Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritische Cocu: ‘Dat is Champions League-onwaardig, dat kan echt niet’

Laatste update:

PSV ging woensdag met duidelijke cijfers onderuit tegen Bayern München (4-1) en hoewel Phillip Cocu waarschijnlijk rekening had gehouden met een nederlaag, was de trainer na afloop niet te genieten. De oud-middenvelder was voor de camera van Veronica kritisch op het optreden van zijn spelers.

/

“De manier waarop wij die eerste goal tegen krijgen, kan echt niet. Dat is Champions League-onwaardig. Een doelpunt tegen van Bayern kan, maar niet op deze manier”, aldus Cocu, die zijn elftal in de laatste 25 minuten van de eerste helft meer grip zag krijgen. “Ik heb de jongens dan ook de complimenten gegeven voor hun mentale weerbaarheid. Ze deden hun koppies niet omlaag.”

Cocu hoopte dat PSV na rust door kon drukken, maar men slaagde daar niet in. “Dan gebeurt hetgeen waarvoor ik nog zo gewaarschuwd had, we hadden niet hoog druk moeten gaan zetten. Daar ben ik zeker niet te spreken over. Dan wordt het een grote uitslag, ja. Dan is de wedstrijd gespeeld. We moeten ons nu focussen op de derde plek.”

Denk jij dat PSV laatste wordt in de poule?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We kunnen lang of kort discussieren. Maar bayern is een topclub en dan kan je 4 1 ten onder gaan. Logische nederlaag. Op naar de volgende wedstrijd

20 oktober 2016 om 01:04

Helemaal mee eens. Bayern is van een ander niveau. Snel vergeten deze wedstrijden en alles richten op Rostov thuis.

20 oktober 2016 om 02:09

Ja Bayern is beter maar PSV staat slecht.
Spelers bereiken hun niveau niet en voor het eerst vallen de aankopen zwaar tegen.
In de winterstop Vlaar, van Ginkel en Honda halen, Locadia komt ook terug en dan vol voor de volgende ronde CL gaan.

20 oktober 2016 om 02:52

Je weet dat de groepsfase CL voor de winterstop afgelopen is?

20 oktober 2016 om 07:54

Je hebt gelijk, maar als je dan ziet wat ze aan het einde van de eerste en begin van de tweede helft op ze mat kunnen leggen is dit toch wel slordig

20 oktober 2016 om 08:07

Ja klopt uiteraard, maar ik had het idee dat PSV gewoon compleet verlamd was. Ik had niet eens het idee dat Bayern er vol voor ging.

Dat maakt het verschil met vorig jaar, toen PSV er bovenop zat met aanjager Guardado. Nu was het een lamlendig zooitje die bang was voor een afstraffing. Ja en dan krijg je dat.

Derde worden in de poule en punten pakken in de Europa League voor Nederlands voetbal

Waarom geen ramselaar of Zichenko op het middenveld. De keuze voor siem de jong snap ik wel, een fysiek sterke kerel die goed is in de duels. Nouja hoe er vandaag werd gespeeld waren er geen duels! PSV had geen druk op de bal, slecht want je kan beter iets verder naar voren druk geven en dan met een oplettende verdediging ertussen komen. Beide factoren niet gezien vandaag, het is dat Zoet wel aanwezig was maar totaal geen lef of risico genomen door cocu. Meer acties op het middenveld maken naar voren maak die Alonso maar eens moe. Die Alonso dacht vandaag ook toen Pröpper eens weg draaide, ik blijf mooi staan we hebben de bal toch zo weer.
Lesje voor PSV, al gaan ze thuis wel winnen van Rostov en gaan ze als 3e door naar de Europa league!

De wedstrijd had anders kunnen lopen als de goal van pereiro was goedgekeurd...

20 oktober 2016 om 00:41

Nee hoor. Als je 25 schoten tegen krijgt en je lost er zelf 5 dan was hoe dan ook eenzelfde soort uitslag gevallen.

20 oktober 2016 om 01:02

Nee, het veldoverwicht was simpelweg te groot van Bayern. Bayern liep met gemak tot de Eindhovense 16 terwijl PSV met moeite vanaf eigen helft kwam. PSV had veel te weinig druk op de bal om Bayern te stoppen en een kans te maken op een punt!

20 oktober 2016 om 01:05

Bayern was veel sterker en heeft verdiend gewonnen. Echter zijn er wel 3 momenten afgefloten waar buitenspel werd geconstateerd wat niet het geval was! Uit 1 van deze momenten viel een goal en de andere 2 momenten waren zeer gevaarlijke situaties met doorgebroken speler die het op zijn heupen had (narsing). Dat is toch pijnlijk.
Dat Bayern zo weinig scoort wil niet zeggen dat PSV deze kansen niet had kunnen benutten en had kunnen stunten.

20 oktober 2016 om 01:11

Vriend, Bayern, Barca en Real zijn NL clubs bij voorbaat 99% kansloos. Nemen gas terug bij een voorsprong. Zonder moeite winnen ze, hadden ze extra gas moeten geven omdat het per ongeluk 2-2 zou worden, dan hadden ze er overheen gewalst.

Ajax kreeg altijd gezeik na de wedstrijden tegen Real en Barca, nu ervaren jullie het. Kansloos, ondanks dat je misschien het gevoel hebt dat er meer in gezeten.

20 oktober 2016 om 08:05

Eens, Kingb. Welcome to the real world, Psv. Dit is toch echt hoger nivo dan Man Utd, VFL en Moskou. Waarbij ik niets wil afdingen op Psv's prestaties vorig seizoen want die waren prima, laat dat ook duidelijk zijn.

Je kunt lullen over tactiek, hoog duk zetten en wat dies meer zij, maar Bayern is gewoon een paar klasses beter.



20 oktober 2016 om 08:06

Onzin, niet veel later viel alsnog die 2-1 en we weten allemaal wat daarna gebeurde ...

20 oktober 2016 om 09:47

Ja ze hadden de eerste helft al met 4-1 achter kunnen staan als Bayeren Munchen zijn kansen iets beter had benut PSV is gewoon zoek gespeeld .

Gister moest ik om veel reacties al lachen. PSVers die verwachten te stunten. Kom op, je speelt tegen de absolute top van Europa, dan is 4-1 niet slecht. Nogmaals welkom in een echte CL poule. Het is vechten om een 3e plek...

20 oktober 2016 om 01:08

Ben ik het deels mee eens. Natuurlijk als je eerlijk bent is een 3e plek het maximale. Je gaat altijd voor plek 1 of 2 maar dat zit er echt niet in. Om in Munchen te verliezen is niet erg, toch vind ik de manier waarop niet heel prettig. Mensen die niet opletten, met uitzondering van Zoet, slecht uitverdedigen, geen druk op de bal hebben. Dit zijn factoren waar je zeker invloed op hebt. Dat Bayern er door komt is logisch maar je probeert dan het Fysiek aan te pakken. Ik heb weinig duels gezien vandaag, vooral op het middenveld erg weinig. Dan kun je beter een speler als Ramselaar of Zichenko brengen die vrij zijn en drang naar voren hebben.

20 oktober 2016 om 01:18

Enige NL topploeg die op fysiek vlak een wedstrijd kan winnen is Feyenoord.

20 oktober 2016 om 01:35

Onzin, Als Ajax Tete, Dijks,riedewald, Sanchez, Gudelje en El Ghazi erin zet dan heb je meer fysiek dan die rotterdAmmers in je elftal

20 oktober 2016 om 09:24

Rjckoempel

Ronald Waterreus zei het heel goed na afloop. Als je constant op je tenen (en verder) moet lopen, heb je een paar keer per wedstrijd dat je het even niet bij houdt. Dat iedereen met zo'n cornermoment even rust pakt, is dan helemaal niet gek.
Als PSV wel 90 minuten had opgelet, iedere bal goed had uitverdedigd, druk op de bal kon zetten en dan ook nog een paar doelpunten tegen Bayern had kunnen maken, dan had het geen PSV geheten, maar Barca, Real, Arsenal of Atletico.

20 oktober 2016 om 07:12

Toch was PSV een paar keer echt dicht bij de gelijkmaker. En niemand had kunnen verwachten dat PSV zo slecht zou zijn qua dekken, vooral in een wedstrijd als deze, waar ik toch had verwacht dat iedereen 100% gefocusd zou zijn op ieder moment

20 oktober 2016 om 08:07

Bayern was ook een paar keer dichtbij de 3-0.

20 oktober 2016 om 02:28

En richten op de EL.

20 oktober 2016 om 07:46

Met andere woorden, Psv moet geen kampioen meer worden? Slaat nergens op.

20 oktober 2016 om 15:44

Als je kampioen wordt dan speel je CL. De logica is toch duidelijk??

Zit in de auto naar huis. Geweldige dag in München. Helaas zoals verwacht Bayern zwaar de overhand. Toch naar het materiaal goed gestreden. Jammer dat er bij een paar goals verdedigers lagen te slapen. Tevens zit de scheids weer eens niet mee, goal van Peirero had best mogen tellen. Focus op de derde plaats!

Kom op Cocu...Bayern is van een andere orde...
Kijk nog een keer rustig terug, naar het baltempo met alleen al elkaar aanspelen...het gemak waarmee de bal verplaatst word van verdediging naar aanval, van links naar rechts...
Ander niveau..niet bij te houden..

20 oktober 2016 om 07:18

Ik denk zelfs dat als het 2-1 was voor Psv ze dan nog zouden verliezen. Dit Bayern is gewoon elk moment in staat om te scoren tegen welke ploeg dan ook, zeker als ze thuis spelen. Volstrekt logisch dat je hier dus 8 van de 10 keer met ruime cijfers wordt teruggestuurd naar huis.

Ok, je moet de tegenstander altijd meenemen in je beoordeling, en bijna iedereen verliest normaal gesproken van Bayern. Maar de enige die stond op te letten was Zoet, alle verdedigers en middenvelders verdedigden gewoon niet. Tijd voor een leider in de as van de verdediging en een nieuwe leider ipv Guardado.

20 oktober 2016 om 06:40

Guardado was ook niet topfit. Siem heeft al 2 jaar niet op het hoogste niveau gespeeld en wordt gelijk op de belangrijkste positie gezet, logisch dat hij merendeel onzichtbaar was. Ik vond Narsingh en Pereiro daarentegen wel goed. Narsingh met goal en uiteraard ruches, maar Pereiro is toch meer de man van wie je acties moet verwachten. Hij moet meer betrokken zijn bij het spel, want bij vlagen zie je gewoon dat het een kwalitatief goeie speler is.

20 oktober 2016 om 07:43

Cocu gebruikt Perrerio op een verkeerde plek. Ramselaar had moeten spelen ipv Siem. Luuk had beter ook op de bank kunnen beginnen want die komt snelheid tekort en mist te veel kansen.

20 oktober 2016 om 07:53

Siem was letterlijk heel de wedstrijd onzichtbaar. Als Cocu durf had zet hij daar Pereiro neer en speelt hij voorin met Narsingh en Bergwijn/Zinchenko. Denk dat een 532 met bovengenoemde spelers en een fitte Guardado je hier echt wel gelijk had kunnen spelen. Maar goed, Bayern is uiteraard een absolute topploeg dat elk moment in staat is om te scoren, zeker als ze het tempo verhogen en ook nog is thuis spelen. Ben benieuwd hoe Psv het de komende duels gaat doen. Overwinteren wordt nu vrijwel onmogelijk. De enige kans die ze hebben is als Bayern verliest van Atletico en Psv alles wint, maar denk dat plek 3 nu belangrijker is en daarna focus op EL.

Cocu, dit hoor ik al 4 jaar dat het Psv onwaardig is. Jij bent de coach van Psv en jij dient te zorgen dat de spelers scherp zijn. In die 4 jaar zie ik steeds dezelfde fouten en ik vraag me af wat je de spelers uitlegt op de trainingen. Ik zie totaal geen progressie bij Psv. Elke keer worden dezelfde spelers gewisseld. Ik zie bijvoorbeeld nooit een De Jong gewisseld worden. Misschien wordt het tijd voor een nieuwe trainer.

Probleem is Cocu.....heb het al vaker geroepen. Hij is geen goede trainer voor Psv.
Voor iemand die jaren aanvoerder is geweest op middenveld Barcelona is die tactisch niet zo sterk.

uit bij Rostov (zwakste tegenstander) speel je 5-3-2 in een wedstrijd die je moet en ook kan winnen.

En tegen Bayern (uit nog wel) ga je 4-3-3 spelen met een Perreiro die niet mee verdedigt omdat het eigenlijk een nr. 10 is.

Ongelooflijk!!!!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren