Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajacied maakt indruk: ‘Internationale klasse, hij kan zo naar Real Madrid’

Laatste update:

Hoewel Ajax zondag weinig indruk maakte tegen Feyenoord, was er een speler die wel een goede beurt maakte in het shirt van de Amsterdammers. Davinson Sánchez speelde ijzersterk in het centrum van de defensie en de Colombiaan is in korte tijd uitgegroeid tot een speler van formaat in de Eredivisie. Oud-trainer Co Adriaanse is lyrisch.

/

“Hij is ijzersterk, heeft rust aan de bal en komt goed voor zijn man. Hij is zeer compleet”, legt Adriaanse uit op FOX Sports. Adriaanse vindt het knap dat de jonge mandekker zich vanuit Zuid-Amerika zo snel heeft aangepast aan het niveau.

“Hij is internationale klasse, hij kan zo naar Real Madrid”, aldus Adriaanse, die Sánchez ook technisch zeer sterk vindt. Tegen Feyenoord kwam dat er volgens de analyticus minder goed uit, maar de Colombiaan heeft dat al wel bewezen. Dat hij soms wat wild is, is volgens Adriaanse logisch. “Wat wil je, met zo’n postuur?”

Davinson Sánchez speelt binnen enkele jaren in de wereldtop

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nu weten we het wel dat Sanchez het uitstekend bij ons doet.

24 oktober 2016 om 01:38

Je vergeet er een, iemand onder de naam Ziyech. Slechte wedstrijd vandaag maar een fenomenaal overzicht en techniek.

24 oktober 2016 om 03:09

@ Clover

'in tegenstelling tot sommige hier die over deze 2 roepen dat ze over 2-3 jaar voor 30 miljoen verkocht zullen worden zou ik liever zien dat Ajax deze jongens (en Ziyech)'

Ik geloof dat hij die niet vergeten was

24 oktober 2016 om 06:27

Misschien doelde hij op; "want die 2 hebben ons nu al zo vaak gered".

24 oktober 2016 om 09:46

helemaal met je eens, zat niet in de wedstrijd maar kan de wedstrijd met een mooie pas omdraaien, ik geniet van deze jongeman, Jammer dat de heren die er zogenaamd kijk op hebben en verstand van hebben, het niet zien. Dan was Zyech ook in het Nederlands elftal de ontbrekende factor. maar ja Marokko lacht zich rot en steekt een tong uit, en terecht dat zij wel het gezien hebben

24 oktober 2016 om 10:54

@kennytete2

Je zegt dus dat ze langer dan die 2-3 jaar in Amsterdam moeten blijven? Die 3 jaar zou al lang zijn, en is al lang genoeg om een team omheen te bouwen. Langer dan 3 jaar is simpelweg niet haalbaar. Tenminste, niet als die gasten zo goed blijken te zijn als dat we nu hopen. Dan komt de grote pot met geld uiterlijk in de zomer van 2018, en dan willen die gasten zelf ook weg. Dat laatste is het grootste 'probleem': je kan als club wel willen dat die jongens blijven, maar als ze naar een topclub kunnen, dan zijn ze gewoon weg. Logisch ook.

24 oktober 2016 om 10:57

Dat hebben we in NL ook gezien he, de keuze was aan Ziyech zelf. Hij heeft die keuze op een hele vreemde, rommelige manier gemaakt, met dat gedoe over de regels. Hij leek eerst te denken dat hij na een vriendschappelijke interland voor Marokko nog over mocht stappen. Maar toen dat niet bleek te mogen, had hij zijn keuze maar op die manier gemaakt.

Maar we zullen nooit weten hoe het was gegaan als hij voor oranje opgeroepen was, zoals men duidelijk wel wilde. Misschien had hij dan ook gewoon voor Marokko gekozen. Erg jammer, maar het is zijn keuze, en van niemand anders.

Meteen al over Real Madrid beginnen, wat is dat toch met die analisten. Zeg gewoon dat hij een stap hoger kan maken, ipv meteen het allerhoogste niveau toe te dichten aan speler die net 9 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld.

23 oktober 2016 om 23:35

Barcelona wou hem ook al inlijven voor hij naar Ajax ging, weliswaar voor Barcelona B maar vast met op het oog dat hij in de toekomst het eerste moest gaan halen.

23 oktober 2016 om 23:48

Barcelona had hem nu goed kunnen gebruiken met de blessure van Pique, al vraag ik mij af of hij dan nu speelminuten had gemaakt.

24 oktober 2016 om 02:05

Vergeet meteen voor het gemak dat hij 1 vd absolute uitblinkers was tijdens de Zuid-Amerikaanse CL editie. Zijn club won ook. Die ED wedstrijden zijn een eitje voor hem.

24 oktober 2016 om 09:23

Lee112

Ik weet niet of je de copa een beetje gevolgd hebt maar dat is echt een ander niveau dan de CL hier hoor.. ik heb sanchez in de nationale competitie van colombia gezien, wat misschien een lager niveau is, maar dat was echt bedroevend. Voor sanchez zijn ED wedstrijden puur verdedigend gezien wel een 'eitje' , maar voetballend nog niet hoor want het is een compleet andere stijl van voetballen hier. Desondanks ben ik ook zeer onder de indruk..

24 oktober 2016 om 10:59

Ik moest een beetje grinniken toen ik las dat hij "zich zo snel had aangepast aan het niveau".

Hij kwam nota bene rechtstreeks uit de finale van de Copa. En dan zomaar de eredivisie in, het is toch wat.

24 oktober 2016 om 02:11

Het is niet gek dat hij wordt gelinkt aan de grootste clubs ter wereld, als je kijkt hoe hij zich staande houdt na zo'n cultuur/klimaat/voetbal en mediawisseling (niet dat er in Colombia geen media is, maar rondom Ajax heerst net even wat meer hype) en bovendien ook precies de kwaliteiten lijkt te bezitten die een moderne verdediger nodig heeft: Snelheid, concentratie, kracht, goede timing (zowel in tacklen als in kopduels) en leiderschapskwaliteiten (hoewel hij die nog niet echt over kan brengen zonder woorden). Speelt nu al anderhalf seizoen, zonder veel pauze te hebben gehad (ging van Copa L naar Ajax), in een grootse vorm, en de transfer en alles wat er om heen speelt lijkt amper effect te hebben gehad op zijn spel. Dat zegt toch wel een hoop hoor!

Ik zeg niet dat hij nu al klaar is voor R. Madrid of één van de grootste clubs ter wereld, maar dat er gesproken mag worden over een uitzonderlijk talent, dat mag toch duidelijk zijn. Je zou ook niet zeggen dat de beste heer pas 20 jaar oud is, hij heeft het lichaam en spel van een 26 jarige.

24 oktober 2016 om 07:39

Als hij zegt dat Sanchez een stapje hogerop kan, dan leest niemand het.
Als iemand zegt dat een speler een gemiddelde wedstrijd heeft gespeeld, leest niemand het. Zeg je dat hij te slecht is voor het shirt, lezen mensen de reactie.

Het is gewoon tv / media. Als je gehoord wil worden, dan moet je iets zeggen dat opvalt. Niet dat in de menigte mee rolt. Iedereen die hem ziet spelen ziet dat hij hogerop kan. Maar als iedereen dat zegt, is het geen nieuws. Je moet dus overdrijven.

24 oktober 2016 om 11:01

Piet de Visser is wat dat betreft hilarisch. Die man presteert het om telkens alleen maar open deuren in te trappen. "let dit EK maar eens goed op Cristiano Ronaldo, die kan een aardig balletje trappen!"

Piet begrijpt het als geen ander. Die doet wat borrelpraat en houdt vervolgens zijn echte kaarten dicht bij de borst. Laat de andere analisten maar roepen en overdrijven. Piet scout talenten en verdient er zijn brood mee door dat aan clubs te adviseren, in plaats van het op TV te roepen.

Als hij zich blijft doorontwikkelen dit seizoen en minder onbesuisd wordt in sommige acties en zijn linkerbeen gaat verbeteren dan zit hij binnen 1 a 2 jaar al bij een Europese topclub of dat nou bij Real, Barcelona of Juventus is.
Een transferbedrag van 25-30 miljoen lijkt me reëel voor hem.

24 oktober 2016 om 00:22

Ach ja dat werd van Bazoer ook gezegd, en waar zit hij nu? Ja precies op de bank. Niet dat de beide geen potentie hebben ofzo, maar om nu al te zeggen dat hij over 1 jaar bij een topclub zit...

24 oktober 2016 om 02:03

Alsof Bazoer niet op de radar staat vd topclubs. Juist nu hij op de bank zit zal de interesse in hem alleen maar groeien. Ff een toptalent die baalt inlijven ipv een toptalent kopen die het naar z'n zin heeft en niet weg wilt.
Echt sommigen hiero denken dat alleen basisspelers een toptransfer maken. Dikke onzin.

24 oktober 2016 om 02:48

Ja echt hè, het is ook niet alsof de topclubs niet weten dat jonge spelers vaak last hebben van een vorm-dip. Een Bazoer in vorm speelt gewoon, hij, Bosz, Bergkamp en alle andere staf rondom hem erkennen het ook: hij is niet in vorm en dat zag je ook weer tegen Celta de Vigo.
Nou is Bosz niet de beste trainer om je uit zo'n vormdip te helpen, want hij wilt juist werken met een vaste basis, dus zal hij niet vaak dingen omgooien om jou weer aan vorm/wedstrijdritme te helpen.

24 oktober 2016 om 09:25

De interesse groeit, de vraagprijs daalt. Voorlopig zal hij zichzelf niet meer kunnen bewijzen in een reeks wedstrijden.

24 oktober 2016 om 11:01

Als hij zich zo blijft door ontwikkelen gaat hij veel meer dan slechts 25-30 miljoen opleveren. Heeft dan zeker de potentie en het talent om 1 van de beste verdedigers ter wereld te worden. Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren maar dat geldt voor alle andere spelers precies zo.

Deze jongen even net een half jaar geleden de evenknie van de CL-finale in Zuid Amerika gespeeld.. en dan nu zeggen dat het knap is dat hij zich zo snel aan het niveau hier aanpast? Dit is echt lachwekkend. Ajax heeft gewoon fantastisch werk verricht. Dit is een pareltje, en het zou mij niet verbazen als hij maar 1 seizoen te bewonderen is in dit Ajax. Dit ontgaat het buitenland niet.

24 oktober 2016 om 00:27

Dat is helemaal niet lachwekkend. Iedereen weet dat er in die competities op een heel andere (meer fysieke) manier wordt gespeeld. Dat hij bij ons binnenkomt en zich direct aan weet te passen aan het niveauvis gewoon erg knap. Veel spelers hebben er moeite mee en hij is gewoon week in week uit 1 vaan de beste spelers op het veld. Kun je nu wel zeggen dat je het precies zo had verwacht, maar achteraf is een koe in de kont kijken.

24 oktober 2016 om 01:50

@sieb
Als je een speler uit een middelmatige club van Zuid Amerika haalt, kan ik je volgen. Niet een basisspeler van de winnaar van de Copa Libertadores. Dat ze een andere speelstijl hebben is bij deze niet relevant, hij gaat als het ware 2 stappen achteruit op het gebied van verdedigen en duels en moet iets meer doen met de bal. Het moet niet gekker worden dat we de edelstenen van de kiezelstenen niet meer zien te herkennen. Dat wij in Nederland Veltmaniaans verdedigen voor ogen hebben is wel lachwekkend. Hoeveel pure verdedigers lopen er hier rond?

Ajax kan normaliter never nooit een speler met deze kwaliteiten voor zo een bedrag kopen. Het is gewoon fantastisch scoutwerk.

Tot slot.. ik heb nergens gezegd dat ik dit zo had verwacht. Je legt mij woorden in de mond en doet alsof ik achteraf het beter weet. Ik geef alleen aan dat het lachwekkend en arrogant is om deze opmerking te maken. Het is gewoon te grappig. Iemand die op een hoger niveau heeft verdedigd komt naar Ajax. Vanaf dag 1 ziet iedereen dat hij veruit de beste verdediger is.. hij dwingt eindelijk pannekoek Veltman naar een andere positie (had liever de bank gehad), en dan komen mensen zeggen dat het goed van hem is dat hij zich snel heeft aangepast. Man, hij speelt nog met de rem. De competitie moet zich aan hem aanpassen.

24 oktober 2016 om 02:08

Diego. Amen ! Je haalt de woorden uit m'n mond. Voor Sanchez is het een speeltuin hiero. Hij moest in zuid Amerika veel harder verdedigen.

24 oktober 2016 om 09:02

Toch heeft sieb nr 15 wel een beetje gelijk.. ik was heel toevallig in mei aan t reizen in Colombia en ben naar een wedstrijd van de oude club van Sanchez geweest, met hem in de basis. Toen wist ik nog niet dat hij gevolgd werd door ajax. Maar het niveau daar was echt heel laag, tempo lag hoog maar zoveel schoppen en ongecontroleerd voetbal. Verdedigend was t vooral grove overtredingen maken en ballen weg maaien. Sanchez viel me al wel op, vooral omdat zo'n beest was en hij nog wel enigszins leek te kunnen voetballen, maar het spreekt voor zich dat sanchez zicht moest/moet aanpassen aan het soort voetbal dat hier gespeeld wordt en zo hoog is dat niveau van de copa libertadores ook weer niet, daarbij is het echt een andere manier van voetballen. Kijk maar naar de copa America, totaal anders dan een EK. Kortom toch knap van sanchez.

24 oktober 2016 om 11:06

@jm, hij heeft geen gelijk. Het gaat om de finale (!) van de Copa (!) je weet wel, die wedstrijd die je speelt als je alle tegenstanders uit je continent hebt verslagen. Dat niveau is niet lager dan de eredivisie.

Compliment gegeven aan Diego, omdat hij 100% gelijk heeft en voor de zin "het moet niet gekker worden dat we de edelstenen van de kiezelstenen niet meer zien te herkennen." Hulde!

24 oktober 2016 om 13:27

@ Edo

Volgens mij lees je mijn reactie niet goed. Ik zeg niet dat het niveau van de Copa Libertadores lager is dan de eredivisie, absoluut niet. En bedankt dat je van die uitroeptekens erachter plaatst, anders snapte ik echt niet wat een finale is (!). Ik zeg alleen dat ik een wedstrijd daar op nationaal niveau heb gezien van atletico nacional waarin Sanchez speelde en dat daar het niveau dramatisch was en wel degelijk minder dan de eredivisie. Wat ik zei waarmee ik bedoelde dat Sieb nr15 enigszins gelijk had, was dat het voetbal in die regio, en dus ook in de copa, heel anders is en dat een speler zich dus wel degelijk, hoe goed hij ook is, moet aanpassen aan voetbal in Nederland. De Copa is daarnaast waarschijnlijk wel een hoger niveau dan de eredivisie, maar ook weer niet het niveau Champions League.

24 oktober 2016 om 19:12

Edo en Diego, ik denk dat het niet alleen voetbaltechnisch wordt bedoelt maar ook gewoon knap is om naar de andere kant van de wereld te reizen als twintig jarige, je zonder problemen zoals taal en cultuur bij de club kan vinden en je de Eredivisie gelijk zo domineert.

Deze jongen even net een half jaar geleden de evenknie van de CL-finale in Zuid Amerika gespeeld.. en dan nu zeggen dat het knap is dat hij zich zo snel aan het niveau hier aanpast? Dit is echt lachwekkend. Ajax heeft gewoon fantastisch werk verricht. Dit is een pareltje, en het zou mij niet verbazen als hij maar 1 seizoen te bewonderen is in dit Ajax. Dit ontgaat het buitenland niet.

Hij doet het uitstekend zover maar speel eerst eens een constant seizoen. Daarna kan die zich gaan meten in de CL tegen de echt grote spitsen en als die dat doorstaat dan kunnen we misschien eens over een topploeg gaan praten.

Op dit moment vind ik hem nog niet beter dan een Botteghin, die puur verdedigend de beste van de eredivisie is denk ik. Sanchez kan beter worden, maar hij heeft pas 9 wedstrijden gespeeld waarin Feyenoord/celta de vigo de beste tegenstanders waren. Rustig aan, die jongen komt er echt wel.

23 oktober 2016 om 23:48

Het lijkt soms wel of Sanchez een 1 mansverdediging is bij Ajax. En wekelijks is hij al man of the match bij Ajax.

24 oktober 2016 om 00:31

Op basis waarvan is Botteghin beter? Ik vind hem op dit moment prima doen hoor, maar vorig seizoen vond ik hem echt helemaal niks. En die jongen is al 29.

En Sanchez heeft wel al moeilijke wedstrijden dan die vandaag gespeeld hoor. Stond nog in de CL finale van Zuid-Amerika. Het is ook niet voor niks dat hij deze zomer bij Barca kon tekenen, maar nog wel even bij de B ploeg moest beginnen. Hier is Ajax goed op ingesprongen en daarom speelt die nu in de ED. Maar we kunnen nu al zien dat hij maar max 2/3 jaar bij Ajax speelt en dan al wordt opgehaald door de top (20) van Europa.

24 oktober 2016 om 10:56

Ja, Botteghin is al 29, daarom zeg ik ook op dit moment. Dat is puur op kwaliteit en stabiliteit. Ik zie ook wel dat Sanchez meer talent heeft en waarschijnlijk veel verder gaat komen. Als die zich door ontwikkeld is die in no-time de beste verdediger van de eredivisie, dat is die nu echter nog niet.

24 oktober 2016 om 02:11

Lol grap vd dag. Deze jongen heeft buiten nl ook gepresteerd. Niks voor niks wilde barca hem inlijven. Die zuid Amerikaanse CL wedstrijd was 3x groter en belangrijker dan Feyenoord en celta uit hoor. Overduidelijk dat hij niet onder de indruk was en waarom zou hij?

Zeiden ze ook bij bazoer vorige klassieker, kijk waar die nu zit

23 oktober 2016 om 23:57

Sanchez heeft geen gelijkwaardige concurrentie voor zijn positie die Bazoer wel heeft. En Bazoer gaat echt nog wel uit zijn vormdip komen.

23 oktober 2016 om 23:58

Even een dipje, die jongen komt er echt wel weer hoor. Zo'n rare mentaliteit dat een jonge speler er niet even naast kan staan.

24 oktober 2016 om 11:12

@surreal, ik vind het erg grappig dat alle aasgieren nu bovenop Bazoer (en anderen) duiken. Ze hebben nu even een pleziertje omdat hij uit vorm is. Maar die jongen is net een week 20. Een van mijn favoriete anekdotes is dat Jaap Stam op deze leeftijd pas zijn eerste profcontract tekende.

Dus over een tijdje lacht Bazoer het hardst, als hij de gebruikelijke vormdip te boven is en een mooie carrière tegemoet gaat. Je weet het nooit, er vallen er altijd een paar af. Maar de basis is gewoon goed.

24 oktober 2016 om 13:57

Jij gooit het op niet in vorm zijn, misschien is hij wel gewoon niet zo goed als we allemaal dachten?

24 oktober 2016 om 19:01

We hebben ze klassen kunnen zien Stefan. Het is heel normaal dat een talent een dip krijgt. Sommige duren langer dan andere maar dat maakt ze echt niet zo slecht. Kijk naar De Vrij die heeft ook echt mindere periodes gehad, bij Ajax is het nu zo dat als je een mindere periode heb er naast komt. Dat is voor zo'n talent ook beter vind ik zelf. Dan leert hij daar mee omgaan en kan hij rustig aan zijn terug keer werken zonder iedere week te horen dat hij slecht speelt.

Misschien is Sánchez wel een betere aankoop dan Ziyech! Wat een blok Colombiaans beton is dat

24 oktober 2016 om 02:17

@ Imponeria

Absoluut een betere aankoop als Ziyech. Niet omdat ik niet bijzonder gecharmeerd ben van Ziyech, want dat ben ik wel. Maar jongens als Nouri, v.d. Beek, Bazoer etc. worden daar wel door in hun ontwikkeling geremd.

In mijn optiek zou Sanchez geen belemmering horen te zijn voor onze verdedigende talenten, omdat hij het beste Viergever of Veltman (tete op rechts of centraal Riedewald op links of centraal) zou kunnen vervangen. Maar goed, dat is slechts mijn mening, gebaseerd op onze voetbalfilosofie. Ik hoop toch dat we nu eindelijk bij het aankomen van onze gouden generatie, dat we daar niet laconiek mee omspringen. Hier wachten we al jaren op, ik in ieder geval wel, en alle anderen die de jeugd volgen ook.

24 oktober 2016 om 03:35

In de zomer Klaassen verkopen, dan kun je een Nouri of Van de Beek op het middenveld kwijt. Ik zie ook Tete en Riedewald het liefst in de ploeg ten faveure van Veltman en Schøne.

24 oktober 2016 om 06:58

Schone laten staan, en Riedewald voor Viergever of Sinkgraven..
Bazoer kan dan ook wat vaker invallen op de plek van Schone. Tete idd rechtsback.. Al vond ik Veltman gisteren verdedigend wel zijn mannetje staan, maar is dit seizoen tot nu toe geen schim van de Veltman van de 2e seizoenshelft vorig seizoen.

24 oktober 2016 om 11:17

@selassi, eens, en ik snap het argument over het in de weg zitten aan Nouri en Vd Beek enzo.

Persoonlijk vind ik het met het oog op de lange termijn alleen maar beter dat Ziyech er is. Als je kwaliteit kan halen, dan moet je dat doen, en Ziyech is zo'n speler. Nouri en Vd Beek moeten nu wat langer wachten en harder concurreren. Daar worden ze op termijn volgens mij beter van. Als ze nu opgesteld worden omdat er te weinig concurrentie is, dan is dat wat te makkelijk.

verder eens dat Riedewald gewoon weer in de laatste linie moet. Wat mij betreft is het doel voor over pakweg een jaar: een nieuwe linksback, dan Riedewald, Sanchez, Tete. Middenveld Ziyech, Bazoer, Klaasen. Aanval Younes, Dolberg, evt. doorstromende rechtsbuiten. Of El Ghazi moet zijn vorm weer vinden.

Hij heeft het tot nu toe natuurlijk uitstekend gedaan, maar ben ik de enige die hem gisteren eigenlijk niet zo heel fantastisch vond?

Aan de ene kant is Jorgensen niet voor de goal geweest dus dat heeft hij goed gedaan, maar aan de andere kant vond ik Jorgensen wel heel balvast en heeft Sanchez hem nauwelijks van de bal gekregen. Misschien dat ik niet 100% objectief kijk, maar eigenlijk vond ik Dolberg gisteren de enige van Ajax die écht een goede wedstrijd speelde.

24 oktober 2016 om 09:53

Sanchez heeft gisteren een paar gevaarlijke ballen weggekopt, maar verder was gisteren inderdaad nou niet zijn beste wedstrijd.

het feit dat hij zich zo snel aangepast heeft in de Eredivisie, zegt volgens mij meer over het niveau van de Eredivisie dan over de kwaliteiten van deze verdediger, Hij maakt ook nog veel fouten, alleen vallen deze minder op omdat de andere verdedigers nog meer fouten maken ;0) Dus laat nog maar effe hier voetballen want beter wordt het niet

Ik vind hem ook een goede speler, vooralsnog, maar gaat het niet zo bij elke voetballer van Ajax die boven het maaiveld uitsteekt? We hebben zulke achterlijke analisten en media-journalisten in dit land. Echt ongekend. Hetzelfde gebeurde met Fischer, Bazoer, El Ghazi, Andersen, Tete, Riedewald, van Rhijn, Denswil. Echt iedere jonge voetballer van Ajax die een paar wedstrijden goed presteert, wordt meteen een gouden toekomst toegelicht. En zoals gezegd ik vond Sanchez en Dolberg ook goed presteren rot nog toe, maar gold niet hetzelfde voor de eerste wedstrijden van Fischer, Andersen, Bazoer, Riedewald, Tete etc..

24 oktober 2016 om 10:30

Je betoog klopt aardig, met een grote fout, namelijk: het gaat niet alleen om Ajax-spelers. Dit opportunisme zie je bij talenten bij alle topclubs.

24 oktober 2016 om 13:09

Helemaal gelijk inderdaad. Heb je bij vrijwel alle topclubs. Had ik idd wel even kunnen vermelden, dit was nu gericht op Ajax omdat het artikel daar ook over ging.

Daar gaan we weer.. Dat zeiden ze ook al over Riedewald, Willems, Tete en Bazoer vorig jaar.

Hij heeft zeker potente, maar laat het eerst maar een paar seizoenen zien bij Ajax.

Ik ben blij dat Barca hem bij de reserves wilden plaatsen. Geluk voor Ajax. Geluk voor de Eredivisie. Heerlijke speler.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren