Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kuyt baalt: ‘Ik dacht dat ik als aanvoerder wel een streepje voor had’

Laatste update:
/

Dirk Kuyt had het zaterdagavond moeilijk met zijn reserverol. De aanvoerder startte in het thuisduel van Feyenoord met FC Groningen (2-0 winst) op de bank. Jens Toornstra kreeg het vertrouwen van Giovanni van Bronckhorst en beschaamde het vertrouwen van de coach niet: de middenvelder nam beide doelpunten voor zijn rekening.

Kuyt gaf aan dat hij het moeilijk vindt om niet vanaf het begin te spelen, maar ook dat hij daar mee moet leren omgaan. "Ik was vooral verbaasd en teleurgesteld dat ik niet speelde. Ik heb daar gisteren een gesprek over gehad met de trainer. Ik was altijd in de veronderstelling dat ik altijd zou spelen, behalve als hij me soms rust wilde geven of als het om tactische redenen zou gaan", zo vertelde Kuyt aan FOX Sports.

Kuyt zag niet aankomen dat hij zaterdag gepasseerd zou worden, ook al heeft Van Bronckhorst vijf of zes mogelijkheden voor de vier aanvallende opties. "Ik dacht echter dat ik als aanvoerder wel een streepje voor had, ook omdat je een bepaalde ervaring hebt en een verlengstuk bent binnen het veld. Daar denkt de trainer anders over, heeft hij gisteren uitgelegd. Dat was even slikken."

Kuyt, die blij was dat Berghuis het goed had gedaan, hoopt snel weer aan het startsignaal te verschijnen. "Maar ik zit nu ineens weer in de situatie dat ik me weer moet bewijzen. Ik dacht dat ik me niet meer hoefde te bewijzen, maar iedereen die mij kent weet dat ik alles voor Feyenoord zal geven. Ik denk dat ik heel belangrijk ben buiten het veld, maar ook binnen het veld. Ik wil zo snel mogelijk weer op het veld staan."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat Kuyt hier zegt is gewoon in en in triest. Hij denkt dat hij beter doet dan wat er nu in staat. Heeft die dan echt totaal geen idee? Zal zijn vrouw ook niet tegen hem zeggen dat het nu wel tijd wordt om een beetje rustig aan te doen? Met dit soort uitspraken zet hij zowel de trainer als Toornstra onder druk. Die Toornstra voelt natuurlijk 0,0 vertrouwen uit de mond van een teamspeler komen. Best om te kotsten eigenlijk dit van Kuyt.

11 februari 2017 om 23:39

Hij is eerlijk. Wat is daar mis.mee? Hij.zegt ook dat hij er alles aan gaat doen om weer in het veld te staan. Hij zegt ook nergens dat toornstra het niet verdient. En het is toch raar dat de aanvoerder wissel is? Ga maar om je eigen reactie kosten.

11 februari 2017 om 23:44

Wat een trieste tractie van je. Kan een aanvoerder geen wissel staan omdat die aanvoerder is? Het is 'm toch gisteren uitgelegd, is het nog steeds raar dan? Zijn reactie komt over als, "ik moet altijd spelen omdat zus en zo". Lekker tegenover die andere die er wel in staan...

11 februari 2017 om 23:47

@maradungatje; waarom is zijn reactie triest en die van jou niet? Lees je voor t gemak heen over de woorden "dat was even slikken" en "ik zal altijd alles geven voor feyenoord?"
Ik ben blij dat Kuyt zich er niet bij neerlegt. Aan dat soort wisselspelers hebben we nml helemaal niets

11 februari 2017 om 23:49

Van aanvoerder naar wissel is geen hele grote stap? Zeker voor iemand met de naam van Kuyt..
Hij brandt.niemand af dus ik snap je punt niet. Dit is iemand die graag wil spelen. Toornstra laat zich hier echt niet door intimideren. Bij een team van winnaars hoort dit gedrag.

11 februari 2017 om 23:54

Je eigen reactie is in en in triest. Tuurlijk heb je als aanvoerder een streepje voor, dit is gewoon een ongeschreven regel. Een aanvoerder staat praktisch als eerste op het wedstrijdformulier. Verder geeft Kuyt gewoon aan dat hij even moest slikken, omdat het niet per se om de vermoeidheid ging o.i.d, maar omdat hij gewoon gepasseerd is. Na jarenlang basisspeler te zijn geweest kan dat gewoon hard aankomen, zeker als aanvoerder zijnde.

11 februari 2017 om 23:58

Als hij aangeeft dat hij verbaasd is dat hij niet speelt, houdt het in dat hij totaal niet over zelfreflectie beschikt. Iedereen wist dat er een keuze gemaakt ging worden tussen hem en Toonrstra. Gio heeft er vooralsnog gekozen om tussen beide te rouleren.

12 februari 2017 om 00:05

Hij maakt 7 goals en 5 assists en is aanvoerder. Dan moet je lef hebben om m aan de kant te zijn. Ik gaf gio wel gelijk hoor, maar t was wel een heftige beslissing

12 februari 2017 om 02:46

De beste man is 36, speelt de laatste paar wedstrijden zeer matig, Toornstra is in bloedvorm: heb wat zelfreflectie en zie in dat je het op dit moment niet verdient om in de basis te staan. Aanvoerder is niet heilig, het is maar een bandje, hoewel zijn rol in het veld natuurlijk wel erg belangrijk is.

Het punt is: heel Feyenoord is in vorm, voelt vertrouwen. Zijn rol als aanjager en aanvoerder wordt natuurlijk minder belangrijk als die winnaarsmentaliteit, en scherpte hoe dan ook al in de ploeg zit. Dan legt Kuijt het gewoon op vorm en fysieke conditie op dit moment af tegen Toornstra, en dient hij gewoon te slikken dat hij moet banken. Een beetje realisme siert de mens ook.

12 februari 2017 om 04:29

@joker030
Kuyt heeft totaal geen zelfreflectie? Geloof je het zelf? Echt ongelooflijk dat je dat weet te halen uit deze reactie van Dirk. Ik denk dat hij op dat gebied een stuk meer weet dan jij. Kuyt reageert hier voorbeeldig. Trainers dromen van dergelijke reacties over spelers die op de bank geplaatst zijn. Voor de kortzichtigen komt deze reactie over als arrogant.

12 februari 2017 om 08:57

Tja Kuyt kan natuurlijk ook net als Gudelj zeggen dat hij het niet kan opbrengen en naar China vluchten. Of zoals Bazoer weggaan naar de eerste de beste middenmootclub in Duitsland.... Kom op zeg, prima reactie van Kuyt. Zo raar zijn als hij stond te juichen als hij wissel staat...

12 februari 2017 om 09:14

Wat er mis mee is, is dat hij een teamspeler is, en dat hij werkelijk bij iedere reservebeurt in de media komt vertellen dat hij zo baalt. Dat is niet in het teambelang, maar in het belang van Dirk Kuyt, en verder niemand. Je hebt op deze manier kans op onrust, en dat is schadelijk en volstrekt onnodig.

12 februari 2017 om 11:32

Doelend op gudelj knipoog haha
Ben het ook met jou eens.
Kuyt is gewoon een voetballer wat altijd wil spelen het is niet iemand die geld wil ontvangen voor op de bank te zitten.

Is mooi om te zien dat hij op deze leeftijd toch nog alles geeft voor een club.
De meeste hadden na een carriere zoals kuyt had het lekker rustig aan gedaan in een oliestaatje.

Hoe mooii zou het zijn als ze de titel pakken en dat kuyt dat mag meemaken!
En kuyt kleine troost voor jou jij bent degene wat de schaal in ontvangst mag nemen als eerste dus maak je niet druk.
Ze houden zich tenminste scherp de spelers van feyenoord dat is ook wel eens anders geweest.
Nu heeft feyenoord tenminste een brede selectie in plaats van 11 goede spelers maar geen spelers daarachter wat die 11 scherp houden.

11 februari 2017 om 23:51

Jij snapt er niet veel van, Kuijt wil gewoon graag spelen, dat valt te prijzen, zeker op die leeftijd. Bovendien is Kuijt juist op zijn best als er aan hem getwijfeld wordt. Zijn hele carriã¨re is een bewijs daarvan, overal dacht met dan hij het niet zou aankunnen, en overal liet hij het zien. Kuijt was ook vaak na te zijn gepasseerd weer belangrijk. Let maar op, die ramt er volgende week weer twee in hoor. Hij is geprikkeld.

Overigens ook het teken dat alle zeurkousen over 'dominee Kuijt' die altijd zegt wat men van hem verwacht eens hun mond moeten houden. Kuijt zegt gewoon wat hij denkt hier, eens zien of Derksen dat ook gaat toegeven, of dat hij weer wat te zeiken heeft. Ik denk het laatste.

12 februari 2017 om 09:17

Baardgrasmus, wat je zegt klopt.

Maar er ontbreekt 1 cruciaal element: Kuyt vertelt dit tegen de media. Iedere keer weer. En dat is wat er slecht aan is. Hij moet het vooral elke keer tegen de trainer zeggen, maar niet tegen journalisten. Want dat is gewoon niet in het teambelang.

12 februari 2017 om 09:49

Tja, hij is de aanvoerder, die verschijnt na afloop voor de camera. En hij had het er die dag ervoor met Gio al over gehad, dus toen zal hij dat ook hebben gezegd. En Kuijt is bijna 37, meer dan 100 interlands voor Oranje en een prachtige loopbaan, als hij dit wil zeggen mag dat van mij. Zeker omdat hem juist altijd politiek correctheid wordt verweten. En maandag staat Kuijt weer vooraan bij de training hoor, vol gas om aan te tonen dat hij in de basis hoort. Prachtig vind ik dat, en ik denk juist dat de rest van het team daar ook veel aan heeft. Uiteindelijk heeft het merendeel in de selectie misschien technisch meer talent, maar of ze ooit zo ver komen als Kuijt? Die krijgen een perfect voorbeeld van mentaliteit. Had Kuijt gisteravond het teambelang voorop gesteld, hij was dan hier weer flink afgemaakt vermoed ik zo. Hij is nog steeds voetballer, en de voetballer wil voetballen, ook al is hij 36.

11 februari 2017 om 23:51

Wat is er mis met jouw vermogen om dingen juist te interpreteren? Ik snap dat het pijnlijk is als runner-up zijnde om Feyenoord constant te zien winnen en zelfs geen tegengoals ziet incasseren, maar zo zuur heb ik nog geen enkele Ajacied gezien. Kuyt zegt namelijk niets verkeerds en daarnaast is zijn beredenering ook gewoon prima. Normaliter heb je als aanvoerder gewoon een streepje voor; alsof Klaassen dat niet heeft? Hij zegt echter nergens dat hij moet spelen i.p.v. Toornstra; dat is wat jij ervan maakt. Hij geeft zelfs nog aan dat hij even heeft moeten slikken, maar er nu weer alles aan gaat doen om in de basis te komen. Ja, je hebt gelijk; echt om te kotsen die mentaliteit. Ik weet wel van welke mentaliteit Kuyt kotst en dat is niet de Rotterdamse mentaliteit

12 februari 2017 om 00:50

Heb je zijn interview gezien? Zo een groot verschil met wat Voetbalzone hier neer zet. Voetbalzone maakt het echt zo groot als ik weet niet wat. Ik weet zeker als jij zijn interview ziet dat je je woorden zal terug trekken. Dirk is echt een goeie gozer en wat hij allemaal geroepen heeft diep respect. En over dat ik heb een streepje voor kwam helemaal niet ui z'n eigen mond maar goed, wel jammer als je eerst dit leest zoals ik en dan later interview ziet begrijp je. Ik dacht ook van ja moest je het echt zo brengen maar goed het is VZ die het zo brengt.

12 februari 2017 om 01:58

Wat moet hij dan zeggen? Ik ben blij dat ik niet speel want ik vind mezelf niet zo goed?? Dan is hij geen aanvoerder waardig. Iedereen wil spelen daar hoef je niet over te liegen . Hij zegt ook nergens dat Toornstra niet goed is, gewoon dat hij zelf graag wilt spelen. Alle wisselspelers moeten graag willen spelen. De spelers die er in staan moeten voelen dat anderen staan te trappelen . Dan wordt je kampioen. Niet als spelers tevreden op de bank gaan zitten.

12 februari 2017 om 06:33

Ik ben het wel eens met Maradungatje. Waarom die uitspraken in de media? Je ploeg staat bovenaan, kan na jaren kampioen worden, zet je eigen belang even opzij. De trainer bepaalt, ook als hij de aanvoerder er naast zet. Dacht Kuyt dat hij tot het moment dat hij erbij neervalt in de basis mag blijven ballen? En heeft hij er wel eens over nagedacht dat er een tactische reden kan zijn? Het is niet de eerste keer dat hij naar buiten toe treed om zijn onvrede te uiten. Het is bedoeld of onbedoeld slecht voor de ploeg en zorgt voor wrijving in de selectie...

12 februari 2017 om 08:21

Kuyt reageert teleurgesteld maar zegt niets verkeerd. Niemand bij Feyenoord die zich om zijn woorden druk zal maken.

Neem aan dat Toornstra volgende week weer im de basis staat. Als Kuyt niet kan wennen aan een iets mindere rol, kan hij beter afscheid nemen na dit seizoen. Niks ergs aan. Gun hem dat ook wel een titel.

En daar gaan we weer...
Wat is dat toch met die man altijd na een positieve wedstrijd waarin een ander de show steelt het toch zo weten te draaien dat alles weer over meneer Kuijt gaat en de gewonnen wedstrijd op de achtergrond raakt door zijn uitspraken!
Toornstra streeft je voorbij Kuijt,deal with it or go home!

11 februari 2017 om 23:52

Wonderlijk, Kuijt krijgt juist vaak het verwijt om alleen maar het juiste te willen zeggen. Nu zegt hij wat hij denkt, is het nog fout.

11 februari 2017 om 23:56

Ja moet Kuyt dat echt accepteren? Klinkt als een goede professional

12 februari 2017 om 00:00

Ja, want Kuijt zal vast en zeker zo geantwoord hebben op de vraag 'Wat vond je van het voetbal van Feyenoord vandaag?'. Er wordt Kuijt wat gevraagd en hij antwoord. Dit doet hij inmiddels al ruim een half seizoen. Dat Toornstra heb voorbij is kan wel zo zijn, maar snap Kuijt volledig omdat hij aanvoerder is.

#maradungatje

Nee hoor het is niet triest , in het desbetreffende interview geeft kuyt aan dat hij het niet had zien aankomen zoals hij aangeeft.
Hij dacht ik speel altijd , maar Vbronckhorst ziet het anders en dat is ff slikken.
Hij geeft ook aan van het is niet erg ik moet me ermee dealen.
Ik ben niet groter als Feyenoord.

12 februari 2017 om 10:00

Denk niet dat er hierdoor veel onrust ontstaat. Iedereen weet dat Kuyt wat er ook gebeurt 100% gaat geven om het kampioenschap te behalen. Het zal weinig problemen opleveren als Gio Toornstra blijft opstellen.

Ik vind dit eerlijk gezegd een vervelende reactie als ik het zo lees. Ik weet dat Dirk een op en top sportman is, maar ik hoop dat het genuanceerder is dan het overkomt. Hij kan simpelweg niet verwachten dat hij onomstreden is. Belangrijk, dat wel, net als iedereen.

Hij dacht, hij moet niet denken want dan gaat het fout.

Dirk moet eens in de spiegel kijken. Hij wordt 37 jaar en een fitte Toornstra in vorm geniet gewoon de voorkeur.

De harde waarheid is dat zijn carriere er zo goed als op zit.

12 februari 2017 om 00:48

Men praat de media niet na, maar ziet dat het voetballend gewoon een stuk minder gaat dan voorheen. Teveel balverlies, teveel tijd nodig. Is helemaal niet erg, komt ook door de leeftijd.

11 februari 2017 om 23:58

7 goals en 5 assists geven je ongelijk

12 februari 2017 om 00:16

Ik heb Kuyt altijd een mooie speler gevonden, nog steeds, maar ik zie hem volgend seizoen lang niet alles meer spelen met Europees voetbal er bij. Ik denk dat hij na volgend jaar zal stoppen en dan heeft hij het lang volgehouden wat te prijzen valt.
Ik vind alleen dat zijn verontwaardiging misplaatst is. Je kunt als 36 jarige niet verwachten onomstreden te zijn toch?

12 februari 2017 om 00:46

De statistieken spreken voor een deel de waarheid. Maar je kan niet ontkennen dat Kuyt naast die stats zeer weinig toevoegt... Om te zeggen dat hij linea recta uit de basis moet gaat misschien wat ver, maar Toornstra is wel een stuk beter en voegt wat meer toe dan Kuyt imo..

12 februari 2017 om 00:49

En het vele balverlies wat hij lijdt niet

12 februari 2017 om 03:00

Toornstra, zijn directe concurrent, staat op acht goals en zeven assists. Het klinkt hard, maar Toornstra is nu al gewooon beter en blijft maar groeien terwijl Kuyt alleen maar minder wordt.

Kan een groot probleem worden voor Feyenoord, Kuyt zit niet graag op de bank, gaat meteen mokken en klagen over zijn streepje voor. Voor je het weet wordt Toornstra weer geslachtofferd zoals verleden week en dat kan je op termijn punten gaan kosten.

Ik vind dat hij niks geks zegt, maar vraag me wel af wat de toegevoegde waarde is van dit tegen de pers zeggen.

12 februari 2017 om 00:03

Precies, en het is niet de eerste keer dat hij zijn onvrede iets te scherp laat blijken. Goed, waarschijnlijk stelt het niets voor, maar ik had juist van Dirk misschien wat meer zelfreflectie en voldoening verwacht.

12 februari 2017 om 00:12

Dat laatste misschien niet per se, maar na al die jaren toch wel verstandig genoeg om zn mond te houden. Maar goed geloof ook niet dat t een probleem is. Missch zelfs wat extra motivatie als hij weer speelt.

12 februari 2017 om 00:13

Wij bekritiseren hem toch niet? Kuyt is een held! Maar dit was missch niet superhandig.

12 februari 2017 om 00:27

@chelseafc2111
Hij is ook onze held, maar hij kan niet altijd verwachten erin te staan. De selectie is breed en Toornstra voegt voetballend meer toe, zoals vandaag zichtbaar was.

Dirk heeft wel zijn geslepenheid en drive wat ook enorm belangrijk was en nog steeds is voor Feyenoord.

Kuyt is zeker goed voor de sfeer binnen de groep, belangrijk in de kleedkamer en ik weet ook zeker dat die iedereen scherp houdt, maar ik hou niet van deze teksten. Ik zou in alle uitwedstrijden zonder Kuyt spelen, het veld is dan vaak langer, er ontstaan meer ruimtes en daarin is Kuyt niet goed. In thuiswedstrijden zou ik hem wel opstellen, omdat die sterk is in en rond de zestien en degelijk is in andere facetten, maar tegen top teams en subtoppers zou ik thuis ook voor Toornstra kiezen. We hebben een brede groep en Kuyt moet weten dat die 36 jaar is en steeds iets minder wordt. We staan bovenaan met nog twaalf wedstrijden te gaan en dan moet je jezelf wegcijferen. Hij is en was altijd de ideale schoonzoon, maar als het vuur onder de schenen wat heet wordt dan kan die ook pisnijdig zijn.

Voorhoede met Elia, Jorgensen en Berghuis is veruit de beste optie. Enkel de nummer tien positie kun je overwegen, al heeft Toornstra nu terecht de voorkeur.

Kuyt is en blijft topper en zo belangrijk voor HET GEHEEL!
Als mensen dan deze uitspraak niet snappen, zegt dat alles over hen. Hij is gwn een winnaar en teleurgesteld. Geniet ervan NL

Vind het een zeer goede beslissing van Gio. Jens is sws 1 van mijn favoriete spelers,en vind hem beter als Dirk op 10. Jens heeft een betere pass en is meer gedreven om naar voren te gaan.

Dirk moet zich ook realiseren dat hij een dagje ouder word,en dus moet plaats maken voor de jongere. Leuk dat hij altijd wil spelen,maar dat willen de andere (betere) spelers ook. Ben het zowaar eens met het wisselbeleid van Gio,ik hoop dat hij zo doorgaat.

12 februari 2017 om 07:19

Als Kuyt erin staat zie je het spel achteruit gaan, vorige week hetzelfde verhaal. Ik hoop dat hij iedere week basis staat.

Tja Toornstra doet het gewoon beter en dat is niet gek als iemand 10 jaar jonger is. Nu Berghuis het ook goed doet is er geen plek voor hem.

Ten eerste is dit een uiterst slecht staaltje journalistiek werk van voetbalzone door de woorden zo te verdraaien dat Kuyt er hier uitziet als een speler die het en met de coach oneens is en met zijn medespelers terwijl Kuyt de beste medespeler ooit is. Ik heb 100* liever een Kuyt in m'n team dan een Messi, puur om het feit dat Kuyt je zoveel coaching, vertrouwen en ervaring mee geeft. Daarnaast is Kuyt een topgozer en snapt hij altijd dat als hij gepasseerd word dat dat voor een reden is en niet zomaar

12 februari 2017 om 12:13

Dan mag jij je afvragen op basis waarvan Kuyt een groter aandeel op een elftal zou hebben dan Messi. Kuyt is altijd een nuttige kracht geweest voor elke ploeg waarvoor hij gespeeld heeft, maar heeft nooit bij de beste spelers ter wereld gehoord. Messi is (wellicht) de beste speler ter wereld en is met zijn leeftijd, club en prijzenkast meer ervaren dan Dirk Kuyt.

Verder geef je af op voetbalzone, terwijl hij bijna woord voor woord gequote wordt. Elke speler geeft wel eens een interview gebaseerd op emoties en frustratie. Echter is Kuyt in dit interview naief en loopt voorbij aan het feit dat zijn loopvermogen niet meer optimaal is waardoor hij soms maar beperkt nuttig kan zijn. Op je 36ste mag je blij zijn dat je nog steeds genoeg speeltijd krijgt bij een kampioenskandidaat van de Eredvisie.

Logische reactie voor een topsporter. Hij zegt niets verkeerds. Stel dat je elke positie dubbel kan bezetten met gelijkwaardige spelers dan heb je elke week 11 van dit soort reacties.
Ik vind hem qua voetbal duidelijk minder brengen dan Toornstra. Kuyt en Vilhena ook vandaag weer veel onnodig balverlies. Alleen hard werken is niet voldoende. Ook niet in Rotterdam. Moedige en juiste beslissing van Gio!

Dirk moet zelf ook inzien en begrijpen dat hij het niet meer kan belopen , en dat de slijt er flink inzit bij hem .
Dit seizoen afmaken maken met kampioenschap , en dan stoppen nog een seizoen wordt niet beter voor hem met CL erbij zal het voor hem nog moeilijker worden dat tempo ligt veel hoger en dat is te veel voor Dirk .
Nog een seizoen doorgaan betekend nog meer banken en dan zal de teleurstelling nog groter worden en dat zal hij niet willen meemaken . Dirk kampioen worden naar de Coolsingel en daar vanaf roepen dat je doel is bereikt en stoppen op dit hoogtepunt .

In mijn optiek moet Kuyt tegen de grotere teams wel weer gaan spelen in de basis. Zo een wedstrijd tegen Ajax die ze in de laatste minuten toch nog gelijk spelen door Kuyt is daar een goed voorbeeld van. Zoiets gaat toornstra niet doen als het moeilijk gaat..

Het is een spel zodat iedere reservespelers het gevoel hebben dat ze ook betrokken zijn bij de selectie = meer motivatie.

Goed zo Kuyt begin maar eens wat te stoken want dit gaat te lang goed daar.

Dit is voer voor de Telegraaf niks bijzonder word erg opgeblazen

Vilhena staat op scherp tegen ADO dus die lijkt me de volgende die op de bank plaats mag nemen (met het oog op Psv). Gio heeft aangegeven te gaan rouleren. Ik snap Kuijt ook niet helemaal, in zijn tijd bij Liverpool nooit doorgehad dat zelfs Steven Gerrard wel eens wissel zat?

Toch wel opmerkelijk dat de altijd nuchtere Dirk Kuyt in dit geval niet in kan schatten dat er andere spelers beter zijn. Hij is inmiddels 36 jaar en het is knap dat hij het allemaal nog bij kan benen bij een koploper, maar zijn leeftijd haalt hem langzaam in en andere spelers zullen dus steeds vaker in aanmerking gaan komen voor een basisplaats ten koste van Dirk Kuyt.

Verder is de opmerking dat hij dacht zich niet meer te hoeven bewijzen echt heel naief. Zelfs spelers als Messi moeten zich blijven bewijzen. Waarom zou dat dan niet voor Dirk Kuyt gelden? Toch wel vreemd dat juist Dirk Kuyt zich ineens laat verleiden door het uiten van frustratie die niet eens echt terecht is. Wees gewoon blij dat je op je 36ste nog een niveau kan halen waardoor je een aandeel hebt in een eventueel kampioenschap.

Kuyt is gewoon de matigste van de middenvelders en voorin kan het niet meer. Hij doet er goed aan om te stoppen na dit seizoen, want volgend jaar zal hij nog meer banken. Als ze kampioen worden is dat toch een mooie afsluiter?

doe dit nou niet Dirk, had een meer professionele houding van je verwacht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren