Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij moet 7,5 miljoen kosten en Chinese clubs willen hem’

Laatste update:

Wesley Sneijder speelt alweer sinds 2013 voor Galatasaray en de ex-Ajacied lijkt het wel naar zijn zin te hebben in Istanbul. Mocht hij zin hebben in een nieuwe uitdaging, dan is het Verre Oosten ook een optie. Er is namelijk interesse uit de Chinese Super League voor de spelmaker.

/

“Twee clubs willen hem. Maar hij heeft nog steeds een contract bij Galatasaray en de betreffende clubs hebben ons ook geen voorstel gedaan. Galatasaray weet van de interesse, maar op dit moment heb ik geen aanbiedingen ontvangen”, vertelt zijn zaakwaarnemer Guido Albers in gesprek met FCINTER1908. Sneijder heeft nog een verbintenis tot 2018: “We zullen zien wat er gebeurt. Wesley is voor 7,5 miljoen euro te koop. Dat staat in zijn contract.”

Of Sneijder überhaupt openstaat voor een vertrek naar China durft Albers niet te zeggen. Hij denkt dat dit ook afhangt van de aard van het voorstel, dat zeker geëvalueerd zal worden. De Oranje-international voelt zich op zijn plek bij Galatasaray, dus is niet per se uit op een vertrek.

Denk jij dat Wesley Sneijder naar China gaat vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kom voor dat bedrag maar terug naar Mokum!

4 januari 2017 om 14:03

Als jullie Wesley daar 10 mil per jaar geven stapt hij vandaag nog in het vliegtuig. Op zich in dit stadium van zijn carriere wel begrijpelijk, jammer dat het 4 jaar geleden ook al zo was.

4 januari 2017 om 14:04

Sneijder verdiende 6 miljoen euro netto bij Inter en ging voor 5 miljoen naar Galatasaray. Jullie onderschatten hoe groot clubs zijn als Galatasaray, Fenerbahce en Besiktas.

4 januari 2017 om 14:19

Nee, ze zijn heel groot. Groot land, veel geld. Maar internationaal stelt het nog niet veel voor. Daarvoor is de competitie te zwak en zijn de topclubs te slecht (geen CL niveau zeg maar). En ja, ik weet dat de Eredivisie nog slechter is.

4 januari 2017 om 14:28

Je bedoelt dat ze onderschatten hoeveel geld die clubs uitgeven.

4 januari 2017 om 14:32

Internationaal heeft het wel aanzien hoor, alleen door terrorisme willen sommige spelers niet komen of zijn daardoor weggegaan. Met steun van de overheid zijn er rond de 30 nieuwe stadions gebouwd, trainingsfaciliteiten zijn van hoog kwaliteit en het is een belastingparadijs voor voetballers. Europees doen de Turkse clubs het ook goed laatste jaren. Kijk bv naar Osmanlispor, ze zijn 1e geworden in een poule met villareal, zurich en steau bukres. Fenerbahce met groot gemak 1e in poule met manchester en feyenoord. Besiktas door een dramatische scheidsrechter niet in de 2e ronde van de cl.

4 januari 2017 om 14:41

Als inter die 6 mil per jaar wou blijven betalen was hij ook nooit weggegaan.
Maak jezelf geen illusies hij kwam puur naar gala voor het geld...

4 januari 2017 om 14:42

AsRoma8 hoeveel geven Turkse clubs uit dan? Turkse clubs geven een mooi salaris, omdat er maar 10 procent belasting wordt betaald, maar er worden nauwelijks hoge transfersommen betaald.

4 januari 2017 om 14:43

Nmgnjizz hij had een contract, als hij bij Inter bleef, was Inter verplicht om hem die 6 miljoen euro te betalen.

4 januari 2017 om 14:58

Europa league stelt niet zoveel voor, Ajax is ook met gemak groepshoofd geworden. Betekend dat dat Nederland nu internationaal veel voorstelt? Denk het niet. Turkije heeft een hoop poen ja, maar internationaal stelt het gewoon niet veel voor, is ook terug te zien aan de ranglijst.

4 januari 2017 om 15:00

Snap niet waarom mensen altijd in de verdediging schieten als er wat wordt gezegd over turkse clubs. Wat feye zegt klopt gewoon, Turkse clubs hebben international weinig bereikt. Dit jaar leuk in de EL, maar dat zegt ook weinig. Ajax is ook 1ste geworden. Vorig jaar en jaar daarvoor is Galatasaray kansloos uitgeschakeld in de groepsfase CL. En PSV ging wel door in een nog moeilijkere poule (naar mijn mening).

4 januari 2017 om 15:06

Ik ga helemaal niet in de verdediging. Jullie kennen de Turkse competitie helemaal niet, maar hebben allemaal al een mening klaar staan.

Voorafgaand aan Feyenoord-Fenerbahce herinner ik me nog de reacties, dat Feyenoord makkelijk moest winnen. Ik wist voorafgaand als er geen gekke dingen gebeuren (rode kaart, penalt enz) dat fener met gemak zou winnen van Feyenoord. Terwijl fener 4e staat in Turkije en feyenoord ruim 1e. Turkse clubs zijn veel sterker dan dat jullie doen voorkomen..

Besiktas is letterlijk door de scheids uitgeknikkerd uit de cl. Logisch dat je dan niet kan strijden met topclubs.

4 januari 2017 om 15:12

Ja, maar dat ontken ik toch ook niet, en feye ook niet? Wij zeggen alleen dat turkse clubs weinig hebben betekent in Europa en dat klopt gewoon. Geloof best dat turkse clubs wat sterker zijn, maar ik acht het verschil niet groot. En wat maakt het uit of de we Turkse competitive goed kennen of niet? Ik baseer gewoon mijn mening op wedstrijden die ik van ze heb gezien in Europa (en kan me nog herinneren dat PSV simpel van Fenerbahce met 2-0 had gewonnen in de voorbereiding niet zo lang geleden). Wat ze in jullie competitie doen, kan me vrij weinig schelen.

4 januari 2017 om 15:18

BeyazSiyah,

Besiktas was gewoon echt slecht in de CL en ze horen daar totaal niet thuis. Volgensmij heeft Besiktas niet eens een thuisduel gewonnen en ze verliezen met 6-0 van Dinamo Kiev... en de poule was niet eens moeilijk aangezien er geen topclub in zat.

4 januari 2017 om 15:29

Inderdaad Beyazsiyah, we kennen de Turkse competitie nauwelijks tot niet maar dat heeft dan ook een reden. En die reden is precies wat de mensen hier boven zeggen. De Turkse competitie behoort, net als de Nederlandse competitie, tot de subtop. Het enige verschil is dat ze in Turkije wel het geld hebben om bij de subtop te blijven en Nederland nog wat verder af zal zakken als het zo door gaat.

4 januari 2017 om 17:30

Een oefenwedstrijd van 3 jaar geleden als maatstaf zien, dan ben je echt even de verbinding met de realiteit kwijt

4 januari 2017 om 18:35

Nou nou, eerste worden in de EL poule zegt niks. Turkse clubs zijn gwn zwak en zullen nooit een rol spelen. Ze betalen meer salaris dan de Portugese clubs maar toch is die competitie sterker en zijn de topclubs beter

4 januari 2017 om 18:37

Lol daarom voelt hij zich nu als een echte Turk en verdiende hij bij Inter een miljoen meer op jaarbasis...

4 januari 2017 om 19:08

Dus...leuk in de Europa League en niks in de CL. Al jaren zo ondanks dat ze er een veelvoud aan geld in stoppen tav Nederlandse clubs. Probleem daar is dat ze daar minder beleid hebben, te veel gefocust op grote namen en uiteindelijk uit komen op spelers die over de top zijn. Een beetje wat China nu doet, wat ook al een tijdje in Qatar gebeurt, maar hiermee zullen geen resultaten worden geboekt.

4 januari 2017 om 19:47

Volgens mij zei ik dat tussen haakjes Ilker, dus als je daarop reageert, dan ben je echt even de verbinding met de realiteit kwijt. Als je nou op mijn hele bericht had geantwoord, nam ik je nog serieus, maar dit zegt genoeg lijkt me.

Leuk om te zien dat ze altijd snel op hun teentjes getrapt zijn.

5 januari 2017 om 01:20

Galatasaray presteert laatste 5 jaar wel goed in europa ! Een ajax bijv kan al heel lang niet uit de groepsfase komen !
Maandje terug heeft Fenerbahce wel eff duidelijk gemaakt tegen Feyenoord in de kuip wat het niveau verschilt tussen de Eredivisie en de Turkse super lig.
Feyenoord de nummer 1 van Nederland kon gewoon helemaal niks tegen Fenerbahce , was gewoon om te huilen .

4 januari 2017 om 14:27

Jou hele verhaal is eigenlijk verspeelde tijd, de kans dat die terug komt naar Ajax is gewoon zo klein dat ik en ik denk vrijwel iedereen hier er niet eens over nadenkt over waar op het middenveld hij zou kunnen spelen.

4 januari 2017 om 14:28

Gudelj kan je al voor ongeveer die prijs verkopen, kan je Sneijder kopen en hem een vrije rol op de linkervleugel geven. Zijn ervaring en klasse zouden dit team naar een hoger niveau brengen. En wanneer Ziyech geschorst of geblesseerd is kan hij mooi dat opvangen. Leuk hoor die talentjes maar daar worden we geen kampioen mee of komen we niet ver Europees.

4 januari 2017 om 14:39

Zeker waar Surreal, maar het probleem zit hem in zijn salaris en zijn vrouwtje denk ik. Verdient momenteel 5x het salarisplafond van Ajax lees ik hierboven en iets in me zegt dat Yolanthe het naar haar zin heeft daar in Turkije.

Als Sneijder weggaat zal Galatasaray zijn beste speler kwijt raken. Ik als Besiktas fan wil zelfs dat hij gewoon in Turkije blijft. Hij houdt van Turkije en Galatasaray en speelt met zijn hart. Zulke spelers moeten gewoon in Turkije blijven.

4 januari 2017 om 15:19

Sneijder kan vervangen worden maar nu zo midden in het seizoen je vaste basis speler verkopen zou niet verstandig zijn.

4 januari 2017 om 16:00

Voor Galatasaray zeker een aderlating mocht hij vertrekken.
Maar die 7,5 miljoen zal neem ik aan een clausule zijn en indien deze voldaan wordt heeft Galatasaray weinig in te brengen en is het aan Wesley Sneijder.

Met de recente gebeurtenissen in Instanbul is een vertrek naar China zeker geen ondenkbare

4 januari 2017 om 14:28

Haha moet ik alweer op je reageren, het voetbal dat Arsenal en Liverpool spelen past totaal niet bij Wesley veel te weinig loop vermogen voor. Hij is 33 hij zit goed op zijn plek in Turkije hoger niveau kan die niet meer aan.

4 januari 2017 om 14:41

Naar mijn mening heeft Kenny gewoon gelijk. Vreemd dat je er vanuit gaat dat jou mening rechtstreeks ook een feit is. Sneijder kan imo in een team dat ver op de helft van de tegenstander speelt nog prima mee op de '10' positie.

4 januari 2017 om 15:21

Volgens mij is Arsenal en Liverpool al voorzien van een spelmaker en ik zie Sneijder ook niet vertrekken om de bank warm te houden.

5 januari 2017 om 01:23

Het niveau wolfsburg kan je niet vergelijken met Arsenal,Liverpool !
Wolfsburg is nu gewoon dramatisch .

5 januari 2017 om 01:26

Tja, achteraf praten is makkelijk dat Sneijder na Inter nog had meegekund bij een Arsenal/liverpool of Atletico. Toen hij vertrok bij Inter was men van mening dat zijn carriã¨re eigenlijk al voorbij was en dat hij puur voor het geld naar Galatasaray kwam. Niemand geloofde meer in Sneijder.

4 januari 2017 om 17:34

Wat moet je nou bij clubs als Schalke, Everton en het kwakkelende Valencia waar je niets gaat bereiken? Alleen maar zodat hij voor jou op de radar blijft? Geef mij maar een lekker land met leuke stadions, leuk voetbal, een lekker salaris en behandeld worden als een God. Weet niet hoeveel voetballers voor een club kiezen 'omdat mijn vrienden thuis dan mijn wedstrijden op Ziggo Sport kunnen kijken en niet even 10 seconden hoeven te Googelen.'

Ik denk niet dat Sneijder weg wilt gaan bij Galatasaray en dat Galatasaray hem ook niet weg wilt hebben. Aangezien hij laatst nog een Turkse vlag kuste en zei dat hij zich een Turk voelde. En ook omdat zijn statistieken gewoon goed zijn. In 14 wedstrijden 2 goals en 8 assisten. De meeste assisten in de selectie van Galatasaray. Al hoop ik zelf wel dat hij zijn carriã¨re afsluit bij Ajax maar dat zie ik helaas ook niet gebeuren.

Ach joh Wesley, gewoon effe naar China gaan en in twee jaar belachelijk veel geld binnen harken. Zou hem geen ongelijk geven.

4 januari 2017 om 14:29

Idd, weet je zeker dat de klein kinderen van Wesley zijn kinderen ook nooit meer hoeven te werken als ze het beetje slim aanpakken met het geld. Wat een luxe.

Het luxe leven in istanbul kan die nergens krijgen dus hij gaat sowiesow niet weg

4 januari 2017 om 16:18

Nou ja luxe leven, hij kan er amper over straat, zo fanatiek zijn die fans. In Nederland idem dito. Ik zie Sneijder niet naar China gaan vanwege zijn ambitie bij oranje maar het moet voor hem wel lekker zijn als mensen je minder herkennen.

4 januari 2017 om 16:24

Het luxe leven? Met 6 a 7 aanslagen in 1 jaar. Nou nee! En ben je wel eens in bijvoorbeeld Shanghai geweest

4 januari 2017 om 18:38

Aanslagen zijn een goede smoes voor sommige mensen zie ik. Terwijl meer en meer spelers gewoon naar Turkije gaan blijven sommige lui nog steeds zo dom reageren.

4 januari 2017 om 18:42

Aanslagen komen steeds meer in de toeristische attracties zoals het Besiktas stadion en Club Reina. Daar komen ook voetballers. Dus geen smoes, bittere realiteit!

Als ik Sneijder was zou ik naar China willen.
Hij loopt al richting de 35 dus een beetje cashen voor alle zekerheid is zeker niet verkeerd.
Alleen als zijn interland carriã¨re op het spel wordt gezet zal ik blijven bij Galatasaray.

4 januari 2017 om 14:51

Sneijder is 32. Dus richting de 35 is nogal overdreven. En idd: hij wil per se het interlandrecord van Van der Sar verbreken. En dat kan hij vergeten als hij in China gaat spelen.

4 januari 2017 om 17:36

Ik denk met de leeftijd die hij heeft en de positie die hij heeft die internationale carriere niet meer zo lang door zal gaan. Dan maakt het dus niet uit of hij naar China gaat of blijft. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik mijn bieze pakken. Al zou het practisch gezien wel moeilijk zijn voor hem om een stap terug te doen en kijken of yolathe aard in China.

En het Nederlands elftal dan? Niveau is daar niet heel bijzonder. De centen zijn aantrekkelijk.

Ik zei het al: de toppers uit Turkije en Rusland gaan ook naar China! Die zijn straks de heilige graal voor broodvoetballers zonder ambitie!

Mensen denken China heeft een slechte competitie. Dat is nu zeker waar, maar vergis je niet dat China nu het grote geld heeft en alles kan kopen wat ze willen. Ze kunnen nu de beste trainers aanstellen, hebben de grootste wereldbevolking en daarvan is de meerderheid mannen. Bovendien komen er ook steeds betere voetballers naar China, waardoor het niveau omhoog gaat. in 2025 willen ze op hetzelfde niveau zitten als Europe. Als je alleen al ziet hoeveel grote bedrijven daar nu zijn die allemaal willen sponsoren. Denk aan Alibaba, Lenovo, Oppo, Vivo, dan is het kwestie van tijd dat ze de wereldtop gaan halen. Anders kopen ze gewoon allemaal supertalenten op over de hele wereld en laten die dan paar jaar rijpen. Dan komt er altijd een lading goede spelers aan. Kijk wat PSG heeft bereikt in paar jaar tijd. Je hebt een goede keeper nodig, een verdediger, middenveld en een aanvaller, dan ben je al klaar. Stel ze kopen Sanchez, Ziyech en Dolberg. Dan ga je grote stappen maken in de toekomst. De club Guangzhou Evergrande bijvoorbeeld is deels van Alibaba, dan weet je het wel. Die maken jaarlijks biljoenen omzet, misschien wel triljoen. Want alleen op 11.11 event pakken ze al biljoen. Moet je nagaan hoeveel dagen er in een jaar zit. Ja dat investeren ze in het bedrijf en alles waar Alibaba aandelen in heeft. Slim toch. Guangzhou zou denk ik wel bij de beste 20 clubs kunnen zitten van Europa. Ze hebben de beste Chinese spelers en daar zijn er enorm veel van. Paulinho als middenvelder, Scolari als coach. Robinho hadden ze ook eventjes laten spelen voor die club. Mensen lachen allemaal, maar ze gaan het echt waarmaken die Chinezen. Want alles moet in het belang staan van die doelstelling. Geld is daar ondergeschikt aan. Daarom zijn ze de rijkste land op aarde.

Als Gudelj in China 5 miljoen per jaar kan verdienen (wat ik nog moet zien overigens), krijgt Wesley zeker 56 miljoen duizend.

Ik vraag mij af wat hij daar zou kunnen verdienen. Met zijn status en wat hij heeft bereikt moet hij minstens 20 miljoen euro per kunnen pakken. Zeker als je kijkt naar jongens zoals Tevez, Lavezzi, ...

Als je leest wat Lavezzi wel niet verdient in China....zou Sneijder ook wel aardig kunnen verdienen....waarom niet...zeg nou zelf....als jij twee keer zo veel betaald kan krijgen en alles wordt voor je geregeld...zou je het toch ook doen....of niet soms??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren