Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real komt niet tot winst en is klaar in de Copa del Rey

Laatste update:
/

Real Madrid kan zich volledig gaan toeleggen op de strijd om de landstitel en de prolongatie van de Champions League. Het team van Zinédine Zidane was woensdag niet in staat om de 1-2 nederlaag in de eerste bekerontmoeting met Celta de Vigo ongedaan te maken. De hoofdstedelingen konden in Galicië ternauwernood een nieuwe nederlaag voorkomen en zodoende schaart Celta zich bij de laatste vier: 2-2.

Real Madrid had in de eerste helft weliswaar meer balbezit, maar Celta slaagde erin om het team van Zidane ver van het doel van Sergio Álvarez te houden. Cristiano Ronaldo had zijn avond niet: in een poging om los Merengues in Balaidos aan de leiding te brengen, raakte hij zowel lat als paal. De eerste helft leek zonder doelpunten te worden afgesloten, maar na een halve redding van Kiko Casilla op een poging van John Guidetti werkte Danilo het leer in zijn eigen doel en kwam het scorebord in beweging.

In de tweede helft probeerde Real Madrid terug in de wedstrijd te komen. Het was uiteindelijk een vrije trap van Ronaldo die de tussenstand in Vigo nivelleerde: Álvarez was kansloos op de heerlijke inzet van de Portugees. Luttele minuten later had Sergio Ramos een dot van een kans om de 1-2 binnen te koppen, maar hij faalde. De missers bij Real Madrid stapelden zich vervolgens op, waarna Celta vijf minuten voor tijd toesloeg. Daniel Wass zette zijn voet tegen een afgeslagen bal en schoot het leer uiterst precies in de hoek achter Casilla: 2-1. In de negentigste minuut kopte Lucas Vázquez nog de 2-2 binnen, maar de doorslaggevende 2-3 bleef in de extra tijd uit.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is er geen Chinese club die Danilo van ons wilt kopen ?

25 januari 2017 om 23:12

Binnekort gaan de kranten speculeren: Zidane out!

25 januari 2017 om 23:22

Ja waarschijnlijk staat dit 'morgen' in de kranten maar ik vind het eerder een gebrek van de spelers dan een gebrek van Zidane. Blessures gebeuren nu eenmaal in elke sport en dit moet je kunnen opvangen en dit kan real al 3 jaar lang niet meer...

26 januari 2017 om 01:22

Deze uitschakeling valt echt niet op de blessures af te schuiven. Ze hebben het gewoon laten liggen in de eerste wedstrijd. Waarin ze te slecht en slordig speelden. Ja ze missen Marcelo(1e wedstrijd niet btw), Modric en Bale. Maar ook zonder hen moet je dit Celta aan kunnen, zeker over 2 wedstrijden.

26 januari 2017 om 01:34

Ajax heeft zich met lang niet alle basisspelers toch kranig weten te weren tegen dit Celta de Vigo, dan zou Real dat toch ook wel moeten kunnen? Dit is gewoon een gebrek een motivatie en/of concentratie, wat Real zich flink aan mag rekenen. Blijft toch iets ongrijpbaars..

26 januari 2017 om 08:23

Celta speelde toen met een b-team. En natuurlijk is dit op mentaal vlak. Real heeft altijd meer voetballend kwaliteit dan Celta. Maar ook deze wedstrijden kun je verliezen. Dat is nou het leuke aan voetbal.

26 januari 2017 om 08:40

Ja Awel dat bedoel ik toch 😒 de fout moet je niet op blessures zetten want die moet je gewoon kunnen opvangen...

25 januari 2017 om 23:13

Nee, die zit wel goed bij Real.😁

25 januari 2017 om 23:19

Die scouts mogen dan wel kleine oogjes hebben maar ze zij niet blind. Zelfs in Liechtenstein of Andorra is men niet geïnteresseerd in Danilo.

25 januari 2017 om 23:48

Idd, hij moet even een Gudeljtje doen. Dan komt het wel goed.

Danilo Danilo Danilo.....

25 januari 2017 om 23:52

De logica dat als Danilo die eigen doelpunt niet had gemaakt dat Real met 1-2 zou winnen gaat natuurlijk niet op. Danilo is natuurlijk Real onwaardig maar deze uitschakeling is niet door hem gekomen.

26 januari 2017 om 01:25

Ja want dit komt door Danilo. Ja Danilo is veel te slecht voor Real Madrid, Zidane kiest er trouwens echt zelf voor hem op te stellen ook al zal je de vorige keer dat hij niet goed genoeg is, maar die eigen goal had hij dus nooit kunnen voorkomen. Puur ongeluk dat. Celta heeft eind eerste helft ook nog genoeg kansen gehad om te scoren naast deze ongelukkige eigen goal. Real Madrid speelde over het tweeluik gezien gewoon te zwak om een volgende ronde af te dwingen.

Aaaah Danilo danilo danilo !!! Ik word gek door deze speler !! Wrm blijft zidane hem toch opstellen ! Hij heeft ons gewoon deze wedstrijd gekost ! Hij mag geen enkele match meer spelen voor madrid ! Wat een zwakke speler ! We moesten en konden deze wedstrijd winnen. Zidane kiest voor de verkeerde spelers en verkeerde tacktiek ! Heel spijtig, maar het is nu eenmaal zo.

25 januari 2017 om 23:11

Waarom denk je? Al onze backs zijn geblesseerd. Zidane kiest toch voor Danilo omdat hij (en wij) hopen dat hij het toch goed gaat doen, dat is helaas niet zo. Je kunt Hakimi daar misschien neerzetten maar die heeft nog geen ervaring, er was gewoon geen keus tenzij je Lucas Vasquez op de rechtsback positie wil zien

25 januari 2017 om 23:13

Zidane wou zou aanvallend mogelijk spelen en ramos of varane gaan de flanken niet bestormen
Als speler zijnde moet danilo zich gwn bewijzen als zidane hem kiest
Dat verwacht ik van iemand die wordt uitgefloten en iedere media je slecht vindt

25 januari 2017 om 23:15

Ja want je eigen spelers uitfluiten geven die spelers ook zelfvertrouwen.

25 januari 2017 om 23:17

Tenzij je Ronaldo of Ibrahimovic heet, kan je daar uitkomen. Ik geloof niet dat Danilo het zelfvertrouwen of de kwaliteit heeft om de publieke opinie/media helemaal van mening te doen veranderen. DIe gast zit mentaal aan de grond volgens mij. Die speelt met zoveel stress dat die alles verkeerd doet.

25 januari 2017 om 23:37

Alle spelers worden wel eens uitgefloten dat zou jij als Barca fan toch wel moeten weten.

25 januari 2017 om 23:44

Omdat het gebeurt betekent het niet dat zoiets oke is. Blijf je spelers steunen wat er ook gebeurt. Jullie juichen heus wel als Danilo zou scoren.

25 januari 2017 om 23:53

Natuurlijk blijf ik de spelers steunen maar dat wilt niet zeggen dat we niet kritisch mogen zijn.

26 januari 2017 om 03:08

Duidelijk niet alle wedstrijden gekeken dan.

25 januari 2017 om 23:10

Schande? Celta is gewoon een hele goede ploeg hoor zeker in eigen huis. De 1-2 nederlaag thuis had inderdaad niet mogen gebeuren maar bij Celta niet kunnen winnen is niks raars aan.

25 januari 2017 om 23:29

Makkelijk doorgaan ben ik het absoluut niet mee eens tegen Celta. Celta kan zeker van elke ploeg in Europa winnen en zekef thuis. Laten ze ieder jaar weer zien. Je kan beter rekening houden met puntenverlies als je daar naartoe gaat dan instellen op 3 punten.

25 januari 2017 om 23:30

Goede argumenten jongentje, met je clown. Celta is gewoon een hele goede ploeg die vooral thuis van grote clubs makkelijk kan winnen. Barca is ook regelmatig met een dik pak slaag naar camp nou teruggestuurd

26 januari 2017 om 00:07

Jongentje? Hahaha real kon thuis niet eens winnen dus laat staan uit? Ik begrijp dat je dit moeilijk kan verwerken, maar je argumenten komen niet overeen met mijn bericht dus voortaan beter lezen jongentje

26 januari 2017 om 00:11

Minimaal 500 miljoen zegt ie. Overdrijven is ook een vak.

25 januari 2017 om 23:54

Celta is een goede ploeg en het mag ook wel gezegd worden dat het hun verdienste is dat Real eruit ligt. Doen alsof het een walk in the park is, is respectloos tov hen.

Natuurlijk stelse Real teleur maar je kan niet elke week top zijn - blijkbaar is er mentaal iets geknakt na de nederlaag in Sevilla, niet onverstaanbaar dat je na zo'n reeks in een onoverwinnelijke roes zit. En plots werden ze bruut gewekt.

Supporter ben je trouwens in goede en slechte tijsen..

Schitterend resultaat van Celta, en meer dan verdiend over 2 wedstrijden! Ze hebben zeker een goede kans op de Copa en ik gun het ze ook het meest. Hopelijk treffen ze Alaves in de halve finale al zal Barcelona ook niet verkeerd zijn als die doorgaan want dan kunnen ze het misschien over 2 wedstrijden wel redden. Real mist toch wel wat stootkracht voorin zonder Bale. Ben benieuwd hoe het in de Liga zo verder gaat.

Verdient gewonnen over 2 wedstrijden! Wel een uitslag die ik 2 weken geleden niet had voorspeld. Echt door de ondergrens gezakt als team.

25 januari 2017 om 23:38

2 weken geleden hadden we dan ook niet een half geblesseerd elftal he

25 januari 2017 om 23:50

Smoesjes daar kom je mee.

Real kan een 2e elftal opstellen die nog beter is als Celta.

Ze hebben hard gefaald.

26 januari 2017 om 03:10

1 of 2 spelers kan je nog tellen als een "smoesje" maar niet wanneer het om 5 a 6 spelers gaat

26 januari 2017 om 14:07

James Rodriguez, Marcelo, Pepe, Carvajal, Bale, Modric en Coentrao, 7 spelers gaat toch ver zeg.
Morata is een matige back-up voor Benzema, Benzema uit-vorm en Danilo 1 van de slechtste aankopen die Madrid ooit heeft gedaan.
En Zidane probeert het met 3-5-2. Blijf toch steken aan die 4-3-3 (zie opstelling). Want dan heb je 2 vleugelspelers (daarom is Marcelo ook een groot gemis voor ons) die opstomen, dan maak je het de back erg moeilijk en als Ronaldo en Marcelo (of Nacho) er met een een-tweetje langs komen, moet de verdediger instomen, anders heb je een schietkans. Als die verdediger instapt kan Ronaldo tikken naar de opkomende linksback, dan staat Benzema nog gedekt, maar dan ben je alleen en moet er alleen iemand aanbieden (of als je in een gunstige positie bent schieten!).

Casilla
Danilo
Varane
Ramos
Nacho
Isco
Casemiro
Kroos
Lucas
Benzema
Ronaldo

Iedereen gaat nu Danilo de schuld geven, maar heel Madrid speelde niet goed. Vindt het wel zielig dat alles op 1 speler wordt afgeschoven

26 januari 2017 om 09:52

Dat is de mentaliteit van de club. Schuld afschuiven op 1 speler.

Ik kijk nauwelijks wedstrijden van Real Madrid maar als ik de verhalen zo lees, lijkt Danilo bij Real te zijn wat Fellaini bij ons is.

25 januari 2017 om 23:12

De meeste Real Madrid supporters die Danilo verantwoordelijk stellen voor dit verlies, zoeken gewoon niks meer dan een zondebok. Ja, hij speelde ver, maar dan ook ver onder niveau, maar zo speelde heel Real Madrid. Pas toen Celta zich ging ingraven werden ze gevaarlijk. Paar leden op deze site ontkenden na het verlies tegen Sevilla dat dit niet tot een dipje zal leiden, hee de wereld weet nu wel anders...

25 januari 2017 om 23:14

Inderdaad, Danilo is niet de enige schuldige.

Maar dat Madrid pas goed speelde toen Celta zich ging ingraven, vind ik niet juist. Madrid speelde in het begin Celta helemaal op hun eigen helft (zonder echt gevaarlijk te zijn). Zelfs de counters kwamen er niet uit. Ik geloof een balbezit van Madrid van 75 procent. Helaas de mokerslag net voor rust.

Edit: Aangepast

25 januari 2017 om 23:20

balbezit voor Celta bedoel je* zeker, en ik schakelde ongeveer bij minuut 25 in, en toen vond ik een gelijkopgaande wedstrijd.

26 januari 2017 om 00:11

Tuurlijk ligt het niet alleen aan Danilo maar die gast speelt al sinds zijn komst geen een wedstrijd echt waarvan ik dacht wow. Hij is hier nu 1,5 jaar en heeft letterlijk 0 verbetering laten zien. Dit is geen dip meer maar gewoon kwaliteit. Als Nacho al de voorkeur krijgt boven Danilo kan hij beter deze zomer weggaan.

25 januari 2017 om 23:12

Bij jullie scoort Fellaini tenminste nog in het doel van de tegenstander. Bij Real heeft Danilo een neusje voor owngoals pfffffffffffffffff

25 januari 2017 om 23:10

Haha helaas. Atleti en zeker Celta maken ook echt een grote kans.

25 januari 2017 om 23:11

Atletico Madrid heb je ook nog

25 januari 2017 om 23:14

tegen celta of atletico in de finale win je ook niet zomaar, zeker tegen atletico niet. En ze moeten morgen eerst nog weten door te stoten want sociedad zal het ze zeker nog moeilijk maken

25 januari 2017 om 23:15

@d.madrid

Eerst maar eens even Real Sociedad van zich af houden dat is al lastig genoeg.

Celta verdiend door over 2 matchen - Ronaldo maakt een spectaculaire vrijetrap maar voor de rest iets te veel gezeur en toneel & Danilo is de gebeten hond bij Real - dat was het zo een beetje

Zouden we niet eens verdienen ook wat een zielige vertoning van Real..
Waar zijn de mensen die gaatjes dichtlopen of vrijstaan? Je ziet een Kroos en Kovacic met de bal lopen zo van waar kan ik die kwijt?
Benzema heeft geen bal geraakt vanavond, echt niks gewoon! Laat maar een nieuwe spits komen om hem even op scherp te zetten want aan Morata heb je ook niks.

Celta verdiend! Deze beker winnen ze niet dus die zal wel weer richting Barcelona gaan. Er zijn geen obstakels.

25 januari 2017 om 23:12

Inderdaad om gek van te worden. Geen enkele beweging, maar we speelden dan ook zonder flankspelers. Uitgezonderd Danilo die liep overal. Helaas vaak waar het niet moest. Benzema en Ronaldo stonden wat stil vooraan, dus waar moesten ze de bal kwijt?

25 januari 2017 om 23:13

Celta blijkt anders wel een obstakel te zijn. Ik juich iig niet te vroeg.

25 januari 2017 om 23:20

Om heel eerlijk te zijn vond ik Celta echt niet sterk. Beide wedstrijden vond ik Madrid de controle hebben, tot er kinderlijke fouten vanachter gebeurde. Bekijk de 4 doelpunten maar eens. Geloof dat 3 ervan zeker in geschenkverpakking zijn weggegeven. Madrid kon gewoon geen echte kansen creeã«ren. Iets wat MSN wel beter lukt.

25 januari 2017 om 23:20

Jij denkt toch serieus niet dat Barcelona van Celta gaat verliezen? Barcelona maakt zo'n verdediging kapot met Messi - Neymar en Suarez. Die kunnen zeer goed met dit soort situaties omgaan.

25 januari 2017 om 23:29

Ze kunnen altijd verliezen. Kijk maar naar vorig seizoen. 4-1 onderuit in Vigo. Maak dat dan thuis maar eens 1 2 3 goed.

25 januari 2017 om 23:32

Over 2 wedstrijden schat ik de kansen gewoon 50 % in tegen Celta hoor. Celta kan Barcelona zomaar een pak slaag geven in eigenhuis en barca kan dat ook dan doen in de return.

25 januari 2017 om 23:39

Barca gaat niet veel meer verliezen - die staan helemaal scherp.

Iedereen skan roepen wat ie wilt copa del rey is ook een prijs een prijs die bij de treble hoort en als de copa bij de treble hoort is het een belangrijke prijs iets minder als de andere maar toch een hele belangrijke. Als real deze vorm aanhoud zie ik ze geen ene prijs winnen maar dat lijkt me sterk en nogmaals als ze deze vorm behouden

4 op 12 is toch wel heel zwak van real, zeker als je daarvoor 40 wedstrijden ongeslagen was. Maar iedereen zag deze dip van real aankomen, ze speelden al van voor de winterstop al zeer zwak.

Komende weken zal ook niet makkelijk zijn voor real, dit weekend tegen sociedad die dit seizoen toch knap 5de staan en een zeer stugge ploeg is, daarna in celta. en over 3weken CL tegen napoli, als ze tegen dan hun vorm niet weten te vinden zie ik ze het nog zeer moeilijk krijgen tegen napoli

Wat een onkunde, met als hoogtepunt Danilo die zichzelf elke wedstrijd overtreft in de negatieve zin. Geen enkele deftige kans bij elkaar gespeeld, enkel gevaarlijk geweest op stilstaande fases. Kovacic en Casemiro waren ook heel zwak, terwijl die niet vaak teleurstellen.

Ik zie Madrid nu wel wankelen na deze uitschakeling en het zou me niet verwonderen moesten ze nu in La Liga nog wat meer punten morsen. Beetje een remake van het laatste seizoen van Ancelotti: Een winning streak neerzetten wanneer het er niet toe doet, veel blessures oplopen en na januari inelkaar zakken.

Laatste puntje: Verkoop Danilo. Achraf kan het onmogelijk slechter doen. Onmogelijk.

Danilo Danilo Danilo..... Schande een regelrechte schande doe er een strik eromheen en weg ermee. Het klinkt clichã£â© maar als die 100 procent kans van Ronaldo erin ging was het voor Real veel makkelijker geweest om door te gaan. Nu moet Real zich richten op La Liga en de Champions League.

Danilo motm, hoop niet dat chineze clubs hebben gekeken. Celta verdiend door, jammer dat de scheids niet extra tijd had toegevoegd.

Kan iemand me uitleggen hoe en waarom Real eruit ligt door Danilo?
Maakt hij de opstellingen?
Is hij bezig met iedere speler?
Heeft hij zichzelf opgesteld onwetend dat ie slecht is?
Zidane had beter moeten weten en Real beter moeten spelen.

25 januari 2017 om 23:22

Als je als verdediger kinderlijke fouten maakt en daarbovenop de bal in eigen doel trapt (toegegeven: meer pech kan je niet hebben), dan heb je als individu zeker een aandeel in het verlies.

Terecht verloren hier inderdaad. Al vind ik het stiekem helemaal niet erg. Nu volledig de focus op La liga en de CL! Oja Danilo, wat een ongelooflijke koekenbakker is dat. Ik wil hem nooit meer in het shirt van Real zien.

Jammer genoeg alleen live score mee kunnen volgen door project. Eerst leek Real onsterfelijk net zoals begin vorige seizoen voor Barcelona tot de nederlaag dat hun streak brak. Nu heeft Real geen crisis, maar gewoon te veel goede spelers met blessure. Celta heeft wel gevochten eerste wedstrijd, dus ik hoop dat ze minstens op eigen kracht wonnen vandaag.

Helaas dus geen extra El Clasico, maar nu hopen dat wij zelf morgen langst Sociedad komen!

25 januari 2017 om 23:21

Ik denk eerlijk gezegd ook dat Barca de copa gaat pakken dit jaar maar Real is torenhoog favoriet voor de titel al komt een 2015 scenario wel de kop opsteken

26 januari 2017 om 05:31

1-0 uit winst zegt weinig eigenlijk. Sociedad blijft moeilijke ploeg. We hebben thuis voordeel, maar ook dat zegt niet altijd veel. Ik hoop dat Enrique goed team neerzet en de spelers Sociedad niet onderschatten. Dan moet een 2-1 ofzo te doen zijn.

25 januari 2017 om 23:23

El Clasico is alleen in competitieverband, in de Copa of de CL is het de Clasico. Ik vind het zonde, Ronaldo kon Real in de eerste helft op 0-1 brengen waardoor Real waarschijnlijk de wedstrijd kon uitspelen. Danilo speelde dramatisch met als dieptepunt die eigen goal. Ronaldo scoorde een mooie vrije trap en Ramos kon vervolgens Real naar 1-2 koppen. Wass maakte de 2-1 daarna scoorde Vazquez de 2-2. Je hebt meer aan Arbeloa die tenminste strijd leverde dan Danilo die rampzalig is. In 13 dagen tijd scoorde Danilo 2x in de Copa in het eigen doel. Ik hoop dat Hakimi een kans krijgt van Zidane want slechter dan Danilo kan bijna niet.

25 januari 2017 om 23:44

Niet dat het wat met deze wedstrijd te maken heeft, maar ik ben benieuwd hoe je dit uit gaat leggen. In de competitie is het El Clasico, maar in de copa of champions leagueis het de Clasico?

26 januari 2017 om 09:00

Wat is het verschil tussen El Classico en De Classico? Behalve dat ze in spanje 'de' niet kennen.
Ik heb nog geen spanjaard 'de classico' horen zeggen. Volgens mij zeggen ze altijd 'el Classico'

Leg dat eens uit.

26 januari 2017 om 09:35

Nee excuus. Ik dacht dat El Clasico alleen in competitieverband is, en in Europees verband Clasico maar had het fout. Kenners maken ook fouten

Gaat dit weer een jaar worden net als in 2015? Het begint er steeds meer op te lijken. Eerste seizoenshelft onverslaanbaar en dan tweede seizoenshelft alles weggeven. Ik weet dat je blessures niet als excuus mag noemen, maar ik doe het toch. Hele verdediging ligt eruit, Modric, James en Bale. Geen een club kan dat opvangen. Maakt niet uit, koppies omhoog en op naar de volgende wedstrijd tegen Sociedad. Ik hoop dat Zidane Danilo op de bank houd en Hakimi een kans geeft. Slechter dan Danilo kan hij het niet doen. Hala Madrid!

25 januari 2017 om 23:18

Nou het lijkt erop en ik zie het al gebeuren aankomend weekend.
Goed, ik baal wel dat we eruit liggen, de beker is een mooie prijs en zeker niet een troostprijs!

Ik snap niet hoe Bale er zolang uitligt iedere keer, Modric weer weg op een cruciaal moment.het ging al stug bij Real, onze verdediging is een gatenkaas.
Je ziet dat Zidane ook niet echt een plan b heeft ofzo, hij brengt Mariano er in de 88ste minuut in... Die had allang al moeten spelen, vol op de aanval! Alles of niets.

Danilo was zeer slecht maar het is niet alleen zijn schuld, we gaan het zien.

25 januari 2017 om 23:25

MaceReal, Helemaal met jouw eens. Zidane heeft er alleen een team van gemaakt. Hij is geen tactisch genie net als een Ancelotti of een Conte. Ik snap zijn wissels ook niet. Isco is enige met creativiteit en dan haal je hem eruit voor Morata de houthakker. Morata is alleen maar goed in overtredingen maken.

25 januari 2017 om 23:27

Morata moet je brengen als je 4-0 voor staat. Die jongen mag wel terug naar Juve voor Dybala +geld hoor. Pfff we moeten echt wat gaan doen.

25 januari 2017 om 23:31

Die wissel begreep ik ook niet, Isco was de beste bij Real vandaag. Maar goed, van Real een team maken is op zich al een prestatie. Ik blijf Zidane de beste trainer voor Real vinden maar Ancelotti kreeg het ook niet meer op de rails in 2015 en die is toch een pak sterker. De titel is nog niet gewonnen.

25 januari 2017 om 23:31

Niet alleen overtredingen maken, hij kan ook uitstekend buitenspel lopen.

25 januari 2017 om 23:38

Chi7, haha precies en schwalbes maken.

25 januari 2017 om 23:40

Ja precies, Dybala zou echt een droom zijn, maar ben bang dat Juve echt een ziek bedrag ervoor gaat vragen.

25 januari 2017 om 23:51

De jonge Mariano heeft in zijn paar minuten al meer laten zien dan Morata, geef hem de kans zou ik zeggen.

Real Madrid heeft dit compleet aan zichzelf te wijten. Ik denk dat we onderhand wel kunnen zeggen dat Danilo absoluut niet goed genoeg is voor Real Madrid, ik heb Benzema vanavond ook niet gezien. Ook vond ik Ronaldo, op zijn vrije trap na, dramatisch voetballen. Celta is verdiend door en Real Madrid moet maar eens naar zichzelf gaan kijken om met deze voorsprong in de Liga de titel te winnen. Natuurlijk heeft Real Madrid pech met blessures van Carvajal en Modric en Bale, maar een ploeg als Real Madrid hoort hiervoor goede reservespelers te hebben en Danilo is simpelweg niet goed genoeg. Op naar de volgende wedstrijd!

Jammer dat Is voetbal. Ik verwijt Danilo niets het zat gewoon niet met real.

Wat een onkunde is die Danilo. Kan iemand deze prutser gratis ophalen. Slechte back ooit in Real Madrid dienst. Kan er helemaal niets van...

Man man iedereen alleen maar over Danilo bezig, terwijl Real gewoon slecht speelde.
Ze hebben op sommige momente grote kansen gemist, dat is toch niet Danilo zijn schuld.
En het belangrijkste van al, thuis hadden ze gewoon moete winnen, dan waren ze vandaag door met dit gelijkspel.

Gefeliciteerd Celta. Dik verdiend. Geen schande om hier te gelijk te spelen.

We hebben dit seizoen ongekende pech met blessures, die ons nog kunnen gaan opbreken.

Marcelo en Carvajal, Bale, en vooral Pepe zijn ongelofelijk belangrijk voor dit Real. Dan is Modric ook nog eens uit vorm, en raken Benzema en Cristiano al tijden geen pepernoot. Lichtpuntjes zijn Kroos en Lucas V, maar dat zijn er te weinig.

25 januari 2017 om 23:30

Ja thuis hadden we het moeten afmaken. Maar daar kan je niks meer aan veranderen als je deze wedstrijd ingaat. We spelen al tijden niet goed. Vooral verdedigend is het enorm shaky sinds Pepe er niet meer is.

25 januari 2017 om 23:27

En Modric is geblesseerd ook.

25 januari 2017 om 23:53

Is toch nog maar enkele dagen geblesseerd (laatste match tegen Malaga)? In 2015 was het grotendeels door zijn blessure ja maar nu was hij er toch bij toen het begon?

En iedereen gelijk weer danilo de schuld geven. Als je de wedstrijd had gezoen weet je dat niet alleen danilo als een natte krant speelde maar heel real

25 januari 2017 om 23:26

Laat het ons houden op: Danilo was de natste krant

Die Danilo kan nog niet eens mee in de eredivisie. Wat een giller.

Het effect van 2015 gaat weer eens beginnen. Niet zo hele onaardige pot in mijn ogen maar wel zie je weer dat de verdediging weer het mankement is bij Real. Om te beginnen Danilo wat speel jij weer slecht zeg. Tuurlijk is het niet alleen Danilo's schuld maar die vent heeft nog Geen een fatsoenlijk duel gespeeld voor Real Madrid sinds hij in de zomer overkwam van Porto. Laat geen schim zien van zijn Porto vorm. Je verwacht dat als Carvajal geblesseerd is dat Danilo zijn kans moet pakken maar die laat hij weer keihard vallen. Dat Nacho nog de voorkeur boven hem krijgt zie je al dat die Danilo dramatisch is. Verder lijkt Ronaldo wel de makkelijkste kansen niet te benutten en dat is best zonde. En die blessure golf dan dit seizoen. Geen Pepe, Bale, Modric, Marcelo, Carvajal en James en dan vergeet ik er vast nog een paar. Dit worden lastige weken.

Ik hoop dat die danilo zo snel mogelijk verkocht wordt. Is alleen maar miserie met die gast

Danilo.... De Fellaini van Real

Wat een nederlaag met je kan doen.. Sinds de eerste is het echt helemaal niets meer. Ik snap de kritiek ook goed, maar er mag ook gezegd worden dat Real enorm veel belangrijke spelers mist. Geen enkele club zou nog fatsoenlijk kunnen presteren en het wordt alleen maar moeilijker in een fase waarin het even minder loopt. Ik ben benieuwd hoe zit zich gaan herstellen, want daar is het nu toch echt tijd voor.

25 januari 2017 om 23:59

True, maar het lijkt wel een structureel probleem dan moet er daar misschien eens naar gekeken worden? Is nu al een paar jaar op rij. Ofwel is er iets mis met de trainingmethodes, de medische staf of anders moet je bouwen op spelers die niet constant in de lappenmand zitten? (bale) Kijk naar Griezmann, Suarez,... bijvoorbeeld; die gasten zijn nooit geblesseerd.

26 januari 2017 om 09:31

Bij Arsenal kunnen we er helemaal over meepraten. Ik weet niet wat het is.. Ik denk dat het sws wel met de trainingsmethode te maken heeft, maar het kan ook botte pech zijn. Ik weet niet precies wat voor blessures ze allemaal hebben. Aan een tackle of je verstappen kun je weinig doen, maar zijn het veelal spierblessures.. Tja, dan klopt er iets niet.

26 januari 2017 om 11:45

Het zijn inderdaad voornamelijk spierblessures En inderdaad een fenomeen dat veel opduikt bij jullie helaas.

Eindelijk eens gerechtigheid, en niet het geluk of de scheids aan hun zijde...

Gefeliciteerd Celta! Jullie hebben het verdiend. Dat Real is uitgeschakeld is geen schande. Ze staan nog steeds 1ste in de La Liga Santander en kunnen ook nog de Champions League winnen. Ondanks dat moet je wel tegen een team als Celta doorgaan. Door de slechte thuiswedstrijd hadden we het heel moeilijk vandaag. Niet te lang stilstaan bij dit gelijkspel en voorbereiden op de wedstrijd tegen Real Sociedad. Trouwens, verkoop Danilo. Hij is nou niet goed genoeg voor Real. Buiten zijn eigen goals speelt hij ook bellaberd, net als de meeste in het team. Op naar Real Sociedad! Hala Madrid!

26 januari 2017 om 08:10

Het is niet zozeer dat deze wedstrijd zal blijven hangen, het lijkt alsof dat ene verlies het geluk wel een beetje uit de wedstrijden heeft gehaald en in de koppies is gaan zitten.
Ronaldo is al tijden zichzelf niet en dat werd in mijn ogen vaak gecompenseerd door individuele acties van andere spelers en dwalingen van scheidsrechters.
Ben blij dat de resultaten eens laten zien hoe de verhoudingen in het veld zijn. Real is al maanden ruk.

Eenmaal een verlies dan volgen er bij Real gelijk wedstrijden met puntverlies. Waar Real voor de winterstop ijzersterk was vertonen ze na de winterstop hetzelfde patroon als het jaar waarin Barcelona de Treble pakte! (2015)

Damn haha. Ik weet nog dat ik in 2011 Danilo echt een topper vond met Neymar en Ganso en co. Ik zag in hem dãƒâ© nieuwe Dani Alves en was ook vrij pissed toen Madrid hem binnenhaalde. Sjongejonge wat zat ik ernaast zeg. Gelukkig was ik geen technisch directeur. Die jongen bakt er helemaal niks meer van. Hij is of zijn zelfvertrouwen helemaal kwijt of dit niveau ligt veels te hoog voor hem.

On: Als Barcelona fan vind ik het altijd fijn als Madrid verliest, maar in de competitie staan we nog op achterstand. Hopelijk kan Celta weer punten stelen over 2 weken in het eigen stadion tegen een Madrid dat getergd zal zijn. Ze waren opnieuw belachelijk dichtbij bij de comeback. Vooral Ramos met een onbegrijpelijke misser. Hij is echt de laatste van wie je verwacht dat hij zo'n kans laat liggen. Ook jammer dat die laatste kopbal van ik geloof Jozebed niet erin hing. Op naar morgen om te kijken of Barcelona niet faalt in eigen huis tegen Sociedad. Dan was dit leedvermaak namelijk allemaal voor niets geweest en staan we met onze monden vol tanden.

26 januari 2017 om 00:01

Jullie hebben nog eem back nodig hoop dat jullie hem halen😂😂

26 januari 2017 om 00:01

Is een beetje Karma voor iedereen die Douglas uitlachte bij Barcelona. Onze kluns kostte daarbovenop ook nog eens 30 miljoen. Volgens mij is de enige gelijkenis met Cafu het feit dat ze een Braziliaans paspoort hebben en weinig haar op hun hoofd.

Ik verwacht eerder een Soceidad dat binnen 3 dagen gaat stunten in la liga dan in de copa, en daarna volgt inderdaad uit tegen celta. En in februari nog een keer uit tegen Villarreal en Valencia en de CL tegen Napoli.. In deze vorm gaat dat punten kosten

26 januari 2017 om 00:53

Let that happen yes. Ik zou echt happy zijn als ze al die potjes niet winnen. Dat betekent dat er een nieuwe treble quest geopend kan worden. Zij hebben wel echt enorme pech met de belangrijkste spelers die eruit liggen met Modric en Marcelo. Die vind ik hun beste spelers. En geen Cristiano, Bale of Ramos. Als Modric en Marcelo ontbreken, missen ze gewoon hun meest creatieve spelers. Net alsof wij Messi missen soort van. Dus moge Sociedad stunten in La Liga en Celta ook over 2 weken!

Gefeliciteerd Celta.

Achteraf gezien hoe makkelijk praten ook.. gewoon terecht.
Real maakt zich zelf al enkele weken lastig.
Zo ook deze match.

Aspas was een plaag, Guidetti speelde trouwens ook heel erg goed , celta speelde het echt slim ,
niet enkel deze pot maar de gehele tweeluik, Real had hier en daar ook wel wat pech, maar de echte wil leek wel te ontbreken, heel typisch Real dan gaan ze pas voetballen als het te laat is.

Sommige keuzes vond ik ook wat jammer van Zidane ook al snap ik wel dat er vele in de ziekenboeg zitten.
Ook zou juist deze match hoe leuk kiko ook keept ik had liever Keylor zien starten.
De focus ligt er te veel op het middenveld bij Real, alsof Zidane Modric zijn plek aan het compenseren is maar ik vind het eerder over gecompenseerd.
Weet niet hoe Ramos het flikt maar hij was nagenoeg elke corner gevaarlijk, maar het mocht niet baten.
Mooie vrije trap van CR op een mooi moment, maar hij zou al een poos mogen banken.
Real speelde bedroevend en had ondanks hun leuke grote kansen terecht niet gewonnen. Een verlies gister was lijkt me dan ook weer niet terecht geweest.
Dit was gewoon een goede uitslag gezien het beeld, 2-2.
Het moet echt beter, Danilo speelde weer erg matig ik kan nieteens echt een speler opnoemen die echt zijn best deed..wellicht toch wel Ramos en CR maar dat was het zo een beetje. Toch denk ik dat Real beter had gepresteerd als CR niet meedeed.
Sowieso de potten zonder CR vond ik echt dat Real beter en leuker speelde.
Maargoed.. het is niet anders, Celta nogmaals gefeliciteerd het was een hele mooie tweeluik die op zich wel alles bezat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren