Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord-invaller maakt indruk: ‘Hij was echt dominant toen hij erin kwam’

Laatste update:

Michiel Kramer en Steven Berghuis zijn spelers die nog niet van een fantastisch seizoen kunnen spreken bij Feyenoord, maar de twee maakten zondag een prima indruk tegen NEC. Berghuis was nadrukkelijk aanwezig als invaller, terwijl Kramer in de blessuretijd voor het winnende doelpunt zorgde.

/

Oer-Feyenoorder John de Wolf is op FOX Sports lovend over met name Berghuis. “Hij was echt dominant toen hij erin kwam, hij heeft een fantastische linkerpoot.” Dat Kramer voor het winnende doelpunt zorgde, is volgens De Wolf een teken van de veelzijdigheid van Feyenoord.

“Dat is het mooie, het sterke van Feyenoord op dit moment: de bank. Als ze andere spelers nodig hebben, kunnen ze overstappen op Plan B. Ze gooien Kramer en Berghuis erin en hun speelstijl verandert.”

Steven Berghuis verdient een basisplaats bij Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Berghuis laat te weinig zien, Bilal had een paar leuke acties voor de interland periode. Logisch dat hij een basisplek kreeg, verwacht komende donderdag en zondag weer een basis plek voor Berghuis.

17 oktober 2016 om 10:49

Beter begint Feyenoord met bilal. We zullen geen overwicht hebben en bilal is veel geschikter met veel ruimte en in de omschakeling. Berghuis.is handig als je domineert en je de defensie moet ontregelen.

17 oktober 2016 om 10:49

Beter begint Feyenoord met bilal. We zullen geen overwicht hebben en bilal is veel geschikter met veel ruimte en in de omschakeling. Berghuis.is handig als je domineert en je de defensie moet ontregelen.

Iedereen heeft 't heel de tijd over een brede selectie met een goede bank bij feyenootd maar dat valt toch wel mee m.i.? Het zijn telkens de zelfde die erin komen. En van spelers die op de bank zitten, maken er minimaal 5 aanspraak om in de basis te starten?

17 oktober 2016 om 10:33

Tapia, vejinovic, kramer, Woudenberg, berghuis zijn wat mij betreft waardige wissels.. De een wat meer ongelukkig dan de ander maar het is beter dan het in tijden is geweest.,

17 oktober 2016 om 10:35

Van Beek, Elia, Berghuis, Woudenberg/Nelom, Tapia, Gustafson... dat is toch niet verkeerd?

17 oktober 2016 om 10:42

Maken Tapia, veji , Gustafson, berghuis echt aanspraak op een basisplek? Ik hoor toch echt andere verhalen hier. Maar misschien verschillen wij in wat we verstaan onder "brede selectie". Ik vind bij een brede selectie dat namelijk bijna elke speler zo in basis moet kunnen meedraaien. En niet het hebben van veel spelers op de bank.
Haha en helemaal vergeten te zeggen, dat zijn zeker geen verkeerde spelers om nu op de bank te hebben bij jullie! Je kan nu inderdaad met een of 2 wissels een heel ander systeem gaan spelen! Kan Ajax nog wel wat van leren. Erger me er aan dat er soms pas 10min voor tijd gewisseld wordt om te gaan forceren.

17 oktober 2016 om 11:14

Als je Gustafsson op 10 zet ga je er voetballend niet eens op achteruit, Tapia kun je prima voor Vilhena of Karim brengen. Voorin heb je keuzes zat zonder dat je er minder van wordt. Achterin kan v Beek prima voor Bott spelen en Woudenberg voor Kongolo. Kongolo kan ook nog centraal achterin, VD Heijden heeft juist aangetoond dat de bank zonder moeite in de basis mee kan draaien.

17 oktober 2016 om 10:41

Noem mij een bank die beter is! Straks zijn V Beek, Elia en Vermeer terug. Dan is alleen de rechtsback positie niet heel erg sterk maar verder staat er gewoon overal een waardige vervanger.

17 oktober 2016 om 11:42

Dijks, El Ghazi, Riedewald, Bazoer, Tete, Cassiera? Los van het feit dat we geen discussie hoeven te voeren over welke bank nou sterker is kunnen we wel stellen dat zowel in Rotterdam als Amsterdam de bank erg sterk is. Wordt sowieso een mooi seizoen en hopelijk krijgen we komende weekend een mooi spektakelstuk te zien!

17 oktober 2016 om 11:46

Inderdaad. Ik vind de bank van Ajax nog wel een stuk sterker. Afgelopen zondag 22 selectiespelers mee die op dit moment allemaal net zo goed in de basis zouden kunnen staan.

17 oktober 2016 om 13:03

Oh een stuk sterker ook nog, Dijks vind ik geen topper, EL Ghazi heeft eindelijk weer een keer een goede invalbeurt gehad tegen zwalkend ADO en Cassiera heeft nog helemaal niets laten zien. Bazoer zit ff in een vorm dip maar die komt er wel weer bovenop.

17 oktober 2016 om 13:58

Krul
Tete westermann riedewald dijks
Bazoer vdbeek gudelj
El ghazi cassiera cerny

Ik denk dat deze 11 sterker zijn dan de ploegen buiten de traditionele top 3. Dat betwijfel ik bij feyenoord dus ja een stuk sterker naar mijn idee.

17 oktober 2016 om 19:31

Nee dan is een bank van Vermeer, Van Beek, Woudenberg, Tapia, Vejinovic, Elia, Kramer, Gustafson en Berghuis echt vele malen minder!

17 oktober 2016 om 10:47

@maradun: Ja dat is toch niet vreemd dat de zelfde er in komen? Maar als e iemand in komt worden ze niet zwakker, ze kunnen zelfs sterker worden. Berghuis, Elia, Kramer, van Beek, woudenberg, Tapia, Gustafson.
En dan nog niet over de keepers te beginnen. Ze hebben dalijk Jones, Vermeer en Hahn.

Dat kan je toch wel een ergs terke en brede bank noemen.

Berghuis viel inderdaad erg sterk in.
Altijd handig om zijn creativiteit te hebben als je tegen een muur speelt.
Hopelijk donderdag maar vooral zondag met elia en berghuis beginnen.
Dan heb je echt een enorm gevaarlijke aanval.

Berghuis moest nog erg wennen aan het spelen van meerdere wedstrijden per week. Niet gek als je bij Watford nooit in de basis hebt gestaan het afgelopen jaar. Hopelijk komt die weer snel in de basis, want hij heeft wel echt individuele klasse.

Het zal best dat ineens geopperd wordt dat Berghuis een basisplaats verdient. Maar wie moet Gio dan op de bank zetten? Denk dat de huidige basisspelers gewoon beter zijn dan de kandidaten op de bank

17 oktober 2016 om 10:50

Ik denk dat tegen Ajax je eventueel eens Toornstra er uit kan halen. Bilal moet je laten staan met zijn snelheid is dat een wapen tegen een aanvallend Ajax.

En dan maar Toornstra of Kuyt er eens uit inderdaad. Want je kan zeggen wat je wilt, maar Berghuis heeft wel het meeste voetballende vermogen.

17 oktober 2016 om 10:57

Ja dat is waar, weinig voorzetten van Toornstra waren echt goed gisteren.. als je dan Berghuis een kans wil gunnen zou je inderdaad Toornstra kunnen opofferen. Ik zou Kuyt erin laten staan, die is nog van te veel waarde voor Feyenoord.

17 oktober 2016 om 11:02

Nadeel van Bilal is zn verdedigende werk. Dat is niet al te sterk. Dan laat je dus Karsdorp staan tegenover Youness (en dan hou ik mn hart vast).

17 oktober 2016 om 11:15

Als je payet en martial uit de wedstrijd kunt houden en zelf veel aanvallend werk kunt verrichten terwijl bruma naast je staat, kun je younes uit vorm ook wel hebben

17 oktober 2016 om 11:15

precies! Berghuis dacht zeker dat het wel even makkelijk zou worden... maar Bilal is me zeker positief opgevallen de laatste weken ( alleen vanaf rechts trouwens, niet van links ) en tja... Toornsta heeft gewoon een heel goed schot, actie wat minder.

Misschien een idee om in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders Kuyt eruit te halen, en dan met berghuis/toornstra op 10 te spelen. Kuyt zal op den duur vervangen moeten worden dus waarom niet alvast wat experimenteren? Kuyt kan mij de laatste weken ook niet bekoren, begint steeds minder te worden.

Het verbaast mij toch elke keer weer hoe spelers waarvan iedereen kan zien dat ze net te kort komen voor de Nederlandse top door hard werken zo ver kunnen komen. Een Kramer of Van der Heijden zijn toch niet wat Feyenoord nastreeft? Als invaller hebben ze natuurlijk hun nut bewezen, maar Kramer heeft nu al grootheidswaanzin. Die jongen is zeker niet beter dan de Deense doelpuntenmaker die het nu prima doet.

17 oktober 2016 om 11:18

Er is een verschil tussen nastreven en haalbaar zijn he! Veel spelers zijn voor de eredivisie gewoon niet haalbaar en een speler zoals Kramer op de bank hebben die wat kan forceren is wel lekker hoor. Vd Heijden ergerde ik me vorig jaar kapot aan maar dit jaar is hij gewoon degelijk, 3 goals tegen in 9 wedstrijden kun je gewoon niets van zeggen.

17 oktober 2016 om 11:26

Maar dat is het hem nu dus juist. Feyenoord heeft een begroting van om en nabij 60 miljoen euro en betere spelers zijn echt wel haalbaar. Maar dan komen ze met bijvoorbeeld Tapia aanzetten, daar wordt je niet significant beter van. Zonde want je ziet gewoon dat ze een verfijnde speler missen.

17 oktober 2016 om 13:27

Oh ja zo makkelijk is het natuurlijk ook, hoe haal ik het in mijn hoofd dat elk over het paard getild talentje dat 3x een bal kan hooghouden en al 5 mln + kost zo graag naar Nederland komt?

----------el Ahmadi-----Tapia----------
------------------Jorgensen-------------
Berghuis--------Kramer----------Elia

Dit zou ik nu wel eens willen zien!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren