Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajacied kijkt ogen uit: ‘Ze haten ons wel, ik kreeg zelfs bier in mijn haar’

Laatste update:

Kasper Dolberg bleef zondagmiddag op het veld van De Kuip ijzig koel in zijn eerste Klassieker. De jonge Deen nam na een knappe actie met een fraai wippertje over Brad Jones de 0-1 voor zijn rekening en kroonde zich bijna tot matchwinner, ware het niet dat Dirk Kuyt in de laatste tien minuten nog voor de gelijkmaker zorgde. Dolberg was echter toch wel onder de indruk van de sfeer in het stadion van Feyenoord.

/

“Ze haten ons wel. Ik kreeg zelf ook nog een beetje bier in mijn haar. Het was een verhitte wedstrijd die altijd veel aandacht trekt in Nederland”, vertelt de spits van Ajax aan BT. “Het gaf een goed gevoel om in die wedstrijd te scoren, omdat we het op dat moment moeilijk hadden. Het betekende uiteindelijk dat we niet verloren, dus het was een belangrijk doelpunt.”

Dolberg heeft zich ook al in de kijker gespeeld bij de Deense nationale ploeg, al lijkt hij nog even geduld te moeten hebben: “Hij is jong, heeft veel kwaliteiten en zorgt voor opwinding. We blijven hem volgen, maar voor nu hoort hij bij het Onder-21 team dat zich geplaatst heeft voor het EK van volgend jaar. We zullen zien wat er gaat gebeuren”, laat bondscoach Age Hareide weten.

Denk jij dat Kasper Dolberg snel een vaste waarde gaat worden in de Deense nationale ploeg?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dolberg hype is real per nu. Leuke speler goede spits, groot talent. Nu heel zuinig op zijn, wordt gebombardeerd tot nieuwe Zlatan en alles maar die jongen moet het vooral in zijn 2e seizoen laten zien.

24 oktober 2016 om 12:27

Hij heeft bepaalde kwaliteiten (dus lang niet alle) die Zlatan ook bezit, dat is gewoon waar en geen hype.

24 oktober 2016 om 12:40

Gmang. Ook genoeg dingen die Zlatan bezit en Dolberg niet. We hebben het over een man die 13 keer landskampioen is geweest, en een van de beste spitsen ooit. Laten we dat soort vergelijkingen aub mijden en laten voor wat het is. De jongen doet het leuk maar heeft genoeg te verbeteren om verder te komen.

24 oktober 2016 om 12:54

@Mentalist, heb je zeker gelijk in. Maar als je beide spelers naast elkaar neerlegt op die leeftijd denk ik dat Dolberg verder is. Ik denk dat Dolberg ook veel meer doelpunten per seizoen gaat maken dan Zlatan. Hij zit nu al op 1 goal per 105 minuten.

24 oktober 2016 om 13:00

Finalvoetbal. Niet vergeten dat Ajax en de eredivisie gewoon een klasse of 4 a 5 beter was dan nu het geval is. Een paar goaltjes nu zegt helemaal niets.

24 oktober 2016 om 13:05

Maar deze Dolberg is minstens net zo ver als Zlatan destijds. Zlatan had alleen nog veel betere spelers om hem heen. Maar om Zlatan te evenaren lijkt mij geen realistisch doel, maar een prachtige carriere gaat Dolberg waarschijnlijk wel tegemoet (mits hij fit blijft). Ik hoop dat Dolberg slim en verstandig genoeg is om te beseffen dat als hij nog minimaal 3 seizoenen blijft (4 met deze) dat hij dan nog altijd pas 22 is.. Voor je 22e een transfer maken kan hem ineens tegen gaan werken in zijn ontwikkeling. Als hij idd tot zijn 22e zou blijven, en als basisspeler blijft zal hij de 100 goals voor Ajax misschien wel kunnen halen (alle competities bij elkaar, ieder jaar 18 in de competitie en 7 in beker/europa). Dan kom je bij een andere club toch wel mooi binnen, 22 jaar, ongeveer 135 wedstrijden Ajax 1, richting de 100 goals. Misschien tegen die tijd ook nog vaste basisspeler bij Denemarken.

24 oktober 2016 om 14:00

Hij lijkt kwa speelstijl totaal niet op Zlatan. Rare vergelijking.

En hoe ver een speler is op 19 jarige leeftijd zegt niet veel over het verloop van de rest van zijn carriere. Kluivert had op zijn leeftijd al een CL gewonnen. Van Nistelrooy speelde op zijn leeftijd op het middenveld van Den Bosch.

Feit is dat Dolberg nog veel moet ontwikkelen en presteren voor hij op het niveau zit dat de genoemde spitsen hebben behaald. Ongeacht wie er verder was op 19-jarige leeftijd.

24 oktober 2016 om 14:08

Verbluffend om te zien dat een jonge talent als Dolberg zo de hemel wordt in geprezen na het maken van een treffer. Uiteraard is het een goede talent maar is het oppertunisme van de dag wel extreem. Naast het doelpunt heeft hij ook vaak genoeg de bal verspilt daar waar het onnodig was en lijkt het raadzaam om niet onnodig veel druk op hem te leggen. Wat ik kan opmaken uit de wedstrijd van gisteren is dat Ajax 2 lichtpuntjes heeft in de vorm van Dolberg en Ziyech en dat Feyenoord zichzelf te weinig gunde gezien zij op alle fronten de bovenliggende partij waren

24 oktober 2016 om 12:27

Idd. Gewoon zijn ding laten doen. Vooral de media bombardeert hem meteen tot die en die. Volgens mij zit het met zijn instelling wel goed.

24 oktober 2016 om 14:34

Nou als je met zelfverzekerdheid een bal tegen de netten knalt in een klassier ben je toch van behoorlijke klasse.

24 oktober 2016 om 14:47

Boetius deed dit ook tijdens zijn debuut. Die zit nu ook bij Basel op de bank..

Dus zegt toch niet heel veel als je dit doet!

Achabar schoor een wereld doelpunt van nog veel grotere klasse er in (2 zelfs) tegen Psv.........

25 oktober 2016 om 13:21

Boã«tius heeft gewoon pech. Hij is nog vaker geblesseerd dan Robben. Achahbar heeft denk ik een mentaliteitsprobleem. Ik vind het ongelooflijk dat je als actieve voetballer telkens te zwaar bent. Hoop dat Jans met hem aan de slag gaat en hopelijk kan ie zijn klasse in de tweede seizoenshelft laten zien.

24 oktober 2016 om 12:57

@ mentalist
Wel grappig dat jij die vergelijk ook naar voren brengt ;-)

Is een jongen met veel potentie en er zit een goede kop op........als deze jongen zich blijft ontwikkelen dan kan het een hele grote worden

24 oktober 2016 om 13:07

Geldt dat niet voor iedere speler? Bazoer was ook de nieuwe yaya Toure en mag nu banken. Waarom niet gewoon kijken hoever die komt maar gelijk een prospectus maken? Dat voegt helemaal niets toe.

24 oktober 2016 om 13:14

Bazoer kan toch de nieuwe dit of de nieuwe dat worden genoemd ondanks dat hij nu in een vormdip zit dat bijna elk talent meemaakt?

24 oktober 2016 om 14:13

Eigenlijk zou je niet over die vergelijking moeten beginnen....zeker als je het onzin vind.
Het is een rustige sierlijke voetballer maar dodelijk voor het doel. Kan eenvoudig een doelpunt maken, intikken . Maar ook zichzelf in kansrijke positief spelen.
Het is eigenlijk wel een complete speler, het enige wat hij mist is ervaring.....
Maar ja we kunnen niet in de toekomst kijken alleen maar hopen dat hij zich zo ontwikkeld en een topper wordt.....dan kunnen wij weer op onze borst kloppen , want hij heeft wel in de eredivie gespeeld........

Da's de Klassieker, jongen. Puur vechtlust en strijd, en fanatieke supporters. Zo blijkt maar.

Dolberg heeft echt veel potentie. Zeker een jongen om naar uit te kijken. Liet in ieder geval veel talent zien.

24 oktober 2016 om 12:29

Maar van de spelers moeten ze afblijven, er mag schijnbaar van alles (bananen, toiletpapier ,bier ,enzovoorts) het veld op worden gegooid in de Kuip en de club zelf en de Knvb doen er niet genoeg aan. Ik vind het schandalig!

24 oktober 2016 om 12:33

Hoort erbij man. Bij De klassieker hoort een grimmig/vijandig sfeertje.

24 oktober 2016 om 12:35

Ze doen er wel zeker iets aan, er wordt iedere wedstrijd opgeroepen niks op het veld te gooien. Staat ook in het reglement dat je hiervoor een boete + sv voor kan krijgen. Maar wat wil je er tegen doen?

24 oktober 2016 om 12:37

Grimming/vijandig sfeertje hoort erbij vind ik. Maar men moet niks op het veld gooien. Nergens voor nodig.

24 oktober 2016 om 12:38

Wat een gezeur. Gelukkig gebeurd er in de Arena nooit iets omtrent de klassieker he?

24 oktober 2016 om 12:39

Bij NEC wordt het spel stilgelegd om het gooien van bekers. Terecht volgens iedereen. Maar de klassieker stilleggen, dat durft schijnbaar niemand.

24 oktober 2016 om 12:43

@nijogeth

Dat krijg je wanneer arbiters hun eigen draai geven aan hun regels. Zie je ook terug in het veld.

24 oktober 2016 om 12:45

Als jij zegt dat dingen gooien erbij hoort vind ik het wel raar. Dat er de meest belachelijke en zielige dingen worden geroepen okay, dat schijnt er bij te horen, maar van spelers moeten supporters afblijven.

En als dit normaal is, moet er helemaal niet geklaagd worden als Veltman slechts zijn vuist balt na een goal.

24 oktober 2016 om 13:07

Tja, daar kan hij nog niet over oordelen aangezien het zijn eerste klassieker is.

24 oktober 2016 om 21:31

De straf van boete of sv ook werkelijk geven zou een begin zijn... Je kan van alles en nog wat in de regels zetten, maar als je niks doet heb je daar natuurlijk niks aan.

24 oktober 2016 om 12:39

Fanatiek zijn is in mijn ogen heel wat anders dan haat. Als je dan ziet hoe die supporters tekeer gaan bij een ingooi of een corner van Ajax dan is er niks meer over van dat 'fanatieke'. Toen de spelersbus kwam aanrijden gisteren werd er ook weer van alles en nog wat geroepen tot het ergste er aan toe. En ja, ik weet dat het over en weer is maar ik keur het af. Het hoort niet, en het heeft niks maar dan ook helemaal niks met voetbal te maken.

24 oktober 2016 om 13:02

Mee eens, ik denk dat we wat dat betreft allemaal wel op een lijn zitten, maar we kunnen er hier wel op los discussiëren, die types die daar zitten gaan zich echt niet mengen in deze discussie. Er zal iets anders moeten gebeuren en de meest toegankelijke oplossing die per direct ingevoerd kan worden is sociale controle. Spreek elkaar er op aan. Het klinkt zo makkelijk maar een mindset van zo'n aanzienlijk deel van een supportersgroep omdraaien gaat niet over een nacht ijs. Overigens vond ik het gisteren ontzettend meevallen, ik had me op het ergste voorbereid maar ik heb geen dingen gezien die ik de afgelopen jaren wel heb gezien. Misschien deels toe te schrijven aan het succes van Feyenoord de laatste weken, maar ik zie vooruitgang.

Het woord Haat gebruiken alleen al
Hekel hebben aan ja maar Haat?
Haat is alleen voor de dommen
Zolang je hierover over en weer blijft roepen, zal het ook nooit stoppen.
Noem het gewoon Feijenoord en Ajax, ipv 010 en 020
Alsof we alleen met kleine kinderen te maken hebben zeg.
Spelers van Ajax en Feijenoord zijn in veel gevallen gewoon vrienden van elkaar
Laten we daar eens een voorbeeld aan nemen

24 oktober 2016 om 14:42

Arko, het is echt haat! Ik werk met een aantal Feyenoorders en ken er vele, maar de haat zit echt heel diep. Voor de meeste is alles wat met Amsterdam te maken heeft op voorhand slecht (druk ik me netjes uit).
Voor Ajacieden is het allemaal veel minder heftig. Het is een wedstrijd met iets extra's, maar meer ook niet.
Triest om te zien en om te horen, terwijl zoals jij al aan geeft veel spelers vrienden zijn.

24 oktober 2016 om 19:28

Nou. Ik kan je vertellen dat er bij meer dan genoeg Ajacieden ook een diepe haat zit en ik zou ze bij naam kunnen noemen, maar laat ik dat maar niet doen. Ga nou niet doen of dat aan 1 kant zit. Zelf een jaar geleden meegemaakt dat m'n auto in Amsterdam stond en op de achterbank lag een feyenoordjack van m'n zoontje. Barst in de voorruit en Ajax gekerfd in m'n motorkap. Dat is lekker normaal zeker.

Selectieve verontwaardiging tegen Feyenoord's fanatieke aanhang. Alle clubs hebben misselijkmakende idioten op de tribune en er zijn heel veel parallellen te trekken. Wat er nu vaak gezegd wordt is dat het schuimbekkende doorgesnoven idioten zijn op zuid. Dat is van toepassing op alle harde kernen in Nederland; zie coke, hasj en pillen-doek bij Twente destijds. Die hebben die club ook aardig in de tang gehad. Verder is spelers van andere clubs haten ook overal aanwezig, kijk maar naar de pop van Vermeer in de Arena. Dat werd door Vermeer nota bene geïnterpreteerd als een doodsbedreiging.

Alle kwetsende dingen zijn een spelletje over en weer van zo lomp mogelijk doen. Hooligans doen antisemitisch over de geuzennaam 'joden' van Ajax, Ajacieden zingen dat Rotterdam weer plat mag.

24 oktober 2016 om 14:15

Is niet selectief hoor. Dolberg praat nu alleen uit eigen ervaring. In de Arena (en in de meeste andere stadions), merkt hij dat blijkbaar niet. Net als dat Kuyt dat niet in de Kuip merkt maar wellicht wel in de Arena (al moeten ze daar wel wat verder gooien). Iedere club heeft dezelfde idioten ja, maar ik denk dat er nergens zoveel "haat" zit als tussen die idioten van Feyenoord en Ajax.

Het nadeel van de Kuip is dan ook nog eens dat heel veel van die idioten in de eerste ring zitten. Dit is volgens mij een bewuste keuze om de "sfeer" te verbeteren. Nadeel is natuurlijk ook dat al die idioten veel dichter op de spelers zitten. Bij Ajax zaten ze in een boven hoek en achter het doel. En nu alleen nog achter het doel. Dan kom je veel minder snel bij de spelers waardoor het minder opvalt.

En het mag dan wel een spelletje over en weer zijn, maar we mogen dat toch niet zomaar accepteren als normaal gedrag? Het blijft bijzonder triest, er is alleen lastig wat aan te doen. Maar het is belangrijk om het blijven te benoemen, zoiets mag nooit normaal worden.

24 oktober 2016 om 15:02

Had het eigenlijk niet over de reactie van Dolberg. Het gaat mij meer om de reacties die het hele Feyenoord stadion wegzetten als doorgesnoven idioten omdat een speler tijdens een interview zegt dat hij het een indrukwekkend en verhit sfeertje vond en kon voelen dat hij 'gehaat' werd. Er zitten zeker idioten tussen in de Kuip, maar hooligans zijn er bij alle clubs. Daarom haalde ik het voorbeeld van Vermeer aan, een pop met jouw naam er op die gelyncht wordt vind ik een tikkeltje meer haat dan wat middelvingers, biertjes en wat (zeer misselijke, begrijp me niet verkeerd) verwensingen.

Laat het voorop staan dat zware misdragingen (racisme, gooien, schelden, bedreigingen) niet door de beugel kunnen.

Er zitten in de Arena ook aardig wat idioten op de tribunes, laat ik dat voorop stellen. Maar wat ik gister weer voorbij heb zien komen. Dat mensen zich zo kunnen opwinden om 11 Ajacieden op een veld, prachtige tv hahaha.

24 oktober 2016 om 13:17

En dat helpt Feyenoord enorm, zo'n boost, ajax kwam er vooral de 1e helft helemaal niet aan te pas.

24 oktober 2016 om 13:37

Inderdaad. Een enorme boost. Om uiteindelijk wéér niet te winnen. Maximaal resultaat. Al 25 jaar in de competitie niet de nul gehouden. Maar wel een enorme boost.

24 oktober 2016 om 14:00

Ach, die statistieken zijn leuk, maar Feyenoord heeft Ajax redelijk gemakkelijk op 5 punten gehouden. Ajax kon totaal geen vuist maken en mocht uiteindelijk gelukkig zijn met het punt. Qua spelbeeld zou je zeggen dat Feyenoord het team was dat op de ranglijst op ajax joeg, ipv andersom. Het optimisme in Ajaxkamp verbaast me derhalve, ze reageren alsof ze met goed voetbal zijn ingelopen.

24 oktober 2016 om 14:19

Natuurlijk ben je optimistisch. Als je de onderliggende partij bent en niet verliest kan je toch moeilijk heel erg teleurgesteld zijn? Je kan wel boos zijn op het late tegendoelpunt, maar voor de rest. Bij Ajax is iedereen wel zo eerlijk en zeggen ze gewoon dat Feyenoord beter was. En Ajax kon wel geen vuist maken dat klopt, maar toch was het Feyenoord dat moest jagen om nog met een punt weg te gaan.

24 oktober 2016 om 14:21

Precies, Feyenoord is gewoon de morele winnaar. Zeker aangezien je nu een paar wedstrijden krijgt die op het oog 'te doen' zijn. Alhoewel ik in de loop der jaren vooral voor die wedstrijden op mijn hoede ben geworden.

24 oktober 2016 om 14:48

Een enorme boost goed genoeg dat ajax moest gaan tijdrekken voor een punt en blij waren met een achterstand van 5 punten,

24 oktober 2016 om 14:50

En uiteindelijk ajax dat moest tijdrekken om een punt te behouden, had echt veel meer verwacht van ajax.

24 oktober 2016 om 16:36

Tijd rekken doe je in iedere wedstrijd als je voorstaat maakt toch niet uit tegen welke tegenstander is jezelf gemakkelijk maken

24 oktober 2016 om 13:43

Tja, ajacieden hadden slechts het stadion van feyenoord nodig om zich te misdragen en vuurwerk naar hun eigen keeper te gooien. Het kostte overigens ook flink wat werk en geld om gesloopte toiletten te repareren.en.heel veel stickers te verwijderen. Over blinde haat gesproken

24 oktober 2016 om 14:29

Het is van beide kanten om te janken, laat dat duidelijk zijn. Alleen valt het bij Feyenoord iets meer op omdat er 90 minuten lang een camera opstaat.

24 oktober 2016 om 14:09

Ik verbaas me ook regelmatig over de creativiteit van de Ajax harde kern. Het ene jaar moet een aan een ziekte overleden Feyenoord supporter het ontgelden, het volgende jaar wordt er met een creatief hoogstandje het bombardement op Rotterdam gereconstrueerd en het jaar daarop wordt de keeper van Feyenoord opgehangen aan een touw. Dat mensen zich zo kunnen opwinden om 11 Feyenoorders op het veld.

24 oktober 2016 om 14:12

Ja maar van bier wordt je nat..

24 oktober 2016 om 14:25

Je hoeft mij niet te vertellen dat er ook een stel idioten zitten in de Arena hoor. Ik heb twee seizoenen geleden mijn seizoenkaart opgezegd omdat ik niet geassocieerd wil worden met dat publiek daar.

Maar om dit publiek in de Kuip nou op de lange zijde te zetten waar de camera op staat is volgens mij niet een heel verstandig plan. Maargoed, wie ben ik?

Noem me een optimist, of naïef wellicht, maar ik vond het gisteren wel meevallen eigenlijk. Overigens ook echt complete onzin gehoord van Frank Snoeks gisteravond bij de samenvatting. Alsof het publiek zich tegen Bilal keerde. Ja, er werd gemord als er wéér een voorzet niet aankwam, maar meneer Snoek, sowieso een vreselijk slechte commentator, overdreef ontzettend.

24 oktober 2016 om 13:58

Klopt, Bilal werd niet uitgefloten en het verbaasde me positief in eerste instantie dat er geen bier werd gegooid. Pas nadat Sanchez kwam aanrennen een een gebaar maakte naar het publiek konden een aantal gekke zich niet meer inhouden en kwam de regendouche. Niet goed natuurlijk maar dit is ons probleem met het stadion, de fanatieke supporters zitten rond om het veld en de gehele gele zijde. Bij andere stadions zie je dat niet in Nederland alleen psv heeft die hoek waar je hetzelfde ziet als bij Feyenoord.

24 oktober 2016 om 14:55

Nee hoor, ik ben het met je eens, terwijl ik toch dikwijls tegen het Legioen heb betoogd hier. Natuurlijk blijf je die agressie houden, maar gisteren viel het me mee. De luxe om bovenaan te staan haalt wellicht het zwart voor de ogen ook wel wat weg bij die minderbedeelden langs het veld.

Wederom lachwekkend infantiele reacties gezien van een berg voetbalsupporters. Bergen troep gooien op een speler van de tegenstander, om vervolgens trots over je schouder te kijken of de mede-hersenlozen het gezien hebben. Naja dit is de realiteit, dit gaat niet zo snel meer veranderen, eens te meer omdat het vaak bij individuen ligt.

Ik heb wat dat betreft geen dingen gezien die echt niet door de beugel konden, was een faire Klassieker.
Dolberg, ja jongens..wat een potentie. Hoeft verder niks over gezegd te worden denk ik. De goal en die actie in de laatste seconden zeggen genoeg.

25 oktober 2016 om 13:47

Je hebt het over de supporters, enigszins ben ik het daarmee eens. Al moet het niet overdreven worden. Bij een concert wordt er (zoals hieronder ook is vermeld) ook met bier gegooid. Aanstekers en andere voorwerpen is inderdaad onacceptabel.

Dingen die niet door de beugel konden is in mijn optiek de tackle van Klaassen op volgens mij El Ahmadi. Gelukkig kon El Ahmadi doorspelen maar dat vond ik een grove en tevens een smerige tackle.

De haat van Feyenoorders naar Ajax wordt vaak overdreven in de media joh. Is echt een makkelijke manier van scoren hier in Nederland.feyenoorders op hun beste Calimero en Ajaccieden op hun arrogantst. 99% van de Feyenoorders die ik ken vinden Amsterdam een mooie stad en hebben 2 keer in het jaar een schijthekel aan "020". Leuk toch. En tijdens zo een wedstrijd wil je gewoon je grootste rivaal intimideren. Echt haat is alleen voor doorgesnoven m***tjes die ergens op een veld langs de rijksweg gaan lopen knokken omdat hun piemel klein is en hun ego groot. Het is normaal dat je je rivaal sportief niets gunt, daarom is het je rivaal. Maar uiteindelijk lig ik er echt niet wakker van Als Ajax weer eens van ons wint of kampioen wordt. En de meeste Feyenoorders die er zijn ook niet hoor. Ik heb vaker het gevoel dat sommige supporters zulke onzin nodig hebben om zich beter te voelen.

De klassieker leeft, zowel in Amsterdam als in Rotterdam gaan men wel eens over de schreef. Er wordt bier gegooid (goed voor je haar) en aanstekers (minder goed voor je haar). Dat gebeurd zowel in Rotterdam als Amsterdam. Het is niet goed en de daders zouden wat mij betreft een stadionverbod te gemoed mogen zien maar ga die eikels maar een pakken, dat is zo makkelijk nog niet.

Ik krijg tijdens een concert ook wel eens bier in mijn haar. Deze quote is enigszins aanmatigend en wakkert ongezonde rivaliteit alleen maar verder aan. Ik heb zelf genoten van Dolberg. Ik baalde wel dat hij scoorde, maar om te zeggen dat ik hem of Ajax haat, nee hoor.

24 oktober 2016 om 17:19

Denk niet dat Dolberg de bedoeling heeft om wat dan ook maar aan te wakkeren. Was meer verbazing waarschijjnlijk. Weet ie in elk geval dat ie vlgd jaar niet zo dicht langs de ring moet juichen...

Ik heb n paar keer het K-woord gehoord, maar verder vond ik de (agressieve) sfeer wel meevallen. Voor zover je dat op tv meekrijgt dan, maar t legioen leek me sowieso n stuk rustiger dan normaal bij n klassieker? Zeker na de 0-1 had ik juist verwacht dat ze er nog ff achter gingen staan, maar dat kwam pas na de 1-1. Wat Dijks daar aan t doen was... En zo vielen alle 3 de wisselspelers van Ajax slecht in

Die Dolberg heeft een grote toekomst voor zich, als ie zich blijft door ontwikkelen.

Maar een groot aantal Feijenoord supporters hebben duidelijk geen toekomst. het is geen kleine groep die zich misdragen, als je goed kijkt zitten ze in alle vakken. jammer, want Feijenoord - Ajax is en blijft de mooiste derby van Nederland.

24 oktober 2016 om 18:23

Bij elke club heb je onnozele randfiguren rondlopen die zich structureel misdragen dat is niet alleen een probleem bij Feyenoord.

Dolberg is inderdaad een groot talent en ik ben heel benieuwd of en hoe hij zich staande zal houden als er extra aandacht op hem is gericht. Zoals bijvoorbeeld de Deense en Nederlandse media en (extra) verdedigers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren