n snelheid lijkt weg en mist nog altijd dikke kansen.

Dit seizoen doet hij het qua scoren best prima, maar hij had allang weg moeten zijn. 10 jaar lang vertrouwen in dit soort spelers houden is gewoon ongelooflijk. Je had allang 2 nieuwe topwingers moeten hebben.

Hoop echt dat arsenal zich niet kwalificeerd voor de CL dit keer. De laatste paar jaren zijn ze echt een schande voor het Engelse voetbal in de Europese wedstrijden.

15 februari 2017 om 22:50

Inderdaad. En dit keer werd Arsenal eindelijk een keertje eerste in de poule, maar dan loot je alsnog Bayern..

15 februari 2017 om 22:58

Wij maken tegen niemand kans in de volgende ronde van de CL. Het ligt niet aan de kwaliteit, het ligt aan de tactiek en de mentaliteit.

16 februari 2017 om 00:46

Een keer monaco geloot en ook eruit

15 februari 2017 om 22:50

Vrijwel alle Engelse ploegen zijn de laatste paar jaar toch een schande in de Cl? De Pl ploegen doen het nou eenmaal een paar jaar niet goed in Europa.

15 februari 2017 om 23:00

Wij zijn de grootste schande, want andere ploegen komen nog wat rondes verder of hebben iig nog kans na 1 wedstrijd. Voordat we ook maar over de helft zijn van februari zijn we al uitgeschakeld en dat elk jaar.

15 februari 2017 om 23:08

De afgelopen drie jaar zijn er twee keer de halve finales bereikt door de Engelse teams. Maar als je kijkt naar arsenal die 7(!) jaar achter elkaar niet verder komen dan de achtse finales is dat gewoon echt een schande. Ook al zaten er moeilijke tegenstanders tussen dan nog blijft het ontzettend raar dat ze niet weten verder te komen.

15 februari 2017 om 23:14

Chelsea is geen schande, die waren in 2014/15 halve finalist. 2012 kampioen CL en 2013 kampioen EL.

16 februari 2017 om 06:33

En dit jaar spelen ze niet eens Europees voetbal dus dan is het een beetje raar om Arsenal uit te lachen want die hebben iig CL gehaald, dat ze dan weer Bayern loten is gewoon pech want een Bayern in vorm is titelkandidaat.. Barcelona daarentegen kan je wel uitlachen want dat is een wereldploeg die flink werd vernederd door een op papier mindere club.. Dat Bayern met 5-1 kan winnen verbaast me niets, die zijn in alles beter en groter

16 februari 2017 om 08:54

Dan nog 7 jaar op rij niet verder kunnen komen dan de achtse finales vind ik een beetje makkelijk om het steeds pech te noemen.

16 februari 2017 om 12:08

Tegen Monaco was een schande, de overige keren was tegen de uiteindelijke finalist.

16 februari 2017 om 13:43

In de afgelopen 7 jaar heeft arsenal alleen twee keer tegen de uiteindelijke finalist gespeeld in de achtste finales. In het seizoen 2010/2011 tegen Barca en in het seizoen 2012/2013 tegen Bayern. Als arsenal fan hoor jij dit beter te weten dan mij. Of doe op z'n minst een beetje research voordat je onzin uitkraamt en het probeert goed te praten.

16 februari 2017 om 22:10

Nou snap ik waarom sommige fans Wenger nog zien zitten. Waarschijnlijk gebruiken die dezelfde #alternativefacts als Samcro om nog te doen geloven dat het allemaal wel mee valt.

15 februari 2017 om 22:50

Zou heel pijnlijk zijn, want dan ben ik bang dat we echt verder afzakken. Aan de andere kant zou het wel verdiend zijn voor die klote bestuurders die deze club tegenwerken. Een frisse nieuwe wind is nodig, en snel.

15 februari 2017 om 23:12

Ik vind Tottenham pas echt een schande in de CL. Arsenal kwalificeert zich tenminste ieder jaar voor de achste finales. Tottenham niet, en ze spelen soms zelfs met een b elftal in de CL! Waar slaat dat op? Als je de CL niet eens serieus neemt, speel dan net zo goed niet mee.

Tactisch was dit zo ongelofelijk belachelijk gedaan door Wenger.
Tegen een team als Bayern moet je het veld zo breed mogelijk maken en zich kapot laten lopen door de ruimtes te benutten. Je hebt 6 lopende spelers met Robben, Costa, Vidal, Thiago, Alaba en Lahm, waardoor instappen op de spits zelfmoord is.
Wat gaat Wenger doen, 2 linies heel diep laten inzakken (waardoor mensen gaan instappen ivm weinig ruimtes) waardoor de lopende spelers vrij baan krijgen. Uiteraard hopen op een counter. Het is zo ongelofelijk dom. Met Ozil en Xhaka heb je geweldige spelverdelers en je doet er nul, niets, nada mee.

Los van persoonlijke fouten, want dat is voetbal, is dit grotendeels op de conto van Wenger te schrijven. Ik heb hem heel lang verdedigd hoor, maar wanneer je zo'n tactische blunder maakt en niet bij machte bent dit te herstellen, is het tijd. Ik heb zo zitten vloeken toen Koscielny eruit ging, en de hele organisatie knalt in elkaar. Bizar.

Ik ga FUT spelen. Doei.

15 februari 2017 om 22:49

Precies dit had ik ook. Xabi vidal en thiago kregen alle ruimte om te doen wat ze wilden doen. Dit gebeurde precies tegen city het is zo dom om tegen voetballende teams in te zakken.

Op het moment dat arsennal ging drukken dat bayern lanng moest spelen. Hebben ze niet naar psg gekeken? Dit is echt slecht helaas zie ik sanchez op deze manier vertrekken(ozil boeit me niet die loopt er verloren bij).

Ben helemaal klaar met wenger. Hij is overdatum en moet vertrekken tijd voor een frisse wind.

15 februari 2017 om 22:53

Ik weet niet eens wat het plan was. Net zoals tegen City begint Arsenal met druk zetten, al bij de keeper eigenlijk. Dan slaat het ineens om, zonder reden. De helft zet druk, de helft zakt in en er is geen idee volgens mij. Sanchez staat te zwaaien, sommigen sluiten aan, anderen blijven staan. Komt nog eens bij dat ik me helemaal kapot erger aan die verdediging. Hebben ze bij Arsenal nooit geleerd om aan te sluiten? Als 4 dooie bejaarden waggelen ze 1 meter naar voren zodat het speelveld weer lekker groot is. Super.

Je hoeft niet per se zoals Psg keihard naar voren te knallen, daar heeft Arsenal de spelers ook niet voor. Je kunt echter wel verder naar voren staan en zorgen dat het veld klein blijft. Kort erop en ze niet laten voetballen.

Ik maak hem nog maar keer.. Het blijkt maar weer dat Arsenal verre van Europese top is.

Altijd zeuren de vele (nederlandse) Arsenal fans over de loting, maar als ze wel Europese top zijn, dan verwacht ik toch dat ze van die vele keren toch minimaal 1x door komen?

Maar wederom kansloos uitgeschakeld!

Wat doet Cocquelin bij de 1-0
Bellerin moet er bij die 4-1 gewoon voor vliegen
En de 5-1, hou maar op...
'europese top'?

15 februari 2017 om 22:47

Zijn er mensen die Arsenal bij de Europese top zetten dan? Subtop is het in Europa.

Coquelin deed niet veel fout bij de 1-0, Iwobi loopt niet mee. Kijk nog maar eens terug. Gibbs pakt zijn man, want Lahm liep door. Iwobi loopt tergend langzaam naar Robben dus die heeft vrij spel. Coquelin komt dan uit, maar houdt hem niet bij. De verdediging staat dan ook nog 10 meter in de eigen 16, dus kassa.

Dit is gewoon Arsenal tegenwoordig. Als het loopt is het leuk om te zien, maar als het niet loopt het je een stelletje mentaal zwakke spelers zonder enig idee met een trainer die al 10 jaar over datum is.

15 februari 2017 om 22:59

Ja, heel veel Arsenal fans noemen Arsenal Europese top, ik heb genoeg draaien om de oren gehad na deze opmerking om dat te weten

Ik bedoel 1 moment eerder... Cocquelin maakt een hele rare stap naar buiten i.p.v. dat hij de binnenkant vanaf begin af aan al afdekt... Hij zal Robben vast en zeker kennen, dus dan weet hij dat de binnenkant dichthouden essentieel is. Dat Iwobe niet geknepen staat is ook niet echt handig inderdaad.

Als het loopt.... dat doet het nou net even niet zo vaak tegen een beetje tegenstanders! En dan heb je net de pech dat ik de wedstrijden tegen West Brom (1-0) en Burnley (2-1) gezien heb.

15 februari 2017 om 23:02

Coquelin niet veel fout? Je weet gewoon wat Robben gaat doen. Hij anticipeert slecht en dekt de buitenkant. Lol... Da's het verschil tussen zo'n subtopspeler als Coquelin en een wereldtopper als Verrati die Robben onder de graszoden had gestopt.

Maar goed Robben is een klasbak, kan gebeuren. Het is de mentale zwakte die hen weer nekt.

Arsenal komt terug in de match met een penalty en voetbalde toen goed mee, kon zelfs met 1-2 gaan rusten als Ozil had afgewerkt. Had niet helemaal verdiend geweest maar goed. Dan valt Koscielny uit, valt de 2-1 en zie je het als een kaartenhuis ineen storten.

Alle vertrouwen die ze wonnen na de 1-1 verdween als sneeuw voor de zon, nja, dat kan gewoon niet. Ze zijn mentaal gewoon te zwak, geen winnaars, en dat ligt aan de coach.

15 februari 2017 om 23:03

Coquelin had de binnenkant moeten bewaken, er stonden 2 man aan de buitenkant. Ben fan van Coq, maar voor het eerst sinds zijn terugkeer heeft hij echt een hele diepe dip. Hopelijk komt hij sterker terug, maar imo is hij zijn basisplaats kwijt.

15 februari 2017 om 23:18

Prima fans dan haha. Die volgen Arsenal dus niet of snappen het spelletje niet. Arsenal is al 10 jaar geen Europese top meer.

Ik zie het idd, ook gek.. Fout van beide dus.

Om eerlijk te zijn loopt het niet echt bij Arsenal dit seizoen op een fase na voor de kerstvakantie een keer. Sindsdien is het al om te huilen.

15 februari 2017 om 23:19

Had het niet gezien, maar klopt idd.

En ja, dit verlies je vooral door die mentale zwakheid. Eigenlijk laat deze pot precies zien waar Wenger in tekort komt.

15 februari 2017 om 23:20

Zie het idd.. Die jongen heeft ook echt een dip en dat is een enorme klap. We hebben niemand die dat kan opvangen, prima toch weer. Ongekend dat we al zoveel jaar geen fatsoenlijke spelers op die plek hebben. Coquelin kan, maar daarvoor never nooit en nu hebben we niets eens een back-up.

Barcelona en Arsenal, ooit geroemd om het voetbal, zijn in twee dagen vernietigd! Wat een zwakheid bij beide teams zeg.

15 februari 2017 om 22:48

Arsenal speelt in mijn optiek al jaren geen goed voetbal meer. Tegen Dortmund, Bayern, Real of Barcelona hebben ze in de regel 30% balbezit.

15 februari 2017 om 22:52

Maar het veldspel was wel altijd verzorgd. Nu is zelfs dat weg.

16 februari 2017 om 07:03

Vind ik ook nogal meevallen of tegenvallen beter gezegd.

15 februari 2017 om 22:51

Graag Arsenal en Barca niet vergelijken. Barca is een wereldploeg uit vorm. Arsenal een subtopclub (in Europa)

Wenger out, roep ik al sinds 2011... niemand wilde me geloven. Met Wenger wordt het nooit wat, met Kroenke wordt het nooit wat, met Gazidis wordt het nooit wat.

Aub Arsenal supporters, bestorm de Emirates.. anarchie hebben we nodig. Dit kan echt niet meer...

15 februari 2017 om 22:45

Ja, daarom sta ik volledig achter DT.

15 februari 2017 om 22:45

Iedereen kan roepen Wenger eruit kom op denk niet is niet alleen aan Wenger maar ook aan de spelers hoor, als hij weg gaat of weg moet red Arsenal met dit matrial ook niet hoor ze moeten ook echt aankopen doen en durven wel 80 miljoen of meer uitgeven aan een speler zo als wat city en al die andere teams doen

15 februari 2017 om 22:46

Daarom mogen Kroenke en Gazidis mee, aangezien ze alleen maar aan centjes denken..

15 februari 2017 om 22:49

Daarom als Wenger eruit gaat moet er ook geïnvesteerd anders red Arsenal echt niet met dit matige spelers er moet echt toppers bij en voornamelijk achterin linksback en centraal

15 februari 2017 om 22:52

Wenger wil ook niet dat er geïnvesteerd wordt. Hij werkt liever met talenten. Is de druk niet zo hoog

15 februari 2017 om 22:54

Nee, voornamelijk voorin. We hebben niet eens een fatsoenlijke buitenspeler. Een linksback is ook een prioriteit, maar met name de vleugels zijn echt drama.

15 februari 2017 om 22:59

Dan wordt het tijd dat bestuur ook weg moeten en de prijs van de seizoenkaarthouder gewoon omlaag doen en de losse kaarten ook, de fans betalen zoveel en altijd zijn die de sjaak

15 februari 2017 om 23:00

Zekker ook, maar begint met achterin als je daar al zo veel tegen krijgt en niks tegen kan houden en niet kan opbouwen en normaal spel kan maken dan komt het voorin ook niet veel

15 februari 2017 om 23:26

Nee die verdediging van Arsenal is pas zwak! Zonder die Koscielny is die verdediging gewoon een drama. Voorin is het ook belabberd die Iwobi en Chamberlain zijn leuke invallers maar daar is ook alles mee gezegd en waarom stelt Wenger Giroud nooit op! Zeker geen topspits maar we een hele nuttige spits met kwaliteiten in ieder geval 10 x meer dan die Iwobi.

15 februari 2017 om 23:27

Verlaat Arsenal en word bijvoorbeeld fan van City

15 februari 2017 om 23:31

Och Geert, als dat makkelijk kon was ik 4 jaar geleden al overgestapt.

15 februari 2017 om 23:36

Waarom kan het niet makkelijk dan?

15 februari 2017 om 23:43

Dat zul jij nooit begrijpen Geert.

15 februari 2017 om 23:46

Ik snap wel dat je loyaal aan je club wilt blijven, maar is het echt onvoorwaardelijk?

15 februari 2017 om 23:59

Voor mij in ieder geval wel, al vind ik het nu iets minder erg om een wedstrijd te missen omdat ik toch alleen maar teleurgesteld wordt. Ik zal echter nooit van club switchen, niks voor mij.

16 februari 2017 om 04:23

Och och een fan van Tottenham en Manchester City. Ik snap nog steeds niet waarom je moeite doet Gooner. Clubliefde is niet iets wat je kan hebben voor een club als City, tenzij je net 4 jaar voetbal kijkt. Je kan onder de indruk zijn van de spelers en misschien van het spel, maar houden van die club doe je echt niet.

16 februari 2017 om 14:41

Zegt een fan van aartsrivaal United

16 februari 2017 om 14:54

Je kan van een vrouw altijd wisselen maar van je club zal je nooit kunnen wisselen, wij als Gunners verlaten nooit onze club zo als jij van club kan wisselen is makkelijk gezegd, in goede tijden en slechte tijden blijven we altijd achter de club. Gunners till a i die

16 februari 2017 om 16:22

Ik denk dat wanneer alle elementen weg gehaald worden van het Arsenal waar jij fan van bent geworden, er alleen nog een herinnering overblijft die zal wegebben. Als er dan niet snel genoeg weer aantrekkelijke elementen aanwezig zullen zijn dan ben ik er van overtuigd dat ook jij jezelf geen Gunner meer zal noemen.

Jammer van de 2 niet gegeven strafschoppen voor Bayern maar ook zo moet het voldoende zijn.

Wanneer komen er betere tijden aan voor de geduldige Gooners? Wij verdienen beter. We wachten al jaren op verbetering en progressie, maar daar is helemaal niets van te zien. Wenger, bedankt voor alles maar vertrek a.u.b.

15 februari 2017 om 23:09

Benoem aub eens ook het bestuur en de eigenaren... De problemen zitten in de hele club geworteld, met Wenger als uitvoerder. Wenger eruit verandert geen ene drol als je alle geldwolven in de club laat zitten.. Wenger maakt enorme fouten, maar het is echt zo ontzettend simpel om te denken dat een switch van managers de problemen oplost. Tuurlijk is het mogelijk dat je dan een keer de PL wint, maar structureel lost het geen ene drol op. Volg het Juventus model, volg het Bayern model. Spiegel je aan deze clubs. Daar verandert de manager, maar de club blijft winnen vanwege de lange termijn visie van het bestuur. Daar moet Arsenal naartoe. Daarom zou ik zo graag zien dat meer fans dat eens benoemen/erkennen, want dat constante geroep om Wenger out is zo verdomd onvolledig en een verrekt nutteloze oplossing als je de rest ook niet aanpakt..

15 februari 2017 om 23:13

Hoe gaan we die Kroenke weg krijgen?

En je zegt het bestuur, dat geloof ik ook wel. Toch krijgt Wenger wel het geld wat hij wil en kan hij meer dan genoeg uitgeven.

Wel ongeveer wat ik had verwacht, al is 5-1 weer wat pijnlijker.

In de eerste helft had Bayern de bal, maar was de laatste bal vaak net ongelukkig (lewa kopbal, vrije trap etc.). Arsenal was matig, vooral in 'balbezit'. Desondanks drie goede mogelijkheden gekregen en dan is het zonde dat die er niet in gaan.
Tweede helft werd enorm snel weggegeven en dan hebben de jongens er geen zin meer in natuurlijk. De doelpunten dan.. Ongelooflijk. Het schot van Robben was geweldig, maar waarom krijgt die zoveel ruimte? Gibbs nam Lahm over, dus Iwobi moest naar Robben. Maar nee, Iwobi dribbelt langzaam naar Robben en hij kan doorlopen. Dan staat de verdediging 10 meter in de eigen 16, dus Robben kan zonder problemen uithalen (wow, en hoe!).
Tweede doelpunt, Iwobi laat Lahm lopen en dribbelt weer rustig er achteraan. Lahm zet voor en kassa. Derde doelpunt kan Thiago zonder ook maar iemand om zich heen doorlopen, niemand maar dan ook niemand loopt mee. 4e doelpunt kunnen ze de bal niet eens wegwerken, nee die schieten ze eerst 3x omhoog. En dan tot slot de 5e, tekenend voor de zielige tweede helft.

Komt er dus op neer dat het wederom een enorme lakse instelling is. Er wordt totaaal niet gewerkt, zoals bij Iwobi een paar keer erg opviel (en Ozil.. rotop). Daarnaast wordt er totaaaaal niet gecommuniceerd, echt totaal niet. Tot slot heb ik nog steeds geen idee of ze nu gingen drukken of niet, net zoals tegen City. Ze beginnen met hoge druk, maar dan stopt de helft en zakken ze in. Dan drukken er weer 3, maar de rest niet. In elk amateurvoetbal elftal wordt dat nog beter afgesproken. Spreek eens dingen af, maak eens een tactiek!

Kortom: mentaliteit van niks, laks, liever lui dan moe, geen tactiek. Altijd hetzelfde.

15 februari 2017 om 22:52

Bij de 3e goal staat Mustafi aanwijzingen te geven (zag ff niet aan wie) om vervolgens ineens Thiago helemaal vrij te zien staan en zien scoren. Gewoon blijven opletten en praten als de aanval voorbij is. Dit zag er zo dom uit.

15 februari 2017 om 23:12

Dat komt omdat jan en allemaal alleen maar naar de bal kijken. Thiago kon zo doorlopen en Mustafi ziet hem ineens. Toch vind ik niet dat hij de meeste schuld heeft. Gabriel stapt keihard uit met Lewandowski, maakt zo een enorm gat. Als je dat doet, zit je super kort, anders doe je dat niet. Nu was het half half. Daarnaast deden de middenvelders dus geen klote en lieten ze hem gewoon lopen. Mustafi reageert daarop, want die denkt ook hoe kan dit nu weer.

16 februari 2017 om 08:30

Mustafi is ook pure middelmaat. Blonk in Spanje ook niet uit.

15 februari 2017 om 22:52

Ozil heeft denk ik zeker een matige mentaliteit maar zet hem bij Bayern neer en hij tikt heerlijk mee. Hij is speltechnisch en qua raffinement te goed voor dit team.

15 februari 2017 om 22:57

Dan zit hij op de verkeerde plek. Hij speelt in de Premier League, daar heb je niet genoeg aan dat lakse gedrag. Ook al zou hij bij Bayern spelen, komen er ook tijden dat het wat minder gaat en je even niet zo dominant bent, en ook dan zal Özil zich altijd van zijn slechtste kant laten zien. Helaas, maar hij mist gewoon bepaalde kwaliteiten om een wereldtopper te zijn. Er is een verschil tussen de kwaliteit hebben om heerlijk te kunnen voetballen bij Bayern, en zo goed zijn dat je overal en altijd je waarde bewijst. Hij mist snelheid en mentaliteit.

Kijk hoe Robben Ancelotti bijna z'n hand van het lichaam slaat na die wissel, die man is zó ongelooflijk gepassioneerd en energiek bezig met zijn sport, kan Özil echt een voorbeeld aan nemen.

15 februari 2017 om 22:58

Ook bij Bayern zal het eens wat minder gaan, als dan de mentaliteit ontbeert is Ozil ook geen lateriaal voor Bayern, helemaal niet zelfs, daar kunnen ze spelers met zo'n gebrekkige mentale weerbaarheid missen als de pest.

15 februari 2017 om 23:01

Dat ben ik volkomen met je eens. Maar in het Duitse elftal werkt het blijkbaar wel omdat zijn mentale zwakte door anderen voldoende gecompenseerd wordt.

15 februari 2017 om 23:02

Ozil is het perfecte voorbeeld van een mooi weer voetballer. Als het bij Arsenal goed loopt is hij enorm goed, scoort hij, assisteert hij etc. Maar daar komt dan bovenop dat hij ook echt werkt en ook echt meters maakt. Loopt het minder, dan is die jongen brandhout. Bij Bayern zal dat niet echt anders zijn, alleen heb je daar winnaars in het veld met een mentaliteit en een trainer. Bij Arsenal mis je dat ook nog.

15 februari 2017 om 23:06

Precies. En daarom zijn de twee topspelers bij Arsenal niet de topspelers die je in topwã©dstrijden ook daadwerkelijk verder brengen. Özil spreekt voor zich, en als het niet loopt staat Alexis in zijn eentje op een eiland voorin en zie je dat hij zich enorm irriteert aan het team. Daaromheen staan gewoon geen spelers die top zijn, dus is het allemaal ook wel te verklaren dat Arsenal zo presteert. Als je dan ook nog eens Wenger vijf jaar te lang laat zitten en een paar waardeloze aankopen doet, is dit het resultaat. Want ik weet niet of Wenger überhaupt nog tactieken maakt of daar verstand van heeft? Is bijster weinig van te zien.

15 februari 2017 om 23:38

Ozil is geen mooi weer voetballer! Dat heeft hij bij Real wel bewezen.
Bouw een elftal om die gast heen en hij geeft ik weet niet hoeveel assists en belangrijke passes. Ozil is inderdaad geen Messi die actie en het scorend vermogen mist hij maar technisch en voetballend komt hij verdomd dicht in de buurt. Kijk je combineert stukken makkelijker in een aanval Lewandowski, Costa en Robben dan Sanchez, Iwobi en Chamberlain waarvan er 2 het niveau niet aan kunnen. Als je Ozil hebt moet je ook gewoon andere goede aanvallers hebben je koopt ook geen fiat multipla met een buggati motor.

16 februari 2017 om 15:46

Ozil speelt slecht sinds Arsenal slecht speelt en gaat continu mee met de implosie van Arsenal, hoezo geen mooi-weer voetballer. Overschatte prima-donna die teveel een gebruiksaanwijzing nodig heeft en aangezien wij geen superteam kunnen maken waardoor die gast zich op zijn gemak voelt, kan hij beter naar een Bayern gaan zodat hij kan meeliften op de weelde die ze daar hebben.

Het begint allemaal al bij de opstelling. Waarom geen cech, welbeck en walcott? Daarna lopen de spelers in het veld alsof ze geen zin hebben. Er is totaalgeen energie in de wedstrijd gelegd. Het doet mijn ogen pijn om zulke middelmatige spelers te zien in het arsenal shirt.
Schandalig zo afgetroefd worden door bayern dat niet eens in vorm is #wenger out

Arsenal is al geruime tijd een lachertje. Logisch dat jongens als Draxler, Reus, Hummels, Lewandowski of Aubameyang het de afgelopen jaren niet als een vooruitgang beschouwden.

Dat Koscielny belangrijk is was al een tijd duidelijk. Maar dit kan gewoon niet.
Iwobi bij de 2-1, Mustafi bij de 3-1 en Ox bij de 5-1. Heel sneu.

Hoop dat Wenger pleite gaat. En Alexis en Ozil naar een topclub gaan. Kan Arsenal misschien weer 'schoon' beginnen en eens zien of ze dan ooit eens een topclub kunnen worden.

15 februari 2017 om 22:56

Als er 1 iemand het niet verdient naar een topclub te gaan is Özil het wel. Wat heb ik me weer geërgerd aan die jongen, doet de laatste niks maar dan ook niks goed en loopt erbij alsof het iedereens fout is behalve de zijne...

15 februari 2017 om 23:03

Ozil is te goed voor Arsenal. Dat zijn mentaliteit verschrikkelijk is ben ik zeker met je eens. Maar als ie bij een Bayern komt te voetballen zal ie meetikken alsof het niks is.

16 februari 2017 om 07:05

Zo is het maar net.

Arsenal werd zoveel geholpen door de scheids Maar als nog kon arsenal total niet in de wedstrijd komen. Bayern heeft ze letterlijk kapot gemaakt

Wat ik eerder al zei: Arsenal gaat nooit meer wat winnen! Het is over! Wenger kan wel weg gaan, maar met een nieuwe wordt het ook niks. Dit materiaal is te zwak, de meeste spelers zijn van het niveau Bournemouth.

15 februari 2017 om 22:56

Als Wenger weggaat worden er misschien spelers gekocht die wel wat kunnen, waardoor er prijzen gehaald kunnen worden. Kan niet snel genoeg gebeuren.

15 februari 2017 om 23:02

Denk jij dat de wereldtop zin heeft in Arsenal? Spelers als Benzema, Verratti of Varane? Ik denk het niet.

15 februari 2017 om 23:44

Bullshit. Spelers als Zlatan en Pogba gaan ook naar utd. Dat is gewoon een kwestie van geld uitgeven!

15 februari 2017 om 23:44

Nee, maar iets daaronder kan wel. Spelers van Napoli en Sevilla, die komen wel hoor. Vanaf daar doorbouwen een deze zooi eruit knallen.

15 februari 2017 om 23:53

Ik denk als bournemouth een verdediginf had met mustafi koscienly dat bournemouth hoger zou staan dan dit arsenal.

Denk dat van Arsenal's kant niet veel te zeggen is. Wenger heeft de club gebouwd maar het is nu echt goed geweest. Hij was op zijn minst wel constant aangezien ze vorig seizoen ook met 5-1 verloren

16 februari 2017 om 07:06

Arsenal was voor Wenger ook al een Engelse topclub hoor.

Bizar dit, normaal heeft Arsenal nog wat in te brengen maar ze waren helemaal nergens. Bayern verdiend gewonnen natuurlijk maar dit slaat echt nergens op, wat een bedroevend niveau toonde Arsenal man. Met goede hoop ging ik de wedstrijd in dat ze nog wat inspiratie hadden opgedaan van de wedstrijd van PSG, maar nee hoor, elke bal die zij aanraakten was binnen 10 seconden weer in Duits bezit. Laat Ozil aub de komende wedstrijd op de bank beginnen, die is in zijn slechtste vorm tot nu toe. Wat een wanvertoning man, man, man. Geen woorden meer aan vuil maken.

15 februari 2017 om 22:56

Ze hebben tegen Bayern zolang ik me kan herinneren nog nooit ook maar enige kans gehad. Behalve wanneer de return reeds een niemendalletje was.

15 februari 2017 om 23:14

Zover ik mij kan herinneren hebben zij vorig jaar nog 2-0 gewonnen. Dat bedoel ik met 'iets' in de wedstrijd brengen, inbreng hebben in de wedstrijd. Niet zozeer het daadwerkelijk behalen van de volgende ronde.

15 februari 2017 om 23:50

Vorig seizoen*

15 februari 2017 om 23:56

Nou inderdasd 2-0 gewonnen en de 3de hing toen echt in de lucht maar ze waren weer kansloos omdat ze 3-1 klopt gekregen hadden thuis.

Zal.me niks verbazen als ze thuis met 3-0 winnen en weer 1 doelpuntje te kort komen want dat verhaalt kennen we bij arsenal al intussen
Net niet
Net niet kampioen
Net niet door
Net geen prijs.
Net geen top speler net geen aankoop
Net geen resultaat

Een logische uitslag toch, Arsenal is al jaren niet meer dan een naam, in de PL winnen ze nooit wat en in Europa laten ze nooit wat zien.

Arsenal heeft met Sanchez een topspeler, verder is niemand van de voorste 6 dat. Lijkt me vreselijk om een speler als Özil in je team te hebben. Kan prachtige dingen doen maar mist ook behoorlijk wat kwaliteit om hem als wereldtop te mogen aanschouwen. Is een speler die leuk is voor Arsenal, maar zelfs als Arsenal zijnde is het totaal geen speler die je verder brengt. Wat een overschatte speler. Boeit iets hem überhaupt? Liep er af en toe net bij zoals Yaya Tour㩠vorig jaar tegen Real, pff.

En dan aankopen als Elneny, Xhaka, Perez etc. doen en Wenger laten zitten. Werkelijk alles gaat fout daar.

15 februari 2017 om 22:58

Ozil wel degelijk maar die heeft betere medespelers nodig.

15 februari 2017 om 23:03

Als het goed loopt is hij werelds, als het minder loopt doet hij geen klote. Past precies bij Arsenal dus.

15 februari 2017 om 23:51

Haha precies de noot gekraakt.
Helemaal gelijk.
Ozil past precies bij arsenal.
Kijk hoe ozil speelde tegen ludogorets okee ludogorets is geen munchen maar inviduele kwaliteiten behoud je altijd dat heeft niks met te tegenstander te maken.

Als hij zo zou spelen iedere week zoals tegen ludogorets dan had je een probleem als tegenstander.

Maar vandaag heeft die volgens mij nog niet 1 speler op een kans of 1op1 met de keeper gezet.
Terwijl die normaal juist zo goed is om.die splijtende pass te geveb

We kunnen een lange analyse maken over wat er zoal fout liep, maar uiteindelijk kunnen we dat ook in 1 woord samenvatten: Wenger. Merci pour tout mais trop c'est trop.

15 februari 2017 om 23:06

Je wijst naar wenger maar wat kan wenger er aan doen dat ozil er als een klootviool bij liep.
Wat kan wenger er aan doen dat oxlade alles aan doen is behalve zijn taak voorzetten of ala robben naar binnen en uithalen.

Enige wat wenger eens moet doen is die kut opstelling veranderen i.p.v altijd met die 1 spits blijven voetballen.
Dat werkt gewoon niet.
Ja tegen een hull city ofzo kun jedaar nog mee wegkomen maar europese top ga je met 1 spits niet indruk maken.
Jaa als je nog 4 of 3 top middenvelders hebt die net zo goed een goal kunnen maken maar dat hebben we niet we hebben niks.
We hebben niet eens back ups

15 februari 2017 om 23:11

Wel, hij begint al met een keeper zonder ritme en zet de beste, met matchritme, op de bank.

Dat zegt al genoeg over Wenger en zoals gezegd ga ik geen 15 alinea's schrijven, heb me tijdens de match al genoeg geërgerd en wil de match niet opnieuw beleven.

Ik zou zelfs ruilen voor Enrique. Die stelt Cillessen tenminste nog niet op. lol...

15 februari 2017 om 23:17

Ben ik niet mee eens.
Ospina heeft ook de groepsfase gekeept dan kun je niet maken om cech vervolgens in goal te zetten.
Dan haal je ospina zo omlaag dan heb je niets meer aan hem.

Probleem ligt voorin alexis was constant geprikkeld dat hij de enige was wat achteraf nutteloos aan het drukken was omdat de rest gewoon achterin bleef hangen.

15 februari 2017 om 23:47

Dat Ospina ook in de poulefase keepte maakt het juist zo erg. Hoe idioot moet je zijn om je beste keeper in het grootste toernooi wat er is op de bank te zetten? Juist in topwedstrijden heb je toch een goede keeper nodig? Ik kan er echt niet bij, zo dom!

15 februari 2017 om 23:59

Nou dat cech zo goed dit jaar is kan ik ook niet zeggen.

We moeten niet doen alsof ospina een koekenbakker is en cech in de bloei van zijn leven.
Cech heeft al een hele carriere er bijna opzitten en die gaat geen 3 jaar meer top zijn!

Haal szescny maar fijn terug kind van de club en doet het met roma uitstekend!!
Altijd gezegt szescny is onze keeper voor de toekomst maar die zullen we wel ook kwijt raken en straks kunnen terugkopen voor 40 mil ofzo

16 februari 2017 om 06:14

Of Cech wel of niet in vorm is doet er even niet toe. Feit is dat Cech het meeste keept omdat Wenger hem de betere keeper vindt. Dan moet hij dus spelen in zulke potjes.

Heb alleen een uitgebreide samenvatting gezien, maar het is het zelfde oude liedje.

Ik zag hierboven iemand zeggen dat hij Wenger sinds 2011 out wilde hebben. Mocht ik ooit tijd hebben zal ik ook graven in het archief, want ik geloof dat ik al rond 2009 zei dat Wenger Arsenal helemaal niks zou brengen. Arsenal is een prachtige club, hopelijk worden ze snel verlost van deze oude man.

15 februari 2017 om 23:16

@Chi7. Maar jij snapt toch ook wel dat het niet alleen aan Wenger ligt? Komop, je weet wel beter.. De hele clubleiding inclusief eigenaar moet weg. Wenger is de uitvoerder van een beleid wat opgesteld wordt (al dan niet in samenspraak met Wenger) door een bestuur, met goedkeuring van een eigenaar. Dus hopen dat ze zo snel mogelijk worden verlost van "deze oude man" is zo simplistisch.. Arsenal heeft veel diepere problemen dan alleen Wenger. Mensen moeten dat inzien. Hiermee bagatelliseert ik dit verlies en de slechte resultaten absoluut niet, maar wil ik slechts benoemen dat het probleem zo ontzettend veel dieper gaat dan alleen Wenger.

15 februari 2017 om 23:29

Ongetwijfeld heb je gelijk. Wellicht overschat ik Wenger's hand.

Maar er zijn heeeeel veel dingen die je wel aan Wenger kan wijten.

Te beginnen met dat grenzeloze vertrouwen in middelmatige spelers. Jaren lang houdt hij vast aan spelers die bij Castilla nog op de bank zouden zitten.

Het transfer beleid, na het aflossen van Emirates, zou moeten zijn om elk jaar structureel 1 a 2 toppers te halen. Daar begonnen ze goed mee (cech, Ozil, Sanchez). Daarna kwamen er weer 3 of 4 spelers die allemaal middelmaat zijn. Vul dan de gaten aan met jeugdspelers, en koop alsnog 1 gevestigde topper.

Verder twijfel ik ernstig aan de motiverende capaciteiten van Wenger. Je kan als coach in sommige wedstrijden niet zoveel doen. Maar motivators als Simeone, Mourinho, en Ancelotti (op zijn manier) kunnen toch nog het onderste uit de kan halen bij spelers. Niet perse spelers beter maken, maar spelers op 110 procent van hun kunnen laten spelen. Dat heb ik Wenger in al die tijd nog nooit zien doen bij zijn spelers.

15 februari 2017 om 23:33

Helemaal met jou een Chi. Komt nog eens bij dat Wenger tactisch zwaar, maar dan ook zwaar ondermaats is. Het lijkt wel alsof hij de spelers in de wei stuurt zonder iets te zeggen. Geen plan qua druk zetten, geen plan qua verdedigen. Niks, nul.

De opstelling moet veranderd worden.
Zeker europees.
Minimaal 2 aanvallers moeten er staan.

Alexis is misschien wereldtop maar kan met zijn 1.70 niks inbrengen tegen 4 verdedigers je speelt gewoon met 10 man dan al.

Oxlade wat doet die man nog in de selectie als liverpool komt of city lekker laten gaan voor een 20mil.
Ozil interesse laten gaan want wat die laat zien kan gewoon echt niet.

Je ziet met de wedstrijd dat de hele chemie bij arsenal weg is het loopt helemaal nergens meer heen.

Er moet verandering komen!
Enige wat ik kan concluderen is dat zodra arsenal tegen munchen afgestraft word dat ze in de competitie alles gaan winnen de afgelopen 2 keer.
Maar ook dit gat is al 10 punten en dus onhaalbaar.

Misschien gooit wenger de handdoek in de ring is jammer want je gunt de trainer gewoon een mooi einde na zo'n lange carriere.
Maar als het niet meer kan is dit het beste.
Vroeger ging arsenal ook wel met 4-1 naar huis maar lieten ze tenminste nog mooi spel zien en kwamen er nog kansen maar zelfs dat is weg.

Jaa ik ben kritisch en misschien klink ik als een klager maar ik schaam me gewoon als ik dit arsenal zie.
We hebben ook totaal geen backup voor coquelin we hebben niets.

Als je al gaat spelen met een iwobi vind ik al bizar.
Iwobi kan me tot nu toe nog niet vermaken.laat veel te weinig zien om te zien dat hij een talent is.

Jack willshere was een goede oplossing geweest op middenveld
Cazorla helaas missen we die ook altijd op de cruciale momenten.

Kort samengevat er moet wat veranderen bij arsenal of dit direct bij wenger gezocht moet worden weet ik niet want een trainer kan niet zorgen voor de vorm van een speler.

Dit arsenal lijkt gedoofd er zit geen vuur meer in er moet gewoon de bezem door de selectie.
Return zou ik beginnen met
Ospina
Bellerin,koscienly(als die dat haalt anders mertesacker of gabriel) mustafi,monreal
Ozil,elcheny, coquelin, en geen idee als maar geen ramsey oxlade is misschien walcott
Spits giroud en alexis

15 februari 2017 om 23:06

Vooral dat schamen... Een aantal jaar terug bood Arsenal idd tegenstand en speelde ze zelf ook mooi en aanvallend voetbal. Oke, dan ging je af met 4-1, maar was je wel nog trots. Nu is het echt beschamend.

Iwobi is een leuk talent, heeft leuke dingen laten zien, maar waarom moet hij dan elke elke elke wedstrijd in de basis. Hij is wisselvallig, heeft erg weinig rendement en brengt gewoon te weinig. Gebruik zo'n jongen als back-up.

15 februari 2017 om 23:13

Ja precies.
Oxlade het zelfde vooral wat die op het laatst doet waar de 5-1 door valt kan ik me dood aan ergeren .
I.p.v dat die daar achterinwat staat de klote moet die voorin eens wat gaan leren schieten op goal.

Ik dacht dat oxlade een winger was maar hij laat in mijn ogen totaal niks zien als winger.

Wat ik ook nooit begrijp is robben je weet dat die altijd naar binnen gaat en een dodelijk linker heeft en toch geven we robben altijd de ruimte om naar binnen te gaan.
Wanneer leren wij eens.
Wanneer gaan ee de beelden van de afgelopen jaren tegen munchen terug kijken en kijken waar het fout ging om daar een les uit te trekken wanneer gaan we daar eens een strijdplan op los laten in plaats van naief proberen je eigen spelletje te willen spelen.
En prima als je je eigen spelletje wil spelen maar dan moet je dat ook doen en als je ziet dat dat niet gaat moet je schakelen in je tacktiek en opstelling en dat reken ik wenger wel aan.

Maarja ben eens eerlijk wij hebben niet eens back ups wie kunnen wij als top spelers inzetten op het middenveld we hebben helemaal niemand alleen jongens van 18 of 19 zitten op de bank.

Wanneer worden wij fans eens getroost in plaats van iedere keer te kunnen beginnen met huilen

15 februari 2017 om 23:37

Dat van Ox was tekenend idd. Maar kijk ook Bayern, die zetten niet vol druk zoals Psg, maar wel genoeg om het spel te ontregelen. Zo moeilijk is dat niet. Al het tactische falen reken ik Wenger aan en ik moet je zeggen dat ik met al 1,5 jaar aan zowat elke pot helemaal kapot erger door dat amateuristisch gekloot.

We hebben een prima ploeg die mee kan strijden om de Premier League, maar we hebben ook een ploeg die mee kan strijden om degradatie. Het verschil is zo enorm groot tussen een goede prestatie en een ondermaatse prestatie.

15 februari 2017 om 23:47

Ja prima meedoen maar niet uiteindelijk aan de haal kan gaan.

Weetje wat mij wel opvalt zodra ons hart eruit ligt zakt dit arsenal door het ijs.
Misschien een beetje een onder gewaardeerde speler maar cazorla heb ik het gevoel dat dat ieder jaar onze sleutel speler is.
Zodra die er bij is loopt alles in eens een stuk makkelijker!

Maar buiten het falen van wenger.
Noem eens 6 middenvelders bij arsenal die bijnde europese top 4 mee zouden kunnen?

Ik kan er geen opnoemen behalve ozil maar ozil is toch ook een speler die goede spelers om zich heen moet hebben om zijn volledige rendement eruit te kunnen halen. Ozil is geen speler die een team kan diregeren zoals bijvoorbeeld een pirlo deed of een kaka

16 februari 2017 om 00:01

Ik denk dat we ook genoeg kwaliteit hebben om kampioen te worden. Kijk Chelsea, daar spelen jongens als Moses en Alonso geweldig, mede doordat ze zo enorm veel vertrouwen krijgen en voelen. Dit geldt voor veel spelers. Als Ox, Coquelin etc. veel vertrouwen hebben kunnen ze ook geweldig zijn. Het ligt in mijn ogen toch echt aan de gehele mentaliteit.

Ozil en Cazorla. Cazorla is idd de draaischijf, de man die het verbind. Hoewel Xhaka dit ook prima kan, is het toch anders. Cazorla maakt het veldspel aanvallend gezien gewoon veel beter. En tja, Ozil heeft vaak genoeg laten zien wereldtop te zijn. Bij Real en Arsenal, maar dan moet het wel goed lopen. Bij een ploeg uit de top 4 v/d wereld loopt het meestal wel goed.

Mannen tegen jongens. Daarmee is ongeveer alles gezegd. Laat Wenger daar nog eens 20 jaar zitten, dan duurt het nog minstens 20 jaar alvorens Arsenal nog eens een echte prijs pakt

De 5-1 zegt genoeg over Arsenal en Wenger.
Na de uitval van Koscielny werd de Arsenal-defensie gewoon overrompeld.

Wie is tactisch slechter: Wenger of Enrique?

15 februari 2017 om 23:18

Enrique naar mijn mening. Die heeft MSN tot zijn beschikking.

15 februari 2017 om 23:25

I beg to differ. Wenger steekt hem naar de kroon.

Niet dat ik zo'n tactisch genie ben, allesbehalve, maar ik krijg san ook geen 10 miljoen per jaar... Schandalig.

Wat een wedstrijd zeg!
Bayern die lekker deed aanvallen tegen het zwakke en zeer geluk hebbende Arsenal vandaag.
er zat geen motivatie in het team van Wenger. Beetje kansloos op de counter spelen en hopen dat je een onterechte pingel meekrijgt wat geen pingel was.
Vervolgens zelf blij mogen zijn dat je geen 3 penalty's om de oren heb gekregen want Bayern verdiende zeker wel 2 pingels.

Wie was de scheidsrechter eigenlijk van dit duel??
Een grote clown man op dat veld, slecht gefloten, veel fouten man man man, nooit meer laten fluiten die gast.
Goal van Robben was geweldig, heb echt genoten van hem!

Dankzij Ospina werd het geen 7-1, had een paar goede reddingen in huis. Had bij die 2de goal van Thiago toch een blunder te pakken, bal kwam recht op hem af.....

Nog even oefenen Arsenal op Europees spelen!!

15 februari 2017 om 23:18

Werd aangeraakt.

Ik heb kunnen genieten van dit Bayern. Mooie combinaties iets wat ik altijd miste bij Pep. Thiago was aan de basis van bijna alles en heb altijd op hem lopen klagen maar wat hou ik van die jonge.

Arsenal tja, je zag maar hoog uit 2 spelers die iets forceerde. Alexis is daar een van maar ontzettend irritant.
Ozil heb ik voor geen moment gezien en heb letterlijk moeten kijken als ie stond opgestelt.
Jammer dat Arsenal zo terug zakt, vorig jaar bij de 2-1 kon ik nog van ze genieten

Maar wat anders.
Stel morgen komt nieuws naar buiten dat wenger opstapt.
Hoe verder dan wie stellen we dan aan??
Ik heb geen idee ik heb totaal geen zin in een moyes verhaal want dan kan ik me nog 3 of 4 jaar gaan ergeren.

Welke grote trainer kunnen we halen?
Wat beschikbaar is of wat mogelijk is om te halen en wat kan omgaan met deze hopeloos uit vorm geraakte selectie met allemaal blessure gevoelige spelers.

Lijkt soms wel of de spelers op de trainingen harder werker dan in de weesteijd waardoor ze in de wedstriid uitgeput vermoeid en dus geblesseerd raken.

Pellegrini?wie moeten we aanstellen?
Laurent blanc?
Ik weet het niet

15 februari 2017 om 23:35

Misschien polsen bij Sampaoli na het seizoen. Maar waarschijnlijk krijgt hij betere aanbiedingen. Als het maar iemand is met vuur. Kijk naar PSG gister. Ongelofelijk wat een passie en vechtlust daar te zien was. Absoluut der verdienste van Emery. Jammer dat hij niet meer beschikbaar is.

15 februari 2017 om 23:38

Bielsa misschien?

15 februari 2017 om 23:38

Voor Eddie Howe is het nog te vroeg denk ik. Sampaoli proberen, anders Sarri proberen.. Voor de rest weet ik ook weinig. Liever geen Pellegrini.

Wel jammer dit eigenlijk, als het zo door blijft gaan zal Engeland waarschijnlijk een CL ticket verliezen. Hoop dat volgend seizoen Chelsea, Liverpool, City en United CL mogen spelen en dit is puur, omdat ik denk dat zij het verste kunnen komen in de CL omdat deze clubs trainers hebben die wel weten wat ze moeten doen in de CL. Wenger faalt elk jaar In de CL ( en competitie trouwens) en Pochetinno en zijn team hebben nog geen voldoende ervaring.

15 februari 2017 om 23:41

Geef je deels gelijk.
Want waar zijn deze clubs nu snapje.
Ze zijn er nu ook niet.
Man city is er ook nog zeker niet.
Monaco steekt in bloedvorm en die gaan het man city van guardiola nog aardig lastig maken!!

16 februari 2017 om 00:34

Engelse clubs dat wordt helemaal niks meer in de CL voorlopig. Die spelers ook die ze opleiden zijn gewoon vrij matig, Nederland verkeert in een crisis maar wat er daar rondloopt is niks aparts. Bij die clubs als Bayern en Real bijvoorbeeld zitten spelers die die club door en door kennen zo'n Lahm, Muller, Pepe, Ramos enz lijken daar al een eeuw te zitten en zijn echt persoonlijkheden. Een team met alleen maar buitenlanders gaat gewoon niet werken je moet er gewoon wat clubjongens tussen hebben zitten. Op dit moment dienen alle Engelse spelers puur als opvulling behalve Sterling en Kane. Daarnaast lijkt er zowat een virus ontstaan in Engeland dat elke speler die niet goed genoeg is jaren mee kan blijven draaien dat zie je echt bij verschillende clubs terug.

Wanneer worden wij gooners weer eens trots op onze ploeg.
Wanneer kunnen we weer zeggen dat wij een sterke ploeg hebben.
Wanneer krijgen we weer eens leiders in het veld . Types als vieira cambell adams henry pires bergkamp gilberto wanneer komen we weer aan die spelers.
Bestaan die spelers nog?

Ik denk dat op dit moment de enige oplossing is om het seizoen af te kunnen sluiten met een andere opstelling te gaan spelen.
4-4-2 of 4-3-3 of zoiets in iedergeval weg met die 1 diepe spits want dat is gewoon iets kansloos waar ik me aan irriteer.
Ik wil veldspel zien ik wil zien dat er geknokt word om iedere meter.
Daarom lijkt me.simeone een goede optie.
Die had dat team naar 1 punt geschreeuwd toen we de 2-1 tegen kregen in plaats van door het ijs te zakken met 5-1
We missen vuur we missen strijd we missen vechtlust

Jammer dat er hier niet bij staat dat die pingel zwaar onterecht was. Lewandowski probeerde alleen de bal de 16 uit te trappen en kwam Sanchez tusse, echt niks aan de hand...
En doping, tja voor 5 minuten misschien, voor de rest een gala voorstelling van Bayern.
Ondanks al zijn blessures is Robben nooit afgeschreven, blijft belangrijk en een van de beste spelers van de selectie, je weet hoe die speelt maar toch ben je steeds te laat, wat een prachtige goal!
Wat ik wel apart vind trouwens is dat de CL prima verloopt, maar Bayern in de competitie toch veel meer moeite heeft om te winnen, geen idee of dat motivatie is, maar is wel een verschil vind ik.
Arsenal in ieder geval geen schijn van kans gegeven.

16 februari 2017 om 10:55

Het heeft met Ancelotti te maken denk ik. Ervoor ging het 4 jaar gewoon goed. Ancelotti focused zzich meer op de CL denk ik en is een echte cup fighter

De enige speler van Arsenal die het goed heeft gedaan was Ospina anders hadden ze 8-1 verloren. Ze hebben geen winnars mentaliteit Wenger moet weg!!

16 februari 2017 om 15:50

Ospina lag al op de grond toen Lewa kopte bij de 2-1, koos willekeurig een hoek bij een schot van randje 16 dat recht op hem afkwam bij de 4-1 en ik kan me de 5-1 niet eens meer herinneren en hij dook over de bal bij de 3-1. Rampzalige keeper had een rampzalige pot.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren