Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV verspeelt wéér punten: ‘Maar de arbitrage was evenmin goed’

Laatste update:
/

PSV liet zaterdagavond al voor de zevende keer dit seizoen punten liggen. De regerend landskampioen kwam uit bij Roda JC Kerkrade niet verder dan een 0-0 gelijkspel. De Eindhovenaren moeten vrezen dat de achterstand op concurrenten Feyenoord en Ajax nog verder op gaat lopen later dit weekeinde.

"Op deze manier worden we geen kampioen", beaamde Luuk de Jong in gesprek met FOX Sports. "We verspelen te veel punten." De aanvaller had in Kerkrade de 0-1 op zijn schoen, maar hij werd ten onrechte wegens vermeend buitenspel teruggefloten. "Wij speelden niet goed, maar de arbitrage was evenmin goed", mopperde De Jong.

/

"Het was honderd procent geen buitenspel." Het zal hoe dan ook beter moeten gaan bij PSV, als men nog titelaspiraties heeft. "Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen FK Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen", doelde de aanvaller op het naderende Champions League-duel.

Jeroen Zoet kon niet van zijn clean sheet genieten. "Ja, we hebben pas zeven doelpunten tegen gekregen, maar daar koop je niets voor", zo verzekerde de doelman aan het Eindhovens Dagblad. "Ik win liever met 2-1." Phillip Cocu vindt de halve misstap een behoorlijke tik. "De teleurstelling is heel erg groot. De kans is groot dat we nu weer verder achterop raken in de titelrace. Dit zijn heel dure punten die we hier hebben laten liggen."

Cocu ergerde zich in Kerkrade aan het lage tempo en de gebrekkige opbouw van achteruit. "We konden Roda niet kapot spelen. We hadden zeker in de eerste helft ook moeite met het veld. Daardoor speelden we niet nauwkeurig", zo stelde de oefenmeester.

PSV eindigt dit seizoen als derde

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk niet dat je tegen rostov meer ruimte gaat krijgen. Die zijn verdedigend toch een niveautje hoger en hebben aan een gelijkspelletje genoeg. Pas als je snel een 1-0 maakt krijg je meer ruimte, anders kom je echt niet zo makkelijk door die bus heen

3 december 2016 om 23:57

Dat gelul ook over ruimte krijgen. Iedere week hetzelfde gezeik over de bus parkeren. Je speelt toch bij een topclub of niet? Luuk de jong zegt hier verkapt dat hij tekort komt voor de kleine ruimtes. Hij heeft immers "meer ruimte" nodig.

4 december 2016 om 00:24

En dat gelul over 'de bus parkeren' ben ik helemaal klaar mee. PSV countert al vier seizoenen op rij, en nu dat tegen ze wordt gebruikt is het ineens niet goed? Eindelijk hebben de tegenstanders door dat ze psv op die manier moeten bestrijden, nu mogen ze eindelijk op een voetballende manier de oplossing gaan zoeken en zie je dat het moeizaam gaat. Ik vind je een slechte verliezer als je over de manier van spelen van je tegenstander gaat zeuren, helemaal als je het elke week doet.

4 december 2016 om 07:10

Nou Sjakie,.....ik zat gisteren even te kijken en in elk shot zie ik gewoon minimaal 9 geel-hemden staan, das toch niet normaal.
Heb daarom ook weer snel weggezapt, want zo'n wedstrijd met zo'n ploeg hoef ik niet te zien, heeft ook meer met tegenhouden dan proberen te winnen te maken.

4 december 2016 om 07:37

Natuurlijk is dat heel normaal wanneer een degradatie kandidaat speelt tegen een top drie club. Uitstekende tactiek om een punt over te houden aan zo'n wedstrijd. Gaan ze frank-en-vrij voetballen, dan krijgen ze gewoon een pak op de broek., wat schiet Roda daar nou meer op?

Dat je die wedstrijd niet hoeft te zien, dat begrijp ik. Is meer iets voor de samenvatting.

4 december 2016 om 12:33

Haha wow Sjakie. Ja PSV countert al vier seizoenen op rij. Wat een frustratie in een bericht. Nou bedankt, ik ben de wedstrijd van gisteren alweer helemaal vergeten. Dit noemen ze nou, je laten kennen. Het is een label dat op PSV is geplakt door de media en iedereen gaat daar vrolijk mee door. Ik vind het allemaal prima, echter het is natuurlijk wel klinkklare onzin dat PSV dé counterploeg van de Eredivisie is.

Kijk maar eens naar hoe de meeste goals ontstaan, hoe vaak dat wel niet uit een counter, snelle tegenaanval is. Die flitsende snelle aanvallen van Ajax (zoals zs door sommigen hier worden genoemd) zijn 9-10x als er ruimte is om te voetballen. Wanneer denk je dat die ruimte ontstaat? Als de opponent met zijn allen voor de pot ligt? Nee, kan ik je zeggen. Die ruimte is er als de tegenstander in de aanval is, balverlies lijdt en vervolgens snel terugmoet. Goh hoe noemen we zo'n aanval? Juist ja, een counter. Iedereen countert, op de echte absolute top na. Maar zelfs die ploegen kunnen een stuk makkelijker scoren als de tegenpartij in de aanval is, en balverlies lijdt.

Om er nog maar iets aan toe te voegen. Als PSV uitsluitend zou counteren, zou het balbezit dan niet standaard lager moeten zijn dan die van de opponent? Doe mij een lol en pak de statistieken er eens bij, ook van vorig seizoen, mag gerust. Dan zouden ze namelijk tegen een Willem II ook 40-60 moeten hebben thuis. Nou kijk maar eens of dat eruit komt.

Echt niet te geloven dat je voor zo'n totaal onderbouwde frustratiekreet 30 duimpjes krijgt. Zegt genoeg over het niveau van VZ tegenwoordig.

4 december 2016 om 08:27

Ja, dat was ook het eerste dat ik dacht. Die geven echt niet heel veel meer ruimte weg en hebben ook nog eens een dodelijker counter.

Luuk houd a.u.b. op. Elke week dat zelfde gezeik. Je bent aanvoerder onwaardig. Zelf raak je ook geen pepernoot.

3 december 2016 om 22:59

Nee, goed dat hij het zegt. Dit soort fouten, kunnen gewoon echt niet meer. En het is allesbehalve de eerste keer dit seizoen dat de arbitrage gigantisch aan het kloten is. Heeft ook niks meer te maken met charme van het voetbal. Zoveel vage beslissingen al gezien dit seizoen, en niet alleen bij PSV hoor (mocht iemand dat denken), over heel de Eredivisie. Per saldo zijn er echter wel een aantal clubs die dit seizoen wel erg vaak de beslissingen tegen hebben en ik kan niet anders dan concluderen dat PSV daar wel bij zit.

3 december 2016 om 23:13

Ik heb Luuk de Jong ook dit seizoen kansen zien missen, onder het mom van dit kan niet meer. Vandaag stond ie nog een keer alleen tegenover de keeper en schoot ie hem er niet in. Zeker ook de schuld van de arbitrage? Dat er 0,0 bezieling, overtuiging en wil om te winnen in zat, was zeker ook de schuld van de arbitrage? Het probleem van PSV is niet de arbitrage.

3 december 2016 om 23:13

Onzin. Het respect voor de scheidsrechters daalt met de dag terwijl zij ook gewoon hun werk goed proberen uit te voeren. Neem een Weghorst die Higler tot het denigrerende aan toe aankijkt alsof hij niets verkeerd heeft gedaan, terwijl hij zelf dondersgoed weet dat hij fout zit. Zolang het gedrag van zowel spelers als trainers en supporters zo verongelijkt blijft gaat dit niet veranderen en sterker nog, zo wordt het alleen maar erger want de druk op scheidsrechters wordt zo alleen maar groter waardoor meer fouten gemaakt worden. Hoog tijd dat de hand eens in eigen boezem gestoken wordt in de voetbalwereld en dat de conservatieven hun argumenten opzij schuiven en dat de videoref wordt ingevoerd. Maar zolang dat nog niet is gebeurd moeten fouten geaccepteerd worden zoals spelers ook verwachten dat hun fouten vergeven worden. Ik kan me net zo goed dood ergeren aan opzichtige fouten, maar nog meer aan gezeik op scheidsrechters. Alsof dat gaat helpen. Raap je verstand bij elkaar en laat die mensen hun werk doen, alleen dat kan bijdragen aan betere wedstrijdleiding.

3 december 2016 om 23:19

Bullshit door dat soort fouten kan je een kampioenschap door de neus heen geboord worden. Het was geen buitenspel en die grensrechter stond geen eens op 1 lijn en gaat dan ook nog is dood leuk naar de bal kijken dan naar de man waar de bal naar toe gaat. Hou met je goedmaak gelul dit zijn gewoon fouten die echt niet kunnen en door iets meer opletten was dit ook niet gebeurd.

3 december 2016 om 23:33

Ik durf te wedden dat er meer beslissende kansen worden gemist door spelers dan dat een scheidsrechter beslissend is tijdens een wedstrijd. Hoe kun je dan in godsnaam spreken van schuld van de arbitrage bij het mislopen van een kampioenschap? Heb je zelf wel door hoe krankzinnig je klinkt?

3 december 2016 om 23:42

Iedereen lijkt zo makkelijk voorbij te gaan aan het feit dat na het fluitsignaal zowel de verdedigers als de keeper van roda niks meer deden? Grote kans zou het zeker zijn, maar je weet nooit of het ook een goal was geworden

3 december 2016 om 23:44

De verdedigers en keeper reageerde al op het fluitje van de scheids. Tuuijk het is een fout. Maar ik heb absoluut niet het idee dat het 100% zeker een goal was geweest.

4 december 2016 om 00:09

Gelukkig ben jij geen grensrechter dit soort fouten gaan echt te ver hoor De Jong stond zelfs achter de verdediger. Iedereen die een beetje opgelet had, had gewoon gezien dat dit geen buitenspel was. En omdat PSV kansen mist in jouw ogen moeten we die fout van de grens maar laten waaien sorry maar dan ben ik toch echt niet de gene die krankzinnig klinkt waarom zou je zo'n grote fout laten waaien omdat er kansen zijn gemist... belachelijk...

4 december 2016 om 00:17

Weet je wat te ver gaat? Dat je niet in kan zien dat zo'n fout geen effect zou moeten hebben op de uitslag. Ik zag ook dat het buitenspel was maar ik reageer op jou, en jij zegt dat zo'n fout je het kampioenschap kan kosten. In het meest hypothetische geval op de laatste speeldag als echt alles tegenzit, dan zou dat in theorie kunnen, maar dat gaat never nooit gebeuren. Ik zeg niet dat die fout wenselijk is, ik zeg alleen dat er wat minder op de scheidsrechters gevit moet worden omdat dat niet alleen niet helpt, het maakt het alleen maar erger. Het is op twee handen niet te tellen hoeveel factoren er van invloed zijn op het verspelen van punten, maar types zoals jij kijken alleen maar naar de scheidsrechter. Dat is zo ontzettend verwerpelijk, maar merk aan je laatste reactie dat dat bij jou toch niet binnen gaat komen. Ik hoop maar voor je dat het de emotie is, als het aan je verstand ligt zou ik haast medelijden krijgen. Bovendien, zoals ik hieronder ook al zei en met mij nog anderen hierboven, iedereen had door dat er gevlagd was dus een afgekeurde goal kun je het niet eens noemen. Maar dat terzijde.

4 december 2016 om 00:45

Spandoek 2 Brumatio 0. De Jong had deze kans zeker gemist wanneer er was doorgespeeld...

4 december 2016 om 00:51

Kijk dat jij de arbiters in bescherming wil nemen moet je echt lekker zelf weten maar ik vind het best zorgelijk dat de grensrechter naar de bal kijkt terwijl zijn taak is om naar de man te kijken als De Jong nou op de lijn stond met de verdediger kan ik het begrijpen dat hij het niet goed zag maar dit zou ik zelfs gezien hebben als niet van beroeps grensrechter. En hoezo zouden fatale fouten op de laatste speelronde zwaarder meetellen in jouw ogen volgensmij krijg je namelijk in de laatste ronde niet meer punten. Vanmiddag keek ik naar City Chelsea en dan zie ik ook hele grote fouten van de scheids die echt niet accepttabel waren. En achteraf wordt er altijd gezegd dat de kans groot was dat het toch geen goal werdt maar wat als het wel een goal werdt dan ging je met 3 punten terug naar Eindhoven en dan kan je zeggen ja het is maar Roda toch heeft PSV het er traditioneel moeilijk? En dat jij medelijden hebt omdat ik vind dat dit soort fouten niet kunnen maakt jouw een beetje zielig vind ik dan aangezien dit soort fouten wel degelijk fataal kunnen zijn kampioen wordt je namelijk door dit soort wedstrijden te winnen.

4 december 2016 om 00:52

Haha dat is zo makkelijk achteraf praten misschien ging de bal er wel in.

4 december 2016 om 01:05

Ik hoop dat je het hierna gaat begrijpen. Dat de grensrechter die fout maakt is ook niet de bedoeling, maar De Jong z'n taak is om kansen af te maken en dat gaat hem nog een stuk slechter af dan een grensrechter die een keer iets over het hoofd ziet. Dat jij alleen de fout van de grensrechter aanmerkt als doorslaggevend, dat is veel zorgelijker. Mijn voorbeeld slaat op het gegeven dat het slechts beslissend kan zijn als twee teams alles winnen (muv onderlinge wedstrijden), samen bovenaan staan, op de laatste dag tegen elkaar spelen en in de laatste minuut maakt de scheidsrechter of grensrechter een fout waardoor het gedupeerde team geen kampioen wordt. Zoals je hopelijk zal begrijpen is dit enorm hypothetisch en zal dit dan ook nooit voorkomen. In alle andere gevallen heb je jezelf tekort gedaan en is 1 moment niet bepalend voor het kampioenschap, hoe graag sommige supporters dat ook willen zien.

Kampioen word je door aan het eind van het seizoen bovenaan te staan, alleen dan ben je de beste. Een fout van een grensrechter in 1 wedstrijd zal daar geen verschil in maken, elk team krijgt daar namelijk een paar keer mee te maken gedurende een seizoen.

4 december 2016 om 04:05

Een (onverwachte) lange bal van achteruit is voor een grensrechter eigenlijk niet re beoordelen. Het zal altijd een gok blijven of iemand buitenspel staat. Het is namelijk fysiek onmogelijk om zowel de trap van de bal, als de positie van de laatste verdediger op hetzelfde moment te zien. Overigens snap ik dat Luuk boos was, neemt hij een keer een bal goed aan wordt hij afgefloten.

4 december 2016 om 09:06

Precies.. Alsof Luuk m er dan wel in krijgt....

4 december 2016 om 10:25

Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze dit aangeleerd krijgen. Ik dacht altijd op het gehoor, maar heel snel heen en weer kijken is misschien logischer. Een bal vanuit achteruit kun je echter wel horen. Als je gewoon naar de laatste lijn blijft kijken en je ziet (n)iemand buitenspel staan op het moment dat je de bal gespeeld hoort worden, dan weet je genoeg wanneer de aanvaller de bal krijgt.

5 december 2016 om 11:54

Geluid is niet zo snel. De bal kan al onderweg zijn voordat het schot gehoord wordt...

Oooh wat zwak. Tuurlijk had die goal niet afgekeurd moeten worden, maar om dat nou uit te lichten terwijl je zelf echt een wanprestatie levert? Weinig kansen gecreerd en daarnaast kan elk seniorenteam dit tempo bij houden. Man man man.

4 december 2016 om 04:07

Welke goal? Er werd afgefloten ruim voor Luuk de bal in jet net prikte. Verdediger sn keeper deden niets meer. Eigenlijk een gele kaart aangezien hij na het fluitsignaal e bal nog wegtikte.

4 december 2016 om 07:38

Zoals Joost al aangeeft, de kans werd afgefloten. Er werd geen goal afgekeurd. En een kans voor Luuk de Jong betekend tegenwoordig niet automatisch een doelpunt.

Jammer dat De Jong meermaals naar de arbitrage blijft wijzen. Niet de eerste keer. Ook al heb je gelijk, je moet naar jezelf blijven kijken. Daarnaast, wellicht had die keeper van Roda wel anders gereageerd als er niet gevlagd was.

Een fout van arbitrage, dat is duidelijk. Maar ben ik de enige die vind dat hier geen goal is afgekeurd? Luuk scoort na het fluitsignaal. Spel lag dus al stil. Verdedigers stopte met lopen, van Leer deed geen moeite meer en Luuk rondde af op een manier zoals hij dat nooit zou doen als er niet gefloten zou zijn. Een grote kans is onterecht afgefloten, geen doelpunt.

3 december 2016 om 23:45

Dacht hetzelfde, maar had geen zin om Psv fans over me heen te krijgen. De verdedigers hadden denk ik niet meer uitgemaakt, maar de manier van afwerken en het keepen werden natuurlijk sterk beinvloed.

3 december 2016 om 23:53

Helemaal gelijk. Er wordt overal gesproken over een afgekeurd doelpunt, maar de scheids had al lang gefloten. Kum en van Leer deden daarom ook geen moeite meer. De Jong wist het ook, maar tikt de bal nog even binnen.

4 december 2016 om 07:39

Nee hoor, je denkt precies hetzelfde als iedereen. Een kans werd onterecht afgefloten maar het was absoluut geen goal. Zonder fluit signaal moeten we maar zien of Luuk koel genoeg is voor een afronding, is dit jaar absoluut geen zekerheidje meer.

Heel dom van de Jong om de arbitrage aan te vallen. PSV heeft er vandaag niks van gebakken. Ze speelde met zo een laag baltempo. Het leek wel of ze geen idee hadden wat ze deden.

De grensrechter zat inderdaad fout, maar PSV heeft veel meer fout gedaan tegen Roda. Als je alleen maar ziet hoe armoedig ze de laatste minuten speelden. Ze deden lekker rustig aan. Net alsof ze met 0-3 voor stonden. Misschien is het tijd dat de Jong een keer ten rade gaat naar zijn eigen spel, voordat hij anderen gaat wijzen op fouten.

4 december 2016 om 01:53

Toen ik thuiskwam van de wedstrijd heb ik nog de laatste 20 minuten van Atletico - Espanyol gezien. Atletico moest winnen om twee punten in te lopen of Barcelona en Real maar het stond nog 0-0. Als je ziet hoe ze daar in de slotfase de beuk erin gooien om toch nog drie punten te pakken, dan zou je bij PSV denken dat ze vriendschappelijk aan het spelen waren. Een wereld van verschil.

Gewoon een terecht gelijkspel. Dit Psv is saai en absoluut fantasieloos. Dat De Jong en Cocu de arbitrage erbij halen is te gek voir woorden. Ze spelen week-in week-uit als een natte krant en altijd ligt het aan een ander. Oke De Jong werd onterecht afgevlagd. Maar wie zegt dat hij m gemaakt had, want Van Leer bleef nu vanwege het vlagsignaal staan. In de 1e helft kreeg Luuk een betere kans en die schoot hij ook recht op de keeper. Het is en blijft slappe hap. Psv zal in de winterstop de portemonnee wel trekken...


Meneer had ook kunnen zeggen dat die ouderwets slecht speelde en gewoon een doelpunt had moeten maken. Vanaf twee meter een op een met de keeper recht door het midden schieten en later weer zeuren over bussen parkeren en arbitrage, kom op man.

die de jong kan der helemaal niks van zou rene van der gijp zeggen , en laat hij nou nog gelijk hebben ook een zeur piet eerste klas en maar blijven zeuren tegen de scheidsrechters omdat meneer met zijn swalbes geen strafschop krijgt ga lekker in een supermarkt werken en tegen klanten lopen zeuren een prof onwaardig

Ja en dan komen ze weer aan met het gezeik op de scheidsrechter.
Kijk een naar jezelf!
Je hebt 10+ kansen gehad en niks zat erin!
Eigen schuld dikke buld....

Het is te statisch, wat je zelf in de hand werkt door met Luuk en Siem de Jong te spelen. Als Luuk niet scoort dan heb je niks aan hem en Siem komt (net als Luuk) handelingssnelheid tekort. Doordat Propper een linie zakt, komt hij ook nog eens veel minder tot zijn recht. De kracht in het eerste kampioensjaar was de omschakeling bij Psv. Er is echter niemand bij die razendsnel is, het is veel te statisch. Met Ramselaar ben ik overigens wel erg content.

Dat gezeik van die voetballers wordt je doodmoe van. Neem eens een voorbeeld aan andere sporters. Max Verstappen is een mooi voorbeeld hoe het ook kan. Trouwens het is een genot om naar Max te kijken en dat vinden veel voetbal liefhebbers in mijn omgeving... Denk daar maar eens aan, Psv'ers.

4 december 2016 om 09:46

Ik zal eraan denken.

De gehele eerste helft moeite met het veld??? Is dat éã©n van de redenen? Sorry hoor, maar na mijn weten duurt het maar ca. 10 minuten dat je went aan het veld en niet de gehele eerste helft. Of zijn de spelers nou zo onervaren dat ze eerst in de rust moeten aanhoren hoe je op zo'n veld moet spelen?

Ik vind het maar weer jammer dat er altijd gezocht wordt naar excuses door naar anderen te wijzen. Nu lag het aan de scheidsrechter en aan het veld dat PSV niet over een degradatiekandidaat heen kon walsen, terwijl het gewoon een gebrek is aan kwaliteit en een scorende spits.

Tja, de 1-0 op je schoen hebben...... Maar waar waren dan die 2-0, 3-0 en 4-0? Men speelt immers tegen de nr. 17.

En Cocu begint zich nu pas te ergeren aan het lage tempo en de gebrekkige opbouw van zijn elftal terwijl dit toch echt al minstens een wedstrijd of 10 het geval is. Cocu geloof mij, dit PSV is het slechtste PSV van de afgelopen 10 jaar. En dit heeft echt niet enkel met blessures te maken.

Wil iedereen die zegt dat de Jong die bal toch niet had afgemaakt, aub even de herhaling terugkijken. Verdedigers waren überhaupt al gezien na die goede aanname van de Jong (hoe kan ie anders überhaupt onterecht afgevlagd worden voor buitenspel..) en als je kijkt naar van Leer, handelt ie gewoon zoals een normale keeper ook in die situatie zou doen.

Hoe pijnlijk het ook zal zijn voor sommigen om toe te geven, dit was gewoon een goal geweest.

En dat gezever dat je niet meer op de scheids mag mekkeren is al helemaal van de zotte. Dat zijn van die moraalridders die zelf het hardste huilen als het tegen hun eigen clubbie is. Het was overigens ook niet alleen deze goal, ook twee zuivere hoekschoppen niet gezien door de beste leidsman. Dan kan je het wel op charme van het voetbal gooien, het is gewoon treurig dat je zoiets niet ziet. En aangezien dit topic ook als invalshoek arbitrage heeft, lijkt het mij logisch dat dat hier ook over de arbitrage gaat.

Maar goed dit zijn toch van die discussies die niet te winnen zijn, zelfs al gaat het hier over feiten. Het merendeel van de Ajacieden zeurt dat Psv'ers zeuren en miepen en het merendeel van de Psv'ers mist enig inlevingsvermogen in de situatie van de Ajacieden. Dat is al jaren zo, en dat zal ook wel zo blijven. Als Groningen vanmiddag uit een buitenspelsituatie scoort hoor je het weer omgekeerd. Feit blijft, dat de arbitrage allesbehalve goed was gisteren, en dat is zeker niet de eerste keer. Kan mij nog een hele slechte Nijhuis herinneren dit seizoen, scheids bij Willem II vorige week die over en weer gigantische fouten maakte. Het is gewoon overduidelijk dat de video-referee broodnodig is. Mensen die daar niet aan willen, kan ik simpelweg niet serieus nemen,

Psv verdiende niet meet dan 1 punt
Cocu verdiend niet een trainer van psv te zijn door zijn belachelijke opstelling en wissels durft ook niet 1op1 te spelen tegen een degradatie kandidaad en fam. De jong Moët ook maar vlug opzuiten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren