Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Nooit een eerlijke strijd geweest met Jörgensen’

Laatste update:

Michiel Kramer was zondag de gevierde man bij Feyenoord, door in de blessuretijd van de wedstrijd tegen NEC de winnende treffer te maken (1-2). Kramer moet het bij de Rotterdammers doen met invalbeurten, omdat hij zijn plek als eerste spits is kwijtgeraakt aan Nicolai Jörgensen. De boomlange aanvaller beleeft weinig plezier op de bank.

/

“Ik heb het idee dat ik alleen nooit een eerlijke strijd heb gevoerd. Dat is mijn frustratie geweest en dat is het eigenlijk nog steeds. Als hij voor veel geld gehaald wordt, is het moeilijk voor mij”, doelt Kramer in gesprek met Ziggo Sport op Jörgensen.

Kramer werd in het verleden verweten dat hij te weinig meters zou maken, maar hij wijst op het feit dat men bij Feyenoord tegenwoordig traint met hartslagmeters. Het is dus niet mogelijk om te verzaken. “Ik doe gewoon wat er van mij gevraagd wordt”, zegt hij.

Michiel Kramer verdient meer speelminuten

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze jongen laat zien dat ie een toegevoegde waarde is voor Feyenoord als hij er in komt. Maar Jorgensen is zo goed, de ideale feyenoord spits. Werkt super hard, speelt mee, goede pass, aanspeelpunt, intelligent en een goaltjesdief. Eindelijk een topspits (voor feyenoord principes eh!) In de spits en Kramer is gewoon minder, maar wel een goede backup!

16 oktober 2016 om 23:19

Snap niet waarom Feyenoord niet 4-4-2 speelt. Dan mis je wellicht backup. Maar dan heb je volgens mij een systeem waar iedereen in zijn kracht speelt. Met 2 spitsen die iedere wedstrijd om de beurt wel een goal maken. Nu is het een 4-3-3 met allerlei noodverbandjes als er iemand uitvalt. Dat gaat tot nu toe perfect. Maar dat is meer geluk.

16 oktober 2016 om 23:29

Feyenoord heeft voldoende spelers voor elke positie. Snap niet waar je op doelt met noodverbandjes. Dit systeem prima. 4-4-2 zie ik niet werken. Kramer komt trouwens gewoon tekort en is een matige eerste spits voor Feyenoord. Dat hij dat zelf niet ziet zegt genoeg over die jongen. Leuke supersub maar niet meer dan dat.

16 oktober 2016 om 23:52

Als je dat niet snapt AZAlkmaar zou ik de opstelling er eens bij pakken. Toornstra, Kongolo, VD Heijden. Volgens mij kun je zelfs Kuyt beter benutten in een 4-4-2.

17 oktober 2016 om 00:00

Ik vind Jorgensen en Kramer ook als ik er zo over nadenk niet een heel sterk duo op papier. één van de twee moet dan toch meer in de schaduwspits rol schikken, en daar doe je ze allebei mee te kort. Twee targetmen is gewoon een beetje overbodig, behalve als je iets moet forceren en wat opportunistischer wil gaan spelen.

Ik ben nooit een fan van Kramer geweest, zowel persoonlijk als voetballend mij nooit positief weten te overtuigen. In de Eredivisie een leuke voetballer, en zou daar ook zeker voor veel clubs nog van meerwaarde zou kunnen zijn, omdat hij hier fysiek en in de lucht een streepje voor heeft op veel cv's, maar in Duitsland, Italië en Engeland zou hij fysiek niet eens meer opvallen. Zelfs in Spanje met zo veel rappe verdedigers, zie ik hem alleen maar falen. Voor zo'n beperkte speler moet je niet je systeem voor willen omgooien, gewoon lekker laten knokken als tweede spits bij momenten dat je iets moet forceren, in zo'n situatie kan hij toch wel belangrijk zijn.

Zijn interview bij Andy in de auto heeft me ook niet bepaald warmer voor hem als voetballer gemaakt, geeft aan dat hij het doet voor het geld, en dat hij er mee stopt zodra hij zichzelf financieel heeft vrijgespeeld. Was ook weggeweest naar een zandbak als die desbetreffende club niet op het laatste moment de stekker eruit had getrokken ergens afgelopen jaar. Ik kan het je niet kwalijk nemen, maar naar mijn mening is iemand die het niet voor de sport doet, nooit in staat om dezelfde intensiteit en wedstrijd beleving te ervaren, en die gene zal ook niet zo snel het maximale uit de kan willen halen, als je op je 25e al klaar bent om naar Qatar oid te vertrekken, dan denk ik niet dat dat iemand is die geschikt is voor het klimaat van een topclub.

17 oktober 2016 om 00:03

Ja, je hebt 27 punten uit 9 wedstrijden, maar ga vooral je systeem wijzigen voor Kramer. Klinkt logisch.

17 oktober 2016 om 00:12

Thijssl je hebt 29 punten. Met Toornstra als buitenspeler, Kuyt als creativiteitsarm hobbelpaard als 10, halve spits jorgensen in de punt en Bilal die er helemaal niets van bakt als invaller. Dat is ondanks het huidige systeem en niet dankzij.

17 oktober 2016 om 00:30

En al die waardeloze spelers zorgen voor de meeste goals en veruit het beste doelsaldo. Het moet wel armoe troef zijn bij de rest mentalist.
Die halve spits is overigens topscorer van een hele competitie.
Als je met 27 uit 9 wijzigingen.doorvoert ben je niet goed bij je kokosnoot.
En een eerlijke vraag. Als het niet aan de goede spelers ligt, en niet aan de kwaliteit. Wat is het dan wel? Geluk? Met alleen strijd en hard werken kom je namelijk niet aan 9 overwinningen op rij. Je verhaal zit weer eens vol gaten.

17 oktober 2016 om 00:55

Feye88 je benadert het hele verhaal weer met drogredenen en cirkelredenaties. Ik zeg helemaal niet dat er geen goede spelers bij Feyenoord zijn. Ik zeg alleen dat bijna iedereen verkeerd wordt gebruikt. Maar jij maakt reuring om het reuring maken. Wordt een beetje vermoeiend. Maar goed. Mijn mening is dat je veel meer spelers in hun kracht kunt laten spelen met een ander systeem. Maar misschien moet het hele zooitje eerst door het ijs zakken. En is zulkt voortschrijdend inzicht niet voor iedereen weggelegd

17 oktober 2016 om 02:26

@ Mentalist

Ik heb niet vaak dat ik Feyenoord loop te verdedigen, maar stellen dat bijna iedereen verkeerd wordt gebruikt, vind ik juist helemaal niet..
Gio heeft juist door dat schuiven bijv mede door het omscholen van Karsdorp naar de back, Kuyt als manusje van alles(hoewel dat meer Redknapp en Lvg's ondervindingen waren die Gio heeft doorgezet, maar ook Vilhena dermate weer vertrouwen terugschenken dat hij zijn al doorgedrukte vertrek, tóch nog zelf wil terugdraaien.. Al dat soort ingrijpende tactische beslissingen hebben Feyenoord wel weer één van de meest uitgebalanceerde selecties in jaren gegeven, ik zie niet zo goed wat er verkeerd gaat aan een ongeslagen reeks die al vanaf december vorig jaar gaande is..

Maar ook dingen als het wisselen van een gelouterd international met basisplaats, voor de zesendertig jaar oude tweede keeper, die al een hele tijd op het tweede plan stond, gewoon omdat dat het beste is voor het team, op dat moment. Dat soort beslissingen moet je wel maar durven nemen, kunnen uitleggen aan de spelers in kwestie en ook nog eens goed inschatten of het wel de goeie beslissing is in het algemeen.
Ik geloof toch wel in de regel: never change a winning team, tenzij de winst je totaal in de schoot geworpen is.

Ze hebben al meer dan een half seizoen niet meer verloren, daar kan je toch niet van zeggen dat het verkeerd staat :P

. Ik zou Feyenoord graag in 4-4-2 zien aantreden, maar dat is dan wel puur uit eigen belang, Heeft Sanchez niet één maar meteen twéé spelers in de lucht, en in de combinatie voor de zestien zou het alleen maar geklooi worden, Kramer en Jorgensen nemen al de helft van de goal in beslag, en die kan je niet meer in de kleine ruimte aanspelen, moet die bal continu voorgegeven worden, en loop je continu het risico dat wij er uit counteren met onze snelle vleugels.

17 oktober 2016 om 07:28

Feit is dat wanneer je met kramer naast Jorgensen gaat spelen, dit ten koste gaat van een betere voetballer.

17 oktober 2016 om 07:29

27 pnt!!

17 oktober 2016 om 08:17

Selassi020, je weet toch wel dat Jones pas gehaald werd nadat en Hahn en Vermeer geblesseerd raakten voor langere tijd. Vermeer is nu geen bankzitter ofzo, maar gewoon geblesseerd.

17 oktober 2016 om 08:17

Heb wel vaker bs gelezen maar wat jij nu beweert is toch wel de grootste Mentalist! Is je naam in t echt Co Adriaanse toevallig...? 442, dan heb je er weinig kaas van gegeten zeg... Elia is de beste vleugelspeler vd eredivisie, Berghuis in potentie ook. Speel je 442 ben je de opkomende kracht van Karsdorp kwijt, moet je een Kuijt slachtofferen voor een Kramer, moet een Toornstra op rechtshalf waardoor je onwijs statisch wordt (aangezien hij geen snelheid heeft), komt Kongolo steeds in de problemen op links omdat Elia nou eenmaal aanvallend sterk is en verdedigend minder (of wilde je hem eruit laten?) en kan je niet langer hoog spelen. En Toornstra beter op zijn eigen positie? Die heeft z'n beste potjes gespeeld in een vrije rol op rechtsvoor en op Klaassen na is hij meest waardevolle speler vd eredivisie...!
Grappigste is dat de enige speler die niet op zijn natuurlijke positie staat Kongolo is, maar die kan op linksback zomaar is een back van wereldklasse worden..
Nee, duidelijk dat jij er weinig kaas van gegeten heb en dan de arrogantie in je laatste zin, heb in tijden niet zoveel gelachen, bedankt!

17 oktober 2016 om 08:35

27 he wijsneus. In een tweespitsen systeem heb je een pure spits nodig, maar daarnaast een type Dybala, Muller, Griezmann etc.

17 oktober 2016 om 09:44

Met 9 uit 9 kan je de opstelling moeilijk ter discussie trainen. Beetje cliche, maar een winnende coach heeft altijd gelijk.

17 oktober 2016 om 10:17

Begrijp je opmerking maar er is weinig reden om te wijzigen met 9 overwinningen.

17 oktober 2016 om 10:28

Die opstelling ken ik Mentalist. En Van der Heijden en Kongolo spelen achterin. Hun positie verandert niet met een 4-4-2 systeem. Je hebt met Bilal, Berghuis, Elia en Toornstra voldoende spelers die op de vleugels spelen enhet daar goed doen. Toornstra is van dat rijtje de enige die normaliter niet echt een buitenspeler, alleen laat dat nu net een van de beste Feyenoorders zijn. Bovendien heb je de topscorer in huis, scoor je redelijk makkelijk en krijg je bijna niks tegen. Kortom, totaal belachelijk om te pleiten voor een ander systeem. Zeker voor zo'n matige speler als Kramer. Zet dan Kuyt naar Jorgensen als je echt 4-4-2 wilt spelen.

17 oktober 2016 om 10:49

Toornstra komt juist naar binnen waardoor Karsdorp zijn rushes nut hebben.
Kuijt kan daardoor dicht om Jorgensen spelen.
Daarom is Bilal dus invaller.

17 oktober 2016 om 11:07

Iedereen valt over Mentalist heen maar ik zie zijn punt wel. Niet dat ik het er geheel mee eens ben maar ik snap wel wat hij bedoeld. Totdat Elia terug is lijkt mij een 442 systeem helemaal niet gek. Jorgenson is als schaduwspits wellicht nog beter en als je Kramer dan in zijn kracht gebruikt zou dat een goed duo zijn. En alleen op 27 uit 9 te wijzen vind ik kortzichtig. PSV was de enige tegenstander uit het linkerrijtje, en al kijk je naar dit weekend zijn omzettingen helemaal geen slecht idee. Proactief zijn in plaats van wachten op puntverlies. Maar ja dat zullen weinig mensen inzien, niet dat ik dat als Ajacied erg vind.

16 oktober 2016 om 23:33

het hele idee dat jorgenson gehaald was was dat kramer toch niet goed genoeg was? wat is het punt van kramer dan nu? ik snap ik het niet of snapt hij dat niet?

16 oktober 2016 om 23:45

Dit inderdaad. Hij heeft zo veel wedstrijden gespeeld in de Eredivisie dat iedereen weet wat hij kan en wat hij niet kan. Jorgenson presteert, dus Kramer moet niet klagen. Hij zei vandaag zelfs min of meer dat hij hoopt dat het slechter gaat met Feyenoord zodat hij een kans krijgt.

16 oktober 2016 om 23:51

Dit tekent eigenlijk alleen maar duidelijker dat het geen top spits is. Hij heeft niet de mentaliteit die bij een echte top spits hoort. Als je 't talent niet echt hebt, zoals Kramer, dan moet je 't ala kuyt (of Jorgensen) van je inzet hebben.
Het feit dat hij verontwaardigt is, zo ook uit 't interview bij de Nos, voelt hij zich vooral een slachtoffer. Dan zie je de situatie dus verkeerd en haal je ook niet het maximale uit jezelf. Maargoed, ook dat is een kwaliteit. Die Kramer dus niet bezit.
Leuke supersub, dat wel. Dit is wel z'n plafond, de bank bij Feyenoord of in de basis bij een leuke middenmoter.

Jammer voor Kramer, maar ik ben persoonlijk zo blij als een kind dat ik Kramer bijna niet meer zie spelen. Op de Nederlandse velden, en bovendien is Jorgensen een betere spits.

Vind dat Kramer hier heel zuur insinueert dat Jørgensen er alleen instaat door zijn transferbedrag... deze jongen is in al zijn arrogantie zichzelf aan het overschatten, hij is bruikbaar als pinchhitter maar Nicolai is all round een veel betere spits

17 oktober 2016 om 06:25

Precies dit, ik zou bijna willen zeggen tegen Kramer: "zit niet te dromen jongen, eet je pizza"

Sorry hoor maar Kramer mag blij zijn dat hij uberhaupt bij Feyenoord speelt. Is als basisspeler gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord als Back-up is hij uitstekend en Jorgensen doet het gewoon prima en is voetballend een klasse beter.

Feyenoord speelt in drie competities. Hij gaat meer speeltijd krijgen in EL en beker. Genoeg wedstrijden lijkt me. Jorgensen is als spits gewoon beter maar hij is van toegevoegde waarde als breekijzer.

Kramer moet accepteren dat hij deel is van een grote geheel en wat zijn rol daarin is. Momenteel is dit zijn rol. Als dat het beste is voor het team en de prestaties ervan wat is dan het probleem? Hij is immers nog steeds belangrijk!

Het interview met de Nos bijvoorbeeld, daarin spreekt hij alleen over IK. Helemaal niks over het team en de prestaties ervan. Erg jammer als je het mij vraagt, dit kenmerkt naast zijn voetballende kwaliteiten misschien ook wel waarom hij niet in de basis staat.

Daarbij als Kramer zo'n uitstekende spits is waarom haalt Feyenoord dan voor veel geld een nieuwe spits? Hij heeft het vorig seizoen gewoon laten liggen en daar vind hij nu de consequenties van.

Als Kramer zo door gaat verwacht ik niet dat hij bij de selectie blijft.

Kramer moet zelf ook wel doorhebben dat Jorgensen een klasse beter is en het hele elftal beter laat voetballen, in plaats van alleen maar balletjes afwacht. Hij is dan wel wat harder gaan werken, zo tegen het einde van de zwarte serie van vorig seizoen is hij daarmee begonnen. Belangrijk geweest in beker, maar over het algemeen vind ik dat hij in zijn handjes mag knijpen dat hij überhaupt bij Feyenoord onder contract staat.

Dat hij ook zegt dat hij niet meer kan verzaken omdat ze nu met hartslagmeters trainen vind ik echt stuitend. Ik vind dat iedere profvoetballer zich drie slagen in de rondte moet werken, op de training en de wedstrijd. De instelling van gasten als Kuyt en Toornstra zou eigenlijk de standaard moeten zijn, helaas is het gros zwaar verwend en lui...

16 oktober 2016 om 23:28

Helemaal eens.

En dan ook deze nog eens "ik doe gewoon wat er van mij gevraagd wordt".
Dat zou je uit jezelf al 10 jaar lang gedaan moeten hebben. Niet omdat hte gevraagd wordt, maar omdat je er een betere voetballer van wordt. Die flapdrol snapt het nog steeds niet.

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige Kramer fans, maar die jongen oogt heel anders dan hij in werkelijkheid is!

Staat garant voor goals, is vorig jaar gebracht als "de" man en tikte er ondanks dat hij niet eens echt tijd kreeg om te wennen, een 15 goals in.

Voor een spits die van ADO komt, nogal wat criticasters heeft, is dat helemaal niet verkeerd!

Ik zou Kuijt eruit halen, Jorgensen een linie terug, Kramer in de punt, Elia links en Bilal rechts.

Berghuis komt er wel weer in, maar moet dwingender worden.

Vilhena beginnen de twijfels weer te komen van mijn kant. Als we heel gedisciplineerd spelen en hij geen meters maakt is hij zeer nuttig, maar is er ruimte dan loopt hij teveel en wil hij te bepalend zijn, Tapia zou ik op zijn plek brengen.

17 oktober 2016 om 08:23

Nog zon trainer in spe die ondanks de reeks van 20 potjes t halve elftal zou willen omgooien, zouden we dan nu 40 punten hebben ipv 27 met jouw wijzigen? Precies... lol!

Volgende week kan hij als pinchhitter aan de bak tegen fysuek sterke Sanchez. Ik geef m weinig kans !!

Kom op Michiel, niet zo naief. Je kan toch wel zien dat Jørgensen veel meer toevoegt dan jij zelf? Dan is het alleen maar logisch dat hij speelt.

17 oktober 2016 om 11:12

Ik vind vooral zijn logica niet heel denderend, hij kan niet verzaken omdat hij een hartslagmeter om heeft? Dat betekend alleen dat hij hard werkt niet dat hij veel loopvermogen heeft. Hij kan hard werken maar nog steeds weinig meters maken omdat hij daarin beperkt is. Ja hij verzaakt niet bewust maar dessalniettemin nog steeds weinig werk.

17 oktober 2016 om 12:37

Nouja, net hoe je het ziet hè.

Ik vind het bewust verzaken (dus je hartslag is te laag) erger dan gewoon beperkt te zijn qua loopvermogen (maar dat je wel 100% geeft).

Kramer is gewoon een pinchhitter. Moet gewoon lekker op het einde van een wedstrijd gebruikt worden om een goal te forceren.

Kramer is gewoon een superbeperkte spits! Niet dat Jörgensen een wereldspits is, maar hij is in alles beter dan Kramer. Als hij ontevreden is meteen verkopen in de winter. Een club uit de Championship is altijd wel geïnteresseerd in een targetspits.

17 oktober 2016 om 06:44

Voor Eredivisie begrippen is Jørgensen gewoon een geweldige spits. Geeft zowel assists en pikt zijn goaltjes mee. Dacht dat hij bijna iedere wedstrijd wel een goal of een assist maakt/geeft.

17 oktober 2016 om 14:12

Ja, hij maakt op mij ook een prima indruk.

Hahaha wat een aandacht voor die gek. En dat na een lucky balleke op z'n hoofd. Daar was helemaal niets voorbedachts aan, hij miste de bal en had geluk dat ie toen via de paal tegen hem aan kwam. Leuk voor hem dat ie daardoor weer f in de belangstelling staat maar het gaat dus weer nergens over

Dus als je op de training hoog in je hartslag zit ben je super bezig bij je club en ben je ideale prof ? Leg je de lat wel extreem hoog voor jezelf ja.

Kramer heeft afgelopen seizoen toch de kans gehad? Huilen is zinloos.

Kramer moet niet zeuren en god op zijn blote knieen danken dat hij bij zo' n club mag spelen.

Ik vind Kramer echt met afstand de vervelendste speler van de eredivisie. Op het veld een bijzonder irritant figuur met veel geniepige overtredingen en gezuig en buiten het veld een huilebalk.

Hij is gewoon een hele matige spits (hij was al bijna 25 toen hij zijn allereerste eredivisiegoal maakte, dat zegt wel wat) die heel blij mag zijn dat hij uberhaupt in de selectie van Feyenoord mag zitten. Dat Feyenoord toch maar even een spits erbij haalde is volkomen logisch.

En toen maakte hij gisteren zo'n beetje de lelijkste goal van het jaar, maar uiteraard ging meneer meteen naar z'n naam wijzen, alsof hij in 1 klap bewezen had dat hij in de basis hoort...

17 oktober 2016 om 09:13

Heb je ooit naar jullie eigen spits gekeken? Die is in het veld net zo irritant met zijn gezuig en gezanik. Om vervolgens de stervende zwaan uit te hangen wanneer hij zelf een keer een handje voelt.

Dat hij naar zijn naam wees betekende niet dat hij in de basis hoort. Dat betekende meer van dat ze hem niet moeten vergeten en er nog staat. Plus de leeftijd wanneer hij een eredivisiegoal maakt zegt niet zoveel vind ik. Sommige spelers laten het pas op latere leeftijd pas zien hè. Toornstra was bijvoorbeeld ook pas 20/21 toen hij een profcontract ondertekende.

Ik vind Kramer een prima spits voor op de bank. Kan je altijd inbrengen als stormram. Inderdaad geen basismateriaal.

17 oktober 2016 om 11:12

De Jong loopt er dit seizoen inderdaad behoorlijk gefrustreerd bij en zeurt veel te veel. Dat is waar. Maar op de geniepige overtredingen van Kramer (knijpen, schoppen, slaan en provoceren achter de rug van de scheids) heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Dat is zijn stijl niet.

Kramer is gewoon een spits van middenmoot eredivisie-niveau die het sinds hij bij Feyenoord speelt veel te hoog in z'n bol heeft gekregen. Vorig seizoen begon hij ineens te roepen dat hij in het Nederlands Elftal hoort, dan is er echt iets niet in orde met je realiteitszin.

17 oktober 2016 om 12:41

Dat knijpen, schoppen, slaan en provoceren wordt ook enorm overdreven vind ik. Hier in Nederland vergroot men graag dingen bewust enorm uit.

Verder, als je soms het selectiebeleid van Blind ziet vraag je je wel af waarom bijvoorbeeld Kramer geen kans zou maken. Als Berghuis of Narsingh al worden opgeroepen zonder te presteren, waarom Kramer dan niet toch? Dat hij niet het niveau is wat Oranje moet nastreven is duidelijk.

Even tussen de regels door. Gisteren reageerde hij heel netjes in de camera's. Hij wil gewoon vechten voor zijn plek. Deze titel suggereert weer een soort van klaaggedrag, maar daar is helemaal niks van waar. Irritant dat journalisten dit weer opzoeken. Natuurlijk baalt hij, maar hij zit niet te zeuren zoals 9 van de 10 voetballers doen. Nu wordt er in januari zeker gevraagd of hij weg wil.... irritant.

Wel vreemd dat we Kramer vorig seizoen nooit hebben gehoord dat het geen eerlijke strijd was tussen hem en Achahbar omdat hij toen de spits was die voor veel geld was gehaald.

We zijn er zelf allemaal niet bij geweest en weten dus niet of het een eerlijke strijd was tussen Kramer en Jorgensen. Echter als je ziet hoe Jorgensen het doet kun je niet zeggen dat ie er onterecht in staat. We hebben Kramer tegen FC Oss gezien en het was toch wel een stuk minder dan Jorgensen. Dus de strijd die er wel was heeft hij verloren op kwaliteit. Niet zo zeer omdat de aankoop van een paar miljoen moet spelen.

Leuke spits als ze hem een bal op zijn hoofd schieten de laatste 20 minuten. Verder heb je er in het elftal van Feyenoord niks aan. Daar moeten 11 spelers staan die heel hard werken en veel strijd leveren. Nou daar is hij het type niet voor.

Kom op he........deze jongen krijgt gisteren per ongeluk een van de paal afketsende bal tegen zich aan die in het goal beland en begint nu met praatjes dat hij nooit een eerlijke kans heeft gehad. Deze jongen moet zooooo ongeloofelijk dankbaar zijn dat hij überhaupt in het feyenoordshirt in een volle kuip mag spelen want qua talent en kwaliteiten is hij het shirt absoluut niet waardig

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren