Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax meldde zich niet voor concurrent Sinkgraven: ‘Hij staat wel op de lijst'

Laatste update:

Ridgeciano Haps heeft zich in de eerste helft van het seizoen sterk ontwikkeld. De linkerverdediger van AZ zou daarmee volgens de geruchten de aandacht van onder meer Ajax getrokken hebben. De Amsterdammers zijn vooralsnog echter niet concreet, zo stelt de zaakwaarnemer van Haps.

/

Overigens is Ajax niet de enige naam waarmee Haps afgelopen maanden in verband werd gebracht. Eerder werd hij ook bij PSV genoemd als opvolger van Jetro Willems. “Ajax heeft op dit moment niet geïnformeerd naar Haps bij AZ en ook niet bij mij”, zegt zaakwaarnemer Fabio Alho tegenover AjaxShowtime. Ajax heeft met Daley Sinkgraven en Mitchell Dijks al twee linkerverdedigers in de selectie.

“Het is natuurlijk de tijd van de geruchten, maar er speelt niets. Hij staat wel op de lijst bij Ajax en dat is mooi voor hem, want Ajax is natuurlijke een mooie club”, vertelt Alho. Haps heeft in Alkmaar nog een contract voor anderhalf jaar. De verdediger komt uit de jeugdopleiding en speelde tussendoor een half seizoen op huurbasis bij Go Ahead Eagles.

Welke club kan Ridgeciano Haps het beste gebruiken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt mij een open sollicitatie. . Wel een welkome. . Kom op Marc doorpakken aub

9 januari 2017 om 15:23

Ja, want Lindenberg, Perez, El Hamdaoui, Sigi, Moisander, De Zeeuw en Gudelj waren een doorslaand succes.. Ik zou het nog even aankijken.. Maher, Janssen, Berghuis.. AZ- spelers halen vaak niet hun niveau buiten Alkmaar..

9 januari 2017 om 15:40

El Hamdaoui heeft het zeker niet slecht gedaan maar kon niet met Frank de Boer overweg, in die 1ste seizoenshelft scoorde die regelmatig.. De Zeeuw was sterk tot hij die trap in ze gezicht kreeg, dacht met het NL elftal maar weet niet zeker, Perez was redelijk en de rest was idd niet goed al vindt ik dat als je Sigi koopt je ook goede buitenspelers moet hebben en niet een Ebecilio want dat was het niveau toen op de flanken

9 januari 2017 om 15:41

En dat vergeet ik Moisander nog, was zeker geen ster maar gewoon nuttig net als Viergever dat nu is dus zo slecht als jij zegt is het ook weer niet

9 januari 2017 om 15:48

De meeste spelers waren redelijke investeringen, vertel mij maar wie er echt met een goede winst verkocht is? Spelers als Moisander, Viergever en De Zeeuw werden gehaald als zeer stabiele, betrouwbare, dragende spelers. Dat lukte ze echter ook niet echt op anderhalf seizoen na of zo.. Gudelj en El Hamdaoui nog korter.. Het is gewoon geen zekerheid dat spelers van AZ echt brengen wat we ervan verwachten. Ze dragen wel wat bij, maar zeker niet voldoende gezien de investeringen en verwachtingen.

9 januari 2017 om 16:16

@de Toekomst

Dat er zoveel spelers van AZ naar PSV/Ajax gaan en nooit het niveau haalde wat ze bij AZ hebben gehaald, zullen de topclubs zich niet achter hun oren krabben en is een keer in de spiegel kijken wat hun verkeerd doen, inplaats de schuld atijd bij de spelers te leggen. Ik vind ik het onterecht dat zoveel mensen roepen dat alle speler die over komen van AZ mislukken en niks toevoegen.

9 januari 2017 om 16:22

Het draait in het voetbal toch niet alleen om winst maken, de helft van die spelers waren ook al redelijk op leeftijd en met sommige spelers zijn we toch kampioen geworden de laatste jaren en Sigi scoorde misschien niet vaak maar hij scoorde wel hele belangrijke goals op weg naar titels oa tegen Psv de 1-0

9 januari 2017 om 16:25

Sigi werd zwaar onderschat, in Ijsland is hij echt een held!

9 januari 2017 om 16:35

1AZ1 noem jij dan 1 speler die geslaagd is en verkast is naar een betere club, ik ken er geen 1 en sigi een held kom op, verkocht naar nantes als ik het goed heb en 1 x gescoord en tig wedstrijden en toen Turkije ook drie x niets, kom er gewoon eerlijk voor uit dat de stap van AZ naar de top 3 gewoon te hoog is

9 januari 2017 om 17:40

Ging de Zeeuw niet voor 7 miljoen naar Spartak Moskou? Aangezien de transfersom van AZ naar Ajax niet bekend gemaakt is, betekent dat dus dat Ajax winst op hem maakte (men had toen een begroting van 65 miljoen en beursgenoteerde bedrijven moeten investeringen van meer dan 10% van de begroting bekend maken). Dat maakt hem misschien ook wel de uitzondering die de regel bevestigd heeft. Echter wil ik de waarde van spelers als Moisander, Viergever en Sigthorsson ook niet onderschatten.

9 januari 2017 om 17:49

Nijogeth zoals ik al eerder heb vermeld zei ik dat alleen moisander, de Zeeuw en perez geslaagd zijn bij Ajax en een stap omhoog hebben gedaan dus ook qua salaris

Logisch ook. Haps doet het nu uitstekend en presteert duidelijk beter dan Sinkgraven. Het is echter niet zeker of Haps dit niveau over een langere periode kan laten zien bij AZ en, al was dat geen issue, moet je je altijd afvragen of een AZ-speler ook elders hetzelfde niveau gaat halen. Dat is misschien nog wel de grootste onzekerheid. Ook zou ik eerst nog een halfjaar aankijken hoe Sinkgraven zich verder ontwikkeld. Als Haps dit niveau vasthoudt en Sinkgraven niet genoeg stappen zet, kan er in de zomer altijd nog overwogen worden om tot actie over te gaan.

9 januari 2017 om 15:23

Echt niet. Haps is 3 klassen beter als sinkgraven. Ik weet niet hoeveel overtuiging jij nodig bent. Maar je lijkt overmars wel.

9 januari 2017 om 15:31

Dat zei iedereen ook over Sinkgraven ten opzichte van Andersen twee jaar terug, maar dat pakte ook niet goed uit. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.. Laten we nou eens rustig doen en niet na een halfjaar weer met alle winden meewaaien. Dat Haps het nu ruim een halfjaar goed doet, zegt nog niks. Daarbij doet Sinkgraven het niet verkeerd op linksback en maakt hij duidelijk stappen. Dus in plaats van constant in alles mee te gaan, kunnen we Sinkgraven ook gewoon een eerlijke kans geven om zich te bewijzen. Dat verdient hij ook gewoon. Daarbij zeg ik niks geks als ik zeg dat spelers van AZ, of andere subtoppers, geen zekerheid zijn als versterking voor Ajax. Ze kunnen het nog zo goed doen bij hun club, bij Ajax kan dat ineens anders zijn. Dat hebben we nu al zo vaak meegemaakt.. Het is naïef om te denken dat het nu wel allemaal goed uitpakt en een verbetering oplevert ten opzichte van wat we nu hebben.

9 januari 2017 om 16:31

De toekomst. Wat mij betreft is jouw reactie een toonbeeld van hoe een supporter zich in moet stellen. 0 opportunisme, de waan van de dag niet laten regeren en het algehele beeld ook niet uit het oog verliezen. Ga zo door, gebruikers als jij te weinig.

9 januari 2017 om 16:37

Je moet wel beseffen dat Sinkgraven werkelijk over geen enkele verdedigende capaciteit beschikt. Die jongen is een nummer 10 en op die manier moet je hem ook gebruiken. Bosz heeft het leuk afgekeken bij Fred Rutten met Karsdorp. Echter beschikt Karsdorp over zo veel meer gif en (ook) body dan Sinkgraven.

Het zou beter zijn Daley 1 of 2 jaar te verhuren aan bijv. FC Twente. Leuke subtopper waar hij zich in de luwte rustig kan ontwikkelen. Ene Ronald de Boer heeft ooit eens de zelfde stap begaan, en dat heeft niet slecht uitgepakt volgens mij...

9 januari 2017 om 16:41

@ Mentalist, bedankt, ik doe mijn best.

9 januari 2017 om 16:52

@baswas, Sinkgraven pakt het anders steeds beter op, dus er is geen reden om nu aan te nemen dat hij zich niet door kan ontwikkelen als linksback. Zijn eigenschappen als nummer 10 zijn ook extra kwaliteiten op die positie. Hij denkt aanvallend, heeft gevoel voor ruimte en timing, heeft zeker voor de back positie een hoge handelingssnelheid, loopt goed vrij en kan doorschuiven in balbezit. In het spel dat Bosz wil spelen, zijn dat zeer belangrijke eigenschappen voor een back. Dijks is van nature een back, maar staat er juist naast om het ontbreken van die eigenschappen. Zo belangrijk vind Bosz dat dus blijkbaar. Verdedigend vind ik hem trouwens juist opvallend fel, daar hoor je mij niet over klagen. Nu over het uitlenen van Sinkgraven. Leuk dat je Ronald de Boer noemt en zo zijn er natuurlijk nog meer; Blind, Vertonghen.. In de meeste gevallen is verhuren bij Ajax echter de eerste stap richting de uitgang. Ajax is geen club die een speler even opzij zetten voor later, want tegen die tijd heeft Ajax die positie alweer opnieuw ingevuld. Wij kunnen niet wachten op het eventueel doorontwikkelen van Sinkgraven bij een Twente of zo.. Kortom, Sinkgraven doet het redelijk en maakt stappen als linksback. Hij past goed in het systeem van Bosz en er is geen directe reden om hem eruit te halen voor een ander. Geef het gewoon wat tijd. Als blijkt dat hij toch niet voldoende stappen zet als linksback, kunnen we komende zomer rond gaan kijken naar andere spelers.

9 januari 2017 om 16:57

@ de Toekomst,

Ben het met u eens dat spelers van AZ niet altijd wat extra's toevoegen aan Ajax. Maar betreft Haps zit je wel fout. Haps speelt namelijk al ruim een jaar zo goed. Dat dat nu pas opvalt omdat Derksen over hem begint te lullen vind ik vrij opvallend. Dat extra halfjaar is echt niet nodig omdat te zien.

9 januari 2017 om 19:53

Ligt eraan wat voor spelers. Gudelj en sightorsson vond ik totaal geen spelers voor ajax.

9 januari 2017 om 21:42

Helemaal mee eens..
Na twee van zulke sterke seizoenen kom je beter binnen ook.
Alleen die trend van tegenwoordig. Speler in kwestie acht zichzelf vaak al 'rijp' na een sterk seizoen. En zwichten vaak voor een 'grote' club in t buitenland. En zijn ze alweer weg. Een club als ik noem maar wat Sunderland komt langs.. bied makkelijk meer dan 10 milj. En ben je bijna al kansloos. Net als met Die janssen. Zonde ..
Als Ajax wél een bod zou doen vraagt AZ de hoofdprijs, logisch.
Dijks is gewoon een goede backup. Is sterk en snel. Moet maar eens flink oefenen op z'n voorzetten. Heb je gewoon een sterke man achter Sink..

9 januari 2017 om 19:49

Dat is dus reageren en niet anticiperen...

Je spreekt jezelf ook behoorlijk tegen, je bent sceptisch over Haps, een bewezen back die het maar nog moet laten zien op een hoger niveau. Maar je vindt wel dat Sinkgraven, die 0 ervaring heeft als back en daar vooralsnog gewoon totaal niet presteert nog maar een halfjaar de kans verdient.

Het geval Sinkgraven bewijst gewoon hoe amateuristisch Ajax bezig is; totaal niet de selectie op orde hebben en dus maar een middenvelder als back gebruiken terwijl je nog miljoenen op de bank hebt....

Een half jaar maar aankijken hoe dat bizarre experiment zich ontwikkeld past bij een club in diepe financiã«le nood of het plaatselijke bierteam, niet bij een van de rijkste clubs ter wereld. En altijd die drogreden dat je niet weet of iemand zich op een hoger niveau kan bewijzen: dat geldt voor elke speler, dus tenzij je Messi kan strikken heb je die garantie nooit.

Haps is gewoon een hele logische keuze, zowel aanvallend als verdedigend veel meer gepresteerd dan Sinkgraven en PSV heeft met van Ginkel aangetoond dat een goede aankoop wel degelijk het verschil kan zijn tussen een titel en een verloren jaar...

Direckt kopen. Sinkgraven als linksback kan echt niet. Haps ik waarschijnlijk ook nog goedkoper als wat sinkgraven destijds heeft gekost. Sinkgraven lekker verhuren om wat ervaring als middenvelder op te laten doen.

9 januari 2017 om 15:26

Dat Sinkgraven het op termijn of op hoger niveau niet gaat worden ben ik volstrekt met je eens.

Maar dat wil niet zeggen dat je dan in paniek gelijk Haps moet kopen. Ook Haps kan tegenvallen, dus kijk het even aan, en leg niet blind een enorm bedrag neer. Als je Haps voor een gelimiteerde som kan halen, ja dan moet je het gelijk doen. Maar dat kan vast niet.

Hmmmm, Ajax heeft niet bij hem geã¯nformeerd, en ook niet bij de club. Maar hij weet wel dat hij "op de lijst" staat? Ergens zit er een halve waarheid in het verhaal...

Haps valt natuurlijk op, en ik zou zijn komst toejuichen. Maar ik begrijp best dat Ajax het nog even een half jaartje aankijkt. Haps zou de eerste niet zijn die een terugval krijgt, en dan kan je mooi zien hoe hij daar mee om gaat. Dus niet al te haastig zijn.

9 januari 2017 om 15:34

Haps kan toch op het lijstje staan bij Ajax? Daarvoor hoef je niet te informeren.. Haps zal weten dat Ajax hem volgt, maar dat zal Ajax bij veel meer spelers doen. Volgen is daarom ook niet zo boeiend. Wanneer Ajax concreet wordt, zullen ze vanzelf over gaan tot actie en dus informeren. Voorlopig is het echter nog niet in dat stadium.

9 januari 2017 om 15:44

Van wat ik heb begrepen heeft Ajax afgelopen zomer al geã¯nformeerd naar de beschikbaarheid van Haps. Er is toen alleen niets van gekomen omdat AZ Haps niet kwijt wilde. Nu heeft Ajax Sinkgraven als extra optie voor de linksback waardoor Haps niet meer direct in beeld is. Hij weet daarentegen natuurlijk wel dat er bij het vertrek van een linksback bij Ajax hij boven aan het lijstje staat.

9 januari 2017 om 15:49

Zou kunnen dat de zaakwaarnemer Fabio Alho zelf bij Ajax geinformeerd heeft of er interesse is voor zijn client en zodoende weet dai Haps op de lijst staat. Zaakwaarnemers bieden wel vaker hun handel aan.

9 januari 2017 om 16:55

ja ik vind dat spelletje altijd erg leuk. Wie belt wie? Heeft iemand "geã¯nformeerd" of was het een gewoon gesprek? Is een speler een "interessante speler", of wil de club hem eigenlijk heel graag hebben? Dat spel is soms leuker om te volgen dan het voetballen zelf.

Je zag het heel goed bij Odegaard en Heerenveen. Een mooi woordenspel. Mensen die balen van de stilte. En nu twee weken verder zie je dat er een reden was voor de stilte, want er is (nog) geen deal.

Goede voetballer maar ik heb het niet zo op AZ spelers want spelen leuk bij hun club maar zodra ze naar Ajax gaan valt het tegen, degene maar dat is mijn mening die geslaagd is dat is moisander en de zeeuw

9 januari 2017 om 16:56

Het klopt dat er veel spelers zijn van AZ die niet geslaagd zijn bij Ajax. Maar dat is ook zo bij spelers van Groningen. Maar je hoeft dan maar 1 keer echt prijs te hebben, zoals bij Suarez. Verder zegt het niet zo veel, want al die spelers zijn anders, en het feit dat ze van AZ komen is echt geen grote voorspellende factor.

Speelt leuk bij AZ maar in een ander spelsysteem als bij Ajax. Heeft genoeg fysiek om het aan te kunnen, snelheid ook, maar tactisch lijkt Sinkgraven me sterker. Behalve als Schone vertrekt en Bosz, Sinkgraven doorschuift naar verdedigende middenvelder, kan er ene linksback bij. Op het moment is Dijks een goede vervanger en is er niet echt een linksback nodig. Als ze dan al iemand halen kunnen ze beter een oude rot als Maxwell proberen binnen te halen van Psg.

9 januari 2017 om 15:55

Sinkgraven verdedigend middenveld? Beetje lachwekkend toch? Alhoewel dat ook zo was/is op linksback. Maxwell is totaal onhaalbaar.

Haps heeft nog maar een kort lopend contract en is volgens mij een directe versterking voor Ajax. Er zijn 2 middenvelders verkocht dus wie weet heeft Sinkgraven straks weer wat meer perspectief op het middenveld. Ik zou het heel raar vinden als Ajax hem niet koopt maarja ze hebben niet echt een gelukkige hand gehad met het kopen van AZ spelers tot nu toe.

9 januari 2017 om 15:41

Als je Sinkgraven weer doorschuift naar het middenveld dan zeg je eigenlijk dat het project mislukt was.
Anders laat je hem linksback staan.
Niet echt goed voor zijn zelfvertrouwen.

9 januari 2017 om 16:17

Sinkgraven mag van mij blijven als linksback, hij wordt daar met de week beter vindt ik, positief blijven met hen want kijk maar hoe het met bogarde is afgelopen van linksvoor naar linksachter

9 januari 2017 om 19:08

Bogarde had zijn fysiek daarvoor wel mee. Ik zie Sinkgraven niet echt beter worden op die positie. Zonder directe tegenstander tegen een zwak team in de eredivisie kan het maar alles daarboven is echt een probleem.

9 januari 2017 om 19:27

Ik vind Sinkgraven het echt niet slecht doen op die positie. Daarnaast heeft iemand als Jordi Alba zijn fysiek ook niet echt mee en die red het ook en dan zijn er nog tig van voorbeelden te noemen. Ik vind fysiek belangrijker op de centrale posities om eerlijk te zijn.

9 januari 2017 om 15:53

Gudelj en Bazoer vertrokken, omdat er geen perspectief voor ze was op het middenveld. Jij oppert nu dus om Sinkgraven door te schuiven naar een linie, terwijl daar helemaal geen perspectief voor hem is of behoefte voor Ajax? Dan kan je Sinkgraven net zo goed direct bij het oud vuil zetten.... Dat slaat nergens op. Daarbij wordt de linie al aangevuld door spelers als Nouri, Frenkie de Jong en Van de Beek er meer bij te betrekken. Er is geen behoefte aan extra middenvelders. Sinkgraven doet het daarnaast redelijk als linksback en maakt stappen. Hij verdient het vertrouwen om zich verder te ontwikkelen op die positie.

Er gaat weet helemaal niks gebeuren met Ajax deze transferwindow, misschien een of andere C- garnituur van Arsenal of eventueel Chelsea word vlak voor de transferwindow gehuurd.

Hoe kun je nu denken het met deze selectie te gaan doen. Overmars kan toch vanaf September een lijstje maken en dan meteen op de 1e transferdag toeslaan.
De selectie is niet in balans. Mocht een El Ghazi of een Younes paar weken eruit liggen dan ben je gewoon echt de lul als Ajax zijnde.

9 januari 2017 om 16:05

Ja, want een lijstje dat 1 september gemaakt wordt is een paar maanden later nog actueel in de voetballerij? Kijk hoe snel het met een Bailey of Kapustka is gegaan. Die zijn in een paar maanden van 'ergens op een lijstje' naar onhaalbaar gegaan. Nu hebben we het alleen nog over de ontwikkeling van spelers op dat lijstje, maar ook in de selectie van Ajax kan er in een halfjaar veel veranderen. Kortom, een lijstje van een paar maanden oud werkt niet. Dat moet constant aangepast worden aan de ontwikkelingen van de spelers op het lijstje en binnen de selectie. Daarbij denkt niemand binnen Ajax dat we met deze selectie zeker kampioen worden. Bosz, Overmars en de RvC geven aan zich bewust te zijn van het feit dat er kwaliteit bij moet en geven aan hierin te willen investeren. De noodzaak om kwaliteit toe te voegen, is dus bekend en wordt breed gedragen binnen de club. Het is nu alleen afwachten of er spelers zijn die direct kwaliteit toevoegen en binnen het financiële plaatje passen. Die puzzel is er elke transfer weer. Het is niet zo makkelijk dat Ajax een lijstje heeft van 20 spelers die makkelijk betaalbaar zijn, willen komen en direct iets toevoegen. Bijvoorbeeld 6 willen niet komen om sportieve of financiële redenen, 6 geven de voorkeur aan een andere club/zijn niet meer te betalen voor Ajax en de volgende 6 zijn in een dip gekomen/geblesseerd. Van zo'n lijst blijven er misschien 2 over en dan nog kunnen financiële, sportieve of andere redenen een transfer moeilijk of onmogelijk maken.. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg, terwijl er een stuk of 300 clubs zijn die dezelfde vijvers in de gaten houden...

De links back positie blijft bij bijna iedere club een probleem. Blind was de laatste linksback die nog echt mee kon. Dijks en Sinkgraven zijn simpel weg niet goed genoeg.

9 januari 2017 om 16:20

Jup, Blind en daarvoor was het eigenlijk Maxwell.. Al vond ik Emanuelson op die positie ook niet verkeerd, een zekerheidje was het niet. Backposities zijn zeer lastig in te vullen in het moderne voetbal. Daar worden zoveel verschillende eisen gesteld, zowel aanvallend als verdedigend, logisch dat die posities vaak lastig goed in te vullen zijn.

Ajax maakt z'n interesse doorgaans kenbaar via de Telegraaf, zolang die niets schrijven over Haps hoeft AZ zich niet druk te maken

Ik zou nog liever Maxwell of Arana Lopes naar Ajax zien komen als nieuwe linksback maar als dat niet haalbaar is zou ik ook tevreden zijn met Haps als nieuwe linksback want Dijks voegt helemaal niks meer toe aan Ajax! Beter een fitte Haps erbij dan doorgaan met een ongemotiveerde Dijks!

9 januari 2017 om 19:16

Arme Dijks, van het kastje naar de muur gestuurd worden moet ook gaan vervelen.

Als we echt tekort hadden dan was het een prima aankoop geweest, maar ik vind het met Sinkgraven en Dijks prima bezet en het is toch altijd maar afwachten hoe de stap van subtop naar top in NL gaat, ik denk niet dat Ajax zoveel meer kan uitgeven dus ik geef de voorkeur aan een buitenspeler.

9 januari 2017 om 17:36

Je legt de lat wel erg laag dat het uitstekend is bezet met Sinkgraven en Dijks! Sinkgraven is eigenlijk nog steeds meer een fysiek zwakke aanvallende middenvelder dan een linksback. Maar omdat de tegenstand zo zwak is tegen de kleinere clubs in de eredivisie komt Sinkgraven er nog mee weg maar tegen de grotere tegenstanders valt hij in verdedigend opzicht door de mand. En Dijks voegt niks meer toe aan Ajax. Speelt erg slecht als hij invalt en is niet meer gemotiveerd.

9 januari 2017 om 18:35

@lausho

Haps gaat sowieso niet komen omdat hij veel te duur is. De prioriteit ligt al jaren bij een buitenspeler, dus als er iemand bij komt zal het een buitenspeler zijn. Het ligt veel meer voor de hand dat Sinkgraven de kans krijgt om zich te ontwikkelen op zijn nieuwe positie omdat dat natuurlijk niet van de een op de andere dag gaat. Mensen die roepen dat hij door de mand is gevallen, terwijl hij er amper een handvol wedstrijden heeft gespeeld, kun je sowieso niet serieus nemen. Die denken kennelijk dat er de volgende dag meteen bloemetjes uitkomen als je bollen in je tuin plant. Dan heb je meer aan Bogarde, iemand met aantoonbare kennis van zaken en iemand die ook van linksbuiten naar linksback is omgeturnd. Hij heeft vertrouwen dat Sinkgraven het onder de knie gaat krijgen, maar daarvoor zal hij eerst wat meer wedstrijden op die positie moeten spelen. En dat is logisch.

Ik snap wel dat Ajax het nog effe aankijkt ze zijn de siggys gudeljs van deze tijd nog niet vergeten Haps is zonder meer een leuke speler maar de stap van AZ naar Ajax is toch een flinke gebleken

Haps is gewoon even tien keer beter dan Dijks en Sinkgraven! Wat een aanfluiting bij Ajax. Kortom: halen die man!

Dat kan wel maar AZ spelers zakken vaak helemaal door de ondergrens als ze bij Ajax spelen. Dus ik ben er niet zo zeker van.

Het is eens een jaar niet zo geweest, de verslaving komt weer op bij Ajax.

We moeten nog gewoon knallen in Europa en onze Europese plek voor volgend seizoen vast leggen, ga gewoon weer spelers in Latijns Amerika halen alsjeblieft zeg dat is in ieder geval iets waar de competitie beter van wordt.

Wat mij betreft kijken we eerst naar andere opties buiten de eigen competitie, spelers die in het verleden van AZ naar Ajax zijn vertrokken zijn vaak door het ijs gezakt. Mocht er in het buitenland niets te halen zijn tegen een acceptabele prijs dan komt Haps in beeld.

Ze moeten voor Ludwig Augustinsson gaan. Zweeds international van FCK. Komt altijd goed op over de linkerkant en kan ook nog eens een goede voorzet geven.

Haps doet het momenteel erg goed bij AZ. Ik verwacht dat er ook een aardig prijskaartje op hem zit geplakt. Mocht Dijks vertrekken (daar ziet het er niet naar uit), dan kun je inderdaad besluiten om Haps te halen. Dijks past in mijn ogen wel in de champiosship, onderin de PL of bij een club als Celtic. Ik vind hem tekort komen voor Ajax. Sinkgraven doet het redelijk, maar het is niet zijn natuurlijke positie.
Haps heeft snelheid en drive naar voren. Iets wat goed past bij het spel wat Bosz voor ogen heeft. Wat dat betreft lijkt Haps een geschikte speler te zijn voor Ajax, maar vaak vallen ex-Azspelers tegen bij Ajax. We zullen het wel zien!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren